Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αυτοκίνητα των εταιρειών Porsche και Audi μοιράζονται στοιχεία μεταξύ τους –οι Cayenne και Macan μοιράζονται το πλαίσιο με τα Q7 και Q5 για παράδειγμα- οπότε δεν αποτελεί έκπληξη που θα συνεχίσουν να το κάνουν και στην “εποχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων”.

Ο Oliver Blume της Porsche και ο Rupert Stadler της Audi δήλωσαν σε συνέντευξη που παραχώρησαν στην εφημερίδα Stuttgarter Zeitung ότι οι δύο μάρκες που ανήκουν στο Volkswagen Group θα αναπτύξουν από κοινού μια πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που θα χρησιμοποιούν και οι δύο εταιρείες και που πρόκειται να αποτελέσει τη βάση για διάφορα μοντέλα τους από το 2021 και μετά.

Η Audi βρίσκεται ήδη σε φάση ανάπτυξης δύο αυτοκινήτων σεντάν καθώς και δύο SUV, ενώ η Porsche θα μπορούσε να κατασκευάσει το πρώτο της όχημα στο εργοστάσιο που κατασκευάζει και τη Macan.  Ποια αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν πρώτα εξαρτώνται από τις απαιτήσεις για τις εκπομπές CO2, δήλωσε ο Blume.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών βεβαίως σχετίζεται με την εξοικονόμηση πόρων, χρημάτων. Ο Oliver Blume δήλωσε ότι θα κόστιζε περίπου 30% περισσότερο για κάθε μάρκα για να αναπτύξει τη δική της πλατφόρμα EV. Αλλά και ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση, τα χρήματα θα είναι πολλά. Σύμφωνα με τον Rupert Stadler, θα απαιτηθούν κάποια δισεκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη της πλατφόρμας έως το 2025.

Η συγκεκριμένη κίνηση είναι ξεχωριστή από τη περίπτωση της Mission E, στην οποία έχει ρίξει το βάρος της τελευταία η Porsche. Βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει ότι η ανάπτυξη της κοινής πλατφόρμας θα εμποδίζει κάποια από τις δύο εταιρείες να επενδύσει εφόσον απαιτηθεί από τα ιδιαίτερα σχέδια σε κάποιες προσαρμοσμένες πλατφόρμες - ενδέχεται η Porsche να ακολουθήσει αυτή τη διαδρομή για κάποια από τα σπορ αυτοκίνητα της. 

Engadget


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
Δημοσ.

Τρομερό δημιούργημα , αλλά απευθύνεται σε πολύ λίγα άτομα, ευτυχώς εμείς θα έχουμε φωτογραφίες :P  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εταιριες πορσε και αουντι χεχε  το ιδιο εινα αφου ανηκουν στην wv ... μαλιστα τα τουαρεγκ, q7 και πολυαγαπητη στην λαρισα καγεν μοιραζονται ιδιο πλαισιο

Επεξ/σία από ziaba
  • Like 2
Δημοσ.

Ωραίο ...αλλά πιο αργό ακόμα και από το Model X που είναι SUV.

H Πορσε ελπίζω να τα δώσει όλα στα ηλεκτρικά οχήματα και να μην το παίξει συντηρητικά δίνοντας κάτι απλά καλύτερο από τα εσωτερικής καύσης προιόντα της.

  • Like 2
Δημοσ.

VW AUDI SKODA SEAT PORSCHE είναι η ίδια  εταιρεία ...

ανάλογα το πόσα θες να ξοδέψεις διαλέγεις το σήμα που θα έχει το αυτοκίνητο σου...

η μαμά VW αποφάσισε να πει ότι AUDI και PORSCHE ή PORSCHE και AUDI (όπως προτιμάει ο κάθε ένας) θα συνεργαστούν... 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Τουλαχιστον με ηλεκτροκινητηρα δεν χρειαζεται η VW να παρουσιαζει ψευτικους ρυπους:D. Περα απο την πλακα πολυ δυνατο εργαλειο. Ζηλευω αυτους που θα το οδηγησουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τωρα που εχουμε συνηθισει στα 2 σε 1 ονοματα (βλ. Olandreou, Branjolie) δε θα μας χαλαγε ενα...Porsudi  :D

Επεξ/σία από plan B
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nickolas είπε

Ωραίο ...αλλά πιο αργό ακόμα και από το Model X που είναι SUV.

Ήμουν σίγουρος πως θα έβλεπα κάτι τέτοιο. Επειδή ως γνωστό, σε ένα sport αμάξι τέτοιας ειδικά κατηγορίας, το μόνο που παίζει ρόλο είναι το 0-100 που δηλώνει ο κατασκευαστής

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 2
Δημοσ.

υποκρισια σε πολλα επιπεδα...

τα ορια στους ρυπους ειναι για τα φουμαρα .

Aσχοληθηκε κανενας με το τι ρυπους βγαζει η θεικη Bugatti και οχι μονο αυτη ?

Ή αν ρυπαινετε περισσοτερο ή λιγοτερο ο πλανητης απο την κατασκευη ηλεκτρικών ή απο την ανακυκλωση τως μπαταριών και των υγρών τους ?

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...