Προς το περιεχόμενο

Devil May Cry HD Collection [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, Fulgore said:

Νομιζω οτι ημουν ξεκαθαρος σε αυτο που εγραψα?Ηταν το τελευταιο DmC skill based και γενικα δυσκολο?

Το αν τα dmc της συλλογης(και το 4)τα θεωρει ο καθενας skill based ή οχι νομιζω οτι ελαχιστους ενδιαφερει ποσο μαλλον να φτανουμε σε σημειο να γινεται συγκριση με αλλα online pvp παιχνιδια τυπου Street fighter 4.

Βασικα η ολη κουβεντα εγινε γυρω απο το τελευταιο DmC οπως το εγραψα και πιο πισω, επειδη ηταν πιο ευκολο να βγαλεις combo και SSS ranks απο τα προηγουμενα και απο εκει ξεκινησε ενας ελιτισμος ας το πουμε προς τα προηγουμενα παιχνιδια με τα αντιστοιχα SSS ranks .

Και εγω αυτο ακριβως εγραψα περι achievement. Ποιο ειναι δηλαδη το συγκεκριμενο κοινο που στοχευει η εταιρεια?Το 1-4% που θα ασχοληθει με το παιχνιδι να κανει SSS ranks σε ολες τις πιστες ή να παιξει σε υψηλοτερα επιπεδα δυσκολιας?

Επισης καλο ειναι να προσδιοριζετε οταν λετε Skill για το τι εννοειτε.Ο συμφορουμιτης πιο πανω λεει οτι τα παιχνιδια θεωρουνται skill based οχι για να τα τερματισεις,αλλα για να κανεις SSS ranks που στην πραξη ελαχιστους τους ενδιεφερε ουτως ή αλλως.

Το αν ήσουν ξεκάθαρος δεν νομίζω ότι έχει σημασία, καθώς δεν απάντησες σε αυτό που είπα. Άλλο πράγμα η δυσκολία και άλλο πράγμα το skill-based/βάθος ενός παιχνιδιού. Συνήθως συνδυάζονται και τα δύο αλλά δεν είναι ανάγκη. Όπως είπα και με το παράδειγμα μου με το bullet hell είναι πρακτικά εύκολο να το τερματίσεις, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει βάθος στο παιχνίδι.

Ενδιαφέρει όλους αυτούς που "θάψανε" το τελευταίο παιχνίδι που καθώς λες ότι έφαγε πολλή λάσπη δεν πρέπει να ήταν και τόσοι λίγοι. Το ότι κάποιος δεν θέλει/μπορεί να φτάσει αυτό το επίπεδο στα παιχνίδια αυτά, δεν σημαίνει ότι δεν το επιζητεί. Δεν πρόκειται να γίνω ποτέ Grandmaster στο Street Fighter και να πηγαίνω σε πρωταθλήματα, αυτό δεν σημαίνει ότι δε θα με ενοχλήσει αν το αλλάξουν και το κάνουν να είναι τρομακτικά απλό σε σύγκριση με τα προηγούμενα (άσχετα, ότι μπορεί κάποιος να πει ότι το κάνανε για το 5 και έγινε χαμός). Δεν έχει σημασία το single player/multi player, μιλάμε για βάθος συστημάτων που υπάρχουν από πίσω και αυτός  νομίζω είναι και ο λόγος που έδωσε το παράδειγμα αυτό ο ikaruga.

Δεν είναι ελιτισμός να θέλεις να υπάρχει granularity στα επιτεύγματα ενός παιχνιδιού. Αν είναι τόσο ανούσιο και άχρηστο τότε τι σε ενδιαφέρει να μπορούν να το πάρουν όλοι? Το να μπορείς να πάρεις εύκολα όλα τα επιτεύγματα ενός παιχνιδιού δεν προσφέρει σε κανέναν τίποτα. Ακόμα και αυτός που το έκανε σπαμάροντας Y ξέρει ότι δεν το άξιζε οπότε και δε θα αντλήσει καθόλου ευχαρίστηση από αυτό. Όλη η χαρά για τα video games είναι η χαρά του κάτι πέτυχα, είμαι γαμάτος, έγινα καλύτερος κτλπ. Αν το δίνει έτοιμο στο πιάτο δεν πρόκεται κανείς να αντλήσει αυτή τη χαρά, ούτε ο casual ούτε ο hardcore.

Σου είπα το παράδειγμα με τα rpg's το αγνόησες. Σχετικά με τα achievements, στα rpg's η πλειοψηφία δεν τερματίζει ποτέ το παιχνίδι. Είναι valid επιλογή να αφαιρέσουμε το δεύτερο μισό ενός rpg αφού λίγους ενδιαφέρει ούτως ή αλλιώς?

Τέλος, τα skill based παιχνίδια είναι αυτά που προσφέρουν το συστεμικό βάθος που χρειάζεται για να μπορούν να διαχωριστούν οι παίχτες ανάλογα με το πόσο καλά μπορούν να ανταπεξέλθουν στους κανόνες του παιχνιδιού ή όχι. Η δυσκολία και το single/multi player δεν παίζουν κανένα ρόλο σε αυτό (ασχέτως ότι μπορεί να θεωρηθεί το DMC multiplayer με τη λογική σύγκρισης score).

  • Like 1
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Aruil είπε

 Σχετικά με τα achievements, στα rpg's η πλειοψηφία δεν τερματίζει ποτέ το παιχνίδι. Είναι valid επιλογή να αφαιρέσουμε το δεύτερο μισό ενός rpg αφού λίγους ενδιαφέρει ούτως ή αλλιώς?

Το παραδειγμα σου ειναι τελειως ασχετο. Συγκρινεις ενα προεραιτικο achievement του τυπου ''τερματισε ολες τις πιστες στο χ επιπεδο δυσκολιας'' ή ''τερματισε ολες τις πιστες με SSS rank'' με το να βγαλεις ολοκληρο μερος του παιχνιδιου?

Τα achievement τα ανεφερα καθαρα και μονο για να τονισω ποιο ειναι αυτο το ποσοστο που θα κατσει να ασχοληθει με αυτα τα επιπεδα δυσκολιας και τα SSS ranks,οπως συμβαινει και με αλλα παιχνιδια φυσικα.

Και στην τελικη δεν καταλαβαινω την ολη αντιδραση στα σχολια αυτα.Αυτο που γραφτηκε εξ αρχης στο skill base του παιχνιδιου δεν ειναι ποσο βαθος εχει ή ποσο δυσκολο ειναι να γινεις master στο παιχνιδι.

ΤΟ skill based που αναφερθηκε εξ αρχης ηταν στο ποσο δυσκολα θα τερματισεις το παιχνιδι οχι για το ποσο ευκολα ή δυσκολα θα μπορεσει καποιος να γινει ειδικος σε αυτο.Εκει πηγαιναν και ολα τα σχολια γυρω απο το DmC,οχι αν εχει παραπανω βαθος απο τα πιο παλια παιχνιδια(που δεν εχει).

Αρα ξαναγυρναμε λοιπον σε αυτο που ειχε γραφτει εξ αρχης οτι τα dmc παιχνιδια δεν ηταν ποτε τοσο skill based στο να βγαλεις το παιχνιδι. Στο να γινεις master σε αυτα ναι ηταν παντα πιο skill based απο το τελευταιο DmC.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
Στις 2/14/2018 στις 4:51 ΜΜ, JohnVani18 είπε

Πραγματικά πολύ hate για το DmC. Σαν παιχνίδι καλό ήταν όπως προ ειπώθηκε.
Και είχε φανταστικό OST.

αν είχε άλλο όνομα δεν θα υπήρχε πρόβλημα, αλλά τέτοιος βιασμός του dante ήταν απαράδεκτος 

Στις 2/13/2018 στις 10:18 ΜΜ, ikaruga24 είπε

  Φυσικά αυτό που θέλουμε είναι να το πιαστεί μαζί του η Platinum για τη δημιουργία του.   

εγώ δεν το θέλω, έχει βγάλει κάποια καλά πράγματα η platinum όμως σε γενικές γραμμές είναι πολύ αναξιόπιστη εταιρεία με αρκετές σαβούρες στο ιστορικό της (όχι ότι και η capcom δεν βγάζει σαβούρες, αλλά τεσπα ας πούμε ότι είναι μια εταιρεία με μακροχρόνια γνώση και καλύτερες υποδομές από την platinum που ώρες ώρες χαροπαλεύει να μείνει ζωντανή και ακόμα και οι παιχνιδάρες της δεν είναι μεγάλες εμπορικές επιτυχίες) 

επίσης το σύστημα μάχης του dmc4 που είναι και το αποκορύφωμα της σειράς, είναι σαφώς ΠΟΛΥ καλύτερο και πιο βαθύ από ότι έχουμε δει στα παιχνίδια της platinum 

Στις 2/14/2018 στις 9:08 ΜΜ, W0zzAp είπε

Γενικα το θεωρω το δευτερο χειροτερο πανω απτο DMC 2 το οποιο αποτι διαβαζω θεωρειται απτους περισσοτερους το χειροτερο της σειρας.Ολα παιζονται ευχαριστα για μενα αλλα το 2 μου φανηκε το πιο αδιαφορο.

Αν εβαζα καποια σειρα απτο καλυτερο στο χειροτερο πιθανων αν ηταν ετσι:

Devil May Cry - Devil May Cry 3 - Devil May Cry 4 - DMC(reboot) - Devil May Cry 2

το 2 ήταν όντως κακό, αλλά δεν ήταν όσο γελοίο ήταν το reboot 

στην κατάταξή σου θα έβαζα 4 με 3 μαζί (το 4 είχε καλύτερο gameplay αλλά φαίνεται ότι είναι μισοτελειωμένο, το 3 προφανώς πιο ολοκληρωμένο) μετά το 1 που ήταν επαναστατικό όταν βγήκε και στον πάτο το dmc με το 2 αυτά και να μην τα παίξει κανείς δεν χάνει κάτι οπότε δεν βρίσκω το λόγο να τα ξεχωρίσω 

Στις 2/14/2018 στις 9:36 ΜΜ, ikaruga24 είπε

 Τα περί ιστορίας και λοιπά τα προσπερνάω, κανείς δεν παίζει skill based παιχνίδια για την ιστορία και τους χαρακτήρες. 

 

αυτό είναι καθαρά προσωπική σου άποψη, εντάξει ποτέ δεν υπήρχε κάποιο σούπερ βάθος στην ιστορία που λες αλλά ο dante σαν χαρακτήρας και σαν προσωπικότητα είναι πολύ ιδιαίτερος και ξεχωριστός και είναι ένας πολύ βασικός λόγος που η σειρά έκανε επιτυχία, μην την βλέπεις όπως βλέπεις τα souls

και το hate δεν έγινε μόνο για τα άσπρα μαλλιά, αλλά γιατί πήραν έναν από τους πιο "iconic" χαρακτήρες στην ιστορία των video games και τον έκαναν ένα *** ***παίδι για σφαλιάρες 

αυτό ενόχλησε τουλάχιστον εξίσου αν όχι περισσότερο από το πιο ρηχό gameplay 

Δημοσ.
24 minutes ago, Fulgore said:

Το παραδειγμα σου ειναι τελειως ασχετο. Συγκρινεις ενα προεραιτικο achievement του τυπου ''τερματισε ολες τις πιστες στο χ επιπεδο δυσκολιας'' ή ''τερματισε ολες τις πιστες με SSS rank'' με το να βγαλεις ολοκληρο μερος του παιχνιδιου?

Τα achievement τα ανεφερα καθαρα και μονο για να τονισω ποιο ειναι αυτο το ποσοστο που θα κατσει να ασχοληθει με αυτα τα επιπεδα δυσκολιας και τα SSS ranks,οπως συμβαινει και με αλλα παιχνιδια φυσικα.

Και στην τελικη δεν καταλαβαινω την ολη αντιδραση στα σχολια αυτα.Αυτο που γραφτηκε εξ αρχης στο skill base του παιχνιδιου δεν ειναι ποσο βαθος εχει ή ποσο δυσκολο ειναι να γινεις master στο παιχνιδι.

ΤΟ skill based που αναφερθηκε εξ αρχης ηταν στο ποσο δυσκολα θα τερματισεις το παιχνιδι οχι για το ποσο ευκολα ή δυσκολα θα μπορεσει καποιος να γινει ειδικος σε αυτο.Εκει πηγαιναν και ολα τα σχολια γυρω απο το DmC,οχι αν εχει παραπανω βαθος απο τα πιο παλια παιχνιδια(που δεν εχει).

Αρα ξαναγυρναμε λοιπον σε αυτο που ειχε γραφτει εξ αρχης οτι τα dmc παιχνιδια δεν ηταν ποτε τοσο skill based στο να βγαλεις το παιχνιδι. Στο να γινεις master σε αυτα ναι ηταν παντα πιο skill based απο το τελευταιο DmC.

Όχι δεν συγκρίνω τα achievements, απλά σου εξηγώ ότι δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για το ενδιαφέρον του κόσμου σε συστήματα ενός παιχνιδιού με βάση τα achievements.

Η πρώτη φορά που αναφέρθηκε η λέξη skill ήταν από τον ikaruga στο να πει, ότι υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα σε αυτούς που που τερματίζουν το παιχνίδι απλά χρησιμοποιώντας ένα κουμπί και σε αυτούς που προσπαθούν κάτι παραπάνω, σε περίπτωση που προσπέρασες κάποια αρχικά σχόλια.

Αυτός είναι και ο ορισμός του skill based παιχνιδιού που έδωσα πριν από λίγο και βολικά αγνόησες. Μπορείς να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς τον όρο skill based για κάτι το οποίο δεν είναι (δυσκολία), ή να συμφωνήσουμε σε μια κοινή γλώσσα και να πιάσεις γιατί πιστεύεις ότι είναι καλό να καταστρέφεις το μηχανικό/συστεμικό βάθος ενός παιχνιδιού σε ένα γνωστό και αγαπημένο franchise. Όσες φορές έχει γίνει αυτό έχει αποδειχθεί παντελώς λάθος απόφαση, οπότε γιατί συνεχίζει ο κόσμος και την υποστηρίζει? Δεν είναι ότι το συστεμικό βάθος του DMC πήγε από το 10 στο 9, κανείς δεν θα έλεγε κάτι για αυτό. Η πτώση ήταν πολύ μεγαλύτερη.

Ωραιά και πες ότι δεχόμαστε το διαχορισμό σου μεταξύ skill based για να τερματίσεις και skill based για να κάνεις master, so what? Τι αλλάζει στη θέση του ikaruga ότι το τελευταίο χαντάκωσε το μηχανικό βάθος του franchise? Όταν ο ίδιος είπε ότι μπορείς να το τερματίσεις σπαμάροντας αλλά αυτό δεν λέει κάτι για το μηχανικό βάθος του παιχνιδιού.

Δημοσ.
Στις 14/2/2018 στις 12:57 ΠΜ, W0zzAp είπε

Οσο για το reboot DMC που ακουγεται απο πανω οποιος το θεωρει χειροτερο απτο devil may cry 2 κατι δεν εχει παιξει φαινεται :P .Εννοειται οτι η εμφανιση του dante δεν επρεπε να ηταν ετσι οπως τον εκαναν αλλα ηταν αξιολογο game σαν συνολο εχοντας παντα καποιες αστοχιες.Δεν μενουν εννοειται ασχολιαστες οι μεταλιες που επαιζε απο πισω :D

 

Στις 14/2/2018 στις 8:53 ΠΜ, {TDi}Dj2k..infc είπε

Μονο το πρώτο DMC ήταν ειλικρινά καλο, τα υπόλοιπα ήταν απλά ok, το reboot ήταν παρα πολύ καλο imo.

 

Στις 14/2/2018 στις 4:51 ΜΜ, JohnVani18 είπε

Πραγματικά πολύ hate για το DmC. Σαν παιχνίδι καλό ήταν όπως προ ειπώθηκε.
Και είχε φανταστικό OST.

Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι γραφτηκαν καποια καλα λογια απο ορισμενους για το τελευταιο DmC που με το οποιο ενοχληθηκε ο εν λογω συμφορουμιτης. Ειδες κανενας απο αυτους που ανεφεραν το DmC να μιλανε οτι εχει ιδιαιτερο βαθος ή να ειπαν πουθενα οτι ειναι πιο skill based απο τα προηγουμενα?

Νομιζεις ενδιαφερει κανενα απο τους παραπανω αν το DmC ειναι λιγοτερο skill based απο τα προηγουμενα?Την αποψη τους ειπαν οτι τους αρεσε το reboot περισσοτερο απο το κραξιμο που εφαγε(χωρις βεβαια αυτο να σημαινει οτι δεν ειχε γενικα τα οποια θεματα του).

Και με βαση τα παραπανω σχολια εγραψα μετα και εγω το δικο μου περι skill based,οχι με βαση το αρχικο σχολιο του ikaruga αλλα βλεποντας τα υπολοιπα σχολια των''casual''.

Να στο πω πιο απλα.Εχει νοημα στον casual ο οποιος θα παιξει το παιχνιδι μια φορα να το βγαλει και τελος να κατσεις να του αναλυεις ποιο dmc(και οχι μονο)εχει μεγαλυτερο βαθος?Αφου ουτως ή αλλως δεν προκειται να ασχοληθει παραπανω με αυτο. Αρα για τι skill based καθομαστε και λεμε τοσην ωρα(ή και εξ αρχης που αναφερθηκε)?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ ειλικρινά δεν μπορώ να το πω skill based, σου δίνει την δυνατότητα να αποκτήσεις τρελό skill αλλα δεν είναι καθόλου απαραίτητο για να παίξεις το game και respect στα άτομα που έχουν την υπομονή να μάθουν όλα τα combos για ένα single player game όπως στο video που έγινε post.

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ.
53 minutes ago, Fulgore said:

Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι γραφτηκαν καποια καλα λογια απο ορισμενους για το τελευταιο DmC που με το οποιο ενοχληθηκε ο εν λογω συμφορουμιτης. Ειδες κανενας απο αυτους που ανεφεραν το DmC να μιλανε οτι εχει ιδιαιτερο βαθος ή να ειπαν πουθενα οτι ειναι πιο skill based απο τα προηγουμενα?

Νομιζεις ενδιαφερει κανενα απο τους παραπανω αν το DmC ειναι λιγοτερο skill based απο τα προηγουμενα?Την αποψη τους ειπαν οτι τους αρεσε το reboot περισσοτερο απο το κραξιμο που εφαγε(χωρις βεβαια αυτο να σημαινει οτι δεν ειχε γενικα τα οποια θεματα του).

Και με βαση τα παραπανω σχολια εγραψα μετα και εγω το δικο μου περι skill based,οχι με βαση το αρχικο σχολιο του ikaruga αλλα βλεποντας τα υπολοιπα σχολια των''casual''.

Να στο πω πιο απλα.Εχει νοημα στον casual ο οποιος θα παιξει το παιχνιδι μια φορα να το βγαλει και τελος να κατσεις να του αναλυεις ποιο dmc(και οχι μονο)εχει μεγαλυτερο βαθος?Αφου ουτως ή αλλως δεν προκειται να ασχοληθει παραπανω με αυτο. Αρα για τι skill based καθομαστε και λεμε τοσην ωρα(ή και εξ αρχης που αναφερθηκε)?

Αντίστοιχα όπως μπορούν αυτοί να πουν ότι τους άρεσε το τελευταίο DMC δεν μπορούν οι υπόλοιποι να πουν/κράξουν τι δεν τους άρεσε? Όπως εσύ έφερες αντίρρηση σε αυτό που είπε ο ikaruga έτσι δεν μπορώ και εγώ να φέρω αντίρρηση σε αυτό που είπες εσύ? Αν είναι η απάντηση σου να καταλήξει σε "εντάξει γούστα είναι αυτά" γιατί μπαίνεις στη διαδικασία να ξεκινήσεις αντιπαράθεση? Δεν μπορείς να φέρνεις αντιρρήσεις και ξαφνικά να πεις δεν έχει νόημα η συζήτηση. Η συμμετέχεις σε αυτή και έχει νόημα ή μη συμμετέχεις καθόλου. Έσυ ο ίδιος είπες ότι και είναι πιο εύκολο το τελευταίο στο να το τερματίσεις και πιο εύκολο να το κάνεις master. Άρα εμμέσως συμφωνείς αλλά συνεχίζεις να διαφωνείς με τη λογική "who gives a fuck"? Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που το πας.

Το αν τους ενδιαφέρει ή όχι το συστεμικό επίπεδο του παιχνιδιού είναι δικό τους θέμα. Δε θα τους ορίσω τι να σκέφτονται και τι να τους αρέσει. Όποιον δεν τον ενδιαφέρει η ανάλυση/συζήτηση για αυτό το θέμα δε το διαβάζει και δεν απαντάει. Αν τον ενδιαφέρει και διαφωνεί, γράφει την άποψη του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Aruil είπε

  Όποιον δεν τον ενδιαφέρει η ανάλυση/συζήτηση για αυτό το θέμα δε το διαβάζει και δεν απαντάει. Αν τον ενδιαφέρει και διαφωνεί, γράφει την άποψη του.

Το θεμα αυτο ανοιξε για την κυκλοφορια της γνωστης τριλογιας και στο pc παρολο που εχει ηδη κυκλοφορησει απο την προηγουμενη γενια στις κονσολες.

Τα παιχνιδια λοιπον δεν εχουν καν κυκλοφορησει,αρα εχει καποιο νοημα να καθομαστε να κανουμε αναλυσεις για παιχνιδια τα οποια δεν ειναι καν διαθεσιμα?

Προσπαθω απο την αρχη να σταματησω την οποια συγκριση DmC με τα προηγουμενα  γιατι τα τελευταια δεν ειναι καν διαθεσιμα στο pc(και αρα αν δεν ειχες κονσολα δεν τα εχεις παιξει ποτε κυριως το 1 και το 2),και οπως βλεπεις και εσυ κανεις δεν ενδιαφερθηκε να κατσει να αναλυσει παραπανω(απο αυτους που ανεφεραν εξ αρχης το DmC)την αποψη του. Κοινως οπως εχω πει και σε αλλα παρομοια θεματα,ειμαι υπερ να γινονται οι οποιες αναλυσεις αν βλεπω μεγαλη συμμετοχη/ενδιαφερον,οχι επειδη θιξαμε το παιχνιδι που μπορει να καιγεται για να γινει πολυ καλος καποιος.

Ας κυκλοφορησει πρωτα η συλλογη στο pc και μετα οποιος ενδιαφερεται πραγματικα ας κατσει να κουβεντιασει για οτι θελει.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
8 minutes ago, Fulgore said:

Το θεμα αυτο ανοιξε για την κυκλοφορια της γνωστης τριλογιας και στο pc παρολο που εχει ηδη κυκλοφορησει απο την προηγουμενη γενια στις κονσολες.

Τα παιχνιδια λοιπον δεν εχουν καν κυκλοφορησει,αρα εχει καποιο νοημα να καθομαστε να κανουμε αναλυσεις για παιχνιδια τα οποια δεν ειναι καν διαθεσιμα?

Προσπαθω απο την αρχη να σταματησω την οποια συγκριση DmC με τα προηγουμενα  γιατι τα τελευταια δεν ειναι καν διαθεσιμα στο pc(και αρα αν δεν ειχες κονσολα δεν τα εχεις παιξει ποτε κυριως το 1 και το 2),και οπως βλεπεις και εσυ κανεις δεν ενδιαφερθηκε να κατσει να αναλυσει παραπανω(απο αυτους που ανεφεραν εξ αρχης το DmC)την αποψη του. Κοινως οπως εχω πει και σε αλλα παρομοια θεματα,ειμαι υπερ να γινονται οι οποιες αναλυσεις αν βλεπω μεγαλη συμμετοχη/ενδιαφερον,οχι επειδη θιξαμε το παιχνιδι που μπορει να καιγεται για να γινει πολυ καλος καποιος.

Ας κυκλοφορησει πρωτα η συλλογη στο pc και μετα οποιος ενδιαφερεται πραγματικα ας κατσει να κουβεντιασει για οτι θελει.

Αυτό το ότι τα παιχνίδια δεν έχουν κυκλοφορήσει δεν λέει και πολλά. Δεν είναι ότι θα έχουν διαφορές από τα original στον τρόπο που παίζουν.

Και ίσα ίσα, κάποιοι ήματαν τυχεροί και παίξαμε τα original στο ps2. Δεν είναι χρήσιμο για κάποιον που τον ενδιαφέρει το πακέτο να ξέρει τι διαφορές έχουν αυτά από το reboot που πιθανώς έχει παίξει στο pc?

Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε με εξαίρεση έσενα, τον ikaruga και εμένα. Αν πραγματικά προσπαθείς να σταματήσεις τη συζήτηση , υπάρχει ένας σίγουρος τρόπος να γίνει. Αν σταματήσουν αυτοί οι 3 να γράφουν σταματάει και η συζήτηση καθώς οι υπόλοιποι μόνο περιστασιακά γράφουν πλέον. Το να συνεχίζεις να γράφεις σε μια συζήτηση που βρίσκεις ανούσια δεν το καταλαβαίνω.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Aruil είπε

 Δεν είναι χρήσιμο για κάποιον που τον ενδιαφέρει το πακέτο να ξέρει τι διαφορές έχουν αυτά από το reboot που πιθανώς έχει παίξει στο pc?

Αν το ρωτησει πολυ ευχαριστως. Η για παραδειγμα αν ανακοινωθει επισημα επιτελους DMC5,τοτε ναι στο αντιστοιχο θεμα μπορει να γινει η οποια κουβεντα για το γιατι δεν συνεχιστηκε το reboot και πηγαν σε dmc 5(εκει θα ταιριαζε περισσοτερο πχ η συγκριση του reboot που εκτος των αλλων ναι θα ηταν και το πιο απλοικο συστημα μαχης).

4 λεπτά πριν, Aruil είπε

Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε με εξαίρεση έσενα, τον ikaruga και εμένα. Αν πραγματικά προσπαθείς να σταματήσεις τη συζήτηση , υπάρχει ένας σίγουρος τρόπος να γίνει. Αν σταματήσουν αυτοί οι 3 να γράφουν σταματάει και η συζήτηση καθώς οι υπόλοιποι μόνο περιστασιακά γράφουν πλέον.

Δεν θελω να σταματησει η κουβεντα υπο αυτη την εννοια.Θελω πρωτα να βγουν τα παιχνιδια(που θα υπαρχει παραπανω ενδιαφερον)και μετα οποιος θελει να κατσει να το αναλυσει παραπανω κυριως γυρω απο τα κεντρικα παιχνιδια.

Απλα ενοχληθηκα γιατι διαβασα αυτο καποιους χαρακτηρισμους που δεν ειναι οτι το καλυτερο να γραφονται σε forum.

Στις 14/2/2018 στις 9:36 ΜΜ, ikaruga24 είπε

 ενώ για να πιάσεις τα τρελά νούμερα stylish αυτών θα πρέπει να είσαι και πολύ badass και η διαφορά του άσχετου, casual με τον hardcore/master ήταν χαώδης.

 

2 ώρες πριν, logistoulis είπε

αυτό είναι καθαρά προσωπική σου άποψη, εντάξει ποτέ δεν υπήρχε κάποιο σούπερ βάθος στην ιστορία που λες αλλά ο dante σαν χαρακτήρας και σαν προσωπικότητα είναι πολύ ιδιαίτερος και ξεχωριστός και είναι ένας πολύ βασικός λόγος που η σειρά έκανε επιτυχία, μην την βλέπεις όπως βλέπεις τα souls

και το hate δεν έγινε μόνο για τα άσπρα μαλλιά, αλλά γιατί πήραν έναν από τους πιο "iconic" χαρακτήρες στην ιστορία των video games και τον έκαναν ένα μαλακισμένο κωλοπαίδι για σφαλιάρες 

αυτό ενόχλησε τουλάχιστον εξίσου αν όχι περισσότερο από το πιο ρηχό gameplay 

το παραπανω ειναι και ο λογος που δεν πετυχε το DmC.Επεσε τοσο κραξιμο λογω της μαζικης αλλαγης του παιχνιδιου λογω του χαρακτηρα που το φαγανε ολοι πριν καν βγει. Ισα ισα που η μαζα(ή οι casual που αναφερθηκε πιο πισω)θα επρεπε να ειχαν χαρει με την αλλαγη του συστηματος μαχης αφου ηταν πιο ευκολο να κανουν SSS rank combos,αλλα ολως τυχαιως οι πωλησεις και η μαζικη αντιδραση αλλα εδειξε οπως ελεγε και στο review ο Angryjoe που αναφερθηκε πιο πισω.

Τελος δεν καταλαβα(επειδη ειδα και αναφερθηκε καπου πιο πισω,γιατι εφαγε κραξιμο μεχρι και η σειρα God Of War επειδη δεν ειναι τοσο skill based παιχνιδια οπως τα dmc,παρολο που εξ αρχης ειχαν πιο cinematic προσεγγιση λογω του οτι αυτο ζητουσε ο κοσμος.

Δημοσ.
17 minutes ago, Fulgore said:

Αν το ρωτησει πολυ ευχαριστως. Η για παραδειγμα αν ανακοινωθει επισημα επιτελους DMC5,τοτε ναι στο αντιστοιχο θεμα μπορει να γινει η οποια κουβεντα για το γιατι δεν συνεχιστηκε το reboot και πηγαν σε dmc 5(εκει θα ταιριαζε περισσοτερο πχ η συγκριση του reboot που εκτος των αλλων ναι θα ηταν και το πιο απλοικο συστημα μαχης).

Δεν θελω να σταματησει η κουβεντα υπο αυτη την εννοια.Θελω πρωτα να βγουν τα παιχνιδια(που θα υπαρχει παραπανω ενδιαφερον)και μετα οποιος θελει να κατσει να το αναλυσει παραπανω κυριως γυρω απο τα κεντρικα παιχνιδια.

Απλα ενοχληθηκα γιατι διαβασα αυτο καποιους χαρακτηρισμους που δεν ειναι οτι το καλυτερο να γραφονται σε forum.

το παραπανω ειναι και ο λογος που δεν πετυχε το DmC.Επεσε τοσο κραξιμο λογω της μαζικης αλλαγης του παιχνιδιου λογω του χαρακτηρα που το φαγανε ολοι πριν καν βγει. Ισα ισα που η μαζα(ή οι casual που αναφερθηκε πιο πισω)θα επρεπε να ειχαν χαρει με την αλλαγη του συστηματος μαχης αφου ηταν πιο ευκολο να κανουν SSS rank combos,αλλα ολως τυχαιως οι πωλησεις και η μαζικη αντιδραση αλλα εδειξε οπως ελεγε και στο review ο Angryjoe που αναφερθηκε πιο πισω.

Τελος δεν καταλαβα(επειδη ειδα και αναφερθηκε καπου πιο πισω,γιατι εφαγε κραξιμο μεχρι και η σειρα God Of War επειδη δεν ειναι τοσο skill based παιχνιδια οπως τα dmc,παρολο που εξ αρχης ειχαν πιο cinematic προσεγγιση λογω του οτι αυτο ζητουσε ο κοσμος.

Προσωπικά δεν βρίσκω τέτοιους χαρακτηρισμούς σαν κάτι το μεμπτό, αλλά είανι περισσότερο θέμα συνήθειας.

Όσο για το God of War υπάρχουν πολλοί λόγοι που τον κόσμο τον ενοχλούν τα παιχνίδια που παίρνουν γνωστές φόρμουλες απαιτητικών παιχνιδιών και τις απλοποιούν με σκοπό την προώθηση σε μεγαλύτερο ποσοστό του πλυθησμού. Έχει γίνει με τα rpg's, adventures, strategies σχεδόν με τα πάντα βασικά (και άλλες μορφές ψυχαγωγίας), και έχει να κάνει με το γεγονός ότι με σωστό marketing και με στοχοποίηση πιο mainstream κοινού έχουν πολύ πιο σίγουρα έσοδα οι εταιρείες οπότε και αργά η γρήγορα βλέπεις ολόκληρες κατηγορίες παιχνιδιών να εξαφανίζονται. Πλέον αν ρωτήσεις κάποιον αν παιζει rpg's θα σου πει ναι λατρεύω το Mass Effect 3 και καπου από δίπλα ένας φανατικός rpg'ας καταπίνει κώνειο. Επιτίθεσαι σε αυτά τα παιχνίδια γιατί βλέπεις τι κάνουν σε ένα αγαπητό για εσένα genre και όχι τόσο επειδή μισείς το παιχνίδι.

Τέλως πάντων, τα παιχνίδια παλιά φτιάχνονταν από nerds for nerds. Πλέον φτιάχνονται από μεγαλοεταιρείες για όλους και αυτό αντικατοπτρίζεται σε πολλά πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν συμφωνω για την περιπτωση του GoW γιατι προσφερει οτι ζηταει ο ιδιος ο κοσμος,δεν εκανε με το ζορι τον κοσμο να του αρεσει(αν και με το τελευταιο εχει ξεφυγει και στο κομματι του gameplay).

ΕΠισης μαρεσει στα παιχνιδια να βλεπω και κατι το διαφορετικο απο πλευρας ποικιλιας ,γιατι το ιδιο και το ιδιο απο ενα σημειο και μετα κατανταει βαρετο. Ουτως ή αλλως οι περισσοτεροι(ακομα και αυτοι που τους αρεσε)θεωρουν το DmC απο τα πιο αδυναμα παιχνιδια της σειρας,ασχετως skill based και βαθους.Οπως ειχα πει και πιο πισω,ειχε δυστηχως αρκετα θεματα.

Αλλα ολα αυτα μικρη σημασια εχουν γιατι και εχουν περασει χρονια απο την κυκλοφορια του και οπως ολα δειχνουν δεν θα συνεχιστει(εκτος απροοπτου),αρα ας το αφησουμε να ηρεμισει(rip που λεμε).

Εγω το αγαπαω και το λατρευω για τα περιπου 0.80 λεπτα που το αγορασα στο τελευταιο sale της capcom.

 

Δημοσ.

Fulgore με τον angry Joe που λες είμαστε ακριβώς ίδια ηλικία, αν και προβληματικός ώρες ώρες τον καταλαβαίνω σε πολλά (βασικά δεν απέχουν ιδιαίτερα οι απόψεις μας) δεν γίνεται να μας πηδάνε έτσι έναν παιδικό μας ήρωα. Για τους πιο νέους ίσως δεν έχει σημασία αλλά για τους πιο μεγάλους που μας είχε πάρει τα μυαλά το πρώτο είναι προσβλητικό.

 

Τώρα όσο για τα good of war καλα είναι αλλά για κάποιο λόγο με κούρασαν.. ελπίζω να αλλάξει αρκετά η συνταγή στο 4 να σου πω την αλήθεια. Στο devil may cry από την άλλη θέλω απλά να εξελιχθεί η παλιά, αλλά και ίδια να μείνει δε με χαλάει

Δημοσ.

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς ήταν προσβλητικό στον καινούργιο κατά πολύ πιο νέο Dante. Λες ότι τον κάνανε κώλοπαιδί ενώ πάντα ήταν ειρωνικός asshole ο Dante, προσωπικά τον βρήκα πολύ πιο καλογραμμένο σε σχέση με τα παλιά. Τώρα παιδικός ήρωας?! Rly? Fair enough αλλα όσο θυμάμαι ήταν από bad writing ατάκα σε bad writing ατάκα και με απίστευτα ρηχή προσωπικότητα (το σπαθί του είχε περισσότερη) που λογικό γιατί δεν ήταν αυτό που πρόσφερε το game. Τώρα να μου πεις ότι οι εχθροί στο reboot ήταν fuckin lame, ναι, χαλαρά οι χειρότεροι στο series.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...