Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tasep είπε

Από τις οδηγίες σου κατάλαβα ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα θετικής εξέλιξης μέσω ΣτΚ, τώρα δεν σε βλέπω τόσο αισιόδοξο. Άλλαξε κάτι;

διάθεση 😛

10 λεπτά πριν, tasep είπε

Αφού ενημερώνεται η ΡΑΕ από την κοινοποίηση προς αυτήν από τον ΣτΚ, πρέπει να γίνει αναφορά στην ΡΑΕ μετά αν δεν έχουμε αποτέλεσμα;

άλλο το ενημερώνεται και άλλο αν παρεμβαίνει :)

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Kathye είπε

Έτσι ακριβώς, για επαγγελματική χρήση για πόσο ρεύματος 3500 ευρώ, μου έβαλαν ρήτρα  7000 περίπου και δεν ξέρω τι να κάνω

 

Γνωρίζετε αν μπορώ να κάνω κάποια αμφισβήτηση στον λογαριασμό καθώς όταν υπέγραψα δεν με ενημέρωσε κάνεις για το θέμα αυτο;

 

 

Screenshot_20211203-074142_Samsung Notes.jpg

Screenshot_20211203-074102_Samsung Notes.jpg

Στο συμβόλαιο βρήκα αυτό! Αλλά κατά τη σύναψη του συμβολαίου δεν ενημερώθηκα ποτέ γιαυτό, βέβαια να μου πεις ας το διάβαζα και ας ρωτούσα. Το θέμα είναι αν μπορώ να κάνω τωρα κάτι καθώς δεν ενημερώθηκα για την τόσο αυξημένη ρητρα ώστε εκ των προτέρων να μπορούσα να κάνω κάτι. 

Οποιαδήποτε γνώμη δεκτή 

Έχει κανεί κάνεις αμφισβήτηση του λογαριασμού λόγω ρητρας και να είχε θετική εκβαση;

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, korakios είπε

Ευχαριστώ πολύ! 

Πολύτιμη η βοήθεια σας.

Θα το προχωρήσω το θέμα και μόλις έχω νεότερα θα ενημερώσω εδώ!

4 ώρες πριν, korakios είπε

να ποστάρει εδώ ,

το κάνω καταγγελία δεν είναι απλό , πχ για τις ρήτρες που είπες ,ζήτησε ηχογραφήσεις ?

συνομιλίες μέσω chat ? το site ήταν ενημερωμένο με την υποχρέωση απο ΡΑΕ να δίνεται παράδειγμα υπολογισμού ? κτλ κτλ

εσύ φυσικά κάνεις ότι καταλαβαίνεις , δικά σου δικαιώματα (edit και λεφτά φυσικά) είναι ή ήταν

@korakiosθεωρείτε πως πρέπει να αναθέσω το θέμα σε δικηγόρο ώστε να συντάξει το κείμενο μηπως έτσι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες για μια θετική έκβαση;

  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Kathye είπε

@korakiosθεωρείτε πως πρέπει να αναθέσω το θέμα σε δικηγόρο ώστε να συντάξει το κείμενο μηπως έτσι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες για μια θετική έκβαση;

τώρα το είδα, όχι δε χρειάζεται νομίζω

ξεκινάτε με το έντυπο αμφισβήτησης και περιμένετε 10 εργάσιμες

Αναφορά σε κείμενο

Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς με λεπτομέρεια
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη
(ζητάς και τυχών τηλεφωνική ηχογράφηση της προσφοράς που έγινε ή και κοιτάτε email προσφοράς)
Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, korakios είπε

τώρα το είδα, όχι δε χρειάζεται νομίζω

ξεκινάτε με το έντυπο αμφισβήτησης και περιμένετε 10 εργάσιμες

 

@korakios ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ! 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Kathye είπε

@korakios ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ! 

παρακαλώ, υπόψιν οτι 99,99% θα πάρετε μια κονσέρβα τυποποιημένη απάντηση που θα είναι αντιγραφή/επικόλληση απο τους όρους του συμβολαίου χωρίς να απαντάνε ουσιαστικά σε τίποτα

Μετά θα ακολουθήσει και η καταγγελία στις αρμόδιες αρχές

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, korakios είπε

παρακαλώ, υπόψιν οτι 99,99% θα πάρετε μια κονσέρβα τυποποιημένη απάντηση που θα είναι αντιγραφή/επικόλληση απο τους όρους του συμβολαίου χωρίς να απαντάνε ουσιαστικά σε τίποτα

Μετά θα ακολουθήσει και η καταγγελία στις αρμόδιες αρχές

Προτείνεις κάποια σειρά με την οποία θα πρέπει να απευθυνθούμε ?

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, korakios είπε

παρακαλώ, υπόψιν οτι 99,99% θα πάρετε μια κονσέρβα τυποποιημένη απάντηση που θα είναι αντιγραφή/επικόλληση απο τους όρους του συμβολαίου χωρίς να απαντάνε ουσιαστικά σε τίποτα

Μετά θα ακολουθήσει και η καταγγελία στις αρμόδιες αρχές

Ναι, το φαντάζομαι. Θα κάνω πρώτα αυτό και μετά ίσως χρειαστώ πάλι τη βοήθεια σας για το πως να συνεχίσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Kathye είπε

Ναι, το φαντάζομαι. Θα κάνω πρώτα αυτό και μετά ίσως χρειαστώ πάλι τη βοήθεια σας για το πως να συνεχίσω.

...εγώ πάλι από το 1ο σου ποστ που είδα πριν λίγο στις προηγούμενες σελίδες, ήθελα να σου πω (με το που είδα "ρήτρα 7 ΧΙΛΙΑΔΕΣ") την γνώμη να σκεφτείς την περίπτωση να απευθυνθείς (όπως ρώτησες μερικά ποστ πιο πάνω), όντως σε δικηγόρο, τουλάχιστον για να του ρωτήσεις (αφού του εκθέσεις την περίπτωση) τα βασικά. Κι ο κύριος λόγος για αυτή την γνώμη είναι ότι ένας επαγγελματίας "θα αφοσιωθεί" στην περίπτωσή σου. Και φαντάζομαι σε πιέζει και ο χρόνος και τα 7 χιλιάρικα και το γεγονός ότι θέλεις να συνεχίσει να ηλεκτροδοτείται η επιχείρησή σου...

Πρόσεξε, ΔΕΝ εννοώ "μην δίνεις βάση στις από εδώ πληροφορίες που θα πάρεις", ξεκίνα με αυτά που θα σου πει το μέλος korakios (που δείχνει να το κατέχει αρκετά το θέμα) ή και άλλοι, αλλά παράλληλα ΕΣΤΩ "ρώτα τα βασικά σε δικηγόρο". Σαν επαγγελματίας, λογικά θα έχεις ήδη δικηγόρο που συνηθίζεις ν' απευθύνεσαι, και μακάρι να είναι "δικός σου άνθρωπος' (ακόμα κι αν απλά "συνεργάζεστε" χωρίς να παρεμβάλλεται φιλία/συγγένεια) για να βασιστείς, οπότε ρώτα τον. Όλοι έχουμε το φόβο του κόστους ενός δικηγόρου, αλλά πιθανώς αυτό που διακυβεύεται είναι ήδη πολύ (τα 7Κ) για εσένα, οπότε δες το σαν "επένδυση"...(Τα παιδιά εδώ, όσο κι αν έχουν καλές προθέσεις, ΙΣΩΣ να μην μπορέσουν - έγκαιρα κυρίως - ν' ανταποκριθούν στο προσωπικό σου ζήτημα. Ούτε επαγγελματίες - εδώ μέσα - είναι άλλωστε, και έχουν - προφανώς - κι ο καθένας "τα δικά του" και σαν να μη φτάνουν ολ' αυτά, υπάρχει κι ο σχετικός καταιγισμός μηνυμάτων που προσπαθούν να διαχειριστούν, τα οποία όπως πάει το πράμμα, όσο θα έρχονται 'τρελλοί λογαριασμοί' σε όλο και περισσότερους, θα γίνονται κι αυτά όλο και περισσότερα - κτλκτλ.....)

Επίσης, δοκίμασε να μιλήσεις (τηλεφωνικά, αν το κατορθώσεις - ή στην χειρότερη μέσω mail) KAI στον Συνήγορο Του Καταναλωτή, παράλληλα με τις αρχικές κινήσεις που θα σου λένε τα παιδιά εδώ, για να δεις τί θα σου πουν (αφού τους εκθέσεις το πρόβλημά σου = "στα καλά καθούμενα 7Κ", για να δεις τί θα σου πούνε ΚΑΙ εκείνοι (όπως, στην καλύτερη, πώς να προχωρήσεις). Γενικά η τριβή με όσες περισσότερες σχετικές υπηρεσίες, "μόνο καλό θα σου κάνει" (θέλω να πιστεύω - πέρα από το προοικονομημένο ξεθέωμα από διάφορες απόψεις που επίκειται να υποστείς, στην προσπάθεια να γλυτώσεις από το καζίκι των 7Κ,,,έστω και μερικώς....).

Τέλος, ΑΝ το κατάλαβες (διαβάζοντας όλα τα μηνύματα εδώ, τις τελευταίες ΕΣΤΩ μέρες - πράγμα που αν δεν έχεις κάνει, κάνε το = διάβασε όσο περισσότερες σελίδες μπορέσεις για να "πιάσεις' όσα περισσότερα γίνεται, από όσα πιθανώς σε αφορούν άμεσα), η διαδικασία "αμφισβήτησης" δεν είναι κάτι "απλό", σε φάση "στέλνω ένα, δύο - άντε ΤΡΙΑ μέιλ κάπου, όπου παραπονούμαι, κι έτσι απλά μετά θα δικαιωθώ"...Άρα το ζήτημα θέλει "αφοσίωση", πιθανώς με "βοήθεια από επαγγελματία"...Τώρα αν είναι ένας δικηγόρος να σου πει "ναι αλλά θα σου πάρω τα μισά", ή αν στην καλύτερη θα πληρώσεις αναγκαστικά ΜΕΡΟΣ της "ρήτρας" (πχ τα 5Κ), ή αν δεν εμπιστεύεσαι αρκετά κάποιον (μιας κι έχουν κι αυτοί την τάση να χρεώνουν υπερβολικά - σε φάση "ξέρεις, ΕΚΛΑΣΑ όταν πήγα να υποβάλλω την τάδε καταγγελία και το τάδε αίτημα, και αυτό κοστίζει +20 Ευρώ στην τελική αμοιβή μου" / ΚΑΠΟΙΟΙ από δαύτους έστω), είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο....Εγώ απλά σου λέω ότι στην θέση σου, εγώ έτσι θα το έβλεπα, για να το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού.

Καλά ξεμπερδέματα, (μακάρι) να 'χεις. Είτε με βοήθεια από εδώ μέσα, είτε από οπουδήποτε...

ΥΓ  Όλα τα παραπάνω δεν τα είπα ούτε ως κανενός είδους ειδικός, ούτε λόγω σχετικών προσωπικών εμπειριών. Απλά αυτό που έκοψε η γκλάβα μου είπα, απλά σαν γνώμη. Αν είναι σκάρτη, ας το τονίσουν όσοι έχουν σχετική γνώση κι εμπειρία . Κανένα πρόβλημα.

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
Δημοσ.

Για πείτε ρε παιδιά, έχετε καμιά πρόταση; 😐

Γ1 ΚΟΤ Β με Κοινωνικό Τιμολόγιο με όριο 2300KWh.

Δυστυχώς είναι παλιό το σπίτι και δεν έχουμε ηλιακό θερμοσίφωνα.

29/07 - 29/11 η περίοδος κατανάλωσης (254€)

Spoiler

Hn5hKyy.jpeg

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Γ1 ΚΟΤ Β με Κοινωνικό Τιμολόγιο με όριο 2300KWh.

Δυστυχώς είναι παλιό το σπίτι και δεν έχουμε ηλιακό θερμοσίφωνα.

βάλε νυχτερινό μπορεί να χρειαστεί νέα ΥΔΕ

0,147 σου βγήκε η κιλοβατώρα

πήγαινε στο άλλο θέμα να δεις τα νέα της ΔΕΗ (δυστυχώς άργησες)

καλό θα ήταν να κατεβάσεις το excel της υπογραφής μου να βάλεις όριο και 4μηνα

9 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

29/07 - 29/11 η περίοδος κατανάλωσης (254€)

κάνω γκάλοπ ,

στον έναντι είχες ρήτρα ?

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ας μου εξηγήσει κάποιος τι παίζει με το zero. Χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής στην κεντρική σελίδα, με ρήτρα αναπροσαρμογής στο pdf των γενικών όρων σύμβασης. Είναι φάση προφητειών Παίσιου;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, kirileman είπε

Ας μου εξηγήσει κάποιος τι παίζει με το zero. Χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής στην κεντρική σελίδα, με ρήτρα αναπροσαρμογής στο pdf των γενικών όρων σύμβασης. Είναι φάση προφητειών Παίσιου;

η παραπλάνηση σε όλο το μεγαλείο , άριστο μάρκετινγκ αν και έχω ένσταση για τη φωτό

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...