Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, ekrepali είπε

Για το θέμα της "εποχής" εννούσα την ενεργειακή ακρίβεια. Άλλο πχ να γίνει τροποποίηση τιμής προμήθειας +0.01 άλλο να γίνει τροποποίηση +0.10 ή και παραπάνω και να χρεωθείς αναδρομικά 1 μήνα. Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με την ευκολία ενημέρωσης στην ψηφιακή εποχή... δένει με το επίπεδο υπηρεσιών.

Πες τα βρε άνθρωπε. Πόσο μάλλον αν είναι 4 ή και παραπάνω οι μήνες και η τροποποίηση είναι 4φορές πάνω!

Είναι και πρακτικό το θέμα. Άντε και θες να πληρώσεις, να είσαι εντάξει, δεν έχεις και χρόνο να το "ψάξεις". Δεν είναι εύκολο για όλους τέλος της χρονιάς που σκάνε όλα τα έξοδα μαζεμένα, δόσεις Ενφια, Τέλη, δώρα σε βαπτιστήρια, εορταστικό τραπέζι, έξοδα θέρμανσης κλπ κλπ κλπ.

Από εκεί και πέρα το θέμα είναι τι κάνεις. Εϊναι λίγο τραγέλαφος που αφού φάγαμε τη "σφαλιάρα", ψάχνουμε ψιλά γράμματα σε συμβόλαια, πίνακες, τύπους, κανονισμούς, αναζητούμε εναγωνίως... ηχογραφήσεις συνομιλιών μας και κατόπιν συγκρίνουμε 50 διαφορετικά πακέτα για να φύγουμε από τον "κακό" πάροχο και να πάμε στον άλλο που είναι "καλός", μπας και την "σκαπουλάρουμε" κιόλας από την ρήτρα ή μέρος αυτής. Είναι κατάντια, δυστυχώς... Και δεν βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω εντελώς.


Θα πει κάποιος βέβαια, και τι να κάνεις. Ορθόν. Και μπράβο σε κάποιους εδώ που προτείνουν λύσεις και ενημερώνουν συγκεκριμένα.

Όμως. Διακρίνω πως υπάρχει η τάση να γινόμαστε λίγο ζούγκλα, ο σώζων ευατόν σωθήτω για τους καταναλωτές αλλά και τους παρόχους.

Τί μπορούμε να κάνουμε; Εγώ θεωρώ πιο σωστό κατ αρχήν διαμαρτυρία στον πάροχο απ ευθείας πρώτα. Όπως θα κάναμε σε κάθε άλλη συναλλαγή. Εϊναι θέμα καλής πίστης. 'Ισως είναι "άδικο" και για τους παρόχους να θεωρούμε την κακοπιστία τους δεδομένη την ώρα που ζητάμε η καλοπιστία μας να είναι επίσης δεδομένη.

Αλλά αν θέλουμε να είμαστε τυπικώς εντός θέματος. Δηλαδή στην σύγκριση παρόχων ηλεκτρικού ρεύματος. Καλή η σύγκριση των προγραμμάτων ΑΝ θέλει κάποιος να φύγει. Αλλά βρίσκω λογικότερο, με τις δεδομένες συνθήκες, να συγκρίνουμε 1α τους παρόχους στο θέμα της ρήτρας και των πρόσφατων αυξήσεων. Η πρότερη συμπεριφορά των παρόχων μπορεί να είναι οδηγός για κάποιον που δεν έχει ούτε τη διάθεση ούτε τον χρόνο να αλλάζει πάροχο κάθε 6 μήνες.

Δηλαδή να καταλάβω, υπάρχουν αυτή τη στιγμή πάροχοι που δεν έβαλαν ρήτρα, ή που έβαλαν μικρότερη, ή που ενημέρωσαν καλύτερα σε σχέση με άλλους; Αν ναι, μπορεί να γίνει ένα μικρό "γκάλοπ". Από ότι έχω παρατηρήσει, ως προς το τελευταίο (την ενημέρωση) τουλάχιστο υπάρχουν διαφορές.

Πχ, θα μπορούσαν να ξεκινήσουν ποσταρίσματα ως εξής: Εταιρία τάδε, ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού τάδε, πρόγραμμα τάδε, περίοδος εφαρμογής ρήτρας τάδε  (πχ 6ος-12ος), ανάλυση χρέωσης ρήτρας ναι/όχι, αναγραφόμενος τύπος υπολογισμού ρήτρας ναι/οχι, κιλοβατώρες τόσες, μέση χρέωση κιλοβατώρας από ρήτρα, πρότερη ενημέρωση για εφαρμογή ρήτρας σε λογαριασμό/mail/sms ναι/όχι, ημέρες ενημέρωσης πριν την εφαρμογή της χρέωσης τόσες. Δυνατότητα διακανονισμού, όχι/ναι, η τάδε. Ϊσως να συμπεριληφθεί και αν έγινε κάποια μείωση κατόπιν αιτήματος (αμφιβάλλω αν είναι αξιόπιστο κριτήριο βέβαια).

Έτσι θα υπάρχει μια εικόνα για τις εταιρίες. Κατ αρχήν την μέθοδό τους όσον αφορά την εφαρμογή της ρήτρας, αν επιλέχθηκαν συγκεκριμένοι πελάτες ή έγινε "flat" σε όλους. Αν κάποιος συμφωνεί, ας το συντάξει καλύτερα και ας το κάνει προτεινόμενο.

Τέλος, συγχωρέστε με αν έχει αναφερθεί και οι σελίδες είναι πολλές. Μπορεί κάποιος να ποστάρει έγκυρο σύνδεσμο-πίνακα των τιμών χονδρικής βάση των οποίων έγιναν οι υπολογισμοί των παρόχων, ώστε να μπορούμε να ελέγξουμε επακριβώς και τις χρεώσεις μας; Γιατί έχω μπερδευτεί. Μήπως είναι από εδώ, μέσω ΑΔΜΗΕ, και αν ναι ποιά ακριβώς στήλη; Αν ναι, η παρατήρηση στον πίνακα του 2021 "Βάσει του Κανονισμού Αγοράς Εξισορρόπησης η πιστοποίηση των μετρήσεων πραγματοποιείται 6 εβδομάδες μετά από κάθε Εβδομάδα Εκκαθάρισης" έχει ή όχι επίδραση στον υπολογισμό; Διότι εδώ, στη ΔΕΗ, βλέπω δημοσίευση έως και Οκτώβρη. 

Τέλος, επειδή υπονοήθηκε από κάποιον ότι εγώ κάνω τον δικηγόρο/είμαι δικηγόρος, έστω και αν έγινε ειρωνικά, είναι το τελευταίο μου ποστάρισμα στο νήμα. Ούτε "συμμάχους" ψάχνω. Ενημέρωση, ναι.

Δεν μπορώ όμως να ανεχτώ επικρίσεις ούτε υποννοούμενα περί προθέσεων, αλάθητος ερμηνευτής των κανονισμών και των συμβολαίων ρεύματος δεν είναι κανείς, ο καθένας εκπροσωπεί τον εαυτό του και με ενοχλεί όταν κάποιος γίνεται αυτόκλητος "πατέρας" και διαχειριστής του νήματος. Εκτός κι αν έχει συγκεκριμένη ιδιότητα οπότε ας την αναφέρει, πχ είμαι νομικός και λέω αυτό, είμαι στην τάδε ένωση και ισχύει το τάδε.

Επιπλέον, με λυπεί ιδιαίτερα που η δυνατότητα επιδόματος επανασύνδεσης αναφέρθηκε εδώ ως "σκέψη" για το θέμα.  Προφανώς υπάρχουν άνθρωποι με πραγματικό πρόβλημα και ήδη κομμένο ρεύμα, ή με τρέχουσες οφειλές που ήδη αδυνατούν να καλύψουν και μοιραία θα βρεθούν σύντομα σε δυσμενή θέση, το κονδύλι προφανώς είναι συγκεκριμένο.

 

 

Επεξ/σία από nicksoti
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, nicksoti είπε


Αλλά βρίσκω λογικότερο, με τις δεδομένες συνθήκες, να συγκρίνουμε 1α τους παρόχους στο θέμα της ρήτρας και των πρόσφατων αυξήσεων. Η πρότερη συμπεριφορά των παρόχων μπορεί να είναι οδηγός για κάποιον που δεν έχει ούτε τη διάθεση ούτε τον χρόνο να αλλάζει πάροχο κάθε 6 μήνες.

 

Mπα... δε παίζει αυτό. Η συμπεριφορά των παρόχων στο παρελθόν δεν είναι ενδεικτική τι θα κάνουν στο μέλλον. Πχ Ελίν ξεκίνησαν όλα καλά κι ωραία, κι απ'το καλοκαίρι έκαναν απανωτές αυξήσεις. Άλλαξε εντελώς και η στάση τους στην επίλυση ζητημάτων. ΕΛΤΑ δεν έβαζαν για καιρό ρήτρα αναπροσαρμογής, μάλλον δεν ήξεραν να την υπολογίσουν... σε πρόσφατο λογαριασμό πριν φύγουν τα παιδιά μπήκε γραμμή ρήτρας αναπροσαρμογής χωρίς να χρεώσουν κάτι... μάλλον το έψηναν. Η Volterra για χρόνια απορροφούσε τη ρήτρα αναπροσαρμογής, πλέον προσάρμοσε όλα τα προγράμματα.

Ο μόνος σωστός μέχρι στιγμής είναι ο Σουμπάσης (Solar Energy), ο οποίος δεν έχει κάνει αυξήσεις στα παλιά σταθερά τιμολόγια παρόλο που είναι αορίστου. Θα δείξει τι θα κάνει κι αυτός μετά το 6μηνο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/12/2021 στις 2:23 ΜΜ, korakios είπε

Ξαναγράφω την αμφισβήτηση για νέο λινκ στην υπογραφή προσθέτοντας την ηχογράφηση

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη

Ζητάς ηχογραφήσεις απο τυχών τηλεφωνικές συνδιαλέξεις όταν σου κάνανε την παρουσίαση του προγράμματος πριν υπογράψεις


Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο

_______________________________________________________________________________________

παρακολούθηση χοντρικής

https://www.dei.gr/el/i-dei/dimosieuseis/miniaia-pliroforiaka-deltia/miniaia-timi-ekkatharisis-agoras-market-clearing-p
https://www.admie.gr/agora/enimerotika-deltia/mesostathmiki-timi-agoras (πρώτη στήλη)
https://www.enexgroup.gr/el/markets-publications-el-day-ahead-market (εβδομαδιαία σύνοψη)
https://www.enexgroup.gr/el/day-ahead-market-figures (βάζετε την περίοδο κατανάλωσης , αργεί να φορτώσει, για περιόδους μεγάλες πχ 3μήνες να επιλέξετε πρώτα 6μηνες και μετά ημερομηνίες γιατί κολλά )

Καλημέρα σε όλους. Έχω ετοιμάσει το έντυπο αμφισβήτισης προς την protergia και είμαι έτοιμος να το στείλω με email. Αυτά που αναφέρει ο @korakios ότι πρέπει να ζητήσω μέσω email πρέπει να πάνε στο ίδιο email που θα στείλω και το pdf με το έντυπο αμφισβήτισης, σωστά;

Διαβάζω ότι πολλοί κάνετε και κοινοποίηση στο ΣτΚ και στη ΡΑΕ. Αυτό γίνεται εξ αρχής από το πρώτο email που θα στείλω στην protergia ή περιμένω πρώτα την απάντησή τους;

Ευχαριστώ και πάλι για την πολύτιμη βοήθεια όλων!

Επεξ/σία από atom7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρθε ο εκκαθαριστικός τετραμηνου της NRG. 400 ευρώ ρήτρα αναπροσαρμογής....

Διάστημα κατανάλωσης 10.08.2021 - 09.12.202 ,  3070 kWh

Με "έσκισαν" με αγάπη μάλλον εε?

Screenshot_20211230-085556_Google PDF Viewer.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα και χρονια πολλα!

Εχω κανει αλλαγη παροχου απο Ηρων σε ΔΕΗ η οποια ολοκληρωθηκε στις 6 Δεκ 21.Στο μεταξυ ο ΗΡΩΝ βγαζει εκκαθαριστικο λογαριασμο με περιοδο καταναλωσης 29/7/21-29/11/21. Υπεβαλλα εντυπο αμφισβητησης,περασαν οι 10 εργασιμες χωρις να μου απαντησει κατι ο ΗΡΩΝ και ετσι εστειλα εντυπο παραπονων στον ΗΡΩΝ,εκανα καταγγελια στη ΡΑΕ και αναφορα στον συνηγορο του καταναλωτη.

Το ποσο του τελευταιου λογαριασμου ειναι 200€ αλλα λογικα περιμενω και τελικο εκκαθαριστικο λογω αλλαγης παροχου.

Αυτους τους λογαριασμους τους πληρωνω ή περιμενω να παρουν θεση Ηρωνας-ΡΑΕ-ΣτΚ;;;

Συγνωμη αν εχει αναφερθει ξανα αλλα εριξα μια ματια και δ βρηκα κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, NG98 είπε

Καλημερα και χρονια πολλα!

Εχω κανει αλλαγη παροχου απο Ηρων σε ΔΕΗ η οποια ολοκληρωθηκε στις 6 Δεκ 21.Στο μεταξυ ο ΗΡΩΝ βγαζει εκκαθαριστικο λογαριασμο με περιοδο καταναλωσης 29/7/21-29/11/21. Υπεβαλλα εντυπο αμφισβητησης,περασαν οι 10 εργασιμες χωρις να μου απαντησει κατι ο ΗΡΩΝ και ετσι εστειλα εντυπο παραπονων στον ΗΡΩΝ,εκανα καταγγελια στη ΡΑΕ και αναφορα στον συνηγορο του καταναλωτη.

Το ποσο του τελευταιου λογαριασμου ειναι 200€ αλλα λογικα περιμενω και τελικο εκκαθαριστικο λογω αλλαγης παροχου.

Αυτους τους λογαριασμους τους πληρωνω ή περιμενω να παρουν θεση Ηρωνας-ΡΑΕ-ΣτΚ;;;

Συγνωμη αν εχει αναφερθει ξανα αλλα εριξα μια ματια και δ βρηκα κατι.

Καλημερα... Καλυτερα να  τα πληρωσεις γιατι ποτε δεν ξερεις αν θα σου γινει καμια αποκοπη λογω χρεους... Και μετα να τρεχεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update.

Χθες εστειλα εντυπο παραπονων στον Ηρων γιατι δεν μου απαντησαν στην αμφισβητηση και σημερα με πηραν απο το τμημα παραπονων.

Εν συντομια η κοπελια μου ειπε οτι οταν κανουν τηλεφωνικη ενημερωση για τα προγραμματα δεν αναφερουν τους Γενικους ορους (στους οποιους περιλαμβανεται η ρητρα αναπροσαρμογης) παρα μονο τους ειδικους ορους και ως εκ τουτου ειναι βεβαιο οτι δεν αναφερεται η ρητρα αναπροσαρμογης στην τοτε συνομιλια μας και δεν υπαρχει λογος για αποστολη της ηχογραφημενης συνομιλιας.

Αυτο που με ξενισε ηταν οταν μου ειπε οτι στο τηλεφωνο μπορει να μην μου το ειπαν αλλα η ρητρα αναφερεται στο συμβολαιο. Σαν να μου λεει ας προσεχες τι υπεγραφες. Αρα λεω και εγω σκοπιμα το αποκρυπτετε,αλλα δ απαντησε.

Θα μου στειλει λεει και email,να δω τι θα γραφει.

Το ερωτημα παραμενει,πληρωνω ή δεν πληρωνω;

 

Edit:Ηρθε το email,αναφερει μονο τροπο υπολογισμου ρητρας.

Επεξ/σία από NG98
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, korakios said:

  

ο κάθε πάροχος το βαπτίζει και αλλιώς πχ η W&V κόστος προμήθειας

αλλά ο κώδικας προβλέπει

εξού και τα βήματα

δυστυχώς ο ΣτΚ δεν μπορεί να επιβάλει , χρήσιμο αν κινηθείς δικαστικά μετά γιαυτο και καλύτερα μέσω ΡΑΕ

τώρα το τυπικό είναι να κάνεις αμφισβήτηση πριν αλλάξεις πάροχο , αν σκοπεύεις άμεσα , τουλάχιστον κάνε αμφισβήτηση απο τώρα

το όλο θέμα είναι να φανεί οτι δεν είχες ενημερωθεί

Μου είχαν στείλει αυτό μαζι με εναν λογαριασμό. Να ρίξω μία ματιά στο συμβόλαιο ??

fgfg.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά ποιο είναι το επικαιροποιημένο excel του Κοράκιου;

Ρωτάω γιατί αυτό που υπάρχει πάνω καρφιτσωμένο νομίζω πως αναφέρει παλιές τιμές στα προγράμματα της ΔΕΗ...

 

Εdit: ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΒΡΗΚΑ 

Αλλά δεν μπορώ να εισάγω τα δικά μου δεδομένα ...ειναι μονο για προβολή πως αλλάζει;

 

Επεξ/σία από VulMar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, VulMar είπε

Αλλά δεν μπορώ να εισάγω τα δικά μου δεδομένα ...ειναι μονο για προβολή πως αλλάζει;

πρεπει να το κατεβάσεις, save a copy κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το παλιό κατεβαίνει το καινούριο ανοίγει σε Google Docs (έχω Mac) και βγαίνει σε προβολή μονο στον browser...

Πώς το κατεβάζω για να να του βάλω δεδομένα;

EDIT ΟΚ το βρήκα και αυτό...

 

Επεξ/σία από VulMar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NG98 είπε

Το ερωτημα παραμενει,πληρωνω ή δεν πληρωνω;

ρισκάρεις διακοπή , εσύ αποφασίζεις , πιο πίσω το αναλύω

  

1 ώρα πριν, NG98 είπε

Εν συντομια η κοπελια μου ειπε οτι οταν κανουν τηλεφωνικη ενημερωση για τα προγραμματα δεν αναφερουν τους Γενικους ορους (στους οποιους περιλαμβανεται η ρητρα αναπροσαρμογης) παρα μονο τους ειδικους ορους και ως εκ τουτου ειναι βεβαιο οτι δεν αναφερεται η ρητρα αναπροσαρμογης στην τοτε συνομιλια μας και δεν υπαρχει λογος για αποστολη της ηχογραφημενης συνομιλιας.

διαμαντάκι για την καταγγελία , ξεκίνα μέσω myrae

 

3 ώρες πριν, UncleKim είπε

Με "έσκισαν" με αγάπη μάλλον εε?

ξεκίνα με τα βήματα αμφισβήτησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, korakios είπε

διαμαντάκι για την καταγγελία , ξεκίνα μέσω myrae

Σκεφτομαι να ξαναστειλω εντυπο παραπονων γιατι δεν μου εστειλαν την παλια ηχογραφηση οπως ζητησα και να ζητησω επιπλεον και την σημερινη ηχογραφηση.

Μεσω myrae εχω κανει αιτημα απο εχθες.

Κανω νεο αιτημα σημερα ή μπορω να ενημερωσω το παλιο αναφεροντας τη σημερινη συνομιλια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, UncleKim είπε

Ηρθε ο εκκαθαριστικός τετραμηνου της NRG. 400 ευρώ ρήτρα αναπροσαρμογής....

Διάστημα κατανάλωσης 10.08.2021 - 09.12.202 ,  3070 kWh

Με "έσκισαν" με αγάπη μάλλον εε?

 

Μπα, και καλά είναι θα έλεγα! Η Watt&Volt σε μένα είχε χρεώσει 218 E ρήτρα για κατανάλωση σύνολο 1177 KWh...

Spoiler

2125204279_wv-final.jpg.cc6e64781428c9288893e17d70f378d0.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@korakios

Παράγραφοι συμβολαίου

Spoiler

6.1. Ο Πελάτης υποχρεούται, κατά την διάρκεια ισχύος της παρούσας, να εξο-
φλεί πλήρως και ολοσχερώς το συμφωνηθέν τίμημα στον Προμηθευτή, όπως

υπολογίζεται από την εφαρμογή της Συμφωνηθείσας εμπορικής πολιτικής τι-
μολόγησης, για την Ηλεκτρική Ενέργεια που προμηθεύεται από τον τελευταίο,

συν τον εκάστοτε αναλογούντα Φ.Π.Α., που ορίζεται ανά Εγκατάσταση.
6.2. Οι χρεώσεις που επιβάλλονται από τον Προμηθευτή για την προμήθεια
Ηλεκτρικής Ενέργειας στις Εγκαταστάσεις του Πελάτη υπολογίζονται βάσει των
όρων της παρούσας και της κείμενης νομοθεσίας. Ειδικότερα, ο λογαριασμός
περιλαμβάνει, πλέον των όσων υποχρεωτικά προβλέπονται από την ισχύουσα
νομοθεσία, και εκτός και αν άλλως προβλέπεται σε αυτή:
α) τις χρεώσεις Ηλεκτρικού Ρεύματος για την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας
που προμήθευσε ο Προμηθευτής στον Πελάτη, βάσει του τιμολογίου στο
οποίο έχει ενταχθεί ο Πελάτης

β) τις Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις που αφορούν υπηρεσίες σχετικές με την προμή-
θεια ηλεκτρικής ενέργειας που παρέχονται από τρίτους,

καθώς και σε ανταποδοτικά τέλη, σύμφωνα με τα εκάστοτε οριζόμενα στη
νομοθεσία, ενδεικτικά χρεώσεις για τη χρήση του Ελληνικού Συστήματος
Μεταφοράς και του Ελληνικού Δικτύου Διανομής, χρεώσεις υπηρεσιών κοινής
ωφέλειας, το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων,

γ) τις Συμπληρωματικές Χρεώσεις που αντιστοιχούν στις χρεώσεις που βαρύ-
νουν τον Πελάτη, ενδεικτικά χρεώσεις για υπηρεσίες ΔΕΔΔΗΕ, πιστώσεις εγγυ-
ημένων υπηρεσιών ΔΕΔΔΗΕ, ρήτρα κόστους προμήθειας σύμφωνα με τον όρο

6.3., χρέωση εκπομπών CO2 σε εμπορικά τιμολόγια σύμφωνα με τον όρο 6.4.
δ) τα Τέλη και τους Φόρους, ενδεικτικά τον ειδικό φόρο κατανάλωσης (ΕΦΚ),
τον εκάστοτε αναλογούντα φόρο προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.), το Ειδικό

Τέλος 5‰, δημοτικά τέλη, δημοτικούς φόρους, και το τέλος ακίνητης περιου-
σίας, τη χρέωση ΕΡΤ και χρέωση τόκων υπερημερίας όταν αυτοί εφαρμόζονται

δ) τα οφειλόμενα ποσά για οποιεσδήποτε άλλες υπηρεσίες που τυχόν συμφω-
νούνται με τους Ειδικούς Όρους της Σύμβασης.

6.3. Οι Χρεώσεις Προμήθειας ενδέχεται να αναπροσαρμοστούν βάσει της
Ρήτρας Κόστους Προμήθειας (ΤΕΑ, ΛΠ, ΜΜΚΘΣΣ, ΜΑΕ, ΕΛΑΠΕ, Απώλειες).

Οι Χρεώσεις Προμήθειας θα υπολογίζονται ειδικότερα ως εξής: Αν το άθροι-
σμα (Ι) της μέσης ΤΕΑ, (ΙΙ) των μέσων μοναδιαίων χρεώσεων για τους ΛΠ, (ΙΙΙ)

της μέσης χρέωσης ΜΜΚΘΣΣ, (IV) της μέσης χρέωσης Μηχανισμού Αποζη-
μίωσης Ευελιξίας και (V) της Μέσης Χρέωσης ΕΛΑΠΕ κατά την Περίοδο Κα-
τανάλωσης, με τα (Ι) έως και (IV), σταθμισμένα με το προφίλ καταναλώσεων

πελατών ΧΤ του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας και προσαυξημένα
κατά τον εκάστοτε ισχύοντα συντελεστή Απωλειών Δικτύου (εφεξής το «Μέσο
Προσαυξημένο Άθροισμα»), κυμαίνεται εντός των ορίων 35 και 45€/ΜWh,
δε θα πραγματοποιείται αύξηση ή μείωση των Χρεώσεων Προμήθειας. Αν
το Μέσο Προσαυξημένο Άθροισμα κατά την Περίοδο Κατανάλωσης είναι
μικρότερο του ορίου των 35€/ΜWh, οι Χρεώσεις Προμήθειας θα μειώνονται
κατά τη διαφορά των 35€/ΜWh με το Μέσο Προσαυξημένο Άθροισμα. Αν

το Μέσο Προσαυξημένο Άθροισμα κατά την Περίοδο Κατανάλωσης είναι με-
γαλύτερο του ορίου των 45€/ΜWh, οι Χρεώσεις Προμήθειας θα αυξάνονται

κατά τη διαφορά του Μέσου Προσαυξημένου Αθροίσματος με το όριο των

45€/MWh. Αυτές οι αυξομειώσεις των Χρεώσεων Προμήθειας θα εμφανίζο-
νται ως διακριτές χρεώσεις ή πιστώσεις στους λογαριασμούς κατανάλωσης

που θα αποστέλλει ο Προμηθευτής στον Πελάτη.
Σε περίπτωση που για μέρος ή για το σύνολο της περιόδου κατανάλωσης του
λογαριασμού τα οριστικά απολογιστικά δεδομένα κόστους δεν είναι ακόμη
διαθέσιμα, ο υπολογισμός της Ρήτρας Κόστους Προμήθειας θα βασίζεται σε

εκτιμήσεις του Προμηθευτή. Οι εκτιμήσεις αυτές θα προκύπτουν λαμβάνο-
ντας υπόψη, για την περίοδο κατανάλωσης του λογαριασμού, τα διαθέσιμα

γνωστοποιημένα οριστικά απολογιστικά και μη οριστικά απολογιστικά δε-
δομένα κόστους έως την ημέρα κατανάλωσης για την οποία αυτά υπάρχουν,

για όλα τα στοιχεία (I) έως και (IV). Ειδικότερα, δε, στην περίπτωση που
η περίοδος κατανάλωσης ενός λογαριασμού αφορά σε διάστημα για το

οποίο δεν έχουν γνωστοποιηθεί ούτε οριστικά απολογιστικά ούτε μη ορι-
Εκκαθαριστικού Λογαριασμού Κατανάλωσης.

7.3. Ο Προμηθευτής, καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της παρούσας, διατηρεί το
δικαίωμα να αναπροσαρμόσει το ποσό της εγγύησης που αναφέρεται στην
Αίτηση. Για τη χρέωση του επιπλέον ποσού, ο Πελάτης θα ενημερώνεται με
σχετική υπόμνηση στο Λογαριασμό, επί του οποίου θα εμφανίζεται, πέρα από
την τιμολόγηση ενέργειας και το συμπληρωματικά καταβλητέο ποσό εγγύησης
ως διακριτή χρέωση.

Όπως και να έχουν τα πράγματα τώρα είναι και δικό μου λάθος γιατί δεν ήξερα και με τσίμπησε γνωστή να πάω εκεί (δουλεύει εκεί). Αν υπάρχει κάτι με μεγαλύτερη διαφάνεια και ποιο προσιτή τιμή τότε ΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...