Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, takoulou είπε

Τι ενημερωση θα στειλεις στον Δεδδηε;; Και γιατι;;

...για την περιπτωση που ΘΑ βγάλουν (ΑΝ βγάλουν) εντολή διακοπής ΑΝ δεν συνεχίσει να πληρώνει τον διακανονισμό ή αν δεν θελήσει να τους πληρώσει την ρήτρα αποχώρησης, να στείλει ενημέρωση ότι τρέχει αμφιβήτηση μέσω ΡΑΕ, ώστε να μην της κόψει ο ΔΕΔΔΗΕ το ρεύμα.

10 λεπτά πριν, ex3Lmei είπε

Μου είχαν στείλει ειδοποιηση τον Οκτώβριο και αρχες Δεκέμβριου τους πήρα τηλέφωνο και μου είπε ο υπάλληλος τους πως το fixed που έχω είναι μέχρι αρχές Μαρτίου και μάλιστα με καθησυχασε πως μέχρι τότε θα περάσει η ενεργειακή κρίση κάτι που βέβαια δε τον πίστευα το τελευταίο που είπε. Όμως, γιατί μου είπε πως μέχρι αρχές Μαρτίου τελειώνει το fixed ενώ με ενημέρωσαν στο λογαριασμό του Οκτωβρίου πως αρχές του χρόνου καταργείται το fixed. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση πως σταδιακά καταργειται και οι ανίκανοι έπρεπε να επιμείνω για να μου το πουν σωστά που τους πήρα χθες για διευκρινήσεις. 

Επίσης, στη διάρκεια του συμβολαίου το συμβόλαιο, δε λέει τίποτα συγκεκριμενο. Δε λέει πουθενά για 24μηνη σύμβαση. Και τους το είπα και αυτό στις αρχές του Δεκεμβρίου για μια διευκρίνηση αλλά με γράψανε. 

Θα κινηθώ όπως πρέπει μπας και βγω αζημιως. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. 

...με βάση όσα λες, νομίζω ήδη έχεις χάσει το "αζημίως" (λογικά ήταν μέχρι αρχή Φλεβάρη, 1,2,3 του μήνα ξερωγω, ανάλογα τί έλεγε η ειδοποίηση του Οκτώβρη, δηλαδή ένα μήνα μετά το "αρχή του χρόνου" φυσικά θα έχεις κλείσει 6μηνο στην εταιρία μέχρι τότε). Ρώτα τους να δεις τί θα σου πουν (αν μπορείς ακόμα να φύγεις αζημίως). Βασικά ζήτα τους να σου στείλουν ΕΓΓΡΑΦΩΣ από πού προκύπτει ότι ΕΧΕΙΣ χρονική δέσμευση παραμονής, αφού εσύ δεν το βλέπεις κάπου. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να "μπλέξεις" με καταγγελία στην ΡΑΕ, ζητώντας από τον πάροχο την τηλεφωνική συνομιλία με τον συγκεκριμένο,,,"αισιόδοξο" υπάλληλο, αν θες να διεκδικήσεις την επιστροφή της ποινής αποχώρησης (ΑΦΟΥ την πληρώσεις, διότι αλλιώς διακινδυνεύεις να σου κόψουν το ρεύμα, ακόμη κι αν έχεις πάει σ' άλλο πάροχο).

Από πότε είσαι είπαμε στον συγκεκριμένο πάροχο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, washcloud είπε

...για την περιπτωση που ΘΑ βγάλουν (ΑΝ βγάλουν) εντολή διακοπής ΑΝ δεν συνεχίσει να πληρώνει τον διακανονισμό ή αν δεν θελήσει να τους πληρώσει την ρήτρα αποχώρησης, να στείλει ενημέρωση ότι τρέχει αμφιβήτηση μέσω ΡΑΕ, ώστε να μην της κόψει ο ΔΕΔΔΗΕ το ρεύμα.

...με βάση όσα λες, νομίζω ήδη έχεις χάσει το "αζημίως" (λογικά ήταν μέχρι αρχή Φλεβάρη, 1,2,3 του μήνα ξερωγω, ανάλογα τί έλεγε η ειδοποίηση του Οκτώβρη, δηλαδή ένα μήνα μετά το "αρχή του χρόνου" φυσικά θα έχεις κλείσει 6μηνο στην εταιρία μέχρι τότε). Ρώτα τους να δεις τί θα σου πουν (αν μπορείς ακόμα να φύγεις αζημίως). Βασικά ζήτα τους να σου στείλουν ΕΓΓΡΑΦΩΣ από πού προκύπτει ότι ΕΧΕΙΣ χρονική δέσμευση παραμονής, αφού εσύ δεν το βλέπεις κάπου. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να "μπλέξεις" με καταγγελία στην ΡΑΕ, ζητώντας από τον πάροχο την τηλεφωνική συνομιλία με τον συγκεκριμένο,,,"αισιόδοξο" υπάλληλο, αν θες να διεκδικήσεις την επιστροφή της ποινής αποχώρησης (ΑΦΟΥ την πληρώσεις, διότι αλλιώς διακινδυνεύεις να σου κόψουν το ρεύμα, ακόμη κι αν έχεις πάει σ' άλλο πάροχο).

Από πότε είσαι είπαμε στον συγκεκριμένο πάροχο; 

Από μέσα Απριλίου με το NRG fixed και electricity 4u!  Στο συμβόλαιο δε λέει συγκεκριμενη χρονική διάρκεια  συμβασης που έχω διαβάσει. 

Επεξ/σία από ex3Lmei
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...βασικά μπορεί να το λέει είτε στους ειδικούς όρους (το πιθανότερο), είτε στον "τιμοκατάλογο" (είναι δύο διαφορετικά πράγματα που συνήθως σου στέλνουν μαζί). Σίγουρα κοιτάς και τα δύο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, washcloud είπε

...για την περιπτωση που ΘΑ βγάλουν (ΑΝ βγάλουν) εντολή διακοπής ΑΝ δεν συνεχίσει να πληρώνει τον διακανονισμό ή αν δεν θελήσει να τους πληρώσει την ρήτρα αποχώρησης, να στείλει ενημέρωση ότι τρέχει αμφιβήτηση μέσω ΡΑΕ, ώστε να μην της κόψει ο ΔΕΔΔΗΕ το ρεύμα.

...με βάση όσα λες, νομίζω ήδη έχεις χάσει το "αζημίως" (λογικά ήταν μέχρι αρχή Φλεβάρη, 1,2,3 του μήνα ξερωγω, ανάλογα τί έλεγε η ειδοποίηση του Οκτώβρη, δηλαδή ένα μήνα μετά το "αρχή του χρόνου" φυσικά θα έχεις κλείσει 6μηνο στην εταιρία μέχρι τότε). Ρώτα τους να δεις τί θα σου πουν (αν μπορείς ακόμα να φύγεις αζημίως). Βασικά ζήτα τους να σου στείλουν ΕΓΓΡΑΦΩΣ από πού προκύπτει ότι ΕΧΕΙΣ χρονική δέσμευση παραμονής, αφού εσύ δεν το βλέπεις κάπου. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να "μπλέξεις" με καταγγελία στην ΡΑΕ, ζητώντας από τον πάροχο την τηλεφωνική συνομιλία με τον συγκεκριμένο,,,"αισιόδοξο" υπάλληλο, αν θες να διεκδικήσεις την επιστροφή της ποινής αποχώρησης (ΑΦΟΥ την πληρώσεις, διότι αλλιώς διακινδυνεύεις να σου κόψουν το ρεύμα, ακόμη κι αν έχεις πάει σ' άλλο πάροχο).

Από πότε είσαι είπαμε στον συγκεκριμένο πάροχο;

Αν δοθει εντολη αποκοπης στον Δεδδηε  απο τον παροχο δεν μπορει να γινει κατι.. Δεν θα κοιταξουν το email  τι θα πει ο πελατης.. Αν υπαρχει και  ότι τρέχει αμφιβήτηση μέσω ΡΑΕ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, washcloud είπε

.....καταναλώσεις και εδώ πάνω από 300kWh/μήνα, άρα αβλεπί ΔΕΗ : φθηνότερη και με λιγότερη δέσμευση (και πολύ μικρότερη ποινή πρόωρης αποχώρησης) = ίσως το πιο σημαντικό, ακόμη κι απ' την "φθήνια".

Οχι πολύ πάνω απο 300.

387 το εβγαλα μέσο όρο.

Αλλά φανταζομαι δεν εχει τοσο σημασια αν υπερβαινει τα 300 kw ,ειτε 87 kw ,ειτε παραπάνω.

Εννοώ με την έννοια ,οτι δεν αλλάζει η γνώμη σου,οτι συμφερει το ENTER

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, washcloud είπε

...προσωπικά αδερφέ, δεν νομίζω πως βοηθάς την υπόθεσή σου με διατυπώσεις όπως την αναφορά στο Πήλιο (αν δεν την χειροτερεύεις δηλαδή). Φυσικά και σε καταλαβαίνω (εγώ λόγω κάλου μπορεί να έγραφα και χειρότερα), αλλά ξαναλέω, απλά δεν είναι προς συμφέρον σου. Να πω δηλαδή ότι μιλάς με έναν ιδιοκτήτη ενός καταστήματος και το 'χετε γυρίσει "στο προσωπικό", πάει καλά. Αλλά να απευθύνεις λόγο σε μια απρόσωπη εταιρία όπου την απάντησή σου θα την δει ένας τάδε υπάλληλός της που "δεν έχει την ευθύνη" για την όποια δυσλειτουργίας της, απλά θα το πάρει κι εκείνος "προσωπικά", και θ' απαντήσει "ανάλογα" και θα σου βάλει εμπόδια, όσο είναι στο δικό του χέρι (πχ εκείνο το "πόσο δε αζήμια αποχώρηση την στιγμή που...", που μεταφράζεται σε "άσε μας ρε μεγάλε"...).

Και ΥΠΟΘΕΤΩ πως και όποιος υπάλληλος της ΩΡαίας ΚοιμωμΕνης ("ΩΡΕ"/ΡΑΕ/γουατέβα) δει την συνομιλία σας, το ίδιο αρνητικά διακείμενος θα είναι απέναντί σου...

Κάνε ΟΠΩΣ θέλεις, αγώ απλά για το τί σε συμφέρει μιλάω. Κατά τ' άλλα, με τα 1Κ μαζί σου...Και ναι, ΠΡΟΦΑΝΩΣ "μας δουλεύουν". Πόσο μάλλον όταν στην μέση υπάρχουν γκαφρά...Συνεχίζεις κι εσύ τα δικά σου, και περιμένεις (...) ΜΠΑΣ και κάποια στιγμή "ξυπνήσει το θεριό" και βάλει τους κακούς στη θέση τους...

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις και το κατανοώ αλλά κάπου στην μέση είναι η αλήθεια και πίστεψε με στην δουλειά μου ακούω καθημερινά τον πόνο του άλλου όπως και παράπονα σε φάση να μου ρίχνουν και ευθύνες στο τέλος (ελεγκτής ι.κτεο είμαι) αλλά πάντα προσπαθώ να βρω μια λύση και όχι να απαξιώνω τον πελάτη, γιατί ξέρω πως μέσα στην δουλειά είναι και αυτά και κάποιες φορές θα τα ακούσω και εγώ χωρίς να φταίω. Συγνώμη όμως αλλά δεν μπορώ να είμαι και τέρμα ψύχραιμος όταν το 80% του μισθού μου πάει στο ρεύμα και με δουλεύουν και από πάνω.

Από μέρους μου θα συνεχίσω την αμφισβήτηση μιας και θεωρητικά μπορώ να πατήσω στην ηχογράφηση που δεν μου αναφέρουν τίποτα όπως είπα για οτς. 

 

Για αυτούς που ρωτάνε.

1. Μπορεί να σου κόψει την παροχή ο προηγούμενος πάροχος για τυχόν υπόλοιπο(ακόμα και για 1€).

2. Σε περίπτωση διακανονισμού το αναφέρετε στον νέο πάροχο και προχωράτε κανονικά.(εάν σταματήσει ο διακανονισμός υπ ευθύνη σας οποιαδήποτε στιγμή τότε ισχύει το 1.)

3. Όσοι έχετε προηγούμενο υπόλοιπο στον παλιό πάροχο αυτό δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 50% του τελευταίου λογαριασμού για να προχωρήσετε σε νέα σύνδεση με καινούριο πάροχο.

4. Ο νέος πάροχος σαν καλός Σαμαρείτης από την μεριά του δέχεται έως 3 μήνες πίσω εξοφλημένο λογαριασμό από τον προηγούμενο πάροχο για να συνεχίσει την αίτηση.

Ένα κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος, αλλά αυτά έχω μάθει από την ταλαιπωρία μου τόσο καιρό.

3 ώρες πριν, washcloud είπε

...προσωπικά αδερφέ, δεν νομίζω πως βοηθάς την υπόθεσή σου με διατυπώσεις όπως την αναφορά στο Πήλιο (αν δεν την χειροτερεύεις δηλαδή). Φυσικά και σε καταλαβαίνω (εγώ λόγω κάλου μπορεί να έγραφα και χειρότερα), αλλά ξαναλέω, απλά δεν είναι προς συμφέρον σου. Να πω δηλαδή ότι μιλάς με έναν ιδιοκτήτη ενός καταστήματος και το 'χετε γυρίσει "στο προσωπικό", πάει καλά. Αλλά να απευθύνεις λόγο σε μια απρόσωπη εταιρία όπου την απάντησή σου θα την δει ένας τάδε υπάλληλός της που "δεν έχει την ευθύνη" για την όποια δυσλειτουργίας της, απλά θα το πάρει κι εκείνος "προσωπικά", και θ' απαντήσει "ανάλογα" και θα σου βάλει εμπόδια, όσο είναι στο δικό του χέρι (πχ εκείνο το "πόσο δε αζήμια αποχώρηση την στιγμή που...", που μεταφράζεται σε "άσε μας ρε μεγάλε"...).

Και ΥΠΟΘΕΤΩ πως και όποιος υπάλληλος της ΩΡαίας ΚοιμωμΕνης ("ΩΡΕ"/ΡΑΕ/γουατέβα) δει την συνομιλία σας, το ίδιο αρνητικά διακείμενος θα είναι απέναντί σου...

Κάνε ΟΠΩΣ θέλεις, αγώ απλά για το τί σε συμφέρει μιλάω. Κατά τ' άλλα, με τα 1Κ μαζί σου...Και ναι, ΠΡΟΦΑΝΩΣ "μας δουλεύουν". Πόσο μάλλον όταν στην μέση υπάρχουν γκαφρά...Συνεχίζεις κι εσύ τα δικά σου, και περιμένεις (...) ΜΠΑΣ και κάποια στιγμή "ξυπνήσει το θεριό" και βάλει τους κακούς στη θέση τους...

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις και το κατανοώ αλλά κάπου στην μέση είναι η αλήθεια και πίστεψε με στην δουλειά μου ακούω καθημερινά τον πόνο του άλλου όπως και παράπονα σε φάση να μου ρίχνουν και ευθύνες στο τέλος (ελεγκτής ι.κτεο είμαι) αλλά πάντα προσπαθώ να βρω μια λύση και όχι να απαξιώνω τον πελάτη, γιατί ξέρω πως μέσα στην δουλειά είναι και αυτά και κάποιες φορές θα τα ακούσω και εγώ χωρίς να φταίω. Συγνώμη όμως αλλά δεν μπορώ να είμαι και τέρμα ψύχραιμος όταν το 80% του μισθού μου πάει στο ρεύμα και με δουλεύουν και από πάνω.

Από μέρους μου θα συνεχίσω την αμφισβήτηση μιας και θεωρητικά μπορώ να πατήσω στην ηχογράφηση που δεν μου αναφέρουν τίποτα όπως είπα για οτς. 

 

Για αυτούς που ρωτάνε.

1. Μπορεί να σου κόψει την παροχή ο προηγούμενος πάροχος για τυχόν υπόλοιπο(ακόμα και για 1€).

2. Σε περίπτωση διακανονισμού το αναφέρετε στον νέο πάροχο και προχωράτε κανονικά.(εάν σταματήσει ο διακανονισμός υπ ευθύνη σας οποιαδήποτε στιγμή τότε ισχύει το 1.)

3. Όσοι έχετε προηγούμενο υπόλοιπο στον παλιό πάροχο αυτό δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 50% του τελευταίου λογαριασμού για να προχωρήσετε σε νέα σύνδεση με καινούριο πάροχο.

4. Ο νέος πάροχος σαν καλός Σαμαρείτης από την μεριά του δέχεται έως 3 μήνες πίσω εξοφλημένο λογαριασμό από τον προηγούμενο πάροχο για να συνεχίσει την αίτηση.

Ένα κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος, αλλά αυτά έχω μάθει από την ταλαιπωρία μου τόσο καιρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Lazos_21 είπε

Συγνώμη όμως αλλά δεν μπορώ να είμαι και τέρμα ψύχραιμος όταν το 80% του μισθού μου πάει στο ρεύμα και με δουλεύουν και από πάνω.

...συγγνώμη σε ποιον και γιατί. Σου είπα "μαζί σου είμαι" και καθαρά για το δικό σου καλό μίλησα. Κανονικά, ΚΑΔΡΟΝΙΑ πρέπει ν' αρπάξουμε και ν' αμολυθούμε και να σπάμε κεφάλια, αλλά προφανώς αυτό κι αν θα προβεί εναντίον μας...

Απλά δεν έχει νόημα να "ξεσπάς" (ούτε στο ελάχιστο) προς μια απρόσωπη εταιρία και ίσα-ίσα κακό (μπορεί να) σου κάνει. Πες τα καλύτερα εδώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, vasia90thes είπε

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από την προσωπική μου εμπειρία και από όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα είναι ότι το θέμα με τη RAE είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Καμιά παρέμβαση καμιά βοήθεια.

το μόνο σίγουρο 100% είναι οτι δε διεκδικείς απολύτως τίποτα αν δεν κάνεις καταγγελία

3 ώρες πριν, ex3Lmei είπε

Θα κινηθώ όπως πρέπει μπας και βγω αζημιως

και τις ρήτρες (αν δεν είχες ειδοποίηση) και φυσικά τέλος στα τηλεφωνήματα, το τι λένε απο το τηλ δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, adi32 είπε

Από ότι φαίνεται μόνο ΔΕΗ my home online θα συμφέρει από δω και πέρα? 

για >250-300kw/μήνα , ή αν δε δικαιούται καποιος επιδότηση , ναι , αλλιώς κυμαινόμενο χωρίς δέσμευση και πάγιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, adi32 είπε

ποιο ειναι αυτο?

να σου πω την αλήθεια δεν το έχω ψάξει , κάνω μια επανάληψη τα ρητροπρογράμματα (βλέπω κάποια έχουν αλλάξει , θα κάνω edit)

βρήκα ένα της Elin

https://energy.elin.gr/ilektriki-energeia-new/gia-to-spiti-ilektriko-reyma-on/on-oikiako-reyma/

του Ηρών

https://www.heron.gr/energy/electricity/gia-to-spiti/home-1n/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, korakios είπε

να σου πω την αλήθεια δεν το έχω ψάξει , κάνω μια επανάληψη τα ρητροπρογράμματα (βλέπω κάποια έχουν αλλάξει , θα κάνω edit)

βρήκα ένα της Elin

https://energy.elin.gr/ilektriki-energeia-new/gia-to-spiti-ilektriko-reyma-on/on-oikiako-reyma/

του Ηρών

https://www.heron.gr/energy/electricity/gia-to-spiti/home-1n/

Σκεπτομαι για το εξοχικο που τωρα ληγει το elpedison fixed και φοβαμαι που θα με ριξουν

Καιει 50kw το μηνα ολο το χρονο και για 2 μηνες το καλοκαιρι φτανει 1400Kw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και κλασσικά το zero 😛 (τώρα πως καταφέρανε σε κάποιους να τους έχουν 2 χρόνια δέσμευση απο τη στιγμή που είναι αορίστου ,άγνωστο)

όμως προσοχή μιας και είναι άγνωστοι κάποιοι συντελεστές στο κόστος προμήθειας ,που δεν ξέρει ούτε η εταιρία τις τιμές τους (εξακριβωμένο)

Μόλις τώρα, adi32 είπε

Σκεπτομαι για το εξοχικο που τωρα ληγει το elpedison fixed και φοβαμαι που θα με ριξουν

σε όποιο συμφέρει την εταιρία

1 λεπτό πριν, adi32 είπε

Καιει 50kw το μηνα ολο το χρονο και για 2 μηνες το καλοκαιρι φτανει 1400Kw

εκεί θα την φας , καλοκαίρι ανεβαινει η χοντρικη λόγω ζήτησης , βέβαια μπορεί και να τα βρούμε με τους Ρώσους μεχρι τότε

αν είναι κάνε ηλεκτρονικά για Ηρών , πάρε τα 50€ και βλέπεις

υπόψιν καθυστερεί αρκετά και η αίτηση και η έκδοση λογαριασμών , αλλά μέχρι το καλοκαίρι το έχεις 😁

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διαβάζω από την Παρασκευή και έχω κολλήσει στο εξής. στο excel και στο tab "οικιακά με ρήτρα" πολύ ωραία λες "παραπλανητική" και "πραγματική" τιμή. εμένα η "παραπλανητική" είναι 0.064, για να βρω την πραγματική, τι πρέπει να προσθέσω, πριν διαιρέσω με την κατανάλωση, ώστε να συνάδει και με το excel; ρεύμα + συμπληρωματικές ή ρεύμα + συμπληρωματικές + ρυθμιζόμενες;

Screenshot_1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...