Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, GREGORYMO είπε

Μάλλον δεν κατάλαβες.

Όταν πρωτοπηγες στην Voltera ανεβάζες ενδείξεις αλλά στην πορεία δεν ήταν εφικτό ?

Εγώ, σου λέω το εξής:

Η Volterra ΠΟΤΕ ξεκίνησε τις ρήτρες ?

Μήπως πριν τον Απρίλιο ????

Μήπως και ο προηγούμενος ΕΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ είχε ρήτρα αλλά ήταν μικρή ?

Η περίοδος του λογαριασμού έχει σημασία για την κρατική επιδότηση που αφορά συγκεκριμένους μήνες.

 

Ναι όταν πρωτοπήγα ανέβαζα. Αλλά από πέρυσι που μπήκα ΚΟΤ δεν άφηναν.

Και όχι, ο προηγούμενος εκκαθαριστικός δεν είχε καμία ρήτρα.

Σε γνωστό μου που ρώτησα, που έχει Volterra με μηνιαίο λογαριασμό, δεν του έχει έλθει τίποτα. 100 το μήνα δινει. Δεν ξέρω βέβαια τί είδους συμβόλαιο έχει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, nicksoti είπε

Ναι όταν πρωτοπήγα ανέβαζα. Αλλά από πέρυσι που μπήκα ΚΟΤ δεν άφηναν.

Και όχι, ο προηγούμενος εκκαθαριστικός δεν είχε καμία ρήτρα.

Σε γνωστό μου που ρώτησα, που έχει Volterra με μηνιαίο λογαριασμό, δεν του έχει έλθει τίποτα. 100 το μήνα δινει. Δεν ξέρω βέβαια τί είδους συμβόλαιο έχει.

 

Αρα, το είχες εντοπίσει το πρόβλημα και δεν έκανες κάτι.

Το ερώτημα είναι το εξής:

Η Volterra ΠΟΤΕ ξεκίνησε να χρεώνει ρήτρα ? Το ρώτησες αυτό ?

ΜΠΟΡΕΙ να του έρχεται έναντι και στο τέλος να έρθει το μπουγιουρντι.

25 λεπτά πριν, nicksoti είπε

 

Με τη λογική σου, αν ήταν μια μονοκατοικία απόμερη και είχαν να πάρουν 20 μήνες μέτρηση, και δεν έμενα τον τελευταίο χρόνο, θα έπρεπε να πληρώσω ρήτρα ;

 

Όχι, βέβαια.

Αλλά, εσύ λες ότι δεν είσαι σε αυτή την περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, korakios είπε

ναι γιατί είτε δεν αιτήθηκες απο ΔΕΔΔΗΕ να πάρει μέτρηση ή δεν έδωσες εσύ μέσω ΔΕΔΔΗΕ (αν και το όριο είναι 12 μήνες απο όσο θυμάμαι) και φυσικά δεν έχει σχέση ο πάροχος

Δεν είναι όπως τα λες ακριβώς. Ο ΔΕΔΔΗΕ παίρνει μετρήσεις σε συγκεκριμένες ημερομηνίες. Κάθε 4 μήνες. Μπορείς να δώσει εσύ μέτρηση μόνο την ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ της μέτρησης, και αν θυμαμαι καλά έως και 7 ή 10 μέρες κατόπιν. Η περίοδος ήταν Αυγουστος που έλειπα.

O πάροχος έχει σχέση. 1ον γιατί η ρήτρα δεν είναι υποχρέωσή τους, ούτε επιβάλλεται από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εϊναι δική τους προσαύξηση στις χρεώσεις. Συνεπώς, αφού έχουν την εφαρμογή, γιατί δεν επιτρέπουν χρήση της για την δίκαιη και ακριβή εφαρμογη της ρήτρας, όπως επιτρέπουν και για την χρέωση τιμοκαταλόγου; Δηλ στο "σταθερό" μέρος της χρέωσης έχει νόημα να δίνει ο πελάτης μέτρηση κάθε μήνα, ενώ στο προαιρετικό και μεταβλητό μέρος, που εξαρτάται από τις μηνιαίες εκκαθαρίσεις της χονδρικής τιμής, δεν έχει; με ποιά λογική;

20ν, διότι τώρα που το ξαναβλέπω, είχα ρήτρα ξανά, πέρυσι 24 Δεκεμβρίου 2020. 32€. Πάλι δίχως ενημέρωση. Τότε έδινα εγώ μετρήσεις και είχα μηνιαίο λογαριασμό.. Στο ερώτημά μου γιατί δεν με ενημέρωσαν πιο πριν, η απάντησή τους είναι επειδή ο πελάτης δίνει μέτρηση 3 φορες και ο ΔΕΔΔΗΕ μετρά την 4η, η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ ήταν 18/12 οπότε δεν ειχαν χρόνο να ενημερώσουν. Τέλος πάντων, επειδή γενικώς ήμουν ικανοποιημένος από το support τους, το κατάπια.

Επεξ/σία από nicksoti
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Δεν είναι όπως τα λες ακριβώς. Ο ΔΕΔΔΗΕ παίρνει μετρήσεις σε συγκεκριμένες ημερομηνίες.

δεν είπα το αντίθετο

2 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Κάθε 4 μήνες.

τυπικά ναι αλλά όχι απαραίτητα , μπορεί πχ να μην είναι δυνατή η πρόσβαση

3 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Μπορείς να δώσει εσύ μέτρηση μόνο την ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ της μέτρησης, και αν θυμαμαι καλά έως και 7 ή 10 μέρες κατόπιν. Η περίοδος ήταν Αυγουστος που έλειπα.

αν έλλειπες πάσο , ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είχε πρόσβαση ?

4 λεπτά πριν, nicksoti είπε

O πάροχος έχει σχέση. 1ον γιατί η ρήτρα δεν είναι υποχρέωσή τους, ούτε επιβάλλεται από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εϊναι δική τους προσαύξηση στις χρεώσεις. Συνεπώς, αφού έχουν την εφαρμογή, γιατί δεν επιτρέπουν χρήση της για την δίκαιη και ακριβή εφαρμογη της ρήτρας, όπως επιτρέπουν και για την χρέωση τιμοκαταλόγου; Δηλ στο "σταθερό" μέρος της χρέωσης έχει νόημα να δίνει ο πελάτης μέτρηση κάθε μήνα, ενώ στο προαιρετικό και μεταβλητό μέρος, που εξαρτάται από τις μηνιαίες εκκαθαρίσεις της χονδρικής τιμής, δεν έχει; με ποιά λογική;

αν έδινες εσύ τις μετρήσεις τότε θα πηγαίναν και αντίστοιχα οι ρήτρες . Η βολτέρα έχει δυνατότητα κάθε μήνα να δίνεις

5 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Στο ερώτημά μου γιατί δεν με ενημέρωσαν πιο πριν, η φοβερή απάντησή τους είναι επειδή ο πελάτης δίνει μέτρηση 3 φορες και ο ΔΕΔΔΗΕ μετρά την 4η, η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ ήταν 18/12 οπότε δεν... ειχαν χρόνο να ενημερώσουν. Και πως ήταν μια έκτακτη κίνηση κλπ. Τέλος πάντων, επειδή γενικώς ήμουν ικανοποιημένος από το support τους, το κατάπια.

κάνε τότε τα βήματα που έχω στο λινκ , χωρίς τηλέφωνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Δεν είναι όπως τα λες ακριβώς. Ο ΔΕΔΔΗΕ παίρνει μετρήσεις σε συγκεκριμένες ημερομηνίες. Κάθε 4 μήνες. Μπορείς να δώσει εσύ μέτρηση μόνο την ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ της μέτρησης, και αν θυμαμαι καλά έως και 7 ή 10 μέρες κατόπιν. Η περίοδος ήταν Αυγουστος που έλειπα.

O πάροχος έχει σχέση. 1ον γιατί η ρήτρα δεν είναι υποχρέωσή τους, ούτε επιβάλλεται από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εϊναι δική τους προσαύξηση στις χρεώσεις. Συνεπώς, αφού έχουν την εφαρμογή, γιατί δεν επιτρέπουν χρήση της για την δίκαιη και ακριβή εφαρμογη της ρήτρας, όπως επιτρέπουν και για την χρέωση τιμοκαταλόγου; Δηλ στο "σταθερό" μέρος της χρέωσης έχει νόημα να δίνει ο πελάτης μέτρηση κάθε μήνα, ενώ στο προαιρετικό και μεταβλητό μέρος, που εξαρτάται από τις μηνιαίες εκκαθαρίσεις της χονδρικής τιμής, δεν έχει; με ποιά λογική;

20ν, διότι τώρα που το ξαναβλέπω, είχα ρήτρα ξανά, πέρυσι 24 Δεκεμβρίου 2020. 32€. Πάλι δίχως ενημέρωση. Τότε έδινα εγώ μετρήσεις και είχα μηνιαίο λογαριασμό.. Στο ερώτημά μου γιατί δεν με ενημέρωσαν πιο πριν, η φοβερή απάντησή τους είναι επειδή ο πελάτης δίνει μέτρηση 3 φορες και ο ΔΕΔΔΗΕ μετρά την 4η, η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ ήταν 18/12 οπότε δεν... ειχαν χρόνο να ενημερώσουν. Και πως ήταν μια έκτακτη κίνηση κλπ. Τέλος πάντων, επειδή γενικώς ήμουν ικανοποιημένος από το support τους, το κατάπια.

Αρα, ρήτρα υπήρχε από περισυ !

Ήταν τότε μικρή αλλά ήσουν ενημερωμένος !

Το ΠΡΟΒΛΗΜΑ με να ΜΗ μπορείς να δίνεις ενδείξη το ρώτησες ???

Για αν έδινες ΕΣΥ την ένδειξη επί 3 μήνες, δεν θα ήταν τόσο θέμα που δεν μέτρησε τον Αύγουστο ο δεδδηε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Αρα, το είχες εντοπίσει το πρόβλημα και δεν έκανες κάτι.

Το ερώτημα είναι το εξής:

Η Volterra ΠΟΤΕ ξεκίνησε να χρεώνει ρήτρα ? Το ρώτησες αυτό ?

ΜΠΟΡΕΙ να του έρχεται έναντι και στο τέλος να έρθει το μπουγιουρντι.

Όχι, βέβαια.

Αλλά, εσύ λες ότι δεν είσαι σε αυτή την περίπτωση.

Νομίζω ότι παίζουμε την κολοκυθιά.

Πώς ακριβώς προκύπτει ότι είχα εντοπίσει πρόβλημα που έχει σχέση με την κουβέντα μας;  Διότι προφανώς δεν μπορούσα να γνωρίζω για το 500άευρο της ρήτρας. Απλά τότε δεν ήξερα πως αν είσαι σε ΚΟΤ έγκυρες θεωρούνται μόνο οι μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ για εκκαθαριστικό. Λογικό, αφού αφορά επιδότηση που δίνει το κράτος. Τη ρήτρα όμως δεν τη βάζει το κράτος.

Το πότε ξεκίνησε να χρεώνει η Volterra τη ρήτρα γενικώς, και σε ποιό βαθμό, γιατί πρέπει να με αφορά; Για να νιώσω καλύτερα αν και άλλοι έχουν βρεθεί στην ίδια δυσμενή θεση με μένα;

όσο για την περίπτωση. Για πες μου, που το λέω πως δεν είμαι. ίσα - ισα, καλοκαίρι έκαιγα φουλ κλιματισμό, και φέτος έπειτα από 2 χρόνια βάλαμε πετρέλαιο το χειμώνα οπότε ζήτημα να έχουν ανάψει 10 ώρες σύνολο τα κλιματιστικά. Ακόμα και 300 κιλοβατώρες να έχουν υπολογιστεί λάθος, με 25 λεπτά επιβάρυνση που λέτε πως πάει η ρήτρα, από μήνες με 60€ χονδρική τιμή σε μήνες με 230, η διαφορά μπορεί να είναι πάνω από 50€. Τα χρωστώ σε κανένα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, korakios είπε

 

αν έδινες εσύ τις μετρήσεις τότε θα πηγαίναν και αντίστοιχα οι ρήτρες . Η βολτέρα έχει δυνατότητα κάθε μήνα να δίνεις

 

Λέει, ότι λόγω Κοτ, ΔΕΝ γινόταν.

Επεξ/σία από GREGORYMO
Διόρθωση
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν είπα το αντίθετο

τυπικά ναι αλλά όχι απαραίτητα , μπορεί πχ να μην είναι δυνατή η πρόσβαση

αν έλλειπες πάσο , ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είχε πρόσβαση ?

αν έδινες εσύ τις μετρήσεις τότε θα πηγαίναν και αντίστοιχα οι ρήτρες . Η βολτέρα έχει δυνατότητα κάθε μήνα να δίνεις

κάνε τότε τα βήματα που έχω στο λινκ , χωρίς τηλέφωνα

Όχι δεν έχει δυνατότητα να δίνεις μέτρηση κάθε μήνα αν είσαι σε KOT Γ1. Κάθε 4 μήνες σε προγραμματισμένες ημερομηνίες ο ΔΕΔΔΗΕ. Τελεία.

Για την πρόσβαση, γράφω παραπάνω ότι είναι πολυκατοικία με 32 διαμερίσματα. Τι στο καλό, 32 κουδούνια κανείς δεν ανοίγει; 

Θα δω τα βήματα και σε ευχαριστώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, nicksoti είπε

 

Το πότε ξεκίνησε να χρεώνει η Volterra τη ρήτρα γενικώς, και σε ποιό βαθμό, γιατί πρέπει να με αφορά; Για να νιώσω καλύτερα αν και άλλοι έχουν βρεθεί στην ίδια δυσμενή θεση με μένα;

όσο για την περίπτωση. Για πες μου, που το λέω πως δεν είμαι. ίσα - ισα, καλοκαίρι έκαιγα φουλ κλιματισμό, και φέτος έπειτα από 2 χρόνια βάλαμε πετρέλαιο το χειμώνα οπότε ζήτημα να έχουν ανάψει 10 ώρες σύνολο τα κλιματιστικά. Ακόμα και 300 κιλοβατώρες να έχουν υπολογιστεί λάθος, με 25 λεπτά επιβάρυνση που λέτε πως πάει η ρήτρα, από μήνες με 60€ χονδρική τιμή σε μήνες με 230, η διαφορά μπορεί να είναι πάνω από 50€. Τα χρωστώ σε κανένα;

Δεν είπα ότι μπορούσες να γνωρίζεις για τα 500€ ρήτρα. Λές όμως ότι είχες ρήτρα 32€ τον Δεκέμβριο του 2020 και μετά τον Απρίλιο του 21 ΜΗΔΕΝ ? Λέω ότι η ρήτρα του 2020 έπρεπε να σε είχε ψηλιασει.

Άρα, το όλο πρόβλημα το εντοπίζεις στην ΜΗ μέτρηση από τον δεδδηε τον Αύγουστο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Αρα, ρήτρα υπήρχε από περισυ !

Ήταν τότε μικρή αλλά ήσουν ενημερωμένος !

Το ΠΡΟΒΛΗΜΑ με να ΜΗ μπορείς να δίνεις ενδείξη το ρώτησες ???

Για αν έδινες ΕΣΥ την ένδειξη επί 3 μήνες, δεν θα ήταν τόσο θέμα που δεν μέτρησε τον Αύγουστο ο δεδδηε.

Κάνεις ένα σημαντικό λάθος. Δικαίωμα στη ρήτρα έχουν όλοι οι πάροχοι εδώ και χρόνια. Είναι στα ψιλά γράμματα των συμβάσεων.  Αν ήταν έτσι, η ΡΑΕ δεν θα έδινε οδηγία για ενημέρωση 60 ημέρες πριν. Προφανώς διότι οι χρεώσεις της χονδρικής δεν περνούν την ίδια στιγμή στον καταναλωτή, υπάρχει μια υστέρηση. Βέβαια, εγώ κατά την μετάβαση σε ΚΟΤ δεν υπέγραψα τίποτα για  νέα "σύμβαση" αλλά τέλος πάντων. Υπάρχει στην ιστοσελίδα τους και το είδα κατόπιν.  Η ενημέρωση έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη περίοδο που αφορά την επιπλέον χρέωση. Δηλ Κύριε Τάδε, σας ενημερώνουμε πως σε 1 ή 2 μήνες θα έχετε επιβάρυνση στον λογαριασμό ίση με τόσο που αφορά τους μήνες τάδε και τάδε. Ή, έστω, ας χρέωναν στον 2μηνο έναντι ώστε να υπήρχε χρόνος αντίδρασης και επιλογής/αλλαγής παρόχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Βέβαια, εγώ κατά την μετάβαση σε ΚΟΤ δεν υπέγραψα τίποτα για  νέα "σύμβαση" αλλά τέλος πάντων.

κάτσε ήσουν σε πρόγραμμα χωρίς ρήτρα και λόγω ΚΟΤ σε βάλανε σε πρόγραμμα με ρήτρα ?
αν και έχει δικαίωμα ο πάροχος να μεταφέρει σε πρόγραμμα της επιλογής του όσους δικαιούνται ΚΟΤ , όφειλαν να σε ενημερώσουν όμως (δεν αλλάζει κάτι προς το παρών στην αμφισβήτηση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nicksoti είπε

Κάνεις ένα σημαντικό λάθος. Δικαίωμα στη ρήτρα έχουν όλοι οι πάροχοι εδώ και χρόνια. Είναι στα ψιλά γράμματα των συμβάσεων.  Αν ήταν έτσι, η ΡΑΕ δεν θα έδινε οδηγία για ενημέρωση 60 ημέρες πριν. Προφανώς διότι οι χρεώσεις της χονδρικής δεν περνούν την ίδια στιγμή στον καταναλωτή, υπάρχει μια υστέρηση. Βέβαια, εγώ κατά την μετάβαση σε ΚΟΤ δεν υπέγραψα τίποτα για  νέα "σύμβαση" αλλά τέλος πάντων. Υπάρχει στην ιστοσελίδα τους και το είδα κατόπιν.  Η ενημέρωση έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη περίοδο που αφορά την επιπλέον χρέωση. Δηλ Κύριε Τάδε, σας ενημερώνουμε πως σε 1 ή 2 μήνες θα έχετε επιβάρυνση στον λογαριασμό ίση με τόσο που αφορά τους μήνες τάδε και τάδε. Ή, έστω, ας χρέωναν στον 2μηνο έναντι ώστε να υπήρχε χρόνος αντίδρασης και επιλογής/αλλαγής παρόχου.

Δεν διαφωνώ στο συλλογισμό σου.

Αλλά, αφού η ρήτρα ήταν τον Δεκέμβριο του 2020 32€, τον Απρίλιο του 21 0€, πιθανόν και τον Αύγουστο του 21 που δεν μέτρησε ο δεδδηε και δεν βγήκε ΕΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ να ήταν ΛΙΓΟ.

ΥΓ. Το κράτος ΑΡΧΙΣΕ τον Σεπτέμβρη του 21 να δίνει επιδότηση.

12 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Κάνεις ένα σημαντικό λάθος. Δικαίωμα στη ρήτρα έχουν όλοι οι πάροχοι εδώ και χρόνια. Είναι στα ψιλά γράμματα των συμβάσεων.  Αν ήταν έτσι, η ΡΑΕ δεν θα έδινε οδηγία για ενημέρωση 60 ημέρες πριν. Προφανώς διότι οι χρεώσεις της χονδρικής δεν περνούν την ίδια στιγμή στον καταναλωτή, υπάρχει μια υστέρηση. Βέβαια, εγώ κατά την μετάβαση σε ΚΟΤ δεν υπέγραψα τίποτα για  νέα "σύμβαση" αλλά τέλος πάντων. Υπάρχει στην ιστοσελίδα τους και το είδα κατόπιν.  Η ενημέρωση έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη περίοδο που αφορά την επιπλέον χρέωση. Δηλ Κύριε Τάδε, σας ενημερώνουμε πως σε 1 ή 2 μήνες θα έχετε επιβάρυνση στον λογαριασμό ίση με τόσο που αφορά τους μήνες τάδε και τάδε. Ή, έστω, ας χρέωναν στον 2μηνο έναντι ώστε να υπήρχε χρόνος αντίδρασης και επιλογής/αλλαγής παρόχου.

Μιλας για 60 ημέρες προειδοποίηση ενώ έχεις ρήτρα από το Δεκέμβριο του 2020.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Δεν είπα ότι μπορούσες να γνωρίζεις για τα 500€ ρήτρα. Λές όμως ότι είχες ρήτρα 32€ τον Δεκέμβριο του 2020 και μετά τον Απρίλιο του 21 ΜΗΔΕΝ ? Λέω ότι η ρήτρα του 2020 έπρεπε να σε είχε ψηλιασει.

Άρα, το όλο πρόβλημα το εντοπίζεις στην ΜΗ μέτρηση από τον δεδδηε τον Αύγουστο ?

Το εντοπίζω σε πολλά και τα γράφω παραπάνω.. υπάρχουν και άλλα αρκετά πραγματάκια... Αλλά από Δευτέρα θα ασχοληθώ πιο ουσιαστικά.

Ναι τον Απρίλιο μηδέν. Και σε επικοινωνία μας μου είπαν πως ήταν κάτι έκτακτο κλπ κλπ.

Γενικά πάντως, η απόδειξη της ορθότητας των χρεώσεων βαρύνει την εταιρία. Ειδικά αν πρόκειται για μεγάλο ποσό. Δεν είναι δυνατόν να ζητούν από τον πελάτη, εκ των υστέρων, να υπολογίζει από πίνακες στην αγγλική, και τύπους υπολογισμού, την ορθότητα του ποσού της προεραιτικής ρήτρας, σε λογαριασμό με λήξη πληρωμής σε 20 μέρες. Και αυτό από δικό μου ψάξιμο, στον λογαριασμό υπάρχει απλά "κάρφωμα" του ποσού. Καμία πράξη, τύπος, ανάλυση της συγκεκριμένης χρέωσης.

Υπάρχουν και τα ορθά συναλλακτικά ήθη. Δηλαδή εσύ από τον Απρίλιο παρακολουθούσες τις τιμές χονδρικής του ρεύματος και εφάρμοζες τύπους για να δεις τι λογαριασμός θα σου έλθει; Το επιχειρηματικό ρίσκο στον πελάτη; Εδώ αγωγή κερδίζεις σε δικαστήριο και για να εκτελέσεις πρέπει μέχρι και εξώδικο στον ίδιο τον αντίδικο να στείλεις.

Τέλος πάντων, θα δω τί θα κάνω.

13 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Μιλας για 60 ημέρες προειδοποίηση ενώ έχεις ρήτρα από το Δεκέμβριο του 2020.

Όχι Από. Τον Απρίλιο δεν είχα.

Κακώς είχα δίχως προειδοποίηση και τότε. Αλλά για 32€ δεν κάθισα να ασχοληθώ παραπάνω από ένα λιτό email.

Επειδή Χριστουγεννιάτικα δεν μπορώ να γράψω άλλο για το θέμα. Χρόνια πολλά σε όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, nicksoti είπε

προεραιτικής ρήτρας

Η έκφραση αυτή είναι λάθος. Δεν υπάρχει «προαιρετική ρήτρα».

Ή υπογράφεις σε σταθερό πρόγραμμα που δε θα έχεις ρήτρα, ή σε κυμαινόμενο όπου αποδέχεσαι ότι ανά πάσα στιγμή μπορείς να χρεωθείς.

Δεν υφίσταται πουθενά κάποια προαιρετικότητα.

Επεξ/σία από DownUNDERground
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Η έκφραση αυτή είναι λάθος. Δεν υπάρχει «προαιρετική ρήτρα».

Σωστά. Η εφαρμογή της όμως είναι προεραιτική.  "Δύναται".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...