Προς το περιεχόμενο

Οι εταιρείες Porsche και Audi θα αναπτύξουν από κοινού πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ έχω μια απορία... πως τόσες εταιρίες που ειδικεύονται σε χαιπερκαρς  δεν βγάζουν ένα γρηγορότερο αυτοκίνητο ηλεκτρικό η όχι από το roadster της τεσλα με τα 1.9 δεύτερα επιτάχυνσης? 400+ χιλιόμετρα τελικής και 1000 χιλιομέτρων αυτονομίας και κόστος κάτω από 300 χιλιάρικα? Εδώ σε θέλω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 ώρες πριν, nectons είπε

Εγώ έχω μια απορία... πως τόσες εταιρίες που ειδικεύονται σε χαιπερκαρς  δεν βγάζουν ένα γρηγορότερο αυτοκίνητο ηλεκτρικό η όχι από το roadster της τεσλα με τα 1.9 δεύτερα επιτάχυνσης? 400+ χιλιόμετρα τελικής και 1000 χιλιομέτρων αυτονομίας και κόστος κάτω από 300 χιλιάρικα? Εδώ σε θέλω!

Για να πετύχεις χαμηλό 0-100 χρειάζονται χαμηλό βάρος και πολλά άλογα. Εδώ έχει μία λίστα αυτοκινήτων, κάποια απο αυτά αρκετά παλιά, που μπορούν να πετύχουν 0-100 σε κάτω απο 2 δευτερόλεπτα: 10 Vehicles That Go From 0 – 60 In Under 2 Seconds

Τα ηλεκτρικά έχουν πλεονέκτημα και μπορούν να βγάλουν καλύτερο 0-100, πάρα το μεγαλύτερο βάρος και τη μικρότερη ισχύ, γιατι οι ηλεκτροκινητήρες βγάζουν μεγαλύτερη ισχύ απο χαμηλές ταχύτητες και δέν έχουν την καθυστέρηση των αλλαγών ταχύτητας.

Τα 400+ χιλιόμετρα τελικής είναι ακόμα πιό δύσκολο. Δέν αρκεί η ιπποδύναμη, θα πρέπει ο κινητήρας να μπορεί να την βγάλει και για μεγάλο χρονικό διάστημα και το αυτοκίνητο πρέπει να είναι και πάρα πολύ καλά σχεδιασμένο αεροδυναμικά. Εδώ δείχνει μερικές απο τις τεχνικές λεπτομέρειες του Bugatti Veyron: https://auto.howstuffworks.com/bugatti3.htm

Το ακόμα πιό δύσκολο όμως είναι να συνδυάσεις όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο. Συνήθως οι μηχανικοί θα πρέπει να κάνουν κάποιες τεχνικές επιλογές οι οποίες κάνουν καλύτερο το αυτοκίνητο σε έναν τομέα, αλλά το χαλάνε σε κάποιον άλλο.

Για παράδειγμα, το ηλεκτρικό NIO EP9, για το χαμηλό (σχετικά) βάρος του και τη μεγάλη ιπποδύναμη δέν έχει ούτε ιδιαίτερα εντυπωσιακό 0-100 (2.7 sec), ούτε ιδιαίτερα εντυπωσιακή τελική ταχύτητα (313 km/h). Όμως κατάφερε να κάνει all time record χρόνου στην πίστα του Nurburgring, εκεί που ένα Tesla δέν μπορεί να συμπληρώσει ούτε ένα γύρο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Για να πετύχεις χαμηλό 0-100 χρειάζονται χαμηλό βάρος και πολλά άλογα. Εδώ έχει μία λίστα αυτοκινήτων, κάποια απο αυτά αρκετά παλιά, που μπορούν να πετύχουν 0-100 σε κάτω απο 2 δευτερόλεπτα: 10 Vehicles That Go From 0 – 60 In Under 2 Seconds

Τα ηλεκτρικά έχουν πλεονέκτημα και μπορούν να βγάλουν καλύτερο 0-100, πάρα το μεγαλύτερο βάρος και τη μικρότερη ισχύ, γιατι οι ηλεκτροκινητήρες βγάζουν μεγαλύτερη ισχύ απο χαμηλές ταχύτητες και δέν έχουν την καθυστέρηση των αλλαγών ταχύτητας.

Τα 400+ χιλιόμετρα τελικής είναι ακόμα πιό δύσκολο. Δέν αρκεί η ιπποδύναμη, θα πρέπει ο κινητήρας να μπορεί να την βγάλει και για μεγάλο χρονικό διάστημα και το αυτοκίνητο πρέπει να είναι και πάρα πολύ καλά σχεδιασμένο αεροδυναμικά. Εδώ δείχνει μερικές απο τις τεχνικές λεπτομέρειες του Bugatti Veyron: https://auto.howstuffworks.com/bugatti3.htm

Το ακόμα πιό δύσκολο όμως είναι να συνδυάσεις όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο. Συνήθως οι μηχανικοί θα πρέπει να κάνουν κάποιες τεχνικές επιλογές οι οποίες κάνουν καλύτερο το αυτοκίνητο σε έναν τομέα, αλλά το χαλάνε σε κάποιον άλλο.

Για παράδειγμα, το ηλεκτρικό NIO EP9, για το χαμηλό (σχετικά) βάρος του και τη μεγάλη ιπποδύναμη δέν έχει ούτε ιδιαίτερα εντυπωσιακό 0-100 (2.7 sec), ούτε ιδιαίτερα εντυπωσιακή τελική ταχύτητα (313 km/h). Όμως κατάφερε να κάνει all time record χρόνου στην πίστα του Nurburgring, εκεί που ένα Tesla δέν μπορεί να συμπληρώσει ούτε ένα γύρο.

Εγώ μιλάω για αυτοκίνητα παραγωγής και όχι αυτοκίνητα με μετατροπές που είναι μιας χρήσης και καπάκι σέρβις και αλλαγή τα περισσότερα παρτς του κινητήρα.

Όλα τα άλλα τα γνωρίζω.

Δεν βγάζει γύρο ένα Tesla? Γιατί δεν βγάζει? Αστείο μου φαίνεται. Αλλά άφησε τα αυτά που υπάρχουν στην παραγωγή και είναι οικογενειακά αυτοκίνητα (έστω και 700 ίππων) Στην πίστα Nurburgring έχεις δει εσύ το roadster να κάνει γύρο? Δεν το νομίζω γιατί δεν έχει βγει ακόμη σε παραγωγή. Όσο για το "ένα Tesla δεν μπορεί να συμπληρώσει ούτε ένα γύρο" εκτίθεσαι γιατί μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής τετράπορτα οικογενειακά πολυτελή και σχετικά βατά στην απόκτηση τους και δεν έχουν καμία σχέση με αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Και μια υπερθέρμανση που έκανε σε φουλ speed μια φορά δεν πα να πει ότι όλα τα τεσλα δεν μπορούν να βγάλουν γύρο... 

Όταν θα βγει το roadster και το βάλουν σε πίστα μιλάμε ξανά.. αλλά τέλος πάντων τι σχέση έχει το αγωνιστικό αυτοκίνητο με την επιτάχυνση που είπα εγώ ... ότι νάνε...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nectons είπε

.... Όσο για το "ένα Tesla δεν μπορεί να συμπληρώσει ούτε ένα γύρο" εκτίθεσαι γιατί μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής τετράπορτα οικογενειακά πολυτελή και σχετικά βατά στην απόκτηση τους και δεν έχουν καμία σχέση με αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Όταν λέμε ένα γύρο σε πίστα (όχι σε πίτα), συνήθως εννοείται γύρος full δυνατοτήτων. Όχι απλά 20km περίπατο στο δάσος. Αυτό το κάνεις και με ηλεκτρικό αυτοκινητάκι για golf.

Ούτε το Mini hatchpack μπροστινοκίνητο των 190 ίππων, με αεροδυναμική τούβλου, δεν είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά, κατά τα 7λεπτά στο βίντεο το πρόσεξες (ούτε καν έκδοση JCW δεν ήταν, σκέτο S). Είδες πόσο γρήγορα το Tesla των 600+ ίππων, της γ@ματής ροπής, του 0.24cd αεροδυναμικού συντελεστή, και του 0-100 σε 3s μένει πίσω του

Αν είναι ένα πράγμα που δείχνει το συγκεκριμένο βίντεο, είναι την μη-σύνδεση μεταξύ "ικανοτήτων" στα χαρτιά, και "ικανοτήτων" σε πίστα - πραγματικές συνθήκες. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν αμάξια παραγωγής των 300 αλόγων κάνουν τον γύρο σε 7:50 λεπτά, το να λέμε ότι το Tesla των "700 αλόγων" το κάνει σε 9 λεπτά, για να υποστηρίξουμε ότι όντως κάνει έναν γύρο και δεν υπερθερμαίνεται, και να νομίζουμε ότι είναι κάποιο κατόρθωμα είναι απλά αστείο... :rolleyes:

 

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο που το τεσλα δεν ειναι φτιαγμενο για πιστα.

Ετσι κι αλλιως αυτη η ηλιθιοτητα με τη πιστα, ειδικα της Nurburgring πρεπει να σταματησει.

Τα περισσοτερα, αν οχι ολα τα αυτοκινητα που γαμανε και δερνουν εκει, ειναι ακαταλληλα για τους ελληνικους δρομους.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Whargoul είπε

Όταν λέμε ένα γύρο σε πίστα (όχι σε πίτα), συνήθως εννοείται γύρος full δυνατοτήτων. Όχι απλά 20km περίπατο στο δάσος. Αυτό το κάνεις και με ηλεκτρικό αυτοκινητάκι για golf.

Ούτε το Mini hatchpack μπροστινοκίνητο των 190 ίππων, με αεροδυναμική τούβλου, δεν είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά, κατά τα 7λεπτά στο βίντεο το πρόσεξες (ούτε καν έκδοση JCW δεν ήταν, σκέτο S). Είδες πόσο γρήγορα το Tesla των 600+ ίππων, της γ@ματής ροπής, του 0.24cd αεροδυναμικού συντελεστή, και του 0-100 σε 3s μένει πίσω του

Αν είναι ένα πράγμα που δείχνει το συγκεκριμένο βίντεο, είναι την μη-σύνδεση μεταξύ "ικανοτήτων" στα χαρτιά, και "ικανοτήτων" σε πίστα - πραγματικές συνθήκες. 

Επαναλαμβάνω τα Τέσλα δεν είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα. Σύγκρινε με αυτοκίνητα παραγωγής εργοστασιακά. Αλλά όπως και να έχει..  Ότι πεις!

2 ώρες πριν, NT1G είπε

Όταν αμάξια παραγωγής των 300 αλόγων κάνουν τον γύρο σε 7:50 λεπτά, το να λέμε ότι το Tesla των "700 αλόγων" το κάνει σε 9 λεπτά, για να υποστηρίξουμε ότι όντως κάνει έναν γύρο και δεν υπερθερμαίνεται, και να νομίζουμε ότι είναι κάποιο κατόρθωμα είναι απλά αστείο... :rolleyes:

Ότι πεις και εσύ! Παρόλα αυτά το άρθρο μιλά για αυτοκίνητα παραγωγής και μάλιστα ηλεκτρικά. Αλλά όπως είπα. Ότι πεις!

 

:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαριέμαι να απαντήσω στις κωλοτούμπες σου, ας το κάνει ο Whargoul.

Στο βίντεο πάντως, στο 7:10 που το περνάει το Tesla ένα Mini, είναι αυτό και δεν είναι αγωνιστικό. Και από € 25.740 .

https://www.mini.com.gr/el_GR/home/range/mini-3-door-hatch/mini-cooper-s-3-door-hatch.html

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Βαριέμαι να απαντήσω στις κωλοτούμπες σου, ας το κάνει ο Whargoul.

Στο βίντεο πάντως, στο 7:10 που το περνάει το Tesla ένα Mini, είναι αυτό και δεν είναι αγωνιστικό. Και από € 25.740 .

https://www.mini.com.gr/el_GR/home/range/mini-3-door-hatch/mini-cooper-s-3-door-hatch.html

Και εγώ βαριέμαι. Ο άλλος ακόμα επιμένει ότι το mini hatchback στο βίντεο είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο. Εδώ μπορείς να τους δείξεις stationwagon (που υπάρχει κιόλας στο βίντεο που ποσταραν προς τα 9 λεπτά, νομίζω είναι Ford κιόλας) και να επιμένουν ακόμα. Βασικά θα τους το δείξω, Fastest Production Station Wagon Rips up Nurburgring -7:45.19. 

Από τη μια πετάγονται και λένε, τα Tesla γ@μ@νε porsche, ferrari, mclaren, άχρηστες εταιρείες ένα αυτοκίνητο της προκοπής με 0-100 2s δεν μπορούν να βγάλουν, από την άλλή, εεεε μα το tesla των 600+ ίππων δεν είναι αγωνιστικό για να κάνει ένα αξιοπρεπές γύρο σε πίστα. Τι στ@τ@ τότε χρειάζεται τους 600+ ίππους? Για το autobahn που πάλι ζεσταίνεται σε 2.30 λεπτά ή για βιντεακια drag των 200m στο youtube? 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, nectons είπε

Εγώ μιλάω για αυτοκίνητα παραγωγής και όχι αυτοκίνητα με μετατροπές που είναι μιας χρήσης και καπάκι σέρβις και αλλαγή τα περισσότερα παρτς του κινητήρα.

Όλα τα άλλα τα γνωρίζω.

Δεν βγάζει γύρο ένα Tesla? Γιατί δεν βγάζει? Αστείο μου φαίνεται. Αλλά άφησε τα αυτά που υπάρχουν στην παραγωγή και είναι οικογενειακά αυτοκίνητα (έστω και 700 ίππων) Στην πίστα Nurburgring έχεις δει εσύ το roadster να κάνει γύρο? Δεν το νομίζω γιατί δεν έχει βγει ακόμη σε παραγωγή. Όσο για το "ένα Tesla δεν μπορεί να συμπληρώσει ούτε ένα γύρο" εκτίθεσαι γιατί μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής τετράπορτα οικογενειακά πολυτελή και σχετικά βατά στην απόκτηση τους και δεν έχουν καμία σχέση με αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Και μια υπερθέρμανση που έκανε σε φουλ speed μια φορά δεν πα να πει ότι όλα τα τεσλα δεν μπορούν να βγάλουν γύρο... 

Όταν θα βγει το roadster και το βάλουν σε πίστα μιλάμε ξανά.. αλλά τέλος πάντων τι σχέση έχει το αγωνιστικό αυτοκίνητο με την επιτάχυνση που είπα εγώ ... ότι νάνε...

Ο λόγος που δεν βγάζουν είναι γιατί δεν έχουν την τεχνολογία, το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό και τις εγκαταστάσεις να γίνει consumer, ακόμα και να φτιαχτεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο μετά πρέπει να υποστηρίζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 ώρες πριν, NT1G είπε

Βαριέμαι να απαντήσω στις κωλοτούμπες σου, ας το κάνει ο Whargoul.

Στο βίντεο πάντως, στο 7:10 που το περνάει το Tesla ένα Mini, είναι αυτό και δεν είναι αγωνιστικό. Και από € 25.740 .

https://www.mini.com.gr/el_GR/home/range/mini-3-door-hatch/mini-cooper-s-3-door-hatch.html

 

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Και εγώ βαριέμαι. Ο άλλος ακόμα επιμένει ότι το mini hatchback στο βίντεο είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο. Εδώ μπορείς να τους δείξεις stationwagon (που υπάρχει κιόλας στο βίντεο που ποσταραν προς τα 9 λεπτά, νομίζω είναι Ford κιόλας) και να επιμένουν ακόμα. Βασικά θα τους το δείξω, Fastest Production Station Wagon Rips up Nurburgring -7:45.19. 

Από τη μια πετάγονται και λένε, τα Tesla γ@μ@νε porsche, ferrari, mclaren, άχρηστες εταιρείες ένα αυτοκίνητο της προκοπής με 0-100 2s δεν μπορούν να βγάλουν, από την άλλή, εεεε μα το tesla των 600+ ίππων δεν είναι αγωνιστικό για να κάνει ένα αξιοπρεπές γύρο σε πίστα. Τι στ@τ@ τότε χρειάζεται τους 600+ ίππους? Για το autobahn που πάλι ζεσταίνεται σε 2.30 λεπτά ή για βιντεακια drag των 200m στο youtube? 

 

21 λεπτά πριν, arta-mou είπε

Ο λόγος που δεν βγάζουν είναι γιατί δεν έχουν την τεχνολογία, το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό και τις εγκαταστάσεις να γίνει consumer, ακόμα και να φτιαχτεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο μετά πρέπει να υποστηρίζεται.

 

Η ζωή δεν είναι πίστα καλοί μου άνθρωποι ...

https://www.theverge.com/2016/8/23/12615304/tesla-model-s-p100d-fastest-acceleration

:D :D :D

Επεξ/σία από nectons
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Μονο που το τεσλα δεν ειναι φτιαγμενο για πιστα.

Ετσι κι αλλιως αυτη η ηλιθιοτητα με τη πιστα, ειδικα της Nurburgring πρεπει να σταματησει.

Τα περισσοτερα, αν οχι ολα τα αυτοκινητα που γαμανε και δερνουν εκει, ειναι ακαταλληλα για τους ελληνικους δρομους.

Σωστά. Πωπω η Bugatti πιάνει τα 600 και γυρνάει το ring σε 10 δευτερόλεπτα! Ποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτές τις χαζομάρες πέρα από κολλημένους wannabe racerοκαγκουρες.

3 ώρες πριν, nectons είπε

Επαναλαμβάνω τα Τέσλα δεν είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα. Σύγκρινε με αυτοκίνητα παραγωγής εργοστασιακά. Αλλά όπως και να έχει..  Ότι πεις!

Ότι πεις και εσύ! Παρόλα αυτά το άρθρο μιλά για αυτοκίνητα παραγωγής και μάλιστα ηλεκτρικά. Αλλά όπως είπα. Ότι πεις!

:D

Αφού δεν βλέπεις ένα mini πέρασε κάπου ένα Tesla. Θέλεις τίποτα άλλο για απόδειξη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Σωστά. Πωπω η Bugatti πιάνει τα 600 και γυρνάει το ring σε 10 δευτερόλεπτα! Ποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτές τις χαζομάρες πέρα από κολλημένους wannabe racerοκαγκουρες.

Αφού δεν βλέπεις ένα mini πέρασε κάπου ένα Tesla. Θέλεις τίποτα άλλο για απόδειξη;

Η ζωή δεν είναι πίστα καλέ μου άνθρωπε... Αν ήθελε ο musk θα έβγαζε και για πίστα... αλλά δεν ασχολείται... 

Μήπως το μίνι μπορεί να τα χώσει και σε aventador?

γιατί στα αμέτρητα βιντεάκια στο youtube ακόμη και το "ταπεινό" οικογενειακό 7θέσιο απίστευτα ήσυχο και πολιτισμένο Tesla Model X ρίχνει ακόμη και στο θηρίο aventador...

και βάρδα να σκάσει μύτη το roadster ... εκεί να δεις γέλια...

i love musk

 

Επεξ/σία από nectons
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτρικά είναι γρήγορα και απολαυστικά στις πραγματικές συνθήκες που μετράει η απόκριση και ευελιξία. Όταν αναβαίνεις μια ανηφόρα ή κάνεις μια προσπέραση τι σε νοιάζει αν μπορεί να ζεσταίνεται πιο γρήγορα στην πίστα στο όριο ή δεν πιάνει τα 300.

To Tesla δεν φοράει και το κατάλληλο σηματάκι είναι το πρόβλημα, αν βγει με κανένα από τα αλογατάκια (σαν τον κουβά την macan) τότε θα είναι καλό.

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι δοκιμές στο Nurburgring έχουν νόημα γιατι η πίστα είναι μεγάλη με όλων των ειδών τις στροφές, οπότε φαίνονται όλες οι αδυναμίες στο στήσιμο ενός αυτοκινήτου. Και έχει καθιερωθεί να γίνονται εκεί οι δοκιμές, οπότε υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης.

Σε μια πιό μικρή και κλειστή πίστα, κάποια αυτοκίνητα πιθανόν θα μπορούσαν να κρύψουν τις ατέλειες τους.

Το Cupra που μπήκε πιό πάνω δέν είναι αγωνιστικό. Όπως και το Megane RS εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=02cpzgoVqC4

Για κάποιους μάλλον η πίστα φαίνεται κάτι το εξωπραγματικό, όμως πηγαίνετε σε κάποιο open track day στα Μέγαρα ή τις Σερρες και θα δείτε πόσοι μπαίνουν με τα καθημερινά τους αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...