MauroPaltoudias Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 Άρθρο 4 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας : 5. Η υπηρεσία στην οποία υποβάλλεται η αίτηση χορηγεί στον ενδιαφερόμενο απόδειξη παραλαβής όπου περιλαμβάνονται ο οικείος αριθμός πρωτοκόλλου, η προθεσμία εντός της οποίας υφίσταται υποχρέωση προς διεκπεραίωση της υπόθεσης, καθώς και η επισήμανση ότι, σε περίπτωση υπέρβασης των χρονικών ορίων που καθορίζονται στις παραγράφους 1 και 2 του παρόντος άρθρου, παρέχεται δυνατότητα αποζημίωσης κατά τις ρυθμίσεις των παραγράφων 7 και 8 του άρθρου 5 του Ν. 1943/1991 (ΦΕΚ 50 Α`), όπως ισχύει. Συνεπώς, δεν υπάρχει καμία μνεία για τυποποιημένο έντυπο. Όπου θέλει μπορεί να το γράψει, αρκεί να στο παραδώσει. 1
Joshua21 Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 4 λεπτά πριν, corsair04 είπε Μου φαίνεται περίεργο να μην ξέρεις εσύ ....έχεις γνώσεις άρα δε θα υπάρχει... Σε ευχαριστώ, αλλά μου φαίνεται πως έχεις υπερεκτιμήσει τις γνώσεις μου... Εγώ πάντως στη θέση σου δεν θα το έδενα κόμπο.
tzotzo Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 36 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Σου λεει here is you reference number.Και ναι είναι σημαντικό να το έχεις. Ναι φίλε μου. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Να μας πεις αν χρειάζεται αλλού να κάνεις την αίτηση, αλλού να πάρεις το ρεφερενς ναμπερ και αλλού να πάρεις στρογγυλή σφραγίδα.
Muchacho Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, corsair04 είπε Καλησπέρα Έκανα μια αίτηση στο Δήμο της περιοχής μου (στο δημοτικό κατάστημα) και μου έδωσαν τον αριθμό πρωτοκόλλου σε post it αντι κάποιο επίσημο έγγραφο.Γνωρίζει κάποιος εάν υπάρχει κάποιος νόμος να ορίζει τι είναι ο αριθμός πρωτοκόλλου και πως πρέπει να παραδίδεται επίσημα στον Πολίτη. Δεν υπάρχει κάποιος νόμος για τον τρόπο και ο κάθε φορέας κάνει αυτό που θεωρεί σωστό ή μπορεί... Κανονικά έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον σφραγίδα του φορέα και υπογραφή του υπαλλήλου πάνω σε ένα χαρτί. Συνήθως αυτό γίνεται στους περισσότερους μικρούς φορείς. Σε άλλους στην εφαρμογή που χρησιμοποιούν, υπάρχει επιλογή εκτύπωσης αποδεικτού πρωτοκόλλησης που αναγράφονται όλα τα στοιχεία. Και τέλος υπάρχουν και φορείς(Ελάχιστοι) που άπαξ και πρωτοκολλήσεις κάτι, ο άμεσα ενδιαφερόμενος λαμβάνει σε ηλεκτρονική μορφή αποδεικτικό υπογεγραμμένο ψηφιακά. Επεξ/σία 24 Απριλίου 2022 από Muchacho
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 2 λεπτά πριν, tzotzo είπε Ναι φίλε μου. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Να μας πεις αν χρειάζεται αλλού να κάνεις την αίτηση, αλλού να πάρεις το ρεφερενς ναμπερ και αλλού να πάρεις στρογγυλή σφραγίδα. Aγγλία οταν κάνεις την αίτηση σου στελνουν απαντητικό email με το reference number.Nαι ,όλα είναι ηλεκτρονικά.Δια ζώσης μονο για τον αριθμό ασφάλισης (NINo ) χρειάστηκε να πάω απο το JobCentre plus για να περάσω συνέντευξη.Που και αυτό αργότερα λόγω κοβιντ το έκαναν ηλεκτρονικά.Εφορία γράφτηκα ηλεκτρονικά ,σε γιατρό το ίδιο. Αλλά όχι σφραγίδα δεν έχω δει. Ναι Ελλάδα υπάρχει γραφειοκρατία αλλά επιτέλους κάτι αλλάζει με το gov.gr . 1
Sibyl Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 Δημοσ. 24 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Άρθρο 12 - Νόμος 2690/1999 - Τήρηση πρωτοκόλλου υπηρεσίας - Χορήγηση βεβαίωσης για την καταχώριση εγγράφου Κάθε έγγραφο που περιέρχεται στην υπηρεσία με οποιονδήποτε τρόπο, καταχωρίζεται αυθημερόν στο βιβλίο εισερχομένων, κατ' αύξοντα αριθμό, με χαρακτηρισμό και μνεία του θέματος στο οποίο αναφέρεται και του αριθμού των στοιχείων που το συνοδεύουν. Στο ίδιο βιβλίο αναγράφονται επίσης το όργανο προς το οποίο το έγγραφο απευθύνεται, καθώς και η ημερομηνία εισόδου του. Η υπηρεσία οφείλει να χορηγεί βεβαίωση καταχώρισης του εγγράφου με όλα τα παραπάνω στοιχεία. Βέβαια σύμφωνα με το το άρθρο 19 του Ν. 4727/2020 ισχύουν τα παρακάτω αλλά δεν έχουν ακόμα όλες οι υπηρεσίες του δημόσιου τομέα ηλεκτρονικό πρωτόκολλο. 1. Κάθε φορέας του δημόσιου τομέα τηρεί ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, στο οποίο καταχωρίζονται πράξεις, όπως η έκδοση, παραλαβή, κοινοποίηση, διαβίβαση εγγράφων, τα οποία είτε εκδίδονται από αυτόν είτε βρίσκονται ή περιέρχονται στην κατοχή του στο πλαίσιο της άσκησης των αρμοδιοτήτων του. 2. Η καταχώριση στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο που τηρείται από τον φορέα του δημόσιου τομέα πραγματοποιείται, ανεξάρτητα από το εάν η παραγωγή, έκδοση ή διακίνηση εγγράφων πραγματοποιείται με ηλεκτρονικό ή μη τρόπο και ανεξάρτητα από το εάν η διοικητική πράξη ή ενέργεια διεκπεραιώνεται εξ ολοκλήρου ή εν μέρει με ηλεκτρονικό τρόπο. 3. Τα συστήματα ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου εκδίδουν ηλεκτρονικό αποδεικτικό καταχώρισης που περιλαμβάνει στοιχεία ταυτοποίησης του εγγράφου, όπως εκδότης, θέμα, ημερομηνία και ώρα καταχώρισης, καθώς και τον μοναδικό αριθμό ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου. Ως χρόνος καταχώρισης στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο λογίζεται η ημερομηνία και ώρα που αναγράφεται στο αποδεικτικό καταχώρισης. 4. Η βεβαίωση καταχώρισης στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο γνωστοποιείται στο συναλλασσόμενο φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα με χρήση ΤΠΕ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 29, εκτός εάν αυτό έχει αιτηθεί ή επιλέξει διαφορετικά κατά την αρχική επικοινωνία. Με την προϋπόθεση της αυθεντικοποίησης, τα συναλλασσόμενα με τον φορέα του δημόσιου τομέα φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή νομικές οντότητες μπορούν να ενημερώνονται με χρήση ΤΠΕ αναφορικά με τη διακίνηση των εγγράφων που έχουν πρωτοκολληθεί και εν γένει για την πορεία της υπόθεσης που τα αφορά. Επεξ/σία 24 Απριλίου 2022 από Sibyl 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα