Fulgore Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Πάντα ήτανε skill based το DMC. Από το πρώτο κιόλας. Το ότι θεωρητικά μπορείς να βγάλεις όλο το παιχνίδι με ένα combo δεν σημαίνει ότι είναι το optimal για να παίξεις το παιχνίδι και ειδικά για το 3 και 4 δεν παίζει να βγάλεις τίποτα αν δεν κάνεις mix and match τα όπλα σου και τα skills του κάθε ένα από αυτά ενώ για να πιάσεις τα τρελά νούμερα stylish αυτών θα πρέπει να είσαι και πολύ badass και η διαφορά του άσχετου, casual με τον hardcore/master ήταν χαώδης. Είναι σαν να συγκρίνεις Daigo Umehara με random άσχετο rank 2 παίκτη στο Street Fighter 4. Αντίθετα το DMC το τελευταίο ήταν τόσο στενό σε εύρος και τόσο φτωχό σε υλοποίηση combo και style system που ήταν απλά χαβαλέδες. Τα περί ιστορίας και λοιπά τα προσπερνάω, κανείς δεν παίζει skill based παιχνίδια για την ιστορία και τους χαρακτήρες. Ποτε δεν ηταν skill based το Dmc και απορω απο που και ως που το βαζεις διπλα με το competitive Street fighter. Οχι μονο ειναι τελειως διαφορετικα τα ειδη των καθε παιχνιδιων αλλα τα devil may cry δεν ειναι καν Competitive παιχνιδια,ελεος δηλαδη. Action hack n slash παιχνιδι ειναι και το να βγαλεις ολες τις πιστες με SSS ranks ή να παιξεις το παιχνιδι σε ολες τις δυσκολιες ηταν το ψευτο replay value(αν θεωρειται replay value να παιζεις συνεχεια ακριβως τα ιδια και τα ιδια...)για τους ελαχιστους που ειχαν την ορεξη να παιξουν το παιχνιδι πανω απο 1-2φορες(και αυτο παει γενικα και για τα υπολοιπα παρομοια παιχνιδια) Ναι τα προηγουμενα αντικειμενικα ηταν πιο δυσκολα στο να τα τερματισεις.Ναι ο νεος dante του reboot δεν ηταν οτι το καλυτερο ακομα και αν προσπαθουσαν να παρουσιασουν κατι το τελειως διαφορετικο. Το οτι ειναι πιο ευκολο να κανεις SSS δεν καταλαβαινω για ποιο λογο ειναι τοσο κακο. Ισα ισα που ο περισσοτερος κοσμος το ευχαριστηθηκε καλυτερα ακριβως επειδη δεν επρεπε να του βγει η πιστη γιατι μαλλον ξεχναμε οτι μιλαμε για....παιχνιδι. Αλλο κλασσικο παραδειγμα που αναφερθηκε και παραπανω ειναι οτι το νεο DmC δεν ειχε ανακυκλωση των ιδιων και των ιδιων boss οπως στα προηγουμενα. Καποια πραγματα τα οποια ειναι οντως για κραξιμο τα αναφερει πολυ σωστα ο Angryjoe παραπανω και ειναι η απουσια lock on στους εχθρους(που το βαλανε αργοτερα στις definitive εκδοσεις)τα πιστολια που κανανε υπερβολικα λιγο dmg και εχθροι τους οποιους υποχρεωτικα επρεπε να τους φας με ενα μονο συγκεκριμενο οπλο ή το περιεργο devil trigger. Μια χαρα ηταν το gameplay του,κυριως στο ας το πουμε platform κομματι. Και βεβαια η μουσικη σε κορυφαια για την σειρα επιπεδα. Τελος ουτε αυτο που γραφεις για τα περι ιστοριας ισχυει. Αν δεν ενδιεφερε κανενα(κυριολεκτικα)η ιστορια,τοτε το παιχνιδι θα ηταν εξ αρχης μονο ενα bloody palace και τελειωσε. Το πιο σωστο να γραφτει ειναι οτι ολο το ζουμι στα παιχνιδια αυτα δεν ειναι κυριως στην ιστορια αλλα στο gameplay,αλλα χρειαζεται και η ιστορια. Και στο DmC ειδαμε ισως την καλυτερη προσπαθεια στο κομματι αυτο που δυστηχως ενω σαν συνολικο αποτελεσμα ειναι οτι το καλυτερο εχει δει η σειρα,μας τα χαλασε δυστηχως στους ιδιους τους χαρακτηρες οπως παλι πολυ σωστα αναφερεται παραπανω στο video. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2018 από Fulgore
ikaruga24 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Fulgore πάντα ήταν skill based παιχνίδια τα DMC. Πως δηλαδή αλλιώς ορίζεται το skill based παιχνίδι αν όχι από το βάθος και στο DMC το βάθος και τα περιθώρια βελτίωσης του παίχτη είναι πράγματι απύθμενα. Το ότι ένα fighting παιχνίδι είναι competitive δεν σημαίνει ότι είναι εντελώς άσχετο από ένα beat em up/hack and slash παιχνίδι με παρόμοια ιδεολογία και εκτέλεση. Ακριβώς όπως συγκρίνουν το Cup head με τα Dark Souls. Η σχέση του DMC/Bayonetta/Ninja Gaiden (τα οποία θεωρούνται τα skill based του είδους) έχει μικρότερη απόσταση από το cup head σε σχέση με τα souls. 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Action hack n slash παιχνιδι ειναι και το να βγαλεις ολες τις πιστες με SSS ranks ή να παιξεις το παιχνιδι σε ολες τις δυσκολιες ηταν το ψευτο replay value(αν θεωρειται replay value να παιζεις συνεχεια ακριβως τα ιδια και τα ιδια...)για τους ελαχιστους που ειχαν την ορεξη να παιξουν το παιχνιδι πανω απο 1-2φορες(και αυτο παει γενικα και για τα υπολοιπα παρομοια παιχνιδια) Οχι! Εδώ είναι το λάθος σου. Αυτό ακριβώς είναι που ξεχωρίζει αν ένα παιχνίδι όπως αυτό είναι skill based ή όχι. Το κατώφλι για να παίξεις και να μάθεις το παιχνίδι έχει ένα Χ επίπεδο αλλά για να γίνεις κατηγορία master το κατώφλι είναι πολύ ψηλότερο. Ας πούμε ότι με άριστα το 10 χρειάζεσαι ένα 3/10 για να τερματίσεις το παιχνίδι. Για να γίνεις μάστορας όμως χρειάζεσαι ένα 7/10+ και το ίδιο το σύστημα μάχης είναι σχεδιασμένο έτσι για να υποστηρίξει τον παίκτη που θέλει το παραπάνω. Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως και αυτά τα παιχνίδια σχεδιάζονται εξ'άρχής για επανάληψη. Γι αυτό και τα bosses, πίστες και εχθροί από ένα σημείο και μετά ανακυκλώνονται. Βλέπεις εμπράκτως την όποια εξέλιξη σου. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δεις και να δοκιμάσεις αυτά που έμαθες ή φαντάστηκες; Ισως όχι, ίσως ναι αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι ο παίκτης που έχει αφιερώσει χρόνο είναι "μαγικός" στο να τον βλέπεις να παίζει. Αντίθετα εντελώς από το τελευταίο DMC δηλαδή. 2
Fulgore Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 34 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Fulgore πάντα ήταν skill based παιχνίδια τα DMC. Πως δηλαδή αλλιώς ορίζεται το skill based παιχνίδι αν όχι από το βάθος και στο DMC το βάθος και τα περιθώρια βελτίωσης του παίχτη είναι πράγματι απύθμενα. Το ότι ένα fighting παιχνίδι είναι competitive δεν σημαίνει ότι είναι εντελώς άσχετο από ένα beat em up/hack and slash παιχνίδι με παρόμοια ιδεολογία και εκτέλεση. Συνεχιζεις να συγκρινεις ενα Online pvp fighting παιχνιδι οπως το Street Fighter με ενα offline hack n slash παιχνιδι οπως τα dmc..... Αν δεν μπορεις να το καταλαβεις το τελευταιο τοτε δεν μπορω να πω κατι περισσοτερο... Δεν ειναι τυχαιο που δεν υπαρχει τουρνουα σε μη online παιχνιδι...... 36 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Γι αυτό και τα bosses, πίστες και εχθροί από ένα σημείο και μετά ανακυκλώνονται. Βλέπεις εμπράκτως την όποια εξέλιξη σου. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δεις και να δοκιμάσεις αυτά που έμαθες ή φαντάστηκες; Οχι αυτο λεγεται ανακυκλωση γιατι παιζεις το ιδιο boss στο single player story του παιχνιδιου. Αν θελει καποιος να δει ποσο εχει βελτιωθει στο παιχνιδι ή το ξαναπαιζει το παιχνιδι(σε υψηλοτερο επιπεδο δυσκολιας πχ)ή υπαρχουν καποια ειδικα mode τυπου bloody palace. Κοινως 10φορες καλυτερο να εχει το παιχνιδι 10bosses μοναδικα,παρα 10 bosses απο τα οποια τα 4 ειναι ανακυκλωση και μια απο τα ιδια. Η φυση αυτων των παιχνιδιων ανεκαθεν ηταν η εξης. Το αγοραζει καποιος το παιχνιδι,το τερματιζει,αν θελει κανει και μερικα trophies/achievements και μετα το παραταει. Αυτο μπορεις να το δεις πιο ευκολα ακομα και στο τελευταιο DmC που ειναι πιο ευκολο,ποσοι εβγαλαν τα πιο δυσκολα achievements που αφορουν gameplay οπως τα παραπανω που αναφερεις. http://steamcommunity.com/stats/220440/achievements Τωρα το οτι υπαρχει μια μικρη μεριδα η οποια λιωνει γυρω απο τους μηχανισμους του παιχνιδιου και ξεχωριζει απο την μαζα ε αυτο λογικο ειναι και συμβαινει σε πολλα και διαφορετικα ειδη παιχνιδιων δεν ειναι προνομιο μονο των dmc παιχνιδιων. Στα DMC αυτο φαινεται απο τα combo/ranks και φυσικα απο τα επιπεδα δυσκολιας. Σε αλλα παιχνιδια απο τα speedruns,σε αλλα απο το online ranking/ladder/τουρνουα(οπως στο SF)απο τους κορυφαιους και παει λεγοντας. Και ολους αυτους που εχουν αφιερωσει χρονο(κοινως καει)στο παιχνιδι οταν τους βλεπεις μαγευεσαι.
ikaruga24 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Το πλαίσιο στο οποίο παίζεται ένα παιχνίδι είναι ανεξάρτητο από τον τρόπο που σχεδιάστηκε. Με λίγα λόγια μια τράπουλα χαρτιά μπορείς να φτιάξεις παιχνίδι να παίζεις μόνος σου ή με παρέα. Η τράπουλα όμως παραμένει τράπουλα. Το ίδιο και τα παιχνίδια αυτά. Φτιάχτηκαν εξ'αρχής για να αποκτήσεις κάποιου είδους mastery έτσι ώστε να νιώσεις την χαρά της εξέλιξης των ικανοτήτων σου. Αδιάφορο το αν παίζουμε strategy ή puzzle ή πλατφόρμα ή FPS ή ότι άλλο. Τα αρχικά DMC κατασκευάστηκαν έτσι ώστε να χρειάζεσαι να παίζεις ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά μέχρι να κουραστείς/βαρεθείς αλλά -κάθε- φορά το παιχνίδι θα έχει κάτι να σου δώσει. Γιατί; Γιατί το παιχνίδι γίνεται καλύτερο επειδή εσύ γίνεσαι καλύτερος. Δεν μας απασχολούν τα τουρνουά ή όχι. 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Τωρα το οτι υπαρχει μια μικρη μεριδα η οποια λιωνει γυρω απο τους μηχανισμους του παιχνιδιου και ξεχωριζει απο την μαζα ε αυτο λογικο ειναι και συμβαινει σε πολλα και διαφορετικα ειδη παιχνιδιων δεν ειναι προνομιο μονο των dmc παιχνιδιων. Στα DMC αυτο φαινεται απο τα combo/ranks και φυσικα απο τα επιπεδα δυσκολιας. Σε αλλα παιχνιδια απο τα speedruns,σε αλλα απο το online ranking/ladder/τουρνουα(οπως στο SF)απο τους κορυφαιους και παει λεγοντας. Οχι δεν είναι προνόμιο μόνο των DMC παιχνιδιών αλλά το DMC -είναι- μέσα σε αυτήν την κατηγορία παιχνιδιών που δεν είναι άλλο από το Skilled style gameplay ανεξάρτητα κατηγορίας. Δεν είναι όλα τα strategy τα ίδια, δεν είναι όλα τα FPS τα ίδια. Κάποια κατασκευάζονται με επίπεδα και επίπεδα εντός εκτός και επί τα αυτά βάθους. Πάρε παράδειγμα το Heathstone, τραγικό δείγμα απίστευτα και αστεία ρηχού παιχνιδιού. Η ακόμα καλύτερα να βάλω μέσα αντίστοιχο παιχνίδι, το God of war. Κυριολεκτικά πιο επιφάνεια πεθαίνεις. Θυμήσου τα παλιά arcade. Ποια ήταν η γλύκα τους; Μα φυσικά το high score. Πως μπορούσες να αποκτήσεις high score; Μα φυσικά παίζοντας καλύτερα από τους υπόλοιπους. Ολοι μας παίζαμε το ίδιο παιχνίδι, όλοι μας είχαμε τα ίδια εργαλεία στα χέρια μας αλλά το αποτέλεσμα στο χέρι και στο μάτι μεταξύ μας ήταν απείρως διαφορετικό και παιχνίδια σαν το DMC/Bayonneta/Ninja Gaiden φτιάχτηκαν από την αρχή ως βάση σαν παιχνίδια fighting σε 3Δ περιβάλλον.Η χαρά της μάχης. Για τη -μάχη- παίζεις, όχι για την ιστορία, όχι για τους χαρακτήρες, όχι για το σενάριο. Αυτό θα το περάσεις μαι φορά και τέλος. Πρόκειται για arcade παιχνίδια αλλά με μεγαλύτερα και πολυπλοκότερα production values. Υπάρχουν μπόλικα βιντεάκια για το θέμα αυτό στο youtube που εξηγούν και δείχνουν πολύ καλύτερα και με παραδείγματα κιόλας real time αυτού που θέλω να σου πω και δεν μπορώ στον γραπτό λόγο.
Fulgore Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε Η χαρά της μάχης. Για τη -μάχη- παίζεις, όχι για την ιστορία, όχι για τους χαρακτήρες, όχι για το σενάριο. Αυτό θα το περάσεις μαι φορά και τέλος. Αυτο που θελω να σου δωσω να καταλαβεις ειναι οτι αυτο που γραφεις παραπανω ισχυει για την μειοψηφια του κοσμου και οχι για την πλειοψηφια του. Ο λογος που δεν επαιζες για την ιστορια και τους χαρακτηρες που λες και εσυ ειναι γιατι οι περισσοτερες προσπαθειες ηταν στο κομματι αυτο για γελια. Εκει πατησε και το God Of War που το πηγε σε πιο cinematic καταστασεις(εξου και ο τομεας των γραφικων πως ξεχωριζει απο τα υπολοιπα παρομοια παιχνιδια τυπου bayonetta/dmc) και ενω δεν εχει το βαθος σε gameplay(και δυσκολια)οπως τα bayonetta/ninja gaiden/dmc,προσφερει αυτο που δεν ειχαν αυτα τα παιχνιδια και αναφερεις και εσυ παραπανω. Αν ισχυε αυτο που περιγραφεις παραπανω στην πλειοψηφια τοτε θα εβλεπες και παραπανω κοσμο να ασχολειται με τα υψηλοτερα επιπεδα δυσκολιας και τα S rankings αλλα στην πραξη αλλα βλεπουμε και στο Dmc 4. http://steamcommunity.com/stats/329050/achievements
Aruil Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 3 minutes ago, Fulgore said: Αυτο που θελω να σου δωσω να καταλαβεις ειναι οτι αυτο που γραφεις παραπανω ισχυει για την μειοψηφια του κοσμου και οχι για την πλειοψηφια του. Ο λογος που δεν επαιζες για την ιστορια και τους χαρακτηρες που λες και εσυ ειναι γιατι οι περισσοτερες προσπαθειες ηταν στο κομματι αυτο για γελια. Εκει πατησε και το God Of War που το πηγε σε πιο cinematic καταστασεις(εξου και ο τομεας των γραφικων πως ξεχωριζει απο τα υπολοιπα παρομοια παιχνιδια τυπου bayonetta/dmc) και ενω δεν εχει το βαθος σε gameplay(και δυσκολια)οπως τα bayonetta/ninja gaiden/dmc,προσφερει αυτο που δεν ειχαν αυτα τα παιχνιδια και αναφερεις και εσυ παραπανω. Αν ισχυε αυτο που περιγραφεις παραπανω στην πλειοψηφια τοτε θα εβλεπες και παραπανω κοσμο να ασχολειται με τα υψηλοτερα επιπεδα δυσκολιας και τα S rankings αλλα στην πραξη αλλα βλεπουμε και στο Dmc 4. http://steamcommunity.com/stats/329050/achievements Ναι προφανώς και ο περισσότερος κόσμος δεν παίζει με αυτό τον τρόπο, γιαυτό και έχουν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία τα πιο casual παιχνίδια. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως από αυτή τη βάση βγάζεις το συμπέρασμα ότι τα DMC δεν ήταν ποτέ skill-based. Είναι σα να παίρνεις ένα bullet hell παιχνίδι να το τερματίζεις με 35 εκατομμύρια deaths, να το παρατάς και να λες ότι δεν ήταν skill based αφού η πλειοψηφεία έτσι το παίζει. Με αυτή τη λογική δεν υπάρχει κανένα skill based παιχνίδι.
Fulgore Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 19 λεπτά πριν, Aruil είπε Ναι προφανώς και ο περισσότερος κόσμος δεν παίζει με αυτό τον τρόπο, γιαυτό και έχουν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία τα πιο casual παιχνίδια. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως από αυτή τη βάση βγάζεις το συμπέρασμα ότι τα DMC δεν ήταν ποτέ skill-based. Είναι σα να παίρνεις ένα bullet hell παιχνίδι να το τερματίζεις με 35 εκατομμύρια deaths, να το παρατάς και να λες ότι δεν ήταν skill based αφού η πλειοψηφεία έτσι το παίζει. Με αυτή τη λογική δεν υπάρχει κανένα skill based παιχνίδι. Εγραψα πιο πισω και εγω και οι αλλοι οτι τα παλιοτερα παιχνιδια ηταν πιο δυσκολα απο το προσφατο DmC. Απο εκει ξεκινησε η ολη κουβεντα περι skill και δυσκολιας,σε περιπτωση που προσπερασες τα αρχικα σχολια. Στις 14/2/2018 στις 7:21 ΜΜ, ikaruga24 είπε Το DMC είναι χειρότερο από το Devil May Cry 2. Γιατί; Για τον παραπάνω λόγο. Ναι μεν είναι ο φτωχός συγγενής των υπολοίπων τριών (και ειδικά του πρώτου και του 3) αλλά ως παιχνίδι είναι σαφέστατα ανώτερο του DMC εκεί που μετράει, δηλαδή στη μάχη. Και προσωπικα δεν με ενδιαφερει αν θεωρουνται ή δεν θεωρουνται skill based τα παλιοτερα παιχνιδια. Με ενδιαφερει οτι φτασαμε σε σημειο να γραφονται τετοια οπως το παραπανω για το 2 και για την λασπη που εφαγε το DmC επειδη δεν ηταν τοσο δυσκολο και περιπλοκο οσο τα προηγουμενα λες και υποχρεωτικα ειναι κατι το κακο.
ikaruga24 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Και προσωπικα δεν με ενδιαφερει αν θεωρουνται ή δεν θεωρουνται skill based τα παλιοτερα παιχνιδια. Με ενδιαφερει οτι φτασαμε σε σημειο να γραφονται τετοια οπως το παραπανω για το 2 και για την λασπη που εφαγε το DmC επειδη δεν ηταν τοσο δυσκολο και περιπλοκο οσο τα προηγουμενα λες και υποχρεωτικα ειναι κατι το κακο. Ναι εσένα μπορεί να μη σε ενδιαφέρει αλλά ενδιαφέρει εμάς τους παλιούς φανατικούς του παιχνιδιού που ξέρουμε πολύ καλά γιατί μείναμε μαζί το DMC έναντι ένα σωρό άλλων που προσπάθησαν να κάνουν το ίδιο αποτυχημένα (πλην Ninja Gaiden και Bayonetta). Δεν αλλάζεις τον πυρήνα του παιχνιδιού για να ανοίξεις υποτίθεται το κοινό σου. Αν θες να ανοίξεις το κοινό σου τότε βελτιώνεις το ήδη ισχυρό μοντέλο μάχης σου προσφέροντας και το φαίνεσθαι που ενδιαφέρει άλλο κοινό και έτσι καλύπτεις και τα δυο κομμάτια όμως το θεωρώ λάθος. Τέλος πάντων, η συζήτηση πάει αλλού τώρα. Τα DMC ήταν και είναι skill based παιχνίδια και αυτό θέλουν οι παίκτες του μιας και έχουν μιλήσει οι ίδιοι (μεταξύ αυτών και εγώ). Θέλουμε βάθος, θέλουμε αυτά τα επίπεδα mastery που και να μην ασχοληθώ ποτέ θα ξέρω ότι υπάρχουν και ότι το παιχνίδι μπορεί να υποστηρίξει.
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Στο βίντεο που ανέβασες χάζεψα όταν έκανε block το αντίπαλο attack με δικό του attack. Ο τύπος το 'χει τερματίσει απλά.
ikaruga24 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Αυτές οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά και το πως ένα παιχνίδι το ξεχωρίζεις από την επιφάνεια. Καταλαβαίνεις ότι ο developer ασχολήθηκε με αυτό γιατί είχε πολύ συγκεκριμένο focus και συνεπώς έχτισε πάνω σε αυτό και γι αυτό εσύ ως παίκτης μπορείς να μπεις στο τρυπάκι αν θες και να ανακαλύψεις όλα τα τερτίπια του. Προσωπικά το έχω λιώσει το παιχνίδι και δεν έχω φτάσει ποτέ ούτε 6/10 . Ειδικά δε αν το πιάσω σήμερα και πάλι θα είμαι σαν casual - medium player ως προς την απόδοση. Παλιότερα τουλάχιστον είχα σχεδόν φτάσει σε ένα αρκετά υψηλό επίπεδο (με τον Nero) και τη χρήση του όπλου "μηχανής" του με το μαρσάρισμα σχεδόν μετά από κάθε επίθεση για crazy style points και damage. O Dante από την άλλη ήταν εντελώς σε άλλο επίπεδο βάθους και απαιτούσε πολλά περισσότερα από τον παίκτη αλλά ήταν και σαφέστατα ισχυρότερος.
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2018 Θα επιστρέψει ο Uncle Dante στο DMC 5.
Fulgore Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Ναι εσένα μπορεί να μη σε ενδιαφέρει αλλά ενδιαφέρει εμάς τους παλιούς φανατικούς του παιχνιδιού που ξέρουμε πολύ καλά γιατί μείναμε μαζί το DMC έναντι ένα σωρό άλλων που προσπάθησαν να κάνουν το ίδιο αποτυχημένα (πλην Ninja Gaiden και Bayonetta). Δεν αλλάζεις τον πυρήνα του παιχνιδιού για να ανοίξεις υποτίθεται το κοινό σου. Αν θες να ανοίξεις το κοινό σου τότε βελτιώνεις το ήδη ισχυρό μοντέλο μάχης σου προσφέροντας και το φαίνεσθαι που ενδιαφέρει άλλο κοινό και έτσι καλύπτεις και τα δυο κομμάτια όμως το θεωρώ λάθος. Τέλος πάντων, η συζήτηση πάει αλλού τώρα. Τα DMC ήταν και είναι skill based παιχνίδια και αυτό θέλουν οι παίκτες του μιας και έχουν μιλήσει οι ίδιοι (μεταξύ αυτών και εγώ). Θέλουμε βάθος, θέλουμε αυτά τα επίπεδα mastery που και να μην ασχοληθώ ποτέ θα ξέρω ότι υπάρχουν και ότι το παιχνίδι μπορεί να υποστηρίξει. Δεν θυμαμαι καπου να ελεγα οτι δεν με ενδιαφερουν τα Dmc παιχνιδια,και ισα ισα που απειρες φορες στο forum το εχω πει οτι τα προτιμαω απο το bayonetta. Η ολη κουβεντα/διαφωνια εγινε γυρω απο το DmC και κορυφωθηκε ας το πουμε στην συγκριση με το DMC2. Ουτως ή αλλως την εν λογω συλλογη θα την τιμησω και εγω. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2018 από Fulgore
Aruil Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 5 hours ago, Fulgore said: Εγραψα πιο πισω και εγω και οι αλλοι οτι τα παλιοτερα παιχνιδια ηταν πιο δυσκολα απο το προσφατο DmC. Απο εκει ξεκινησε η ολη κουβεντα περι skill και δυσκολιας,σε περιπτωση που προσπερασες τα αρχικα σχολια. Και προσωπικα δεν με ενδιαφερει αν θεωρουνται ή δεν θεωρουνται skill based τα παλιοτερα παιχνιδια. Με ενδιαφερει οτι φτασαμε σε σημειο να γραφονται τετοια οπως το παραπανω για το 2 και για την λασπη που εφαγε το DmC επειδη δεν ηταν τοσο δυσκολο και περιπλοκο οσο τα προηγουμενα λες και υποχρεωτικα ειναι κατι το κακο. Δεν είμαι σίγουρος τι κατάλαβες από την απάντηση μου. Δεν αναφέρω πουθενά σχετικά με δυσκολία στο ποστ μου. Αναφέρω skill based που το πρώτο πράγμα που έκανες στο νήμα ήταν να πεις ότι τα DMC ποτέ δεν ήταν skill based και "εξηγώ" γιατί βλέπεις το φαινόμενο στο οποίο αναφέρεσαι με τα achievements. Και ξαναλέω το ότι η πλειοψηφεία κάνει ή δεν κάνει κάτι δεν λέει τίποτα. Στα περισσότερα rpg η πλειοψηφεία δεν τερματίζει ποτέ το παιχνίδι, για παράδειγμα.
Fulgore Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 11 ώρες πριν, Aruil είπε Και ξαναλέω το ότι η πλειοψηφεία κάνει ή δεν κάνει κάτι δεν λέει τίποτα. Στα περισσότερα rpg η πλειοψηφεία δεν τερματίζει ποτέ το παιχνίδι, για παράδειγμα. Νομιζω οτι ημουν ξεκαθαρος σε αυτο που εγραψα?Ηταν το τελευταιο DmC skill based και γενικα δυσκολο? Το αν τα dmc της συλλογης(και το 4)τα θεωρει ο καθενας skill based ή οχι νομιζω οτι ελαχιστους ενδιαφερει ποσο μαλλον να φτανουμε σε σημειο να γινεται συγκριση με αλλα online pvp παιχνιδια τυπου Street fighter 4. Στις 14/2/2018 στις 9:36 ΜΜ, ikaruga24 είπε για να πιάσεις τα τρελά νούμερα stylish αυτών θα πρέπει να είσαι και πολύ badass και η διαφορά του άσχετου, casual με τον hardcore/master ήταν χαώδης. Βασικα η ολη κουβεντα εγινε γυρω απο το τελευταιο DmC οπως το εγραψα και πιο πισω, επειδη ηταν πιο ευκολο να βγαλεις combo και SSS ranks απο τα προηγουμενα και απο εκει ξεκινησε ενας ελιτισμος ας το πουμε προς τα προηγουμενα παιχνιδια με τα αντιστοιχα SSS ranks . Στις 14/2/2018 στις 4:51 ΜΜ, JohnVani18 είπε Πραγματικά πολύ hate για το DmC. Σαν παιχνίδι καλό ήταν όπως προ ειπώθηκε. Και είχε φανταστικό OST. Στις 14/2/2018 στις 7:21 ΜΜ, ikaruga24 είπε Το hate είναι δικαιολογημένο. Μηδέν skill από τον παίκτη που είναι σχεδόν εντελώς button masher Οταν αλλάζεις τον πυρήνα και την "ψυχή" του παιχνιδιού από μια σειρά που στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό Το DMC είναι χειρότερο από το Devil May Cry 2. Γιατί; Για τον παραπάνω λόγο. Ναι μεν είναι ο φτωχός συγγενής των υπολοίπων τριών (και ειδικά του πρώτου και του 3) αλλά ως παιχνίδι είναι σαφέστατα ανώτερο του DMC εκεί που μετράει, δηλαδή στη μάχη. Και εγω αυτο ακριβως εγραψα περι achievement. Ποιο ειναι δηλαδη το συγκεκριμενο κοινο που στοχευει η εταιρεια?Το 1-4% που θα ασχοληθει με το παιχνιδι να κανει SSS ranks σε ολες τις πιστες ή να παιξει σε υψηλοτερα επιπεδα δυσκολιας? Επισης καλο ειναι να προσδιοριζετε οταν λετε Skill για το τι εννοειτε.Ο συμφορουμιτης πιο πανω λεει οτι τα παιχνιδια θεωρουνται skill based οχι για να τα τερματισεις,αλλα για να κανεις SSS ranks που στην πραξη ελαχιστους τους ενδιεφερε ουτως ή αλλως.
ikaruga24 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2018 Το skill είναι συνδεδεμένο με το βάθος. Οσο περισσότερο βάθος έχει ένα παιχνίδι τόσο περισσότερο skill απαιτεί για το κάνεις master. Αυτό ισχύει παντού σε όλα τα παιχνίδια ανεξαρτήτως είδους αλλά ένα παραπάνω σε παιχνίδια fighting/beat-em-up γιατί εκτός από στρατηγική και τακτικές που θα πρέπει να σκεφτείς θα πρέπει να εκτελέσεις και το σχέδιο αυτό real time με αλληλεπίδραση χαρακτήρα/εχθρού/moveset/attack and defense. Προσοχή, μην μπερδεύετε την πολυπλοκότητα και τον όγκο με το βάθος και το skill. Εντελώς διαφορετικά πράγματα. Παράδειγμα πάρτε το Virtua Fighter VS Tekken. Το Tekken έχει 50% περισσότερους κανόνες και κινήσεις και χαρακτήρες από το Virtua Fighter όμως αυτό δεν το κάνει βαθύτερο ή περισσότερο skill based από αυτό. Για να είμαι ακόμα πιο κατανοητός μιας και το VF και Tekken είναι λιγότερο γνωστά ας πάρω το Street Fighter 4 και το SF5. Το SF4 είναι απείρως βαθύτερο και skill based από το SF5 παρόλο που το SF5 έχει περισσότερα να μάθεις. 40 λεπτά πριν, Fulgore είπε Και εγω αυτο ακριβως εγραψα περι achievement. Ποιο ειναι δηλαδη το συγκεκριμενο κοινο που στοχευει η εταιρεια?Το 1-4% που θα ασχοληθει με το παιχνιδι να κανει SSS ranks σε ολες τις πιστες ή να παιξει σε υψηλοτερα επιπεδα δυσκολιας? Ναι αυτό είναι και συγκεκριμένα το πρώτο. Ολοι οι παίκτες μπορούν να εκτιμήσουν ένα σφιχτό σύστημα μάχης άσχετα αν θέλουν να αφιερώσουν χρόνο να το μάθουν ή όχι. Το παιχνίδι σου επιτρέπει όμως να το κάνεις αν θέλεις. Εντελώς αντίθετο με το τελευταίο DMC που εκτός από "εύκολο" δεν έχει καμιά συνοχή ως σύστημα μάχης. Είναι κυριολεκτικά ένα απλό και σειριακό σύστημα χωρίς βασικούς κανόνες και χωρίς οι εχθροί να είναι σχεδιασμένοι για να κάνεις πειραματισμούς και να βλέπεις αντιδράσεις, αποτελεσμάτικότητα, ισχύ και πάει λέγοντας. Δεν είναι κακό που το τελευταίο DMC είναι στην ίδια σχολή με το God of war, Dantes Inferno και άλλα mindless button mashers παιχνίδια. Κακό είναι που το ονόμασαν DMC καθώς αυτό το όνομα είναι της άλλης σχολής. Είναι σαν να μου παρουσιάζουν το επόμενο Dark Souls παιχνίδι στην ίδια σχολή λογικής των Elder Scrolls...ε συγνώμη όχι, θα τα ακούσεις και θα αποτύχεις και εμπορικά και καλά να πάθεις κιόλας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα