Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, spyros007 είπε

Και ξανα ρωταω λοιπον ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.................Και ειναι και πολλα.

Παραθεση εκανα γιατι δεν εχω δυνατότητα να απαντησω αλλιως.

Από το χρηματιστήριο, τόσο δύσκολο είναι να το σκεφθείς? Έχει χρηματιστηριακη αξία τεράστια. 

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Έλα ρε Γιάννη, και εσυ να είδους τα ίδια θα έκανες.

Το ότι ο άνθρωπος αυτός άλλαξε το μέλλον της αυτοκίνησης δεν σου λέει κάτι ;

Προς το παρών η αυτοκίνηση δεν έχει αλλάξει.Αν αλλάξει(που μάλλον θα αλλάξει προς τα ηλεκτρκίνητα οχήματα) ο Musk θα είναι ένας καταλύτης.Οι αλλαγές θα γίνονταν και χωρίς αυτόν.Αλλά αργότερα.

Δημοσ.

Ο χρήστης Fubar.gr την έχει δει Jim Chanos αλλά δε δείχνει να καταλαβαίνει πώς λειτουργεί η αγορά. Έχω επαναλάβει σε παρόμοιο thread πως το γεγονός ότι ΤΩΡΑ η Τεσλα έχει ζημία δε σημαίνει και πολλά πράγματα για την κερδοφορία της σε βάθος 10ετίας.

Όσο για το που τα βρίσκει τα χρήματα, η απάντηση "από το χρηματιστήριο" είναι λάθος. Βάσει πολλών παραγόντων, κυριότερος εκ των οποίων είναι η χρηματιστηριακή αξία της κάθε εταιρίας, εκδίδεται ομόλογο αξίας Χ (δισ)εκατομμυρίων με συγκεκριμένο επιτόκιο και ορίζοντα αποπληρωμής. Δηλαδή η εταιρία δανείζεται από επενδυτές που επιθυμούν "σίγουρες" ροές κεφαλαίων σε βάθος χρόνου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Angeldust είπε

Υπάρχουν επενδυτές απο πίσω που τα χώνουν. Ο Musk είναι CEO, δεν είναι δική του η εταιρεία.

Είσαι εκτός θέματος και εντελώς εκτός πραγματικότητας.

για πες μας εσυ πανεπιστημονα ,ειδικε αναλυτη, που τα ξερεις ολα  και εισαι  εντος πραγματικοτητας

Επεξ/σία από gjp1000
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Zaknafein είπε

 την διέσωσαν μάλιστα 2-3 φορές όσο ήταν σε εμβρυακό στάδιο, μια η Daimler και μια η Toyota, πριν γίνει η IPO στα $17/share, τα χοντρά λεφτά που την βοηθάνε είναι άμεσες/έμμεσες επιδοτήσεις του Uncle Sam.

Είσαι σίγουρος για αυτό;

2 ώρες πριν, gjp1000 είπε

 

απο το 1995 εχει φτιαξει ηλεκτρικο οχημα η  toyota ,και διαφορες αλλες εταιριες οταν ο musk πηγαινε σχολειο ακομη

Ποια Toyota, o Thomas Parker τα έφτιαχνε το 1895 και τώρα ο musk μας κάνει τον έξυπνο!

image.png.03b43861a10674c7ba4e9c67970d7d2f.png

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mernides είπε

Ο χρήστης Fubar.gr την έχει δει Jim Chanos αλλά δε δείχνει να καταλαβαίνει πώς λειτουργεί η αγορά. Έχω επαναλάβει σε παρόμοιο thread πως το γεγονός ότι ΤΩΡΑ η Τεσλα έχει ζημία δε σημαίνει και πολλά πράγματα για την κερδοφορία της σε βάθος 10ετίας.

Αυτή η δεκαετία όμως πότε τελειώνει?

Γιατί η Τεσλα έχει 8 χρόνια σχεδόν που είναι στο χρηματιστήριο, και δεν έβγαλε ούτε μέρα κέρδος. Τώρα μπαίνουν και στο πανηγύρι των BEv τα "μεγάλα ονόματα", που βγάζουν τα 5-10 000 αυτοκίνητα την εβδομάδα με κλειστά τα μάτια, και έχουν και το πλεονέκτημα των $7500 έκπτωση που σχεδόν η Tesla το έχει αδειάσει, οπότε πλέων δεν παίζει μόνη της στην αγορά.  

+ Μην ξεχνάς και τα FCEV, που μπορεί πριν λίγα χρόνια να ήταν ουτσάιτερ και "χαμένη τεχνολογία" μπροστά στις μπαταρίες, αλλά πλέον αναπτύσσονται, και τα fuell cells, και οι σταθμοί υδρογόνου. Έχουν πλήρη υποστήριξη από την Ιαπωνία είτε για χρήση των fc σε αυτοκίνητα, φορτηγά λεωφορεία, αλλά και σε microgrids,  + άρχισε να επενδύει στη χρήση τους και ο Αμερικανικός στρατός. 

25 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Είσαι σίγουρος για αυτό;

To 2009 η Daimler παίρνοντας το 10% των μετοχών, και το 2010 η Τoyota παίρνοντας το 3% πουλώντας της μια γραμμή παραγωγής. To RAV4EV ήταν συνεργασία της Toyota - Tesla

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Η Tesla έδινε guidance για 5000 κομμάτια ανα εβδομάδα μέχρι το τέλος του 2017 και 10000 μέσα στο 2018. Τελικά το πραγματικό νούμερο παραγωγής είναι κάπου στα 500 κομμάτια ανα εβδομάδα.

Στο τελευταίο conference call ο Musk δήλωσε οτι για να πιάσουν παραγωγή της τάξης των 2000-2500 αυτοκινήτων ανα εβδομάδα θα χρειαστούν νέα μηχανήματα απο τη Γερμανία τα οποία θα έρθουν και θα στηθούν τον επόμενο μήνα.

Αυτό σημαίνει οτι ουδέποτε είχαν τη δυνατότητα παραγωγής 5000 αυτοκινήτων, και δέν θα την έχουν ούτε με τα νέα μηχανήματα. Και γιατι να την έχουν, αφού όπως όλα δείχνουν, η ζήτηση για τόσα Model 3 πολύ απλά δέν υπάρχει. Λένε ψέματα και για τη ζήτηση αλλά και για τις δυνατότητες παραγωγής τους. Ξεκάθαρη απόπειρα εξαπάτησης επενδυτών.

Επειδή ο Musk κατα λάθος είπε την αλήθεια με αυτή τη δήλωση του, την επόμενη μέρα έβγαλαν συμπληρωματική δήλωση προσπαθώντας να τα μπαλώσουν: http://ir.tesla.com/secfiling.cfm?filingID=1564590-18-1786&CIK=1318605

Η δήλωση αυτή είναι γραμμένη με τέτοιο τρόπο που είναι ανοιχτή σε οποιαδήποτε ερμηνεία.

Υπ όψιν ότι οι επενδυτές δεν είναι σαν τον Fugar.gr ή σαν εμένα... Το ότι μπορείς να τους εξαπατήσεις και να τους πάρεις τα εκατομμύρια, φαντάζει κομματάκι δύσκολο.

Μπορεί η ανάλυση σου να είναι λογική και πραγματική, όμως μην ξεχνάς ότι στην Tesla έχει επενδύσει όλη η Αμερική.

Αυτά όλα σημαίνουν ότι οι ζημίες και οι ανεκπλήρωτες παραγγελίες δεν μετράνε. Μετρά η καινοτομία και το μέλλον της εταιρίας.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, spyros007 είπε

Και ξανα ρωταω λοιπον ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.................Και ειναι και πολλα.

Παραθεση εκανα γιατι δεν εχω δυνατότητα να απαντησω αλλιως.

PayPal 

  • Like 2
Δημοσ.

Ο Musk δεν άλλαξε κανένα μέλλον της αυτοκίνησης. Μην λέμε ότι θέλουμε. Εδώ και χρόνια υπάρχει νόμος στις ΗΠΑ που υποχρεώνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν τουλάχιστον ένα EV στν γκάμα τους. Έχει δημιουργηθεί ένα hype γύρω από την εταιρεία και τον ίδιο, λόγω διαστημοπλοίων κλπ (έστειλε ένα tesla στο διάστημα, εντυπωσιακό αλλά ανούσιο). Υπάρχουν εταιρίες με πολλά αξιόλογα ηλεκτρικά όπως το LEAF, to i3 κ.α. που δεν κοστίζουν εξαψήφια ποσά και δεν έχουν ένα ωραίο πρόσωπο να τα προμοτάρει συνεχώς (ο τύπος είναι συνεχώς στην τηλεόραση, μέχρι και guest σε σειρές ήταν). Μόλις μπήκε στην κατηγορία των μεσαίων που παίζει στα ~30k $ και οι πωλήσεις είναι πραγματικά μαζικές είδαμε ότι δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί και υπάρχουν και πολλά παράπονα σε ότι αφορά την ποιότητα κατασκευής του model 3. 

  • Like 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Είσαι σίγουρος για αυτό;

Σε ποιο κομμάτι; Η Mercedes & Toyota έχουν αποχωρήσει πλέον, με σημαντικό κέρδος. Τα στοιχεία είναι γνωστά, δημοσιευμένα κτλ, δεν είναι κάτι μυστικό. Στο κομμάτι των κεφαλαίων, μόνο η τελευταία έκδοση ομολόγων & μετοχών φτάνουν σε συγκρίσιμο ύψος με τις επιδοτήσεις, τα ποσά παλαιότερα ήταν (συγκριτικά) αστεία. Πχ η αρχική προσφορά μετοχών στα $17, συγκέντρωσε 220εκ, όταν το όφελος από επιδοτήσεις κάποιοι το υπολογίζουν μέχρι και σε 5 δις. http://www.latimes.com/business/la-fi-hy-musk-subsidies-20150531-story.html

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, gjp1000 είπε

κανας μπαμπας τα αφησε και τα τρωει σε ,διαστημοπλια στον αρη και βλακειες,αντι να δωσει κανα φραγκο σε κανα ιδρυμα να φαει κανενα φτωχο παιδι

απο το 1995 εχει φτιαξει ηλεκτρικο οχημα η  toyota ,και διαφορες αλλες εταιριες οταν ο musk πηγαινε σχολειο ακομη

Για πες μας γιατί τα Tesla πουλάνε και η Toyota όχι? Και εσύ για να έχουμε καλό ερώτημα αν είχες τετοια περιουσία θα την έδινες στα φτωχά παιδιά?

Έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρουμε να λέμε. Πέραν αυτού είμαστε τόσο μικροί και ασήμαντοι μπροστά στον Elon musk που είναι γελοίο να έχουμε καν το δικαίωμα να σχολιάζουμε για αυτόν. 

Ας σοβαρευτούμε επιτέλους. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Αυτή η δεκαετία όμως πότε τελειώνει?

Προφανώς σε 10 χρόνια από σήμερα. Οι τιμές στο χρηματιστήριο αφορούν πάντα μελλοντικές προσδοκίες.

Επενδυτικά funds έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια στην εταιρία αλλά προφανώς ο κάθε portfolio manager εδώ μέσα έχει καλύτερη άποψη.

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, nectons είπε

...Πέραν αυτού είμαστε τόσο μικροί και ασήμαντοι μπροστά στον Elon musk που είναι γελοίο να έχουμε καν το δικαίωμα να σχολιάζουμε για αυτόν. 

Ας σοβαρευτούμε επιτέλους. 

Δικαίωμα σου να νιώθεις μικρός και ασήμαντος. Μικροί και ασήμαντοι ένοιωθαν και τον μεσαίωνα μπροστά στην δόξα της εκκλησίας.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Σε ποιο κομμάτι; Η Mercedes & Toyota έχουν αποχωρήσει πλέον, με σημαντικό κέρδος. Τα στοιχεία είναι γνωστά, δημοσιευμένα κτλ, δεν είναι κάτι μυστικό. Στο κομμάτι των κεφαλαίων, μόνο η τελευταία έκδοση ομολόγων & μετοχών φτάνουν σε συγκρίσιμο ύψος με τις επιδοτήσεις, τα ποσά παλαιότερα ήταν (συγκριτικά) αστεία. Πχ η αρχική προσφορά μετοχών στα $17, συγκέντρωσε 220εκ, όταν το όφελος από επιδοτήσεις κάποιοι το υπολογίζουν μέχρι και σε 5 δις. http://www.latimes.com/business/la-fi-hy-musk-subsidies-20150531-story.html

Οι Daimler Toyota όντως αγόρασαν λίγη τεχνολογία από την Tesla και αποχώρησαν με ένα αυτοκίνητο η κάθε μια, τα ηλεκτρικά Smart και RAV όπως έγραψες.

Οι επιδοτήσεις για την Tesla που λες δεν υπάρχουν. Η Tesla πήρε $465 εκ. σαν ομοσπονδιακό δάνειο για να αντιμετωπίσει το κραχ του 2008 που αποπλήρωσε μάλιστα 9 χρόνια νωρίτερα από την λήξη με κέρδος για το Αμερικάνικο δημόσιο. (το bailout των αυτοκινητοβιομηχανιών των $80.7 Β το οποίο μόνο η Tesla αποπλήρωσε και το δημόσιο έχασε συνολικά >70 δισ.). Αυτό το παραμύθι ότι η Tesla συντηρείται από το δημόσιο είναι η μόνιμη πληρωμένη προπαγάνδα κατά των ηλεκτρικών.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, mernides είπε

Προφανώς σε 10 χρόνια από σήμερα. Οι τιμές στο χρηματιστήριο αφορούν πάντα μελλοντικές προσδοκίες.

Επενδυτικά funds έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια στην εταιρία αλλά προφανώς ο κάθε portfolio manager εδώ μέσα έχει καλύτερη άποψη.

Συμφωνώ ότι συνήθως αφορούν μελλοντικές προσδοκίες, και έτσι συνήθως γίνεται.  Η Tesla όμως είναι η No1 μετοχή για Short Sellers! 

Tesla Is Biggest Short in North America

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...