Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, efkola είπε

Θα μου ζητήσουν από τη Volterra αποζημίωση επειδή αλλάζω πάροχο;;

αν προβλέπει το συμβόλαιο ρήτρα αποχώρησης φυσικά και θα στη χρεώσουν

8 λεπτά πριν, efkola είπε

στους τελευταίους λογαριασμούς με χρέωσαν με τα γνωστά τρελά ποσά ρητρών προσαρμογής

δες στο λινκ της υπογραφής μου για τα βήματα της  αμφισβήτησης

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δε θυμάμαι να είχε ρε συ, μη μου προσθέτεις και αυτήν την έννοια τώρα βραδιάτικα!😜

Και πού να βρω τώρα το συμβόλαιο...

Θυμάμαι πάντως ότι δεν είχε 12μηνη ή 24μηνη δέσμευση όπως κάποια άλλα προγράμματα τότε και ήταν από τους λόγους που το είχα επιλέξει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Donmitsos10 είπε

Πρόγραμμα ζενίθ ρεύμα + αέριο με τιμή kWh στα 0.0857. Κατανάλωση τετραμήνου 830-860 kWh. Αξίζει να πάω στη ΔΕΗ online χωρίς ρήτρα με τιμή 0.18 ή θα βγαίνει στα ιδια χρήματα με τη ρήτρα της ζενίθ;

κάνε ρήτρα δια κιλοβατώρες που έκαψες

ρήτρα + 0,0857 - επιδότηση και δες πόσο βγαίνει

ή κάθεσαι και περιμένεις μήηηηηπως πέσει ή κλείνεις σε ακριβό πλέον σταθερό , βέβαια μπορεί το κυμαινόμενο να βγει ακριβότερο αργότερα , εσύ αποφασίζεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, efkola είπε

Δε θυμάμαι να είχε ρε συ, μη μου προσθέτεις και αυτήν την έννοια τώρα βραδιάτικα!😜

Και πού να βρω τώρα το συμβόλαιο...

Θυμάμαι πάντως ότι δεν είχε 12μηνη ή 24μηνη δέσμευση όπως κάποια άλλα προγράμματα τότε και ήταν από τους λόγους που το είχα επιλέξει.

Αν σου το είχαν στείλει με μέιλ, κάνε αναζήτηση με τον όρο customercare. Θα το βρεις.

Aν ήταν χαρτιά και δεν ξέρεις πού τα 'χεις, μέιλ στο [email protected] απόψε ή αύριο και ζητάς να σου στείλουν τους όρους του συμβολαίου και κυρίως τον τιμοκατάλογο όπου αναφέρεται και το όνομα του προγράμματος (θα γράψεις AΦΜ και αριθμό παροχής). Αν για κάποιο λόγο απαντήσουν ότι μπορείς να το αιτηθείς μόνο τηλεφωνικά, τηλ. "ιδανικά" μετάξυ 18:00 και 21:00 που έχει (συνήθως) λιγότερη αναμονή (αν έχεις ανοιχτή ακρόαση πάντως, βαλ' την καλού-κακού...:ρ) ή ζήτα τους με μέιλ να σου τηλεφωνήσουν αυτοί (δίνεις τηλ.) για να στα πουν. Για να ξέρεις πλέον που ακριβώς είσαι, με τί όρους και τί χρεώσεις.

Μπορεί όντως τότε να ήταν αορίστου το συμβόλαιο. Σίγουρος όμως ότι δεν ξαναμίλησες απ' το 17 μαζί τους; Μήπως ανανέωσες μετά από τηλεφωνική επικοινωνία και δεν το θυμάσαι; Σε κάθε περίπτωση, επικοινώνησε και ρώτα τους το ΚΑΙ αυτό, ευθέως, αν δλδ έχεις ρήτρα αποχώρησης και αν είσαι με χρονική ΔΕΣΜΕΥΣΗ ή όχι (μπορεί να είσαι σε συμβόλαιο που "εγγυάται" την τιμή που είχες κλείσει για 12 ή 24 μήνες, αλλά να μη σε δεσμεύει χρονικά αν θελήσεις ν' αποχωρήσεις). Γενικά μην τα ξαναφήνεις φλου ολ' αυτά. Να τα έχεις σε μέιλ (και κατέβασμα άμεσα στον υπολογιστή) για να ξέρεις πάντα που είσαι και με τί όρους/τιμές...

Έχεις πάντως καλή πιθανότητα να μπορείς να φύγεις χωρίς ποινή. Επιβεβαίωσέ το όμως.

8 ώρες πριν, Donmitsos10 είπε

Κρατάω το αποκλείεται και προχωράω σε online? 😂😂😂

Επειδή είναι λεπτό το ζήτημα, ΣΙΓΟΥΡΕΨΟΥ για το αν θα πας ΔΕΗ Ονλάιν ή θα παραμείνεις Ζενίθ. Όχι επειδή στο λέω εγώ ή όποιος άλλος. Δεν είναι μόνο το "πού είναι φθηνότερα'. Αν από την άλλη, δεν διαθέτεις νεύρα για σπάσιμο, τότε ναι, η τυφλοσούρτικη απάντηση, είναι α) σταθερό πρόγραμμα β) και δη της ΔΕΗ.

Προσωπική μου γνώμη, ΕΙΔΙΚΑ για Ζενίθ (όπως και για 2-3 ακόμη), θα έλεγα μακρυά, βρέξει-χιονίσει. Παίζει καν να μην έχουν το περιθώριο (οικονομικό/οργανωτικό) ν' ανταπεξέρθουν "όλο αυτό" που συμβαίνει. Ένας φίλος που έχει Ζενίθ και μου μίλησε τις προάλλες για τους λογαριαμσούς που είχε τους τελευταίους μήνες, με αυτά που μου είπε, μου άφησε όχι καλές εντυπώσεις (ενδεικτικά, τον χρεώνουν ρήτρα από Ιούνιο κι όλας - κι ας ήταν χαμηλή τότε. Που μάλλον σημαίνει καμμία δυνατότητα απορρόφησης και κατευθείαν όλα στον καταναλωτή. Και κάτι ακόμη και για κάτι "περίεργους" λογαριασμούς, πού είτε ο φίλος τα είχε μπερδέψει, είτε παίζει και να τον διπλοχρέωσαν...). Όπως έχουν τα πράγματα, η ΔΕΗ δείχνει "βράχος" (που λέει ο λόγος τεσπα), αν τυχόν χειροτερέψουν τα πράγματα. Πχ ΜΠΟΡΕΙ να μην αυξήσει τιμές στα σταθερά της, μετά το 6μηνο από την υπογραφή, αν και ο Νόμος δίνει (σε ΟΛΟΥΣ) το δικαίωμα. Οι άλλοι όμως, ΗΔΗ έχουν κάνει αυξήσεις (και χειρότερα, όπως να πετάνε κόσμο από σταθερά σε ρήτρα). Γενικά εμένα η φάση μου λέει "κάτω από την ομπρέλα του μεγάλου, γιατί ίσως και να γίνουν χειρότερα τα πράγματα". Μέχρι το καλοκαίρι, όλα ήταν καλά με τους μικρούς. Από τότε όμως, αλλάξανε τα πράγματα (και πιθανώς γι' αυτό ακριβώς, κάποιοι λογικά θα κλείσουν/συγχωνευθούν/εξαγοραστούν). Ό,τι έγινε το 2008 στις τράπεζες, γίνεται τώρα στην ενέργεια - εγώ έτσι το βλέπω.

Δεν έχω κάτι σώνει και καλά με την Ζενίθ. Ίσα-ίσα, ο Μπαναώτης Γιαννάκης που την διαφήμιζε πέρσι, μου ενέπνεε εμπιστοσύνη :ρ. Αλλά ΤΩΡΑ, εγώ λέω μακρυά. Δεν είμαι όμως εσύ - απλά σου λέω πώς το βλέπω εγώ και τι θα έκανα εγώ.

Επεξ/σία από washcloud
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σ'ευχαριστώ θερμά που κάθισες και έγραψες όλα αυτά τέτοια ώρα :)

Βρήκα το pdf με τους όρους στα παλιά mail...τελικά το 2018 φύγαμε από ΔΕΗ και μπήκαμε Volterra.

Κάνω copy-paste στο παρακάτω spoiler  από τις παραγράφους 10(καταγγελία σύμβασης) και 11(αλλαγή προμηθευτή)...δε βλέπω να λέει κάτι για ρήτρα αποχώρησης. Αντιθέτως αναφέρει ότι ο πελάτης μπορεί οποτεδήποτε θελήσει και αναίτια να καταγγείλει τη Σύμβαση χωρίς οικονομική συνέπεια.

Spoiler

1. ΟΠελάτης δύναται οποτεδήποτεκαι αναίτια να καταγγείλει τη Σύμβαση. Η καταγγελία τηςΣύμβασης από τον Πελάτη ουδεμία συνέπεια οικονομική ή άλλης φύσεως συνεπάγεται σε βάρος του Πελάτη, με εξαίρεση την περίπτωση που η παρούσα περιλαμβάνει ειδικούς όρους σχετικά με τον ελάχιστο χρόνο ισχύοςκαι την οφειλόμενη αποζημίωση αν η σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη ή από τον Προμηθευτή αποκλειστικά λόγω υπερημερίας του Πελάτη ως προςτην εξόφληση οφειλών του, πριν την παρέλευση του ελάχιστου χρόνου. Σεκάθε περίπτωση ο Προμηθευτής δεν δικαιούται αποζημίωση αν η σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη εντός τριάντα (30) ημερών από την ειδοποίηση του Προμηθευτή για τροποποίηση όρου της σύμβασης ή τη γνώση τηςτροποποίησης χρεώσεων προμήθειας, ακόμη και αν η εν λόγω καταγγελία λάβει χώρα κατά την διάρκεια του ελάχιστου χρόνου ισχύος της σύμβασης. 10.2. Η καταγγελία της σύμβασης προμήθειας από Πελάτη γίνεται εγγράφως. Με την επιφύλαξη της παρ. 3 του άρθρου 42 του ΚΠΗΕ (αλλαγή προμηθευτή), τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται μετά την παρέλευση τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία αποστολής της στον Προμηθευτή. 10.3. Ο Προμηθευτής δύναται να καταγγείλει την Σύμβαση και να προβεί στις προβλεπόμενες ενέργειες προςτον αρμόδιο Διαχειριστή για την παύση εκπροσώπησης μετρητή Πελάτη, τον οποίο έχει καταστήσει υπερήμερο ως προςτην εξόφληση ληξιπρόθεσμων οφειλών. Τα αποτελέσματα της εν λόγω καταγγελίας επέρχονται άμεσα. 10.4. Με την επιφύλαξη του άρθρου 9 και της παρ. 10.3 της παρούσας, σε περίπτωση παράβασης όρου της παρούσας από τον Πελάτη για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των τριάντα (30) ημερών, ο Προμηθευτής δικαιούται να κοινοποιήσει όχληση σε αυτόν και να του θέσει προθεσμία τριάντα (30) ημερών για την άρση της παράβασηςκαι να τον ενημερώσει για τις συνέπειεςτης μη συμμόρφωσήςτου. Εάν η προθεσμία αυτή παρέλθει άπρακτη, ο Προμηθευτής δικαιούται να καταγγείλει αμέσωςτην παρούσα σύμβαση και να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες προς τον αρμόδιο Διαχειριστή για την παύση εκπροσώπησης του μετρητή του Πελάτη. Τα αποτελέσματα της εν λόγω καταγγελίας επέρχονται άμεσα. 10.5. Έκαστος των συμβαλλομένων δικαιούται να καταγγείλει την παρούσα, με άμεση ισχύ της καταγγελίας, κοινοποιώντας σχετικό έγγραφο στον αντισυμβαλλόμενο, εάν ο τελευταίος πτωχεύσει, τεθεί υπό αναγκαστική διαχείριση, υπό εκκαθάριση, ειδική ή άλλη, ή υπαχθεί σε οιαδήποτε διαδικασία προβλέπει ο νόμοςγια αφερέγγυους ή μειωμένης οικονομικής θέσης υπόχρεους. Διευκρινίζεται ότι η ένταξη πελάτη στην κατηγορία ευάλωτων πελατών δεν ιδρύει λόγο καταγγελίας. 10.6. Μετά από καταγγελία της παρούσας, τυχόν οφειλές του Πελάτη έναντι του Προμηθευτή από την Σύμβαση καθίστανται άμεσα ληξιπρόθεσμες και απαιτητές. Το ίδιο ισχύει και για τυχόν πιστώσεις προς τον Πελάτη. Ειδικά για την περίπτωση της εγγύησης ισχύουν τα υπό 8.3. οριζόμενα. 10.7. Εάν ο Πελάτης πρόκειται να αποχωρήσει από τις Εγκαταστάσειςκαι δεν επιθυμεί την τροποποίηση της παρούσας λόγω μετεγκατάστασης, γνωστοποιεί το ανωτέρω στον Προμηθευτή τριάντα (30) τουλάχιστον ημέρες προ της άνω αποχώρησης, οπότε η παρούσα λύεται αυτοδικαίως κατά τον χρόνο που δηλώνει ο Πελάτης. Κατόπιν της άνω γνωστοποίησης ο Πελάτης ή ο Προμηθευτής με εξουσιοδότηση του Πελάτη, προβαίνει στιςενέργειες που προβλέπονται για την παύση εκπροσώπησηςτου μετρητή και την διακοπή της ηλεκτροδότησηςκατά την επιθυμητή ημερομηνία αποχώρησης από την εγκατάσταση. Εάν ο Πελάτης δεν γνωστοποιήσει την αποχώρησή του ή δεν την γνωστοποιήσει εμπρόθεσμα, η σύμβαση προμήθειας εξακολουθεί να ισχύει έως την παύση της εκπροσώπησης του μετρητή του πελάτη. 10.8. Οι άνω ειδοποιήσεις εκ μέρους του Προμηθευτή πραγματοποιούνται με μέσο τέτοιο ώστε να προκύπτει η βεβαία ημερομηνία αποστολής τους. 10.9. Κατόπιν της λύσης της σύμβασης, ο Προμηθευτής υποχρεούται να εκδώσει και να αποστείλει στον Πελάτη τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό, που θα φέρει αυτή την ονομασία, εντός έξι (6) εβδομάδων από τη λύση της παρούσας σύμφωνα μετα στοιχεία που παρέχει ο αρμόδιος Διαχειριστής. 11. Αλλαγή Προμηθευτή Ο Πελάτης δύναται να αλλάξει Προμηθευτή κατόπιν καταγγελίας τηςΣύμβασηςκατά τα οριζόμενα στο άρθρο 10.1 είτε από τον Πελάτη είτε από τον νέο Προμηθευτή με έγγραφη εξουσιοδότηση του Πελάτη. Τα έννομα αποτελέσματα αυτής επέρχονται την προηγούμενη της ημέρας έναρξης ισχύος της δήλωσης εκπροσώπησης μετρητή, όπωςκαθορίζεται από τον αρμόδιο Διαχειριστή. Ο Προμηθευτής, κατόπιν σχετικού εγγράφου αιτήματοςτου Πελάτη, υποχρεούται να παράσχει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τις πληροφορίες σχετικά με τους μετρητές και τις εγγραφές τους, που ενδεχομένως απαιτούνται για την αλλαγή Προμηθευτή, καθώς και οιεσδήποτε άλλες πληροφορίες απαιτούνται από τον Διαχειριστή του Συστήματος/Δικτύου ή τον Κύριο του Δικτύου. Ο Πελάτης παρέχει δια της παρούσας την συγκατάθεσή του για την παροχή πληροφοριών σε τρίτους Προμηθευτές σχετικά με την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών ή τυχόν εντολών απενεργοποίησης μετρητή φορτίου λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τους δώδεκα (12)τελευταίους μήνες στο πλαίσιο επεξεργασίας αίτησηςτου Πελάτη για αλλαγή Προμηθευτή.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, efkola είπε

με εξαίρεση την περίπτωση που η παρούσα περιλαμβάνει ειδικούς όρους σχετικά με τον ελάχιστο χρόνο ισχύος

η volterra έχει συνήθως τους ειδικούς όρους στον τιμοκατάλογο

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...είδες; Ήταν "εφκολα" ;)

:-D

(...από εδώ και πέρα πάντως, αδερφέ, εγώ κατάλαβα πως πρέπει να είμαστε τσίτα με τα συμβόλαιά μας, να τα διαβάζουμε, και σε γενικές γραμμές να ξέρουμε τί όρους έχουμε. Και να τους καλούμε και πιο συχνά για ενημέρωση : βγάζουν κατά καιρούς προγράμματα που ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ -βγάζανε, έστω...- και ούτε οι ίδιοι μας παίρνανε, και φυσικά ούτε κι εμείς....Από σπόντα, κάπως έτσι, έβαλα στην αρχή του '21 σ' ένα τέτοιο σταθερό τους γέρους, με κιλοβατώρα και όρους καλύτερους κι από "Online/Enter", κι ούτε που το ΄ξερα τότε τί καλό είχε γίνει....Το συνειδητοποίησα αυτές τις μέρες...)

 

Αναφορά σε κείμενο

η volterra έχει συνήθως τους ειδικούς όρους στον τιμοκατάλογο

...ήθελα κι εγώ να σου πω για "ειδικούς όρους" και το ξέχασα και πόσταρα και στο μεταξύ πόσταρε ο Korakios. Τσέκαρε ΚΑΙ το PDF του τιμοκαταλόγου (μαζί στα στείλανε) για τον φόβο των Ιουδαίων - αλλά ούτως ή άλλως, από το '18, η ισχύς εκείνης της σύμβασης λογικά έχει λήξει και μπορείς ούτως ή άλλως να φύγεις τώρα αζημίως. Παίζει μάλιστα το '18 να είχες κάνει κι εσύ το "Τζάμπα Καίει Η Λάμπα" πρόγραμμά τους, όπως κι εγώ τότε - το λέω γιατί κι εγώ τότε είχα βασικό κριτήριο την μη ύπαρξη χρονικής δέσμευσης στην σύμβαση μαζί τους...

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
Δημοσ.

Σας μερσώ και πάλι!

Βρήκα και τον τιμοκατάλογο από το mail του 2018.

Τώρα βέβαια στον τελευταίο (λογικά και σε αρκετούς προηγούμενους) λογαριασμό πάνω πρόσεξα ότι δε γράφει "Σπίτι μου V1-N" αλλά Τιμολόγιο Γ1Ν.

Δεν ξέρω αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο... 

IMG-20211213-023457.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, efkola είπε

Σας μερσώ και πάλι!

Βρήκα και τον τιμοκατάλογο από το mail του 2018.

Τώρα βέβαια στον τελευταίο (λογικά και σε αρκετούς προηγούμενους) λογαριασμό πάνω πρόσεξα ότι δε γράφει "Σπίτι μου V1-N" αλλά Τιμολόγιο Γ1Ν.

Δεν ξέρω αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο... 

IMG-20211213-023457.jpg

..στο "Σπιτι Μου" είναι που έβαλα εγώ τους γέρους πέρσι (με 0,01 επιπλεόν από αυτό που είχες εσύ το '18) : σταθερό, χωρίς πάγιο, χωρίς ρήτρα αποχώρησης, με "κλειδωμένη" (για δικό μου καλό περισσότερο) τιμή για 12 μήνες. Υποθέτω πως ήταν η συνέχεια του δικού σου.

...το οποίο δικό σου, αν είναι "το ίδιο" (σε γενικά χαρακτηριστικά), ΛΟΓΙΚΑ θα είχε κλειδωμένη ("εξασφαλισμένη") τιμή κιλοβατώρας είτε για 12, είτε για 24 μήνες. Και υποθέτω πως μέσα στο '20 το αργότερο, έληξε (το "κλείδωμα των τιμών"), κι από εκεί και πέρα, δεν έχω ιδέα τί ακριβώς σου κάνανε : έμεινε "αορίστου" (από άποψη υποχρέωσης παραμονής για συγκεκριμένο διάστημα από μέρους σου); Λογικά ναι (άρα, ΛΟΓΙΚΑ, μπορείς ν' αποχωρήσεις χωρίς ποινή). Πάει η απορία σου λοιπόν (...μάλλον...).

Όσο για τις χρεώσεις, ενώ λοιπόν, ΜΑΛΛΟΝ ήσουν σε σταθερό, σε κάποια φάση από τότε που έληξε το περίφημο αρχικό "κλείδωμα τιμής", σε γυρίσανε σε αυτό το "Γ1" που λες, και που λογικά είναι "το βασικό τους τιμολόγιο" (όπως το Γ1 της ΔΕΗ). Κι αν κρίνω από αυτό που είπες για πρόσφατους λογαριασμούς με ρήτρα, σε βάλανε (πότε, ένας θεός ξέρει) στο ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΟ βασικό (ίσως και "για καλό", αν πχ το κάνανε από το '19 έως '20 που είχε λήξει το αρχικό, η κυμαινόμενη τιμή κιλοβατώρας, σε συνέφερε ΤΟΤΕ). Εκτός κι αν στο γυρίσανε φέτος το καλοκαίρι, που άρχισε ν' ανεβαίνει η τιμή της χονδρικής...;

Τεσπα, όλα αυτά (αν σ' ενδιαφέρουν) μπορείς να τους τα ρωτήσεις (εγώ στη θέση σου θα τα ρώταγα ΕΣΤΩ "κατόπιν εορτής", για να έχω έτσι περισσότερη εμπειρία με το τί παίζει με τις εταιρίες - εμπειρία που απ' ό,τι φαίνεται από εδώ και πέρα θα μας είναι - όλους όσους ήμασταν εντελώς άσχετοι με το άθλημα - χρήσιμη για το πως θα διαχειριζόμαστε τα συμβόλαιά μας με τις εταιρίες ρεύματος)* είτε με μέιλ που λέγαμε είτε από τηλεφώνου. Για ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ πάντως, ρώτα και περί ρήτρας αποχώρησης (που λογικά, παρ' ό,τι σε περάσανε σε κυμαινόμενη τιμολόγηση έκτοτε, από μόνοι τους, δεν νομίζω να σε ΔΕΣΜΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ, χωρίς την συγκατάθεσή τους - δεν νομίζω να έχουν ΑΥΤΟ το δικαίωμα δηλαδή...). Ρώτα, "κι ας μη σε νοιάζει", καθώς δεν πρέπει με τίποτα να συνεχίσεις να κάθεσαι στα τσιβιά της ρήτρας (έχεις άλλωστε κάνει αίτηση για ΔΕΗ), και μην έχεις σαν κριτήριο φυγής ή όχι, πιθανή ρήτρα αποχώρησης : φύγε ακόμη κι αν σου πουν να πληρώσεις 100€ (λέμε τώρα). Εκτός πια κι αν σου τάξουν από την Βολτέρα, αν τους πεις ότι θες να φύγεις, καν'αν αράπη για το καλοκαίρι (για αέρα 😁).

 

* επίσης στη θέση σου, από εδώ και πέρα (εκτός από το ότι θα έπαιρνα περίπου μια φορά στον ένα, άντε στους δυο μήνες, ΑΝΤΕ σε περιόδους γιορτών/καλοκαιριού/τέλους έτους, Βλαξ Φράιντεϊ, κτλ-κτλ, όπου συνήθως παίζουν προσφορές στα προγράμματα ρεύματος) δεν θα άφηνα απλώς να λήξει ένα πρόγραμμα για το οποίο έχω κάνει σύμβαση, αλλά θα έχω σημειώσει να θυμάμαι πότε λήγει (ειδοποιήσεις σε ημερολόγιο κινητού πχ), και στον ένα μήνα πριν την λήξη, θα έπαιρνα την εταιρία να διαπραγματευτώ την συνέχεια της σύμβασης μαζί της (τιμές, δεσμεύσεις κλπ),,,και φυσικά θα ψάχνω εδώ πρώτα και τα excel που θα έχει βγάλει τότε ο Korakios  :-D

(Μακρυά επίσης από σάιτ με φόρμες τύπου "αλλαζωρευμα", διότι σαν να είναι γενικά ψιλοπαραπλανητικές, ελλιπείς, ανενημέρωτες, και επικοινωνία ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ με το customer care της κάθε εταιρίας, να σου στέλνουν οι ίδιες τα συμβόλαιά τους στο μέιλ κτλκτλ.....)

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους. Είμαι πελάτης της elin σε επαγγελματικό πρόγραμμα Γ21 . Αυτή τη στιγμή έχω το παλιό πρόγραμμα επαγγελματικό 1 με σταθερή τιμή κιλοβατώρας όμως οι λογαριασμοί έρχονται πολύ αυξημένοι . 
 

Έχω προσπαθήσει να βάλω τις τιμές στο excel που έχει δημιουργηθεί όμως ειλικρινά δεν καταφέρω να βγάλω άκρη . 

Επισυναπτω κιόλας τον τελευταίο λογαριασμό εναντι  για παράδειγμα . Υπάρχει κάποιος που να έχει ασχοληθεί και να προτείνει Γ21 ; Θα εκτιμούσα αφάνταστα την οποία βοήθεια έστω και στο excel . 

D7A957ED-FE35-4AB7-8EB1-ECFB39BF915C.jpeg

525AA771-59F7-437D-9036-ED92B5CE9E7E.jpeg

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, thephotoshoped είπε

Καλημέρα σε όλους. Είμαι πελάτης της elin σε επαγγελματικό πρόγραμμα Γ21 . Αυτή τη στιγμή έχω το παλιό πρόγραμμα επαγγελματικό 1 με σταθερή τιμή κιλοβατώρας όμως οι λογαριασμοί έρχονται πολύ αυξημένοι . 
 

Έχω προσπαθήσει να βάλω τις τιμές στο excel που έχει δημιουργηθεί όμως ειλικρινά δεν καταφέρω να βγάλω άκρη . 

Επισυναπτω κιόλας τον τελευταίο λογαριασμό εναντι  για παράδειγμα . Υπάρχει κάποιος που να έχει ασχοληθεί και να προτείνει Γ21 ; Θα εκτιμούσα αφάνταστα την οποία βοήθεια έστω και στο excel . 

 

 

Αυτό είχα κι έφυγα απ'το καλοκαίρι... τόσες αλλαγές έγιναν στις τιμές, μέχρι και ρήτρα αναπροσαρμογής θα μπει από 16/12, γιατί δεν έφυγες νωρίτερα.

Τώρα δυστυχώς το "φτηνοτερο" σταθερό είναι της Protergia https://www.protergia.gr/el/protergia-επαγγελματικό-1-σταθερό-30 Ακριβότερο από αυτό που έχεις ήδη τώρα, αλλά φτηνότερο γιατί όπως είπα, στο electricon μπαίνει ρήτρα αναπροσαρμογής από 16/12.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, thephotoshoped είπε

Επισυναπτω κιόλας τον τελευταίο λογαριασμό εναντι  για παράδειγμα

Πέραν όσων σου είπε ο @ekrepali, εκκαθαριστικούς θα κοιτάζεις, όχι έναντι.

Δημοσ.

Καλημέρα, μόλις με πήραν από φυσικό αέριο ελλάδος για να πάμε σε αυτούς για οικιακό ρεύμα. Στην επαρχία βρίσκεται η κατοικία και μου έκανε αρκετά δελεαστική προσφορά. Λέει αρκετά φθνότερη η δική του kWh, δωρεάν αλλαγή ονόματος κλπ. Έχει κανείς εμπειρία;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, JimxxZe είπε

Καλημέρα, μόλις με πήραν από φυσικό αέριο ελλάδος για να πάμε σε αυτούς για οικιακό ρεύμα. Στην επαρχία βρίσκεται η κατοικία και μου έκανε αρκετά δελεαστική προσφορά. Λέει αρκετά φθνότερη η δική του kWh, δωρεάν αλλαγή ονόματος κλπ. Έχει κανείς εμπειρία;

Μακριααα εδω την ψαχνουμε για να φυγουμε απο το φαε και εσυ θες να μπεις?

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, thephotoshoped είπε

Θα εκτιμούσα αφάνταστα την οποία βοήθεια έστω και στο excel . 

σε ποιο σημείο κολλάς ?

14 λεπτά πριν, JimxxZe είπε

Καλημέρα, μόλις με πήραν από φυσικό αέριο ελλάδος για να πάμε σε αυτούς για οικιακό ρεύμα. Στην επαρχία βρίσκεται η κατοικία και μου έκανε αρκετά δελεαστική προσφορά. Λέει αρκετά φθνότερη η δική του kWh, δωρεάν αλλαγή ονόματος κλπ. Έχει κανείς εμπειρία;

κατέβασε το excel της υπογραφής μου να δεις πραγματικές τιμές

αν σημείωσες ώρα τηλ και όνομα εκπροσώπου κάνε καταγγελία στη ΡΑΕ για παραπλάνηση

_______________________________________________________-

Άλλο θέμα περι ΕΦΑ

Σε απάντηση της ΕΦΑ απο καταγγελία ΡΑΕ , η εταιρία απάντησε μέσω ΡΑΕ 2 μήνες ΜΕΤΑ το 6μηνο η αποχώρηση αζημίως

(προφανώς μετά το εξάμηνο αλλάζει και η τιμή)

οπότε καλό είναι να το ψάξετε , όπως και οι της NRG(με fixed) που δεν προλάβατε τιμές παλιές online/enter

  

 

Στις 11/12/2021 στις 12:23 ΜΜ, gnsmar είπε

Καλημέρα, προσπαθω να κάνω παράπονο στην ΡΑΕ για την Εφα

 

Στις 11/12/2021 στις 9:12 ΠΜ, tazman75 είπε

Ευχαριστω πολύ για την ενημέρωση! 

 

Στις 11/12/2021 στις 11:35 ΠΜ, giorgosvet είπε

Έστειλα mail και στη volton και περιμένω απάντηση.

 

22 ώρες πριν, Mourgolikos είπε

Μιας κι ήρθε ο λογαριασμός της Efa (fixed οικιακό) με την γνωστή ειδοποίηση

 

Στις 10/12/2021 στις 12:29 ΜΜ, Giannis_Io είπε

Ωραία μας την έφερε παντως η efa,

 

Στις 8/12/2021 στις 9:15 ΠΜ, popopo είπε

Το 6 μηνο της σύμβασής μου με efa λήγει 24/3/22.

 

Στις 8/12/2021 στις 9:31 ΠΜ, trelas007 είπε

Το 6μήνο μου με efa είναι μέχρι τις 13/4/2022.

 

Στις 7/12/2021 στις 7:37 ΜΜ, Sheriff είπε

Στο τηλ μιλησα, προχειρα και για κατι αλλο που ηθελα

 

Στις 7/12/2021 στις 4:15 ΜΜ, fragma είπε

Επειδή περιμένω να μου έρθει και εμένα η ειδοποίηση αφου ήρθε σε όλους,

 

μπορεί και να ξέχασα κάποιον 😁

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
  • Thanks 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...