Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 7/12/2021 στις 2:23 ΜΜ, korakios είπε

Ξαναγράφω την αμφισβήτηση για νέο λινκ στην υπογραφή προσθέτοντας την ηχογράφηση

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη

Ζητάς ηχογραφήσεις απο τυχών τηλεφωνικές συνδιαλέξεις όταν σου κάνανε την παρουσίαση του προγράμματος πριν υπογράψεις


Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο

_______________________________________________________________________________________

παρακολούθηση χοντρικής

https://www.dei.gr/el/i-dei/dimosieuseis/miniaia-pliroforiaka-deltia/miniaia-timi-ekkatharisis-agoras-market-clearing-p
https://www.admie.gr/agora/enimerotika-deltia/mesostathmiki-timi-agoras (πρώτη στήλη)
https://www.enexgroup.gr/el/markets-publications-el-day-ahead-market (εβδομαδιαία σύνοψη)
https://www.enexgroup.gr/el/day-ahead-market-figures (βάζετε την περίοδο κατανάλωσης , αργεί να φορτώσει, για περιόδους μεγάλες πχ 3μήνες να επιλέξετε πρώτα 6μηνες και μετά ημερομηνίες γιατί κολλά )

 

Ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει βγαλει κανεις ακρη με την περιφημη efapower και το ΚΟΤ. (αιτηση για FIXpower που σε βαζουν σε αλλο πακετο λογο ΚΟΤ)?

Μου ηρθε σημερα ο δευτερος λογαριασμος ο οποιος ειναι παλι σε EFA POWER KOT με ρητρα κανονικα και στην εκπτωση ΚΟΤ ειναι 0€.

Εχω κανει αιτημα στο myrae για παραπλανητικη συμβαση και περιμενω να μου απαντησουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, naive είπε

Ναι, έχεις δίκιο, μπορείς να αμφισβητήσεις λογαρισμού όλης της διάρκειας του συμβολαίου σου, ακόμα και 2 έτη μετά τη διακοπή του συμβολαίου. Αν θες να ψάξεις από περιέργεια, δες στους εκκαθαριστικούς λογαρισμούς  Μαίου έως Ιουλίου του 2020 αν είχες ποτέ πίστωση ρήτρας.  

...όχι, "ρήτρα" δεν είχα ποτέ (ούτε,,,"τόση δα"). Τους είχα τσεκάρει αρχές Δεκέμβρη '21, τους λογαριασμούς του '20 & του '21, όταν μπήκα εδώ και,,,,επιφοιτήστηκα :ρ   (Θενκς για την προτροπή πάντως). Βασικά δεν είχα δει και τπτ άλλο "περίεργο" (κάτι να ψιλοβγάζει μάτι, έστω και μικρούτσικο). Μπήκα τελικά στο τριπάκι (θενκς ξανά), μετά το τελευταίο μου ποστ, και τους ξανατσέκαρα,,,,illico presto  :-D (γιατί αλλιώς θα έκανα μήνες). Τπτ, όχι. Ούτε καν αυτό περί "δικτύου" που είπες (μου έκανε μάλιστα κι εντύπωση που μου απέδιδαν ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΟΤ-Β, ενώ ξεπερνούσα στάνταρ το όριο - κάποια στιγμή θα τους πάρω να τους ρωτήσω προς τί η τόση,,,αγάπη που μου 'χουν :P)

1 ώρα πριν, Spirit0r είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ,

Επειδή και εγω σκέφτομαι να αποχωρήσω απο τη Volterra έπειτα απο κουφούς λογαριασμούς και να επιστρέψω πίσω στη ΔΕΗ με το πρόγραμμα home online θα ήθελα να ρωτήσω ποιά ειναι η διαδικασία.

Μπαίνω απλα και κάνω αίτηση Online στη ΔΕΗ και αναλαμβανει τα υπόλοιπα εκείνη ή πρεπει να μιλήσω και με Volterra?

Επισης ο λογαριασμος ειναι σε άλλου όνομα, στην καινούρια αίτηση μπορώ να το μεταφέρω στο δικό μου όνομα ή θα φάω κανένα block. 

Είμαι 3 χρόνια στη Volterra και αποτι θυμάμαι ηταν με ελεύθερη αποδέσμευση , ελπίζω να μην έχουν αλλάξει τιποτα μονομερώς και να μου δημιουργήσουν πρόβλημα.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας :)

...πού πάτε ρε !^$#! όλοι ξαφνικά ένας-ένας, τελικά θα με αφήσετε μόνο μου στην Βολτέρα και θα με ξεζουμίσει για να ρεφάρει :-D

...βασικά καλό θα ήταν να μας πεις το πρόγραμμα στο οποίο βρίσκεσαι ΤΩΡΑ (έστω ν' ανεβάσεις έναν λογαριασμό να δούμε). Το "κουφοί λογαριασμοί" δεν,,,ακούγεται :P (...πέρα από την πλάκα, αυτό που εσένα σου φαίνεται κουφό, μη τυχόν και είναι καλύτερο από ό,τι νομίζεις/θα βρεις στα σταθερά της ΔΕΗ...Δεν στο λεώ για να ΜΗΝ κάνεις την μετάβαση, αλλά επειδή παίζουν διάφορα, να σιγουρευτείς/να σε σιγουρέψουμε ότι ΟΝΤΩΣ είναι η σωστή κίνηση...)

Πάντως όχι, με την Βολτέρα δεν χρειάζεται να πείτε τίποτα : "μιλάς" με τον πάροχο που σ' ενδιαφέρει να πας, και σου ζητάνε εκείνοι ό,τι δικαιολογητικά είναι να σου ζητήσουν/θα κάνουν την διαδικασία μετάβασης.

Απλώς επειδή βλέπω ότι ΙΣΩΣ και "να μην το πολυέχεις με το θέμα ρεύμα", να ξέρεις ότι το "Online" είναι λίγο μανίκι πρόγραμμα (ειδικά όταν είναι να το αιτηθείς ενώ ΔΕΝ είσαι ΗΔΗ στην ΔΕΗ), και προσωπικά γι' αυτόν τον λόγο θα σου έλεγα α) καλύτερα το "Enter" β) να πας σε κατάστημα ΔΕΗ για να το αιτηθείς (με άλλα λόγια : μην κάνεις το αίτημα μετάβασης από το Ίντερνετ, έχει αποδειχθεί μπλέξιμο αυτή η διαδικασία για πολλούς εδώ μέσα). Για να μην πω πόσο περισσότερο ίσως μπλέξει η φάση, όταν θες ΚΑΙ αλλαγή ονόματος στην παροχή (δεν ξέρω καν αν γίνεται ιντερνετικά).

ΜΗΝ το πας σε φάση "απ' όσο θυμάμαι" - πάρε και ρώτησέ τους (ή αν δεν μπορείς τις αναμονές στα τηλέφωνα, ρώτα τους μέσω mail) σε ποιό πρόγραμμα είσαι, να τους ζητήσεις να σου στείλουν τιμοκατάλογο και όρους σύμβασης, αν δεν σου βρίσκονται (πια) και έτσι να μας πεις σε ποιο πρόγραμμα είσαι τώρα - και φυσικά θα τους ρωτήσεις πόση είναι η ποινή αποχώρησης ΑΝ υπάρχει (μάλλον δεν υπάρχει, ΠΙΑ, αλλά ρώτα εσύ).

Μονομερώς αν έχουν αλλάξει κάτι (θα σε είχαν ειδοποιήσει πάντως), είναι οι τιμές, ΑΝ πχ τυχόν ήσουν σε "σταθερό" και σε γύρισαν σε "ρητροπρόγραμμα" (αν δεν έχεις ποτέ κάνει τίποτα, 3 χρόνια τώρα - κάποια ανανέωση ξερωγώ - chances are ότι εξ' αρχής ήσουν σε πρόγραμμα με "ρήτρα" και συνεχίζει να ισχύει χωρίς καμμία χρονική δέσμευση).

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για την απαντηση σου @washcloud. Ναι πράγματι τελείως αμπαλος μέχρι πρόσφατα που μου έφαγα το καζίκι 😁

Ανέτρεξα στα mail που είχα το συμβόλαιο, είναι το πρόγραμμα volterra ν1 νυχτερινο, η χρέωση ήταν σταθερή 0.085 η πρωινή και 0.069 η νυχτερινή ανεξαρτήτου κατανάλωσης. 

Δυστυχώς δε μπόρεσα να βρω πως διαφήμιζαν τότε το πρόγραμμα στο site τους αλλά πράγματι στο συμβόλαιο γράφει για ΟΤΣ που στη πράξη βλέπω πως εφαρμόζεται από πέρσι στους λογαριασμούς. 

Όσον αφορά τη σύμβαση μάλλον τη πάτησα, ναι μεν λέει αορίστου όπως επίσης λέει πως ανανεώνεται αυτόματα ετησίως, παραθέτω φώτο. 

Επίσης παραθέτω και τον τελευταιο λογαριασμό στον οποίο δεν είχα μεγάλη πρωινή κατανάλωση, συνήθως κυμαίνεται στα 450kwh.

Ο προηγούμενος λογαριασμός ήρθε εκκαθαριστικός 62 ημερών 205.7€ με έναντι 145.50€.

Μου φαίνεται υπερβολικός ο τελευταίος λογαριασμός. 

Μπορεις να μου εξηγήσεις με 2 λόγια γιατι είναι μανίκι το home online και προτιμάς το enter? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Screenshot_20220110-222618_Adobe Acrobat.jpg

 

 

Screenshot_20220110-222321_Adobe Acrobat.jpg

Screenshot_20220110-222336_Adobe Acrobat.jpg

Επεξ/σία από Spirit0r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, skritikos είπε

Ξέχασα  να πω πως το SMS για την διακοπή το έλαβα στις 11:00 εκείνο το πρωινό και στις 13:15 έγινε η διακοπή!

Είπανε πως με είχαν καλέσει επανελημένα για το χρέος μετά το γύρισμα μου στην ΔΕΗ αλλά εγώ κλήση δεν είχα ποτέ.

Elpeγδυσον ΠΟΤΕ ξανά. Έχω γυρίσει 7 παροχές και έχω βάλει το μικρόβιο σε άλλα 5 σπίτια που γυρνάνε αυτόν τον καιρό.

 

Και όλα αυτά η ΔΕΔΔΗΕ που δεν έχει περάσει ούτε μια φορά να μετρήσει , τουλάχιστον στην περιοχή μου , αντ'αυτού αφήνει τηλέφωνο να τους πάρω εγώ , μάλιστα χρειάζεται 20-25 φορές να καλέσω μέχρι να βρω γραμμή. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Spirit0r είπε

Ευχαριστώ για την απαντηση σου @washcloud. Ναι πράγματι τελείως αμπαλος μέχρι πρόσφατα που μου έφαγα το καζίκι 😁

Ανέτρεξα στα mail που είχα το συμβόλαιο, είναι το πρόγραμμα volterra ν1 νυχτερινο, η χρέωση ήταν σταθερή 0.085 η πρωινή και 0.069 η νυχτερινή ανεξαρτήτου κατανάλωσης. 

Δυστυχώς δε μπόρεσα να βρω πως διαφήμιζαν τότε το πρόγραμμα στο site τους αλλά πράγματι στο συμβόλαιο γράφει για ΟΤΣ που στη πράξη βλέπω πως εφαρμόζεται από πέρσι στους λογαριασμούς. 

Όσον αφορά τη σύμβαση μάλλον τη πάτησα, ναι μεν λέει αορίστου όπως επίσης λέει πως ανανεώνεται αυτόματα ετησίως, παραθέτω φώτο. 

Επίσης παραθέτω και τον τελευταιο λογαριασμό στον οποίο δεν είχα μεγάλη πρωινή κατανάλωση, συνήθως κυμαίνεται στα 450kwh.

Ο προηγούμενος λογαριασμός ήρθε εκκαθαριστικός 62 ημερών 205.7€ με έναντι 145.50€.

Μου φαίνεται υπερβολικός ο τελευταίος λογαριασμός. 

Screenshot_20220110-222618_Adobe Acrobat.jpg

 

 

Screenshot_20220110-222321_Adobe Acrobat.jpg

Screenshot_20220110-222336_Adobe Acrobat.jpg

...εκείνο το "το συμβόλαιο γράφει για ΟΤΣ", αν είναι στους Γενικούς Όρους Σύμβασης, μπορεί και να είναι τυπικό, πάντως (ή από την ανάποδη : να ΜΗΝ υπάρχει) - σημασία έχει αν τυχόν αναφέρεται κάτι σχετικά στους "ειδικούς όρους", που συνήθως υπάρχουν στον "τιμοκατάλογο" του προγράμματος -> στο ΑΛΛΟ αρχείο που έχεις μαζί με τους "γενικούς όρους" (πχ μπορεί να είσαι σε σταθερό πρόγραμμα και όχι σε πρόγραμμα με "ρήτρα", ΑΝ αναφέρει εκεί ότι δεν ισχύει η "ΟΤΣ" που αναφέρεται στο "τάδε άρθρο"...).

Βασικά μόλις τώρα είδα ότι ανέβασες,,,περισσότερο λογαριασμό :ρ (λίγο πριν είχες ανεβάσει μόνο ένα μικρό τμήμα - λογικά της πρώτης σελίδας) και σίγουρα είσαι σε πρόγραμμα με ρήτρα αυτόν τον καιρό. Λέω για αυτόν τον καιρό, μπας και ήσουν σε σταθερό πρόγραμμα αρχικά και στο αλλάξανε μονομερώς κάποια στιγμή. Υπάρχουν πιο ειδικά μάτια εδώ, όπως του korakios, που ίσως να μην το χρειάζονται, αλλά εμένα θα με βοήθαγε αν πόσταρες ολόκληρο τον λογαριασμό (με σβησμένα τα προσωπικά στοιχεία) όπου φαίνονται και περίοδοι κατανάλωσης κτλ. Το ίδιο θα έλεγα και για τα 2 αρχεία που λογικά έχεις στο μέιλ, με το πρόγραμμα που σου είχαν στείλει για ν' αποδεχτείς (3 χρόνια πριν), για να δούμε τί ακριβώς είχες τότε και να συγκρίνουμε με το τώρα. Αν μπορείς θα ήταν το καλύτερο, γιατί έχω ήδη ζαλιστεί με τα "περίπου" και "μισά αρχεία" και "μισές πληροφορίες"...(και δεν βλέπω καν άλλες πληροφορίες που θα ήταν χρήσιμες). Παίρνεις ας πούμε ΚΑΘΕ 2μηνο λογαριασμό; Έναν έναντι και καπάκι εκκαθαριστικό; Και εννοώ καλύτερα πόσταρε ολόκληρους αυτούς τους δύο λογαριασμούς, και άσε τους να μας "μιλήσουν με τα στοιχεία τους" αντί να μας τα λες εσύ "ανάκατα"...

Κατά τ' άλλα : είσαι σε "ρήτρα" και ναι αυτός είναι λόγος να πας στο Έντερ της ΔΕΗ που λέγαμε,,,ΑΝ έχεις καταναλώσεις πάνω από 300kWh (σύνολο ημερησίων & νυχτερινών) ΤΟΝ ΜΗΝΑ, σαν μέσο όρο (μπορεί ανάλογα την εποχή να ξοδεύεις περισσότερο, πχ τον χειμώνα με ηλεκτρικα μέσα θέρμανσης). Έχουν σημασία οι καταναλώσεις, διότι μην ξεχνάς πως η κιλοβατώρα στα σταθερά της ΔΕΗ είναι πλέον στα 0,18. Και αν δεν κάνω λάθος, εσύ με βάση αυτό που βλέπω εδώ, την πληρώνεις κάπου 0,17 (αφού αφαιρέσεις κρατική επιδότηση και έκπτωση συνέπειας), κάνοντας αναγωγή στο ποσό της "ρήτρας". Μην νομίζεις δηλαδή ότι θα δεις τρελές διαφορές στους λογαριασμούς, αν πας στο σταθερό της ΔΕΗ τωρα. Στην ουσία, ΑΛΛΑ πράγματα θα κερδίσεις, αν πας ΔΕΗ : μεγαλύτερη "ασφάλεια" για την επόμενη χρονια (ΑΝ τυχόν ανέβουν κι άλλο οι τιμές χονδρικής) και γενικά μια "σιγουριά" ότι στην,,,ΔΕΗ δεν θα σε "κλέψουν" κάπου (χμμμμ....). Αν όμως ΠΕΣΟΥΝ οι τιμές, θα...χάσεις (βέβαια θα μπορέσεις να αποχωρήσεις "εύκολα", με μικρή σχετικά ποινή, αν χρειαστεί να το κάνεις). Σπήκινγκ οφ, ρώτα και μάθε αν ΕΧΕΙΣ ποινή αποχώρησης από την Βολτέρα. Αυτό που λες για τον ένα χρόνο που αναφέρουν οι όροι, κατά την αυτόματη ανανέωση, νομίζω ισχύει για τον τιμοκατάλογο και όχι για δέσμευση χρονικής παραμονής. Αν όμως τυχόν πρέπει να πληρώσεις για να φύγεις, να το συνυπολογίσεις ΚΑΙ αυτό για να δεις αν τελικά σε συμφέρει. Και τέλος, αν τυχόν κοπούν οι κρατικές επιδοτήσεις, τότε ναι θα έχεις πρόβλημα με αυτό το συμβόλαιο στη Βολτέρα (...αλλά δεν θα σε νοιάζει γιατί θα μπορείς τότε να πας όπου θες,,,,,,,ΑΝ υπάρχει ΤΟΤΕ κάτι καλύτερο 😅, καθώς τα σταθερά ΔΕΗ έχουν αυτες τις τιμές/όρους μέχρι 31/1....)

Θέλει σκέψη αδερφέ τί θα κάνεις/θέλεις/συμφέρει. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα στην περίπτωσή σου.

Κατά τ' άλλα, αν τυχόν θες να κάνεις αμφισβήτηση ρητρών που σου έχουν έρθει ως τώρα (είτε μείνεις Βολτέρα, είτε φύγεις), ακολουθείς τα βήματα που έχει στην υπογραφή του ο korakios.

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες καλησπέρα επειδή οι τιμές έχουν πάρει πολύ την ανιουσα εγώ πλήρωσα ρεύμα μαξι (φυσικό αέριο) 8 μηνός εκκαθαριστικος 342 ευρώ τον Δεκέμβριο και μου ήρθε για 01/12 μέχρι 31/12 204 ευρώ (συνήθως πλήρωνα 70-90) και πιστεύω πως γενναρη και Φλεβάρη θα έρθει πολλά παραπάνω. Η ρητρα αναπροσαρμογης βάση άρθρου 10.1 είναι 150 ευρώ στο φυσικό αέριο. Με μέσο όρο 650kw το μήνα αξίζει να γυρίσω ΔΕΗ? Η 24μηνη δέσμευση μου τελειώνει τον Μάρτιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ευχαριστώ και πάλι @washcloud για τις απαντήσεις σου.

Η χρήση μου είναι πάνω απο 550 kwh συνδυαστικά κάθε μηνα. Κατά κανόνα περνάω μετρήσεις κάθε μηνα και λάμβάνω εκκαθαριστικό εκτός απο λίγες περιπτωσεις όπως τον Οκτώμβρη που ξεχάστηκα.

Σου παραθέτω τους 2 τελευταίους λογαριασμός και τον συμφωνηθέν τιμοκατάλογο που τελικά βρήκα:

1.

Spoiler

spacer.png

Spoiler

spacer.png

2.

Spoiler

spacer.png

 

Spoiler

spacer.png

Και ο τιμοκατάλογος:

Spoiler

spacer.png

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Επεξ/σία από Spirit0r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Spirit0r είπε

Σε ευχαριστώ και πάλι @washcloud για τις απαντήσεις σου.

Η χρήση μου είναι πάνω απο 550 kwh συνδυαστικά κάθε μηνα. Κατά κανόνα περνάω μετρήσεις κάθε μηνα και λάμβάνω εκκαθαριστικό εκτός απο λίγες περιπτωσεις όπως τον Οκτώμβρη που ξεχάστηκα.

Σου παραθέτω τους 2 τελευταίους λογαριασμός και τον συμφωνηθέν τιμοκατάλογο που τελικά βρήκα:

1.

  Απόκρυψη περιεχομένων

spacer.png

  Απόκρυψη περιεχομένων

spacer.png

2.

  Απόκρυψη περιεχομένων

spacer.png

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

Και ο τιμοκατάλογος:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

 

Κοιτάξτε πόσο ύπουλα πάνε να κλέψουν πάλι από την πίστωση του κράτους , έχουν καταντήσει γελοίοι και δεν υπάρχει ίχνος αμφιβολίας πλέον ότι αποτελεί συστημικό πρόβλημα... Ρεμάλια!

Ξεκινάς με αμφισβήτηση όπως τα λέει εδώ ο @korakios 

 

Πρόσεξε πολύ σημαντικό να τηρήσεις αυτά που λέει ο κοράκιος και να αναφέρεις ρητά ότι δεν γνωρίζεις τι είναι αυτή η χρέωση που σου έβαλαν και ούτε αναγράφεται κάπου πάνω στον τιμοκατάλογο! Να τα αναφερεις οπως τα γραφει ο korakios...

Σε δεύτερη μοίρα , θα αναφέρεις και για τις λανθασμένες πιστώσεις από την κρατική επιχορήγηση.

Καλή τύχη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Spirit0r είπε

Σε ευχαριστώ και πάλι @washcloud για τις απαντήσεις σου.

Η χρήση μου είναι πάνω απο 550 kwh συνδυαστικά κάθε μηνα. Κατά κανόνα περνάω μετρήσεις κάθε μηνα και λάμβάνω εκκαθαριστικό εκτός απο λίγες περιπτωσεις όπως τον Οκτώμβρη που ξεχάστηκα.

Σου παραθέτω τους 2 τελευταίους λογαριασμός και τον συμφωνηθέν τιμοκατάλογο που τελικά βρήκα:

1.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

2.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

Και ο τιμοκατάλογος:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

spacer.png

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Λοιπόν : όπως ήδη σου είπε ο tomtsir, δεν σου έχουν αποδώσει σωστά την επιδότηση. Για την ακρίβεια, σου χρωστάνε γύρω στα 22€ (από 8/9 ως 9/12), κι αναρωτιέμαι εάν έχουν την πρόθεση κάποια στιγμή να,,,ξανακοιτάξουν τους υπολογισμούς που έχουν κάνει και ν' αποδώσουν τα σωστά (σε όλους όσους τους το έχουν κάνει). Αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημά σου - όχι για την ώρα έστω (μπορείς να τα ζητήσεις μέχρι και 2 χρόνια μετά). Το ζήτημα είναι να διεκδικήσεις επιστροφή κάθε ποσού "ρήτρας" που έχεις πληρώσει, υποστηρίζοντας πως όταν έκανες την σύμβαση, κανείς δεν σου είχε εξηγήσει τί είδους σύμβαση είχες συνάψει. Ακολούθα τις οδηγίες του korakios και περίμενε (δεν είναι κάτι που θα επιλυθεί άμεσα - ΑΝ επιλυθεί υπέρ σου). Μπορεί και μήνες. Μόλις χθες (μετά από 3 μήνες), πόσταρε μέλος που είχε επιλέξει τον δρόμο του Συνηγόρου του Καταναλωτή (αντί της ΡΑΕ) και ήρθε σε συμβιβασμό και ο πάροχός του του επέστρεψε τα μισά λεφτά από ρήτρες που είχε πληρώσει.

Κατά τ' άλλα : όντως βλέπω μια τάση προς μεγαλούτσικες καταναλώσεις (ίσως λόγω χειμώνα/θέρμανσης), που σημαίνει ότι ήδη ο επόμενος λογαριασμός που ίσως περιμένεις αυτές τις μέρες (αν έδωσες ενδείξεις), θα είναι ακόμη πιο πάνω καθώς θα περιλαμβάνει πιο ανεβασμένη τιμή "ρήτρας", κι αν έκαψες ακόμη περισσότερες κιλοβατώρες πάνω απ' τις 300 που επιδοτούνται απ' το κράτος θα είναι ακόμη χειρότερα (και μένει και το ζήτημα αν θα σου αποδώσουν την επιδότηση με 0,165 για τον Δεκέμβρη, ή θα το συνεχίσουν με το 0,13 του Νοέμβρη, όπως ήδη κάνανε με τις 9 πρώτες μέρες του Δεκέμβρη (μιλάμε βέβαια για μόνο 8€ διαφορά, αλλά...).

Ελπίζω εν τω μεταξύ να είναι η κύρια κατοικία σου και στο όνομά σου η παροχή, γιατί αλλιώς κινδυνεύεις να χάσεις εντελώς την επιδότηση (που ήδη κουτσουρεύτηκε από 1/1/22), και να γίνει εντελώς ασύμφορη η παραμονή σου σε ρητροπρόγραμμα, μετά τις προχθεσινές εξαγγελίες για την από εδώ και πέρα επιδότηση.

Κι όλα αυτά (μαζί με το γεγονός ότι δεν σου αποδίδουν μέχρι στιγμής έστω, σωστά την επιδότηση), ΜΑΛΛΟΝ γέρνουν την ζυγαριά προς το "καλύτερα να μεταβείς σε σταθερό πρόγραμμα, στην ΔΕΗ". Υπενθυμίζω πως (ΑΝ συνεχίσουν ως έχουν τα πράγματα) δεν θα δεις μεγάλη διαφορά βέβαια, καθώς στα σταθερά της ΔΕΗ είναι τριπλάσια η τιμή της κιλοβατώρας, σε σχέση με ό,τι πλήρωνες τόσα χρόνια στη Βολτέρα ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (που άλλαξαν τα πράγματα). Είπαμε και πριν όμως, ότι άλλα είναι τα "καλά" της ΔΕΗ (δυστυχώς δεν το πήρες χαμπάρι πιο νωρίς, γύρω στον Νοέμβρη, για να είχες προλάβει να πας στα σταθερά της ΔΕΗ που ήταν μισοτιμής σε σχέση με σήμερα).

Όσο για ποινή αποχώρησης, στον τιμοκατάλογο που ανέβασες, δεν βλέπω να έχεις πάγιο, και συνήθως η ποινή είναι τα ποσά παγίου που απομένουν, οπότε πιθανώς δεν θα έχεις ποινή. Αυτό όμως πρέπει να πάρεις τηλ. ή να στείλεις μέιλ να ρωτήσεις την Βολτέρα να σου το πουν (δεν θ' αναφέρεις τίποτε άλλο, ΜΟΝΟ θα ρωτήσεις αν έχεις ποινή αποχώρησης και αν ναι, πόση είναι).

Εν τω μεταξύ ετύπωση μου έκανε που το "ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ" που λέει ο τιμοκατάλογος ότι έχεις, στο έχουν με "ρήτρα" - με την ίδια ονομασία προγράμματος έχω εγώ τους γονείς σύμβαση από πέρσι, και είναι πρόγραμμα χωρίς ΟΤΣ....

Θετικό(τατο) το ότι έχεις νυχτερινό. Σιγουρέψου ότι ξέρεις τα σωστά ωράρια (γκούγκλαρε), γιατί πολύς κόσμος έχει λάθος εντύπωση (πχ τον χειμώνα υπάρχει και μεσημεριανό 2ωρο). Και δες κι αν τυχόν διακιούσαι και κοινωνικό τιμολόγιο (γκούγκλαρε τα εισοδηματικά κριτήρια και ειδικά αν είσαι οριακά εκτός, ρώτα και τον λογιστή σου μήπως μπορείς να κάνεις κάτι για να το δικαιωθείς). Είναι σημαντική έκπτωση και το ΚΟΤ, και πολύς κόσμος επίσης δεν το ξέρει, και το δικαιούται...

Θα μπεις σε μια μίνι-περιπέτεια με καταγγελίες (όχι ότι θα σου κοστίσει κάτι, πέρα από χρόνο, όποιο και να 'ναι το αποτέλεσμα) και μπορεί να "μην έχεις καν όρεξη". Αν σε παίρνει οικονομικά, η πιο απλή διαδικασία είναι απλά να τους μουντζώσεις στην Βολτέρα (αφού σου "τρώνε" απ΄την επιδότηση) και να πας ΔΕΗ. Ή ακόμα και να ζητήσεις επιστροφή "των κλεμμένων" (τα 22€) και να παραμείνεις σε αυτούς, αν δεν θεωρείς πως καν δεν θες την "φασαρία" του ν' αλλάξεις πάροχο : άλλωστε, είπαμε, υπό προϋποθέσεις, περιπου ίδια θα σου βγαίνει η κιλοβατώρα (κι αν τελικά πέσουν οι τιμές χονδρικής σύντομα, θα είσαι ικανοποιημένος που δεν έφυγες και θα συνεχίσεις να είσαι καπου που - κατά πάσα πιθανότητα - θα μπορείς να φύγεις έστω αργότερα, χωρίς καθόλου (...; ) ποινή....

ΕΠΙΛΟΓΟΣ : συνεχίζει να είναι "δύσκολη" επιλογή, γιατί κανείς δεν ξέρει με σιγουριά τί θα φέρουν οι επόμενοι μήνες. ΑΝ ρωτήσεις εμένα συγκεκριμένα τί θα έκανα στην δικη σου ΘΕΣΗ, ΜΑΛΛΟΝ επειδή θα είχα σπαστεί που "με κλέψανε" (τα 22 για 2 μήνες, και όσα τυχόν ακολουθήσουν), θα πήγαινα ΔΕΗ (συν την "πιο σιγουριά" που αποπνέει αυτό το διάστημα), κι ας ήξερα ότι η καθαρά χρηματικές διαφορές δεν θα ήταν μεγάλες κι ότι ίσως και για λίγα, παίζει να με συμφέρει η Βολτέρα (με την προϋπόθεση ότι δεν θα συνεχίσει να με κλέβει βέβαια :ρ)...Δεν είμαι όμως εσύ και πρέπει την απόφαση να την πάρεις ο ίδιος....

 

4 ώρες πριν, apostolisep3 είπε

Παίδες καλησπέρα επειδή οι τιμές έχουν πάρει πολύ την ανιουσα εγώ πλήρωσα ρεύμα μαξι (φυσικό αέριο) 8 μηνός εκκαθαριστικος 342 ευρώ τον Δεκέμβριο και μου ήρθε για 01/12 μέχρι 31/12 204 ευρώ (συνήθως πλήρωνα 70-90) και πιστεύω πως γενναρη και Φλεβάρη θα έρθει πολλά παραπάνω. Η ρητρα αναπροσαρμογης βάση άρθρου 10.1 είναι 150 ευρώ στο φυσικό αέριο. Με μέσο όρο 650kw το μήνα αξίζει να γυρίσω ΔΕΗ? Η 24μηνη δέσμευση μου τελειώνει τον Μάρτιο.

Αν και δεν ανέβασες λογαριασμό/έστω δεν είπες πόσο πληρώνεις την κιλοβατώρα (λογικά χαμηλά), είναι καλύτερα να πας ΔΕΗ και Έντερ (σε κατάστημα για να γίνει πιο γρήγορα η μετάβαση και να σταματήσεις μια ώρα αρχύτερα να ληρώνεις "Ρήτρα"), ΑΦΟΥ ούτως ή άλλως τελειώνει σύντομα η σύμβαση που έχεις - άρα καλό είναι να προλάβεις από τώρα την τιμή του Έντερ που λογικά θ' αλλάξει από 1/2....

Είναι άλλωστε πολλές οι κιλοβατώρες σου για να είσαι σε ρητροπρόγραμμα και πάνω από τις μισές τις πληρώνεις χωρίς επιδότηση...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/12/2021 στις 1:47 ΜΜ, korakios είπε

να το αναφέρεις

Καλημέρα @korakios και σε όλους τους παρόντες......

1)
Στις 28/12 λοιπόν πάτησα το κόκκινο κουμπάκι και καταχώρησα όλα τα νέα δεδομένα ( "απειλές" διακοπής παροχής, τηλέφωνο από εισπρακτική, αδιαφορία από τον πάροχο για το αίτημα etc etc )
Στις 4/1/2022 μου έρχεται email (κοινοποίηση) από ΣτΚ ότι στάλθηκε στον πάροχο έγγραφο αίτημα να τους ενημερώσουν για τα πάντα όσον αφορά το αίτημά μου και την υπόθεσή μου ( η αρχική αναφορά μου στον ΣτΚ έγινε 8/11 ταυτόχρονα με ΡΑΕ )
Στις 5/1/2022 αγαπητοί μου ξεσκίστηκαν στα τηλέφωνα από τον πάροχο να μιλήσουν μαζί μου, πραγματικά όμως τόσα τηλέφωνα .... σοκαρίστηκα......να με ενημερώσουν ότι ζητούν συγνώμη για όλες τις οχλήσεις και ότι θα κοιτάξουν το αίτημα.
Στις 10/1/2022 στέλνουν Πιστωτικό Λογαριασμό και αφαιρούν την ρήτρα αποχώρησης
Για τις χρεώσεις ρήτρας αναπροσαρμογής ούτε φωνή ούτε ακρόαση.......

Να το κλείσω εδώ το θέμα να λήξει ?? Ποιά η άποψή σας ??

Να ευχαριστήσω και πάλι όλους όσους με τις γνώσεις τους και τις υποδείξεις τους με ξεστράβωσαν και με βοήθησαν

2)
Ενώ το myhomeonline είναι κανονικά ενεργοποιημένο από 18/10/2021 με όλες τις σχετικές επιλογές (μηνιαίος λογαριασμός, πάγιες εντολές, καταμέτρηση etc)
μου ζητήθηκε μια πρώτη μέτρηση στα μέσα Νοεμβρίου όπου και την καταχώρησα, κατόπιν εκδόθηκε λογαριασμός (με πίστωση λόγω εκπτώσεων και επιστροφής εγγύησης) στις 19/11/2021
Τώρα η ζήτηση για καταμέτρηση πήγε από 14/01/2022 εως 19/01/2022 και δεν εκδόθηκε λογαριασμός τον δεκέμβριο
Βέβαια στον λογαριασμό Νοεμβρίου αναγράφει Επόμενη Καταμέτρηση: 20/01/2022

Γιατί γίνεται αυτό ?? το αντιμετώπισε παρόμοια κάποιος άλλος ?? ίσως λόγω πίστωτικού υπολοίπου ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, washcloud είπε

...κι εσύ, αλλά να ξέρεις ότι εκφράζω προσωπική άποψη (όσο κι αν πατάει σε κάποια στοιχεία) και δεν είμαι "ειδικός" (και γενικά κάνω και "κακές εκτιμήσεις" ή και υπολογισμούς ενίοτε.....). Γενικά από ό,τι σου πουν/διαβάσεις, βαλ' τα κάτω όπως είπες και προσπάθα να βγάλεις το καλύτερο δυνατό για εσένα συμπέρασμα.

Και το κακό είναι ότι επειδή βιάζεσαι εκ των πραγμάτων να βάλεις ρεύμα (έχεις και τα της μετακόμισης στο κεφάλι σου), σίγουρα εισαι αγχωμένος  σίγουρα λες "τί να κάνω και να μην είναι λάθος".

Το ζουμί είναι να δικαιωθείς το ΚΟΤ και να ξεκινήσεις με Γ1 (αυτά είναι τα μόνα σίγουρα). Κι αν σε μερικές μέρες ή βδομάδες, κατασταλάξεις καλύτερα με όσα διαβάσεις, περνάς και είτε στο Ονλάιν είτε στο Έντερ (οι δύο ουσιαστικές διαφορές τους : το Ονλάιν θέλει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ενεργοποίηση αυτόματης εξόφλησης με πάγια εντολή ή κάρτα και το Έντερ θέλει απαραίτητα εγγύηση, την οποία βέβαια αν μετά αποφασίσεις να βάλεις πάγια/κάρτα, την πιστώνεσαι πίσω), μέσω της υπηρεσίας ebill, AMEΣΑ.

(...γι' αυτό, σε κάθε περιπτωση, με το που θα μπεις Γ1, ζητάς τον "κωδικό εταίρου" και με βάση αυτόν φτιάχνεις ebill account, κι ας μείνει μέχρι και αχρείαστος)

Πηγα σήμερα απο ΔΕΗ , ένας χαμός γενικότερα.

Λοιπόν εγώ εν ολιγοις , είχα ηδη ΚΟΤ β' σε αλλο ακίνητο , το οποίο προφανως θέλω να το μεταφέρω στο νέο σπίτι.
Οπότε οταν πήγα στην ΔΕΗ μου είπαν οτι για να το αλλάξουμε τώρα(Το ΚΟΤ απο το παλιό στο νέο) , πρεπει να σου κάνω διακοπή συμβολαίου στο παλιό το σπίτι και να κάνεις καινούργιο συμβόλαιο εκεί , το οποίο δεν ήθελα να γίνει.

Αλλιως ΄λεει αναγκαστικά θα πληρώσεις για Γ1 100€ εγγύηση.

Οπότε για να μην τα πολυλογω κάναμε στο νεο σπίτι my home online ,ετσι ώστε και εκπτωση 30€ εχεις και 0 εγγυηση.
Και εγώ μάλλον τώρα σκοπέυω να αλλάξω μόνος μου το ΚΟΤ απο το αλλο το ακινητο (στο οποιο μενει η γιαγιά μου) στο νέο μου σπίτι. ΓΙατί ολοι μου λένε οτι συμφέρει πολύ παραπάνω με ΚΟΤ .

Λεπτομέρεια που δεν ήξερα, δεν γίνεται να έχεις my home online + KOT μαζί (ετσι μου είπε απο κοντά η υπάλληλος στην ΔΕΗ , ενω στο 800-900-1000 που πήρα τηλ σήμερα μου ειπαν οτι γίνεται κανονικά και οτι μάλιστα ο κοσμος με ΚΟΤ βάζει my home online full.) 

Εχω μπερδευτεί τι γίνεται με την κατάσταση.

Επισης μου ειπε η υπάλληλος αν βάλω ΚΟΤ στο νεο σπιτι που βάλαμε myhome οnline:
1) Αυτόματα θα φύγω απο το myhome online
2) Θα πληρώσω αυτα τα 60€ που ειναι το πρώτο 3μηνο.

Δεν ξέρω τι να πιστέψω και τί όχι. 
Ο αδερφος μου εμαθα οτι εκανε παρομοια διαδικασία και περιμένω τωρα το νεο λογαριασμό του να δω τι ισχύει και τι όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, washcloud είπε

Λοιπόν : όπως ήδη σου είπε ο tomtsir, δεν σου έχουν αποδώσει σωστά την επιδότηση. Για την ακρίβεια, σου χρωστάνε γύρω στα 22€ (από 8/9 ως 9/12), κι αναρωτιέμαι εάν έχουν την πρόθεση κάποια στιγμή να,,,ξανακοιτάξουν τους υπολογισμούς που έχουν κάνει και ν' αποδώσουν τα σωστά (σε όλους όσους τους το έχουν κάνει). Αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημά σου - όχι για την ώρα έστω (μπορείς να τα ζητήσεις μέχρι και 2 χρόνια μετά). Το ζήτημα είναι να διεκδικήσεις επιστροφή κάθε ποσού "ρήτρας" που έχεις πληρώσει, υποστηρίζοντας πως όταν έκανες την σύμβαση, κανείς δεν σου είχε εξηγήσει τί είδους σύμβαση είχες συνάψει. Ακολούθα τις οδηγίες του korakios και περίμενε (δεν είναι κάτι που θα επιλυθεί άμεσα - ΑΝ επιλυθεί υπέρ σου). Μπορεί και μήνες. Μόλις χθες (μετά από 3 μήνες), πόσταρε μέλος που είχε επιλέξει τον δρόμο του Συνηγόρου του Καταναλωτή (αντί της ΡΑΕ) και ήρθε σε συμβιβασμό και ο πάροχός του του επέστρεψε τα μισά λεφτά από ρήτρες που είχε πληρώσει.

Κατά τ' άλλα : όντως βλέπω μια τάση προς μεγαλούτσικες καταναλώσεις (ίσως λόγω χειμώνα/θέρμανσης), που σημαίνει ότι ήδη ο επόμενος λογαριασμός που ίσως περιμένεις αυτές τις μέρες (αν έδωσες ενδείξεις), θα είναι ακόμη πιο πάνω καθώς θα περιλαμβάνει πιο ανεβασμένη τιμή "ρήτρας", κι αν έκαψες ακόμη περισσότερες κιλοβατώρες πάνω απ' τις 300 που επιδοτούνται απ' το κράτος θα είναι ακόμη χειρότερα (και μένει και το ζήτημα αν θα σου αποδώσουν την επιδότηση με 0,165 για τον Δεκέμβρη, ή θα το συνεχίσουν με το 0,13 του Νοέμβρη, όπως ήδη κάνανε με τις 9 πρώτες μέρες του Δεκέμβρη (μιλάμε βέβαια για μόνο 8€ διαφορά, αλλά...).

Ελπίζω εν τω μεταξύ να είναι η κύρια κατοικία σου και στο όνομά σου η παροχή, γιατί αλλιώς κινδυνεύεις να χάσεις εντελώς την επιδότηση (που ήδη κουτσουρεύτηκε από 1/1/22), και να γίνει εντελώς ασύμφορη η παραμονή σου σε ρητροπρόγραμμα, μετά τις προχθεσινές εξαγγελίες για την από εδώ και πέρα επιδότηση.

Κι όλα αυτά (μαζί με το γεγονός ότι δεν σου αποδίδουν μέχρι στιγμής έστω, σωστά την επιδότηση), ΜΑΛΛΟΝ γέρνουν την ζυγαριά προς το "καλύτερα να μεταβείς σε σταθερό πρόγραμμα, στην ΔΕΗ". Υπενθυμίζω πως (ΑΝ συνεχίσουν ως έχουν τα πράγματα) δεν θα δεις μεγάλη διαφορά βέβαια, καθώς στα σταθερά της ΔΕΗ είναι τριπλάσια η τιμή της κιλοβατώρας, σε σχέση με ό,τι πλήρωνες τόσα χρόνια στη Βολτέρα ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (που άλλαξαν τα πράγματα). Είπαμε και πριν όμως, ότι άλλα είναι τα "καλά" της ΔΕΗ (δυστυχώς δεν το πήρες χαμπάρι πιο νωρίς, γύρω στον Νοέμβρη, για να είχες προλάβει να πας στα σταθερά της ΔΕΗ που ήταν μισοτιμής σε σχέση με σήμερα).

Όσο για ποινή αποχώρησης, στον τιμοκατάλογο που ανέβασες, δεν βλέπω να έχεις πάγιο, και συνήθως η ποινή είναι τα ποσά παγίου που απομένουν, οπότε πιθανώς δεν θα έχεις ποινή. Αυτό όμως πρέπει να πάρεις τηλ. ή να στείλεις μέιλ να ρωτήσεις την Βολτέρα να σου το πουν (δεν θ' αναφέρεις τίποτε άλλο, ΜΟΝΟ θα ρωτήσεις αν έχεις ποινή αποχώρησης και αν ναι, πόση είναι).

Εν τω μεταξύ ετύπωση μου έκανε που το "ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ" που λέει ο τιμοκατάλογος ότι έχεις, στο έχουν με "ρήτρα" - με την ίδια ονομασία προγράμματος έχω εγώ τους γονείς σύμβαση από πέρσι, και είναι πρόγραμμα χωρίς ΟΤΣ....

Θετικό(τατο) το ότι έχεις νυχτερινό. Σιγουρέψου ότι ξέρεις τα σωστά ωράρια (γκούγκλαρε), γιατί πολύς κόσμος έχει λάθος εντύπωση (πχ τον χειμώνα υπάρχει και μεσημεριανό 2ωρο). Και δες κι αν τυχόν διακιούσαι και κοινωνικό τιμολόγιο (γκούγκλαρε τα εισοδηματικά κριτήρια και ειδικά αν είσαι οριακά εκτός, ρώτα και τον λογιστή σου μήπως μπορείς να κάνεις κάτι για να το δικαιωθείς). Είναι σημαντική έκπτωση και το ΚΟΤ, και πολύς κόσμος επίσης δεν το ξέρει, και το δικαιούται...

Θα μπεις σε μια μίνι-περιπέτεια με καταγγελίες (όχι ότι θα σου κοστίσει κάτι, πέρα από χρόνο, όποιο και να 'ναι το αποτέλεσμα) και μπορεί να "μην έχεις καν όρεξη". Αν σε παίρνει οικονομικά, η πιο απλή διαδικασία είναι απλά να τους μουντζώσεις στην Βολτέρα (αφού σου "τρώνε" απ΄την επιδότηση) και να πας ΔΕΗ. Ή ακόμα και να ζητήσεις επιστροφή "των κλεμμένων" (τα 22€) και να παραμείνεις σε αυτούς, αν δεν θεωρείς πως καν δεν θες την "φασαρία" του ν' αλλάξεις πάροχο : άλλωστε, είπαμε, υπό προϋποθέσεις, περιπου ίδια θα σου βγαίνει η κιλοβατώρα (κι αν τελικά πέσουν οι τιμές χονδρικής σύντομα, θα είσαι ικανοποιημένος που δεν έφυγες και θα συνεχίσεις να είσαι καπου που - κατά πάσα πιθανότητα - θα μπορείς να φύγεις έστω αργότερα, χωρίς καθόλου (...; ) ποινή....

ΕΠΙΛΟΓΟΣ : συνεχίζει να είναι "δύσκολη" επιλογή, γιατί κανείς δεν ξέρει με σιγουριά τί θα φέρουν οι επόμενοι μήνες. ΑΝ ρωτήσεις εμένα συγκεκριμένα τί θα έκανα στην δικη σου ΘΕΣΗ, ΜΑΛΛΟΝ επειδή θα είχα σπαστεί που "με κλέψανε" (τα 22 για 2 μήνες, και όσα τυχόν ακολουθήσουν), θα πήγαινα ΔΕΗ (συν την "πιο σιγουριά" που αποπνέει αυτό το διάστημα), κι ας ήξερα ότι η καθαρά χρηματικές διαφορές δεν θα ήταν μεγάλες κι ότι ίσως και για λίγα, παίζει να με συμφέρει η Βολτέρα (με την προϋπόθεση ότι δεν θα συνεχίσει να με κλέβει βέβαια :ρ)...Δεν είμαι όμως εσύ και πρέπει την απόφαση να την πάρεις ο ίδιος....

 

Αν και δεν ανέβασες λογαριασμό/έστω δεν είπες πόσο πληρώνεις την κιλοβατώρα (λογικά χαμηλά), είναι καλύτερα να πας ΔΕΗ και Έντερ (σε κατάστημα για να γίνει πιο γρήγορα η μετάβαση και να σταματήσεις μια ώρα αρχύτερα να ληρώνεις "Ρήτρα"), ΑΦΟΥ ούτως ή άλλως τελειώνει σύντομα η σύμβαση που έχεις - άρα καλό είναι να προλάβεις από τώρα την τιμή του Έντερ που λογικά θ' αλλάξει από 1/2....

Είναι άλλωστε πολλές οι κιλοβατώρες σου για να είσαι σε ρητροπρόγραμμα και πάνω από τις μισές τις πληρώνεις χωρίς επιδότηση...

@washcloud σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση.

Ανεβαζω και τον τελευταιο λογαριασμο 

 

Capture1.PNG

Capture2.PNG

Capture3.PNG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...