Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

Μα αφού ζήταγα παρέμβαση ΡΑΕ από την αρχή και απαντούσαν άσχετα και τους ξανά ζήταγα αλλά μάταια αφού απαντάνε άσχετα μια φορά απάντησαν να μου βάλουν από έναν λογαριασμό την έκπτωση έναν έναντι που μου έλεγαν ότι ούτε αυτό δικαιουμε και τους είπα ξανά ότι ζητάω παρέμβαση της ΡΑΕ γιατί θέλω και το ποσο του τελικού γιατί δεν υπάρχει εμπορική πολιτική που να αναφέρετε στο συμβόλαιοκαι κλείδωσε μετα.Θα ξανακάνω αίτημα πάλι αύριο και θα ζητήσω από την αρχή στο πρώτο μήνυμα παρέμβαση μπας και αλλά δεν το βλέπω.

Ο όρος 10 άσχετος τελείως λέει για τους ευάλωτους καταναλωτές ότι έχουν περιθώριο πληρωμής 40 μέρες και τα σχετικά τίποτα που να αφορά το αίτημα μου 

Στις 3 δεν κλείνει...εμένα μου έχει στείλει ήδη δύο φορές την ίδια απάντηση η δεη και εγώ απαντάω το ίδιο 3 φορές.

Ζητώ παρέμβαση της ΡΑΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Στις 3 δεν κλείνει...εμένα μου έχει στείλει ήδη δύο φορές την ίδια απάντηση η δεη και εγώ απαντάω το ίδιο 3 φορές.

Ζητώ παρέμβαση της ΡΑΕ.

τότε είναι στις 4 , κάπου ήταν ένα νήμα που έγραφε κάποιος το ίδιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, korakios είπε

 

αναγκαίο κακό θα έλεγα , αλλά ο καθένας με τις απόψεις του

υπόψιν οτι παίζει να σου βγαίνει και πιο ακριβά στο enter

επιδότηση

Φεβ : 0,15€/kw<150kw/μήνα και 0,11€/kw 150kw έως 300kw , 0,17€/kw για ΚΟΤ
για κύρια κατοικία

και τελική στην nrg με ρήτρα 0,29

βέβαια

άγνωστο τον επόμενο μήνα πόση , μέχρι πόσο χρόνο, για πόσα kw και με τι κριτήρια θα δίνεται

 

είναι πρώτη κατοικία το σπίτι που μένω,τώρα διαβάζω να καταλήξω στο πρόγραμμα που μου ταιριάζει.Χειμώνα έχω κάτω απο 300 kwh το μήνα και καλοκαιρινούς μήνες 600-700 λόγω aircondition.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

τότε είναι στις 4 , κάπου ήταν ένα νήμα που έγραφε κάποιος το ίδιο

Οκ πιθανόν...το νόημα δεν καταλαβαίνω.απο τη στιγμή που ο παροχος απαντάει  και ο καταναλωτής ζητάει παρέμβαση της ΡΑΕ κακώς κλείνει το αίτημα και πρέπει να ανοίξεις νέο.Η ΡΑΕ οφείλει εντός των χρονικών ορίων που τίθενται να μεσολαβήσει ανεξαρτήτως κατάληξης. Εννοώ ότι θα μπορούσε να βγαζει το μήνυμα μη αποδέκτης απάντησης από τον πελάτη εξ αρχής και να μην απαιτείται εκ νέου αίτημα.Αν δηλαδή ο φίλος ξαναγράψει τα ίδια και η εταιρεία απαντήσει εκ νέου τα ίδια,πόσο θα τραβάει αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, angelo1ao είπε

Ενώ από την άλλη τα τζιμάνια στον Ηρων την είχανε μυριστεί μάλλον την κατάσταση για το τι θα επακολουθήσει και με πήρανε τηλέφωνο τον Οκτώβρη για να ανανεώσουμε το συμβόλαιο παρότι είχα ένα χρόνο ακόμα μέχρι να λήξει ..Έτσι μάλλον αυτοί οι αετοί καλύψανε τον κώ** τους να μπορούν να συνεχίσουν να εισπράττουν το μισό μου εισόδημα κάθε μήνα

...να στο κάνω χειρότερο...; Δεν αποκλείεται αυτός που σε πήρε να μην ήταν υπάλληλος που λειτουργούσε υπέρ των συμφερόντων της εταιρίας, αλλά κοιτούσε να φτιαχτεί ο ίδιος φέρντοντας νέες συνδέσεις/ανανεώσεις συμβολαίων. Δηλαδή τον δικό του κώλο κοίταγε, με τίμημα τον δικό σου εγκλωβισμό για επιπλεόν μήνες. Άσε που μπορεί καν να μην ήταν υπάλληλος του Ήρωνα, αλλά κάποιος "εξωτερικός συνεργάτης" (που καν να μην είχε αντιληφθεί "τί συνέβαινε στο ρεύμα" και απλά "μέτραγε κεφάλια" - ανάμεσα και το δικό σου. Άλλωστε η διαδικασία του "referral", είναι κάτι που φαντάσου μπορούν και απλοί πελάτες παρόχων να κάνουν με καθόλου ευκαταφρόνητο αντίτιμο, πχ η Volterra που είμαι μου έλεγε - δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα - ότι "για κάθε γνωστό σας που υπογράφει σε εμάς και σας αναφέρει ως λόγο για την μετάβασή του, θα σας πιστώνουμε ένα 20άρι". Βάλε με νου σου λοιπόν τί θα βγάζανε για κάθε νέο συμβόλαιο/ανανέωση οι κανονικοί επαγγελματίες...).

Επεξ/σία από washcloud
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, messinia3 είπε

απο τη στιγμή που ο παροχος απαντάει  και ο καταναλωτής ζητάει παρέμβαση της ΡΑΕ κακώς κλείνει το αίτημα και πρέπει να ανοίξεις νέο.

δε συμβαίνει αυτό , δλδ δεν κλείνει το αίτημα

25 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Η ΡΑΕ οφείλει εντός των χρονικών ορίων που τίθενται να μεσολαβήσει ανεξαρτήτως κατάληξης. Εννοώ ότι θα μπορούσε να βγαζει το μήνυμα μη αποδέκτης απάντησης από τον πελάτη εξ αρχής και να μην απαιτείται εκ νέου αίτημα.

αυτό ναι

25 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Αν δηλαδή ο φίλος ξαναγράψει τα ίδια και η εταιρεία απαντήσει εκ νέου τα ίδια,πόσο θα τραβάει αυτό?

μάλλον μέχρι κάποιος να βαρεθεί 😁

31 λεπτά πριν, 4NIKOS1986 είπε

καλοκαιρινούς μήνες 600-700 λόγω aircondition.

κλείσε σε σταθερό της ΔΕΗ τότε και στη χειρότερη το σπας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, washcloud είπε

...να στο κάνω χειρότερο...; Δεν αποκλείεται αυτός που σε πήρε να μην ήταν υπάλληλος που λειτουργούσε υπέρ των συμφερόντων της εταιρίας, αλλά κοιτούσε να φτιαχτεί ο ίδιος φέρντοντας νέες συνδέσεις/ανανεώσεις συμβολαίων. Δηλαδή τον δικό του κώλο κοίταγε, με τίμημα τον δικό σου εγκλωβισμό για επιπλεόν μήνες. Άσε που μπορεί καν να μην ήταν υπάλληλος του Ήρωνα, αλλά κάποιος "εξωτερικός συνεργάτης" (που καν να μην είχε αντιληφθεί "τί συνέβαινε στο ρεύμα" και απλά "μέτραγε κεφάλια" - ανάμεσα και το δικό σου. Άλλωστε η διαδικασία του "referral", είναι κάτι που φαντάσου μπορούν και απλοί πελάτες παρόχων να κάνουν με καθόλου ευκαταφρόνητο αντίτιμο να κάνουν, πχ η Volterra που είμαι μου έλεγε - δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα - ότι "για κάθε γνωστό σας που υπογράφει σε εμάς και σας αναφέρει ως λόγο για την μετάβασή του, θα σας πιστώνουμε ένα 20άρι". Βάλε με νου σου λοιπόν τί θα βγάζανε για κάθε νέο συμβόλαιο/ανανέωση οι κανονικοί επαγγελματίες...).

Εν τέλη καταλήγω (και πολύ καθυστερημένα κιόλας) ότι δεν υπάρχει ποτέ καμία περίπτωση να δεχτείς τηλεφώνημα που να μην έχεις προκαλέσει ο ίδιος , για οποιαδήποτε ενδεχόμενη συνεργασία είτε αναπροσαρμογή ήδη υπάρχουσας που να είναι προς το συμφέρον και όφελός σου ,όσο και αν θα σου το παρουσιάζουν πάντα έτσι, ..και να μην πρόκειται για κάποια ακόμα μια εξαπάτηση. Είσαι και θα είσαι μονίμως ένα υποψήφιο ανυποψίαστο θύμα ..και θα πρέπει δυστυχώς να είσαι πάντα αρνητικά προκατειλημμένος με το καλημέρα σας .

Μέσω δικηγόρου θα παραγγέλνουμε και τα σουβλάκια μας σε λίγο καιρό!

Επεξ/σία από angelo1ao
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, k_w_t είπε

 Η ΡΑΕ κανει 6 μήνες για να επιληφθεί του θέματος ?

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή κανει και αυτος τόσο ? (εχει παρει αριθμό πρωτοκόλλου κτλ )

Εγώ σε εμπειρία με εταιρεία κινητής έλαβα την τελική απάντηση μετά από 7 μήνες...στο ενδιάμεσο τα βρήκα με την εταιρεία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, angelo1ao είπε

Μέσω δικηγόρου θα παραγγέλνουμε και τα σουβλάκια μας σε λίγο καιρό!

Tρου  :-D

...εν τω μεταξύ, ο λόγος που έγραψα την πιο πάνω πιθανότητα, είναι ακριβώς για να συνειδητοποιήσεις κι εσύ και άλλοι πόσο νόημα έχει όταν μιλάμε με "συνεργάτες εταιριών", να είμαστε ψυχρά συγκεντρωμένοι σε όσα ακούμε και λέμε, γιατί ακριβώς από πίσω παίζει να παίζεται ένα κομμάτι του οικονομικού μας μέλλοντος...

Κατά τ' άλλα, μην είμαστε μηδενιστικοί, δεν είναι ΟΛΕΣ οι φορές που μας μιλάνε, για δικό τους καλό εις βάρος του δικού μας. Πχ όταν με πήραν απ' τη Volterra ένα χρόνο πριν (προφανώς για να πουλήσουν), κι εγώ σα μόσχος συμφωνούσα με ό,τι μου λέγανε για ένα πρόγραμμα που είπα να βάλω τους γονείς χωρίς να έχω ιδέα τότε από βασικά πράγματα (πέρα από το ότι το ένστικτο μου έλεγε να ζητήσω κάτι με καθόλου ή μικρή έστω χρονική δέσμευση), τελικά αποδείχτηκε χρυσάφι το πρόγραμμα που μου προτείνανε. Το θέμα λοιπόν είναι να έχουμε ψαχτεί πρώτα για να ξέρουμε και τί θα ζητάμε και τί μας κάνει.

Το 100% βέβαιο πάντως είναι ότι δεν θα καθήσουν ν' ασχοληθούν ΤΟΣΟ προσωπικά με τις ανάγκες του καθένα, όπως πχ κάνουμε εμείς εδώ μέσα : ούτε τα μάτια θα κοιτάξουν να σου ανοίξουν όταν δουν ότι δεν σκαμπάζεις πράγματα, ούτε θα το δουν απ' όλες τις μεριές για να σου προτείνουν το ιδανικό. Το κατάλαβα εκ των πολύ υστέρων αυτό, όσο άρχιζα να καταλαβαίνω πράγματα, μετά που πρόκοψα και ξαναμπήκα Ινσόμνια μετά από καιρό και στο παρόν thread, και καθώς θυμόμουν τί μου είχαν κατα καιρούς πει υπάλληλοι και το σύγκρινα με το τί μάθαινα ο ίδιος στην πορεία για το όλο ζήτημα...(έλεγα πχ "...μα τότε, εκείνος που μου είχε πει αυτό, μου τα είπε λάθος, ή μου τα είπε μισά" κτλ...).

Κι επειδή οι περισσότεροι πεταμε τη σκούφια μας για 'ανθρώπινη συμπεριφορά' (με όσα τραβάμε μια ζωή και ειδικά τα τελευταία χρόνια, με "υπηρεσίες', είτε δημοσίου είτε και ιδιωτικές), προσοχή όταν κάποιος φαίνεται να είναι πραγματικά ευχάριστος/ανθρώπινος, "επεξηγηματικός" και πειστικός,,,,διότι η πραγματικότητα μπορεί να μην είναι κι ακριβώς έτσι τελικά (είτε γιατί ο ίδιος μπορεί να μην γνωρίζει καλά, είτε γιατί είναι μουνοσκυλάκι που θέλει να σε ρίξει κι ο τρόπος του δεν σε προδιαθέτει για μούφα και ψευτοευγένεια, αλλά για "αυθεντική συμπεριφορά"...).

Ενημέρωση πρώτα, αλερτοσύνη, και μετά από cross-checking συμφωνία για το οτιδήποτε...(και τα πάντα με records, γραπτά, και υπογραφές και όχι  με "τηλεφωνικές συναινέσεις" λόγων του αέρα...)

2 ώρες πριν, k_w_t είπε

 Η ΡΑΕ κανει 6 μήνες για να επιληφθεί του θέματος ?

...απλώς τόσο είναι το διάστημα που "δύναται" να το τραβήξει...(τί ακριβώς γίνεται αν το τραβήξει κι άλλο πέρα από αυτό, δεν έχω ιδέα...). Χωρίς να σημαίνει ότι και τόσο θα κάνει. Πρακτικά όμως, με ό,τι έχει παιχτεί με τις τιμές από το καλοκαίρι, δε θα μου κάνει εντύπωση και να χρειάζονται χρόνια για να τις "επιλύσουν" όλες τις περιπτώσεις...Παίζει να έχουν λάβει "απίστευτο" αριθμό καταγγελιών για τα πρότινος δεδομένα τους...(κι ένας θεός ξέρει τί διαθέσιμο προσωπικό και πόσο κατηρτισμένο έχουν ώστε να μπορούν ν' ανταποκριθούν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην περίπτωση μου πάντως φαίνονται να "τρέχουν" τα πράγματα, χθες έγινα αποδέκτης ενός εγγράφου από την αναφορά που έκανα στον Στκ τέλος Δεκεμβρίου το οποίο και κοινοποίησε στην βολτον(κάποιο φως ίσως ξεκινάει να φαίνεται). Όσον αφορά στην Ραε είμαι ήδη στα 2 κόκκινα και έτοιμος για 3 κόκκινο σε εκ νέου απάντηση στον παρόχου.

Επεξ/σία από Lazos_21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Lazos_21 είπε

Στην περίπτωση μου πάντως φαίνονται να "τρέχουν" τα πράγματα, χθες έγινα αποδέκτης του παρακάτω εγγράφου το οποίο

το οποίο είναι εμπιστευτικό , ακριβώς σαν να ποστάρεις έγγραφα δικογραφίας δημόσια

επίσης είναι κλασσικό ερώτημα του ΣτΚ προς προμηθευτές

και φυσικά η Volton μπορεί απλά να αρνηθεί οποιαδήποτε σύσταση του ΣτΚ (στο λέω μην απογοητευτείς)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Lazos_21 είπε

Απογοητεύτηκα εδώ και καιρό, όταν πλήρωσα αυτά που έγραφαν οι λογαριασμοί. 

όπως και οι υπόλοιποι 99%

βέβαια το καλό είναι εσύ μπόρεσες και τα πλήρωσες , άλλοι , δεν ...

για τους υπόλοιπους που δεν το διάβασαν ο ΣτΚ ρωτα

γιατί δεν απορροφήθηκε μέρος της ρήτρας όπως προβλέπει ο κώδικας για τα οικιακά (μεταβλητότητα) , ανάλυση του ποσού (διαφάνεια) και γιατί εφαρμόστηκε ρήτρα πρόωρης αποχώρησης σε κυμαινόμενο (σύσταση ΡΑΕ)

 

το κακό είναι οτι δεν ανέφερε για την υποχρέωση του πάροχου να ενημερώνει για τη ρήτρα πριν την υπογραφή .Στον ΣτΚ το είχες αναφέρει ? (όπως και την ηχογράφηση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

το κακό είναι οτι δεν ανέφερε για την υποχρέωση του πάροχου να ενημερώνει για τη ρήτρα πριν την υπογραφή .Στον ΣτΚ το είχες αναφέρει ? (όπως και την ηχογράφηση)

Ναι φυσικά και το είχα αναφέρει, επιπλέον μιας και έχω την ηχογράφηση στα χέρια μου θα την στείλω από Δευτέρα στο mail του Κυρίου που επιβλέπει την αναφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...