Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με το που έγραψα για καθυστέρηση, τον έστειλαν. Πολύ καλή η we energy προς το παρόν. Είχα προλάβει τις προνομιακές τιμές we yellow για επαγγελματικό (0,095). 38,27E με κατανάλωση 170 ώρες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, 3oxic είπε

@korakios θα μπορουσες να μου εξηγήσεις τι ειναι η αμφισβήτηση ρήτρας?

  

Στις 7/2/2021 στις 9:30 ΜΜ, korakios είπε

Η ρητρα αναπροσαρμογής ουσιαστικά είναι επιπλέον χρέωση που εφαρμόζεται στην αρχική τιμή κιλοβατώρας και εξαρτάται απο τη χοντρική ρεύματος που αγοράζει ο προμηθευτής . Αν αγοράζει ρεύμα ακριβότερα τότε μετακυλά το κόστος (παραπάνω χρέωση ) στον καταναλωτή .

Ο τρόπος υπολογισμού της ρήτρας αναπροσαρμογής συνήθως είναι κρυμμένος στους γενικούς όρους του προγράμματος

ο κάθε πάροχος το βαπτίζει και αλλιώς πχ η W&V κόστος προμήθειας

αλλά ο κώδικας προβλέπει

Αναφορά σε κείμενο

στ. Οποιοσδήποτε μηχανισμός αναπροσαρμογής των τιμολογίων πρέπει να είναι: α) διαφανής, με σαφώς ορισμένο τρόπο ενεργοποίησης και υπολογισμού, και γνωστός στον Πελάτη εκ των προτέρων, β) να κατατείνει στην αποφυγή υπερβολικής μεταβλητότητας ως προς το ύψος της κατανάλωσης, γ) να προσφέρει, κατά το δυνατόν, επαρκείς επιλογές ως προς τη δυνατότητα διαχείρισης του κινδύνου διαχρονικής διακύμανσης των τιμών, και δ) να αποτελεί μέρος της Σύμβασης Προμήθειας.

εξού και τα βήματα

Αναφορά σε κείμενο

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη
(ζητάς και τυχών τηλεφωνική ηχογράφηση της προσφοράς που έγινε ή και κοιτάτε email προσφοράς)
Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/

δυστυχώς ο ΣτΚ δεν μπορεί να επιβάλει , χρήσιμο αν κινηθείς δικαστικά μετά γιαυτο και καλύτερα μέσω ΡΑΕ

τώρα το τυπικό είναι να κάνεις αμφισβήτηση πριν αλλάξεις πάροχο , αν σκοπεύεις άμεσα , τουλάχιστον κάνε αμφισβήτηση απο τώρα

το όλο θέμα είναι να φανεί οτι δεν είχες ενημερωθεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

232,73/941=0,247 η προσαύξηση , νορμάλ για τα δεδομένα

βασικά είναι έναντι , υπόψιν

σου χρωστάνε 0,165 απο Δεκ πίστωση

άρα έπρεπε να ήταν

300*0,13=39€

170*0,165=28,05€

αλλά ακόμα και έτσι

(40,13-20,10-39-28,05+232,73)/941=0,197€/kw

δες παραπάνω για αμφισβήτηση (δεν αναφέρεις φυσικά τη λάθος πίστωση)

αντί ρήτρα αποχώρησης ,μιας και δεν έχει , ζητάς πίστωση του μερους της ετήσιας συνδρομής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προχώρησα σε αναφορά στη ΡΑΕ για την Watt&Volt γιατί η νομική προστασία μου απάντησε ότι έπρεπε να είχα ΝΠ όταν έγινε η σύμβαση (θα με καλύψουν για επόμενο προμηθευτή κτλ αν προκύψει κάτι στο μέλλον).

Βέβαια είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα έχει λάβει συνολικά χιλιάδες καταγγελίες η ΡΑΕ τελευταία και δεν πρόκειται να έχει το προσωπικό για να απαντήσει ή ανταποκριθεί σε όλα αυτά, αλλά ίδωμεν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, judge_manos είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

269920318_451900856319021_4489181526022053857_n.png.48c6ee28e1487270e5068b91300ca46b.png269914428_5289208901106939_402918442153649310_n.png.08c867cf844847801163d825ab31ae7b.png

 

@korakiosΕγώ πάντως δεν καταλαβαίνω πως την δίνουν έτσι την πίστωση. 

Δηλαδή πως προκύπτει ότι έκαψε

30kwH τον Οκτώβριο , 300kwH τον Νοέμβριο και 170 τον Δεκέμβριο; 

Δηλαδή τις υπόλοιπες ποτε τις έκαψε; Γιατί εάν του δίνουν έτσι την έκπτωση τότε ας του βάλουν την ρήτρα αναλογικά και όχι τη μέση ρήτρα.

Εάν έπιασες την σκέψη μου θέλω μια γνώμη και από εσένα 

 

 

 

 

1 λεπτό πριν, tomtsir είπε

@korakiosΕγώ πάντως δεν καταλαβαίνω πως την δίνουν έτσι την πίστωση. 

Δηλαδή πως προκύπτει ότι έκαψε

30kwH τον Οκτώβριο , 300kwH τον Νοέμβριο και 170 τον Δεκέμβριο; 

Δηλαδή τις υπόλοιπες ποτε τις έκαψε; Γιατί εάν του δίνουν έτσι την έκπτωση τότε ας του βάλουν την ρήτρα αναλογικά και όχι τη μέση ρήτρα.

Εάν έπιασες την σκέψη μου θέλω μια γνώμη και από εσένα 

 

 

 

 

ΥΓ: εκτός άμα του έδωσαν τις υπόλοιπες 270 του Οκτωβρίου στον προηγούμενο λογαριασμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, tomtsir είπε

@korakiosΕγώ πάντως δεν καταλαβαίνω πως την δίνουν έτσι την πίστωση. 

Δηλαδή πως προκύπτει ότι έκαψε

30kwH τον Οκτώβριο , 300kwH τον Νοέμβριο και 170 τον Δεκέμβριο; 

10kw/μέρα είναι η επιδότηση

29,30,31 Οκτωβρίου 3 μέρες ή 3*10kw με 0,06

30*10kw Νοεμβρίου με 0,13

και

18*10kw Δεκεμβρίου (λείπει μια μέρα)

και φυσικά ο Δεκ έπρεπε να είχε 0,165 αλλά τα βάλανε όλα με 0,13

φυσικά αυτό είναι το λιγότερο και στην αμφισβήτηση δεν το αναφέρει καν

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

10kw/μέρα είναι η επιδότηση

29,30,31 Οκτωβρίου 3 μέρες ή 3*10kw με 0,06

30*10kw Νοεμβρίου με 0,13

και

18*10kw Δεκεμβρίου (λείπει μια μέρα)

και φυσικά ο Δεκ έπρεπε να είχε 0,165 αλλά τα βάλανε όλα με 0,13

φυσικά αυτό είναι το λιγότερο και στην αμφισβήτηση δεν το αναφέρει καν

 

Οπότε σε εμένα που ήρθε ο εκκαθαριστικός μέχρι 13/12 , θα πρέπει ανάλογα να είναι και η ρήτρα αναπροσαρμογής , όχι να βγει μέση τιμή ρήτρας από Απρίλιο μέχρι Δεκέμβριο

Σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Οπότε σε εμένα που ήρθε ο εκκαθαριστικός μέχρι 13/12 , θα πρέπει ανάλογα να είναι και η ρήτρα αναπροσαρμογής , όχι να βγει μέση τιμή ρήτρας από Απρίλιο μέχρι Δεκέμβριο

Σωστά;

αν είχες να πάρεις εκκαθαριστικό απο Απρίλιο τότε πάνε αναλογικά οι κιλοβατώρες και το ίδιο βγαίνει αν πάρουν μέση τιμή ρήτρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιγράφω κάτι που έγραψα σε άλλο forum:

Με την προϋπόθεση ότι δεχόμαστε το νόμο περί 6μηνου και δικαιώματος τροποποίησης από πλευράς παρόχου (εφόσον υπάρχει νόμος του κράτους που δεν αντικρούεται), μπορούμε να εστιάσουμε σε άλλα σημεία του κώδικα ώστε να αντικρούσουμε παράνομες πρακτικές. Παράδειγμα:

Oι πάροχοι δύναται να ενημερώνουν για την αλλαγή τιμής προμήθειας στον λογαριασμό που ακολουθεί τη τροποποίηση (Άρθρο 30, 2β). Είναι φυσικά στην ευχέρια τους να ενημερώσουν άμεσα με ατομικές ειδοποιήσεις αν θέλουν να είναι σωστοί απέναντι στους πελάτες.

Σε περίπτωση καθυστερημένης ενημέρωσης πχ μετά από 1-2 μήνες...έχουμε πάτημα πως δεν ακολούθησαν τον κώδικα δεοντολογίας τους και δε σεβάστηκαν τη σχέση με τον πελάτη. Είναι άδικο για τον πελάτη (πόσο μάλλον αυτή την εποχή) να τιμολογηθεί με αυξημένη τιμή προμήθειας χωρίς να το γνωρίζει.

Ο πελάτης μπορεί δηλαδή να υποστηρίξει "χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών, άδικη αντιμετώπιση από εταιρία, παρεκκλίσεις από το κώδικα δεοντολογίας της εταιρίας" σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙ, Άρθρο 2, παρ 2γ (πρωτελευταία σελίδα) και να ζητήσει κάποια συμβιβασμό πχ να μη γίνει χρέωση με τις νέες τιμές μέχρι και την ημερομηνία ενημέρωσης... ή αν θέλει να το τραβήξει παραπέρα μπορεί να κάνεις καταγγελία στη ΡΑΕ και να ζητήσεις την εφαρμογή ποινικής ρήτρας (Άρθρο 29, παρ 6). (Άγνωστο το ύψος της ρήτρας που επιβάλλει η ΡΑΕ)

https://www.e-nomothesia.gr/energeia/ya-29-03-2013.html

-------------------------------------

Αυτά θα είχα κάνει εγώ αν είχα φάει 1 μήνα αναδρομικά στην Ελίν με 0.12 και 12 ευρώ πάγιο. Τη γλύτωσα με 2-3 ευρώ, δεν ασχολήθηκα. Απλά πράγματα είναι, δε χρειάζονται να ξηλωθούμε σε δικηγόρους.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είναι άδικο για τον πελάτη (πόσο μάλλον αυτή την εποχή) να τιμολογηθεί με αυξημένη τιμή προμήθειας χωρίς να το γνωρίζει.

εγώ εκεί θα πατούσα αν έτρωγα αναδρομικά . Οτι πλέον υπάρχουν και υποστηρίζονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες εκτός και του sms φυσικά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

εγώ εκεί θα πατούσα αν έτρωγα αναδρομικά . Οτι πλέον υπάρχουν και υποστηρίζονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες εκτός και του sms φυσικά

Για το θέμα της "εποχής" εννούσα την ενεργειακή ακρίβεια. Άλλο πχ να γίνει τροποποίηση τιμής προμήθειας +0.01 άλλο να γίνει τροποποίηση +0.10 ή και παραπάνω και να χρεωθείς αναδρομικά 1 μήνα. Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με την ευκολία ενημέρωσης στην ψηφιακή εποχή... δένει με το επίπεδο υπηρεσιών.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

14 λεπτά πριν, morfeas123 είπε

ναι το ξεχασα να σβησω,,,,,20211216_9_35822168_03.pdf

(ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ+Ρήτρα Κόστους Προμήθειας)/kw που έκαψες = τελική

Η Πίστωση Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης είναι λάθος

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ 0,08 KOT
0,13€/kw Νοε 0,16 KOT
0,165€/kw Δεκ 0,185 KOT
Σταθερά προγράμματα 0,02€/kw
μέχρι 300kw/μήνα (10kw/μέρα)

μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση για τη ρήτρα αναπροσαρμογής (κόστος προμήθειας), δες πιο πάνω ποστ

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, 1comment είπε

Με το που έγραψα για καθυστέρηση, τον έστειλαν. Πολύ καλή η we energy προς το παρόν. Είχα προλάβει τις προνομιακές τιμές we yellow για επαγγελματικό (0,095). 38,27E με κατανάλωση 170 ώρες. 

Πρόσεχε μετά το 6μηνο θα σε πάνε στις τρέχουσες τιμές https://weenergy.gr/prasino-reuma/prosfores/weyellow/

Αυτοί το γράφουν ξεκάθαρα στους όρους "Διάρκεια προνομιακής τιμής έξι (6) μήνες".

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, washcloud είπε

...το "ΚΟΤ-Β" ΔΕΝ είναι πρόγραμμα, είναι κρατική έκπτωση (στην ουσία). ΛΟΓΙΚΑ είσαι στο Γ1 της ΔΕΗ, δηλαδή στο πρόγραμμά της με κυμαινόμενη χρέωση (="ρήτρα"). Η απάντηση στην ερώτησή σου είναι "ΟΧΙ" (σε άλλο πάροχο - για την ακρίβεια όλοι τρέχουν να μπουν στη ΔΕΗ από τους άλλους, αυτό τον καιρό), αλλά - αν κι εξαρτάται από διάφορα, πχ την κατανάλωση σε kWh/4μηνο που έχεις - αυτό που "αξίζει" (...που ΠΡΕΠΕΙ, για την ακρίβεια), είναι να ψαχτείς με άλλο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, της ΔΕΗ. Για την ακρίβεια, να πας σε ένα από τα 2 προγράμματα ΣΤΑΘΕΡΗΣ χρέωσης που έχει. Αν γνωρίζεις τί εστί "υπηρεσία ebill" της ΔΕΗ, μπες απλά κι ενεργοποίησε ένα από τα 2. Το Home Online είναι κι ελάχιστα φθηνότερο, θέλει απαραίτητα να βάλεις πάγια εντολή εξόφληση λογαριασμών, και σου δίνει κι ένα "δώρο" -30€ στον επόμενο λογαριασμό. Το Home Enter θέλει καταβολή εγγύησης 130€ (νομίζω)(υποθέτω πως αν ήδη είχες δωσει κάποια εγγύηση στο Γ1, θα αφαιρεθεί από τα 130), τα οποία θα σου επιστραφούν ως πιστωτικό στον επόμενο λογαριασμό, ΑΝ βάλεις πάγια εντολή. Κι αν δεν κατέχεις/δεν θέλεις να μάθεις περί ebill, πας σε κατάστημα ΔΕΗ και υπογράφεις για το Έντερ (το Ονλάιν είναι μόνο για,,,ονλάιν εγγραφή), με τις προϋποθέσεις περί εγγυήσεως που ήδη είπα.

Κάνε ό,τι είναι να κάνεις άμεσα (αν έχεις ebill ενεργό, ενεργοποίησε μέσα από αυτό ένα από τα 2 σταθερά, ανάλογα τις προτιμάς, κυρίως με βάση το ποσό της εγγύησης που είπαμε, ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΟΛΑΣ), γιατί η ισχύς ενεργοποίησης των προγραμμάτων είναι για μέχρι τις 31/12. Από εκεί και πέρα, δεν ξέρουμε από τώρα τί θα κάνει η ΔΕΗ (αν θ' ανεβάσει τις τιμές της ή όχι). Το ίδιο άμεσα πάνε, αν δεν πρόκειται να κάνεις κάτι μέσα από ebill, σε κατάστημα για να βάλεις το Έντερ αν είναι : ή σήμερα (έχει πιθανώς κι απογευματινά ΡΑΝΤΕΒΟΥ να κλείσεις μέσα απ' το σάιτ της), ή ΕΣΤΩ αύριο (καλύτερα να μην το αφήσεις για τελευταία στιγμή, δηλαδή την Παρασκευή). Αν πάλι για κάποιο λόγο δεν μπορέσεις/δεν θελήσεις να κάνεις κάτι άμεσα, ξαναδές το από πρωτοχρονιά κι έπειτα, καθώς ίσως οι τιμές της δεν αλλάξουν καν.

Οι άλλοι πάροχοι είναι πιο ακριβοί (και όχι μόνο) στα σταθερά τους, και όσο παραμένεις στο κυμαινόμενο Γ1 θα πληρώνεις κερατιάτικα σε "ρήτρες". Εξαρτάται βέβαια και από τις καταναλώσεις σου (αλλά και από το τί δηλώνεις στο Taxis) - όμως σε γενικές γραμμές ο δρόμος είναι : πας σε σταθερής χρέωσης και ιδανικά της ΔΕΗ.

...αν αιτηθείς την αλλαγή παρόχου μέσα από το Ίντερνετ, ΚΑΙ θα πληρώνεις (στον τωρινό πάροχο) "ρήτρα" μέχρι να γίνεις η μετάβαση στην ΔΕΗ, ΚΑΙ θα πληρώσεις ρήτρα στην ΔΕΗ μέχρι να ενεργοποιηθεί το σταθερό που θα επιλέξεις (διότι μέχρι την ενεργοποίηση, θα σε έχουν στο Γ1). Και από την στιγμή που θα κάνεις την αίτηση μέχρι να ενεργοποιηθεί το σταθερό της ΔΕΗ, μπορεί έξω να έχουν ανθίσει μέχρι κι οι μυγδαλιές (να υπολογίζεις 3-4 βδομάδες μεσ' στο νερό). Άσε που, όπως σου είπε κι ο από πάνω, μέσω καταστήματος, τα πράγματα θα γίνουν κάπως γρηγορότερα (και χωρίς "κολλήματα" θα προσέθετα) και θα μπορέσεις ΕΠΙΣΗΣ να έχεις πάτημα ότι ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ πριν τις 31/12, άρα να έχεις "εξασφαλίσει" τις τιμές που ισχύουν μέχρι τότε (...ΜΠΟΡΕΙ ν' ανέβουν από 1/1, ή έστω ν' αλλα΄ξουν προϋποθέσεις, όπςω πχ η χρονική δέσμευση από 12 να γίνει 24 μήνες ή ν' αλλάξουν το ύψος της ποινής για πρόωρη αποχώρηση από μαξ 60 που είναι τώρα και είναι "ξεφτιλέ", σε περισσότερο). Σε αυτή την περίπτωση (αν όντως αλλάξουν οι τιμές και σ' ενεργοποιήσουν μετά), θα ΕΧΕΙΣ πάτημα να ζητήσεις να τις διορθώσουν, και κατά πάσα πιθανότηατ θα το κάνουν, κρίνοντας από την εμπειρία παιδιών εδώ μέσα, από το προηγούμενο σχετικό deadline τιμών, που ήταν στις 2/12. Αν κάνεις αίτηση μέσα από το ίντερνετ, δεν θα έχεις κανένα δικαίωμα για "διόρθωση", καθώς ΘΑ υπογράψεις, πολύ μετά την πρωτοχρονιά ούτως ή άλλως...

Γενικά η εμπειρία λέει, όταν είσαι από άλλο πάροχο και θες να μπεις στα σταθερά ΔΕΗ, ΜΑΚΡΥΑ από online αιτήσεις (εiδικά αν είναι να προλάβεις κάποιο deadline) : καθυστεράνε απίστευτα και βγάζουν και προβλήματα που αν πας σε κατάστημα δεν θα τα είχες - όχι έστω σε τέτοιο βαθμό. Είναι σαν να αντί να παραγγείλεις γύρους στο κατάστημα για να στα φέρει ντελιβεράς τους, παίρνεις τηλέφωνο σε κούριερ και ζητάς να στείλουν άτομο να πάει να πάρει τους γύρους από το γυράδικο και να στους φέρει...

Σ ευχαριστώ για την βοήθεια σου.Πράγματι ειμαι στο Γ1 με οριο τις 1900 KWh.Θα το κοιτάξω σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...