Επισκέπτης Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 15 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε Λάθος έχουν γράψει, 220 έχει τελική. https://www.autoevolution.com/cars/honda-civic-5-doors-2016.html#aeng_honda-civic-5-doors-2016-15-6mt-182-hp Βάση Wikipedia έχει δύο ειδων,ένα με 220Nm,τελική 200χλμ και ένα με 240Nm και τελική 220χλμ. Η διαφορά είναι στη μεταβαλλόμενη μετάδοση του κιβωτίου ταχυτήτων,αυτά λέει το Wikipedia,τώρα λεπτομέρειες δεν είμαι μηχανικός να ξέρω.
opcorsa Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 21 λεπτά πριν, NickTG είπε Αν δεν ξέρεις τι να απαντήσεις δεν πειράζει τύπε. Κάνε πως δεν το είδες. δεν χρειαζεται να αποδειξω τιποτα και σε κανεναν τυπε.. οι γνωστες του auto-moto εδω ξερουν 2
NickTG Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Ας αφήσω και αυτό εδώ για όποιον ενδιαφέρεται: https://metinmediamath.wordpress.com/2013/12/14/how-to-calculate-maximum-car-speed-examples-mercedes-c-180-bugatti-veyron/ 2 1
mp123 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Το αυτοκίνητο έχει τελική 220.όπως και να έχει είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει.
opcorsa Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 15 λεπτά πριν, mp123 είπε Το αυτοκίνητο έχει τελική 220.όπως και να έχει είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει. ναι αλλα δεν φταιει η χοντα για αυτο (ο νοων νοειτω)
mp123 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 10 λεπτά πριν, opcorsa είπε ναι αλλα δεν φταιει η χοντα για αυτο (ο νοων νοειτω) Οκ δεκτό φταίει η φορολογία. Αλλά όπως να έχει 25500 που το βλέπω να κάνει είναι πολλά.
opcorsa Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 8 λεπτά πριν, mp123 είπε Οκ δεκτό φταίει η φορολογία. Αλλά όπως να έχει 25500 που το βλέπω να κάνει είναι πολλά. χαχα δεν εννουσα την φορολογια.... φορολογια εχουν ολες οι εταιρειες... εχεις μια ακομα ευκαιρια
mp123 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 7 λεπτά πριν, opcorsa είπε χαχα δεν εννουσα την φορολογια.... φορολογια εχουν ολες οι εταιρειες... εχεις μια ακομα ευκαιρια Ποιος φταιει; ο επίσημος εισαγωγέας; 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Moderators Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 1 hour ago, jmmys said: Βάση Wikipedia έχει δύο ειδων,ένα με 220Nm,τελική 200χλμ και ένα με 240Nm και τελική 220χλμ. Η διαφορά είναι στη μεταβαλλόμενη μετάδοση του κιβωτίου ταχυτήτων,αυτά λέει το Wikipedia,τώρα λεπτομέρειες δεν είμαι μηχανικός να ξέρω. Αυτό με το CVT πάει μέχρι 200. Το manual 220. 2
Speculoos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 4 ώρες πριν, adi32 είπε Καλύτερα να πιάνεις τα 0-200 σε 25'' και να έχεις τελική 200 παρά 0-200 σε 35" και τελική 220 E...δεν υπάρχουν και πολλά αυτοκίνητα που πιάνουν τα 200 σε 25"...
Joshua21 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 7 ώρες πριν, un_peu_sommeillé είπε Πάντως είναι ξεφτίλα να έχεις 182 ps και να σκάει από δίπλα ένας τύπος με ένα χαμηλότερης ιπποδύναμης αυτοκίνητο και να σου κάνει προσπέραση! Μου θύμισες αυτόν: Η τελική ταχύτητα ενός αυτοκινήτου εξαρτάται από ιπποδύναμη όπως φαντάζεσαι, αλλά και από τη ροπή, τις καμπύλες των παραπάνω, το συνολικό βάρος, τις διαστάσεις/βάρη τροχών και ελαστικών, τις σχέσεις μετάδοσης, τις απώλειες μετάδοσης, την αεροδυναμική κτλ.
un_peu_sommeillé Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 16 hours ago, NickTG said: Ας αφήσω και αυτό εδώ για όποιον ενδιαφέρεται: https://metinmediamath.wordpress.com/2013/12/14/how-to-calculate-maximum-car-speed-examples-mercedes-c-180-bugatti-veyron/ Ενδιαφέρον. Thanks! Μπράβο ρε παιδιά! Τελικά όταν δεν ξέρεις κάτι, πρέπει να ρωτάς! Η ερώτησή μου βρήκε άμεση και πλήρης απάντηση. Thanks! 2
gia_nnis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Στις 15/2/2018 στις 8:45 ΜΜ, NT1G είπε Σκοπεύεις να το πάρεις και αυτό σε χάλασε δηλαδή; Επίσης στα πόσα θα σου κάνει προσπέραση αυτός με την χαμηλότερη ιπποδύναμη, στα 201; Αυτός εδώ πιάνει 230 km/h για να μην νιώθετε μειονεκτικά στα φανάρια. Καλο το χοντακι αλλα πολυ βαρετο στο βιντεο...
Putman Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2018 Φυσικά αφού δε σας μαμαει η τροχαία θέλετε και 220 τελική.
JimasGR Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 Πρωτον : Στα σαιτ και οπουδηποτε γενικα διαβαζετε δινονται τελικες σε πραγματικα χιλιομετρα. Αναλογα το αυτοκινητο, το κοντερ μπορει να κλεβει ακομα και 20 χιλιομετρα. Αυτο πρακτικα σημαινει οτι μπορει εσυ στο κοντερ να βλεπεις 240 και το αμαξι να πηγαινει πραγματικα με 220 χλμ/ω. Δευτερον : Ας το πουμε μπακαλιστικα 20 κιλα ροπης αντιστοιχουν (μεσος ορος) σε ενα 2λιτρο ατμοσφαιρικο αμαξι. Αυτο το αμαξι μπορει να βγαζει τα αλογα του, ισως και την ροπη του, μετα τις 6 χιλιαδες στροφες και ετσι στις τελικες του να βρισκεται μεσα στο φασμα των στροφων που ευννοειται. Αντιθετως ενα αμαξι χαμηλου κυβισμου που βγαζει αυτα τα νουμερα αντιστοιχα αλλα με την χρηση καποιου υπερτροφοδοτη (τουρμπο ή κομπρεσσορα) μπορει ναι μεν να βγαζει υψηλα Χ αλογα και Υ κιλα ροπης αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι κοντα στις στροφες που ευννουν την τελικη του ταχυτητα. Μια ματια σε ενα διαγραμμα ροπης-ιπποδυναμης θα σας δειξει σε ποιες στροφες το αμαξι βγαζει αυτα τα νουμερα και κατα ποσο μειωνονται μεχρι τον κοφτη. Ελπιζω να εγινα κατανοητος 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα