Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 19/12/2023 στις 9:29 ΠΜ, Dantε είπε

Τραβα μια μπαλαντεζα και βαλε το φορτιστη κατω απο το καπω. Ετσι κανω εγω σε δημοσιο δρομο σκεψου και κανεις δε το πειραζει. Φυσικα μετραει και η περιοχη.

Και γω  το ίδιο κάνω τραβάω μοαλαντέζα στο δρόμο ο φορτιστής είναι μικρός τον συνδέω τον βάζω κάτω από το καπώ βγάζω το καλώδιο από κάπου να μην το μαγκώσω κλείνω το καπώ και αφήνω όλο το βράδυ να φορτίζει. Δεν το πειράζει κανείς και εξάλλου δεν φαίνεται κάτι. Μπαλαντέζα διπλόκλωνη λεπτή να μην προκαλεί και τα ρομα δεν θέλει κανένα φοβερό ρέυμα ο φορτιστής.

  • Like 1
  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα που την έχω 5 - 6 μέρες χωρίς χρήση αλλά με μέση θερμοκρασία 16 - 18 βαθμούς (Αθήνα) μέτρησα την μπαταρία (Hankook) και ήταν 12,18V δηλαδή στο 55%. Αν έκανε κρύο .. άντε γειά. Θα δώ τί θα κάνω.

Επεξ/σία από stepits
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, stepits είπε

Τώρα που την έχω 5 - 6 μέρες χωρίς χρήση αλλά με μέση θερμοκρασία 16 - 18 βαθμούς (Αθήνα) μέτρησα την μπαταρία (Hankook) και ήταν 12,18V δηλαδή στο 55%. Αν έκανε κρύο .. άντε γειά. Θα δώ τί θα κάνω.

Μάλλον είναι στα τελευταία της. Πάρε μία και βάλτην στο πορτ-μπαγκαζ να την έχεις εύκαιρη μέρες γιορτών μη μείνεις στο δρόμο και τρέχεις.Εμένα πριν κανα μήνα με άφησε τελείως ήταν βράδυ και το έφερα με οδικη στο συνεργείο όπου την άλλαξα την άλλη μέρα.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.
Στις 28/12/2023 στις 10:37 ΠΜ, stepits είπε

Τώρα που την έχω 5 - 6 μέρες χωρίς χρήση αλλά με μέση θερμοκρασία 16 - 18 βαθμούς (Αθήνα) μέτρησα την μπαταρία (Hankook) και ήταν 12,18V δηλαδή στο 55%. Αν έκανε κρύο .. άντε γειά. Θα δώ τί θα κάνω.

Κατσε αν την φορτισες με φορτιστη(σωστα 100%) και σε κατασταση ηρεμιας κατεβαινει τοσο πολυ η ταση δεν υπαρχει σωτηρια..

Δημοσ.

Εντελώς πληροφοριακά κάποια αυτοκίνητα μένουν πιο εύκολα από κάποια άλλα και ανάποδα εκκινούν πιο εύκολα από κάποια άλλα. Hyundai Getz 1.1 μετά από 25 μέρες ακινησίας και γενικά μεγάλα διαστήματα ακινησίας, θα πάρει μπροστά με ένα αρχικό κόμπιασμα. Opel Astra H μετά από 25 μέρες θα σβήσουν τα λαμπάκια στο ταμπλό και δεν θα πάρει ποτέ.

Επίσης από πέρυσι τον Μάιο είχα παρατηρήσει στο Astra το εξής, στο κρυφό μενού του υπολογιστή ταξιδίου έχει βολτόμετρο. Παλιά έχοντας εκκινήσει ο κινητήρας είχε τάση 14.3-14.2 ενώ τώρα έπαιζε 13.8 -13.9 μέχρι πριν από λίγες μέρες έπεφτε και στο 13.3-13.5. Τον Οκτώβριο άλλαξα μπαταρία γιατί είχε 4 χρόνια και δε θα έβγαζε χειμώνα με τα κρύα (που τελικά δεν έχει κάνει). Αμέσως μετά την αλλαγή η τάση 14.3-14.2 και μετά από 2-3 μέρες πάλι έπεφτε 14.1 - 14 κλπ. και τις επόμενες μέρες έφτασε στο 13.5 και πιο κάτω. Κάποια στιγμή ανακάλυψα ότι όταν κουνούσα το χοντρό καλώδιο που έρχεται στον αρνητικό πόλο από μίζα/δυναμό ανέβαινε αμέσως 14.2 - 14.3 .

Έγινε αλλαγή ακροδέκτη αρνητικού πόλου και τώρα κυμαίνεται 14.4 - 14.6

Αν δεν το είχα παρατηρήσει με το βολτόμετρο, μοιραία θα μειωνόταν ο χρόνος ζωής της μπαταρίας.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, nik16v είπε

Εντελώς πληροφοριακά κάποια αυτοκίνητα μένουν πιο εύκολα από κάποια άλλα και ανάποδα εκκινούν πιο εύκολα από κάποια άλλα. Hyundai Getz 1.1 μετά από 25 μέρες ακινησίας και γενικά μεγάλα διαστήματα ακινησίας, θα πάρει μπροστά με ένα αρχικό κόμπιασμα. Opel Astra H μετά από 25 μέρες θα σβήσουν τα λαμπάκια στο ταμπλό και δεν θα πάρει ποτέ.

Επίσης από πέρυσι τον Μάιο είχα παρατηρήσει στο Astra το εξής, στο κρυφό μενού του υπολογιστή ταξιδίου έχει βολτόμετρο. Παλιά έχοντας εκκινήσει ο κινητήρας είχε τάση 14.3-14.2 ενώ τώρα έπαιζε 13.8 -13.9 μέχρι πριν από λίγες μέρες έπεφτε και στο 13.3-13.5. Τον Οκτώβριο άλλαξα μπαταρία γιατί είχε 4 χρόνια και δε θα έβγαζε χειμώνα με τα κρύα (που τελικά δεν έχει κάνει). Αμέσως μετά την αλλαγή η τάση 14.3-14.2 και μετά από 2-3 μέρες πάλι έπεφτε 14.1 - 14 κλπ. και τις επόμενες μέρες έφτασε στο 13.5 και πιο κάτω. Κάποια στιγμή ανακάλυψα ότι όταν κουνούσα το χοντρό καλώδιο που έρχεται στον αρνητικό πόλο από μίζα/δυναμό ανέβαινε αμέσως 14.2 - 14.3 .

Έγινε αλλαγή ακροδέκτη αρνητικού πόλου και τώρα κυμαίνεται 14.4 - 14.6

Αν δεν το είχα παρατηρήσει με το βολτόμετρο, μοιραία θα μειωνόταν ο χρόνος ζωής της μπαταρίας.

Αυτες οι τιμες ειναι ταση του alternator και η πτωση τασης ειχε να κανει με ''κακη'' αγωγιμοτητα στον αρνητικο αλλα εσυ που καταλαβες οτι θα σε αφηνε η παλια μπαταρια και την αλλαξες?

Δημοσ.

Όταν έβαζα μπροστά η τάση έπεφτε κάτω από 9,5v και επειδή το έχω χρόνια και ξέρω πια τα χούγια του όταν το άφηνα ακίνητο μία εβδομάδα κατά το μιζάρισμα, ψιλο-έσβηνε στιγμιαία η οθόνη του ραδιοφώνου. Σίγουρα σε κάποιο χειμωνιάτικο πρωινό δε θα έπαιρνε.

Μιας που μιλάμε για χούγια αυτοκινήτου, Nissan Primera P12 αν βάλεις μπροστά ξεκινήσεις και ανάψει η ένδειξη του ABS, τότε την ίδια μέρα ή την επομένη έχεις μείνει από μπαταρία. Διπλοτσεκαρισμένο.

Δημοσ.

Συνοπτικά.

  • Η μπαταρία για να φορτίζει θέλει επί ώρα να κινείται το αυτοκίνητο. Δεν φορτίζει στάσιμο. 
  • Το ότι δείχνει πχ 13V δεν λέει κάτι. Χρειάζεται μέτρηση υπο φορτίο για να διαπιστωθεί η αντοχή της. Αυτό θέλει ειδικά όργανα.
  • Φορτιστές υπάρχουν πολλοί. Η χρυσή τομή απόδοσης / τιμής είναι αυτός που βγάζει με 20€ κατά καιρούς το LIDL. 
  • Ενας απο τους καλύτερους που καλύπτει τα κενά που έχουν άλλοι (φόρτιση εντελώς αφόρτιστης μπαταρίας και δυνατότητα να τον αφήνεις μόνιμα συνδεδεμένο στην μπαταρία, πάνω στο αυτοκίνητο) είναι ο ακόλουθος
  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, nik16v είπε

Όταν έβαζα μπροστά η τάση έπεφτε κάτω από 9,5v και επειδή το έχω χρόνια και ξέρω πια τα χούγια του όταν το άφηνα ακίνητο μία εβδομάδα κατά το μιζάρισμα, ψιλο-έσβηνε στιγμιαία η οθόνη του ραδιοφώνου. Σίγουρα σε κάποιο χειμωνιάτικο πρωινό δε θα έπαιρνε.

Μιας που μιλάμε για χούγια αυτοκινήτου, Nissan Primera P12 αν βάλεις μπροστά ξεκινήσεις και ανάψει η ένδειξη του ABS, τότε την ίδια μέρα ή την επομένη έχεις μείνει από μπαταρία. Διπλοτσεκαρισμένο.

Αυτο σημαινει οτι η μπαταρια σου δεν ειναι στο 100% φορτισμενη! πχ αν της εκανες μια φορτιση θα διαπιστωνες οτι αυτο στη μια εβδομαδα μπορει και να μην στο εκανε  εστω για αρχη..

Τα τελευταια χρονια πηρα φορτιστη. Καποια στιγμη  οταν αντιληφθω οτι η μιζια δεν ειναι οπως την ξερω(εμπειρια) εχει πεσει η ταση! Τη φορτιζω και με αραιες μετακινησεις τα παει καλα για τους επομενους 3 μηνες!  Αυτο γινεται τωρα συμφωνα με την ποιοτητα της μπαταριας και με τις απαιτησεις του συγκεκριμενου αυτοκινητου.  

Αν φροντιζεις η μπαταρια σου να μην πεφτει κατω απο τα 12,6 τοτε κερδιζεις τη μεγιστη μακροζωια που μπορει να σου δωσει με βαση την ποιοτητα της.

Την πραγματικη ταση την βλεπεις σε κατασταση ηρεμιας μετα απο 24ωρες

  • Like 3
Δημοσ.

Όσοι έχετε αναπτήρα αυτοκινήτου, πάρτε κι ένα φορτιστή USB που έχουν ταυτόχρονα και ένδειξη της τάσης απο την μπαταρία. Βολεύει πολύ για να βλέπετε σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία του αυτοκινήτου, και το κόστος είναι πολύ χαμηλό.

Δημοσ.
Just now, Sorath said:

Όσοι έχετε αναπτήρα αυτοκινήτου, πάρτε κι ένα φορτιστή USB που έχουν ταυτόχρονα και ένδειξη της τάσης απο την μπαταρία. Βολεύει πολύ για να βλέπετε σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία του αυτοκινήτου, και το κόστος είναι πολύ χαμηλό.

Αν ως "κατάσταση μπαταρίας" εννοείς το ποσοστό φόρτισης τότε ναι, ένα βολτόμετρο βοηθάει, την υγεία της μπαταρίας όμως ούτε για αστείο δεν μπορείς να τη δεις έτσι.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...