Konstantin77 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) το είχε ξαναβάλει νομίζω ή λάθος? Το πρώτο το είχα ξεσκίσει, αλλά δεν ξέρω μετά από τόσα χρόνια αν αξίζει την ενασχόληση Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2018 από Konstantin77
agrio.imeros Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 12 λεπτά πριν, Konstantin77 είπε το είχε ξαναβάλει νομίζω ή λάθος? Είχε δωρίσει κλειδί το Humble Bundle για Steam τον περασμένο Μάιο...
hasiotis_john Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2018 Σημαντικό για την συγκεκριμένη έκδοση της προσφοράς ότι είναι DRM-FREE --> No activation or online connection required to play. 2
imetrelosOK Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Στις 16/2/2018 στις 4:57 ΜΜ, Lotan είπε https://www.gog.com/ Πως ακριβώς λειτουργεί??? Δεν δίνει κωδικό steam? (είμαι άσχετος με GoG)
saxos55 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Κάθε παιχνίδι που παίρνεις στο GOG μπαίνει στο account σου στο GOG (όπως γίνεται στο STEAM). Η διαφορά είναι πως το παιχνίδι είναι DRM-FREE (ξεκλείδωτο), με λίγα λόγια δεν χρειάζεσαι κάποιον client για να το παίξεις (όπως στο STEAM). Όπου και να είσαι, κάνεις login στο GOG και το κατεβάζεις για install. Εννοείται βέβαια πως το παιχνίδι είναι μόνο δικό σου και δεν είναι για «διανομή», δηλαδή να το ανεβάσεις κάπου να το κατεβάσουν όλοι. Απλά δεν έχει προστασία από αντιγραφή. Επίσης στο GOG μπορείς να συνδέσεις κάποια από τα παιχνίδια που έχεις ήδη στο STEAM και να τα έχεις κι εκεί (χωρίς να τα αγοράσεις εκ νέου και χωρίς να έχουν DRM φυσικά). Τέλος, έχει και το GOG δικό του client, το GOG Galaxy το οποίο είναι το αντίστοιχο του STEAM (για να κατεβάζεις τα παιχνίδια από εκεί και όχι από το site), το οποίο προς το παρόν είναι προαιρετικό. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!