Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Omnigeek είπε

Δεν ισχύουν αυτά που λες. Γενικότερες επιδοτήσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθαρή ανανεώσιμη ενέργεια κτλ δεν είναι επιδοτήσεις για την Tesla. Είναι σαν να λες ότι επειδή στην απόσυρση πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα η Hyundai ήταν επιδότηση για την Hyundai.

Οι Νεβάδα και NY έκαναν στην Tesla προσφορές για να χτίσει τα εργοστάσια της εκεί όπως κάνουν όλες οι Αμ. Πολιτείες (και σχεδόν όλες οι χώρες του πλανήτη εκτός της δικιά μας) σε όλες τις μεγάλες εταιρίες με μεγάλες παραγωγικές βάσεις που απασχολούν χιλιάδες πολίτες τους. Το να τις ονομάζεις κρατικές επιδοτήσεις για την Tesla είναι άτοπο.

Δεν διαβάζεις αυτά που γράφω. Είπα ότι κάποιες επιδοτήσεις είναι γενικότερες, ενώ κάποιες άλλες όχι. Το να λες δεν ισχύει είναι χαζό, προφανώς και ισχύει, για επίσημα στοιχεία μιλάμε, δεν είναι κάτι κρυφό ή αμφισβητήσιμο και επειδή είναι γενικότερη μια επιδότηση, δεν παύει να είναι επιδότηση.

Και πώς πρέπει να ονομάσω τις φόρο-ελαφρύνσεις κ λοιπά κίνητρα που δίνουν στην Tesla; Επιδότηση είναι ο σωστός όρος, δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί.

  • Like 1
  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, nectons είπε

Για πες μας γιατί τα Tesla πουλάνε και η Toyota όχι? Και εσύ για να έχουμε καλό ερώτημα αν είχες τετοια περιουσία θα την έδινες στα φτωχά παιδιά?

Έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρουμε να λέμε. Πέραν αυτού είμαστε τόσο μικροί και ασήμαντοι μπροστά στον Elon musk που είναι γελοίο να έχουμε καν το δικαίωμα να σχολιάζουμε για αυτόν. 

Ας σοβαρευτούμε επιτέλους. 

Εντάξει, μόνο 1,5 εκατομμύρια υβριδικά πούλησε η Toyota το 2017, τι να κάνει η καημένη... :rolleyes:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Δεν διαβάζεις αυτά που γράφω. Είπα ότι κάποιες επιδοτήσεις είναι γενικότερες, ενώ κάποιες άλλες όχι. Το να λες δεν ισχύει είναι χαζό, προφανώς και ισχύει, για επίσημα στοιχεία μιλάμε, δεν είναι κάτι κρυφό ή αμφισβητήσιμο και επειδή είναι γενικότερη μια επιδότηση, δεν παύει να είναι επιδότηση.

Και πώς πρέπει να ονομάσω τις φόρο-ελαφρύνσεις κ λοιπά κίνητρα που δίνουν στην Tesla; Επιδότηση είναι ο σωστός όρος, δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί.

Είπες στην αρχή: "τα χοντρά λεφτά που την βοηθάνε είναι άμεσες/έμμεσες επιδοτήσεις του Uncle Sam. "

τα χοντρά λεφτά που την βοηθάνε για να καταλάβω τι διαβάζω είναι τα "Government incentives for plug-in electric vehicles" και τα tax preferences for energy για τα ηλιακά; Μήπως και το Paris climate accord είναι επιδοτήσεις για την Tesla?

Το άρθρο που έβαλες επίσης το διάβασες και συμφωνείς μαζί του;

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Την βοηθάνε όλα αυτά ή όχι; Είναι επιδοτήσεις όλα αυτά ή όχι;

Είναι επιδοτήσεις, αλλά όχι επιδοτήσεις για την Tesla. Την βοηθούν όσο βοηθούν εξίσουν και όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή φτιάχνουν ηλιακά. Άρθρα που ισχυρίζονται με πενιχρά στοιχεία ότι η Tesla χτίστηκε και επιζεί χάρη στις προνομιακές επιδοτήσεις δισεκατομυρίων από την Κυβέρνηση στην πλάτη των κακόμοιρων φορολογούμενων είναι παραπλανητική προπαγάνδα.

Δημοσ.

Συμφωνούμε τότε, δεν είπα "πω τι κακιά που είναι η Tesla που παίρνει επιδοτήσεις απ'τον κακόμοιρο Αμερικάνο φορολογούμενο", είπα απλά ότι λαμβάνει με άμεσο κ έμμεσο τρόπο επιδοτήσεις και ότι το ποσό αυτό είναι υπολογίσιμο, ειδικά σε σχέση με τα πρώτα κεφάλαια που επενδύθηκαν άμεσα από ιδιώτες.

Το άρθρο το έβαλα γιατί είχε σύνοψη των στοιχείων στο κομμάτι των επιδοτήσεων, που ήταν αυτό που συζητούσαμε, όχι για το όποιο συμπέρασμα ήθελε να πλασάρει ο αρθρογράφος του, θα το προσέχω αυτό στο μέλλον. Και όχι, δεν συμφωνώ με το συμπέρασμα του άρθρου. Δεν είμαι ούτε pro-Tesla ούτε anti-Tesla και παρότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μόνο καινούριο δεν είναι, είναι η μόνη εταιρεία που το προωθεί συστηματικά και επενδύει στην επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του (αυτονομία κ κόστος σε πρώτο λόγο, χρόνος/τρόπος φόρτισης σε 2ο).

Αυτό βέβαια μπορεί να αλλάξει, οι ανταγωνιστές της το 'χουν πάρει το μήνυμα νομίζω.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Είναι επιδοτήσεις, αλλά όχι επιδοτήσεις για την Tesla. Την βοηθούν όσο βοηθούν εξίσουν και όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή φτιάχνουν ηλιακά. Άρθρα που ισχυρίζονται με πενιχρά στοιχεία ότι η Tesla χτίστηκε και επιζεί χάρη στις προνομιακές επιδοτήσεις δισεκατομυρίων από την Κυβέρνηση στην πλάτη των κακόμοιρων φορολογούμενων είναι παραπλανητική προπαγάνδα.

Αυτού του είδους τα benefits καλό θα ήταν να διαγραφούν γιατί δημιουργούν τρύπα στο ήδη φουσκωμένο έλλειμα των ΗΠΑ και νομίζω ο Τράμπ τα έχει δρομολογήσει αυτά ήδη

Δημοσ.
1 hour ago, Whargoul said:

Και ποιος είπε δλδ ότι ο μέσος άνθρωπος χρειάζεται αυτοκίνητο των 300+ (ηλεκτρικών ίππων), και του 0-100 5s? Το model 3 πλασαρίστηκε σαν φτηνό  "affortable" ηλεκτρικό αυτοκίνητο και κατέληξε να έχει τιμή $45000+ με τα βασικά έξτρα. 

Καλά ούτε βενζινοκίνητο τον 300+ ίππων οδηγούν οι περισσότεροι. Όποιοι οδηγούν όμως τα πληρώνουν σχετικά ακριβά.

Δεν ανήκει στην κατηγορία mini το Model 3 σαν το i3 και το Leaf. (Το Leaf είναι compact για την ακρίβεια.) Και το Leaf αν δεν κάνω λάθος ξεκινά από $37.000. Πολύ ακριβότερο από τα βενζινοκίνητα της κατηγορίας του που πωλούνται και από $15.000...

Προς το παρόν έτσι είναι διαμορφωμένες οι τιμές των ηλεκτροκίνητων και σίγουρα θα είναι υψηλότερες μέχρι που να γίνουν mainstream. Δεν είναι μόνο τα Tesla ακριβά.

Πάντως αυτό που εννοώ στο αρχικό μήνυμα είναι πως είναι άστοχο να συγκρίνονται τιμές  μεταξύ οχημάτων διαφορετικών κατηγοριών.

 

Δημοσ.

Πολύ ωραία όλα αυτά που λέτε στα σχόλια. Εγω βλέπω έναν άνθρωπο φιλόδοξο με στόχους, όραμα και χάρισμα. Είναι χάρισμα ρε παιδιά να βγάζεις σε μερικές μέρες κάτι κατομύρια πουλώντας.... φλογοβόλα.  Ο τρόπος που σκέφτεται ο άνθρωπος αυτός μου αρέσει. Έφτιαξε την τέσλα για να έχει χρήματα να χρηματοδοτεί τη SpaceX μέχρι η  SpaceX να καταφέρει να βγάζει χρήματα από μόνη της και τώρα θα έχει τις δύο να χρηματοδοτούν την boring company για το hyper-loop. Το σίγουρο είναι ότι προσπαθεί να κάνει τον κόσμο λίγο πιο οικολογικό και ανακυκλώσιμο.

Η βασική μου ένσταση έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα ηλεκτροκίνητα ΣΗΜΕΡΑ δεν τροφοδοτούνται απο Renewable Energy Sources στο 100% οπότε απλά βγάζεις τη ρίπανση έξω απο την πόλη και δε τη μειώνεις ακριβώς ειδικά όταν οι μπαταρίες έχουν ορυκτά μέταλλα μέσα. Για να είναι η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου  win-win έχουμε ακόμα αρκετά χρόνια μπροστά μας.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Η Tesla έδινε guidance για 5000 κομμάτια ανα εβδομάδα μέχρι το τέλος του 2017 και 10000 μέσα στο 2018. Τελικά το πραγματικό νούμερο παραγωγής είναι κάπου στα 500 κομμάτια ανα εβδομάδα.

Στο τελευταίο conference call ο Musk δήλωσε οτι για να πιάσουν παραγωγή της τάξης των 2000-2500 αυτοκινήτων ανα εβδομάδα θα χρειαστούν νέα μηχανήματα απο τη Γερμανία τα οποία θα έρθουν και θα στηθούν τον επόμενο μήνα.

Αυτό σημαίνει οτι ουδέποτε είχαν τη δυνατότητα παραγωγής 5000 αυτοκινήτων, και δέν θα την έχουν ούτε με τα νέα μηχανήματα. .

 

To πρωτο συμπερασμα να το καταλάβω.
Στο δευτερο πως κατεληξες ακριβως?

Δημοσ.

Να πω κατι για αυτο που λετε για τις επιδοτησεις. ΤΟ 2009 και ενω βρισκομουν εξωτερικο αποφασισα να αγορασω ενα αυτοκινητακι. Αν θυμαμαι καλα ηταν η εποχη των EURO4 EURO 5, παλι αν θυμαμαι καλα. Εντελως τυχαια και επειδη μου αρεσε εμφανισηκιακα,πηγα στην FORD για το νεο τοτε fiesta. Οποτε το βλεπω μου αρεσει και ο πωλητης μου μιλαει για την εκδοση econetic. Οποτε μου λεει οτι ειναι μια ειδικη εκδοση που καλυπτει το EURO 4/5(δεν θυμαμαι) με εκπομπες κατω των 100. Μου λεει ειναι 1,6D και του λεω ωπα ψιλα ανεβηκαμε δεν θελω τοσο ακριβο. Και μου λεει οτι η συγκεκριμενη εκδοση επιδοτειται απο το βελγικο κρατος οποτε η τιμη ειναι κατα πολυ χαμηλοτερη. Εν τελει το αγορασα, τιμη καταλογου 19,800€(με ενα εξτρα πακετο), τιμη που πληρωσα 13,300€.

Οι επιδοτησεις παντα υπηρχαν και παντα θα υπαρχουν παντου στο κοσμο δεν ειναι φαινομενο tesla.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τιποτα δεν ειναι τσαμπα ειναι γεγονος!!! καποιος αν θυμαμε καλα Κ.λαγιος καταφερε οχι μονο να φτιαξει με υδρογονο κινηση,χωρις πετρελαιο και βενζινη αλλα ειπε οτι μπορει να αντικαταστησει και το ρευμα με ενα ποτηρι νερο . αρα μιλαμε για τεραστια επιτυχια που εμεινε πισω  .φυσικο μου φενεται αφου θα φαληρησουν οι παντες .και ως γνωστο ολοι το μονο που κοιτανε ειναι την κονομα .λυπαμαι για την σημερινη ανθρωποτητα. 

Επεξ/σία από CHRIS9999
Δημοσ.
1 ώρα πριν, suffocater είπε

To πρωτο συμπερασμα να το καταλάβω.
Στο δευτερο πως κατεληξες ακριβως?

 

Αυτή τη στιγμή και μετά απο τόσους μήνες, η παραγωγή έχει σταθεροποιηθεί κάπου στα 400-500 κομμάτια την εβδομάδα. Επομένως αυτή είναι η δυνατότητα τους αυτή τη στιγμή με τα μηχανήματα που έχουν. Ακόμα και αν υποθέσουμε οτι το νούμερο που λέει ο Musk με τα Γερμανικά μηχανήματα είναι επιπλέον capacity, και όχι το σύνολο, τότε στην καλύτερη περίπτωση η παραγωγή θα πάει στα 2500-3000 κομμάτια.

Και για να γίνει αυτό, αν τα πράγματα είναι όπως τα λέει, θα πρέπει να ξεστηθεί η γραμμή παραγωγής απο τη Γερμανία, να μεταφερθεί, να ξαναστηθεί στην Αμερική, να γίνουν δοκιμές και να αρχίσει να παράγει. Δηλαδή αν όλα πάνε καλά, αυτό θα γίνει το τέλος 2018 με αρχές 2019.

Η παραγωγή δέν είναι κάτι μαγικό, είτε υπάρχουν οι γραμμές παραγωγής με τη συγκεκριμένη δυνατότητα ή όχι.

Ο Musk πολύ απλά δέν έχει τις απαραίτητες γραμμές παραγωγής και γι αυτό προσπαθεί να το καλύψει με διάφορες αρλούμπες για stepped exponentials και οτι θα κανει τα ρομπότ του να λειτουργούν τόσο γρήγορα που δεν θα τα βλέπει το ανθρώπινο μάτι, θα κινούνται τόσο γρήγορα που θα τα φρενάρει η αεροδυναμική αντίσταση και θα κάνει τους ιμάντες μεταφοράς να τρέχουν με 40 μίλια την ώρα κτλ.

Τα ρομπότ παραγωγής τα φτιάχνουν 4-5 εταιρίες σε όλο τον κόσμο απο τις οποίες αγοράζουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα ρομπότ της Tesla είναι της Kuka. Αν ήταν δυνατόν να επιταχυνθεί η παραγωγή απλά κάνοντας τα ρομπότ και τους ιμάντες πιό γρήγορους τότε αυτό θα το είχε κάνει πρώτη η Toyota, την οποία αντιγράφουν όλοι οι άλλοι στον τομέα της μαζικής παραγωγής.

Υπήρχαν ενδείξεις απο καιρό οτι η Tesla δέν έχει τη δυνατότητα για τα κομμάτια που ισχυρίζεται, πχ:

https://dailykanban.com/2017/10/model-3-body-line-still-in-development-in-michigan/

https://dailykanban.com/2017/10/source-tesla-responsible-model-3-production-hell/

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, vaggelhs4 είπε

Πολύ ωραία όλα αυτά που λέτε στα σχόλια. Εγω βλέπω έναν άνθρωπο φιλόδοξο με στόχους, όραμα και χάρισμα. Είναι χάρισμα ρε παιδιά να βγάζεις σε μερικές μέρες κάτι κατομύρια πουλώντας.... φλογοβόλα.  Ο τρόπος που σκέφτεται ο άνθρωπος αυτός μου αρέσει. Έφτιαξε την τέσλα για να έχει χρήματα να χρηματοδοτεί τη SpaceX μέχρι η  SpaceX να καταφέρει να βγάζει χρήματα από μόνη της και τώρα θα έχει τις δύο να χρηματοδοτούν την boring company για το hyper-loop. Το σίγουρο είναι ότι προσπαθεί να κάνει τον κόσμο λίγο πιο οικολογικό και ανακυκλώσιμο.

Η βασική μου ένσταση έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα ηλεκτροκίνητα ΣΗΜΕΡΑ δεν τροφοδοτούνται απο Renewable Energy Sources στο 100% οπότε απλά βγάζεις τη ρίπανση έξω απο την πόλη και δε τη μειώνεις ακριβώς ειδικά όταν οι μπαταρίες έχουν ορυκτά μέταλλα μέσα. Για να είναι η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου  win-win έχουμε ακόμα αρκετά χρόνια μπροστά μας.

Με $2 δις ζημία για το 2017, πως ακριβώς χρηματοδοτεί η Tesla την Boring company ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...