deligkos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Την κατάργηση των γεωγραφικών αποκλεισμών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ψήφισε το Ευρωκοινοβούλιο, ώστε οι αγοραστές να μπορούν να προβαίνουν σε ηλεκτρονικές αγορές, χωρίς να έρχονται αντιμέτωποι με «μπλοκάρισμα» ή την αυτόματη μεταφορά τους σε άλλη ιστοσελίδα. Βάσει του νέου κανονισμού, οι έμποροι θα πρέπει να αντιμετωπίζουν τους διαδικτυακούς αγοραστές από άλλη χώρα της ΕΕ με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν και τους «τοπικούς» πελάτες τους, δηλαδή να τους παρέχουν πρόσβαση στις ίδιες τιμές και όρους πώλησης. Να σημειωθεί ότι το 63% των ιστοσελίδων που αξιολογήθηκαν σε μια έρευνα δεν επέτρεπαν στους αγοραστές να αγοράζουν από άλλη χώρα της ΕΕ. Ο νέος κανονισμός για τις online αγορές θα δώσει στους καταναλωτές μεγαλύτερη διασυνοριακή πρόσβαση σε προϊόντα και υπηρεσίες όπως κρατήσεις ξενοδοχείων και ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Από τον νέο κανονισμό εξαιρείται το περιεχόμενο που προστατεύεται βάσει πνευματικών δικαιωμάτων, όπως τα ηλεκτρονικά βιβλία, η μουσική και τα διαδικτυακά παιχνίδια. Ωστόσο, Ευρωπαϊκή Επιτροπή απόφασισε ότι θα αξιολογήσει εντός δύο ετών το κατά πόσον θα πρέπει να διευρυνθεί η απαγόρευση του «γεωγραφικού αποκλεισμού» προκειμένου να καλύψει και τέτοιου είδους ψηφιακό υλικό. Να σημειωθεί ότι οι οπτικοακουστικές υπηρεσίες και οι υπηρεσίες μεταφορών εξαιρούνται επίσης από το πεδίο εφαρμογής του παρόντος κανονισμού. Ευρωκοινοβούλιο Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
torm23 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Αφού ψηφίστηκε θα γίνει. Δε λέει όμως το άρθρο από ποτε θα ισχύσει
gargalatas Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Σιγά τ' αυγά! Τώρα θα βάζουν μια απαράδεκτα υψηλή τιμή μεταφορικών για τις άλλες χώρες που δεν θέλουν να πουλήσουν και τέλος το παραμμύθι. 4 3 2
kingjulien11_ Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Μπορεί να έχουν υψηλά μεταφορικά αλλά τέτοια βήματα είναι πολύ σημαντικά για την ενοποίηση της αγοράς. Ελπίζω να συνεργαστούν και οι εταιρείες μεταφορών και να γίνεται πιο εύκολο το πράγμα. Βέβαια, από την άλλη με ανησυχεί το πόσο βάζει το χέρι της η ένωση στην λειτουργία της αγοράς... στο κάτω κάτω, ελεύθερη αγορά έχουμε, ο καθένας θα έπρεπε να πουλά όπου θέλει και όσο θέλει. 1
papars Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 12 λεπτά πριν, gargalatas είπε Σιγά τ' αυγά! Τώρα θα βάζουν μια απαράδεκτα υψηλή τιμή μεταφορικών για τις άλλες χώρες που δεν θέλουν να πουλήσουν και τέλος το παραμμύθι. Το αυτό! Όμως ίσως μας σώσει η γενική σύμβαση που έχουν με τις εταιρίες μεταφορών και η τιμή να είναι ανταγωνιστική. Από την άλλη έχω ερώτημα τι θα γίνει με τις εγγυήσεις. Όλο το εγχείρημα ελπίζω να συμπιέσει τις τιμές μερικών ελληνικών μαγαζιών...
defacer Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Επειδή μάλλον δε μπήκαν όλοι στον κόπο να διαβάσουν τη δήλωση, να πούμε πως τα υλικά αγαθά είναι μια μόνο κατηγορία πραγμάτων που περιλαμβάνεται στη ρύθμιση. Καταλαβαίνω βέβαια πως το μαράζι είναι ότι άλλοι παίρνουν iPhone φτηνότερα αλλά να τα λέμε αυτά.
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 23 minutes ago, gargalatas said: Σιγά τ' αυγά! Τώρα θα βάζουν μια απαράδεκτα υψηλή τιμή μεταφορικών για τις άλλες χώρες που δεν θέλουν να πουλήσουν και τέλος το παραμμύθι. Αν και συμφωνώ πως αυτο θα γίνει δεν μπορώ να καταλάβω γιατι κάποιος που εχει μια αγορά πχ 1,3 εκατομμυρίων (Λετονία) να μην εχει πιθανό κοινό επιπλέον 500 μυρια (Ευρωζώνη) οι οποίοι θα δούνε το φθηνοτερο μαγαζί απο την Λετονια και θα το παρουν απο εκει
pcos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 εμενα πειτε μου τωρα γιατι μια αποστολη απο αμαζον γαλλιας πανω απο 2 κιλα τους στοιχιζει 10ε και για να τους στειλω το ιδιο προιον πισω πληρωνω τα διπλασια στα ελτα?
defacer Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 1 minute ago, pcos said: εμενα πειτε μου τωρα γιατι μια αποστολη απο αμαζον γαλλιας πανω απο 2 κιλα τους στοιχιζει 10ε και για να τους στειλω το ιδιο προιον πισω πληρωνω τα διπλασια στα ελτα? Υποθέτω επειδή εσύ δεν έχεις ειδική συμφωνία με τις ταχυδρομικές μιας και στέλνεις λιγότερα από πέντε δισεκατομμύρια πακέτα το χρόνο. 11
ziaba Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 αρκετά καλά νέα για τις τριτοκοσμικές χώρες της ε.ε όπως η Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία κτλ ... από ποτέ θα τεθεί σε ισχύ ξέρουμε? 1
stelios18120 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 54 λεπτά πριν, gargalatas είπε Σιγά τ' αυγά! Τώρα θα βάζουν μια απαράδεκτα υψηλή τιμή μεταφορικών για τις άλλες χώρες που δεν θέλουν να πουλήσουν και τέλος το παραμμύθι. Ισχύει αυτό Βάζουν ένα τρελό πόσο για μεταφορικά κ τέλος. Σιγά μην ρίξει παραγγελία ο άλλος μετά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα