Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

έγινε και αλλαγή στο excel με τα νέα προγράμματα φαρμάκι του Ηρών , επαγγελματικό και οικιακό

 

Με τόσα φαρμάκια, αυτό δεν είναι excel αλλά το δηλητήριο της οχιάς.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

Με τόσα φαρμάκια, αυτό δεν είναι excel αλλά το δηλητήριο της οχιάς.

3.jpg.889e96dbb6ae55eb2d3ceeba9c59e286.jpg

Τέλη Γενάρη θα κάνω προσευχές να ξεχάσει ο ΗΡΩΝ το 6μηνο, γιατί μετά τα φτηνότερα είναι Protergia και EFA.

Protergia πάει στο διάολο... EFA σιγά μην υπογράψω 2 χρόνια.

Η αν πέσει η ΤΕΑ 120, θα έρθει στο ίδιο ετήσιο κόστος και το ορθόδοξο της ΔΕΗ. 😄

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Protergia πάει στο διάολο...

ναι

Ισχύει για νέες αιτήσεις έως 17/12/2021, για 12μηνη σύμβαση. 😁

θα τραγουδάς

πιο καληηη ηη μοναξιααααααααααααααααααα, παρά να πάω στην εφααααααααααααααα 😂

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

ναι

Ισχύει για νέες αιτήσεις έως 17/12/2021, για 12μηνη σύμβαση. 😁

θα τραγουδάς

πιο καληηη ηη μοναξιααααααααααααααααααα, παρά να πάω στην εφααααααααααααααα 😂

Kαι της EFA μέχρι 31/12. Κρίμα να μη προλάβω τέτοια προγραμματάρα.  🤪

Θα περιμένω μάλλον το 10ήμερο του Φλεβάρη που έχει εκπτώσεις.

 

 

image_png.52fd40a81af70b0c8cfb5e00fadfaca9.png.jpg.9a3fec31ee2f501060158267a4422e76.jpg

@korakios ερώτηση γιατί σκάλωσα...

Ο ΚΠΗΕ γράφει ότι σε τροποποίηση τιμών/όρων υπάρχει περιθώριο καταγγελίας30 ημερών ή 60 για ΚΟΤ. Η EFA γιατί γράφει 60 μέρες αζημίως;

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@korakios ερώτηση γιατί σκάλωσα...

Ο ΚΠΗΕ γράφει ότι σε τροποποίηση τιμών/όρων υπάρχει περιθώριο καταγγελίας30 ημερών ή 60 για ΚΟΤ. Η EFA γιατί γράφει 60 μέρες αζημίως;

θα σε γελάσω , το ίδιο έκανε και η NRG που έλεγε σε όσους επικοινώνησαν οτι έχουν 60 μέρες ,

ίσως πιθανολογώ το 30 μέρες να είναι το ελάχιστο και η σύμβαση να γράφει 30 μέρες ?

Τώρα πο τη στιγμή που το γράφουν οκ , αλλά η EFA και άλλα έγραφε στο παρελθόν και είδαμε πως πήγε η φάση (με το ΚΟΤ)

@ekrepali

βρήκα στην NRG πχ

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 14: Τροποποιήσεις

 

14.3 Με την επιφύλαξη του άρθρου 6.3 των παρόντων Γενικών Όρων, η ενημέρωση λαμβάνει χώρα τουλάχιστον εξήντα (60) ημέρες πριν την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων και υπενθυμίζεται στον Πελάτη ότι μέσα στο διάστημα αυτό ο τελευταίος μπορεί να δηλώσει αν αποδέχεται τους νέους όρους ή δεν τους αποδέχεται και επιθυμεί να καταγγείλει την παρούσα Σύμβαση
Προμήθειας σύμφωνα με το άρθρο 11.1 των παρόντων Γενικών Όρων και μάλιστα αζημίως σύμφωνα με την παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου.

άρα σε τροποποίηση μετρά όλο το διάστημα (υποθέτω)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, korakios είπε

θα σε γελάσω , το ίδιο έκανε και η NRG που έλεγε σε όσους επικοινώνησαν οτι έχουν 60 μέρες ,

ίσως πιθανολογώ το 30 μέρες να είναι το ελάχιστο και η σύμβαση να γράφει 30 μέρες ?

Τώρα πο τη στιγμή που το γράφουν οκ , αλλά η EFA και άλλα έγραφε στο παρελθόν και είδαμε πως πήγε η φάση (με το ΚΟΤ)

Το τι έλεγε η NRG, τι καταλάβαινε ο κόσμος και τι μας μετέφεραν... δεν έχει ιδιαίτερη αξία. 

Mπορεί οι πληροφορίες να έρχονταν από άτομα που έχει ΚΟΤ, και όντως να είχε 60 μέρες περιθώριο. Ή μπορεί η ΝRG να έλεγε ότι η τροποποίηση μπαίνει σε ισχύ σε 60 μέρες, αλλά εννοείται για τους μη ΚΟΤ είναι 30 μέρες το περιθώριο.

Ο ΚΠΗΕ λέει ξεκάθαρα 30 μέρες καταγγελία για τους μη ΚΟΤ ή 60 για ΚΟΤ.

@Sammaros εσύ έχεις ΚΟΤ ναι ή όχι;

@koulis1 κι εσύ δώσε βάση γιατί μπορεί το περιθώριο να αλλάξετε πάροχο να είναι μόνο έως 30 μέρες μετά την ειδοποίηση.

Το άρθρο 30 λέει ξεκάθαρα ότι γίνεται "Υπόμνηση στον Πελάτη του δικαιώματος καταγγελίας της Σύμβασης Προμήθειας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του παρόντος, και συνοπτική αναφορά των σχετικών διαδικασιών"

Το άρθρο21 λέει με τη σειρά του: "ο Προμηθευτής δεν δικαιούται αποζημίωση αν η Σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη εντός τριάντα (30) ημερών από την ειδοποίηση του Προμηθευτή για τροποποίηση όρου της Σύμβασης ή τη γνώση της
τροποποίησης Χρεώσεων Προμήθειας"

Στο άρθρο34 λέει" Οι προθεσμίες που ορίζονται στην παράγραφο 4 του άρθρου 21 επαυξάνονται κατά τριάντα (30) επιπλέον ημέρες ειδικά για τους Ευάλωτους Πελάτες"

Συνεπώς είτε ο Sammaros έχει ΚΟΤ και δεν το ανέφερε, είτε η ΕFA έκανε "τυπογραφικό" λάθος .

 

edit:

4.jpg.bc67862afca227bdffa86576776829b6.jpg

Aπ'την ημέρα της ειδοποίησης, οι αλλαγές μπαίνουν σε ισχύ 60 μέρες μετά, ή όταν ο πελάτης κλείσει εξάμηνο αν υπολείπεται κι άλλος χρόνος.

Οι προθεσμίες όμως για καταγγελία σύμβασης / αλλαγή παρόχου είναι 30 μέρες για μη ΚΟΤ, ή 60 για ΚΟΤ. Τσέκαρε τα σημεία του ΚΠΗΕ που ανέφερa.

  

21 λεπτά πριν, korakios είπε

η EFA και άλλα έγραφε στο παρελθόν και είδαμε πως πήγε η φάση (με το ΚΟΤ)

Η τιμολόγηση γίνεται απ'τη Volton. Η σύμβαση έχει υπογραφεί με τη Volton, όχι με την EFA.

4.jpg.6e3d5718af17119035a14edada9f0110.jpg

H Volton θα επικαλεστεί ότι τηρούνται οι προθεσμίες της ΚΠΗΕ, 30 χωρίς ΚΟΤ  / 60 με ΚΟΤ.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Το άρθρο 30 λέει ξεκάθαρα ότι γίνεται "Υπόμνηση στον Πελάτη του δικαιώματος καταγγελίας της Σύμβασης Προμήθειας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του παρόντος, και συνοπτική αναφορά των σχετικών διαδικασιών"

Το άρθρο21 λέει με τη σειρά του: "ο Προμηθευτής δεν δικαιούται αποζημίωση αν η Σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη εντός τριάντα (30) ημερών από την ειδοποίηση του Προμηθευτή για τροποποίηση όρου της Σύμβασης ή τη γνώση της τροποποίησης Χρεώσεων Προμήθειας"

Αυτό έλεγα και στο άλλο νήμα. Σύμφωνα με τα παραπάνω πρέπει να γίνει καταγγελία για να διασφαλίσεις την μη χρέωση της ρήτρας. Κάθε πάροχος έχει το δικό του έντυπο να χρησιμοποιήσετε γιατί ενδιαφέρεται να μην φύγετε χωρίς να πληρώσετε τους λογαρισμούς που κάνατε.

Προσωπικά αυριο θα πάω στην ΔΕΗ (κατάστημα) για μεταφορά σε Γ1. Μόλις υπογράψω στην ΔΕΗ, θα στείλω και το έντυπο καταγγελίας της σύμβασης στον παλιό πάροχο για ασφάλεια.  Αλλωστε το δικαίωμα στο αρθρο 21 ο πάροχος μου ζητάει να το δω και αν θελω να το ασκήσω.

Αυτά καταλαβαίνω εγώ από ότι διαβάζω. Ο καθένας ας πράξει ότι το καλύτερο για την περίπτωση του.

Επεξ/σία από doll
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, doll είπε

Αυτό έλεγα και στο άλλο νήμα. Σύμφωνα με τα παραπάνω πρέπει να γίνει καταγγελία για να διασφαλίσεις την μη χρέωση της ρήτρας. Κάθε πάροχος έχει το δικό του έντυπο να χρησιμοποιήσετε γιατί ενδιαφέρεται να μην φύγετε χωρίς να πληρώσετε τους λογαρισμούς που κάνατε.

Προσωπικά αυριο θα πάω στην ΔΕΗ (κατάστημα) για μεταφορά σε Γ1. Μόλις υπογράψω στην ΔΕΗ, θα στείλω και το έντυπο καταγγελίας της σύμβασης στον παλιό πάροχο για ασφάλεια.  Αλλωστε το δικαίωμα στο αρθρο 21 ο πάροχος μου ζητάει να το δω και αν θελω να το ασκήσω.

Είσαι εκτός θέματος, μη μπερδεύεις το κόσμο εδώ πέρα.

Να το ξαναπούμε άλλη μια φορά να το εμπεδώσουν όσοι διαβάζουν. Αλλάζουμε πάροχο, η καταγγελία γίνεται αυτόματα. Τέλος. Δε στέλνουμε μόνοι μας καταγγελία στο προγούμενο πάροχο.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είσαι εκτός θέματος

Σεβαστή πάντως η δική σου άποψη.

Καλό βράδυ και σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε για το χρόνο σου.

  • Confused 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Το άρθρο21 λέει με τη σειρά του: "ο Προμηθευτής δεν δικαιούται αποζημίωση αν η Σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη εντός τριάντα (30) ημερών από την ειδοποίηση του Προμηθευτή για τροποποίηση όρου της Σύμβασης ή τη γνώση της
τροποποίησης Χρεώσεων Προμήθειας"

Αναφορά σε κείμενο

2.Η καταγγελία της Σύμβασης Προμήθειας από Πελάτη γίνεται εγγράφως. Με την επιφύλαξη της παρ. 3 του άρθρου 42 του παρόντος, τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται μετά την παρέλευση τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία αποστολής αυτής στον Προμηθευτή.

Spoiler

Η " επιφύλαξη της παρ. 3 του άρθρου 42 "

Αναφορά σε κείμενο

3.Τα έννομα αποτελέσματα της καταγγελίας της Σύμβασης Προμήθειας επέρχονται την προηγουμένη της ημέρας έναρξης ισχύος της Δήλωσης Εκπροσώπησης Μετρητή που προβλέπεται στην παράγραφο 2, όπως η ημέρα αυτή καθορίζεται από τον αρμόδιο Διαχειριστή και γνωστοποιείται στον παλαιό και το νέο Προμηθευτή, κατά τα οριζόμενα στους Κώδικες Διαχείρισης Δικτύων.

δηλαδή το αποτέλεσμα της καταγγελίας μπορεί να έρθει νωρίτερα με την αλλαγή προμηθευτή (φυσικά) και είναι η προηγούμενη μέρα της νέας εκπροσώπησης (φυσικά)

Μήπως αυτό εννοούν λανθασμένα το 60 μέρες, αλλά ναι είναι 30 μέρες

Αν η efa χαριστικά δίνει 60 μέρες και αν το efaρμόσει είναι άλλο θέμα

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είσαι εκτός θέματος, μη μπερδεύεις το κόσμο εδώ πέρα.

Να το ξαναπούμε άλλη μια φορά να το εμπεδώσουν όσοι διαβάζουν. Αλλάζουμε πάροχο, η καταγγελία γίνεται αυτόματα. Τέλος. Δε στέλνουμε μόνοι μας καταγγελία στο προγούμενο πάροχο.

Χαρα στο κουραγιο σου.

Τα εχουμε πει 100 φορες .Ασε να κανει οτι θελει το παλικαρι.Αν θελει να κανει καταγγελια ας την κανει.

Εχω κανει εγω καταγγελια και ξερω τι συμβαινει.Ασε να κανει κι αυτος να μαθει τι συμβαινει.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, HERTHAN είπε

Χαρα στο κουραγιο σου.

όχι τα ήθελε , ξέρει τι λέω , σε κάθε σελίδα τώρα μας έβαλε σε μπελά να κάνουμε copy-paste επειδή δε μπορεί να κάτσει ήσυχος ο ρομπεν της κιλοβατώρας , αλλά δε θα γράφω εγώ , θα του στέλνω pm να το αναφέρει ο ίδιος 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, korakios είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Η " επιφύλαξη της παρ. 3 του άρθρου 42 "

δηλαδή το αποτέλεσμα της καταγγελίας μπορεί να έρθει νωρίτερα με την αλλαγή προμηθευτή (φυσικά) και είναι η προηγούμενη μέρα της νέας εκπροσώπησης (φυσικά)

Μήπως αυτό εννοούν λανθασμένα το 60 μέρες, αλλά ναι είναι 30 μέρες

Αν η efa χαριστικά δίνει 60 μέρες και αν το efaρμόσει είναι άλλο θέμα

30 μέρες είναι το περιθώριο για να αποσταλεί η καταγγελία σύμβασης.

Αν τη καταγγελία αναλάβει ο πελάτης (εντός 30 ημερών), δηλώνει πότε θέλει να του κόψουν το ρεύμα ή αν δε δηλώσει ακριβή ημερομηνία το κόβουν μετά από 30 μέρες. Έτσι ισχύει το maximum των 60ημερών. Βέβαια αν τους καπνίσει στον ΔΕΔΔΗΕ έρχονται και την επόμενη μέρα και το κόβουν, τα'χουμε δει κι αυτά.

Αν η καταγγελία γίνει αυτόματα, τότε πρέπει η εκπροσώπηση στο νέο πάροχο να ξεκινήσει πριν τις 30 μέρες. Ενημερώνει ο ΔΕΔΔΗΕ αυτόματα και τους 2 παρόχους μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς.

Για το ΚΟΤ υπάρχει ειδική μέριμνα, για έναν επιπλέον μήνα στη καταγγελία.

Συνεπώς για τα παιδιά στην ΕFA που θέλουν να αλλάξουν πάροχο (αυτόματη καταγγελία), πρέπει η αλλαγή παρόχου να ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών απ'την έκδοση του λογαριασμού που είχε την ανακοίνωση ή από τη μέρα που ενημερώθηκαν γραπτώς μέσω email ή viber. Ή περιθώριο 60 ημερών αν έχουν ΚΟΤ.

Βάλε και μερικές μέρες που χρειάζεται να ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου, τότε κάποιος που δεν έχει ΚΟΤ... έχει μόνο 15-20 μέρες για να είναι σίγουρος. Κι αυτό αν πάει σε κατάστημα ΔΕΗ, γιατί αν κάνει econtract χαιρετίσματα.

Ξανακάνω tag τα παιδιά @koulis1 @Sammaros προσοχή αν δεν έχετε ΚΟΤ κι έχετε πάρει ενημέρωση, είναι τελικά μικρή η προσθεσμία που έχετε για να φύγετε. Και είναι δίλλημα γιατί αν φύγετε τώρα θα πληρώσετε το λιγότερο 0.17 στη ΔΕΗ, ενώ στην EFA θα πληρώνετε 0.077 για μερικούς μήνες ακόμα και θα πληρώσετε μετά πέναλτυ αν φύγετε. Πρέπει να βγάλετε κουμπιουτεράκια να δείτε τι σας συμφέρει.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Εχω κανει εγω καταγγελια και ξερω τι συμβαινει.

Μπορείς να μας πεις τι συμβαίνει?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...