Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, bravehard είπε

Αν είσαι εσύ με τη καμένη γούνα στο ΦΑ, δεν το προλαβαίνεις το οnline. Συνέχεια στο άλλο θέμα της ΔΕΗ, πάτα το link.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν είσαι εσύ με τη καμένη γούνα στο ΦΑ, δεν το προλαβαίνεις το οnline. Συνέχεια στο άλλο θέμα της ΔΕΗ, πάτα το link.

άλλαξες και εικόνα νιούμπι ? 😂

μαμώ είναι πάντως ,τα σπάει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, korakios είπε

άλλαξες και εικόνα νιούμπι ? 😂

μαμώ είναι πάντως ,τα σπάει

Έβαλα τον flash αρχικά αλλά ο άλλος έχει πάθει PTSD με τη ΔΕΗ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Αν είσαι εσύ με τη καμένη γούνα στο ΦΑ, δεν το προλαβαίνεις το οnline. Συνέχεια στο άλλο θέμα της ΔΕΗ, πάτα το link.

εγώ ειμαι...🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@korakios

Στο εξελάκι βλέπω ότι με τα νέα δεδομένα, η Volton βγαίνει συφερτικότερη κι από Ήρω(ν)α, στα σταθερά.

Δοθέντος ότι ΔΕΗ για Έντερ δεν με βλέπω να καταφέρνω να πηγαίνω (σήμερα είχα ραντεβού κι όσο πήγες εσύ, άλλο τόσο πήγα κι εγώ, και τα ίδια προβλέπω για αύριο), κι ενώ έλεγα να κλείσω ΕΣΤΩ με τον Ήρωα (sic) πριν κάνει κι αυτός καμμιά ταρζανιά στις τιμές, βλέπω Volton και καλαρέζομαι.

(...Volterra δεν με βλέπω να μένω, θα μου έρθει το μπουγιουρντί κατά τα μέσα Δεκέμβρη κατά τουλάχιστον κα'να 300άρι περισσότερο όπως το κόβω, γι' αυτό ΠΡΙΝ εκδόσουν εκκαθαριστικό, λέω να την κάνω γι' άλλη παραλία και με την ευκαιρία να τους semi-πιστολιάσω στον "τελικό" που θα βγάλουν, με την έννοια του αν όντως μου 'ρθει κερατιάτικο, να τους πω κύριοι, σας καταλαβαίνω, έχετε έξοδα κι εσείς, αλλά εγώ μέχρι περασμένη βδομάδα νόμιζα ότι "ρήτρα" είναι αυτό μέσα στο οποίο μεγαλώνουν τα μωρά, κανένας σας δεν με ενημέρωσε αναλυτικά για το τί θα μου 'ρθει, όχι πριν από 5/6, αλλά ούτε καν μετά, γι' αυτό παράπονο/αμφισβήτηση σ' εσάς και τα δέοντα στην ΡΑΕ σας και στον ΣτΚ σας, κι ΑΝ θέλετε να σας πληρώσω τα χωρίς μήτρα, ευχαρίστως, στείλτε μου νέο λογαριασμό να τονε πλερώσω και από εδώ και πέρα θα σας βλέπω σαν φίλη. Γιατί αν επιμείνετε να ζητάτε μήτρα, μόνο τα παπάκια μου θα πάρετε - ούτε καν τον κανονικό λογαριασμό και μιας και δεν έχω και τίποτα στ' όνομά μου, βάλτε την γάτα σας να κλαίει την μήτρα σας". Κι ελπίζω να τσιμπήσουν...)

Να την κάνω λοιπόν από αυτούς (ένας ακόμα λόγος είναι η "φημολογία" ότι πάνε για πούλημα και συνήθως κάτι τέτοιο φέρνει μπλεξίματα) , πριν προλάβει να βγει ο εκκαθαριστικός (ο οποίος λογικά θα πάρει - ως "τελικός" - καιρό να βγάλουμε άκρη και να εξοφληθεί το χωρίς την ρήτρα μέρος) για να ΜΠΟΡΕΣΩ στον επόμενο πάροχο να δώσω "τον τελευταίο ΕΞΟΦΛΗΜΕΝΟ λογαριασμό" που συνήθως ζητάνε...

Αλλά όπως είπα, δεν ξέρω πού. Ήρωνα ή Volton που δείχνουν αυτή τη στιγμή να έχουν το αμέσως επόμενο καλύτερο,,,,άρητρο πρόγραμμα μετά από την ΔΕΗ; Η Volton είπαμε φιξ πάγιο και τελική κατά-τί καλύτερη και εγγύηση "μόνο 50" (αν δεν βάλεις κάρτα), ενώ ο Ήρωνας καν δεν λέει κάτι περί (χωρίς κάρτα) εγγυήσεως. Υπάρχει κάτι που ίσως ξέρετε γι' αυτούς και δεν ξέρω εγώ; Ο ekrepali πάντως απ' ό,τι κατάλαβα μάλλον δεν την έχει σε εκτίμηση την Volton, αλλά δεν ξέρω τον λόγο...και καλό θα ήταν να τον μάθω για να αποφύγω κάποιον εκ των δύο...

 

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, washcloud είπε

Volterra δεν με βλέπω να μένω, θα μου έρθει το μπουγιουρντί κατά τα μέσα Δεκέμβρη κατά τουλάχιστον κα'να 300άρι περισσότερο όπως το κόβω

σε κυμαινόμενο είσαι?αν είσαι σε σταθερό δεν έχει νόημα να πας αλλού πλην ίσως enter

όσο για Ηρών vs Volton όπου νομίζεις οτι σε συμφέρει

κοιτάς δέσμευση , ρήτρα αποχώρησης , ηλεκτρονικές υπηρεσίες κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

σε κυμαινόμενο είσαι?αν είσαι σε σταθερό δεν έχει νόημα να πας αλλού πλην ίσως enter

όσο για Ηρών vs Volton όπου νομίζεις οτι σε συμφέρει

κοιτάς δέσμευση , ρήτρα αποχώρησης , ηλεκτρονικές υπηρεσίες κτλ

...σάμπως ξέρω πού είμαι; Όταν το ενεργοποίησα (προ 3ετίας) απλά έκανα διαδικασίες, καθώς με μια ματιά που είχα ρίξει στο allazorevma "μου είχε φανεί φθηνή η Volterra". Ούτε που θυμάμαι αν ήταν χαρτιά ή μέιλ (εκείνο τον καιρό είχαμε μετακομίσει μετά από,,,πυρκαγιά, και μόνο αυτά δεν είχα κατά νου...). Τσέκαρα τις προάλλες ("που ξύπνησα") το μέιλ αλλά δεν βρήκα κάτι με συμβόλαια, όρους τιμοκατάλογο κτλ. Μόνο τους ονλάιν λογαριασμούς. Και χαρτιά (αν έχω) δεν ξέρω καν που τα έχω. Τεσπα. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι το αρχίκό (...;) πρόγραμμα ήταν το "Τζάμπα Καίει Η Λάμπα". Γκούγκλαρα να δω όρους του, αλλά τίποτα. ΠΑΙΖΕΙ πρόπερσι μάλιστα να μου το είχαν αλλάξει, αλλά πάλι δεν θυμάμαι Χριστό (έχω και καρδιακά θέματα και θέματα υπερηλίκων γονιών με προβλήματα να διαχειριστώ, ανάμεσα σε πολλά άλλα και το μυαλό πλέον έχει φυράνει) για όρους, τιμές. Πριν μέρες που από σπόντα πήρα Βολτέρα, ο υπάλληλος μου ανέφερε (αφού τον ρώτησα) ότι ναι έχει ρήτρα (40μιν 50 μαξ νομίζω) και μου πρότεινε το "Ξεγνοιασιά" για λίιιιγο καλύτερα (κόλλησα όταν είπε για 24μηνη δέσμευση, καθώς θυμάμαι πως σε αυτό που μ' έχουν τώρα, είμαι τουλάχιστον αδέσμευτος, και είπα θα το σκεφτώ). Και κάπου εκεί θυμήθηκα το Ινσόμνια που έχει χρόνια να με δει κι έκτοτε ήρθε η επιφοίτηση διαβάζοντας το θρεντ. Αν είχα μπει ΠΡΙΝ μιλήσω με Βολτέρα, θα τα είχα ρωτήσει/αξιολογήσει/συγκρατήσει αλλιώς αυτά που μου έλεγε. ΘΑ τους πάρω ένα τηλέφωνο να τους ρωτήσω σε τί ρπόγραμμα είμαι, αλλά αυτές οι μέρες μου 'χουν πέσει πολλά μαζί κι η επικοινωνία μαζί τους έχει πια γίνει επίσης δύσκολη (παλιότερα απάνταγαν αμέσως).

Περίληψη : λογικά ΕΙΜΑΙ σε ρήτρα, χωρίς δέσμευση παραμονής. Θα το εξακριβώσω, ίσως κι αύριο, για 100%, αλλά επειδή μάλλον είμαι, κοιτάω για fixed.

A να ρωτήσω και κάτι ουσιώδες (:ρ) : για Βόλτον είπαμε πρέπει να αποποιηθώ το ΚΟΤ-Β, ενώ ο Ήρωνας το δέχεται, σωστά; Οπότε αν κρατήσω ΚΟΤ, μήπως συμφέρει καλύτερα ο Ήρων; Επίσης κάποιος εδώ μου είχε πει να αιτηθώ νυχτερινό μετρητή ούτως ή άλλως (γιατί απ' ό,τι κατάλαβα, κάνει διαφορά ΚΑΙ στις "ρυθμιζόμενες χρεώσεις";). Ισχύει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, washcloud είπε

Θα το εξακριβώσω

πρώτα αυτό

3 ώρες πριν, washcloud είπε

A να ρωτήσω και κάτι ουσιώδες (:ρ) : για Βόλτον είπαμε πρέπει να αποποιηθώ το ΚΟΤ-Β,

ξέχασα οτι έχεις ΚΟΤ

κατέβασε το excel της υπογραφής μου και συμπλήρωσε κιλοβατώρες ,δες τελική Volton,

μετά βάλε το όριο που έχεις στο KOT και δες τελική Ηρών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, washcloud είπε

@korakios

Στο εξελάκι βλέπω ότι με τα νέα δεδομένα, η Volton βγαίνει συφερτικότερη κι από Ήρω(ν)α, στα σταθερά.

Δοθέντος ότι ΔΕΗ για Έντερ δεν με βλέπω να καταφέρνω να πηγαίνω (σήμερα είχα ραντεβού κι όσο πήγες εσύ, άλλο τόσο πήγα κι εγώ, και τα ίδια προβλέπω για αύριο), κι ενώ έλεγα να κλείσω ΕΣΤΩ με τον Ήρωα (sic) πριν κάνει κι αυτός καμμιά ταρζανιά στις τιμές, βλέπω Volton και καλαρέζομαι.

(...Volterra δεν με βλέπω να μένω, θα μου έρθει το μπουγιουρντί κατά τα μέσα Δεκέμβρη κατά τουλάχιστον κα'να 300άρι περισσότερο όπως το κόβω, γι' αυτό ΠΡΙΝ εκδόσουν εκκαθαριστικό, λέω να την κάνω γι' άλλη παραλία και με την ευκαιρία να τους semi-πιστολιάσω στον "τελικό" που θα βγάλουν, με την έννοια του αν όντως μου 'ρθει κερατιάτικο, να τους πω κύριοι, σας καταλαβαίνω, έχετε έξοδα κι εσείς, αλλά εγώ μέχρι περασμένη βδομάδα νόμιζα ότι "ρήτρα" είναι αυτό μέσα στο οποίο μεγαλώνουν τα μωρά, κανένας σας δεν με ενημέρωσε αναλυτικά για το τί θα μου 'ρθει, όχι πριν από 5/6, αλλά ούτε καν μετά, γι' αυτό παράπονο/αμφισβήτηση σ' εσάς και τα δέοντα στην ΡΑΕ σας και στον ΣτΚ σας, κι ΑΝ θέλετε να σας πληρώσω τα χωρίς μήτρα, ευχαρίστως, στείλτε μου νέο λογαριασμό να τονε πλερώσω και από εδώ και πέρα θα σας βλέπω σαν φίλη. Γιατί αν επιμείνετε να ζητάτε μήτρα, μόνο τα παπάκια μου θα πάρετε - ούτε καν τον κανονικό λογαριασμό και μιας και δεν έχω και τίποτα στ' όνομά μου, βάλτε την γάτα σας να κλαίει την μήτρα σας". Κι ελπίζω να τσιμπήσουν...)

Να την κάνω λοιπόν από αυτούς (ένας ακόμα λόγος είναι η "φημολογία" ότι πάνε για πούλημα και συνήθως κάτι τέτοιο φέρνει μπλεξίματα) , πριν προλάβει να βγει ο εκκαθαριστικός (ο οποίος λογικά θα πάρει - ως "τελικός" - καιρό να βγάλουμε άκρη και να εξοφληθεί το χωρίς την ρήτρα μέρος) για να ΜΠΟΡΕΣΩ στον επόμενο πάροχο να δώσω "τον τελευταίο ΕΞΟΦΛΗΜΕΝΟ λογαριασμό" που συνήθως ζητάνε...

Αλλά όπως είπα, δεν ξέρω πού. Ήρωνα ή Volton που δείχνουν αυτή τη στιγμή να έχουν το αμέσως επόμενο καλύτερο,,,,άρητρο πρόγραμμα μετά από την ΔΕΗ; Η Volton είπαμε φιξ πάγιο και τελική κατά-τί καλύτερη και εγγύηση "μόνο 50" (αν δεν βάλεις κάρτα), ενώ ο Ήρωνας καν δεν λέει κάτι περί (χωρίς κάρτα) εγγυήσεως. Υπάρχει κάτι που ίσως ξέρετε γι' αυτούς και δεν ξέρω εγώ; Ο ekrepali πάντως απ' ό,τι κατάλαβα μάλλον δεν την έχει σε εκτίμηση την Volton, αλλά δεν ξέρω τον λόγο...και καλό θα ήταν να τον μάθω για να αποφύγω κάποιον εκ των δύο...

 

 

5 ώρες πριν, washcloud είπε

...σάμπως ξέρω πού είμαι; Όταν το ενεργοποίησα (προ 3ετίας) απλά έκανα διαδικασίες, καθώς με μια ματιά που είχα ρίξει στο allazorevma "μου είχε φανεί φθηνή η Volterra". Ούτε που θυμάμαι αν ήταν χαρτιά ή μέιλ (εκείνο τον καιρό είχαμε μετακομίσει μετά από,,,πυρκαγιά, και μόνο αυτά δεν είχα κατά νου...). Τσέκαρα τις προάλλες ("που ξύπνησα") το μέιλ αλλά δεν βρήκα κάτι με συμβόλαια, όρους τιμοκατάλογο κτλ. Μόνο τους ονλάιν λογαριασμούς. Και χαρτιά (αν έχω) δεν ξέρω καν που τα έχω. Τεσπα. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι το αρχίκό (...;) πρόγραμμα ήταν το "Τζάμπα Καίει Η Λάμπα". Γκούγκλαρα να δω όρους του, αλλά τίποτα. ΠΑΙΖΕΙ πρόπερσι μάλιστα να μου το είχαν αλλάξει, αλλά πάλι δεν θυμάμαι Χριστό (έχω και καρδιακά θέματα και θέματα υπερηλίκων γονιών με προβλήματα να διαχειριστώ, ανάμεσα σε πολλά άλλα και το μυαλό πλέον έχει φυράνει) για όρους, τιμές. Πριν μέρες που από σπόντα πήρα Βολτέρα, ο υπάλληλος μου ανέφερε (αφού τον ρώτησα) ότι ναι έχει ρήτρα (40μιν 50 μαξ νομίζω) και μου πρότεινε το "Ξεγνοιασιά" για λίιιιγο καλύτερα (κόλλησα όταν είπε για 24μηνη δέσμευση, καθώς θυμάμαι πως σε αυτό που μ' έχουν τώρα, είμαι τουλάχιστον αδέσμευτος, και είπα θα το σκεφτώ). Και κάπου εκεί θυμήθηκα το Ινσόμνια που έχει χρόνια να με δει κι έκτοτε ήρθε η επιφοίτηση διαβάζοντας το θρεντ. Αν είχα μπει ΠΡΙΝ μιλήσω με Βολτέρα, θα τα είχα ρωτήσει/αξιολογήσει/συγκρατήσει αλλιώς αυτά που μου έλεγε. ΘΑ τους πάρω ένα τηλέφωνο να τους ρωτήσω σε τί ρπόγραμμα είμαι, αλλά αυτές οι μέρες μου 'χουν πέσει πολλά μαζί κι η επικοινωνία μαζί τους έχει πια γίνει επίσης δύσκολη (παλιότερα απάνταγαν αμέσως).

Περίληψη : λογικά ΕΙΜΑΙ σε ρήτρα, χωρίς δέσμευση παραμονής. Θα το εξακριβώσω, ίσως κι αύριο, για 100%, αλλά επειδή μάλλον είμαι, κοιτάω για fixed.

A να ρωτήσω και κάτι ουσιώδες (:ρ) : για Βόλτον είπαμε πρέπει να αποποιηθώ το ΚΟΤ-Β, ενώ ο Ήρωνας το δέχεται, σωστά; Οπότε αν κρατήσω ΚΟΤ, μήπως συμφέρει καλύτερα ο Ήρων; Επίσης κάποιος εδώ μου είχε πει να αιτηθώ νυχτερινό μετρητή ούτως ή άλλως (γιατί απ' ό,τι κατάλαβα, κάνει διαφορά ΚΑΙ στις "ρυθμιζόμενες χρεώσεις";). Ισχύει;

Aκύρωση ΚΟΤ, ραντεβού ΔΕΗ, υπογραφή Enter. Σήμερα. Τέλος. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, korakios είπε

150 το όριο για να μην επιτρέπεται αλλαγή πάροχου

με ληξιπρόθεσμα δίνεται η εντολή διακοπής απο προηγούμενο πάροχο

αυτά

Για το debt flagging και τα όρια χρεών για αλλαγή παρόχου είχε γίνει απλά μία δημόσια διαβούλευση στις αρχές του χρόνου. Διατυπώθηκαν αντιρρήσεις και γνώμες και μπήκε στο συρτάρι. Δεν υπάρχει καμία απόφαση, κανένας νόμος, κανένα σύστημα ενεργό στον ΘΑΛΗ για την εφαρμογή αυτή. Οπότε δεν ισχύει τίποτα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, MasterBlaster είπε

Για το debt flagging και τα όρια χρεών για αλλαγή παρόχου είχε γίνει απλά μία δημόσια διαβούλευση στις αρχές του χρόνου. Διατυπώθηκαν αντιρρήσεις και γνώμες και μπήκε στο συρτάρι. Δεν υπάρχει καμία απόφαση, κανένας νόμος, κανένα σύστημα ενεργό στον ΘΑΛΗ για την εφαρμογή αυτή. Οπότε δεν ισχύει τίποτα...

έτσι κι αλλιώς για αλλαγή ζητάνε πληρωμένο προηγούμενο λογαριασμό

βέβαια ενδιαφέρον το οτι δεν έχει δικαίωμα ο προηγούμενος πάροχος να κόψει το ρεύμα , αλλά το ρισκάρεις ?

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους! Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση! Έκανα χθες αίτηση από κατάστημα για myhomeenter προκειμένου να προλάβω τη φθηνή τιμή (καμένος από Φυσικό Αέριο). Σήμερα μου το βγάζει στο ebill ενεργοποιημένο έως 28/11/2023. Δε με αφήνει όμως να κάνω myhomeonline. Είχε κανείς παρόμοια εμπειρία; Αν συνδεθώ στη ΔΕΗ λέτε να γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Alessionew είπε

Καλημέρα σε όλους! Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση! Έκανα χθες αίτηση από κατάστημα για myhomeenter προκειμένου να προλάβω τη φθηνή τιμή (καμένος από Φυσικό Αέριο). Σήμερα μου το βγάζει στο ebill ενεργοποιημένο έως 28/11/2023. Δε με αφήνει όμως να κάνω myhomeonline. Είχε κανείς παρόμοια εμπειρία; Αν συνδεθώ στη ΔΕΗ λέτε να γίνεται;

σε λάθος νήμα είσαι, δες το άλλο θέμα

με την ευκαιρία

1 λεπτό πριν, Alessionew είπε

καμένος από Φυσικό Αέριο

Αναφορά σε κείμενο

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη
(ζητάς και τυχών τηλεφωνική ηχογράφηση της προσφοράς που έγινε ή και κοιτάτε email προσφοράς)
Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 εργάσιμων ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό)

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και
προχωράς σε καταγγελία στο ΣτΚ και όποτε βγει η απόφαση, παίρνεις μέρος ή όλο το ποσό

Μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο https://my.rae.gr/ και να κάνεις αίτημα/παράπονο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...