Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 ώρες πριν, kostiger είπε

Καρκινος του gaming αλλά και μια πολυ ακομψη μεθοδος αυξησης των εσοδων των εταιρειων, στην προσπαθεια  αντιμετωπισης των διαρκως αυξανομενων εξοδων παραγωγης θα ελεγα εγω.

Μην τρως το ψεμα που προσπαθουν εδω και λιγους μηνες να πασαρουν.

11 ώρες πριν, logistoulis είπε

Ποια προϊόντα της πήγαν καλά εκτός από τα αθλητικά;

Μετράει τη μια αποτυχία μετά την άλλη και αποτυχίες που κόστισαν αρκετά να φτιαχτούν (βλεπε mass effect)

Έχει κόσμο το battlefront μετά από όλα αυτά;

Επίσης μην ξεχνάμε πόσες σειρές κατέστρεψαν και σταμάτησαν . Τι ακριβώς έχει η ΕΑ που σαρώνει στις πωλήσεις πλην FIFA και Madden?

Οταν λενε οτι ηταν αποτυχια εννοουν οτι δεν εβγαλε 10+ φορες το κοστος του, μην νομιζεις οτι το mass effect andromeda δεν εφερε κερδος, φυσικα και εφερε απλα δεν ηταν (με την καμια) αυτο που περιμενανε.

10 ώρες πριν, dieksodo είπε


τα μοντερνα παιχνιδια θελουν κοπο και χιλιαδες εργατοωρες για εφε ρεαλισμο και realistic cinematics

αυτο σημαινει κοστος εκατονταδων εκαττομυριων

ειναι σαν τις ξυριστικες μηχανες που ειναι φτηνες γιατι η εταιρια τα παιρνει απο τα ξυραφια των

o ερεθισμενος συγγραφεας συστηνεται να παιζει απο δω και μπρος πασιεντζα και τετρις

Οχι εκατονταδες εκατομμύρια, δεκαδες ναι, αντε και μια εκατονταδα αλλα μεχρι εκει, δεν νομιζω οτι υπαρχουν πολλα παιχνιδια που να κοστησαν (μαζι με την διαφημιση φυσικα) πανω απο 120 εκατομμυρια.

 

Για καταλαβουμε το ψεμα που προσπαθουνε να μας πουνε (οτι και καλα δεν βγαινουν οικονομικα οι εταιριες) ας δουμε ενα (υποθετικο) παραδειγμα:
Η ΕΑ βγαζει ενα παιχνιδι το οποιο παιρνει 3 χρονια για να βγει και μαζι με την διαφήμιση (η οποια μπορει ανετα να κοστισει οσο και η δημιουργεια του παιχνιδιου) κοστισε στην EA 100 εκατομμυρια δολάρια.
Για να βγαλει αυτα τα 100 εκατομμυρια δολαρια φτανει να πουλησει 1,67 εκατομμυρια "αντιγραφα" των 60$ μεσω του origin, οσο παραπανω πουλησει ειναι καθαρο κερδος.
Ναι σιγουρα τα πραγματα δεν ειναι ιδια αν πας να δεις ποσα πρεπει να πουλησει σε φυσικα αντιγραφα, για το παραπανω παραδειγμα πρεπει να πουλησει, περιπου, τα 3πλασια (5 εκατομμυρια) φυσικα αντιγραφα των 60$ για κονσολες ετσι ωστε να βγαλει τα 100 εκατομμυρια που κοστισε το παιχνιδι. Σε φυσικα αντιγραφα για τον υπολογιστη χρειαζεται, περιπου, να πουλησει 2,3 εκατομμυρια αντιγραφα των 60$ για να βγαλει το κοστος των 100 εκατομμυριων.

Το ζητημα ειναι οτι δεν εχουμε νουμερα απο τις εταιριες για να κανουμε καλους υπολογισμους, σχεδον ποτε δεν αναφερουν το κοστος (τις λιγες φορες που βγαινουν νουμερα ειναι απο "δημοσιογραφους" που εχουν "πηγες") και ελαχιστα νουμερα για τις πωλησεις (και σχεδον παντα καμια πληροφορια για τις ηλεκτρονικες πωλησεις) αλλα για να εχουμε μια ταξη μεγεθους, ο προεδρος της CD Projekt Red ειπε (φυσικα και αυτος μπορει να ελεγε να ψεματα αλλα τουλαχιστον βγηκε και εδωσε νουμερα) οτι το witcher 3 wild hunt κοστισε (μαζι με την διαφημιση) 81 εκατομμυρια δολαρια και μεσα τις πρωτες 6 εβδομαδες εβγαλε το κοστος και ειχε κερδη 62,5 εκατομμυρια δολαρια.

Για αυτο καλο ειναι να μην μπουμε στο τρυπακι και να αρχισουμε να λυπομαστε τις καημενες τις εταιριες που δεν μπορουν να κανουν αλλιως και πρεπει να βαζουν micro transactions γιατι "δεν βγαινουν αλλιως ρε μανα μου". Απλα ειδαν οτι (δυστυχως για εμας) τους παιρνει να το κανουν, και μπορουν να βγαλουν υπερβολικα πολλα λεφτα με αυτον τον τροπο.

 

ΥΓ. Σιγουρα δεν εχει καθε εταιρια ενα origin για να πουλαει τα παιχνιδια της οπως εχει EA το οποιο σημαινει οτι ανεβαινει ο αριθμος των πωλησεων που πρεπει να κανει για να βγει το κοστος παραγωγης και τα κερδη της γενικα θα ειναι καπως μικροτερα (επειδη δινουν μεριδια δεξια αριστερα, οπως στο steam, στη sony, στη microsoft, στο μεταπωλητη για την περιπτωση των φυσικων αντιγραφων κ.α.) αλλα και παλι βγαζουν τρελα λεφτα.
Ναι σιγουρα τα κοστη παραγωγης (καθως και διαφημισης) εχουν ανεβει ΠΟΛΥ τα τελευταια 15 χρονια, και ναι υπαρχει και ο πληθωρισμος ΑΛΛΑ εχει αυξηθει τρομερα η αγορα των παιχνιδιων (μιλαμε για 10πλασιασμο της αγορας, μπορει και παραπανω, χωρις να υπολογιζουμε την αγορα για τα παιχνιδια στα κινητα τηλεφωνα) και το κυριοτερο απο ολα εχει πεσει το κοστος πωλησης λογω των ηλεκτρονικων "αντιγραφων" ΔΙΧΩΣ καμια πτωση στην τιμη αυτων των "αντιγραφων".

  • Thanks 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ποιο κοστος?? τρομερο κοστος τα καθε χρονο ολοιδια...
cod, battlefield, fifa, pro, maiden,nba, assassins creed....τα οποια ειναι παντα στην κορυφη της λιστας με τεραστιες πωλησεις και εχουν μονο κερδος και σχεδον μηδεν εξοδα...που επενδυονται αυτα τα λεφτα δηλ? ποσες νεες ποιοτικες ΙP βγαζουν αυτες οι εταιρειες δηλ?
"βαρεθηκαμε" remastered προπερσυ
 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panagiotis54 είπε

ποιο κοστος?? τρομερο κοστος τα καθε χρονο ολοιδια...
cod, battlefield, fifa, pro, maiden,nba, assassins creed....τα οποια ειναι παντα στην κορυφη της λιστας με τεραστιες πωλησεις και εχουν μονο κερδος και σχεδον μηδεν εξοδα...που επενδυονται αυτα τα λεφτα δηλ? ποσες νεες ποιοτικες ΙP βγαζουν αυτες οι εταιρειες δηλ?
"βαρεθηκαμε" remastered προπερσυ
 

Πρωτον, μην ξεχνας το κοστος διαφημισης το οποιο ανετα μπορει να ειναι 30-40-50 ή και παραπανω εκατομμυρια δολαρια και αυτο το κοστος υπαρχει σε αυτα τα επαναλμβανομενα παιχνιδια.


Δευτερον, μπερδευεις τα επαναλμβανομενα παιχνιδια (τοτε που σου ξαναπουλανε το ιδιο παιχνιδι) με τα παιχνιδια τα οποια μοιαζουν ειτε στην ιδεα ειτε στο ονομα (π.χ. τα sequels) επειδη οι εταιριες δεν θελουν να ρισκαρουν το υπερογκο κερδος τους. Στην πρωτη περιπτωση ναι, ξαναχρησιμοποιεις τα ιδια πραγματα (γραφικα, μοντελα, φυσικη, μουσικη κτλ) τα αλλαζεις μια ιδεα ή προσθετεις κατι καινουριο και το ξαναπουλας, τοτε ναι το κοστος παραγωγης ειναι παρα πολυ μικρο και εχεις μονο να σκεφτεις το κοστος διαφημισης (παραδειγμα το total war warhammer 2, ειναι σχεδον το ιδιο πραγμα με το expansion του kingdoms για το total war medieval 2 μονο που αυτη την φορα το πουλανε σαν ξεχωριστο παιχνιδι που κοστιζει 60$). Στην δευτερη περιπτωση απλα οι εταιριες προτιμουν να βγαλουν κατι το οποιο ξερουν οτι θα πουλησει πολυ επειδη πουλησει το προηγουμενο/προηγουμενα.

Για τα remasters ναι μαζι σου, σχεδον μηδαμινο κοστος παραγωγης (ειδικα αν μιλαμε για remaster PS3 παιχνιδι στο PS4), ελαχιστη διαφημιση αλλα παλι 60$, μεγαλη αρπαχτη.

Δημοσ.
12 hours ago, primeragt said:

Καλα ας κοψουν απο την προωθητηκη καμπανια που εχουν φτασει τα 3Α παιχνιδια να κοστιζουν τα ιδια και λειγοτερα απο τα εξοδα προωθησης τους.

οχι γιατι χωρις τετοιες καμπανιες ολη η δουλεια παει στα σκουπιδια της ιστοριας

δες εδω παραδειγμα 

 

5 hours ago, tsioulak said:

Μην τρως το ψεμα που προσπαθουν εδω και λιγους μηνες να πασαρουν.

Οταν λενε οτι ηταν αποτυχια εννοουν οτι δεν εβγαλε 10+ φορες το κοστος του, μην νομιζεις οτι το mass effect andromeda δεν εφερε κερδος, φυσικα και εφερε απλα δεν ηταν (με την καμια) αυτο που περιμενανε.

Οχι εκατονταδες εκατομμύρια, δεκαδες ναι, αντε και μια εκατονταδα αλλα μεχρι εκει, δεν νομιζω οτι υπαρχουν πολλα παιχνιδια που να κοστησαν (μαζι με την διαφημιση φυσικα) πανω απο 120 εκατομμυρια.

Για καταλαβουμε το ψεμα που προσπαθουνε να μας πουνε (οτι και καλα δεν βγαινουν οικονομικα οι εταιριες) ας δουμε ενα (υποθετικο) παραδειγμα:
Η ΕΑ βγαζει ενα παιχνιδι το οποιο παιρνει 3 χρονια για να βγει και μαζι με την διαφήμιση (η οποια μπορει ανετα να κοστισει οσο και η δημιουργεια του παιχνιδιου) κοστισε στην EA 100 εκατομμυρια δολάρια.
Για να βγαλει αυτα τα 100 εκατομμυρια δολαρια φτανει να πουλησει 1,67 εκατομμυρια "αντιγραφα" των 60$ μεσω του origin, οσο παραπανω πουλησει ειναι καθαρο κερδος.
Ναι σιγουρα τα πραγματα δεν ειναι ιδια αν πας να δεις ποσα πρεπει να πουλησει σε φυσικα αντιγραφα, για το παραπανω παραδειγμα πρεπει να πουλησει, περιπου, τα 3πλασια (5 εκατομμυρια) φυσικα αντιγραφα των 60$ για κονσολες ετσι ωστε να βγαλει τα 100 εκατομμυρια που κοστισε το παιχνιδι. Σε φυσικα αντιγραφα για τον υπολογιστη χρειαζεται, περιπου, να πουλησει 2,3 εκατομμυρια αντιγραφα των 60$ για να βγαλει το κοστος των 100 εκατομμυριων.

Το ζητημα ειναι οτι δεν εχουμε νουμερα απο τις εταιριες για να κανουμε καλους υπολογισμους, σχεδον ποτε δεν αναφερουν το κοστος (τις λιγες φορες που βγαινουν νουμερα ειναι απο "δημοσιογραφους" που εχουν "πηγες") και ελαχιστα νουμερα για τις πωλησεις (και σχεδον παντα καμια πληροφορια για τις ηλεκτρονικες πωλησεις) αλλα για να εχουμε μια ταξη μεγεθους, ο προεδρος της CD Projekt Red ειπε (φυσικα και αυτος μπορει να ελεγε να ψεματα αλλα τουλαχιστον βγηκε και εδωσε νουμερα) οτι το witcher 3 wild hunt κοστισε (μαζι με την διαφημιση) 81 εκατομμυρια δολαρια και μεσα τις πρωτες 6 εβδομαδες εβγαλε το κοστος και ειχε κερδη 62,5 εκατομμυρια δολαρια.

Για αυτο καλο ειναι να μην μπουμε στο τρυπακι και να αρχισουμε να λυπομαστε τις καημενες τις εταιριες που δεν μπορουν να κανουν αλλιως και πρεπει να βαζουν micro transactions γιατι "δεν βγαινουν αλλιως ρε μανα μου". Απλα ειδαν οτι (δυστυχως για εμας) τους παιρνει να το κανουν, και μπορουν να βγαλουν υπερβολικα πολλα λεφτα με αυτον τον τροπο.

ΥΓ. Σιγουρα δεν εχει καθε εταιρια ενα origin για να πουλαει τα παιχνιδια της οπως εχει EA το οποιο σημαινει οτι ανεβαινει ο αριθμος των πωλησεων που πρεπει να κανει για να βγει το κοστος παραγωγης και τα κερδη της γενικα θα ειναι καπως μικροτερα (επειδη δινουν μεριδια δεξια αριστερα, οπως στο steam, στη sony, στη microsoft, στο μεταπωλητη για την περιπτωση των φυσικων αντιγραφων κ.α.) αλλα και παλι βγαζουν τρελα λεφτα.
Ναι σιγουρα τα κοστη παραγωγης (καθως και διαφημισης) εχουν ανεβει ΠΟΛΥ τα τελευταια 15 χρονια, και ναι υπαρχει και ο πληθωρισμος ΑΛΛΑ εχει αυξηθει τρομερα η αγορα των παιχνιδιων (μιλαμε για 10πλασιασμο της αγορας, μπορει και παραπανω, χωρις να υπολογιζουμε την αγορα για τα παιχνιδια στα κινητα τηλεφωνα) και το κυριοτερο απο ολα εχει πεσει το κοστος πωλησης λογω των ηλεκτρονικων "αντιγραφων" ΔΙΧΩΣ καμια πτωση στην τιμη αυτων των "αντιγραφων".

 

εντελως λανθασμενη λογικη

ενα παιχνιδι καταρχας δεν εχει στανταρ κοστος κατασκευης π.χ. 100 εκατ

τι παει να πει 100 εκατ ακριβως? μισθοι?

δηλαδη αν το παιχνιδι κυκλοφορησει η εταιρια σταματαει να πληρωνει μισθους?

τι παει να πει το παιχνιδι εβγαλε ξερω γω 150εκατ αρα τα 50 ειναι κερδος?

δηλαδη οι εργαζομενοι δουλεψαν για τα 100 και οχι γιατα 50?

ενας εργαζομενος δηλαδη δουλευει για να πληρωθεο το μηνιατικο και τελος?

μηπως δεν εχει ονειρο καποια στιγμη η εταρια του να γινει πετυχημενη και αντι να προγραμματιζει απο το πρωι ως το βραδυ να προσλαβει 10 απο κατω του και αυτος απλως να τους επιβλεπει?

μηπως δεν εχει ονειρο και αυτος η εταιρια του να γινει βλιζζαρδ και ο ιδιος να πληρωνεται χωρις να δουλευει χαρη στην επιτυχια παλαιων τιτλων?

 

 

νομιζω πως με χαρακτηριστικη ανεση πολλοι εδω μεσα προχωρουν στην προκλητικα αφελη αναλυση τυπου ελα μωρε πολλα λεφτα μαζευουν ας παρουν λιγοτερα

καποια στιγμη ο κλασσικος ελληνας καγκουρας πρεπει να ξεκολλησει απο την λογικη των κακων εταιριων που θελουν το κακο του και να σκεφτει την πραγματικοτητα

 

και εξηγουμαι

 

μια φορα και ενα καιρο η βλιζζαρδ στα φορουμ της ενας ασχετος χρηστης εβγαλε θεμα ερωτηση για το ποσοι θελουν το διαβλο 3 να ειναι επι πληρωμη σαν το wow με σκοπο να καταπολεμηθουν τα bots οι φαρμερς και η ελλειψη support που μαστιζει το διαβλο 2 και δεν εχει το wow

 

η συντριπτικη πλειοψηφια ειπε ναι θελω

 

φανταστειτε αν γινοταν τετοιο δημοψηφισμα στο ελλαδισταν

 

Δημοσ.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτό:

hholbdlnmtrfqkpjemts.png

Είναι από παρουσίαση της Ubisoft και δείχνει ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα πραγματάκια -μιας που βλέπω πως γίνεται κουβέντα για το "break even" ενός παιχνιδιού. Δείτε τι μένει σε μία εταιρεία από την πώληση ενός "κουτάτου" παιχνιδιού (και τι από αυτή ενός ψηφιακού αντιτύπου)...

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δειτε και αυτο

http://www.gameworld.gr/component/content/article/179-2014-05-19-05-44-56/30888-έρευνα-2,2-δις-gamers-στον-κόσμο-με-δεκάδες-ώρες-gaming-την-εβδομάδα

"Μόλις το 5,8% δεν ξοδεύει χρήματα σε μικροσυναλλαγες."  (νταξει σε μουρικα κ γιουκεη)
"Το 69% των gamers θεωρούν τις μικροσυναλλαγές για αντικείμενα εξωτερικής εμφάνισης αποδεκτές. Το 70% των gamers θεωρεί ότι τα games που αγοράζει είναι value for money σε θέμα διασκέδασης σε σύγκριση με άλλα χόμπι. "

Επεξ/σία από panagiotis54
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, dieksodo είπε

οχι γιατι χωρις τετοιες καμπανιες ολη η δουλεια παει στα σκουπιδια της ιστοριας

δες εδω παραδειγμα 

εντελως λανθασμενη λογικη

ενα παιχνιδι καταρχας δεν εχει στανταρ κοστος κατασκευης π.χ. 100 εκατ

τι παει να πει 100 εκατ ακριβως? μισθοι?

δηλαδη αν το παιχνιδι κυκλοφορησει η εταιρια σταματαει να πληρωνει μισθους?

τι παει να πει το παιχνιδι εβγαλε ξερω γω 150εκατ αρα τα 50 ειναι κερδος?

δηλαδη οι εργαζομενοι δουλεψαν για τα 100 και οχι γιατα 50?

ενας εργαζομενος δηλαδη δουλευει για να πληρωθεο το μηνιατικο και τελος?

μηπως δεν εχει ονειρο καποια στιγμη η εταρια του να γινει πετυχημενη και αντι να προγραμματιζει απο το πρωι ως το βραδυ να προσλαβει 10 απο κατω του και αυτος απλως να τους επιβλεπει?

μηπως δεν εχει ονειρο και αυτος η εταιρια του να γινει βλιζζαρδ και ο ιδιος να πληρωνεται χωρις να δουλευει χαρη στην επιτυχια παλαιων τιτλων?

νομιζω πως με χαρακτηριστικη ανεση πολλοι εδω μεσα προχωρουν στην προκλητικα αφελη αναλυση τυπου ελα μωρε πολλα λεφτα μαζευουν ας παρουν λιγοτερα

καποια στιγμη ο κλασσικος ελληνας καγκουρας πρεπει να ξεκολλησει απο την λογικη των κακων εταιριων που θελουν το κακο του και να σκεφτει την πραγματικοτητα

και εξηγουμαι

μια φορα και ενα καιρο η βλιζζαρδ στα φορουμ της ενας ασχετος χρηστης εβγαλε θεμα ερωτηση για το ποσοι θελουν το διαβλο 3 να ειναι επι πληρωμη σαν το wow με σκοπο να καταπολεμηθουν τα bots οι φαρμερς και η ελλειψη support που μαστιζει το διαβλο 2 και δεν εχει το wow

η συντριπτικη πλειοψηφια ειπε ναι θελω

φανταστειτε αν γινοταν τετοιο δημοψηφισμα στο ελλαδισταν

Ναι, πολλές εταιρείες απολύουν τους εργαζόμενους όταν τελειώσει η δουλειά που τους αναθέτουν.

Δηλαδή, πριν καν ολοκληρωθεί το παιχνίδι, εφόσον αυτό που σου ζήτησαν το χεις κάνει..πχ μοντέλα για αντικείμενα ή χαρακτήρες, παίρνεις πόδι.

Είναι ΤΟΣΟ άσχημα τα πράγματα. Δεν υπάρχει full time job για όλους μεγάλε!

Όσο τις αποφάσεις σε μια εταιρεία τις παίρνουν άτομα που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο και απλά πουλάνε προϊόντα, θα καταναλώνουμε σκουπίδια που ανακυκλώνονται.

Οι άνθρωποι που τα σχεδιάζουν δεν αποφασίζουν τίποτε πλέον.

Το λόγο έχουν μόνο οι μάνατζερ των εταιρειών και κάθε χρόνο θέλουν έσοδα.

Ούτε που τους νοιάζει τι πως και γιατί.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, dieksodo είπε

οχι γιατι χωρις τετοιες καμπανιες ολη η δουλεια παει στα σκουπιδια της ιστοριας

δες εδω παραδειγμα 

 

Δηλαδη τι κερδισες εσυ με αυτη τη συγκεκριμενη καμπανια του GOW4??? Μηπως εμαθες οτι βγαινει καινουργιο GOW ?? Οχι το ξερεις εδω και 2 χρονια κοντα. Επισης αν εισαι χρηστης ps4 στο εχει πεταξει δε ξερω ποσες φορες στο store οποτε την προβολη σε σενα την εχει δεδομενη. Οποτε το core κοινο της το εχει καλημενο με το καλημερα. Ολα αυτα τα εξτραδακια ειναι για νεους παικτες ή χρηστες. Οποοτε ναι να κοψουν αχρηστες ενεργειες και να εστιαστουν σε αυτες που πρεπει. Αλλιως ετοιμασου για ακομα πιο ακριβα παιχνιδια με το μονο που να ακριβαινει βεβαια να ειναι η διαφημηστικη καμπανια και οχι η παραγωγη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, thanosAIAS είπε

Ναι, πολλές εταιρείες απολύουν τους εργαζόμενους όταν τελειώσει η δουλειά που τους αναθέτουν.

Δηλαδή, πριν καν ολοκληρωθεί το παιχνίδι, εφόσον αυτό που σου ζήτησαν το χεις κάνει..πχ μοντέλα για αντικείμενα ή χαρακτήρες, παίρνεις πόδι.

Είναι ΤΟΣΟ άσχημα τα πράγματα. Δεν υπάρχει full time job για όλους μεγάλε!

Όσο τις αποφάσεις σε μια εταιρεία τις παίρνουν άτομα που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο και απλά πουλάνε προϊόντα, θα καταναλώνουμε σκουπίδια που ανακυκλώνονται.

Οι άνθρωποι που τα σχεδιάζουν δεν αποφασίζουν τίποτε πλέον.

Το λόγο έχουν μόνο οι μάνατζερ των εταιρειών και κάθε χρόνο θέλουν έσοδα.

Ούτε που τους νοιάζει τι πως και γιατί.

 

Μα πρόκειται έτσι κι αλλιώς για part-time θέσεις, συμβόλαια συγκεκριμένης διάρκειας. Όπως υπάρχουν μόνιμοι ρόλοι σε ένα στούντιο, έτσι υπάρχουν κι αυτοί ορισμένης διάρκειας. Εκείνοι που τους αποδέχονται το γνωρίζουν και όλα καλά. Ένα παιχνίδι, ανάλογα το πού βρίσκεται στον κύκλο ανάπτυξής του, έχει και διαφορετικές απαιτήσεις οπότε η εκάστοτε εταιρεία σπεύδει να τις καλύψει. Το πρόβλημα πού είναι και ωρύεσαι δεν κατάλαβα.

Δημοσ.

Διάβαζα πριν από μερικές μέρες ένα άρθρο που έλεγε ότι η Ubisoft και EA στοχεύουν στην παραγωγή λιγότερων παιχνιδιών συνάμα αυξάνοντας τα χρόνια υποστήριξης. Με λίγα λόγια θέλουν να αρμέγουν την αγελάδα όσο ακόμα παράγει γάλα. Εγώ προσωπικά είμαι ενάντια στα Pay to Win παιχνίδια και δίνω έμφαση μόνο σε παιχνίδια που τα παίζεις και τελειώνεις. Αν και κατεβάζω πειρατικά παιχνίδια με DLCs αριστουργήματα όπως Witcher και Kingdom Come - Deliverance πάντα θα τα αγοράζω.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, dieksodo είπε

εντελως λανθασμενη λογικη

ενα παιχνιδι καταρχας δεν εχει στανταρ κοστος κατασκευης π.χ. 100 εκατ

τι παει να πει 100 εκατ ακριβως? μισθοι?

δηλαδη αν το παιχνιδι κυκλοφορησει η εταιρια σταματαει να πληρωνει μισθους?

τι παει να πει το παιχνιδι εβγαλε ξερω γω 150εκατ αρα τα 50 ειναι κερδος?

δηλαδη οι εργαζομενοι δουλεψαν για τα 100 και οχι γιατα 50?

ενας εργαζομενος δηλαδη δουλευει για να πληρωθεο το μηνιατικο και τελος?

μηπως δεν εχει ονειρο καποια στιγμη η εταρια του να γινει πετυχημενη και αντι να προγραμματιζει απο το πρωι ως το βραδυ να προσλαβει 10 απο κατω του και αυτος απλως να τους επιβλεπει?

μηπως δεν εχει ονειρο και αυτος η εταιρια του να γινει βλιζζαρδ και ο ιδιος να πληρωνεται χωρις να δουλευει χαρη στην επιτυχια παλαιων τιτλων?

νομιζω πως με χαρακτηριστικη ανεση πολλοι εδω μεσα προχωρουν στην προκλητικα αφελη αναλυση τυπου ελα μωρε πολλα λεφτα μαζευουν ας παρουν λιγοτερα

καποια στιγμη ο κλασσικος ελληνας καγκουρας πρεπει να ξεκολλησει απο την λογικη των κακων εταιριων που θελουν το κακο του και να σκεφτει την πραγματικοτητα

και εξηγουμαι

μια φορα και ενα καιρο η βλιζζαρδ στα φορουμ της ενας ασχετος χρηστης εβγαλε θεμα ερωτηση για το ποσοι θελουν το διαβλο 3 να ειναι επι πληρωμη σαν το wow με σκοπο να καταπολεμηθουν τα bots οι φαρμερς και η ελλειψη support που μαστιζει το διαβλο 2 και δεν εχει το wow

η συντριπτικη πλειοψηφια ειπε ναι θελω

φανταστειτε αν γινοταν τετοιο δημοψηφισμα στο ελλαδισταν

Καθολου λανθασμενη λογικη.

Μια χαρα εχει συγκεκριμενο κοστος ενα παιχνιδι, μπορει να μην ειναι αυτο που ειχαν προυπολογισει αλλα οταν κανουν απολογισμο βλεπουν ποσο κοστισε.

Τα παντα εβαλα στο κοστος των 100 εκατομμυριων στο υποθετικο σεναριο, μισθους, μηχανηματα, κτηρια, προγραμματα, αδειες, γραφικη υλη, καρεκλες, φως, νερο, τηλεφωνο, διαφημισεις κλπ. Ειπα τα παντα μεσα, και ξαναλεω, συμφωνα με τον προεδρο της CD Projekt Red, το witcher 3: wild hunt κοστισε 81 εκατομμυρια δολαρια.
 

Αν δεν εχουν αλλη δουλεια να κανουν τοτε ναι, σταματα να πληρωνει μισθους και απολυει κοσμο, ισως να κλεισει κιολας (το εχουμε δει να γινεται), απλα αυτο που γινεται (πλεον) συνηθως ειναι οτι αρχιζουν να δουλευουν στα expansions ή στο επομενο παιχνιδι.

Τα κερδη δεν πηγαινουν στους δημιουργους αλλα στους εκδοτες, στις περισσοτερες περιπτωσεις των ΑΑΑ παιχνιδιων που τα developing studios ειναι μερος της εταιριας του εκδοτη. Και ναι, οι developers θα παρουν τα μονο τα 20-40 εκατομμυρια που ηταν οι μισθοι τους, μπορει να παρουν και κανα bonus αν το παιχνιδι παει καλα αλλα μεχρι εκει.
 

Ναι οι εργαζομενοι δουλευουν για το μηνιατικο τους, αντε και τα bonus, τι σου φαινεται τοσο περιεργο;

Αν δεν εχει μεριδιο της εταιριας ο εργαζομενος τοτε μια πετυχημενη εταιρια δεν τον βοηθαει πολυ, σιγουρα μια πετυχημενη εταιρια θα εχει καπως λιγοτερους λογους να τον απολυσει και η εμπειρια του σε αυτην την εταιρια θα μετραει παραπανω οσο πιο επιτυχημένη ειναι αλλα μεχρι εκει.

Νομιζω οτι καπου χαθηκα, μιλας για τους εργαζομενους στα developing studios, τους publishers ή τους ιδιοκτητες των developing studios;

Δημοσ.
4 hours ago, primeragt said:

α τα εξτραδακια ειναι για νεους παικτες ή χρηστες.

ακριβως

34 minutes ago, tsioulak said:

Καθολου λανθασμενη λογικη.

Μια χαρα εχει συγκεκριμενο κοστος ενα παιχνιδι, μπορει να μην ειναι αυτο που ειχαν προυπολογισει αλλα οταν κανουν απολογισμο βλεπουν ποσο κοστισε.

Τα παντα εβαλα στο κοστος των 100 εκατομμυριων στο υποθετικο σεναριο, μισθους, μηχανηματα, κτηρια, προγραμματα, αδειες, γραφικη υλη, καρεκλες, φως, νερο, τηλεφωνο, διαφημισεις κλπ. Ειπα τα παντα μεσα, και ξαναλεω, συμφωνα με τον προεδρο της CD Projekt Red, το witcher 3: wild hunt κοστισε 81 εκατομμυρια δολαρια.
 

Αν δεν εχουν αλλη δουλεια να κανουν τοτε ναι, σταματα να πληρωνει μισθους και απολυει κοσμο, ισως να κλεισει κιολας (το εχουμε δει να γινεται), απλα αυτο που γινεται (πλεον) συνηθως ειναι οτι αρχιζουν να δουλευουν στα expansions ή στο επομενο παιχνιδι.

Τα κερδη δεν πηγαινουν στους δημιουργους αλλα στους εκδοτες, στις περισσοτερες περιπτωσεις των ΑΑΑ παιχνιδιων που τα developing studios ειναι μερος της εταιριας του εκδοτη. Και ναι, οι developers θα παρουν τα μονο τα 20-40 εκατομμυρια που ηταν οι μισθοι τους, μπορει να παρουν και κανα bonus αν το παιχνιδι παει καλα αλλα μεχρι εκει.
 

Ναι οι εργαζομενοι δουλευουν για το μηνιατικο τους, αντε και τα bonus, τι σου φαινεται τοσο περιεργο;

Αν δεν εχει μεριδιο της εταιριας ο εργαζομενος τοτε μια πετυχημενη εταιρια δεν τον βοηθαει πολυ, σιγουρα μια πετυχημενη εταιρια θα εχει καπως λιγοτερους λογους να τον απολυσει και η εμπειρια του σε αυτην την εταιρια θα μετραει παραπανω οσο πιο επιτυχημένη ειναι αλλα μεχρι εκει.

Νομιζω οτι καπου χαθηκα, μιλας για τους εργαζομενους στα developing studios, τους publishers ή τους ιδιοκτητες των developing studios;

 

οχι

η απλοικη αναλυση σου δεν εφαρμοζεται στις συγχρονες εταιριες ουτε ξερεις τι επιχειρηματικο πλανο εφαρμοζει μια εταιρια για να πληρωσει για το κοστος ενος παιχνιδιου

αλλα και μεχρι ποτε

η λογικη θα σε πληρωσω απο τα εσοδα και μετα τελος δεν εχει νοημα

πως θα φτιαχτει το καινουριο παιχνιδι? με τι λεφτα? το support?

 

ομως σε καθε περιπτωση νομιζω οτι εδω χανουμε την ουσια

οπως σου εξηγησα με τις ξυριστικες δεν πληρωνεις την μηχανη αλλα τα ξυραφακια γιατι ειναι πιο ευκολο για τον πελατη να δεσμευτει

οπως ο πολυς κοσμος αγοραζει προιοντα με δοσεις

 

φυσικα δεν ξερεις τι αναλυση εχουν κανει οι οικονομολογοι της εταιριας για το ποιο μοντελο  θα ακολουθησουν

π.χ. σε παιχνιδια f2p οπως το heartstone και το hots τα εσοδα ειναι περισσοτερα απο οσο να κοστιζε το ιδιο το παιχνιδι !

 

 

σε καθε περιπτωση το ζητημα αφορα τις εταιριες και οχι τους παικτες

και οχι φυσικα την ευρωπαικη ενωση και τις βρυξελλες που ακουστηκε απο καποιους αφελεις

τι δουλεια εχουν οι γραφειοκρατες των βρυξελλων να μου υποδειξουν ποσο θα κοστολογω την ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΜΟΥ?

 

συνπεως αν αυτη η μοδα ειναι καλη ο κοσμος θα την εκτιμησει

για αυτους που διαφωνουν εχουν δικαιωμα ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ τα προιοντα

αλλο πραγμα να λες δε μου αρεσει το survivor και δεν το βλεπω και αλλο πραγμα ειναι να το απαγορευσω η να κλεισω το καναλι

 

5 hours ago, thanosAIAS said:

Ναι, πολλές εταιρείες απολύουν τους εργαζόμενους όταν τελειώσει η δουλειά που τους αναθέτουν.

Δηλαδή, πριν καν ολοκληρωθεί το παιχνίδι, εφόσον αυτό που σου ζήτησαν το χεις κάνει..πχ μοντέλα για αντικείμενα ή χαρακτήρες, παίρνεις πόδι.

Είναι ΤΟΣΟ άσχημα τα πράγματα. Δεν υπάρχει full time job για όλους μεγάλε!

Όσο τις αποφάσεις σε μια εταιρεία τις παίρνουν άτομα που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο και απλά πουλάνε προϊόντα, θα καταναλώνουμε σκουπίδια που ανακυκλώνονται.

Οι άνθρωποι που τα σχεδιάζουν δεν αποφασίζουν τίποτε πλέον.

Το λόγο έχουν μόνο οι μάνατζερ των εταιρειών και κάθε χρόνο θέλουν έσοδα.

Ούτε που τους νοιάζει τι πως και γιατί.

 

δεν ειναι απαραιτητα κακο αυτο

μια χαρα λογικη τη βρισκω ο καθενας απο εμας να φτιαξει ενα skin η mount ξερωγω και να το πουλησω στο καταστημα της dota2 να παρω ενα ποσοστο και  τα υπολοιπα η εταιρια

ξερεις ποσα παιδια θα μαζεξουν χαρτζιλικι ετσι και θα στησουν βιογραφικο για προσληψη αυριο?

full time job υπαρχει μονο στο δημοσιο συντροφε

αν τις αποφασεις δεν τις παιρνουν αρμοδιοι και τα παιχνιδια ειναι σκουπιδια εχεις δικαιωμα να ΜΗΝ ΤΑ ΑΓΗΟΡΑΖΕΙς

προφανως  η πλειοψηφια διαφωνει μαζι σου

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...