Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το περασμένο Σάββατο πήραμε από το Κόσμος σπορτ κάτι μποτάκια που είχαμε παραγγείλει από το website τους. 

Απόδειξη αγοράς δεν υπάρχει, η δεν την πήραμε από το κατάστημα ή τη χάσαμε στο δρόμο. Σε επικοινωνία που είχα μαζί τους, μου λένε πως δεν μπορούν να κάνουν αλλαγή χωρίς απόδειξη. Βλέπουν μεν ότι έχει γίνει η αγορά το Σάββατο, αλλά τα χέρια τους είναι δεμένα όπως μου λένε. 

 

Τι μπορούμε να κάνουμε; το θεωρώ τελείως παράλογο το να μην μπορω να αλλάξω την αγορά μου, τρεις μέρες μετά αφόρετο παπούτσι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέκδοση της απόδειξης δεν μπορούν να κάνουν; Έχω ζητήσει αμέτρητες φορές από διάφορα μαγαζιά και πάντα μου την ξανατυπωναν

Επεξ/σία από Kostasspil
  • Like 2
Δημοσ.

Αν είναι δυνατόν να μην μπορούν να σου δώσουν αντίγραφο της απόδειξης;

Εδώ υπάρχουν καταστήματα που σου στέλνουν την απόδειξη  στο mail σου, αν το ζητήσεις. Πήγαινε στο κατάστημα και απαίτησε την απόδειξη και την αλλαγή. 

  • Like 4
Δημοσ.

Αν η απόδειξη είναι όπως των online καταστημάτων, δηλαδή εκτυπωμένη σε Α4 γράφοντας αναλυτικά τι και πως, τότε λογικά γίνεται.

 

Αν πρόκειται όμως για απλή απόδειξη ταμειακής που λέει μόνο ένα ποσό τότε πως να κάνουν επανέκδοση?

Δημοσ.

Η πληρωμή πως έγινε;

Αν έγινε ηλεκτρονικά μέσω του site υπάρχει συσχετισμός της παραγγελίας σου και της πληρωμής σου με την συγκεκριμένη απόδειξη

Αν πλήρωσες στο κατάστημα με κάρτα ισχύει το ίδιο.

Μόνο αν πλήρωσες με μετρητά στο κατάστημα και δεν  αναγράφονται τα  στοιχεία σου στην απόδειξη (πχ απόδειξη ταμειακής μηχανής) μπορούν να ισχυριστούν ότι το προϊόν δεν είναι αυτό της συναλλαγής σου , αλλά από τη στιγμή που υπάρχει η καταχωρημένη παραγγελία σου κάπου υπάρχει και η αντίστοιχη απόδειξη, της οποίας αν ζητήσεις αντίγραφο είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν.

Αυτά στα λένε οι υπαλληλίσκοι  ή ο υπεύθυνος του καταστήματος ;

4 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

 

Αν πρόκειται όμως για απλή απόδειξη ταμειακής που λέει μόνο ένα ποσό τότε πως να κάνουν επανέκδοση?

Αντίγραφο από το καρούλι του ημερολογίου της μηχανής.

Δημοσ.

Update: 

Μίλησα με Κρήτη που έχουν τα κεντρικά τους. Αφήνω τηλέφωνο, μου λέει άσε να το κοιτάξω και θα σε πάρω τηλέφωνο να σε ενημερώσω. 

 

Περνάει καμιά ώρα με παίρνει, μου λέει λυπάμαι, χωρίς απόδειξη δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Μα μου, ανεβάζω τόνο φωνής, ζητάω αν μπορώ να μιλήσω με τον προϊστάμενο του, μου λέει λείπει θα επικοινωνήσει μαζί μου αύριο. 

 

Στα νεύρα μέσα, πάω στο μαγαζί, και βρίσκω το παλικάρι που μου έκανε τη συναλλαγή, του δείχνω τα μποτάκια, λέω τα βλέπεις, εσύ μας τα πούλησες το Σάββατο, θέλουμε να τα αλλάξουμε. Είσαι 100% σίγουρος ότι έβαλες απόδειξη στη τσάντα;

 

Μου λέει την Τρίτη θα κάνει επανέκδοση για να κάνουμε την αλλαγή. Δεν ξέρω για ποιον λόγο η καθυστέρηση, αλλά θα τους δώσω το χρόνο που ζητάνε. 

  • Like 1
Δημοσ.

Απλά ήθελαν να γλιτώσουν την ταλαιπωρία να ψάξουν το καρούλι για να βρουν τη συγκεκριμένη απόδειξη.

Φαίνεται ο σαματάς έκανε τη δουλειά του.Και ο Άγιος φοβέρα θέλει.:P

  • Like 2
Δημοσ.

Ρε παιδιά, μόνο σε εμένα μου φαίνεται λογικό που δεν αλλάζουν ένα προϊόν αν δεν έχεις την απόδειξη; Τι σημασία έχει αν το πήρες πριν 3 μέρες, από τον πωλητή ενδεχομένως να περνάνε δεκάδες πελάτες κάθε μέρα από μπροστά του, πρέπει να τους θυμάται όλους;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

Ρε παιδιά, μόνο σε εμένα μου φαίνεται λογικό που δεν αλλάζουν ένα προϊόν αν δεν έχεις την απόδειξη; Τι σημασία έχει αν το πήρες πριν 3 μέρες, από τον πωλητή ενδεχομένως να περνάνε δεκάδες πελάτες κάθε μέρα από μπροστά του, πρέπει να τους θυμάται όλους;

Επανέκδοση απόδειξης και παπαλα

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

Ρε παιδιά, μόνο σε εμένα μου φαίνεται λογικό που δεν αλλάζουν ένα προϊόν αν δεν έχεις την απόδειξη; Τι σημασία έχει αν το πήρες πριν 3 μέρες, από τον πωλητή ενδεχομένως να περνάνε δεκάδες πελάτες κάθε μέρα από μπροστά του, πρέπει να τους θυμάται όλους;

Μια χαρά μας ξέρει το μαγαζί, τακτικοί πελάτες είμαστε και η γυναίκα μου και εγώ. Συν της άλλης δεν μιλάμε για τπτ Αθήνα, για ρόδο μιλάμε... Πόσες αποδείξεις να κόψει χειμωνιάτικα; δέκα; είκοσι; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

zio, αν είναι υποχρέωση του καταστήματος, δεν τίθεται θέμα και κακώς φέρνουν αντιρρήσεις. 

Αν δεν υπάρχει υποχρέωση και γίνεται στα πλαίσια εξυπηρέτησης του πελάτη,  το κρατάμε στα υπόψιν και δίνουμε ένα respect και μια προτίμηση  στα καταστήματα που το έχουν υιοθετήσει σαν πολιτική τους!

Κάποιος πιο ειδικός ας μας εξηγήσει τι απ' τα δύο είναι.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 1
  • 5 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Αγορασα κάτι απο zara home, και τελικά αυτοί που έλαβαν το δώρο αποφάσισαν να το αλλάξουν. Μέσα δεν είχε κάρτα αλλαγής, και εγώ πέταξα την απόδειξη.

Έχω όμως τη σσυναλλάγη από την τράπεζα που λέει ημερομηνία και ποσό που χρεώθηκε στην κάρτα μου.

Μπορω λέτε να κάνω κάτι;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, georgemvg είπε

Αγορασα κάτι απο zara home, και τελικά αυτοί που έλαβαν το δώρο αποφάσισαν να το αλλάξουν. Μέσα δεν είχε κάρτα αλλαγής, και εγώ πέταξα την απόδειξη.

Έχω όμως τη σσυναλλάγη από την τράπεζα που λέει ημερομηνία και ποσό που χρεώθηκε στην κάρτα μου.

Μπορω λέτε να κάνω κάτι;

Λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Σέ πολλά καταστήματα το δέχονται. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...