Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να κανουμε ενα υππλογισμο: Αγορα παιχνιδιου πχ 50€ + DLC 40€=90€ για πχ 150 ωρες ψυχαγωγιας μην υπολογισμενου του multiplayer. Αρα κοστος περιπου 0,6€ ανα ωρα. 

 

Φραπε με φιλους -ες απο 2,5 εως 4€ για περιπου 2 ωρες. Κοστος 1 με 2 € ανα ωρα. Μπονους (δωρεαν DLC) το οτι γνωριζεις κοσμο ισως και καμια ομορφη κοπελα (η παλικάρι).

 

Τι διαλεγετε συνάδελφοι του ινσομνια?

  • Like 2
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάντως δεν πιστεύω ότι το κυριότερο πρόβλημα είναι το τελικό ποσό που θα ρίξεις σε ένα παιχνίδι ή το ποσό/ώρα που κοστίζει, το πρόβλημα κατά την γνώμη μου είναι το pay to win και το ότι κυκλοφορούν ατελή games που εκβιαστικά ζητάνε το κάτι παραπάνω για να ολοκληρωθεί η εμπειρία. Τα 50 ευρώ πρέπει να σου δίνουν το συνολικό πακέτο της εμπειρίας του παιχνιδιού.

  • Like 2
Δημοσ.

Ο καταναλωτής ψήφισε και επέλεξε. 

Beta releases, pre-orders, DLC και loot boxes, αυτά συντελούν την συνταγή της επιτυχίας βάση τον τζίρο και τις πωλήσεις.

Κανένας σοβαρός μάνατζερ-εκδότης δεν θα τολμούσε να προωθήσει τέτοιες εμετικές λύσεις εάν δεν είχε ανάλογες "πλάτες" από προηγούμενες πωλήσεις και τους παχυλούς τζίρους που έφεραν άλλες παρόμοιες προσπάθειες.

Οι gamers, και η ψήφος τους μέσω του πορτοφολιού τους, έφεραν την βιομηχανία σε αυτό το σημείο, όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες.

 

Τουλάχιστον υπάρχουν ακόμη μικρότερες εταιρείες που δεν έχουν, ακόμη, ακολουθήσει τέτοια μοντέλα και niche παιχνίδια που δεν έχουν δυνατότητα για τέτοιες κασκαρίκες.

  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι για αυτό η ΕΑ τα πάει μια χαρά..

 

Δεν έχει μέλλον αυτό το μοντέλο όσο χαζοί και να είναι οι καταναλωτές

 

Επίσης

 

 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Ναι για αυτό η ΕΑ τα πάει μια χαρά..

Δεν έχει μέλλον αυτό το μοντέλο όσο χαζοί και να είναι οι καταναλωτές

Επίσης

Είδες καμία μαζική κίνηση για μείωση/τερματισμό των DLC,lootboxes και λοιπών πρακτικών;

 Προσωπικά δεν παρατήρησα κάτι.

 

 

 

Όσο αφοράν την ΕΑ, απλά έκανε λιγότερο in-your-face κλέψιμο για το Star wars, μέχρι να ξεχάσουν το θέμα τα φόρουμς.

Τα υπόλοιπα προϊόντα της καλά κρατούν με τις ίδιες πρακτικές. 

Επεξ/σία από LongTom
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια προϊόντα της πήγαν καλά εκτός από τα αθλητικά;

Μετράει τη μια αποτυχία μετά την άλλη και αποτυχίες που κόστισαν αρκετά να φτιαχτούν (βλεπε mass effect)

Έχει κόσμο το battlefront μετά από όλα αυτά;

 

Επίσης μην ξεχνάμε πόσες σειρές κατέστρεψαν και σταμάτησαν . Τι ακριβώς έχει η ΕΑ που σαρώνει στις πωλήσεις πλην FIFA και Madden?

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.

Ό,τι επαναλαμβάνεται στο gaming, επαναλαμβάνεται διότι ακριβώς ο κόσμος το έχει αποδεχθεί. Δοκιμάστηκε μια φορά, δύο, τρεις και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πουλάει. Τόσο απλά. Αν στο τέλος τα loot crates καταλήξουν να είναι κομμάτι της core εμπειρίας ενός single player τίτλου, θεωρώ πως θα έχει γίνει γιατί το κοινό -η πλειοψηφία του- επέτρεψε να γίνει κάτι τέτοιο, όσο κι αν (αρκετοί) κάποιοι δεν συμφωνούμε.

  • Like 1
Δημοσ.

ΜΗΝ τα παίζετε! Τόσο απλά! Βρείτε άλλα ενδιαφέροντα ή παίξτε παιχνίδια που δεν είναι έτσι.

Προφανώς υπάρχει αγορά για αυτούς. Στο καλό!

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Quote

βέβαιο πως η βιομηχανία θα είναι πιο προσεκτική –και λιγότερο άπληστη.


τα μοντερνα παιχνιδια θελουν κοπο και χιλιαδες εργατοωρες για εφε ρεαλισμο και realistic cinematics

αυτο σημαινει κοστος εκατονταδων εκαττομυριων

ειναι σαν τις ξυριστικες μηχανες που ειναι φτηνες γιατι η εταιρια τα παιρνει απο τα ξυραφια των

 

o ερεθισμενος συγγραφεας συστηνεται να παιζει απο δω και μπρος πασιεντζα και τετρις

 

 

Επεξ/σία από dieksodo
Δημοσ.

Πιστευω πως το παραδειγμα με την Blizzard ειναι ατυχές. Τα mounts και τα pets ειναι cosmetic αντικειμενα και δεν επηρρεάζουν το gameplay. Ναι εχει το boost που σε παει max level αλλά η φυση των MMO ειναι τετοια που και παλι δεν ειναι pay to win. Καποιος νεος παιχτης θα εχει εναν max level με τραγικο gear και θα του παρει παραπάνω να τον μαθει. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, dieksodo είπε


τα μοντερνα παιχνιδια θελουν κοπο και χιλιαδες εργατοωρες για εφε ρεαλισμο και realistic cinematics

αυτο σημαινει κοστος εκατονταδων εκαττομυριων

 

Καλα ας κοψουν απο την προωθητηκη καμπανια που εχουν φτασει τα 3Α παιχνιδια να κοστιζουν τα ιδια και λειγοτερα απο τα εξοδα προωθησης τους.

Δημοσ.

Κρίμα, πιστεύω η μόνη εταιρεία που δεν στηρίζει τα microtransactions είναι η CD Projekt Red...

Ακόμα και η Naughty Dog είχε μικρο συναλαγές που δίνουν προβάδισμα στο παιχνίδι (online) αγοράζοντας όπλα και skills...

Αραγε, είμαστε δίκαιοι που κάνουμε πειρατεία? 

Υπάρχουν εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών που αξίζουν τα λεφτά μας?

Είναι κρίμα... 

Προσωπικά στηρίζω αρκετά τις: Naughty Dog (για τα αριστουργήματα που μας πρόσφερε και για το "οτι δίνεις παίρνεις"), CD Projekt Red (επίσης το ίδιο), Bethesda (ίσως είναι παράλογο για κάποιους αλλά πιστεύω έχει πολύ καλή ποιότητα παιχνιδιών και οι τιμές πέφτουν σχετικά γρήγορα στα νέα games) και την Valve του παρελθόντος. 

  • Like 1
Δημοσ.

πανε να μας ξεζουμισουν, ουτε ενα βιβλιαρακι δεν βαζουν πλεον μεσα στο κουτι, βγαζουν το παιχνιδι στα 60€ και θες αλλα 30€ με τα 2 dlc που βγαζουν.. ελεος

Δημοσ.

οσο υπαρχει κοσμος να τα σκαει για νεα χρωματα στα ρουχα των χαρακτηρων του καλα κανει η καθε εταιρεια και τα βγαζει δεν περιμενω απο την εταιρεια να μην προσπαθησει να βγαλει οσο το δυνατον περισσοτερο κερδος με τετοιες τακτικες ακομα και αν ειναι αθλιες τακτικες.
Ολο το προβλημα ειναι στα παιδια που πανε και τα αγοραζουν αυτα τα πραγματα....

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...