Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

άργησες δυστυχώς

κατέβασε το excel της υπογραφής μου και πήγαινε στην καρτέλα με επαγγελματικά , πλέον χάλια είναι όλα αλλά ίσως κάτι σε βολέψει

ανέβασε χωρίς να φαίνονται προσωπικά στοιχεία λογαριασμό απο Ζενιθ και τύπος προγράμματος (Γ21,Γ22) και περίοδο κατανάλωσης

Θα σου στειλω τους λογαριασμους της Zenith απο το σπιτι...

Απαντησε μου αν θες και για την ενημερωση της εταιρειας... Αν το ψηνεις δεν νομιζω να εχουν θεμα. Οπως ειπα με αμοιβη.

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Pisod91 είπε

στην φόρμα υποβολη τεκμηριωμένων αντιρρήσεων : να γράψω οι τηλεφωνικές κλήσεις που είχα μαζί σας ? 

ποτέ δεν είχα ενημερωθεί για την ύπαρξη αυτής της κρυφής χρέωσης

παρακαλώ όπως αποστείλετε τις ηχογραφημένες κλήσεις της παρουσίασης του προγράμματος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, korakios είπε

ποτέ δεν είχα ενημερωθεί για την ύπαρξη αυτής της κρυφής χρέωσης

παρακαλώ όπως αποστείλετε τις ηχογραφημένες κλήσεις της παρουσίασης του προγράμματος

 

Its ok ? thank you bro , και μετα το επόμενο βήμα ? Στέλνω αυτό στην volton στο info ? και μετά πρέπει να κάνω κάτι άλλο ? 

image.png.4d834490ff8da0bd4120962ad7664762.png

Επεξ/σία από Pisod91
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, tazman75 είπε

Ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη παράθεση αλλά εν τέλη επικοινώνησα σήμερα με τον εκπρόσωπο της EFA και μου επισήμανε ότι όπως μου είχε αναφέρει και όταν κάναμε το συμβόλαιο, έχω 60 ημέρες προθεσμία για να μεταβώ σε άλλο παροχο αζημίως

Και έχει όντως δίκιο διότι παρατήρησα  στον λογαριασμό που μου εκδόθηκε, όπου και αναφέρεται η αλλαγή των χρεώσεων μετά το πέρας του 6μηνου, πως υπάρχει διευκρίνηση για αποχώρηση αζημίως εντός 60 ημερών. 

Παραθέτω και screenshot. 

IMG_20211210_141057.jpg

Τα θέλετε και τα παθαίνετε. Η ειδοποίηση και η σύμβαση δε γράφει αζημίως. Εσύ θα αρκεστείς στα λόγια του εκπροσώπου; Εδώ ρε συ το καλοκαίρι έστελναν γραπτώς ότι το Fix Power Home συνδιάζεται με ΚΟΤ με τη μόνη διαφορά ότι το πάγιο είναι 7 ευρώ. Φώναζα, ξαναφώναζα... χαμπάρι. Το αποτέλεσμα το είδαμε, όλα τα ΚΟΤ πήγανε αυτόματα στο Power KOT με ρήτρα αναπροσαρμογής απ'τη 1η μέρα.

Κάντε ότι νομίζετε...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, unique798 είπε

Απαντησε μου αν θες και για την ενημερωση της εταιρειας... Αν το ψηνεις δεν νομιζω να εχουν θεμα. Οπως ειπα με αμοιβη.

δυστυχώς δεν ασχολούμαι μιας και απο όσο κατάλαβα απο την τοπική κοινωνία είτε ξερόλες θα είναι , είτε πρόβατα , είτε θα με ζαλίζουν κάθε 3 και λίγο γιατί δεν καταλαβαίνουν βασικά πράγματα

όσοι είναι επαγγελματίες ήδη έχουν κλείσει προ πολλού σε παλιότερα καλύτερα προγράμματα

το νου σου κυκλοφορούν 2 άτομα εδώ σαν "σύμβουλοι" (μου ανέφεραν κάποια μέλη οτι έλαβαν pm) , προφανώς δεν εμπιστεύεσαι άτομα που έχουν συνεργασία με εταιρίες μιας και δεν είναι αμερόληπτη-αντικειμενική παρουσίαση

4 λεπτά πριν, Pisod91 είπε

Its ok ? thank you bro , και μετα το επόμενο βήμα ? Στέλνω αυτό στην volton στο info ? και μετά πρέπει να κάνω κάτι άλλο ? 

κομπλέ, περιμένεις πρώτα 10 εργάσιμες να πάρεις άσχετη απάντηση κονσέρβα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

δυστυχώς δεν ασχολούμαι μιας και απο όσο κατάλαβα απο την τοπική κοινωνία είτε ξερόλες θα είναι , είτε πρόβατα , είτε θα με ζαλίζουν κάθε 3 και λίγο γιατί δεν καταλαβαίνουν βασικά πράγματα

όσοι είναι επαγγελματίες ήδη έχουν κλείσει προ πολλού σε παλιότερα καλύτερα προγράμματα

το νου σου κυκλοφορούν 2 άτομα εδώ σαν "σύμβουλοι" (μου ανέφεραν κάποια μέλη οτι έλαβαν pm) , προφανώς δεν εμπιστεύεσαι άτομα που έχουν συνεργασία με εταιρίες μιας και δεν είναι αμερόληπτη-αντικειμενική παρουσίαση

κομπλέ, περιμένεις πρώτα 10 εργάσιμες να πάρεις άσχετη απάντηση κονσέρβα

οκ περιμένω δλδ 10 μέρες για το επόμενο βήμα που είναι να μιλήσω με την ΔΕΗ (ο νέος πάροχος) και καταγγελία στο ΣτΚ.

Να πληρώσω το ποσό που μου ζητάνε 3900€ ? ή να περιμένω ?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Pisod91 είπε

οκ περιμένω δλδ 10 μέρες για το επόμενο βήμα που είναι να μιλήσω με την ΔΕΗ (ο νέος πάροχος) και καταγγελία στο ΣτΚ.

ίσως καλύτερα ΡΑΕ μιας και ΣτΚ δεν μπορεί να επιβάλλει

αν σκοπεύεις να κινηθείς νομικά , καλό είναι να έχεις πάντως να έχεις απόφαση του ΣτΚ υπερ σου

βέβαια θα σε πάει μήνες η υπόθεση (όχι οτι η ΡΑΕ είναι άμεση)

2 λεπτά πριν, Pisod91 είπε

Να πληρώσω το ποσό που μου ζητάνε 3900€ ? ή να περιμένω ?

καταρχάς δε νομίζω να μπορείς να αλλάξεις παάροχο αν δε δει ο νέος εξοφλημένο το λογαριασμό

επίσης ο προηγούμενος πάροχος μπορεί να δώσει εντολή διακοπής

Και φυσικά βάλε νυχτερινό αν δεν έχεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

ίσως καλύτερα ΡΑΕ μιας και ΣτΚ δεν μπορεί να επιβάλλει

αν σκοπεύεις να κινηθείς νομικά , καλό είναι να έχεις πάντως να έχεις απόφαση του ΣτΚ υπερ σου

βέβαια θα σε πάει μήνες η υπόθεση (όχι οτι η ΡΑΕ είναι άμεση)

καταρχάς δε νομίζω να μπορείς να αλλάξεις παάροχο αν δε δει ο νέος εξοφλημένο το λογαριασμό

επίσης ο προηγούμενος πάροχος μπορεί να δώσει εντολή διακοπής

Και φυσικά βάλε νυχτερινό αν δεν έχεις

Να κάνω και στην ΡΑΕ και στην ΣτΚ ? Στην ουσία τους παραθέτω το έντυπο αμφισβήτησης και την απάντηση της Volton ?

Έχω αλλάξη πάροχο πριν βγει ο λογαριασμός και πήγα στην ΔΕΗ με τις παλιές τιμές στο enter home όπως μου είχες πει :) 

Δημοσ.

  

22 λεπτά πριν, gponiris είπε

Απαντηση στη Ραε απο nrg:

Spoiler

 

Αξιότιμε κύριε.....,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η ρήτρα αναπροσαρμογής, συνιστά πάγιο όρο των συμβάσεων όλων των προμηθευτών και έχει τεθεί ακριβώς για να επιφέρει εξισορρόπηση, όταν οι όροι στους οποίους τα μέρη στηρίχθηκαν κατά το χρόνο σύναψης της σύμβασης, μεταβάλλονται ιδιαιτέρως δυσμενώς είτε για το ένα μέρος είτε για το άλλο. Άλλωστε, για τον λόγο αυτό η ρήτρα έχει σχεδιαστεί να μπορεί να επιφέρει όχι μόνο πρόσθετο κόστος αλλά και έκπτωση για τον πελάτη.

Συγκεκριμένα, με τον όρο 6.3 του εντύπου των Γενικών Όρων, ρητώς συμφωνήθηκε ότι η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση μεταβολής του κόστους παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, να αναπροσαρμόζει τις χρεώσεις προμήθειας στους εκάστοτε ισχύοντες τιμοκαταλόγους της, ενώ, επιπλέον, ορίστηκε ότι η ενημέρωση σχετικά με την τροποποίηση των χρεώσεων προμήθειας θα μπορεί να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο λογαριασμό κατανάλωσης που θα ακολουθεί την εν λόγω τροποποίηση.  Περαιτέρω, δυνάμει του όρου 6.4 του ως άνω εντύπου των Γενικών Όρων της Σύμβασης προβλέφθηκε ρητώς το δικαίωμα της εταιρείας μας να επιβάλλει χρέωση αναπροσαρμογής και περιγράφηκε η ακριβής μεθοδολογία υπολογισμού της εν λόγω χρέωσης.

Σας επισυνάπτουμε την επικοινωνία που είχατε και σε προσυμβατικό στάδιο με τον πωλητή, για να θυμηθείτε την ενημέρωσή σας αναφορικά με την χρέωση αναπροσαρμογής.

Επιπλέον, οι αυξημένες τιμές που παρατηρείτε στους λογαριασμούς κατανάλωσής σας με την αιτιολογία «χρέωση αναπροσαρμογής» οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στη ραγδαία και εντελώς απρόοπτη αύξηση που καταγράφει το χονδρεμπορικό κόστος προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε ολόκληρη την Ευρώπη από το δεύτερο τρίμηνο του 2021 έως και σήμερα.

Πρόσφατα η κυβέρνηση ψήφισε την διάταξη για την σύσταση του «Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης», από τους πόρους του οποίου θα επιδοτηθούν οι καταναλώσεις ηλεκτρικής ενέργειας των πελατών Χαμηλής Τάσης οι οποίοι βρίσκονται σε κυμαινόμενα τιμολόγια και είναι εκτεθειμένοι στις εκρηκτικές αυξήσεις του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας. Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει ο νόμος και έχει εξειδικεύσει το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για τον μήνα Σεπτέμβριο επιδοτούνται οι πρώτες 300kWh κατανάλωσης όλων των πελατών Χαμηλής Τάσης σε κυμαινόμενα τιμολόγια, με το ποσό των € 0,03/κιλοβατώρα (3 λεπτά του ευρώ ανά κιλοβατώρα). Αντίστοιχα, για τον μήνα Οκτώβριο επιδοτούνται οι πρώτες 310kWh κατανάλωσης όλων των πελατών Χαμηλής Τάσης σε κυμαινόμενα τιμολόγια, με το ποσό των € 0,06/κιλοβατώρα (6 λεπτά του ευρώ ανά κιλοβατώρα). Για τον μήνα Νοέμβριο επιδοτούνται οι πρώτες 300 kWh κατανάλωσης, για τον μήνα Δεκέμβριο επιδοτούνται οι πρώτες 310kWh κατανάλωσης, όλων των πελατών Χαμηλής Τάσης σε κυμαινόμενα τιμολόγια, με το ποσό των € 0,13€/kWh (13 λεπτά του ευρώ ανά κιλοβατώρα). Η εταιρεία μας μάλιστα έχει ήδη εφαρμόσει το ως άνω μέτρο στους λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα.

Προκειμένου η ως άνω αύξηση να γίνει ακόμα πιο κατανοητή, σας ενημερώνουμε και δη όλως ενδεικτικά, ότι η Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, η οποία αποτελεί τον αντικειμενικό δείκτη αποτύπωσης της εξέλιξης του συνολικού κόστους της εγχώριας χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας εκτινάχθηκε από το ποσό των 61,179 €/MWh, στο οποίο ίσχυε κατά τον μήνα Οκτώβριο 2020, στο ποσό των 147,36 €/MWh κατά τον μήνα Σεπτέμβριο 2021. Τη σχετική πληροφορία μπορείτε να αντλήσετε και ο ίδιος μέσω της ιστοσελίδας του ΑΔΜΗΕ ακολουθώντας τον εξής σύνδεσμο: https://www.admie.gr/agora/enimerotika-deltia/mesostathmiki-timi-agoras . Περισσότερες πληροφορίες καθώς και αναλυτικά παραδείγματα για τον τρόπο λειτουργίας της ρήτρας αναπροσαρμογής που εφαρμόζει η εταιρεία μας μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.nrg.gr/sites/default/files/2021-06/Ritra-anaprosarmogis.pdf . Για την διευκόλυνση σας, επισυνάπτεται στο παρόν ηλεκτρονικό μήνυμα.

Επιπλέον, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι η σχετική χρέωση δεν αφορά μόνο την εταιρεία μας. Αντιθέτως καταλαμβάνει το σύνολο των προμηθευτών, με όρια διακύμανσης που κατά περίπτωση είναι χαμηλότερα αυτών της εταιρείας μας. Ως εκ τούτου, η αλλαγή προμηθευτή όχι μόνο δεν πρόκειται να σας απαλλάξει από τη σχετική ρήτρα, αλλά αντιθέτως ενδέχεται να σας οδηγήσει σε ακόμα υψηλότερες χρεώσεις.

Μπορείτε ωστόσο να αποφύγετε για το μέλλον την επιβολή ρήτρας αναπροσαρμογής, επιλέγοντας ορισμένο εκ των προγραμμάτων σταθερού τιμολογίου της εταιρείας μας, επί των οποίων δεν εφαρμόζεται η σχετική ρήτρα. Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά μέσω της ιστοσελίδας μας (www.nrg.gr) ή καλώντας μας στα τηλέφωνα 18 101* (*η χρέωση εξαρτάται από τον τιμοκατάλογο του παρόχου τηλεπικοινωνιών που συνεργάζεστε) ή στο 21888 18101** (** αστική χρέωση).

Τέλος, θα προχωρήσουμε σε μη χρέωση του τέλους πρόωρης αποχώρησης για την παροχή ....... . Για την παροχη ......... παρακαλούμε όπως προχωρήσετε σε αίτηση σε άλλο πάροχο εντός 30 ημερών.

 

Με εκτίμηση,
Nrg

 

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1.Απο τις 2δεκ εχει γινει αιτηση στο καταστημα της δεη για home enter.Γιατι λεει να προχωρησω σε αιτηση?

2.Τι κανω μετα?παταω πρασινο κουμπι ή κοκκινο και θετω νεο ερωτημα?

3.επισης μου εκδοσαν εναντι λογαριασμο με καταμετρηση στις 3του μηνα με διαφορά 168kw ενω στις 2 του μηνα  οταν εβγαλα φωτο το μετρητη ειχε διαφορα 83kw.δηλαδη κοστολογησαν 85kw παραπανω.Πως το χειριζομαι?το πληρωνω και τα εισπραττω απο δεη?κανω νεο αιτημα ή στο ηδη υπαρχων το αναφερω?

1. δεν το έχουν δει ακόμα

2. αν σε καλύπτει αποδοχή , αν δε σε καλύπτει η δωρεάν αποχώρηση θέτεις νέο ερώτημα για το οτι γιατί δε σε ενημέρωσαν πριν την υπογραφή για τη ρήτρα και ζητάς τις ηχογραφήσεις και να πάρει θέσει η αρμόδια αρχή

3. μήπως πήραν πραγματική μέτρηση ? αυτό είναι το τελευταίο που να σε απασχολεί , καλύτερα περίμενε τελικό και βλέπεις μετά

3 λεπτά πριν, Pisod91 είπε

Να κάνω και στην ΡΑΕ και στην ΣτΚ ? Στην ουσία τους παραθέτω το έντυπο αμφισβήτησης και την απάντηση της Volton ?

όχι ταυτόχρονα , όταν έρθει η ώρα τα ξαναλέμε

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Τα θέλετε και τα παθαίνετε. Η ειδοποίηση και η σύμβαση δε γράφει αζημίως. Εσύ θα αρκεστείς στα λόγια του εκπροσώπου; Εδώ ρε συ το καλοκαίρι έστελναν γραπτώς ότι το Fix Power Home συνδιάζεται με ΚΟΤ με τη μόνη διαφορά ότι το πάγιο είναι 7 ευρώ. Φώναζα, ξαναφώναζα... χαμπάρι. Το αποτέλεσμα το είδαμε, όλα τα ΚΟΤ πήγανε αυτόματα στο Power KOT με ρήτρα αναπροσαρμογής απ'τη 1η μέρα.

Κάντε ότι νομίζετε...

Όπως ανέφερα και προχθές μάλλον θα φύγω εντός 30ημερου αν και ακόμη δεν έχω βρει κάποιον άλλο παροχο. Ίσως πάω ΔΕΗ με το σκεπτικό πως αν αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο θα μπορώ να αποχωρήσω από εκεί με μικρή ρήτρα αποχώρησης. 

 

Πάντως αν διαβάσεις προσεκτικά την Τρίτη παράγραφο του screenshot που παρέθεσα γράφει ξεκάθαρα αυτό που μου είπε και ο εκπρόσωπος, ότι δηλαδή μπορώ να αποχωρήσω ΑΖΗΜΊΩΣ εντός 60 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης τον τιμολογιακων αλλαγών που θα ακολουθήσουν. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, energy52 είπε

@korakios κατεβασα το excel της υπογραφης σου, βαζω τιμες οπου ζηταει καταναλωσεις και με το  παλιο μου προγραμμα στον ηρων  βλεπω απιστευτη αυξηση;; στο "τωρινο" προγραμμα μου δειχνει τελικη τιμη με φπα 292 ευρω και οφελος/ετος 419 , ενω το πιο φτηνο που μου βγαζει το δεη myhome online 710 ευρω και οφελος 0...

Με αλλα λογια με το "καλυτερο" απ τα τωρινα προγραμματα θα μαι  419 μειον/ετος σωστα το διαβαζω;; 

Καλησπέρα.  Που ακριβώς ειναι αυτό το excel? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tazman75 είπε

Ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη παράθεση αλλά εν τέλη επικοινώνησα σήμερα με τον εκπρόσωπο της EFA και μου επισήμανε ότι όπως μου είχε αναφέρει και όταν κάναμε το συμβόλαιο, έχω 60 ημέρες προθεσμία για να μεταβώ σε άλλο παροχο αζημίως

Και έχει όντως δίκιο διότι παρατήρησα  στον λογαριασμό που μου εκδόθηκε, όπου και αναφέρεται η αλλαγή των χρεώσεων μετά το πέρας του 6μηνου, πως υπάρχει διευκρίνηση για αποχώρηση αζημίως εντός 60 ημερών. 

Παραθέτω και screenshot. 

IMG_20211210_141057.jpg

Φιλε επειδη ειμαι παθον απο την ΕΦΑ οτι και αν σου πουνε δεν ισχυει γραπτος να στο δωσουν ωστε να μπορεις να το προσκομισεις σε καταγγελια και οχι μεσω Viber, απο 29.09 και ακομη δεν με εχουν συνδεσει στο ρευμα και καθε φορα που τους ρωτουσα η αιτηση προχωραει.. προσοχη μεγαλη 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Brown είπε

απο 29.09 και ακομη δεν με εχουν συνδεσει στο ρευμα

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 16
Επεξεργασία Αίτησης Προσφοράς Προμήθειας

1.Ο Προμηθευτής, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή πλήρους Αίτησης Προσφοράς Προμήθειας, είτε αποστέλλει Προσφορά Προμήθειας, είτε ενημερώνει τον Πελάτη σχετικά με την απόρριψη της Αίτησής του. Σε περίπτωση που η Αίτηση δεν είναι πλήρης, ο Προμηθευτής ενημερώνει άμεσα τον Πελάτη και του παρέχει προθεσμία συμπλήρωσης της Αίτησης που δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών.
2.Η απόρριψη της Αίτησης πρέπει να είναι έγγραφη, πλήρως αιτιολογημένη κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 48, παρ. 5 του ν. 4001/2011, και να αναφέρει τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις με τις οποίες ο Πελάτης δύναται να ζητήσει επανεξέταση της Αίτησής του ή ένταξή του σε διαφορετική κατηγορία.

 

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, korakios είπε

 

Εκανα συμβολαιο στην εφα η συνεδεση ρευματος ηταν στην μητερα μου ζηταω αλλαγη ονοματος και μου λεει οκ στελνει συμβολαια υπογραφω στο ονομα μου 21.09, στις 12.11 μου λενε οτι θελει υπευθηνη δηλωση οτι μου παραχωρει το ακινητο για να αλλαξει το ονομα της λεω αυτο δεν γινετε μου λεει οκ κανενα προβλημα στης 20.11 μου λενε η στελνεις την υπευθηνη δηλωση η σου ακυρωνουμε το συμβολαιο οκ τρεχω κανω την υπευθηνη δηλωση την στελνω στο μεταξυ σε ερωτησεις μου ολα βαινουν καλως και σημερα που τους πηρα τηλεφωνο για το φυσικο αεριο γτ δεν εχω την εκτπωση τι μου λενε;; Δεν ειστε πεάτης στο ρευμα λεω γιατι;; Γιατι δεν μας στειλατε φωτογραφια της χελωνας… φωτογραφια ειχα στειλει αρχικα τον σεπτεβριο..εγω δλδ τι να κανω τωρα γτ να πληρωσω λογαριασμο στην ζενιθ ακομη ενα μηνα; 

Επεξ/σία από Brown
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...