Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, ORB30 είπε

Tι ακριβώς ειναι η επιδότηση ΤΕΜ φιλε μου?

"Πίστωση Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης" (κρατική επιδότηση )

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ
0,13€/kw Νοε
μέχρι 300kw/μήνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Giannis_Io είπε

Παίζει το zero να είναι η κορυφαία απάτη ever σε πρόγραμμα. Σου λένε ότι πουλάνε σε τιμή χονδρικής που ακούγεται τόσο ωραίο, σου βάζουν τη ρήτρα μέσα στην τιμή και για κερασάκι σου πετάνε και το καπέλο του 0,02, ε να μη βγάλουν κι αυτοί κάτι αφού πουλάνε χονδρικής; Ποιοι σατανάδες το σκέφτηκαν;

...για να είμαστε σωστοί, απάτη ΔΕΝ είναι,,,,αλλά παίζει στα όρια της παραπλανητικής, ή μάλλον, ακόμη καλύτερα, "δυνητικά αποπλανητικής διαφήμισης". Για όσους δεν ξέρουν παρά μόνο την λέξη "ρήτρα" (που γι' αυτούς απλά σημαίνει "τσιβί"), όταν ακούν "χωρίς ρήτρα", αντιλαμβάνονται (με,,,δική τους ευθύνη) ότι "δεν θα πληρώνουν πολλά"...Ακούνε (και βλέπουν) κι εκείνο το ευφάνταστο "zer0", και δένει το γλυκό του psychology targeted marketing...

Στην ΟΥΣΙΑ η W&V σου λέει "αδερφέ, επειδή η λέξη ρήτρα είναι κακιά, την αφήνουμε απ΄έξω, και κρατάμε την αναπροσαρμογή στην πράξη"... (...αλλά άντε να το καταλάβει αυτός που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου...)

"Όχι Γκάλης, - Γιαννάκης" δηλαδή.......

Σατανάδες indeed.

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, oasisAthens είπε

Τα νεύρα μου..... Καινούργιος πελάτης της ΖΕΝΙΘ από 08/10 λογαριασμός υποτίθεται μηνιαίος, 24/11 έκανε καταμετρηση και ο ΔΕΔΗΕ (για λογαριασμό της ΖΕΝΙΘ). Λογαριασμός δεν έχει εκδοθεί ακόμα δίχως καμία εξήγηση μόνο ένα ότι από μέρα σε μέρα θα σας έρθει 

Aντί να πας ΔΕΗ με τις χαμηλές τιμές που ίσχυαν τότε, πήγες Ζενίθ;

Τι πρόγραμμα έβαλες; Βασικά ό,τι κι αν έβαλες, περάστικα εκ των προτέρων.

2 ώρες πριν, LuNaTiC είπε

"Επιπροσθέτως, θα θέλαμε να επισημάνουμε πως όπως ενημερώθηκαμε από τον διαχειριστή του δικτύου ΔΕΔΔΗΕ, έχετε πλέον ενταχθεί στον Κοινωνικό Τιμολόγιο τύπου ΚΟΤ Β με ημερομηνία 1/12/2021, όποτε θα προχωρήσουμε σε αλλαγή του προγράμματος σε «ΡΕΥΜΑ ΟΙΚΙΑΚΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΒΑSIC 1Φ» όπου σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας μας η τιμολόγηση σε κοινωνικό τιμολόγιο συνδυάζεται με τον βασικό τιμοκατάλογο (πρόγραμμα Βasic), οι χρεώσεις του οποίου είνα 0,09227€/Kwh στην ημερήσια κατανάλωση και 0,06610€/Kwh στη νυχτερινή κατανάλωση, συνδυαστικά με την έκπτωση και μας κοινοποιείται από το ΔΕΔΔΗΕ.

Επιπλέον, 10% Έκπτωση Συνέπειας με την εμπρόθεσμη εξόφληση των λογαριασμών σας.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν έχει δέσμευση, όπου δεν υπάρχει χρέωση ρήτρας πρόωρης αποχώρησης, σε περίπτωση λήξης της εκπροσώπησής σας από την εταιρεία μας."

 

Επειδή μας έχουν κάψει τον εγκέφαλο... η τελευταία παράγραφο εννοείς οτι μπορώ να φύγω χωρίς ρήτρα αποδέσμευσης?
Η΄ επειδή με γυρίσανε σε άλλο πρόγραμμα .... μετράει πλέον απο την αρχή και θα πληρώσω αν φύγω σαν να έχω μόνο ένα μήνα στο πρόγραμμα και φάω στο κεφάλι όλους τους υπόλοιπους??????????????

Ο πάροχος βάσει νόμου εφαρμόζει το ΚΟΤ σε όποιο πρόγραμμα θέλει. Όσο για το αν ισχύει το πέναλτυ στο άλλο πρόγραμμα που έχεις υπογράψει σε περίπτωση που θες να φύγεις, ρωτάς την εταιρία γραπτώς και παίρνεις απάντηση γραπτώς.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα την εξής απάντηση από τη volton μετά απο την καταγγελία μου στην ραε για το γνωστό θέμα με την εφα.

Το ερώτημα είναι τι κάνω την αποδέχομαι ή όχι?

<<Αναφορικά με τις αυξήσεις που έχουν προκύψει διεθνώς στις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος λόγω της υπέρμετρης αύξησης του κόστους αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στη χονδρεμπορική αγορά ενέργειας. Πρόκειται για ένα φαινόμενο που οφείλεται κυρίως:
1.    στην κατακόρυφη άνοδο των τιμών αγοράς δικαιωμάτων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και
2.    την αύξηση των τιμών που παρουσιάζεται στην αγορά φυσικού αερίου
Με γνώμονα τη σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μας, δεν προχωρήσαμε στην παραμικρή μεταβολή των χρεώσεων προμήθειας έως σήμερα, παρά τη σημαντική αύξηση του κόστους για τους μήνες αυτούς και έχοντας εξαντλήσει κάθε χρονικό περιθώριο αναμονής για βελτίωση των διεθνών δεδομένων. Στο πλαίσιο αυτό, πλέον αναγκαζόμαστε να προβούμε σε ανατίμηση των σταθερών προγραμμάτων ηλεκτρικής ενέργειας, συνεχίζοντας να καλύπτουμε σημαντικό τμήμα της επιβάρυνσης του κόστους προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.

Ως εκ των άνω, στον λογαριασμό που εκδόθηκε 01/12 σας δίνεται η πληροφορία ότι η αλλαγή τιμών θα επέλθει μετά το πέρας του 6μήνου από την εκπροσώπηση της παροχής σας στην εταιρεία μας και όχι στο ενδιάμεσο.
Βάσει αυτής της ενημέρωσης, θα τιμολογείστε κανονικά με τα αρχικά δεδομένα του προγράμματος που είχαν συμφωνηθεί εντός του 6μηνου. Μετά το πέρας αυτού είναι στην δική σας ευχέρεια για το πως θα κινηθείτε.

Κλείνοντας, εάν δεν συναινείτε με τις επερχόμενες αλλαγές, σας δίνεται η ευχέρεια να αποχωρήσετε αζήμια εντός 60 ημερολογιακών ημέρων, μετά το πέρας του 6μήνου.>>

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Το ερώτημα είναι τι κάνω την αποδέχομαι ή όχι?

τι εννοείς ?

άσχετο σε άλλο μέλος απάντησαν (μέσω ΡΑΕ) οτι οι 60 μέρες μετράνε απο την ημέρα ειδοποίησης , μάλλον άλλος υπάλληλος 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

τι εννοείς ?

άσχετο σε άλλο μέλος απάντησαν (μέσω ΡΑΕ) οτι οι 60 μέρες μετράνε απο την ημέρα ειδοποίησης , μάλλον άλλος υπάλληλος 😂

Τί πατάω?

image.png.25828030df1bee0eae994b7418099b24.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, giorgosvet είπε

Τί πατάω?

image.png.25828030df1bee0eae994b7418099b24.png

πράσινο = καλύπτεσαι άρα αποδοχή

κόκκινο = δεν αποδέχεσαι την απάντηση και συνεχίζεις

δεν καταλαβαίνω που κολλάς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά η ρήτρα κάθε μήνα παίζει η έχει σχέση με τις kWh που καίμε τον μήνα ;

Υπαρχει κάποιος τρόπος να υπολογίζω την ρήτρα αν ξέρω πόσες kWh κατανάλωσα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, πρώτα θέλω να ευχαριστήσω όλους-ες που με βοήθησαν με τις γνώσεις που παρέχουν εδώ να γλιτώσω το εγκεφαλικό.

Αφού μελέτησα το excel του @korakios (kudos) και τις απαντήσεις του, αλλά και του @ekrepali (επίσης kudos) και μετά από αυτόν τον λογαριασμό που μου ήρθε:

Spoiler

ENANTI.jpg.3e8236f4854b58452669952174ff2bf2.jpg

φυσικά έκανα του κεφαλιού μου, δηλαδή αντί να κάνω αμφισβήτηση λογαριασμού, πήγα τον πλήρωσα για να μπορέσω αμέσως μετά να κάνω αίτηση για Γ1 σε κατάστημα της ΔΕΗ (και να το μετατρέψω σε homeonline μετά) και να σταματήσω να χρεώνομαι υπέρογκα το συντομότερο δυνατό.

Κατόπιν έστειλα στη Watt & Volt μέσω της εφαρμογής της την τελευταία μέτρηση του ρολογιού και βγήκε εκκαθάριση:

Spoiler

EKKATHAR.jpg.ee2ad5f87e5e07e4e48c1e68279d41cb.jpg

Βέβαια ήρθαν κι από ΔΕΔΔΗΕ και μέτρησαν, δεν ξέρω ποιος πρόλαβε για να βγει η εκκαθάριση.

Το ερώτημα τώρα είναι αν έχει νόημα να κάνω αμφισβήτηση λογαριασμού, αν ναι, την κάνω αμέσως ή περιμένω την ενεργοποίηση και επίσης κάνω στον εκκαθαριστικό ή και στον έναντι;

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Άρα δέχονται την αποχώρηση μετά το πέρας του εξαμήνου αζημίως γιατί τηλεφωνικά άλλα μου έλεγαν.

To λέει ξεκάθαρα, αζημίως εντός 60 ημερών μετά το πέρας του εξαμήνου. Πάτα πράσινο.

Κάθεσαι για όλο το αρχικό 6μηνο κι αν θες τη γνώμη μου, να ολοκληρώσεις μετέπειτα την αποχώρηση σου εντός 30 ημερών (δηλαδή να πάρεις εκπροσώπηση απ'το νέο πάροχο πριν κλείσουν οι 7 μήνες).

Επίσης όταν ολοκληρώσεις το αίτημα στο myrae, κράτα screenshots. Έχει πολλά προβλήματα η πλατφόρμα... άμα βαρέσει μπιέλα και χαθούν τα παλιά αιτήματα, τρέχα γύρευε.

-----------

Επίσης ας το ξαναπώ άλλη μια φορά.... όσοι θέλετε να φύγετε τώρα ή έχετε κάνει αίτηση σε άλλο πάροχο, επικαλείστε την ενημέρωση που σας έστειλαν στο λογαριασμό και τον Κώδικα Προμήθειας που λέει ότι η προθεσμία για αζημίως αποχώρηση ξεκινάει κατά την ενημέρωση.

2 κατηγορίες πελατών ζητάτε διαφορετικά πράγματα... και οι μεν και οι δε έχετε δίκιο αν υποστηρίξετε σωστά το αίτημα σας.

Οι απάντηση που πέρνει ο κάθε πελάτης ισχύει μόνο για εκείνον.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Sheriff είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.79d9270840a0d92cf0e8c30fcaa0b9c9.png

συγνωμη μπερδευτηκα πηγα να βαλω λογαριασμο και εβαλα φαγοποτι

Από τη φωτό κρατάω το «η επόμενή σου ενέργεια» και τον πρόεδρο στο πλάνο.😁

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, giorgosvet είπε

Άρα δέχονται την αποχώρηση μετά το πέρας του εξαμήνου αζημίως γιατί τηλεφωνικά άλλα μου έλεγαν.

Βρε άσε τι σου λένε στα τηλέφωνα. Αν πατήσεις το πράσινο είσαι κατοχυρωμένος 100%, το έγραψαν κιόλας ενώπιον της ΡΑΕ. Κράτα screenshots και τον αριθμό αιτήματος. Κάθεσαι όλο το 6μηνο, τους ξεζουμίσεις και μετά φεύγεις άμεσα.

Σε άλλον πελάτη μπορεί να απαντήσουν κάτι διαφορετικό.

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...