Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, nectons είπε

Κανείς δεν κατηγορεί κανέναν. Συζήτηση κάνουμε. Τα ηλεκτρικά έτοιμα είναι. Και σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουν πλέον καθόλου με υγρά καύσιμα. Είναι θέμα χρόνου.

Define το "σε λιγα χρονια". Λογο των σπουδων μου το λιγα χρονια καλυπτει καποια εκατονταδες χιλιαδες χρονια. Το σε λιγα χρονια ειναι επιπεδο 15ετιας? 20ετιας? Ή θα αργησουμε ακομα περισσοτερο?

  • Like 1
  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Whargoul είπε

Ναι πανέτοιμα. Αφού μπορώ να πάρω τώρα το ηλεκτρικό μου αμάξι και να κάνω ένα διήμερο βόλτα στα χωριουδάκια στα βουνά χωρίς κανένα περιορισμό. Και επίσης μπορώ να πάρω το super επιδόσεων 0-100 σε 2s ηλεκτρικό μου αμάξι που έδωσα 150 000+ για να αποκτήσω, και να βγάλω μια μέρα σε πίστα έτσι για να ξεσαλώσω και να απολαύσω τις super επιδώσεις του. 

Και σε λίγα χρόνια όντως δεν θα υπάρχουν υγρά καύσιμα. Τα 15 GW peak ισχύ, που χρειάζεται το ΗΒ για να καλύψει τις ανάγκες από τα ηλεκτρικά αμάξια, φήμες λένε ότι θα τα στίσουν μέχρι το Πάσχα.

Πάντως σου το αναγνωρίζω, είχες δίκαιο που είπες για κάτι φρούτα πίσω από πληκτρολόγια

Ειρωνία και Άγιος ο Θεός. Τέλεια. Και η πλάκα είναι ότι έλαβα και παρατήρηση. Επίπεδο υπό του μηδενός. 

What ever.... Καμιά ελπίδα...

Δημοσ.

Δεν υπαρχει ειρωνια στο παραπανω κειμενο του Whargoul παρα μονο εμφαση στο γιατι τα ηλεκτρικα δεν ειναι ετοιμα για μαζικη αποδοχη απο την αγορα. Θα περασουν πολλα χρονια ακομα πρωτου γινουν mainstream λογο υποδομων καθαρα. Εκτος και αν εχεις την ψευδαισθηση οτι τα κατατοπους κρατη θα επιδοτησουν εν μια νυκτι τα δικτυα και τις υποδομες που χρειαζεται μια τετοια μεταβαση σε παγκοσμιο ή ακομα και β. αμερικανικο και ευρωπαικο επιπεδο.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, giwrgos555 είπε

Κάποιος άλλος έχει μάλλον την χρονομηχανή εδώ μέσα 😂😂😂

Για να σταματήσουν τα υγρού καυσίμου τα αυτοκίνητα να παράγονται πρέπει να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο οι ηλεκτροκινητήρες σε θέματα απόδοσης και να δημιουργηθούν και οι κατάλληλες υποδομές παγκοσμίως.Ακόμα δεν υπάρχουν υποδομές στις ΗΠΑ ικανές να εξυπηρετήσουν τα ηλεκτροκίνητα πόσο μάλλον να είναι τόσο πανέτοιμα που να ρίξουν τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα στον κάλαθο των αχρήστων παγκοσμίως.Θέλει 10ετίες ακόμα για αυτό που λές και φυσικά με την προυπόθεση οτι δεν θα μπεί σφήνα η Ιαπωνία με τα υδρογόνου αυτοκίνητα που ετοιμάζει μέσω του hydrogen society.

με υδρογόνο είχαν ασχοληθεί πριν πολλά χρόνια οι γερμανοί και γάλλοι, αλλά δε γνωρίζω γιατί δεν προχώρησαν αυτήν την τεχνολογία. Κάποιοι έλεγαν ότι οι κυψέλες ήταν αρκετά ασταθείς για έκρηξη, άλλοι, ότι η διαδικασία πλήρωσης των κυψελών ήταν πολύ ακριβή και περίπλοκή διαδικασία. Κρίμα που δεν την προχώρησαν περαιτέρω. Θυμάμαι μόνο πως οι ιπποδυνάμεις ήταν αστείες, τετράλιτροι κινητήρες παρήγαγαν 200 ίππους μετά βίας . (τόσο, και ακόμη λιγότερο βεβαίως,  παρήγαγαν και οι αντίστοιχοι παλαιοί κινητήρες βενζίνης)

εδώ υπάρχει ένα άρθρο γιατί η τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου δεν προχώρησε. Τώρα προσπαθεί η τοyota με το murai , μένει να δούμε το πόσο και αν θα προχωρήσει. το άρθρο , περιλαμβάνει και δηλώσεις του musk για την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου σε σχέση με τα ηλεκτροκίνητα και τις μπαταρίες, χωρίς ωστόσο κάποια πειστική τεκμηρίωση

https://cleantechnica.com/2016/06/10/hydrogen-fuel-cell-cars-not-competitive-hydrogen-fuel-cell-expert/

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Whargoul είπε

Ο μεσαίωνας δεν έχει να κάνει με την εκκλησία, αλλά με την λογική ότι κανένας, ή μόνο μερικοί μπορούν να κρίνουν και να σχολιάζουν. Είτε θρησκεία, είτε επιστήμη. Ο Γαλιλαίος δεν κρίθηκε από επιστήμονες, αλλά από άτομα που οι άλλοι θεωρούσαν ότι έχουν το απόλυτο δίκαιο και δεν πρέπει να τους κρίνεις. 

Επίσης μάλλον έχεις υποτίμηση το marketing. Κάνε ένα γύρο στο internet και στα forum, και θα δεις ότι οι σύγχρονες τεχνολογικές εταιρείες δύστυχος προκαλούν ένα οπαδισμό και στραβισμό  παρόμοιο με θρησκεία. Το να στέκεσαι 3 μέρες έξω από ένα Apple shop για να δώσεις 1200 ευρώ για ένα κινητό, τι διαφορά έχει από αυτούς που στέκονταν 3 μέρες μπροστά από μια εικόνα για να προσκυνήσουν? 

Το να ρωτάς εάν θα 'ημουν o Rothchild τι θα έκανα είναι απλά ανούσιο. Δεν είμαι, και μάλλον ούτε θα γίνω. Η ανθρώπινη φύση, και η φύση γενικά, σου δίνει επιλογές, μπορείς να πράξεις. Τα μόνα πλάσματα που θεωρούν ότι δεν έχουν επιλογή, είναι τα πρόβατα που πάνε χαρούμενα στη σφαγή επειδή ακολουθούν τυφλά τον βοσκό.

anw, ειναι off topic αυτα 

Καταρχήν έχω καταλάβει ότι για τον μεσαίωνα μιλάς μεταφορικά και δεν μίλησα για εκκλησία. Όμως θεωρώ και πάλι υπερβολή την εξίσωση που κανεις.

Δεύτερον, για μάρκετινγκ εμένα δεν θα μου μιλάς.... ειναι η δουλειά μου. Δεν θα παίρνεις ένα ακραίο παράδειγμα για να καταρρίψεις μια θεωρία ή να κριτικαρεις μια εταιρεία.

Όσο για την απάντηση που περίμενα το τι θα έκανες εσύ αν είχες πλούτο και δύναμη, την προσπέρασες με ευκολία βλέπω, πιθανόν ελλείψει επιχειρηματων. Να ξέρεις οτι η ερώτηση αυτή μπαίνει σε interview για managers.

Όσο για τα προβατα επι σφαγή, θα σου πω μόνο οτι ξεγυμνωνεσαι μόνος, και μιλώντας με φανατισμό και εγωισμό, θεωρείς τον εαυτό σου καλύτερο ή ανωτέρω απο όλους τους άλλους, επειδή ζουν και πιστεύουν κατι διαφορετικό από σενα.

Τους ανθρώπους που αποκαλείς πρόβατα, τους σφαζεις εσυ με την αντιμετώπιση σου, επειδή δεν ξέρεις αν είχαν τις ίδιες ευκαιρίες στη ζωή με σένα.

Στη περίπτωση σου ισχύει το "ότι δεν φτάνει η αλεπού το  κάνει κρεμαστάρια"

Ήρθε ο Whargool να μιλήσει για τον Musk....

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, gdriver είπε

με υδρογόνο είχαν ασχοληθεί πριν πολλά χρόνια οι γερμανοί και γάλλοι, αλλά δε γνωρίζω γιατί δεν προχώρησαν αυτήν την τεχνολογία. Κάποιοι έλεγαν ότι οι κυψέλες ήταν αρκετά ασταθείς για έκρηξη, άλλοι, ότι η διαδικασία πλήρωσης των κυψελών ήταν πολύ ακριβή και περίπλοκή διαδικασία. Κρίμα που δεν την προχώρησαν περαιτέρω. Θυμάμαι μόνο πως οι ιπποδυνάμεις ήταν αστείες, τετράλιτροι κινητήρες παρήγαγαν 200 ίππους μετά βίας . (τόσο, και ακόμη λιγότερο βεβαίως,  παρήγαγαν και οι αντίστοιχοι παλαιοί κινητήρες βενζίνης)

εδώ υπάρχει ένα άρθρο γιατί η τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου δεν προχώρησε. Τώρα προσπαθεί η τοyota με το murai , μένει να δούμε το πόσο και αν θα προχωρήσει. το άρθρο , περιλαμβάνει και δηλώσεις του musk για την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου σε σχέση με τα ηλεκτροκίνητα και τις μπαταρίες, χωρίς ωστόσο κάποια πειστική τεκμηρίωση

https://cleantechnica.com/2016/06/10/hydrogen-fuel-cell-cars-not-competitive-hydrogen-fuel-cell-expert/

ΤΟ άρθρο που επέλεξες δεν είναι και κανα τεκμηριωμένο άρθρο, και ουτε γνωρίζω πόσο biased είναι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα που παντού αναφέρει eletricity, electric cars, solar kp, αλλά τα περισσότερα κατά που αναφέρει έχουν λυθεί πριν πολλα πολλα χρόνια, με απλή περιήγηση στο ιντερνετ τα βρίσκεις. Μη ασφαλές δεξαμενές μεταφοράς.... οι δεξαμενές του Mirai, είναι αλεξίσφαιρες μέχρι διαμετρήματος .50. Και ακόμα και αν διατρυθούν, το υδρογόνο είναι τόσο πτητικό, που είναι πολύ πιο ασφαλές από την βενζίνη.

Ο Musk τα είπε mind-bogglingly  stupid, incredibly dumb, fool cells κλπ γιατί προφανώς είναι αντίπαλη τεχνολογία (επειδή ως γνωστό κάποιος που θέλει να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο, και δεν βλέπει απλά την προσωπική του επιτυχία, κοροϊδεύει συνεχώς και θάβει εναλλακτικές τεχνολογίες) .

Σε κινητήρες εσωτερικής καύσης όντως δεν βολεύουν, αν και γίνεται, αλλά χρειάζεται επανασχεδιασμός του κινητήρα, ή νέας μορφής κινητήρες. Αν και θεωρούνται καλύτερα από περιβαλλοντικής άποψης από τις μπαταρίες, καθώς μόνο τα ICE και fuel cell υδρογόνου μπορούν να φτάσουν το όριο του 80% λιγότερο CO2 από το 1990. Οι μπαταρίες μένουν στο 60% link

Ως πριν μερικά χρόνια 3-4, ta full cell υδρογόνου, ήταν σχεδόν πεθαμένα τώρα όμως, με τις προσπάθειες της Ιαπωνίας, και τη μετατροπή της Νορβηγίας σε παραγωγή πράσινου υδρογόνου, τα πράγματα αλλάζουν,γιατί το υδρογόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν αποθήκευση ενέργειας, όταν τα αιολικά πάρκα πχ έχουν υπερπαραγωγή ενέργειας, και σαν στρατηγικό καύσιμο σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών, μεταφέρετε όπου υπάρχει ανάγκη κλπ. Προφανώς όταν όλα είναι διαλυμένα, δεν θα έχεις ρεύμα να φορτίσεις τις μπαταρίες σου. Το πρόβλημα για άμεση εφαρμογή είναι κυρίως το κόστος, και όχι η έλλειψη τεχνολογίας όπως στις μπαταρίες. 

  • Αντικατάσταση μπαταριών σε UAV, υποβρύχια, εξαρτήσεις στρατιωτών σε fuel cell από τον αμερικανικό στρατό  link
  • Αναγνωριστικά οχήματα του αμερικανικού στρατού με Fuel cells link
  • US army corps of engineers
  • Πολεμικά υποβρύχια link και link
  • Παρουσίαση της Airbus για αντικατάσταση APU, RAT με Fuel  cells στα αεροπλάνα λινκ και ολόκληρο το workshop για εφαρμογές των fuel cell στη αεροπλοΐα και αεροδρόμια
  • τρένα με fuel cells link
  • Semi-truck ήδη σε δρόμους για δοκιμές - Toyota και η Nicola
  • 4-θέσιο αεροπλάνο λινκ
  • Radisson blu Hotel
  • Παραγωγή ενέργειας και θέρμανσης στο σπίτι λινκ
  • αυτοκίνητα, toyota Mirai,  Honda clarity (590km αυτονομία) hyundai Nexo (600km αυτονομία), mercedes GLC (440Km ατυονομία με 4.4kg υδρογόνο), μελλοντικά BMW
3 ώρες πριν, nhzt είπε

Καταρχήν έχω καταλάβει ότι για τον μεσαίωνα μιλάς μεταφορικά και δεν μίλησα για εκκλησία. Όμως θεωρώ και πάλι υπερβολή την εξίσωση που κανεις.

Δεύτερον, για μάρκετινγκ εμένα δεν θα μου μιλάς.... ειναι η δουλειά μου. Δεν θα παίρνεις ένα ακραίο παράδειγμα για να καταρρίψεις μια θεωρία ή να κριτικαρεις μια εταιρεία.

Όσο για την απάντηση που περίμενα το τι θα έκανες εσύ αν είχες πλούτο και δύναμη, την προσπέρασες με ευκολία βλέπω, πιθανόν ελλείψει επιχειρηματων. Να ξέρεις οτι η ερώτηση αυτή μπαίνει σε interview για managers.

Όσο για τα προβατα επι σφαγή, θα σου πω μόνο οτι ξεγυμνωνεσαι μόνος, και μιλώντας με φανατισμό και εγωισμό, θεωρείς τον εαυτό σου καλύτερο ή ανωτέρω απο όλους τους άλλους, επειδή ζουν και πιστεύουν κατι διαφορετικό από σενα.

Τους ανθρώπους που αποκαλείς πρόβατα, τους σφαζεις εσυ με την αντιμετώπιση σου, επειδή δεν ξέρεις αν είχαν τις ίδιες ευκαιρίες στη ζωή με σένα.

Στη περίπτωση σου ισχύει το "ότι δεν φτάνει η αλεπού το  κάνει κρεμαστάρια"

Ήρθε ο Whargool να μιλήσει για τον Musk....

Ακραίο παράδειγμα, αλλά πλέον καθημερινό, με χιλιάδες άτομα. Δεν είναι μόνο ένα άτομο που κατασκηνώνει μπροστά από τα apple stores. Όσο για το Marketing που είναι η δουλειά σου, χαίρομαι που κάνεις λάθος μαρκετινγκ γιατί προφανώς το κάνεις με ηθικό τρόπο, πράγμα που δεν κάνουν οι μεγάλες αμερικάνικες κυρίως εταιρείες, που πατούν στις ανασφάλειες του ανθρώπου. O Musk αναγνωρίζεται από όλους, σαν κορυφή στο Marketing. Πως δικαιολογάς τους χιλιάδες τυφλούς υποστηρικτές του ανά το παγκόσμιο, οι οποίοι ούτε καν είδαν μπροστά στους αυτοκίνητο τεσλα, και οι περισσότεροι ούτε θα έχουν καν την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσουν ποτέ?

Ψάξε στο ινσομνια πχ, και πες μου πόσα άρθρα υπάρχουν για την Τεσλα, και πόσα για τους ανταγωνιστές. Πόσα άρθρα υπάρχουν για τα Hydrogen Semi πχ, της Τoyota και Nikola, πόσα για τα ηλεκτρικά της daimler, και πόσα για το Semi της Τεσλα. Εδώ ανακοινώνει ζημιές 1δις κάθε τετράμηνο, και υπάρχουν που λένε τυφλά πως δεν είναι πρόβλημα και είναι από το κακό μας που λέμε αρνητικά για τα οικονομικά της. Εδώ βάλαν άρθρο για πλατφόρμα από την porsche-audi, και βγήκαν αμέσως να πουν ότι το SUV model X είναι πιο γρήγορο από την Porsche Mission E

Όσο για του ανθρώπους πρόβατα, προφανώς δεν μιλάω για όλους, αλλά μάλλον φαντασιώνεσαι όταν νομίζεις πως δεν υπάρχουν. Θρησκείες, εταιρείες, ποδόσφαιρο, πολιτικά. Ειδικά στη χώρα μας, δεν μπορείς να αμφισβητήσεις τον προβαδισμό που υπάρχει. 

Αν είχα πλούτο και δύναμη, κανείς δεν ξέρει, αλλά μάλλον δεν θα ήμουν σαν τον Rothfeller γιατί η οικογένεια μου δεν έχει φτιάξει αυτοκρατορία για να με μάθει να κάνω τα πάντα για να την αυξήσω και να πατώ επί πτωμάτων. Με ιατρική έρευνα ασχολούμαι, εφαρμογές φασματοσκοπικών μεθόδων πυρηνικής φυσικής. Αν ήθελα να γίνω πλούσιος, θα γινόμουν λογιστής ή χρηματιστής και δεν θα ασχολούμουν με βασική έρευνα.

Το ήρθε ο Whargoul αν μιλήσει για τον Musk, δείχνει όπως και με τον προηγούμενο, ότι κανένας δεν θέλετε να σχολιάζει τον Musk. Όπως θα δείς και σε προηγούμενα post μου, είμαι ένθερμος υποστηρικτής της τεχνολογίας, και ειδικά τεχνολογίας στην οποία θα στηριχτεί το μέλλον,  αλλά τη βλέπω σαν ανεξάρτητος παρατηρητής χωρίς παρωπίδες, και χωρίς να ακολουθώ τυφλά συγκεκριμένα άτομα ή εταιρείες. Γι' αυτό κατέληξα να υποστηρίζω το υδρογόνο σαν μελλοντική ενεργειακή τεχνολογία, και όχι τις μπαταρίες γενικά, ή συγκεκριμένη εταιρεία και άτομο

Anw, ειναι εκτός θέματος, και πάλι θα έχουμε επεμβάσεις από τους admin. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Whargoul είπε

1.  O Musk αναγνωρίζεται από όλους, σαν κορυφή στο Marketing. Πως δικαιολογάς τους χιλιάδες τυφλούς υποστηρικτές του ανά το παγκόσμιο, οι οποίοι ούτε καν είδαν μπροστά στους αυτοκίνητο τεσλα, και οι περισσότεροι ούτε θα έχουν καν την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσουν ποτέ? 

Όσο για του ανθρώπους πρόβατα, προφανώς δεν μιλάω για όλους, αλλά μάλλον φαντασιώνεσαι όταν νομίζεις πως δεν υπάρχουν. Θρησκείες, εταιρείες, ποδόσφαιρο, πολιτικά. Ειδικά στη χώρα μας, δεν μπορείς να αμφισβητήσεις τον προβαδισμό που υπάρχει. 

2. Αν είχα πλούτο και δύναμη, κανείς δεν ξέρει, αλλά μάλλον δεν θα ήμουν σαν τον Rothfeller γιατί η οικογένεια μου δεν έχει φτιάξει αυτοκρατορία για να με μάθει να κάνω τα πάντα για να την αυξήσω και να πατώ επί πτωμάτων. Με ιατρική έρευνα ασχολούμαι, εφαρμογές φασματοσκοπικών μεθόδων πυρηνικής φυσικής. Αν ήθελα να γίνω πλούσιος, θα γινόμουν λογιστής ή χρηματιστής και δεν θα ασχολούμουν με βασική έρευνα.

3. Το ήρθε ο Whargoul αν μιλήσει για τον Musk, δείχνει όπως και με τον προηγούμενο, ότι κανένας δεν θέλετε να σχολιάζει τον Musk. Όπως θα δείς και σε προηγούμενα post μου, είμαι ένθερμος υποστηρικτής της τεχνολογίας, και ειδικά τεχνολογίας στην οποία θα στηριχτεί το μέλλον,  αλλά τη βλέπω σαν ανεξάρτητος παρατηρητής χωρίς παρωπίδες, και χωρίς να ακολουθώ τυφλά συγκεκριμένα άτομα ή εταιρείες. Γι' αυτό κατέληξα να υποστηρίζω το υδρογόνο σαν μελλοντική ενεργειακή τεχνολογία, και όχι τις μπαταρίες γενικά, ή συγκεκριμένη εταιρεία και άτομο

 

Η συζήτηση που έκανα μαζί σου ήταν για το ύφος που χρησιμοποίησες, ότι και καλά οι άλλοι είναι πρόβατα και εσύ ο φωτεινός παντογνώστης. Και μ αυτό ασχολούμαι, το ηθικό μέρος.

1. Περι αυτού λοιπόν σου παραθέτω, ότι ενώ στο (1) θεωρείς πρόβατα τους τυφλούς υποστηριχτές μιας εταιρίας ή ενός προιόντος και δεν τους θεωρείς αντικειμενικά ένθερμους υποστηρικτές, έρχεσαι  στο (3) και μας αναφέρεις ότι και συ είσαι ένθερμος υποστηρικτής μιας συγκεκριμένης μελλοντικής τεχνολογίας, ΑΛΛΑ "σαν ανεξάρτητος παρατηρητής χωρίς παρωπίδες" !!! Τι είδους διαχωρισμός είναι αυτός;

Το να διαχωρίζεις τους ανθρώπους κατά το δοκούν και να τους αποκαλείς πρόβατα για σφαγή, όπως το να διαχωρίζεις την δική σου καλοπροαίρετη οπτική, το θεωρώ αν μη τι άλλο εγωιστικό. Στο κάτω κάτω αυτοί πάνε για σφαγή, όχι εσύ. Δεν υπάρχει μόνο ένα είδος ανθρώπων στη γη.

2. Μην νομίζεις ότι εγώ που έγινα λογιστής και ασχολήθηκα με χρηματιστηριακά, έγινα πλούσιος. Κάθε άλλο, μάλλον θα ζήλευα το επάγγελμά σου. Και σου εύχομαι από είσαι γερός και να προκόψεις.

3. Δεν απαγορεύω κανέναν να υποστηρίζει ή όχι κάποιον και πόσο μάλλον τον Musk !!! Για όνομα ... Εσύ το κάνεις αυτό, που απαγορεύεις την ένθερμη υποστήριξη σε κάποιον... ή κάνω λάθος;

Όσο για το υδρογόνο σαν μελλοντική ενεργειακή τεχνολογία, συμφωνώ μαζί σου και από τα λίγα που ξέρω και έχω διαβάσει, θεωρώ ότι η παραγωγή υδρογόνου με ηλιακή ενέργεια (φωτοηλεκτρόλυση και φωτοβιολογική παραγωγή) είναι από τις πιο φθηνές και αποδοτικές μεθόδους.

 

Συμβουλή : Πρόσεχε πως μιλάς για τους συνανθρώπους σου, όποιοι και ναναι αυτοί, με οποιοδήποτε μυαλό και νοοτροπία διαθέτουν. Άλλωστε σύμφωνα με τον Δαρβίνο, μπορεί οι κατώτεροι σου (πνευματικά) να είναι ακόμα είδος υπο εξέλιξη !!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nhzt είπε

Η συζήτηση που έκανα μαζί σου ήταν για το ύφος που χρησιμοποίησες, ότι και καλά οι άλλοι είναι πρόβατα και εσύ ο φωτεινός παντογνώστης. Και μ αυτό ασχολούμαι, το ηθικό μέρος.

1. Περι αυτού λοιπόν σου παραθέτω, ότι ενώ στο (1) θεωρείς πρόβατα τους τυφλούς υποστηριχτές μιας εταιρίας ή ενός προιόντος και δεν τους θεωρείς αντικειμενικά ένθερμους υποστηρικτές, έρχεσαι  στο (3) και μας αναφέρεις ότι και συ είσαι ένθερμος υποστηρικτής μιας συγκεκριμένης μελλοντικής τεχνολογίας, ΑΛΛΑ "σαν ανεξάρτητος παρατηρητής χωρίς παρωπίδες" !!! Τι είδους διαχωρισμός είναι αυτός;

Νομίζω κάτι παρεξήγησες. Δεν είπα ότι είμαι φωτεινός παντογνώστης, και προφανώς δεν είναι πρόβατα όσοι υποστηρίζουν γενικά μια τεχνολογία. Δεν έχω κανένα απόλυτος πρόβλημα με κάποιον να υποστηρίζει στο full τις μπαταριές, ή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης κλπ. γενικά σαν τεχνολογία. όλες είναι χρήσιμες και όλες έχουν τα θετικά και αρνητικά τους. Ο πλουραλισμός είναι το πιο χρήσιμο πράγμα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας. 

Πρόβατα και τυφλούς υποστηρικτές, χαρακτηρίζω αυτούς που ακολουθούν τυφλά και συγκεκριμένα τις απόψεις κάποιας εταιρείας - ανθρώπου-ιδεολογίας, και όχι τεχνολογίας. Είδες να μιλήσω καθόλου για συγκεκριμένη εταιρεία στο υδρογόνο είτε σαν αυτοκίνητο είτε σαν γενικά κάτι άλλο? Έκανα Θεο την Toyota η τον CEO της που έβγαλε το Mirai? Αντιθέτως μίλησα για τις προσπάθειες όλης της Ιαπωνίας. Ένθερμος υποστηρικτής είναι κάποιος που υποστηρίζει κάτι, μπορεί να κουβεντιάσει λογικά με κάποιον άλλο ακούοντας όλες τις πλευρές, και κυρίως, δεν χώνει την τσουτσου του - γνώμη, στα μούτρα όλων με την πρώτη αφορμή. Υπάρχει διαφορά από το πηγαίνω βλέπω κάθε αγώνα της ομάδας μου. σχολιάζω μεταγραφές κλπ (ένθερμος υποστηρικτής), και άλλο το ζητώ το λόγο και προκαλώ επειδή κάποιος φοράει μια άκυρη φανέλα με χρώματα που θυμίζουν αντίπαλη ομάδα ή γιατί κάποιος είπε ότι η ομάδα μου δεν έπαιξε καλά και δεν αξίζει το πρωτάθλημα (ηλίθιος, πρόβατο και βλάκας μαζί)

Στην άλλη πλευρά θα δείς αρκετούς υποστηρικτές, και forum της Τεσλα και του Musk , να υποτιμούν τα πάντα. Σου ξανα-αναφέρω τις δηλώσεις του ίδιου του  Musk για τις προσπαθείες με το υδρογόνο - mind-bogglingly  stupid, incredibly dumb, fool cells. Γιατί κάποιος, που θεωρείται και από πολλούς τεχνολογικά pioneer, να βγει να πει τέτοιες δηλώσεις με τέτοιο στυλ? Ποιος το παίζει φωτεινός παντογνώστης εδώ?  Μετά από αυτές τις δηλώσεις του Musk, ψάξε να δεις πόσα άρθρα δημιουργήθηκαν που βγάζουν το υδρογόνο άχρηστο, και πόσος πόλεμος έπεσε εναντίων του. Υποτιμούν εταιρείες και προσπάθειες που ασχολούνται ακόμα και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ή με προσπάθειες προς την ηλεκτροκίνηση. Πάντα θα πουν η Τεσλα είναι πρωτοπόρος, έχει τις καλύτερες μπαταρίες, έκανε την αρχή και 1002 ιστορίες, και ταυτόχρονα υποτιμούν πχ, το ηλεκτρικό Nissan leaf, το Chevrolet  Bolt, που είναι και πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αμάξι, να μην πω για την αποψη τους για τις μεγάλες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες (απαρχαιωμένες, τα παίρνουν με τους πετρελεάδες, κλπ). Σου αναφέρω συγκεκριμένα, το διπλανό θέμα με την ηλεκτρική πλατφόρμα porsche - audi, που πάλι βγήκαν και είπαv για το Τεσλα Model X. Το πιο προβληματικό κιόλας αυτοκίνητο στην ιστορία της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας. Σε ότι θέμα υπάρχουν οι λέξεις ηλεκτρικό και αυτοκίνητο μαζί, τα comments που αναφέρουν και υποστηρίζουν την Tesla, είναι περισσότερα από το ίδιο το θέμα. Γιατί δεν βγαίνουν όλοι οι υποστηρικτές των Mclaren, Ferrari kλπ, να λεν συνεχώς ότι φτιάχνουν τα καλύτερα αμάξια?Επίσης ρωτώ, πόσους CEO εταιρειων γνωρίζεις που είναι πλέον δημόσια πρόσωπα  με εκατομμύρια ακόλουθους στο twitter? και πόσοι από αυτούς ανεβάζουν συνεχώς ασυναρτησίες στο Twitter και γίνονται αμέσως media material?

Νομίζω τώρα σου ξεκαθάρισα τι διαφορά υπάρχει (κατά τη γνώμη μου) μεταξύ της υγιούς υποστήριξης, και της τυφλής υπακοής, είτε προς τον Musk, είτε οπουδήποτε αλλού. Δεν αντιλέγω ότι ο Musk ίδρυσε μια τεχνολογικά μπροστά εταιρεία, που φτιάχνει εναλλακτικά για τα σημερινά στανταρτ προιόντα, αλλά οκ. Μέχρι εκεί. Δεν θα πω ότι οι οικονομικές απώλειες είναι ψεύτικες κλπ κλπ, ή ότι πολλά αυτοκίνητα δεν έχουν προβλήματα, ή ότι οι μπαταρίες ξεκάθαρα το μέλλον και οι υπόλοιποι είναι απλός εμπόδια στην ανάπτυξη της κοινωνίας

 

Και σύμφωνα με τον δαρβίνο, στατιστικά όμως, οι πνευματικά κατώτεροι, θα είναι είδος υπο εξαφάνιση

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
10 ώρες πριν, gdriver είπε

με υδρογόνο είχαν ασχοληθεί πριν πολλά χρόνια οι γερμανοί και γάλλοι, αλλά δε γνωρίζω γιατί δεν προχώρησαν αυτήν την τεχνολογία. Κάποιοι έλεγαν ότι οι κυψέλες ήταν αρκετά ασταθείς για έκρηξη, άλλοι, ότι η διαδικασία πλήρωσης των κυψελών ήταν πολύ ακριβή και περίπλοκή διαδικασία. Κρίμα που δεν την προχώρησαν περαιτέρω. Θυμάμαι μόνο πως οι ιπποδυνάμεις ήταν αστείες, τετράλιτροι κινητήρες παρήγαγαν 200 ίππους μετά βίας . (τόσο, και ακόμη λιγότερο βεβαίως,  παρήγαγαν και οι αντίστοιχοι παλαιοί κινητήρες βενζίνης)

εδώ υπάρχει ένα άρθρο γιατί η τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου δεν προχώρησε. Τώρα προσπαθεί η τοyota με το murai , μένει να δούμε το πόσο και αν θα προχωρήσει. το άρθρο , περιλαμβάνει και δηλώσεις του musk για την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου σε σχέση με τα ηλεκτροκίνητα και τις μπαταρίες, χωρίς ωστόσο κάποια πειστική τεκμηρίωση

https://cleantechnica.com/2016/06/10/hydrogen-fuel-cell-cars-not-competitive-hydrogen-fuel-cell-expert/

Το υδρογόνο χρησιμοποιείται βασικά σαν "λαγός" κάτι δεκαετίες από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, και είναι πάντα ένα χρόνο μακριά. Το ξέρουν ότι ούτε θεωρητικά δεν μπορεί να γίνει πρακτικό, η σπάνια πλατίνα δεν φθηναίνει, η κυψέλες δεν έχουν γίνει πιο ανθεκτικές, οι μπαταρίες πάντα θα χρειάζονται, και τα πανάκριβα δίκτυα υψηλής πίεσης δεν πρόκειται ποτέ να φτιαχθούν (ολόκληρη η Αμερική έχει 31 πρατήρια!), σαν να έχεις ένα ηλεκτρικό με μπατραίες μοτέρ και ηλεκτρονικά + επιπλέον τις βαριές επικύνδυνες δεξαμενές, τις πανάκριβες βραχύβιες κυψέλες και τα συστήματα ψύξης. Και βάλε μόνο στο μυαλό σου την εικόνα ενός παππού να γεμίζει με μια μάνικα 700 Bar Ελληνικού βενζινάδικου! Εγώ πάντως δεν θα ήθελα να είμαι ούτε στην ίδια γειτονιά! Ψάξε για το toyota mirai το απαύγασμα της σχετικής τεχνολογίας, προϊόν δουλειάς δεκαετιών, και σύγκρινε το με το αντίστοιχης τιμής Tesla S και θα το καταλάβεις αμέσως.

 

 

Για όσους αναρωτιούνται ακόμα γιατί τόσος ντόρος και αν έχει μέλλον η Tesla, ας δουν το παρακάτω βίντεο του, μέχρι πρότινος ορκισμένου εχθρού των ηλεκτρικών, Jeremy Clarkson για το Χ:

"So it really does seem to be all things to all men, its serious and lighthearted, its sensible and daft, it doesn't feel like anything else, it doesn't go like anything else. Its... Fabulus!"

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σοβαρά είσαι full στην παραπληροφόρηση και ελπίζω ο @nhzt να βλέπει.

Και πριν 3 χρόνια υπήρχαν 5 πρατήρια και σε 2 χρόνια θα είναι 100. H California είναι σχεδόν πλήρης σε σταθμούς υδρογόνου. Πιο είναι το point εδώ? Ότι μια τεχνολογία πρέπει να θαφτεί γιατί στο παρελθόν δεν είχε εγκαταστάσεις? Και το λέει κάποιος που υποστηρίζει την ηλεκτροκίνηση? Πόσοι σταθμοί φόρτισης υπήρχαν πριν 5-6 χρόνια δλδ?

Βαριές επικίνδυνες δεξαμενές? 5 κιλά υδρογόνο χρειάζονται για 500km αυτονομία, και οι δεξαμενές είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα, και είναι και αλεξίσφαιρες κιόλας. Το βαριές όταν χρειάζονται τόνοι μπαταρίες είναι απλά ανούσιο. Και το επικίνδυνες όταν είναι πασίγνωστη η επικινδυνότητα των μπαταριών με συνεχείς αναφλέξεις από κινητά μέχρι σύγχρονα αεροπλάνα (δες λίγο το ιστορικού των μπαταριών του dreamliner)  κλπ. 

Συστήματα ψύξης?  Όταν το Νο1 πρόβλημα των μπαταριών και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η υπερθέρμανση? Πόσους γύρους είπαμε ότι κάνει το Τεσλα S στο Nurberbring πριν υπερθερμανθεί? Α ναι. Κανένα.

Platinum and fuel cells (publication, οχι απλά μπλα μπλα κάποιου) "Except for the most aggressive market penetration cases (those with the fastest and largest ramp-up of FCV sales), estimated yearly platinum demand does not appear to be a limiting factor for long-term sales of FCVs. In all cases yearly demand was small in regard to total world reserves. "

Όσο για το δεν θα φτιαχτούν, επικινδυνότητα κλπ, είναι απλά υποθέσεις δικές σου, και εκτός σύγχρονης πραγματικότητας.  Όταν προπορεύεσαι, μην κοιτάς πίσω σου γιατί θα δεις κάποιον να σε φτάνει. Κάτι τέτοιο θα πάθετε και απλά δεν θα το πάρετε με χαμπάρι. 

Japan to speed growth of hydrogen refueling stations - Sept 2017

So far California has 30, enough to enable owners to drive throughout the state without worry of running out of hydrogen, and it intends to expand that to 100 by 2020 - May 2017

Energy Department Partners with Army TARDEC to Advance Hydrogen and Fuel Cell Technologies - Oct 2017

Και τι σχέση έχουν τα 700 Bar, παίρνεις την μάνικα, την βάζεις στο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάποια άλλη διαφορά. . Είναι πιο ακίνδυνο πχ να έχεις ένα παππού να φορτίζει με 50Α στο σπίτι του? ή με 50KW+ στο σταθμό φόρτισης?

6a00d8341c630a53ef014e885eea0e970d-pi


 

 

 

 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειδικα το review του Clarkson δεν θα την επαιρνα και 100% unbiased μιας και μετα το review του πρωτου roadster εφαγε 2 αγωγες απο τον Musk γιατι πρωσομοιωσε το αδειασμα των μπαταριων ενω δεν αδειασαν οπως εδειξαν οι τηλεμετριες. Γιαυτο και το σκετς με τους 6 δικηγορους σε αυτο το review.

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί τόσο δύσκολο θα ήταν στα ήδη υπάρχοντα πρατήρια βενζίνης να τοποθετηθούν και ειδικός χώρος για αντλίες υδρογόνου?Δεν έχει γίνει επέκταση της τεχνολογίας αυτής γιατί η τεχνολογία είναι αυστηρά regulated απο την κυβέρνηση των ΗΠΑ και έχουν ζητήσει απο την κυβέρνηση τράμπ να μειώσει τις ρυθμίσεις κάτι που πιστεύω θα κάνει αν συνεχίσει ετσι.

Υπάρχουν ήδη 35 πρατήρια υδρογόνου στην Καλιφόρνια και ο Ιάπωνας καταβάλει προσπάθεια να κλείσει αυτό το gap μεταξύ ηλεκτροκίνησης και υδρογόνου.Η Tesla υποτιμά  πολύ τον αντίπαλο έχοντας προβάδισμα και απλά σε κάποια χρόνια θα δεί τον αντίπαλο να προπορεύεται είναι να μην το πάρει ζεστά το θέμα ο Ιάπωνας.

https://www.afdc.energy.gov/fuels/hydrogen_locations.html

 

Επεξ/σία από giwrgos555
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχει σημασία τι λέω εγώ, ο κόσμος τα μέτρησε και αποφάσισε ότι προτιμάει tesla από mirai. Και ποιος Ιάπωνας και τέτοια, μόνο η Toyota είναι και ακόμα και αυτή το γυρνάει στα ηλεκτρικά (το mirai ούτε χάρισμα δεν το ήθελε κανείς). Τα υπόλοιπα είναι άγνοια, φαντασιώσεις και εκτός θέματος.

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.
Στις 11/2/2018 στις 4:58 ΜΜ, Angeldust είπε

Υπάρχουν επενδυτές απο πίσω που τα χώνουν. Ο Musk είναι CEO, δεν είναι δική του η εταιρεία.

Είσαι εκτός θέματος και εντελώς εκτός πραγματικότητας.

δεν ειναι απλα ceo αυτος με τον αδερφο του εχουν το μεγαλυτερο κομματι της τεσλα σε με κοντα 34.000.000 μετοχες απο την αλλη βεβαια υπολογιζει και τους μετοχους για να συνεχιζει να εχει υποστηριξη η εταιρια 

Δημοσ.

Από το μία έχεις ζημίες από την άλλη δεν προλαβαίνει να κατασκευάζει αυτοκίνητα και έχει σημαντική αύξηση εσόδων. 

Περίεργα πράγματα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...