Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας~

Έχω κάνει αίτηση φορητότητας προς vodafone τέσσερις εβδομάδες πριν -ακριβώς στα μέσα Ιανουαρίου- κ η αίτηση έγινε δεκτή.
Μου ήρθε κανονικά το Modem, κ μου είπαν η ημερομηνία για να το βάλω στην πρίζα είναι τέλος Ιανουαρίου(10 μέρες περίπου μετά την αίτηση).
Έλα μου όμως που περνάνε οι μέρες και η σύνδεση δεν ολοκληρώνεται!

H Vodafone λέει ότι περιμένει το συνεργείο δημοσίου δικτύου (?) -που είναι τού ΟΤΕ- να παραδώσει τον βρόγχο της γραμμής μου(ή κάτι τέτοιο), κ μετά θα έρθει δικός τους τεχνικός, με τον οποίο θα κλείσουμε ραντεβού να κάνει τις τελικές ρυθμίσεις στο σπίτι. Εφόσον πέρασε άλλη μία εβδομάδα, λέει είχαν το δικαίωμα και έστειλαν mail στον ΟΤΕ επειδή καθυστερεί, κ λένε ότι αυτός δεν απαντά. Καμία πρόοδος.

Πλέον πήρα κ τον ΟΤΕ, κ μου λέει αυτοί δεν έχουν τίποτα τέτοιο να κάνουν. Βλέπουν τη φορητότητα, βλέπουν ότι την έχουν δεχτεί κ μου λένε ότι η Vodafone απλά δεν κάνει τις απαραίτητες κινήσεις για να "πάρει τον αριθμό".

Η γραμμή που θέλω να μεταφέρω είναι αυτή τη στιγμή απλή, χωρίς ίντερνετ, με χρονοχρέωση. Στη vodafone είναι να 'χω VDSL 50. Κλείσαμε μήνα χωρίς ίντερνετ (έφταιγε ο ΟΤΕ, γι' αυτό κ η φορητότητα). 

Ξέρει κανείς πιο συγκεκριμένα τι ακριβώς ισχύει ως διαδικασία; 

Δημοσ.

Παρε τηλεφωνο και πες αυτο που σου ειπε ο ΟΤΕ...εμεις εδω δεν μπορουμε να ξρουμε σε τι φαση ειναι η συνδεση σου...

Το μονο που σκεφτηκα εινα οτι μπορει να μην εχουν ελευθερη θεση να σε βαλουν και περιμενουν να αδειασει μια αλλα αφου ο οτε δεν ειπε κατι υποθετω οτι δεν ειναι αυτο.

Δημοσ.

Μήπως η vdfne από αυτά που λες δεν έχει κάνει αίτημα φορητότητας ενεργής γραμμής αλλά φορητότητα αριθμού σε ανενεργό βρόγχο ?

Δημοσ.

Λες; Έλεγα να ζητήσω να ρίξει κ κάποιος άλλος καμιά ματιά. Αν το έχει αναλάβει απ την αρχή μόνο ένα άτομο, ίσως κάτι του 'χει ξεφύγει.
Η Vod λέει πάντως ότι αν την ενημέρωνε πχ ο ΟΤΕ ότι δεν έχει θέση για VDSL θα με έβαζαν προς το παρόν σε ADSL μέχρι να ελευθερωθεί θέση. Ούτε το τηλέφωνο δεν της δίνει.

Ξέρετε αν όντως ο ΟΤΕ πρέπει να κάνει κίνηση για να "δώσει" την γραμμή; Δηλ αυτό που διαβάζω στην ΕΕΤΤ ότι 
"Σε περίπτωση φορητότητας σταθερής τηλεφωνίας, που συνοδεύεται από αίτηση πλήρους αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου (σύνδεση σε νέο δίκτυο τηλεφωνίας) η μεταφορά του (των) αριθμού(ών) διεκπεραιώνεται την ημέρα παράδοσης του πλήρους αποδεσμοποίητου τοπικού βρόχου."

Άρα όντως περιμένω τον ΟΤΕ να "παραδώσει τον πλήρη αποδεσμοποίητο τοπικό βρόχο";

vod.png

Δημοσ.

Το ίδιο είχα πάθει  εγω πέρσυ τέτοιο καιρό απο οτε σε nova 1 μήνας πέρασε δεν με ενεργοποίησε και μόλις πήγα σε vodafone σε 1 εβδομάδα είχα ενεργοποιηθεί 

Δημοσ.

Ρώτα και στους δυο ξανά πες στη vodafone οτι αν δεν ενεργοποιηθείς θα ακυρώσεις

Επίσης απο τον οτε για προσφορά σε κάλεσαν η γιατι φεύγεις;

Δημοσ.

Θέλω να φύγω λόγω πολλής ταλαιπωρίας και μεγάλης κοροϊδίας(ήταν υπόθεση που πήρε πάνω από 3 μήνες κ δεν νομίζω να έχει νόημα να την γράψω)! Με τα πολλά (πάρα πολλά) παραδέχτηκε κ ο ΟΤΕ ότι έφταιγε κ σκέψου ότι ενώ είχαμε κάνει ανανέωση συμβολαίου, όταν το ακυρώσαμε μας αποχρέωσαν/πίστωσαν την ποινή σπασίματος συμβολαίου! 

Ο ΟΤΕ μας είχε αφήσει χωρίς ίντερνετ 2 εβδομάδες (είχα ζητήσει επικοινωνία κ το αρμόδιο τμήμα δεν κάλεσε ποτέ), κ με κάλεσε τελικά όταν είδε τη φορητότητα.. -.-
Έκανε προσφορά, αλλά ακολούθησε καινούρια προσφορά από τη vod, οπότε άκυρον. Είμαστε βέβαια ακόμα χωρίς ίντερνετ οπότε συνεχίζεται το μαρτύριο.. Εγώ ακόμα τον ΟΤΕ κατηγορώ. Ότι κ καλά θέλει να με κρατήσει όσο γίνεται παραπάνω να τον πληρώνω....

Δημοσ.

Στις περισσότερες των περιπτώσεων οι τρεις πιθανές απαντήσεις είναι αυτές: 

1. Δεν έχει θέση να σε βάλουν 

2. Περιμένει η voda και άλλους πελάτες για να στείλει μαζικά το αίτημα και να σας κουμπώσει όλους μαζί ταυτόχρονα

3. Γραφειοκρατικοί λόγοι ή κάποιο λάθος στο σύστημα ή θέματα με τα στοιχεία πελάτη (λάθος ΑΦΜ, ταυτότητας κτλ) από μια ή και τις δυο πλευρές

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δεν νομίζω ότι θα μάθω ποτέ τι πρόβλημα υπάρχει. Οι επικοινωνίες κ με τους δύο παρόχους άπειρες.
Κανένας δε λέει κάτι κατατοπιστικό. Ελπίζω απλά να γίνει σύντομα, όποιο κι αν είναι το πρόβλημά τους.

Μακάρι να 'χε γίνει ήδη..

Υπηρεσίες έχω, τις μηδαμινές της απλής γραμμής/γραμμής με χρονοχρέωση χωρίς ίντερνετ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προχώρα σε καταγγελία σε εεττ η καταναλωτή αφού ακόμα δεν σε μετέφεραν 

Επειδη δεν την ανέφερες εκτιμώμενη ημερομηνία σου έστειλαν ; 

Επεξ/σία από bill2015
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 3/30/2018 στις 1:00 ΜΜ, alex17563 είπε

Και συνδεθήκαμε στη Vodafone. Σχεδόν δυόμιση μήνες μετά!!

Η οποία καθυστήρηση FYI ήταν εξ' ολοκλήρου -και σύμφωνα με όσα μας έγραψες- σφαλμα της voda.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/4/2018 στις 5:54 ΜΜ, l337 είπε

Η οποία καθυστήρηση FYI ήταν εξ' ολοκλήρου -και σύμφωνα με όσα μας έγραψες- σφαλμα της voda.

Από πού προκύπτει όμως αυτό; Εσύ από τι ακριβώς, που έγραψα πριν, κατάλαβες να φταίει η Voda? Αν το 'χα καταλάβει κι εγώ θα τους είχα μιλήσει διαφορετικά κι αυτών..

~

Συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα, όποιος ενδιαφέρεται ή του τύχει κάτι παρόμοιο, ας το διαβάσει:

Λάθος στοιχεία δεν ήταν διότι σε τέτοια περίπτωση δεν γίνεται καν αποδεκτό το αίτημα φορητότητας. Είχα περάσει από αυτό το στάδιο. Πήρε 1 μέρα. Κάναμε την αίτηση, κάτι ήταν λάθος, απορρίφθηκε και επαναλάβαμε την επόμενη μέρα.

Από ό,τι τελικά κατάλαβα εγώ, έφταιγε "το σύστημα" και η αδυναμία όλων για άμεση επικοινωνία με τους αρμόδιους εκτός συστήματος. 

Μόλις συνειδητοποίησα ότι δικαιούμαι εξυπηρέτηση από το τμήμα εταιρικών πελατών, μίλησα μαζί τους, κ πάλι μου έλεγαν για το σύστημα - συστημικό πρόβλημα. Αλλά πέτυχα λογικό άνθρωπο επιτέλους και γνώστη. Έβλεπε τις πολλαπλές αιτήσεις της Vodafone, κ ότι στο δικό τους σύστημα δεν τους δείχνει ότι έχουν να κάνουν ενέργειες! 

Μόνο από το τμήμα εταιρικών πελατών παραδέχτηκαν ότι όντως, κ για μη προφανή λόγο, δεν έχουν προχωρήσει σε αποδεσμοποίηση του τοπικού βρόχου, διότι αν το είχαν κάνει δεν θα είχα υπηρεσίες! Το προφανές δηλαδή. (Από την απλή εξυπηρέτηση πελατών μου έλεγαν ότι βλέπουν την γραμμή να είναι "στον αέρα(!!)" και ότι δεν είμαι στον ΟΤΕ! Και ρωτούσα: τότε πού είμαι και γιατί έχω τόνο στο τηλέφωνο αφού δεν το 'χω πάνω στο μόντεμ? Δεν χρεώνομαι τώρα από τον ΟΤΕ? Δεν μου απαντούσαν, δεν ήξεραν, δεν ήθελαν κλπ.) 
Το έστειλαν στο τμήμα τεχνικών προβλημάτων. Οι τεχνικοί δεν το κοιτούσαν για μέρες πάλι (φυσικά χωρίς δικιά μου ενημέρωση για εξελίξεις/νεώτερα). Και κανείς, εννοείται, δεν γίνεται να επικοινωνήσει μαζί τους "εκτός συστήματος". Τελικά, αν κ το απέφευγα συνεχώς, καταλήξαμε στις φωνές για την 2 μηνών καθυστέρηση που δεν μπορούν να την κοιτάξουν εκτός σειράς, με προτεραιότητα κλπ. Μου έλεγαν ότι τους έστειλαν μήνυμα και ότι ΘΑ το κοιτούσαν οι αρμόδιοι κ θα μου έλεγαν... Δεν είναι δυνατόν κανένας προϊστάμενος ή κάποιος, κάπου να μην είχε τρόπο για άμεση επικοινωνία μαζί τους!

Ζήτησα έντονα να προχωρήσουν σε οποιεσδήποτε ενέργειες για να φύγω, χωρίς σύστημα. Ότι δεν με ενδιαφέρει να έχω το ελάχιστο διάστημα με διακοπή υπηρεσιών (2 συνήθως ωρών) -γιατί οι υπηρεσίες ήταν ανύπαρκτες ούτως ή άλλως! Να αποσυνδεθώ, να αποδεσμοποιηθεί ο τοπικός βρόγχος, να ενημερωθεί η Voda και να λήξει κάποια στιγμή η όλη υπόθεση κι ας περάσουν μέρες ολόκληρες χωρίς υπηρεσίες! Οι φωνές Παρασκευή, το ΣΚ ή Δευτέρα σταμάτησα να έχω υπηρεσίες από ΟΤΕ, την Τετάρτη ή Πέμπτη είχα ίντερνετ από Voda επιτέλους!

Το συμπέρασμα: Αν δεν βάλεις τελικά τις φωνές δεν σε προσέχουν! Ξεκάθαρα σκόπευαν να το τραβήξουν κι άλλο..
Κ πρέπει να τύχεις κ σε άνθρωπο που να ξέρει για να μη σε βγάζει τρελό..

Εγώ δεν κατάλαβα τελικά να έφταιγε η Vodafone..

Επεξ/σία από alex17563
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...