Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, anifiend είπε

Καλά αν δεν έχει καλό support η Amazon, τι έχουν οι υπόλοιποι... Το ακούσαμε κι αυτό.

Έχει και chat που δουλεύει μια χαρά. Πάτα help και contact και στο βγάζει μια χαρά και δε χρεώνεσαι και με τηλέφωνα.

Το θέμα είναι πως πλέον εξαπλώνεται σε ανησυχητικό επίπεδο. Όπως πάει, σε λίγα χρόνια θα είναι πολύ δύσκολο να την ανταγωνιστούν στο λιανεμπόριο.

Θέλω να πιστεύω ότι έχεις κάνει την υπόθεση ότι πριν προβώ σε τηλεφωνική επικοινωνία είχα δοκιμάσει τα πάντα όλα...ε? 

Κοίτα προφανώς το καλό support είναι και αυτό υποκειμενικό ζήτημα . Για εμένα τουλάχιστον βασικό κριτήριο είναι η διαχείριση συνθετών ζητημάτων.. Το δικό μου ήταν σε αυτή την κατηγορία.. Μπορώ να δεχτώ όμως ότι ίσως να είμαι μεμονωμένη περίπτωση.. Εν κατακλείδι εγώ δεν έλαβα καλό support.. My money still missing...

Τώρα αν θεωρείς καλό support η απάντηση σε ερώτημα σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά προϊόντος, έχουμε διαφορετική οπτική στο ζήτημα. 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Getapen είπε

Θέλω να πιστεύω ότι έχεις κάνει την υπόθεση ότι πριν προβώ σε τηλεφωνική επικοινωνία είχα δοκιμάσει τα πάντα όλα...ε? 

Κοίτα προφανώς το καλό support είναι και αυτό υποκειμενικό ζήτημα . Για εμένα τουλάχιστον βασικό κριτήριο είναι η διαχείριση συνθετών ζητημάτων.. Το δικό μου ήταν σε αυτή την κατηγορία.. Μπορώ να δεχτώ όμως ότι ίσως να είμαι μεμονωμένη περίπτωση.. Εν κατακλείδι εγώ δεν έλαβα καλό support.. My money still missing...

Τώρα αν θεωρείς καλό support η απάντηση σε ερώτημα σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά προϊόντος, έχουμε διαφορετική οπτική στο ζήτημα. 

Από προσωπική εμπειρία μιλάω και εγώ και μάλιστα με θέματα ακύρωσης, επιστροφής κτλ. Μήπως η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε αυτούς αλλά στην τράπεζά σου;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, anifiend είπε

Από προσωπική εμπειρία μιλάω και εγώ και μάλιστα με θέματα ακύρωσης, επιστροφής κτλ. Μήπως η καθυστέρηση δεν οφείλεται σε αυτούς αλλά στην τράπεζά σου;

Η τράπεζα απέκλεισε τη πιθανότητα. Κάτι πήγε πολύ στραβά στην υπόθεση μου.. Άκρη δεν έχω βρει.. Μάλλον είναι έργο του Μάικ Λαμαρ :D

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, nectons είπε

Πανέξυπνη κίνηση! Ας γλυτώσουμε χρήματα από τις συνεργαζόμενες κούριερ, ας δώσουμε φθηνότερα το προϊόν στον πελάτη και γιατί όχι αφού θα προσλάβουν κόσμο να τον εκμεταλευτούν και για γενικές υπηρεσίες κούριερ. Απορώ γιατί δεν το είχαν σκεφτεί νωρίτερα! Αρχίζει και τρίζει πολύ τα δόντια της η αμαζον...

Εγώ όποτε έχω παραγγείλει με φαστ σιπινγκ (14 ευρώ) έρχεται την μεθεπόμενη μέρα. Χαλάλι λοιπόν τα 6 επιπλέον ευρώ. Δοκίμασε το. Στο φέρνει η κούριερ στην πόρτα σου.

εγω απλα περιμενω να περασει το estimated delivery date και περνω refund to shipping :)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Getapen είπε

Η Amazon έχει το χειρότερο support ever... Για να βρεις τηλ πρέπει να ψάξεις σε φόρουμ και ταυτόχρονα να φτιάξεις φανουροπιτα ...

Και ευτυχώς κάποιο χριστιανός το έχει βρει και ανεβάσει.. Αγόρασα amazon gift.. Το transaction δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.. Τα λεφτά έφυγαν.. Με χίλια ζόρια βρήκα τηλέφωνο.. Πήρα και υποσχέθηκαν ότι θα γυρίσουν.. Ακόμα αναμένω.. Έχουν περάσει μηνεεεεεεεες.. Θα φτιάξω ξανά φανουροπιτα.. 

δεν θα πω πολλά πολλά οποίος έχει χρησιμοποιήσει το αμαζον ξέρει πως λειτουργούν τώρα άμα έχει πέσει σε περίπτωση για μια συγκεκριμένη αγορά τι να πω έμενα προσωπικά είμαι στην άλλη μεριά του νήματος μου έχουν κάνει refund πριν στείλω καν πίσω το προϊών γενικά το σύστημα του για εγγυηση ,επιστροφές κτλ δεν υπάρχει κάτι καλύτερο πουθενά αλλού και έχω ψωνισει απο παντού σχεδόν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...