Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, washcloud είπε

...απλά κλικάρεις στα χρωματισμένα κελιά (που σ' ενδιαφέρουν ν' αλλάξεις τιμές) και πληκτρολογείς τα νούμερα που θες. Κλικ μετά στο επόμενο κ.ο.κ.

Αυτό κάνω ,αλλά δεν αφήνει να μεταβάλω τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

...όντως το κατέβασες; Ή προσπαθείς να το διαχειριστείς στον browser;

Αν ναι, πάνε Αρχείο, λήψη, αρχείο xls για να το κατεβάσεις στον υπολογιστή σου (εκτός κι αν ξερωγώ είσαι από κα'να κινητό και δεν μπορεί να το διαχειριστεί...;)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/11/2021 στις 1:19 ΜΜ, ekrepali είπε

Πήρα απάντηση από ΗΡΩΝ στη πλατφόρμα της ΡΑΕ...

Λένε ότι έχουν προβει στις απαραίτητες ενέργειες, ότι θα σταλεί λογαριασμός κι ότι είμαι στη διάθεση τους για ό,τι άλλο ζητήσω.

Από κάτω έχει αυτά τα κουμπιά...

1.jpg.26b41f856c32374d33cf36b50e5a0c55.jpg

Με το πράσινο κλείνει το αίτημα (δε μπορεί να επέμβει η ΡΑΕ) και είμαι στο έλεος τους ότι έχουν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.   Η όλη φάση μου θυμίζει dispute με απατεώνες στο Aliexpress! 😄

Φυσικά πάτησα απόρριψη και έγραψα ότι πρώτα θα εκδώσουν λογαριασμό και μετά θα ολοκληρώσω το αίτημα, διαφορετικά είμαι διατεθειμένος να περιμένω τη ΡΑΕ να επέμβει.

@leotzian

Αυτά έγραφε εμένα.Βγαλε κι εσύ screenshot να καταλάβω τι ακριβώς σου γράφει. 

Απάντησε εδώ, έχω χαθεί με τη περίπτωση σου σε 4 διαφορετικά θέματα και 2 forums.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, washcloud είπε

Επίσης καλό είναι ν' ανεβάσεις εδώ ολόκληρο τον λογαριασμό (έχοντας σβήσει προσωπικά στοιχεία).

 

 

Βουαλά ο λογαριασμος...πειτε μου, ποιον να κυνηγησω? πού να κανω καταγγελια? Νιωθω ετοιμη να κλεισω αγωνιστικά τη χρονιά!!!!

Πηρα ενα λογιστη και αναμενω νεα για διορθωτικη, γιατι ο δικος μου μου ειπε δε γινεται (γελοιος....)

Να κανω και γω αιτηση στο My Home Enter?

12111250119414028.pdf

Επεξ/σία από nayaT
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, kanesaxo είπε

Ηρθε και ο νέος λογαριασμός Βολτέρα, ευτυχώς καμμία αλλαγή...Σταθερά στα 8.5 λεπτα.

Μάλιστα πιστώθηκε και η εκπτωση του κράτους για τις 300 κιλοβατώρες!

Eίσαι σε σταθερό πρόγραμμα;

12 ώρες πριν, naive είπε

Αν δεν είναι εκκαθαριστικός δεν εχει ρήτρα.

Κοίτα στο σημείο των ανακοινώσεων. Σου λέει καμιά αλλαγή στους όρους και δικαίωμα να καταγγειλεις τη σύμβαση;

Και εμένα πάντα σε εκκαθαριστικό ερχόταν η ρήτρα. Τώρα ήρθε και σε έναντι.

Δεν έχω καταλάβει πως ισχύουν διαφορετικά πράγματα στην τιμολόγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nayaT είπε

πού να κανω καταγγελια?

Αναφορά σε κείμενο

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη
(ζητάς και τυχών τηλεφωνική ηχογράφηση της προσφοράς που έγινε ή και κοιτάτε email προσφοράς)
Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο

θα έλεγα να μην περιμένεις 10 εργάσιμες και να πας σε κάποιο της ΔΕΗ, αλλά πρώτα στείλε την αμφισβήτηση

επίσης καλύτερα στο myrae αντί ΣτΚ

1 ώρα πριν, nayaT είπε

Βουαλά ο λογαριασμος...

υπόψιν σου βγήκε 0,18 η τελική τιμή κιλοβατώρας με τη ρήτρα μείον τις επιδοτήσεις , δηλαδή στο enter απλά θα σου βγει λίγο φθηνότερα με την επιδότηση σταθερών

βέβαια άγνωστο αν η ρήτρα θα είναι μεγαλύτερη και άγνωστο αν οι επιδοτήσεις θα συνεχίζουν να ισχύουν (και με τι ποσό και τι όρια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, korakios είπε

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς

Σε ευχαριστω που το ξαναεβαλες για εμενα εδω, αλλά το ειχα αποθηκευσει αυτο το μηνυμα σου απο οταν μπηκα στο θεμα συζητησης :)

το πού κανω καταγγελια ηταν πανω στον ενθουσιασμο της ετοιμοτητας να κανω αγωνα :P

ομως στο λογαριασμος μου υπαρχουν οντως ''αδικιες'' στις χρεώσεις ή τσαμπα θα τους καταγγειλω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nayaT είπε

ομως στο λογαριασμος μου υπαρχουν οντως ''αδικιες'' στις χρεώσεις ή τσαμπα θα τους καταγγειλω?

εξαρτάται , όταν σου πλασάραν το πρόγραμμα ,σου εξήγησαν τη χρέωση "ρήτρα ΟΤΣ" ? (τα 174,78€ που χρεώθηκες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

εξαρτάται , όταν σου πλασάραν το πρόγραμμα ,σου εξήγησαν τη χρέωση "ρήτρα ΟΤΣ" ? (τα 174,78€ που χρεώθηκες)

οχι, γιατι ειμαι στι βολτον απο αυγουστο του 2019 και ειμαι σιγουρη πως στο τηλ δεν εγινε καμια τετοια κουβεντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bjj-p είπε

Eίσαι σε σταθερό πρόγραμμα;

Και εμένα πάντα σε εκκαθαριστικό ερχόταν η ρήτρα. Τώρα ήρθε και σε έναντι.

Δεν έχω καταλάβει πως ισχύουν διαφορετικά πράγματα στην τιμολόγηση.

...βασικά είπε "σταθερά τάδε τιμή". Πράγμα που δεν λέει "τίποτα", γιατί αν είναι σε ρήτρα, παίζει απλά να μην του ήρθε,,,,,,,,ΑΚΟΜΑ....

 

1 ώρα πριν, nayaT είπε

Βουαλά ο λογαριασμος...πειτε μου, ποιον να κυνηγησω? πού να κανω καταγγελια? Νιωθω ετοιμη να κλεισω αγωνιστικά τη χρονιά!!!!

Πηρα ενα λογιστη και αναμενω νεα για διορθωτικη, γιατι ο δικος μου μου ειπε δε γινεται (γελοιος....)

Να κανω και γω αιτηση στο My Home Enter?

Ο  korakios που είναι εξπέρ στο κυνήγι παρόχων ανοιχτής θαλάσσης, όπως βλέπεις σου απάντησε με το "αναφορά σε κείμενο". Άνοιξε το, διάβασέ το, ξεκίνα με βάση αυτά που σου υποδεικνύει, ανέβασέ το το να το δει εδώ, κι αν κάπου κολλάς θα σε συμβουλέψει. Το στέλνεις κατευθείαν στην ΡΑΕ μέσω του "myrae". Για οτιδήποτε αρχείο είναι να επισυνάψεις, όπως ήδη έχει πει πολλάκις ο ekrepali, καλύτερα ανέβασέ το σε κανένα Goggle Drive (αν δεν έχεις account κάνε ένα), κάνε share το link και δώσε το τους (γιατί πολλοί αναφέρουν προβλήματα με προσπάθεια ανεβάσματος PDF).

Αυτό με τον λογιστή, να σου θυμίσω πάντως συντρόφισσα πως είπα ότι ΝΟΜΙΖΩ πως μπορεί να κάνει διορθωτική δήλωση...Μην τον πάρουμε και στον λαιμό μας. Αν πάλι βρήκες άλλον και σου είπε "ω γιέα, νο προμπλέμο", τότε,,,,,βουρ και τους έφαγες! 😄

...όσο για το Έντερ, είπαμε : εσύ αποφασίζεις τί θεωρείς καλύτερο να κάνεις, για εσένα.

Εγώ σου είπα απλώς τα 'δύσκολα' της προσπάθειας να το δικαιωθείς, με τις τρέχουσες τιμές και όρους. Αν νομίζεις ότι είναι καλό challenge να το προσπαθήσεις, και αξίζει το πιθανό αποτέλεσμα, ναι, το κάνεις.

(...τον κωδικό πληρωμής σε τράπεζα δεν τον έσβησες μπας και τον δει κανένας ψυχοπονιάρης και τον πληρώσει αυτός...;  :-D)

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα μου απάντησαν από Ζενίθ στην αμφισβήτηση που είχα κάνει. Τα γνωστά, ανέβηκαν οι τιμές πανευρωπαϊκά, όλοι οι πάροχοι χρεώνουν ρήτρα, τα όρια για να γίνει η χρέωση και ανάλυση πως προέκυψε το ποσό της ρήτρας συνολικά. Αναλυτικά αν θέλω να πάω σε link να κάνω υπολογισμούς.  Να τα στείλω στον ΣτΚ ή τα έχουν κοινοποιήσει από την Ζενίθ απευθείας; Έκλεισε η υπόθεση δλδ τώρα; Όπως έχω γράψει εδώ, έχω πάει στην ΔΕΗ και μου χρέωσαν ποινή αποχώρησης την οποία την πήραν πίσω μεταγενέστερα. 

εικόνα_2021-12-23_131458.png

εικόνα_2021-12-23_131556.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kanesaxo είπε

Το μόνο αρνητικό έως τώρα, είναι η εφαρμογή τους είναι για τα πανηγύρια. Όποτε θέλει λειτουργεί.

Αν εξαιρέσεις ένα μήνα που δε δούλευε λόγω αναβάθμισης των συστημάτων δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την εφαρμογή. 

Και τις μετρήσεις μια χαρά τις παίρνει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν γνωρίζω εάν έχει απαντηθεί...
Τι ισχύει αν ξεπερνάς κάθε φορά τις δωρεάν kwh του Kοινονικού Τιμολόγιου ? Παύει να ισχύει γενικότερα όλο ? ή πληρώνεις με "κανονική τιμή" ότι έχεις υπερβεί ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εστηλα αμφισβήτηση στην ζενίθ?  να περιμενω την απαντηση τους  η να προχωρησω και στην αλλαγη στην δεη ονλαιν. μην χαθει η προσφορα μεχρι τελος μηνα ειναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...