Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/1/2022 στις 8:50 ΠΜ, rafm είπε

Βήμα 1.Στην διαδικασία υποβολής αίτησης, αφενός μου ζητήθηκε και έκανα είσοδο με τα στοιχεία μου του e-bill (έχω ήδη κωδικούς αφού διατηρώ και άλλους λογαριασμούς στην ΔΕΗ).

Ζητήθηκε να καταχωρήσω την πιστωτική μου κάρτα για την αυτόματη εξόφληση και το έκανα.

Πεδίο για μηνιαίο λογαριασμό νομίζω δεν συνάντησα αλλά γράφηκε ότι το e-contract διέπεται από τους όρους του myHomeOnline που ήταν απαραίτητο να κλικαριστεί.

19 ώρες πριν, rafm είπε

Βήμα 2. Σήμερα (17/1) μου έστειλαν από την ΔΕΗ e-mail να στείλω και την ταυτότητά μου για να ολοκληρωθεί το αίτημα.

Προς ενημέρωση όσων ενδιαφέρονται για την μετάβαση στην ΔΕΗ και στο πρόγραμμα myHomeOnline, και σε συνέχεια σας λέω ότι η διαδικασία έως τώρα ήταν η εξής:

1.Αίτηση on-line στις 16/1.

2.Την επομένη με email μου ζητήθηκε να στείλω την ταυτότητα.

3. Σήμερα 18/1 τηλεφωνικά και με ηχογραφημένη κλήση έκανα ταυτοπροσωπία και μου έδωσαν οδηγίες για την ηλεκτρονική συμπλήρωση του συμβολαίου. Θα σταλεί με e-mail.Θα δημιουργήσω υπεύθυνη δήλωση στο gov.gr και θα την στείλω μαζί με το συμβόλαιο στην ΔΕΗ.

4. Έως 2 ημέρες μετά θα περάσει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ και η μεταφορά στον πάροχο ΔΕΗ θα ολοκληρωθεί σε 5 εργάσιμες ημέρες.

Σε ερώτησή μου τι πρέπει να κάνω για να είμαι σίγουρα στο Online πακέτο μου απάντησαν μόνο να επιλέξω στο e-bill τον μηνιαίο λογαριασμό.Αυτό αρκεί.

Μου επισήμαναν επίσης (αυτό που έχει γραφτεί κι εδώ) ότι θα πρέπει να μην υπάρξουν 3 εν σειρά αποτυχημένες προσπάθειες χρέωσης του λογαριασμού της κάρτας γιατί θα χαθεί το πρόγραμμα αυτό.

 

Προς χάριν περιεργείας και μόνον επικοινώνησα με την protergia για να αναφέρω την διακοπή και μεταφορά της παροχής στην ΔΕΗ. Τι το είπα τι δεν το είπα το ίδιο και το αυτό. 

Ανησυχητική αδιαφορία.

Παντελώς !!

Επεξ/σία από rafm
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας,

Έφυγα τον Οκτώβριο από watt volt  με τον λογαριασμό στο όνομα μου και πήγα στην ΔΕΗ (29/10) με τον λογαριασμό στο όνομα της γυναίκας μου.

Κάπου αρχές Νοεμβρίου εκδόθηκε ο ΤΕΛΙΚΌΣ από watt volt , αλλά δεν τον έχω πληρώσει ακόμα, γιατί περιμένω να απαντήσουν σε ΣτΚ και ΡΑΕ.

ΜΌΛΙΣ έλαβα sms από WATT VOLT αυτό:

ΣAΣ ENHMEPΩNOYME ΠΩΣ EXEI EΓKPIΘEI ENTOΛH ΔIAKOΠHΣ ΓIA THN ΠAPOXH ME APIΘMO 7****_***. ΠAPAKAΛOYME ΓIA THN ΔIEYΘETHΣH TOY YΠOΛOIΠOY ΣAΣ

 

Πείτε μου τώρα πως να τους 'κράξω' σωστά και τίμια για αυτό το μήνυμα, ενώ γνωρίζουν πως από 29/10/21 δεν είμαι πελάτης τους.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Επεξ/σία από SilentVoice
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Καλησπέρα σας,

Έφυγα τον Οκτώβριο από watt volt  με τον λογαριασμό στο όνομα μου και πήγα στην ΔΕΗ (29/10) με τον λογαριασμό στο όνομα της γυναίκας μου.

Κάπου αρχές Νοεμβρίου εκδόθηκε ο ΤΕΛΙΚΌΣ από watt volt , αλλά δεν τον έχω πληρώσει ακόμα, γιατί περιμένω να απαντήσουν σε ΣτΚ και ΡΑΕ.

ΜΌΛΙΣ έλαβα sms από WATT VOLT αυτό:

ΣAΣ ENHMEPΩNOYME ΠΩΣ EXEI EΓKPIΘEI ENTOΛH ΔIAKOΠHΣ ΓIA THN ΠAPOXH ME APIΘMO 7****_***. ΠAPAKAΛOYME ΓIA THN ΔIEYΘETHΣH TOY YΠOΛOIΠOY ΣAΣ

 

Πείτε μου τώρα πως να τους 'κράξω' σωστά και τίμια για αυτό το μήνυμα, ενώ γνωρίζουν πως από 29/10/21 δεν είμαι πελάτης τους.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλησπερα..Απλα σου λενε οτι πρεπεςι πληρωσεις και εχουν  θα ζητησει διακοπη της παροχης σου...Δεν σημαινει επειδη πηγες  εσυ σε αλλον παροχο δεν μπορουν ζητησουν την αποκοπη της παροχης σου...

41 λεπτά πριν, epir21 είπε

Έχω μείνει άφωνος με τον ΔΕΔΔΗΕ (ας μην το γρουσουζεψω) , το πρωί πήρα τηλέφωνο για να δηλώσω βλάβη ότι ο νυχτερινός μετρητης τα έχει παίξει και δεν μετράει και πριν λίγο που τσέκαρα, τον έχουν αλλάξει με καινούριο, μάλλον αυτόν τον ψηφιακό που έχει αναφερθεί εδώ. 

Ερωτήσεις:

1. Βλέπω έχει αναμμένο ένα λαμπάκι alarm. Να τους ενημερωσω;

2. Πως στο καλό παίρνω μετρήσεις σε αυτό το πράγμα; η οθόνη δείχνει ότι να ναι πράματα, την μία δείχνει κάτι σαν ώρα, την άλλη κάτι σαν διάρκεια (χρονομετρηση) , την άλλη kwh (μάλλον) αλλά χωρίς να καταλαβαίνω εάν είναι νύχτα ή μετά. Επίσης το καινούριο έρχεται μηδενισμενο η συνεχίζει από το προηγούμενο; 

 

Update: Βρήκα ένα pdf του ΔΕΔΔΗΕ που περιγράφει κάθε κωδικό και τι σημαίνει καθώς και ότι αλλάζουν οι κωδικοί ανα 10sec.

Δεν σημαινει κατι που εχει αναμενο το αλαρμ...

Ημερησιο  ενδειξη στο 1.8.1

Νυχτερινο ενδειξη στο 1.8.2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπερα..Απλα σου λενε οτι πρεπεςι πληρωσεις και εχουν  θα ζητησει διακοπη της παροχης σου...Δεν σημαινει επειδη πηγες  εσυ σε αλλον παροχο δεν μπορουν ζητησουν την αποκοπη της παροχης σου..

Είναι σε άλλο όνομα και σε άλλο ΑΦΜ.

Κοινώς το ότι έλαβαν 'ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΝΤΟΛΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ' σε αριθμό που δεν είναι δικός μου από τον Οκτώβριο, δεν στέκει!

Επεξ/σία από SilentVoice
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, takoulou είπε

Δεν σημαινει κατι που εχει αναμενο το αλαρμ...

Ημερησιο  ενδειξη στο 1.8.1

Νυχτερινο ενδειξη στο 1.8.2

Σε ευχαριστώ. Τους βρήκα τους κωδικούς μετά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, takoulou είπε

Καλησπερα..Απλα σου λενε οτι πρεπεςι πληρωσεις και εχουν  θα ζητησει διακοπη της παροχης σου...Δεν σημαινει επειδη πηγες  εσυ σε αλλον παροχο δεν μπορουν ζητησουν την αποκοπη της παροχης σου...

...μόνο που δεν είναι πλέον "του". Έχει γίνει αλλαγή ονόματος.

 

2 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Πείτε μου τώρα πως να τους 'κράξω' σωστά και τίμια για αυτό το μήνυμα, ενώ γνωρίζουν πως από 29/10/21 δεν είμαι πελάτης τους.

Γιατί να τους κράξεις; Δεν ζητάνε τα λεφτά τους από τον νυν πελάτη τους - τα ζητάνε από τον πρώην πελάτη τους. Το "πρόβλημα" (τους) είναι στην απειλή της διακοπής, καθώς δεν είναι πλέον στο δικό σου όνομα. Σιγά που θα κάνανε διασταυρώσεις για να δούνε εάν έχεις ενεργή παροχή στο όνομά τους ή απλά ζεις με,,,κεριά ξερωγώ : θέλω να πω, "αυτοματοποιημένο" μήνυμα σου στείλανε. Κανονικά πρέπει να το δώσουν σε εισπρακτική που θα σε ζαλίσει στις απειλές για αγωγή κτλ.

...κατά τ' άλλα μίλα και με ΔΕΗ και με ΔΕΔΔΗΕ μην κάνει κανένας καμμιά μαλακία (στη χώρα της μαλακίας που ζούμε) και μείνεις χωρίς ρεύμα και  βγάλεις βυζιά μέχρι να το επανασυνδέσεις...Διότι ηλίθιοι υπάρχουν σε όλες τις εταιρίες και εργάζονται ανάμεσά μας.

7 ώρες πριν, riverpx είπε

Καλησπέρα και πάλι. Μου ήρθε ο τελευταίος λογαριασμός απο protergia. Συζητάω με Δεη για το home enter. Το συμβόλαιο λήγει 29/01. Τα μείον 90 που αναφέρει είναι η προσφορά που μου είχαν κάνει για να ανανεώσω το συμβόλαιο. Δεν έχω συμφωνήσει όμως για κάποια ανανέωση, ούτε έχω υπογράψει κάτι καινούργιο. Με αυτόν τον λογαριασμό τώρα είναι τελεσίδικο οτι ανανεώθηκε λόγω της έκπτωσης ή μπορώ ακόμα να προχωρήσω με την Δεη; Το ποσό 51,15 είναι η επιδότηση που λένε; Ευχαριστώ πολύ!

...νομίζω εγώ σου έλεγα εξ' αρχής να μην το καθυστερήσεις για ΔΕΗ. Ανακάτεψες και την Ελπέντισον,,,,,και να τώρα το "μπλέξιμο"

Φυσικά και μπορείς πάντα να πας ΔΕΗ, με την διαφορά ότι τώρα κανονικά πρέπει να πληρώσεις ρήτρα πρόωρης αποχώρησης. Εκτός κι αν κάνεις την διαδικασία καταγγελίας μέσω ΡΑΕ, όπως σου είπε βλέπω ο Korakios, λογικά με πάτημα το ότι δεν αποδέχτηκες/υπέγραψες ποτέ για κάτι και θεωρούσες πως το συμβόλαιό σου είχε ισχύ έως 29/1 και παράλληλα έκανες διαδικασίες για να πας σε άλλο πάροχο και πως καταχρηστικά η Πρωτέργεια προχώρησε σε πρόωρη ανανέωση και πως γι' αυτούς τους λόγους ζητάς να άρουν την επιβολή ποινής πρόωρης αποχώρησης και να τους επιστρέψεις το 90άρι που ήταν (αν δεν κάνω λάθος) για να ΜΕΙΝΕΙΣ άλλα δύο χρόνια....

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, korakios είπε

0,30 η τελική στα ρητροπρογράμματα
έχεις επιδότηση

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ 0,08 KOT
0,13€/kw Νοε 0,16 KOT
0,165€/kw Δεκ 0,185 KOT
Σταθερά προγράμματα 0,02€/kw
μέχρι 300kw/μήνα


Ιαν : 0,16€/kw<150kw/μήνα και 0,12€/kw 150kw έως 300kw , 0,18€/kw για ΚΟΤ

άγνωστο τον επόμενο μήνα πόση , μέχρι πόσο χρόνο, για πόσα kw και με τι κριτήρια θα δίνεται

Δηλαδή εξαρτάται απο το αν σε καλύπτει η επιδότηση

 

στο άλλο θέμα έχει αναλυθεί , συνέχεια εκεί

δες πιο πάνω για τις επιδοτήσεις που λέω

δες λινκ της υπογραφής μου για αμφισβήτηση

αλλά

άρα ισχύει

δε γίνεται να διακοπεί η παροχή

αν του βάλανε ρήτρες μπορεί και 5 χιλιάρικα έκπτωσης να μην φτάσανε να τον καλύψουν

οκ, αύριο θα το βάλω , θα σε κάνω tag

εχτες ειχα μιλησει  με την we energy και μου ειπανε οτι θα με καλουσανε σημερα . Με πηρανε σημερα τηλεφωνο απο ενα κινητο και μου ειπε ενας ευγενεστατος κυριος οτι εχουνε και προγραμμα με ρητρα μεσα και χωρις ρητρα . Αλλα μου ειπε οτι μπορει να με συμφερει καλυτερα να εχει προγραμμα με ρητρα διοτι επειδη το ρευμα που παραγουνε ειναι πρασινο απο ανανεωσιμες πηγες ενεργειας εχει 12% μονο την ρητρα ,δηλαδη λιγοτερο απο τον τροπο υπολογισμου σε αλλους παροχους . Το τελειο ειναι επισης οτι δεν εχει δεσμευση μπορεις να γινεις συνδρομητης τους για ενα μηνα και μετα να φυγεις!. Και οτι μπορεις τον ενα μηνα να βαλεις προγραμμα με την ρητρα μεσα και οποτε θελεις να βαλεις το αλλο το προγραμμα με την ρητρα που χρεωνεται ξεχωριστα , δηλαδη αμα το καλοκαιρι χρησιμοποιεις aircondition παραπανω τοτε βαζεις με την ρητρα μεσα για να εισαι μεσα, και μετα τους αλλους μηνες που ξερεις οτι δεν εχεις αυξημενη καταναλωση βαζεις με την ρητρα ξεχωριστα.  

το προγραμμα με την ρητρα προσαρμογης μεσα ( ονομαζεται we yellow )  για το επαγγελματικο ρολοι γ22 εχει 0,23 ευρω την κιλοβατωρα και δεν εχει παγιο αλλα εχει χρεωση ζητησης *2,20 ευρω τον μηνα . 

δες εδω https://weenergy.gr/prasino-reuma/prosfores/weyellow/ 

 

και το προγραμμα που εχει ξεχωριστα την ρητρα προσαρμογης για το επαγγελματικο ρολοι γ22 εχει 0,065 ευρω ενα κιλοβατωρα +3,57 ευρω το μηνα παγιο ( η τιμη της κιλοβατωρας ισχυει για εμπροθεσμη πληρωμη του λογαριασμου ) + την ρητρα προσαρμογης μειωμενη οπως ειπα παραπανω λογω οτι ειναι πρασινη η ενεργεια που παραγουνε .  

Επισης ειπανε οτι η volton και εφα επειδη δεν παραγουνε ενεργεια μπορει μετα απο μερικους λογαριασμους να σου χρεωνουνε οτι θελουνε επειδη μπορει να μην τους συμφερει η χαμηλη κιλοβατωρας που εχουμε υπογραψει στο συμβολαιο, . Παραξενο μου φανηκε αυτο , αφου υπογραφεις συμβολαιο , και μην ξεχναμε δεν ειναι για 1 χρονο στα ρολογια γ22 αλλα για 1 χρονο . 

Επεξ/σία από johnmegarythmos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, xraxra είπε

Εδώ και δίμηνο έχω δεί στα ψιλά γράμματα του λογαριασμου μου απο την NRG οτι 1/3/2022 με σταματάνε απο το NRG FIXED 9,90 ευρώ.

στον νεο λογαριασμό οτι ελεγε στα ψιλα γραμματα,οτι απο 1/12/2021 τροποποιουνται οι γενικοι οροι της συμβασης βασει των προβλέψεων των αρθρων 18 και 30 του κωδικα προμηθειας ηλεκτρικής ενέργειας.

Ειναι κάτι άλλο αυτό που χρειάζεται προσοχή?  Η ειναι κάτι που δεν αλλάζει την ουσία?

...είσαι σίγουρος ότι η λήξη του Fixed είναι 1/3; Μήπως είναι 3/1 και για κάποιο λόγο το έχεις καταλάβει ή και,,,λάβει λάθος; Χλωμό μου κάνει από Νοέμβρη να σε ειδοποιούν για Μάρτη.

Στείλε μέιλ και ρώτα τους για επιβεβαίωση και αν δεν απαντήσουν άμεσα, chat ή/και τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, barimagas είπε

Καταναλώνω 600kwah το μήνα τι με συμφέρει περισσότερο; Όπως το βλέπω η ΔΕΗ φαντάζει όαση στην έρημο, μήπως καλύτερα σε ένα από τα δυο της; 30 μέρες περιθώριο έχω για να αλλάξω πάροχο.

...προφανώς καλύτερα σε σταθερό ΔΕΗ, με κατανάλωση 600kWh/μήνα. Αύριο κι όλας. Όσο το αφήνεις, χρεώνεσαι ό,τι χρεώνεσαι στην NRG...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, washcloud είπε

...είσαι σίγουρος ότι η λήξη του Fixed είναι 1/3; Μήπως είναι 3/1 και για κάποιο λόγο το έχεις καταλάβει ή και,,,λάβει λάθος; Χλωμό μου κάνει από Νοέμβρη να σε ειδοποιούν για Μάρτη.

Στείλε μέιλ και ρώτα τους για επιβεβαίωση και αν δεν απαντήσουν άμεσα, chat ή/και τηλέφωνο.

Οχι. Σιγουρα ειναι 1.3.2022.

Ειμαι πελάτης της nrg από τον Μαιο του 2021 και το nrg fixed το εκανα περιπου στις 10.9.

Να και ο λογαριασμος εκδοσης 24 11 2021

Οπότε τι γίνεται?

Screenshot_20220119-073621_Word.jpg

Επεξ/σία από xraxra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, washcloud είπε

Γιατί να τους κράξεις; Δεν ζητάνε τα λεφτά τους από τον νυν πελάτη τους - τα ζητάνε από τον πρώην πελάτη τους. Το "πρόβλημα" (τους) είναι στην απειλή της διακοπής, καθώς δεν είναι πλέον στο δικό σου όνομα. Σιγά που θα κάνανε διασταυρώσεις για να δούνε εάν έχεις ενεργή παροχή στο όνομά τους ή απλά ζεις με,,,κεριά ξερωγώ : θέλω να πω, "αυτοματοποιημένο" μήνυμα σου στείλανε. Κανονικά πρέπει να το δώσουν σε εισπρακτική που θα σε ζαλίσει στις απειλές για αγωγή κτλ.

...κατά τ' άλλα μίλα και με ΔΕΗ και με ΔΕΔΔΗΕ μην κάνει κανένας καμμιά μαλακία (στη χώρα της μαλακίας που ζούμε) και μείνεις χωρίς ρεύμα και  βγάλεις βυζιά μέχρι να το επανασυνδέσεις...Διότι ηλίθιοι υπάρχουν σε όλες τις εταιρίες και εργάζονται ανάμεσά μας.

Θα τους 'κράξω' στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην ΡΑΕ γιατί ακόμα δεν έχουν απαντήσει. Επίσης δεν το θεωρώ νόμιμο το δήθεν προειδοποιητικό μήνυμα ότι πήραν έγκριση για αριθμό παροχής που δεν έχω. Σε αυτό φαντάζομαι δεν θα έπρεπε να τους ρίξει 'καμπάνα' η ΡΑΕ;

Το ότι στέλνουν αυτοματοποιημένα μηνύματα οκ, αλλά όταν φτάνει στο κινητό μου, είναι προσωπικό. Επίσης δεν θεωρώ ότι μπορούν να στέλνουν νόμιμα πράγματα που δεν στέκουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα σε ολους. Εγω ειμαι πελατης της Watt & Volt εναμησι χρονο τωρα με συμβολαιο σε ενα συγκεκριμενο πακετο για 2 χρονια. Αυτες τις μερες εγκριθηκε ομως το ΚΟΤ Β για την παροχη μου και δεν εχω πλεον καποιο οφελος απο το πακετο της εταιρειας οποτε δεν υπαρχει καποιος λογος να ειμαι στην εταιρεια αυτη. Γνωριζετε αν μπορω να σπασω το συμβολαιο χωρις να εχω καποιο "προστιμο" λογω της εγκρισης μου στο ΚΟΤ Β;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

Θα τους 'κράξω' στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην ΡΑΕ γιατί ακόμα δεν έχουν απαντήσει. Επίσης δεν το θεωρώ νόμιμο το δήθεν προειδοποιητικό μήνυμα ότι πήραν έγκριση για αριθμό παροχής που δεν έχω. Σε αυτό φαντάζομαι δεν θα έπρεπε να τους ρίξει 'καμπάνα' η ΡΑΕ;

Το ότι στέλνουν αυτοματοποιημένα μηνύματα οκ, αλλά όταν φτάνει στο κινητό μου, είναι προσωπικό. Επίσης δεν θεωρώ ότι μπορούν να στέλνουν νόμιμα πράγματα που δεν στέκουν.

Καλημερα... Υπαρχει  μεγαλη καθυστερηση στα παραπονα... Και εαν δοθουν ποτε...

https://energypress.gr/news/sto-syrtari-tis-rae-ekatontades-kataggelies-katanaloton-sta-1400-ta-anapantita-syssoreymena

 

https://energypress.gr/news/rae-monon-meso-myrae-pleon-i-ypovoli-paraponon-apantithike-61-ton-aitimaton-ehoyn-soreytei-1400

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, takoulou είπε

Εκει που λενε το 61% απαντηθηκε εννοουν οτι απλα εστειλαν το αιτημα στο παροχο και πηραν μια τυπικη απαντηση που κοινοποίησαν στον πελατη ...

Δεν λυθηκαν οι αιτησεις.

Μπορει ο παροχος να δεχτηκε το αιτημα μπορει και να απαντησε οτι δεν το δεχεται.

Το θεμα ειναι σε ποσα παρενεβει ουσιαστικα η ΡΑΕ για την επιλυση της διαφορας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, washcloud είπε

...προφανώς καλύτερα σε σταθερό ΔΕΗ, με κατανάλωση 600kWh/μήνα. Αύριο κι όλας. Όσο το αφήνεις, χρεώνεσαι ό,τι χρεώνεσαι στην NRG...

Μόλις έκανα αίτηση για ΔΕΗ home online, τικαρισμενο ebill, πέρασα και την πιστωτική κάρτα για πάγια πληρωμή. Bye bye NRG, ήταν σαν να πλήρωνα ενοίκια στο σπίτι μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...