Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρά τα κακά οικονομικά αποτελέσματα για το τελευταίο τρίμηνο 2017 τα οποία ανακοινώθηκαν χθες, η Tesla δηλώνει έτοιμη να επιτύχει εντός του 2018 το στόχο της παραγωγής 5.000 Model 3s την εβδομάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, στο τέταρτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους η εταιρεία κατέγραψε ζημίες ύψους 675,35 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ για το ίδιο διάστημα του 2016 οι απώλειες ήταν 121,38 εκατομμύρια δολάρια.

Την ίδια ώρα η εταιρεία σημείωσε άνοδο εσόδων από τα 2,85 δισ. δολάρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2016 σε 3,288 δισ.  δολ. για το ίδιο διάστημα πέρυσι, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις των αναλυτών.

Παράλληλα, στο «μέτωπο» του Model 3, η εταιρεία ελπίζει να προσεγγίσει την παραγωγή 2.500 οχημάτων την εβδομάδα έως το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2018 και σκοπεύει να ανεβάσει την παραγωγή στα 5.000 οχήματα έως το τέλος του δεύτερου τριμήνου.

Κατά το τέταρτο τρίμηνο, εγκατέστησε μονάδες αποθήκευσης ενέργειας συνολικής ισχύος 143MWh, παρουσιάζοντας αύξηση 45% σε ετήσια βάση. Από την άλλη πλευρά, η εγκατάσταση ηλιακών πάνελ κατέγραψε πτώση 20% το ίδιο διάστημα (χωρίς να περιλαμβάνονται οι συστοιχίες μπαταριών που εγκαταστάθηκαν στην Αυστραλία).

Εngadget


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η Tesla έδινε guidance για 5000 κομμάτια ανα εβδομάδα μέχρι το τέλος του 2017 και 10000 μέσα στο 2018. Τελικά το πραγματικό νούμερο παραγωγής είναι κάπου στα 500 κομμάτια ανα εβδομάδα.

Στο τελευταίο conference call ο Musk δήλωσε οτι για να πιάσουν παραγωγή της τάξης των 2000-2500 αυτοκινήτων ανα εβδομάδα θα χρειαστούν νέα μηχανήματα απο τη Γερμανία τα οποία θα έρθουν και θα στηθούν τον επόμενο μήνα.

Αυτό σημαίνει οτι ουδέποτε είχαν τη δυνατότητα παραγωγής 5000 αυτοκινήτων, και δέν θα την έχουν ούτε με τα νέα μηχανήματα. Και γιατι να την έχουν, αφού όπως όλα δείχνουν, η ζήτηση για τόσα Model 3 πολύ απλά δέν υπάρχει. Λένε ψέματα και για τη ζήτηση αλλά και για τις δυνατότητες παραγωγής τους. Ξεκάθαρη απόπειρα εξαπάτησης επενδυτών.

Επειδή ο Musk κατα λάθος είπε την αλήθεια με αυτή τη δήλωση του, την επόμενη μέρα έβγαλαν συμπληρωματική δήλωση προσπαθώντας να τα μπαλώσουν: http://ir.tesla.com/secfiling.cfm?filingID=1564590-18-1786&CIK=1318605

Αναφορά σε κείμενο

Tesla, Inc. is clarifying the following statement made by Elon Musk, Tesla’s Chief Executive Officer, during Tesla’s fourth quarter and full year 2017 financial results conference call held on February 7, 2018:

 

“[We] expect the new automated lines to arrive next month in March. And then it's already working in Germany so that’s going to be disassembled, brought out to the Gigafactory and reassembled and then go into operation at the Gigafactory. It's not a question whether it works or not. It's just a question of disassembly, transport and reassembly. So we expect to alleviate that constraint. With alleviating that constraint, that's what gets us to the roughly 2,000 to 2,500 unit per week production rate.”

 

The “2,000 to 2,500” units per week cited in this comment refers solely to the capacity of the additional automated battery module manufacturing equipment that is currently located in Germany, and not to Tesla’s total Model 3 production run rate or to the capacity of the automated battery module equipment that is already present at Gigafactory 1.  Tesla’s ability to meet its target of 2,500 per week by end of Q1 2018 is not dependent on the additional equipment that is currently located in Germany, as that equipment is expected to start ramping production during Q2 2018.  With respect to battery module production, Tesla’s ability to meet its target of 2,500 per week by end of Q1 2018 is dependent only on the equipment that is already present at Gigafactory 1, as well as the incremental capacity that is currently being added through the semi-automated lines that were also discussed during the conference call.

 

As stated in Tesla’s Fourth Quarter and Full Year 2017 Update Letter:

 

“We continue to target weekly Model 3 production rates of 2,500 by the end of Q1 and 5,000 by the end of Q2. It is important to note that while these are the levels we are focused on hitting and we have plans in place to achieve them, our prior experience on the Model 3 ramp has demonstrated the difficulty of accurately forecasting specific production rates at specific points in time. What we can say with confidence is that we are taking many actions to systematically address bottlenecks and add capacity in places like the battery module line where we have experienced constraints, and these actions should result in our production rate significantly increasing during the rest of Q1 and through Q2.”  

 

Η δήλωση αυτή είναι γραμμένη με τέτοιο τρόπο που είναι ανοιχτή σε οποιαδήποτε ερμηνεία.

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά πέρα από τα οικονομικά της Τεσλα διάβαζα ότι δεν υπάρχει μοντέρνα γραμμή παραγωγής και ότι οι μπαταρίες για το Model 3 φτιάχνονται στο χέρι! Είναι δυνατόν; http://www.cnn.gr/style/aytokinito/story/116267/apisteyto-alla-i-tesla-ftiaxnei-tis-mpataries-toy-model-3-sto-xeri 

Επεξ/σία από adiasistoss
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, agamoi-thytai είπε

Έλα ρε Γιάννη, και εσυ να είδους τα ίδια θα έκανες.

Το ότι ο άνθρωπος αυτός άλλαξε το μέλλον της αυτοκίνησης δεν σου λέει κάτι ;

Αυτές δέν είναι δηλώσεις έτσι για να περνάμε την ώρα μας, μεταξύ άλλων πάνω σε αυτές βασίζεται η αξία της μετοχής και το rating των bonds. Πχ η Moody's εχει δηλώσει οτι θα μειώσει το rating αν δέν πιάσουν τα νούμερα παραγωγής.

Ψευδείς δηλώσεις CEO = securities fraud

Επειδή ακριβώς η αγορά νομίζει οτι ο Musk αλλάζει το μέλλον της αυτοκίνησης (κατι με το οποίο προσωπικά δέν συμφωνω), του δίνουν τόσα χρόνια free pass στο να χειραγωγεί τη μετοχή. Όμως αυτό δέν μπορεί να συνεχιστεί για πάντα.

  • Like 15
Δημοσ.

Αυτο που περιμενουμε απο την tesla να αποκτησει υποδομες που οι αλλοι εχουν εδω και δεκαετιες με ξεπερναει. Το οτι χειραγωγει ο musk για να κερδισει χρημα και χρονο, το κανει σιγουρα. Στην θεση του μαλλον θα το εκανα και εγω. Οποιος νομιζει οτι μπορει να στηθει μαγαζι που θα συναγωνιστει ιερα τερατα μεσα  σε δεκαετια και φυσικα μεσα απο μια εντελως διαφορετικη προσεγγιση που χρειαζεται και αλλαγη νοοτροπιας των καταναλωτων, τοτε τι να πω.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Αυτές δέν είναι δηλώσεις έτσι για να περνάμε την ώρα μας, μεταξύ άλλων πάνω σε αυτές βασίζεται η αξία της μετοχής και το rating των bonds. Πχ η Moody's εχει δηλώσει οτι θα μειώσει το rating αν δέν πιάσουν τα νούμερα παραγωγής.

Ψευδείς δηλώσεις CEO = securities fraud

Επειδή ακριβώς η αγορά νομίζει οτι ο Musk αλλάζει το μέλλον της αυτοκίνησης (κατι με το οποίο προσωπικά δέν συμφωνω), του δίνουν τόσα χρόνια free pass στο να χειραγωγεί τη μετοχή. Όμως αυτό δέν μπορεί να συνεχιστεί για πάντα.

συμφωνεις δεν συμφωνεις, ολοι οι μεγαλοι παιχτες καθονται και αρμεγουν τοσα χρονια καμια εξελιξη. ο musk προσπαθει να το γυρισει στους ηλεκτροκινητηρες, δεν σου λεω οτι δεν ειναι ψευτης ή οτι στη θεση του δεν θα μπορουσε να ειναι ο μητσος, αλλα το μελλον της αυτοκινησης το αλλαζει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

 

Και ξανα ρωταω λοιπον ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.................Και ειναι και πολλα.

 

Παραθεση εκανα γιατι δεν εχω δυνατότητα να απαντησω αλλιως.

Επεξ/σία από spyros007
Δημοσ.
1 ώρα πριν, adiasistoss είπε

Ρε παιδιά πέρα από τα οικονομικά της Τεσλα διάβαζα ότι δεν υπάρχει μοντέρνα γραμμή παραγωγής και ότι οι μπαταρίες για το Model 3 φτιάχνονται στο χέρι! Είναι δυνατόν; http://www.cnn.gr/style/aytokinito/story/116267/apisteyto-alla-i-tesla-ftiaxnei-tis-mpataries-toy-model-3-sto-xeri 

 

Αναφορά σε κείμενο

Panasonic Chief Executive Kazuhiro Tsuga said at an earnings briefing that delays to the automation of the battery pack production line meant some stages had to be completed manually.

“This process (for battery packs) will be soon automated, and then the number of vehicles to be produced will rise sharply,” Tsuga said. He declined to comment to what extent Model 3 production would be behind its targeted schedule.

 

  • Like 2
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Ψευδείς δηλώσεις CEO = securities fraud

Επειδή ακριβώς η αγορά νομίζει οτι ο Musk αλλάζει το μέλλον της αυτοκίνησης (κατι με το οποίο προσωπικά δέν συμφωνω), του δίνουν τόσα χρόνια free pass στο να χειραγωγεί τη μετοχή. Όμως αυτό δέν μπορεί να συνεχιστεί για πάντα.

Οι εκτιμήσεις / forward guidance που δίνουν στα conference calls δεν στοιχειοθετούν απάτη, αν τα νούμερα αλλάξουν στην πορεία, απάτη υπάρχει όταν δηλώνονται ψευδή στοιχεία, όταν γίνονται διάφορα λογιστικά ταχυδακτυλουργικά κτλ.

Ο Musk και η Tesla, έχουν αλλάξει ήδη την αυτοκίνηση, όχι τόσο όσο το σχετικό hype, αλλά σίγουρα έχουν συμβάλλει, ποιος μίλαγε για αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα πριν 10-15 χρόνια όταν πρωτοβγήκε το Roadster;

Και φυσικά έχει μέλλον η υπόθεση, άλλωστε τα συμβατικά με ICE έχουν 100+ χρόνια και τρις σε ερεύνα κ ανάπτυξη, δεν θα μπορούσε να τα ανταγωνιστεί οποιοσδήποτε μέσα σε 5-10 χρόνια. Η Tesla δεν εξαπάτησε επενδυτές (προς το παρόν τουλάχιστον), την διέσωσαν μάλιστα 2-3 φορές όσο ήταν σε εμβρυακό στάδιο, μια η Daimler και μια η Toyota, πριν γίνει η IPO στα $17/share, τα χοντρά λεφτά που την βοηθάνε είναι άμεσες/έμμεσες επιδοτήσεις του Uncle Sam.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, spyros007 είπε

Και ξανα ρωταω λοιπον ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.................Και ειναι και πολλα.

Παραθεση εκανα γιατι δεν εχω δυνατότητα να απαντησω αλλιως.

ουτε ξερω ουτε με νοιαζει? 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, spyros007 είπε

Που τα βρισκει τα φραγκα δεν μπορώ να καταλαβω ........................

κανας μπαμπας τα αφησε και τα τρωει σε ,διαστημοπλια στον αρη και βλακειες,αντι να δωσει κανα φραγκο σε κανα ιδρυμα να φαει κανενα φτωχο παιδι

54 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Οι εκτιμήσεις / forward guidance που δίνουν στα conference calls δεν στοιχειοθετούν απάτη, αν τα νούμερα αλλάξουν στην πορεία, απάτη υπάρχει όταν δηλώνονται ψευδή στοιχεία, όταν γίνονται διάφορα λογιστικά ταχυδακτυλουργικά κτλ.

Ο Musk και η Tesla, έχουν αλλάξει ήδη την αυτοκίνηση, όχι τόσο όσο το σχετικό hype, αλλά σίγουρα έχουν συμβάλλει, ποιος μίλαγε για αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα πριν 10-15 χρόνια όταν πρωτοβγήκε το Roadster;

Και φυσικά έχει μέλλον η υπόθεση, άλλωστε τα συμβατικά με ICE έχουν 100+ χρόνια και τρις σε ερεύνα κ ανάπτυξη, δεν θα μπορούσε να τα ανταγωνιστεί οποιοσδήποτε μέσα σε 5-10 χρόνια. Η Tesla δεν εξαπάτησε επενδυτές (προς το παρόν τουλάχιστον), την διέσωσαν μάλιστα 2-3 φορές όσο ήταν σε εμβρυακό στάδιο, μια η Daimler και μια η Toyota, πριν γίνει η IPO στα $17/share, τα χοντρά λεφτά που την βοηθάνε είναι άμεσες/έμμεσες επιδοτήσεις του Uncle Sam.

απο το 1995 εχει φτιαξει ηλεκτρικο οχημα η  toyota ,και διαφορες αλλες εταιριες οταν ο musk πηγαινε σχολειο ακομη

Δημοσ.
2 ώρες πριν, spyros007 είπε

Που τα βρισκει τα φραγκα δεν μπορώ να καταλαβω ........................

Υπάρχουν επενδυτές απο πίσω που τα χώνουν. Ο Musk είναι CEO, δεν είναι δική του η εταιρεία.

5 λεπτά πριν, gjp1000 είπε

κανας μπαμπας τα αφησε και τα τρωει σε ,διαστημοπλια στον αρη και βλακειες,αντι να δωσει κανα φραγκο σε κανα ιδρυμα να φαει κανενα φτωχο παιδι

Είσαι εκτός θέματος και εντελώς εκτός πραγματικότητας.

  • Like 8
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...