{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2018 OK κατάλαβα τι εννοείς παρόλα αυτά ο παλιός Dante είναι κοντά στα 30 ενώ αυτός κάτω από 20 και γενικά η ανάλυση είναι way too deep για τόσο flat character, tbh ποτε δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία και μάλλον για αυτό διασκέδασα με το reboot.
Fulgore Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2018 Βασικα δεν νομιζω να ειχαμε ποτε ακριβη ηλικια για τις διαφορετικες εκδοσεις του Dante σε ολα τα παιχνιδια,παρα μονο υποθεσεις. Ειδικα αν το γυρισουμε στο υπερφυσικο που δεν ειναι καν κανονικος ανθρωπος για να γερναει το ιδιο γρηγορα τοτε εκει ειναι που δεν βγαινει καν συμπερασμα. 1
logistoulis Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2018 Υπάρχουν διάφορες θεωρίες όπως λες που δεν είναι και τόσο υποθέσεις έχουν βάση σύμφωνα με το υπόλοιπο lore της σειράς Πχ στο 2 που είναι πιο σοβαρός και "βαρύς" από κάθε άλλο τίτλο σου λέει ότι εκεί είναι μεγάλος ενώ στο 3 που είναι πιο καραγκιόζης από όλα τα άλλα σου λέει ότι είναι πιο μικρός Θα ξαναβρώ το βίντεο όταν ξανακατσω σε pc
ikaruga24 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Στις 2/16/2018 στις 4:31 ΜΜ, logistoulis είπε Στις 2/13/2018 στις 10:18 ΜΜ, ikaruga24 είπε Φυσικά αυτό που θέλουμε είναι να το πιαστεί μαζί του η Platinum για τη δημιουργία του. εγώ δεν το θέλω, έχει βγάλει κάποια καλά πράγματα η platinum όμως σε γενικές γραμμές είναι πολύ αναξιόπιστη εταιρεία με αρκετές σαβούρες στο ιστορικό της (όχι ότι και η capcom δεν βγάζει σαβούρες, αλλά τεσπα ας πούμε ότι είναι μια εταιρεία με μακροχρόνια γνώση και καλύτερες υποδομές από την platinum που ώρες ώρες χαροπαλεύει να μείνει ζωντανή και ακόμα και οι παιχνιδάρες της δεν είναι μεγάλες εμπορικές επιτυχίες) επίσης το σύστημα μάχης του dmc4 που είναι και το αποκορύφωμα της σειράς, είναι σαφώς ΠΟΛΥ καλύτερο και πιο βαθύ από ότι έχουμε δει στα παιχνίδια της platinum Μα ο αρχικός δημιουργός του Devil May Cry/Bayonetta είναι ο αρχηγός Kamiya και η ομάδα του της Platinum πριν γίνουν Platinum και όπως πάντα ο original developer (και τα τσιράκια/μαθητές) έχει την καλύτερη πιθανότητα να δημιουργήσει κάτι που θα είναι χτυπητό και φυσικά μέσα στο πνεύμα αυτού που όλοι περιμένουμε. Ελάχιστες εξαιρέσεις έχουν υπάρξει από παιχνίδια και σειρές που κάποιος άλλος έκανε ισάξια ή καλύτερη δουλειά από τον original developer. Μέχρι και σήμερα ομάδες που δημιουργούν συγκεκριμένα στυλ παιχνιδιών δείχνουν να τα έχουν μαστεράρει οπότε και πάντα το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον σε υψηλό επίπεδο στο κομμάτι που θέλει να εστιάσει. Μέχρι και ένα παιχνίδι όπως το Nier Automata που δεν χρειαζόταν να εμπλακεί η Platinum για το στυλ που είναι εν τέλη η εμπλοκή της απλά αποθέωσε το παιχνίδι.
logistoulis Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) αυτό που με χαλάει βασικά στο bayonetta είναι διάφορα quick time events, μου κάνει λίγο πιο "χαζό" σε σχέση με τα dmc αλλά οκ ας μην το υπεραναλύουμε, σίγουρα τα bayonetta είναι από τα καλύτερα παιχνίδια τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι η platinum δεν έχει πολύ κακά παιχνίδια στο ιστορικό της (χελωνονιτζάκια, avatar).. και παιχνίδια που δεν είναι να πεις ότι πήγε να το παίξει ΕΑ και να μαζέψει λεφτά από τη σαβούρα, τίποτα δε μάζεψε, μπήκε μέσα και χάλασε και το όνομά της.. το nier είναι αυτό που την κράτησε στη ζωή το οποίο δεν πρόκειται και για καμιά φοβερή εμπορική επιτυχία.. δεν είναι παιχνίδι για όλους.. βασικά η συγκεκριμένη εταιρεία δεν πρέπει να έχει και κανένα παιχνίδι που να έχει ξεσκιστεί σε πωλήσεις παρά τις καλές κριτικές και το σούσουρο γύρω από το όνομά της.. και μία μεγάλη δουλειά που πήγε να κάνει με την ms ναυάγισε.. είναι μικρό στούντιο με τα καλά του και τα κακά του, αλλά δυστυχώς δεν είναι και project red να μετράει μόνο επιτυχίες ή να είναι και επιλεκτικοί... (ή να μπορούν να είναι επιλεκτικοί) , πασχίζει να επιβιώσει και δεν έχει σταθερή ποιότητα.. απλά έχει κάποιες πολύ καλές στιγμές (σχεδόν φωτοβολίδες όμως) που συνεχίζουν να μας την κάνουν αγαπητή και να περιμένουμε νέα παιχνίδια από αυτήν με ανυπομονησία.. αλλά αν το βάλεις κάτω και το σκεφτείς με λιγότερο συναίσθημα ίσως την εκθειάζουμε περισσότερο από ότι θα έπρεπε.. εγώ προσωπικά έχω αρχίσει να κρατάω μικρό καλάθι για την platinum Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2018 από logistoulis
ikaruga24 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2018 Η κατάρα του δημιουργείς παιχνίδια που να απευθύνονται σε συγκεκριμένα γούστα όταν ταυτόχρονα θες να το παίξεις και λίγο διαφορετικά. Η platinum όταν αποχωρίστηκε από την Capcom και έγινε Platinum το έκανε αυτό με πολύ κακούς όρους. Είχε όμως όρεξη και ταλέντο και κατάφεραν και δημιούργησαν το επόμενο επίπεδο Devil May Cry που ήταν το Bayonetta. Τα quick time events που αναφέρεσαι άλλους ενοχλούν και άλλους όχι. Εμένα με βάζεις στην ίδια κατηγορία με εσένα σε αυτό και δεν τα θέλω στο παιχνίδι και ευτυχώς το κατάλαβαν και στο 2 δεν υπάρχουν. Το ότι η Platinum έχει και κακά παιχνίδια στο ιστορικό της είναι γεγονός αλλά για άλλον λόγο και όχι από έλλειψη ταλέντου. Οταν ψάχνεις λεφτά για να δημιουργήσεις κάτι νέο και είσαι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας δυστυχώς αναλαμβάνεις με τα λιγότερα που μπορείς κάποια γνωστά ονόματα μπας και μπει κάνα ζεστό χρήμα στο ταμείο μέχρι να βρεθεί η στιγμή που θα παρουσιάσεις τις παιχνιδάρες σου. Ετσι ακριβώς έγινε κιόλας. Μπήκε η nintendo από πίσω και πήραμε το Bayonetta 2 ενώ ταυτόχρονα μπήκε και η square enix και πήραμε και το Nier Automata. Δεν είναι δύσκολο η εταιρία να γίνει απλά μια δεύτερη Atlus-NiS και να προσφέρει απλά αυτό που ξέρει καλύτερα ενώ ταυτόχρονα να ενοικιάζει τις υπηρεσίες της για τρίτους. Εν πάση περιπτώσει αυτήν θέλουμε να προσλάβει η Capcom για το νέο Devil May Cry. Είναι η πλέον κατάλληλη και θα το γουστάρει δεόντως και ο original δημιουργός να ξαναεπιστρέψει και να μας προσφέρει τον καλύτερο Dante που είδαμε ποτέ με το καλύτερο και βαθύτερο σύστημα μάχης στη σειρά (και γιατί όχι, γενικότερα) ever μέχρι και τότε. 2
Fulgore Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δυστηχως ειναι κακο port και δεν αξιζει την αρχικη του τιμη http://www.metacritic.com/game/playstation-4/devil-may-cry-hd-collection http://steamcommunity.com/app/631510 Δανειζομαι σχολιο στο παραπανω. It runs well, like a PS2 port should. But it's lacking. Fullscreen mode is buggy to get to work correctly. The game can't decide if it wants to be borderless fullscreen or FSE. And the only way to get proper FSE Vsync is by forcing Vsync through the drivers and hoping it works the first time. Or you have to edit the config file so fulscreen is set to yes, borderless no. And then get in game hope it works, or alt-enter to switch between windowed and fullscreen until it works. (Big problem for Windows 7 where you can disable the compositor) Keyboard mapping is asinine, stuck with controller presets like in original games. No mouse support (Some people prefer to use the mouse buttons rather than a keyboard.) Uses FXAA instead of MSAA for AA (This is not a modern deferred rendered game. There is no excuse. It is extremely lazy.) They made new button icons for Xbox One controllers and even a new controller image in the in game settings but it's hilariously low resolution and the textures are so comrpessed it's laughable. I guess they wanted to match how god awful the existing UI textures look. The in game textures have been run through an upscaling filter and look pretty meh. There are plenty of visible texture seams that are not fixed. You have to edit a config file to get a resolution higher than 1080p. (And you still might have fiddle with alt-enter and back to get it to stick right) There is no option to disable the god awful motion blur in DMC3, but for whatever reason it's totally removed in DMC1 (Where as it is present in the PS3/360 versions). They bothered to make a nice high res font for the launcher, but couldn't be bothered to replace any of the fonts in the games themselves.
ikaruga24 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Meh, όποιος περίμενε να γίνει κάτι ξεχωριστό για το PC για ένα απλό HD remaster προηγούμενης γενιάς τότε έχει βάλει λάθος τις προτεραιότητες του. Το παιχνίδι είναι ακριβώς το ίδιο στο PC όπως είναι στο PS4/Xbox και μην περιμένετε κάτι διαφορετικό. Αν γουστάρετε τη σειρά θα το τσιμπήσετε χωρίς πολλά πολλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα