Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αντί να αμφισβητήσεις την οφειλή με τον προβλεπόμενο τρόπο και να δικαιωθείς, προτιμάς να δώσουν εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να σου κόψουν το ρεύμα; Κανόνισε να χάσεις και το online στο τέλος... κράτα bookmark το excel θα σου ξαναχρειαστεί.

Δεν μπορούν να κόψουν το ρεύμα. Η "οφειλή" δεν ξεπερνά τα 100 ευρώ. Περιμένω τον τελικό. Αν το κοψουν το εκοψαν μετά θα πάρω άλλο δρόμο από μένα πάντως δε θα πάρουν cent και όπου πάει, είμαι διατεθυμένος να τους τρέξω και ας πληρώσω τα 10πλα

Αρκετά με τον κάθε απατεώνα. Έχω στη διάθεση μου όλα τα επιβαρυντικά στοιχεία. Ας τα χρεωθεί η υπάλληλος που έγραφε αρλούμπες στο viber δεν με ενδιαφερει 

Επεξ/σία από Decano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Decano είπε

Δεν μπορούν να κόψουν το ρεύμα. Η "οφειλή" δεν ξεπερνά τα 100 ευρώ.

το όριο είχε σχέση με το αν θα άλλαζες πάροχο , αλλά όπως ενημέρωσε άλλο μέλος τελικά δεν έχει βγει ΦΕΚ

το χρέος και η διακοπή παραμένει ανεξάρτητα ποσού , φυσικά δικιά σου επιλογή , είμαστε oftopic , το έγραψα για ενημέρωση προς άλλους , όχι για να σε πείσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Decano είπε

Δεν μπορούν να κόψουν το ρεύμα. Η "οφειλή" δεν ξεπερνά τα 100 ευρώ.

Αρκετά με τον κάθε απατεώνα. Έχω στη διάθεση μου όλα τα επιβαρυντικά στοιχεία. Ας τα χρεωθεί η υπάλληλος που έγραφε αρλούμπες στο viber δεν με ενδιαφερει 

Αν έχουν χρεώσει πέναλτυ αποχώρησης η οφειλή ξεπερνά τα 150. Μέχρι να στείλουν τον τελικό μπορεί να έχεις μείνει χωρίς ρεύμα. Κράτα όλα τα επιβαρυντικά στοιχεία να δω τι θα τα κάνεις. Έχεις υπογράψει μια σύμβαση με κάποιους όρους... ένας από αυτούς τους όρους λέει να αμφισβητείς τις οφειλές... αν δεν το πράξεις θα είναι εναντίον σου μελλοντικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν έχουν χρεώσει πέναλτυ αποχώρησης η οφειλή ξεπερνά τα 150. Μέχρι να στείλουν τον τελικό μπορεί να έχεις μείνει χωρίς ρεύμα. Κράτα όλα τα επιβαρυντικά στοιχεία να δω τι θα τα κάνεις. Έχεις υπογράψει μια σύμβαση με κάποιους όρους... ένας από αυτούς τους όρους λέει να αμφισβητείς τις οφειλές... αν δεν το πράξεις θα είναι εναντίον σου μελλοντικά.

Δεν χρέωσαν ρήτρα αποχώρησης. Προσπαθούν δυο μήνες να βγάλουν τελικό. Εγώ υπέγραψα άλλους όρους, εκτός αν έχουν πλαστογραφήσει την υπογραφή μου

Επεξ/σία από Decano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά οι άνθρωποι είναι κωμωδία, πήρα να δω τι έγινε ο λογαριασμός και μου είπαν ότι δεν μπορούν να με βρουν, δεν βγαίνει το ΑΦΜ μου και μου ζητούσε αριθμό παροχής και τελικά να ξαναπάρω αύριο..... Στο ακουστικό ακούγονταν και ένας κύριος που τους φώναζε!!!! Και όταν τη ρώτησα καλά τι γίνεται εκεί μέσα μου είπε ότι είναι κατάστημα!!!!!!!!!!!! Σε κατάστημα παίρναμε τόσο καιρό.....

Αυτοί οι άνθρωποι έχουν προσωπικά μου δεδομένα, ταυτότητα κλπ δεν ξέρω χωρίς δικόγραφο πως θα τους πείσω να τα σβήσουν όλα αυτά και αν τελικά το πράξουν, δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη! Θα πληρώνω δικηγόρο, το βλέπω το έργο...

Επεξ/σία από Decano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Decano είπε

Δεν μπορούν να κόψουν το ρεύμα. Η "οφειλή" δεν ξεπερνά τα 100 ευρώ. Περιμένω τον τελικό. Αν το κοψουν το εκοψαν μετά θα πάρω άλλο δρόμο από μένα πάντως δε θα πάρουν cent και όπου πάει, είμαι διατεθυμένος να τους τρέξω και ας πληρώσω τα 10πλα

Αρκετά με τον κάθε απατεώνα. Έχω στη διάθεση μου όλα τα επιβαρυντικά στοιχεία. Ας τα χρεωθεί η υπάλληλος που έγραφε αρλούμπες στο viber δεν με ενδιαφερει 

Πριν λίγες μέρες μου ήρθε sms από watt&wolt ότι έχει εγκριθεί εντολή διακοπής για χρέος 97ευρω που δεν ήταν καν για προμήθεια ρεύματος, ήταν το πέναλτι για την αποχώρηση.

Δεν πήρα το ρίσκο να μείνω μέσα στο καταχείμωνο χωρίς ρεύμα. Το πλήρωσα και στα καπάκια κατέθεσα αίτημα στο myrae για επιστροφή του ποσού 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Decano είπε

Θα πληρώνω δικηγόρο, το βλέπω το έργο...

κάνε πρώτα μια καταγγελία στη ΡΑΕ πρώτα  και μετά αν θες δικηγόρους κτλ προχώρα

αλλά πρώτα καταγγελία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Decano είπε

Καλά οι άνθρωποι είναι κωμωδία, πήρα να δω τι έγινε ο λογαριασμός και μου είπαν ότι δεν μπορούν να με βρουν, δεν βγαίνει το ΑΦΜ μου και μου ζητούσε αριθμό παροχής και τελικά να ξαναπάρω αύριο..... Στο ακουστικό ακούγονταν και ένας κύριος που τους φώναζε!!!! Και όταν τη ρώτησα καλά τι γίνεται εκεί μέσα μου είπε ότι είναι κατάστημα!!!!!!!!!!!! Σε κατάστημα παίρναμε τόσο καιρό.....

Αυτοί οι άνθρωποι έχουν προσωπικά μου δεδομένα, ταυτότητα κλπ δεν ξέρω χωρίς δικόγραφο πως θα τους πείσω να τα σβήσουν όλα αυτά και αν τελικά το πράξουν, δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη! Θα πληρώνω δικηγόρο, το βλέπω το έργο...

Ρε φίλε γιατί ασχολείσαι ακόμα την EFA; Τώρα κατάλαβες περί τίνος πρόκειται, τί λέμε από το Σεπτέμβριο.

Η Volton είναι ο προμηθευτής σου, η EFA παίζει ρόλο μεσάζοντα.

Άνοιξε ένα αίτηση στο MyRAE (διαλέγεις volton), ζήτα να σου στείλουν τελικό και αμφισβήτησε εκ των προτέρων όλες τις χρεώσεις αναπροσαρμογής και αποχώρησης.

Kλείνεις adblock, ανεβάζεις PDF κάτω από 3MB, όπου περιέχει όλα τα αποδεικτικά συν ταυτότητα.

Γράφεις στο κείμενο όλο το ιστορικό εξαπάτησης σου.

Όταν απαντήσει η Volton:

- Aν δεχτούνε να σβήσουν τη ρήτρα αναπροσαρμογής και το πέναλτυ αποχώρησης πατάς το πράσινο.

- Αν σου πούνε αρλούμπες, πατάς το κόκκινο και συμπληρώνεις σχόλια / δικαιολογητικά.

- Αν δεν απαντάνε ξαναπατάς το κόκκινο και ζητάς να παρέμβει η ΡΑΕ.

Δε πατάς το πράσινο αν δε πάρεις τις απαντήσεις που θες.

-----

Τέλος από μένα δε τα ξαναγράφω, άμα θες να πληρώσεις δικηγόρο τράβα ελεύθερα να χαραμίσεις τα λεφτά σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/10/2021 στις 12:59 ΠΜ, korakios είπε

  A)   μπορεί και να είναι θέμα ΔΕΔΔΗΕ , γιαυτό το θέμα μπες στο myrae και κάνε αίτημα παράπονο σε διαχειριστή και πάροχο ταυτόχρονα

  B) περίμενε 10 εργάσιμες , καλό είναι που δε σε απάντησαν , δείχνει αδιαφορία

  Γ) ΔΕΝ το επικαλείσαι εσύ , το αποφασίζει ο ΣτΚ ή η watt&RAE ΡΑΕ

στο sticky θα το δεις και στο ποστ

  Δ) αν δεν απαντήσουν σε 10 εργάσιμες κάνε παράπονο να υπάρχει στο οτι δεν απάντησαν και

ή το πας με νέο αίτημα/παράπονο στο myrae αναφέροντας

οτι δε σε είχαν ενημερώσει ποτέ για την ύπαρξη της ρήτρας παρα μόνο τη διαφημιζόμενη τιμή

δεν απαντάνε απο που προέρχεται αυτή η χρέωση

αναγκάστηκες να φύγεις γιατί πλέον δεν είχες ιδέα τι θα πληρώσεις στον επόμενο λογαριασμό

που τελικά και στον επόμενο υπήρχε αυτή η χρέωση

ποτέ δε θα υπέγραφες αν ήξερες οτι υπάρχουν αυτές οι χρεώσεις

αιτήσαι να επιστραφούν αυτές οι χρεώσεις όπως και η ρήτρα αποχώρησης μιας και αλλιώς σου παρουσίασαν το πρόγραμμα και τελικά άλλα χρεώθηκες

 

Μπορείς και μέσω ΣτΚ (προσωπικά το προτιμώ μιας και δεν έχω καταλάβει πως λειτουργεί της ΡΑΕ)

περιγράφοντας το ιστορικό

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/complaint-template.doc

 

Καλησπέρα @korakios

Άργησα να επανέλθω, το καλό πράμα αργεί λένε...😁
Αρχικά να σε ευχαριστήσω για τα σχόλια βοήθειας, όπως και ευχαριστώ για τα επιπρόσθετα σχόλια των υπολοίπων μελών
Επανέρχομαι λοιπόν.....


Για ότι αφορά το θέμα Α) από τα παραπάνω, έγινε την ίδια μέρα αίτημα > ΡΑΕ και στη ΔΕΔΔΗΕ και στον πάροχο. Ο πάροχος απάντησε με τυπικό μήνυμα, η ΔΕΔΔΗΕ δεν απάντησε ( μέχρι και σήμερα το αίτημα μένει στο στάδιο 1 ).
Επισκέφτηκα και το τοπικό γραφείο ΔΕΔΔΗΕ όπου η εξυπηρέτηση αν και τηλεφωνική ήταν πραγματική έκπληξη! άψογη εξυπηρέτηση από την υπάλληλο! ΕΥΓΕ!
Στις 3/11 τελικά εμφανίστηκε υπάλληλος της ΔΕΔΔΗΕ για επι τόπου μέτρηση (κι εγώ παρών φυσικά)
Στις 8/11 επανεκδόθηκε νέος τελικός από ζενιθ με διορθωμένη την ένδειξη και λήξη 29/11
 

Για ότι αφορά το θέμα Β) από τα παραπάνω, δεν απαντήθηκε ποτέ, ούτε η αμφισβήτηση που έγινε στις 15/10 ούτε η επόμενη που έγινε στις 24/10

Για ότι αφορά τα θέματα Γ&Δ) από τα παραπάνω,
Στις 8/11 έγινε αίτημα στη ΡΑΕ και ταυτόχρονα στάλθηκε μέσω email έντυπο αναφοράς προς τον ΣτΚ με όλο το ιστορικό και αίτημα επιστροφής των ποσών της ρήτρας όλων των λογαριασμών που την έχουν αλλά και της ρήτρας αποχώρησης.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΑΕΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΕ (ZENITH)

03 Δεκ 2021 10:40:59

Αξιότιμ....., σας γνωρίζουμε ότι με σκοπό την ολοκλήρωση της εμπεριστατωμένης έρευνας μας επί του υποβληθέντος, σας ενημερώνουμε ότι απαιτείται περαιτέρω διερεύνηση. Θα είμαστε σε θέση να απαντήσουμε στο αίτημά σας μετά την ολοκλήρωση των εργασιών μας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε πάντοτε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση χρειαστείτε. Με εκτίμηση, ΖeniΘ - Εταιρεία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας Α.Ε. Τομέας Υποστήριξης Εξυπηρέτησης Πελατών Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών & Υπηρεσιών Ενέργειας

Ο πάροχος (ζενιθ) μέσω της ΡΑΕ απάντησε  αυτό που παραθέτω. Έκτοτε και μέχρι σήμερα τίποτε.
Ο ΣτΚ δεν έδωσε μέχρι σήμερα σημεία ζωής.

ΟΜΩΣ στις 7/12 η ζενιθ έστειλα μέσω viber ειδοποίηση για ληξιπρόθεσμη οφειλή και άμεση εφόφληση για αποφυγή διακοπής και σήμερα 17/12 έστειλε sms >  AΓAΠHTE ΠEΛATH H ΠAPOXH HΛEKTPIΣMOY 2HΛ........ EXEI YΠEPHMEPH OΦEIΛH .......€. ΠAPAKAΛOYME THN AMEΣH EΞOΦΛHΣH ΓIA THN AΠOΦYΓH ΔIAKOΠHΣ. ΠΛHPOΦOPIEΣ: 18321

 

Το διατάυτα :  Ενώ εκκρεμεί υπόθεση μπορεί να κάνει διακοπή παροχής ?
Επίσης αργούν τόσο πολύ όλα αυτά? το ΣτΚ γιατί σιωπά ?
Μπορώ να κάνω κάτι εγώ να επισπεύσω την διαδικασία ?
Δεν θέλω να τους δώσω τώρα στα καλά καθούμενα τόσα ευρώπουλα χωρίς να υπάρξει κάποια απάντηση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, itmaster99 είπε

Το διατάυτα :  Ενώ εκκρεμεί υπόθεση μπορεί να κάνει διακοπή παροχής ?

ναι (νόμιμα όχι)

12 λεπτά πριν, itmaster99 είπε

Ο ΣτΚ δεν έδωσε μέχρι σήμερα σημεία ζωής.

αργεί μήνες

12 λεπτά πριν, itmaster99 είπε

Μπορώ να κάνω κάτι εγώ να επισπεύσω την διαδικασία ?

αφού σου απάντησαν μέσω ΡΑΕ πάτα το κόκκινο , μη αποδοχή και γράψε τα νέα δεδομένα

όσο για τη ρήτρα αναπροσαρμογής , αν έγινε τηλεφωνικά η παρουσίαση του συμβολαίου ζητάς τηλεφωνική ηχογράφηση της παρουσίασης που σου κάνανε (για να φανεί δηλαδή οτι δε σου είπανε τίποτα για ρήτρες παρα μόνο τη διαφημιζόμενη τιμή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι (νόμιμα όχι)

αργεί μήνες

αφού σου απάντησαν μέσω ΡΑΕ πάτα το κόκκινο , μη αποδοχή και γράψε τα νέα δεδομένα

όσο για τη ρήτρα αναπροσαρμογής , αν έγινε τηλεφωνικά η παρουσίαση του συμβολαίου ζητάς τηλεφωνική ηχογράφηση της παρουσίασης που σου κάνανε (για να φανεί δηλαδή οτι δε σου είπανε τίποτα για ρήτρες παρα μόνο τη διαφημιζόμενη τιμή)

Απάντησα στη ΡΑΕ και αναμένω λοιπόν

Μια επιπρόσθετη ερώτηση: το αίτημα της λάθος καταμέτρησης που τακτοποιήθηκε τελικά να το κλείσω με το πράσινο κουμπί. Βέβαια εντός του τελευταίου μηνύματος του παρόχου υπάρχει αναφορά και στο ποσό του επανεκδοθέντος τελικού λογαριασμού. Μήπως αν το κλείσω και κάνω αποδοχή "σημαίνει" ότι αποδέχομαι και το ποσό του λογαριασμού..???...🤔   Παραθέτω την τελική απάντηση:

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΑΕΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΕ (ZENITH)

11 Νοε 2021 11:02:33

Αξιότι......., σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας επικοινωνίας, την οποία την οποία υποβάλλατε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας myRAE, με αριθμό αναφοράς Α/Α .... σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα. Αναφορικά με την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας με Κωδικό Πελάτη ..... και Αριθμό παροχής ......., σας γνωρίζουμε ότι στις 18.10.21 καθώς επήλθε λύση της Σύμβασης σας με την ZeniΘ, εκδόθηκε Τελικός λογαρισμός με ημερομηνία έκδοσης 23.10.21 και αριθμό παραστατικού .........., ο οποίος περιελάμβανε τελευταία καταγεγραμμένη ένδειξη μετρητή 57.406 kWh. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, πως οι λογαριασμοί κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας εκδίδονται σύμφωνα με τα μετρητικά δεδομένα τα οποία αποστέλλονται από τον Διαχειριστή Δικτύου Ηλεκτρικής Ενέργειας (Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε.). Κατόπιν αιτήματός σας, η ΖeniΘ ζήτησε την τροποποίηση της τελικής ένδειξης ηλεκτρικού ρεύματος έναντι του αρμόδιου Διαχειριστή του Δικτύου (Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε), την οποία και ο τελευταίος έκανε αποδεκτή. Συνεπώς, σας γνωρίζουμε ότι καθώς λάβαμε νέα μετρητικά δεδομένα από τον αρμόδιο Διαχειριστή του Δικτύου, προβήκαμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες. Συγκεκριμένα, στις 08.11.21 εκδόθηκε Τελικός διορθωτικός λογαρισμός με αριθμό παραστατικού .......... (επισυνάπτεται) και τελική ένδειξη μετρητή 57.315 kWh όπως αποτυπώνεται και στην φωτογραφική απεικόνιση που μας κοινοποιήσατε. Τέλος, σας πληροφορούμε ότι τη δεδομένη στιγμή σύνταξης της παρούσης το υπόλοιπο σας ανέρχεται σε .........€. Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις και περαιτέρω πληροφορίες χρειαστείτε. Με εκτίμηση, ΖeniΘ - Εταιρεία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας Α.Ε. Τομέας Υποστήριξης Εξυπηρέτησης Πελατών Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών & Υπηρεσιών Ενέργειας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...