Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@washcloud

Από τη volterra γενικώς είχα το καλό ότι ήμουν ευχαριστημένος με τις τιμές στο συμβόλαιο, αφετέρου, είχα διάφορα προβληματάκια με λάθος χρεώσεις. Μια φορά χρειάστηκε να προσφύγω στο ΣτΚ για να δικαιωθώ και μια άλλη το κατάφερα μόνο με την απειλή της προσφυγής. Ωστόσο με την αλλαγή που έκαναν τώρα στη ρήτρα και την καταχρηστική εφαρμογή της άμεσα αντί μετά από 60 μέρες, είναι εντελώς ασύμφορη ως προς τις χρεώσεις και αυτό που έκανε το ερμηνεύω μόνο ως απενεννοημενο διάβημα, δηλαδή το έκανε και όπου πιάσει ενόψει χρεωκοπίας. Με άλλα λόγια δεν τη βλέπω να αντέχει.
Γενικώς κρίμα θα έλεγα, γιατί κατά τα άλλα ήταν οργανωμένη από την αρχή, με την εφαρμογή και ένα σχετικά καλό επίπεδο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Περιμένω να γίνει η μεταφορά και να βγει τελικός λογαρισμός, γιατί υπάρχει και η εγγύηση. Στον τελικό, αν συνεχίζουν να μη μου απαντάνε, ισως να πληρώσω μόνο αυτά που θεωρώ σωστά (έχω κάνει τους υπολογισμούς της σωστής ρήτρας) και θα παραπέμψω την εκκρεμότητα στο ΣτΚ.
Η διαδικασία να σου το διακόψουν απότι είδες και στους όρους δεν είναι τόσο απλή και απαιτεί προείδοποιήσεις. Αν γίνει καμία στραβή και το κόψουν παρανόμως, προφανώς δε θα μείνω σε καταγγελίες, αλλά θα περάσω σε αγωγές... Αλλά δεν πιστεύω να φτάσουμε εκεί, άλλωστε και αυτοί αν δουν ότι έχω φύγει δεν έχουν ιδιαίτερο λόγο να το κόψουν, από την άποψη ότι δε θα είμαι επικίνδυνος να τους συσσωρεύσω χρέη.

Επεξ/σία από naive
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

52 λεπτά πριν, naive είπε

Ο ληγμένος είναι 260€, υπάρχει περίπτωση με αυτό το ποσό να μου κάνουν διακοπή; Επίσης, αν έχεις αλλάξει πάροχο, μπορεί ο προηγούμενος, αν έχεις οφειλές να δώσει στο δεδδηε αίτημα διακοπής; 

ναι και ναι

17 λεπτά πριν, naive είπε

Ναι, θεωρητικά όσο υπάρχει αμβισβήτηση δε μπορούν να το διακόψουν, σύμφωνα και με τους όρους του συμβολαίου. 

το πρακτικά είναι το πρόβλημα

8 λεπτά πριν, Sammaros είπε

Ήρθε σε κανέναν τελικός από την ΕΦΑ; Έκανα αλλαγή στο 20 ήμερο μετά την ενημέρωση και βλέπω ρήτρα στον λογαριασμό.

αν έχεις συμπληρώσει 6μηνο δυστυχώς ο νόμος προβλέπει άμεση αλλαγή (και αναδρομική) τιμολόγηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, washcloud είπε

...και τώρα που το καλοσκέφτομαι, ΔΕΝ είχες στο συμβόλαιό σου όρο για "έκπτωση συνέπειας"...; Ειδικά αν αυτός ήταν τύπου "50%" (όπως είχα εγώ στο ρητροπρόγραμμα που ήμουν), κακώς έκανες και τον άφησες να λήξει....(τώρα βέβαια ότι έγινε, έγινε)

Είχα 10% έκπτωση, το οποίο είναι αμελητέο στην προκειμένη περίπτωση, 7€ εμπρός στην εκκρεμότητα της λάθος ρήτρας που είναι 150€

Μόλις τώρα, korakios είπε

ναι και ναι

το πρακτικά είναι το πρόβλημα

 

Έχεις σχετική εμπειρία ή πληροφόρηση; 
Υπάρχει κάποιο όριο οφειλής; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι και ναι

το πρακτικά είναι το πρόβλημα

αν έχεις συμπληρώσει 6μηνο δυστυχώς ο νόμος προβλέπει άμεση αλλαγή (και αναδρομική) τιμολόγηση

Όχι, δεν έχω κλείσει 6μηνο, στο τετράμηνο έφυγα και η αλλαγή παροχο έγινε περιπου 22 μέρες μετα την ενημέρωση παρόλα αυτά, χρεώθηκα ρήτρα αναχώρησης. Έστειλα ένα mail και βλέπουμε, σε περίπτωση αρνητικής απάντησης από την ΕΦΑ, καταγγελία κάνουμε από εδώ https://www.rae.gr/forma-parapanon/ , σωστα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, naive είπε

@washcloud

Από τη volterra γενικώς είχα το καλό ότι ήμουν ευχαριστημένος με τις τιμές στο συμβόλαιο, αφετέρου, είχα διάφορα προβληματάκια με λάθος χρεώσεις. Μια φορά χρειάστηκε να προσφύγω στο ΣτΚ για να δικαιωθώ και μια άλλη το κατάφερα μόνο με την απειλή της προσφυγής. Ωστόσο με την αλλαγή που έκαναν τώρα στη ρήτρα και την καταχρηστική εφαρμογή της άμεσα αντί μετά από 60 μέρες, είναι εντελώς ασύμφορη ως προς τις χρεώσεις και αυτό που έκανε το ερμηνεύω μόνο ως απενεννοημενο διάβημα, δηλαδή το έκανε και όπου πιάσει ενόψει χρεωκοπίας. Με άλλα λόγια δεν τη βλέπω να αντέχει.
Γενικώς κρίμα θα έλεγα, γιατί κατά τα άλλα ήταν οργανωμένη από την αρχή, με την εφαρμογή και ένα σχετικά καλό επίπεδο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Περιμένω να γίνει η μεταφορά και να βγει τελικός λογαρισμός, γιατί υπάρχει και η εγγύηση. Στον τελικό, αν συνεχίζουν να μη μου απαντάνε, ισως να πληρώσω μόνο αυτά που θεωρώ σωστά (έχω κάνει τους υπολογισμούς της σωστής ρήτρας) και θα παραπέμψω την εκκρεμότητα στο ΣτΚ.
Η διαδικασία να σου το διακόψουν απότι είδες και στους όρους δεν είναι τόσο απλή και απαιτεί προείδοποιήσεις. Αν γίνει καμία στραβή και το κόψουν παρανόμως, προφανώς δε θα μείνω σε καταγγελίες, αλλά θα περάσω σε αγωγές... Αλλά δεν πιστεύω να φτάσουμε εκεί, άλλωστε και αυτοί αν δουν ότι έχω φύγει δεν έχουν ιδιαίτερο λόγο να το κόψουν, από την άποψη ότι δε θα είμαι επικίνδυνος να τους συσσωρεύσω χρέη.

...προφανώς λοιπόν είχες διαφορετική εμπειρία από εμένα με την Βολτέρα, οπότε οκ (btw, τί ακριβώς προβλήματα με χρεώσεις; Για πες - είναι και η πρώτη φορά που έχω τουλάχιστον πετύχει από τέλος Νοεμβρη που διαβάζω το θρεντ). Επίσης, σε λογαριασμό ποιας περιόδου κατανάλωσης σου βάλανε αναπροσαρμογή;

Όσο για τις τρέχουσες τιμές της (στα νέα της προγράμματα), δεν διαφωνώ : φωτιά είναι...

Για την δε χρεωκοπία, είχα κι εγώ διαβάσει τον Νοέμβρη, αλλά παίζει να μην,,,παίζει καν (θα δείξει βέβαια, καθώς όλοι οι "εναλλακτικοί", είναι στα καρφιά). Όχι επειδή "με νοιάζει" (επειδή είμαι ακόμα σε αυτήν - που ΔΕΝ με νοιάζει/ό,τι βρέξει θα κατεβάσει), αλλά έτσι "ακαδημαϊκά" το λέω.

Τέλος περισσότερο νομίζω ότι αν παίξει διακοπή θα είναι λόγω "λάθους", "ανοργανωσιάς" (όχι μόνο από μεριάς της), "αυτοματοποιημένων διεργασιών (που γενικά στην Ελλάδα ειναι για τον μπιπ)", "γραφειοκρατικής μαλακίας" κτλ - όχι ότι αυτό αλλάζει το αποτέλεσμα πρακτικά, αλλά το λέω επειδή είπες "περι μη επικινδυνότητας για σώρευση χρεών από μεριάς σου"...

Τεσπα, εύχομαι καλό ξεμπέρδεμα όπως και να 'χει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Sammaros είπε

Όχι, δεν έχω κλείσει 6μηνο, στο τετράμηνο έφυγα και η αλλαγή παροχο έγινε περιπου 22 μέρες μετα την ενημέρωση παρόλα αυτά, χρεώθηκα ρήτρα αναχώρησης.

αποχώρησης

νόμιζα οτι ήταν αναπροσαρμογής

10 λεπτά πριν, Sammaros είπε

ε περίπτωση αρνητικής απάντησης από την ΕΦΑ, καταγγελία κάνουμε από εδώ https://www.rae.gr/forma-parapanon/ , σωστα;

όχι

https://my.rae.gr/

κλείσε adblockers αν δεν ανεβάζει αρχεία και δοκίμασε με άλλον browser

αν μουλαρώσει τότε ανέβασέ τα σε dropbox και γράψε λινκ

16 λεπτά πριν, naive είπε

Έχεις σχετική εμπειρία ή πληροφόρηση; 

πρέπει να ξαναδω τον κώδικα

16 λεπτά πριν, naive είπε

Υπάρχει κάποιο όριο οφειλής; 

δε γνωρίζω

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, washcloud είπε

...προφανώς λοιπόν είχες διαφορετική εμπειρία από εμένα με την Βολτέρα, οπότε οκ (btw, τί ακριβώς προβλήματα με χρεώσεις; Για πες - είναι και η πρώτη φορά που έχω τουλάχιστον πετύχει από τέλος Νοεμβρη που διαβάζω το θρεντ). Επίσης, σε λογαριασμό ποιας περιόδου κατανάλωσης σου βάλανε αναπροσαρμογή;

Όσο για τις τρέχουσες τιμές της (στα νέα της προγράμματα), δεν διαφωνώ : φωτιά είναι...

Για την δε χρεωκοπία, είχα κι εγώ διαβάσει τον Νοέμβρη, αλλά παίζει να μην,,,παίζει καν (θα δείξει βέβαια, καθώς όλοι οι "εναλλακτικοί", είναι στα καρφιά). Όχι επειδή "με νοιάζει" (επειδή είμαι ακόμα σε αυτήν - που ΔΕΝ με νοιάζει/ό,τι βρέξει θα κατεβάσει), αλλά έτσι "ακαδημαϊκά" το λέω.

Τέλος περισσότερο νομίζω ότι αν παίξει διακοπή θα είναι λόγω "λάθους", "ανοργανωσιάς" (όχι μόνο από μεριάς της), "αυτοματοποιημένων διεργασιών (που γενικά στην Ελλάδα ειναι για τον μπιπ)", "γραφειοκρατικής μαλακίας" κτλ - όχι ότι αυτό αλλάζει το αποτέλεσμα πρακτικά, αλλά το λέω επειδή είπες "περι μη επικινδυνότητας για σώρευση χρεών από μεριάς σου"...

Τεσπα, εύχομαι καλό ξεμπέρδεμα όπως και να 'χει.

Η μια διαφορά ήταν ότι μου είχαν περάσει μια χρέωση "απώλειες δισκτύου" χωρίς να το προβλέπει η το συμβόλαιο, και στην άλλη περίπτωση δεν είχαν πιστώσει αρνητική ρήτρα (πέρσι στην καραντίνα, η οριακή τιμή συστήματος ήταν γύρω στο 20€/MWh!).
Ενδεχομένως να σου τα έχουν κάνει και σε εσένα και δεν τα προσεξες, αναλόγως το συμβόλαιό σου.

7 λεπτά πριν, korakios είπε

πρέπει να ξαναδω τον κώδικα

λογικά ο κώδικας θα λέει αυτό που έχει περαστεί στο συμβόλαιό μου που παρέθεσα. Ωστόσο, ακόμα και να έχει μεταβληθεί, υπερισχύει το συμβόλαιο, απλά φοβάμαι το "καταλάθος" λόγω ανοργανωσιάς που λέει ο washcloud

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, naive είπε

Η μια διαφορά ήταν ότι μου είχαν περάσει μια χρέωση "απώλειες δισκτύου" χωρίς να το προβλέπει η το συμβόλαιο, και στην άλλη περίπτωση δεν είχαν πιστώσει αρνητική ρήτρα (πέρσι στην καραντίνα, η οριακή τιμή συστήματος ήταν γύρω στο 20€/MWh!).
Ενδεχομένως να σου τα έχουν κάνει και σε εσένα και δεν τα προσεξες, αναλόγως το συμβόλαιό σου.

...ου, ούτε συζήτηση - μέχρι τέλος Νοέμβρη, όσο άνοιγες/μελέταγες εσύ βιβλία κινέζικης γραμματικής, άλλο τόσο μελέταγα εγώ τους λογαριασμούς ρεύματος...(το λέω για να μη τυχόν νομίσει κανείς ότι "εξάρω" την Βολτέρα).

ΚΑΠΟΙΑ στιγμή (βδομάδες τώρα το θέλω), θα το κάνω (νομίζω άλλωστε πως διεκδικήσεις "λαθών" σε χρεώσεις επιτρέπονται σε βάθος 2ετίας) και πιθανώς (όπως φοβάμαι) θα βρω ΚΑΙ εγώ,,,,μαργαριτάρια, σκαλίζοντας...(ειδικά σχετικά με το "κάτω όριο" ρήτρας αναπροσαρμογής...)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, naive είπε

Καλησπέρα, είμαι και εγώ σε αναμονή μεταβασης στη ΔΕΗ. Στη Volterra δεν έχω πληρώσει έναν λογαρισμό που έληξε πριν λίγες μέρες, ενώ εκδόθηκε και ο επόμενος, λόγω του ότι είναι σε εκκρεμότητα η αμφισβήτηση της χρέωσης της ρήτρας. Ο ληγμένος είναι 260€, υπάρχει περίπτωση με αυτό το ποσό να μου κάνουν διακοπή; Επίσης, αν έχεις αλλάξει πάροχο, μπορεί ο προηγούμενος, αν έχεις οφειλές να δώσει στο δεδδηε αίτημα διακοπής; 
 

Έφυγα από την watt & volt Σεπτέμβριο. Μου είχαν εκδώσει τελικό λογαριασμό 168 ευρώ εκ των οποίων τα 96 ήταν πέναλτι αποχώρησης. Πλήρωσα εμπροθεσμα το λογαριασμό εκτός από το πέναλτι και μετά από 2 μήνες μου ήρθε sms ότι έχει βγει εντολή διακοπής λόγω αυτού του χρέους των 96 ευρώ.

Αναγκάστηκα να πληρώσω και το πέναλτι και στη συνέχεια έκανα παράπονο στο myrae για επιστροφή. Δεν μπορώ να ξέρω αν όντως τελικά θα μου έκοβαν το ρεύμα για οφειλή 96 ευρώ. Θεωρητικά από τη στιγμή που υπήρχε εντολή διακοπής ίσως και να το έκαναν.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, naive είπε

Καλησπέρα, είμαι και εγώ σε αναμονή μεταβασης στη ΔΕΗ. Στη Volterra δεν έχω πληρώσει έναν λογαρισμό που έληξε πριν λίγες μέρες, ενώ εκδόθηκε και ο επόμενος, λόγω του ότι είναι σε εκκρεμότητα η αμφισβήτηση της χρέωσης της ρήτρας. Ο ληγμένος είναι 260€, υπάρχει περίπτωση με αυτό το ποσό να μου κάνουν διακοπή; Επίσης, αν έχεις αλλάξει πάροχο, μπορεί ο προηγούμενος, αν έχεις οφειλές να δώσει στο δεδδηε αίτημα διακοπής; 
 

Η Elpedison μου έκοψε το ρεύμα για οφειλή 59 ευρώ εκ των οποίων τα 50 ήταν σε αμφισβήτηση ενώ είχα ήδη γυρίσει σε ΔΕΗ από αρχές Οκτώβρη.

Κι όλα αυτά 3 μέρες πριν τα Χριστούγεννα στα βόρεια της αττικής με θερμοκρασίες έξω γύρω στους 6. Για ένα ΑΦΜ που δεν χρωστάει ούτε μισό ευρώ πουθενά!

Έκανα χαμό σε Elpedison και ΔΕΔΔΗΕ και μου το επανασύνδεσαν σε λιγότερο απο 3 ώρες αφού φυσικά είχα δώσει ήδη εντολή πληρωμής και τους είχα δώσει τον αριθμό. Απαράδεκτοι με όλα τα γράμματα κεφαλαία και bold.

Α ναι, και φυσικά η ΔΕΗ στον επόμενο μηνιαίο έβαλε και 20 ευρώ έξοδα ΔΕΔΔΗΕ!

Επεξ/σία από skritikos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, naive είπε

λογικά ο κώδικας θα λέει αυτό που έχει περαστεί στο συμβόλαιό μου που παρέθεσα.

Αναφορά σε κείμενο

.Ο Προμηθευτής δεν δύναται να υποβάλει εντολή απενεργοποίησης μετρητή φορτίου ή να καταγγείλει Σύμβαση Προμήθειας, με την υποβολή δήλωσης παύσης εκπροσώπησης, λόγω υπερημερίας Πελάτη ως προς την εξόφληση ληξιπρόθεσμων οφειλών, εάν οι εν λόγω οφειλές αμφισβητούνται από τον Πελάτη, και προς τούτο έχει προσφύγει ενώπιον αρμόδιας αρχής ή δικαστηρίου και έχει λάβει προσωρινή διαταγή ή αναστολή εκτέλεσης της απενεργοποίησης του μετρητή του ή παύσης εκπροσώπησης, αντίστοιχα. Σε περίπτωση που κριθεί αβάσιμη η αμφισβήτηση εκ μέρους του Πελάτη, η οφειλή βαρύνεται με το νόμιμο τόκο υπερημερίας. Εφόσον εκκρεμεί η ως άνω διαφορά, ο Προμηθευτής δύναται να αρνηθεί την ανανέωση της Σύμβασης Προμήθειας. Στην περίπτωση αυτή, υποχρεούται να γνωστοποιεί εγγράφως στον Πελάτη του την πρόθεσή του να ασκήσει το παραπάνω δικαίωμα. Εφόσον η εν λόγω ενημέρωση του Πελάτη λαμβάνει χώρα κατ’ ελάχιστον τριάντα (30) ημέρες πριν από τη λύση της σύμβασης, η Σύμβαση λύεται στον προβλεπόμενο χρόνο, άλλως παρατείνεται αυτοδικαίως για τριάντα (30) ημέρες.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέχασα  να πω πως το SMS για την διακοπή το έλαβα στις 11:00 εκείνο το πρωινό και στις 13:15 έγινε η διακοπή!

Είπανε πως με είχαν καλέσει επανελημένα για το χρέος μετά το γύρισμα μου στην ΔΕΗ αλλά εγώ κλήση δεν είχα ποτέ.

Elpeγδυσον ΠΟΤΕ ξανά. Έχω γυρίσει 7 παροχές και έχω βάλει το μικρόβιο σε άλλα 5 σπίτια που γυρνάνε αυτόν τον καιρό.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, washcloud είπε

...ου, ούτε συζήτηση - μέχρι τέλος Νοέμβρη, όσο άνοιγες/μελέταγες εσύ βιβλία κινέζικης γραμματικής, άλλο τόσο μελέταγα εγώ τους λογαριασμούς ρεύματος...(το λέω για να μη τυχόν νομίσει κανείς ότι "εξάρω" την Βολτέρα).

ΚΑΠΟΙΑ στιγμή (βδομάδες τώρα το θέλω), θα το κάνω (νομίζω άλλωστε πως διεκδικήσεις "λαθών" σε χρεώσεις επιτρέπονται σε βάθος 2ετίας) και πιθανώς (όπως φοβάμαι) θα βρω ΚΑΙ εγώ,,,,μαργαριτάρια, σκαλίζοντας...(ειδικά σχετικά με το "κάτω όριο" ρήτρας αναπροσαρμογής...)

 

Ναι, έχεις δίκιο, μπορείς να αμφισβητήσεις λογαρισμού όλης της διάρκειας του συμβολαίου σου, ακόμα και 2 έτη μετά τη διακοπή του συμβολαίου. Αν θες να ψάξεις από περιέργεια, δες στους εκκαθαριστικούς λογαρισμούς  Μαίου έως Ιουλίου του 2020 αν είχες ποτέ πίστωση ρήτρας.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο φόρουμ,

Επειδή και εγω σκέφτομαι να αποχωρήσω απο τη Volterra έπειτα απο κουφούς λογαριασμούς και να επιστρέψω πίσω στη ΔΕΗ με το πρόγραμμα home online θα ήθελα να ρωτήσω ποιά ειναι η διαδικασία.

Μπαίνω απλα και κάνω αίτηση Online στη ΔΕΗ και αναλαμβανει τα υπόλοιπα εκείνη ή πρεπει να μιλήσω και με Volterra?

Επισης ο λογαριασμος ειναι σε άλλου όνομα, στην καινούρια αίτηση μπορώ να το μεταφέρω στο δικό μου όνομα ή θα φάω κανένα block. 

Είμαι 3 χρόνια στη Volterra και αποτι θυμάμαι ηταν με ελεύθερη αποδέσμευση , ελπίζω να μην έχουν αλλάξει τιποτα μονομερώς και να μου δημιουργήσουν πρόβλημα.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας :)

Επεξ/σία από Spirit0r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

 

Ευχαριστώ παιδιά, αποτι φαίνεται μάλλον καλύτερα να το πληρώσω (τουλάχιστον το μη αμφισβητούμενο ποσό) και  να προχωρήσω άμεσα σε καταγγελία σε ΡΑΕ ή ΣτΚ για το υπόλοιπο.

3 λεπτά πριν, Spirit0r είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ,

1 Επειδή και εγω σκέφτομαι να αποχωρήσω απο τη Volterra έπειτα απο κουφούς λογαριασμούς και να επιστρέψω πίσω στη ΔΕΗ με το πρόγραμμα home online θα ήθελα να ρωτήσω ποιά ειναι η διαδικασία.

2 Μπαίνω απλα και κάνω αίτηση Online στη ΔΕΗ και αναλαμβανει τα υπόλοιπα εκείνη ή πρεπει να μιλήσω και με Volterra?

3 Επισης ο λογαριασμος ειναι σε άλλου όνομα, στην καινουρια αίτηση μπορω να το μεταφερω στο δικο μου όνομα ή θα φάω κανένα block. 

4 Είμαι 3 χρόνια απο στη Volterra και αποτι θυμάμαι ηταν με ελεύθερη αποδέσμευση , ελπίζω να μην έχουν αλλάξει τιποτα μονομερός και να μου δημιουργήσουν πρόβλημα.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας :)

1 - 2: Μόνο ΔΕΗ. Απλά να είσαι προετοιμασμένος ότι (μάλλον λόγω φόρτου) καθυστερούν λίγο στην επεξεργασία (όταν λέει ότι θα έχεις απάντηση σε 2 εργάσιμες πχ, μην το παίρνεις τοις μετρητοίς)
3. Θα πρέπει να το ξεμπλέξεις αυτό. Αν θες να αλλάξει και όνομα, μάλλονν θα πρέπει μα πας σε κατάστημα να το κάνεις (κατόπιν ραντεβού)
4. Ακόμα και να είχες ακόμα δέσμευση, η αλλαγή στην τιμολόγηση σου δίνει το δικαίωμα να φύγεις χωρίς δέσμευση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...