Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα σε ολους!

Γραφω για ενημερωση ολων οσων εχουν μπει σε διαδικασια αμφισβητησης.

Εν συντομια αρχες Δεκεμβριου αλλαξα παροχο απο Ηρων σε ΔΕΗ,15 Δεκ ηρθε λογαριασμος ΗΡΩΝ με ρητρα μεγαλυτερη απο το 50% του λογαριασμου και εστειλα αμεσα εντυπο αμφισβητησης.

Περασαν οι 10 μερες χωρις να μου απαντησει κανεις και στελνω στον Ηρων εντυπο παραπονου,ανοιγω θεμα στη ΡΑΕ και παραλληλα στελνω μειλ στον ΣτΚ.

Στις 30 Δεκ με παιρνει ο Ηρων τηλεφωνο,μου λενε κατι αρλουμπες στο τηλεφωνο και απαντανε κατι αρλουμπες και στην ΡΑΕ. Παταω το κοκκινο κουμπακι και γραφω την απαντηση μου.

Εν τω μεταξυ εχω γινει πελατης ΔΕΗ απο 6 Δεκ 21 και στις 4 Ιαν 22 ερχεται και ο πρωτος εναντι λογαριασμος.

Μεχρι και σημερα 13 Ιαν 22,ουτε φωνη ουτε ακροαση απο Ηρων ουτε απο ΡΑΕ.

Ξαφνικα πριν λιγο ηρθε sms απο τον Ηρων οτι το αιτημα μου ειναι υπο επεξεργασια.2 αιτηματα εχω κανει στον Ηρων, και τα δυο υποβληθηκαν 15 Δεκ με το εντυπο αμφισβητησης,το πρωτο να μου στειλουν τις ηχογραφημενες συνομιλιες και το δευτερο να μου γυρισουν πισω τη ρητρα αναπροσαρμογης.

Αντε να δουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πάντως εδώ που τα λέμε εκεί στην ΗΡΩΝ πρέπει να τους κάνουν σεμινάρια εξυπηρέτησης πελατών, αυτοί διώχνουν τους πελάτες μόνοι τους...

Προσπαθώ να ανανεώσω το συμβόλαιο που λήγει σε μερικές μέρες, έχω αφήσει τρία μηνύματα εδώ και μια βδομάδα να καλέσει εκπρόσωπος να ανανεώσουμε, έχω βρεί και το πρόγραμμα και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Στο τσατ δεν εξυπηρετούν λένε καλέστε το πενταψήφιο ή το σταθερό στο site, καλείς το σταθερό και βγαίνει fax, άρα πρέπει να πας από κατάστημα για να γίνει η δουλειά σου, αυτό δεν είναι εξυπηρέτηση πελατών είναι ταλαιπωρία, ας όψεται που δεν θέλω να πάω σε άλλο πάροχο αλλά ούτε και να γυρίσω στη ΔΕΗ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, fasmatikos είπε

Σήμερα μου αλλάξανε στο ebill την διάρκεια του online και πλέον φαίνεται να είναι ενεργοποιημένο έως 30.11.2023.... ένα δάκρυ κύλησε....  Άμα δω και στον επόμενο λογαριασμό επιστροφή από τη διαφορά κιλοβατώρας μεταξύ παλαιού και νέου τιμοκαταλόγου θα πάω σε ψυχολόγο.... 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ (πάλι) σε @korakios και σε όλα τα άλλα παιδιά που βοήθησαν με συμβουλές και τακτικές... 

Μια παρατήρηση για όσους είναι στην ίδια θέση με μένα και αναμένουν ακόμα αλλαγή στο e-bill. Μπορεί να είναι και άσχετο, αλλά η διόρθωση στο e-bill φάνηκε ακριβώς την ημέρα που έγινε η εξόφληση του πρώτου λογαριασμού μέσω της πάγιας εντολής με την  πιστωτική (μετά την εξόφληση)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση εαν ξέρει κάποιος.

Γνωρίζουμε πόσες μέρες παίρνει απο την ημερομηνία αίτησης στο MyHomeOnline για να γίνει η μεταφορά απο τον παλιό (Elin) στον νεο (ΔΕΗ) πάροχο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, popopo είπε

Προσπαθώ εδώ και μία ώρα να αποκρυπτογραφήσω τον εκκαθαριστικό της EFA. Πρέπει να έχουν προσπαθήσει πολύ για να τον στήσουν με αυτόν τον τρόπο.

Δε μπόρεσα να διαλευκάνω το εξής: Το πάγιο που εφαρμόζεται στον εκκαθαριστικό δεν έχει την έκπτωση συνέπειας. Φαντάζομαι θα πιστωθεί η έκπτωση του παγίου του εκκαθαριστικού μαζί με τις εκπτώσεις των παγίων των επόμενων έναντι, στον επόμενο εκκαθαριστικό;

Αναφορά σε κείμενο

 

Μεγαλυτερο μπ@ρδελο απο αυτους δεν υπαρχει.

Δεν φτανει που ενω ειχα υπογραψει για Fixed και με εβαλαν σε προγραμμα με ρητρα γιατι εχω λεει ΚΟΤ και δεν γινετε.

Στον τελευταιο λογαριασμο η εκπτωση λογω ΚΟΤ ηταν 0€.

Τους εχω παρει τηλεφωνο .. Τους εχω στειλει e-mail (δεν εχουν εντυπο στο Site τους),εχω κανει καταγγελια και στην ΡΑΕ και στον ΣτΚ και περιμενω.

Σκεφτομαι να βαλω δικηγορο να το κυνηγησω πιο χοντρα στο τελος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Μεγαλυτερο μπ@ρδελο απο αυτους δεν υπαρχει.

Δεν φτανει που ενω ειχα υπογραψει για Fixed και με εβαλαν σε προγραμμα με ρητρα γιατι εχω λεει ΚΟΤ και δεν γινετε.

Στον τελευταιο λογαριασμο η εκπτωση λογω ΚΟΤ ηταν 0€.

Τους εχω παρει τηλεφωνο .. Τους εχω στειλει e-mail (δεν εχουν εντυπο στο Site τους),εχω κανει καταγγελια και στην ΡΑΕ και στον ΣτΚ και περιμενω.

Σκεφτομαι να βαλω δικηγορο να το κυνηγησω πιο χοντρα στο τελος.

 

Καλά κρασιά, μονο ο δικηγόρος θα βγάλει λεφτα απο αυτό.  Βασικά δεν ξέρω καποιον που να εχει κάνει αμφισβητηση της ρήτρας αναπροσαρμογής και να έχει δικαιωθεί. Πολλοι την πατήσανε με τα ΚΟΤ δυστυχως.

 

Επεξ/σία από fragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, fragma είπε

Καλά κρασιά, μονο ο δικηγόρος θα βγάλει λεφτα απο αυτό.  Βασικά δεν ξέρω καποιον που να εχει κάνει αμφισβητηση της ρήτρας αναπροσαρμογής και να έχει δικαιωθεί. Πολλοι την πατήσανε με τα ΚΟΤ δυστυχως.

 

Δεν εχω κανει αμφισβητηση της ρητρας. Εχω κανει καταγγελια για παραπλανατικη συμβαση.

Υπεγραψα 20/9 σε Fixed προγραμμα χωρις ρητρα και με εβαλαν απο μονοι τους σε προγραμμα με ρητρα με προσχημα οτι εχω ΚΟΤ και δεν γινετε.

Εχω στειλει σε ΡΑΕ και ΣτΚ συμβασεις screenshots λογαριασμους κτλ.

Ειναι καθαρη παραπλανηση και εχω στειλει και screenshot απο την συνομηλια στο Viber με τον εκπροσωπο τους.

Μου γραφει καθαρα οτι δεν υπαρχει προβλημα για το FIXED με κοινωνικο τιμολογιο.

Ισα ισα που μου ειπε οτι να μπορει να χρειαστει να ξανακανω την αιτηση για να αλλαξει ο αριθμος παροχης.

ΥΓ. Ανεφερα και στις καταγγελιες μου σε ΡΑΕ και ΣτΚ οτι δεν θα αλλαζα παροχο για να παω σε ακριβοτερο..

 

Επεξ/σία από k_w_t
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε και ο εκκαθαριστικός για την 2η παροχή στην elpedison (για την οποία παρεπιπτόντως ποτέ δεν μου είχε έρθει εκκαθαριστικός από την στιγμή που ενεργοποιήθηκε η elpedison στις 21/04/21 έως και τις 23/12/21 - μάλλον δεν μπορούσαν να μπουν στην πολυκατοικία για να μετρήσουν), επομένως μόνο έναντι κάθε μήνα μέχρι και τον προηγούμενο μήνα.

 

Κατανάλωση: 2364 kwh για 8 μήνες (με το σπίτι κλειστό από τις 10/11/21 - 23/12/21).

Χρέωση ενέργειας: 2364 * 0.0895 = €211.58

Πίστωση ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης = -€98.78 (δεν έχει κάποιο υπολογισμό όπως συνέβη τον προηγούμενο μήνα ή στους άλλους λογαριασμούς της 1ης παροχής επίσης elpedison)

Αναπροσαρμογή χρέωσης προμήθειας: €180.09 (προφανώς δίχως κάποιο υπολογισμό, ούτως ή άλλως).

 

Προφανώς θα πάω για αμφισβήτηση λογαριασμού αλλά πραγματικά δεν ξέρω πώς υπολόγισαν αυτές τις 2 χρεώσεις. Ακόμα και αναλογικά αν το πήγαν (ήτοι 295 kwh / μήνα - δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν υπήρχε κατανάλωση Νοέμβριο και Δεκέμβριο), πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα, τόσο για την αναπροσαρμογή όσο και για την πίστωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Δεν εχω κανει αμφισβητηση της ρητρας. Εχω κανει καταγγελια για παραπλανατικη συμβαση.

Υπεγραψα 20/9 σε Fixed προγραμμα χωρις ρητρα και με εβαλαν απο μονοι τους σε προγραμμα με ρητρα με προσχημα οτι εχω ΚΟΤ και δεν γινετε.

Εχω στειλει σε ΡΑΕ και ΣτΚ συμβασεις screenshots λογαριασμους κτλ.

Ειναι καθαρη παραπλανηση και εχω στειλει και screenshot απο την συνομηλια στο Viber με τον εκπροσωπο τους.

Μου γραφει καθαρα οτι δεν υπαρχει προβλημα για το FIXED με κοινωνικο τιμολογιο.

Ισα ισα που μου ειπε οτι να μπορει να χρειαστει να ξανακανω την αιτηση για να αλλαξει ο αριθμος παροχης.

ΥΓ. Ανεφερα και στις καταγγελιες μου σε ΡΑΕ και ΣτΚ οτι δεν θα αλλαζα παροχο για να παω σε ακριβοτερο..

 

Αν η υπογεγραμμένη συμβαση που εχεις είναι fixed χωρις ρητρα, ναι εκεί αλλάζει το πράγμα, τους σκιζεις. Εγω νομιζα οτι ηταν προφορική και μεσω viber μονο η υποσχεση για fixed με ΚΟΤ χωρίς αναπροσαρμογη. Ετσι την παθανε πολλοί, γιατί και οι πωλητες παιζει να ηταν ασχετοι και να μην το εκαναν επιτηδες,υπογραψανε ο,τι τους στείλανε, και μετά είδανε μια ωραία χοντρη ρητρα στο λογαριασμό.

Επεξ/σία από fragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, fragma είπε

Αν η υπογεγραμμένη συμβαση που εχεις είναι fixed χωρις ρητρα, ναι εκεί αλλάζει το πράγμα, τους σκιζεις. Εγω νομιζα οτι ηταν προφορική και μεσω viber μονο η υποσχεση για fixed με ΚΟΤ. Ετσι την παθανε πολλοί, γιατί και οι πωλητες παιζει να ηταν ασχετοι και να μην το εκαναν επιτηδες,υπογραψανε ο,τι τους στείλανε, και μετά είδανε μια ωραία χοντρη ρητρα.

Ακριβως αυτο...

 

271219897_291473319690474_7224634514608277457_n.jpg

270265962_615909126358524_4963178003924320906_n.jpg

271539174_648820169640718_5180623005309129604_n.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, epir21 είπε

Μια ερώτηση εαν ξέρει κάποιος.

Γνωρίζουμε πόσες μέρες παίρνει απο την ημερομηνία αίτησης στο MyHomeOnline για να γίνει η μεταφορά απο τον παλιό (Elin) στον νεο (ΔΕΗ) πάροχο;

Αυτό γίνεται αν είναι όλα ενταξει σε 3-4 μέρες εφόσον περασει και ο Δεδδηε για την αλλαγή και την ένδειξη που χρειάζεται.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, riverpx είπε

Μπορώ να κάνω κάτι για να αποχωρήσω απο elpedison εαν τελικά ενεργοποιήθηκε;

υπαναχώρηση στο διάστημα 14 ημερών

3 ώρες πριν, stiv67 είπε

το παρακάτω πρόγραμμα απο nrg https://www.nrg.gr/el/nrgfixed4U  το έχετε δει ? συμφέρει κάποιον ο οποίος χρειάζεται γύρω στις 400-500 κιλοβατώρες το μήνα

αν κατεβάσεις το excel της υπογραφής μου , όχι

41 λεπτά πριν, cv01302 είπε

Προφανώς θα πάω για αμφισβήτηση λογαριασμού αλλά πραγματικά δεν ξέρω πώς υπολόγισαν αυτές τις 2 χρεώσεις

απο τον τύπο υπολογισμού που αναφέρεται στο συμβόλαιο

0,076 βγηκε (ρήτρα/καταν'αλωση) η προσαύξηση

43 λεπτά πριν, cv01302 είπε

Πίστωση ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης = -€98.78

αναλογικά κιλοβατώρες που έκαωες δια μήνες

μετά ανα μήνα έχεις

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ 0,08 KOT
0,13€/kw Νοε 0,16 KOT
0,165€/kw Δεκ 0,185 KOT
Σταθερά προγράμματα 0,02€/kw
μέχρι 300kw/μήνα
Ιαν : 0,16€/kw<150kw/μήνα και 0,12€/kw 150kw έως 300kw , 0,18€/kw για ΚΟΤ

άγνωστο τον επόμενο μήνα πόση , μέχρι πόσο χρόνο, για πόσα kw και με τι κριτήρια θα δίνεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/1/2022 στις 1:37 ΜΜ, LuNaTiC είπε

image.png.2e2508450a3c810fad53f512d8045fe1.png

 

 

Έχω ήδη φύγει για ΔΕΗ το ανεβάζω να υπάρχει...
η 6μηνη εμπειρία μου με το Φυσικό Αέριο Ελλάδος ήταν "πολύ όμορφη"
Εύχομαι κάποια στιγμή όλοι αυτοί οι απατεώνες να ελέγχονται κατά κάποιο τρόπο από το κράτος για το τι πουλάνε / παρέχουν στον κόσμο, να μην είναι ανεξέλεγκτο και στην ευχέρεια του καθενώς να σε εξαπατήσει

Αρχικά να δώσω τα συγχαρητηριά μου για την τόσο καλή ενημέρωση του forum, σχετικά με το επίκαιρο θέμα της ρήτρας αναπροσαρμογής. 

Την έπαθα και εγώ από την Φυσικό Αέριο ΕΕΕ, στην οποία έκανα αίτηση 11/11/2021.

1. Ακύρωσα αίτηση 4/11/2021 για HomeOnline, λόγω παραπλανητικής προσφοράς (δήθεν ΟΧΙ αναπροσαρμογή) που μου έγινε από κινητό τηλέφωνο και από συνεργάτιδα εταιρεία της ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ για το πακέτο Οικιακό Νυχτερινό Maxi 50. 

2.Όταν παρέλαβα τον πρώτο λογαριασμό είδα χρέωση "Προσαρμογή σύμφωνα με το άρθρο 10.1": 20,11 ευρώ για 75 Kwh για 3 ημέρες. Όταν ρώτησα τηλεφωνικά την πωλήτρια τι είναι αυτή η προσαρμογή, η απάντηση ήταν "μια εφάπαξ χρέωση λόγω αλλαγής ημερομηνιών χρέωσης"!!! 

3. Δεν μπόρεσα ποτέ να μιλήσω ολοκληρωμένα με εκπρόσωπο της  ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ γιατί έπεφταν οι γραμμές και πότε κανένας δεν με πήρε πίσω. Δεν απάντησαν ποτέ στο έγγραφο παραπονό μου στις 15/12 όπου ζητούσα και ανάλυση υπολογισμού της Προσαρμογής. Ο ΣτΚ δεν μου έδωσε ποτέ απάντηση σε καταγγελία στις 24/12. Κατέθεσα άιτημα στην my rae στις  30/12 όπου μεταξύ άλλων ζήτησα να μην χρεωθεί η ρήτρα υπαναχώρησης εφόσον και με παραπλάνησαν εσκεμμένα και "ροκάνιζαν" χρόνο με αναληθείς ισχυρισμούς. Ακόμα τίποτα ...το αίτημα στο βήμα 2. 

Γύρισα πίσω στη ΔΕΗ στις 28/12 και στο HomeOnline.

4. Από 16/11/2021 μέχρι 28/12/2021, για 260 Kwh ημερήσιο και 122 Kwh νυχτερινό, πληρώνω συνολικά 250 ευρώ (μαζί με τα 80 ευρώ ρήτρα υπαναχώρησης). Τα 220 τα έχω ήδη πληρώσει σε 2 λογαριασμούς. Τα 30 λήγουν 01/02.

Γενικώς η κατάσταση είναι ανεξέλεγκτη. Αισθάνομαι και ότι με κλέβουν λέγοντας ψέμματα και με εμπαίζουν αδιαφορώντας, εφόσον στο παράπονο και τις καταγγελίες που έκανα, κανένας δεν απάντησε.  Ό,τι και να χρεώνουν, πρέπει να πληρώνω...σημειωτεόν ότι ο τελευταίος λογαριασμός, εκκαθαριστικός είναι μόνο στο app της εταιρείας χωρίς ανάλυση σε pdf, μόνο το ποσό.

Πρέπει σιγά σιγά να ξεκαθαρίσει το τοπίο των εταιρείων παροχής ενέργειας. Βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα αυτές οι εταιρείες θα βγούν χαμένες.

Καλή συνέχεια και ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες που έχω βρεί στο forum!

 

 

Επεξ/σία από Gorgo2010
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θαυμάστε απάντηση της nrg (έχει έρθει μάλιστα με αυτή τη μορφοποίηση στο email). Υπενθυμίζω ότι μέχρι τον λογαριασμό για τον Δεκέμβριο δεν είχα δει καμία αύξηση στους λογαριασμούς μου -θεωρώντας ότι έπαιξε ρόλο ο σαματάς που είχα κάνει το 2017, κατά την υπογραφή της σύμβασης, ώστε να μην υπάρχει πουθενά αναφορά σε ρήτρα ΟΤΣ στο συμβόλαιο (κάτι που πέτυχα). Εν τέλει, η nrg πείραξε το συμβόλαιο την 1η Δεκεμβρίου και δείτε τι ισχυρίζεται (συγγνώμη για τα κενά, τα αφήνω έτσι για να δείτε το χάλι τους): 

 

"Αγαπητέ πελάτη, 

Ευχαριστούμε πολύ για την επικοινωνία σας με την nrg. 

Η nrg είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις οδηγίες και κατευθύνσεις της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, 

τηρώντας το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη δραστηριότητα της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας προς 

τελικούς καταναλωτές και ειδικότερα την χρήση Ρήτρας Αναπροσαρμογής.   

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στον λογαριασμό σας με ημερομηνία έκδοσης 07 /01 /2021 σας ενημερώνουμε ότι 

από 01/12/2021 τροποποιούνται οι Γενικοί Όροι της συμβάσης σας  

ιδίως η ρήτρα αναπροσαρμογής των ισχυουσών χρεώσεων προμήθειας (μέρος 6 των Γενικών σας Όρων) σύμφωνα με τις 

προβλέψεις των άρθρων 18 και 30 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργεια (ΦΕΚ Β’ 832/2013) 

Πλέον αντιμετωπίζουμε μια ραγδαία αύξηση του συνολικού χονδρεμπορικού κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας. Ως εκ τούτου για να μπορέσει η εταιρεία μας να ακολουθήσει τις επιταγές του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής 

Ενέργειας (συγκεκριμένα, το Παράρτημα 2 αυτού, όπου και ορίζεται ότι τα τιμολόγια θα πρέπει να αντανακλούν το πραγματικό κόστος προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, στο οποίο και περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων το κόστος 

αγοράς ενέργειας στη χονδρεμπορική αγορά, το κόστος της δραστηριότητας εμπορίας και διαχείρισης των πελατών, αλλά και ένα εύλογο κέρδος), έπρεπε να επαναπροσδιορίσει την πολιτική της και να προχωρήσει σε

 τροποποίηση ορισμένων εκ των προσφερόμενων εμπορικών προγραμμάτων της. 

Η εταιρεία τηρώντας τον κώδικα προμήθειας ηλεκτρικής 

ενέργειας σας έχει ενημερώσει εγκαίρως για τη συγκεκριμένη αλλαγή μέσω του λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας.  

Παρόλα αυτά θα σας προέτρεπα να ελέγξετε και το νέο μας ανταγωνιστικό πρόγραμμα το οποίο σας προσφέρει   

σταθερές χρεώσεις και σας διαφυλάσσει από τη χρέωσή  αναπροσαρμογής.  

Σας υπενθυμίζουμε το δικαίωμά σας εκ του άρθρου 21 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας.  

Παραμένουμε στην διάθεση σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνηση"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Rebirth είπε

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στον λογαριασμό σας με ημερομηνία έκδοσης 07 /01 /2021 σας ενημερώνουμε ότι 

από 01/12/2021 τροποποιούνται οι Γενικοί Όροι της συμβάσης σας 

λουκούμι για ΡΑΕ είναι μιας και για αλλαγή γενικών όρων χρειάζεται ειδοποίηση 60 μέρες πριν

μην απαντάς , κάνε κατευθείαν καταγγελία

ουπς , δεν είδα καλά την πρώτη ημερομηνία

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...