Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά,

Καινούργια Μπαταρία εκκίνησης, που όμως κάνει συνολικά 5 - 6 χλμ κάθε μέρα (πλην ΣΚ) με 5 λεπτά το πρωί και 5 το μεσημέρι χωρίς βέβαια να ανεβαίνουν οι στροφές.

Κάποιες φορές δεν εκκινεί αν την αφήσω χωρίς χρήση λίγο παραπάνω - διαρροή δεν έχω. Σκέφτομαι ότι δεν προλαβαίνει να φορτίσει, απλά κάνει μια σύντομη συντήρηση.

Να πάρω φορτιστή το βρίσκω δύσκολο γιατί δεν έχω ατομικό ιδιωτικό γκαράζ ούτε μπορώ να βγάζω την μπαταρία πέρα δώθε.

Σκέφτομαι για εκκινητή.

Ποια είναι όμως η πραγματική αλήθεια για φόρτιση μπαταρίας εν κινήσει. Χρόνος οδήγησης - στροφές κινητήρα κλπ?

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stepits είπε

Καλημέρα παιδιά,

Καινούργια Μπαταρία εκκίνησης, που όμως κάνει συνολικά 5 - 6 χλμ κάθε μέρα (πλην ΣΚ) με 5 λεπτά το πρωί και 5 το μεσημέρι χωρίς βέβαια να ανεβαίνουν οι στροφές.

Κάποιες φορές δεν εκκινεί αν την αφήσω χωρίς χρήση λίγο παραπάνω - διαρροή δεν έχω. Σκέφτομαι ότι δεν προλαβαίνει να φορτίσει, απλά κάνει μια σύντομη συντήρηση.

Να πάρω φορτιστή το βρίσκω δύσκολο γιατί δεν έχω ατομικό ιδιωτικό γκαράζ ούτε μπορώ να βγάζω την μπαταρία πέρα δώθε.

Σκέφτομαι για εκκινητή.

Ποια είναι όμως η πραγματική αλήθεια για φόρτιση μπαταρίας εν κινήσει. Χρόνος οδήγησης - στροφές κινητήρα κλπ?

ο εκκινητής δεν βοηθάει στην φορτιση της μπαταρίας.Θα πρέπει να την βγάζεις την μπαταριά κάθε ΣΚ  να την φορτίζεις.Εχεις ελέγξει τον "δυναμό" ότι δουλευει σωστά;

Δημοσ.

Δε γλιτωνεις το βγαλσιμο για φορτιση. Θα τη σκισεις κιολας τη μπαταρια αν αδειαζει τακτικα. 

Για να φορτισει κατι ψιλα απο το αυτοκινητο, θα λεγα πως θες διαδρομη 15-20 λεπτα και πανω με 2500 στροφες και ανω. Σε αστικη διαδρομη ,πρακτικα δε φορτιζει η το κανει ελαχιστα.

Δημοσ.
6 minutes ago, stepits said:

Καλημέρα παιδιά,

Καινούργια Μπαταρία εκκίνησης, που όμως κάνει συνολικά 5 - 6 χλμ κάθε μέρα (πλην ΣΚ) με 5 λεπτά το πρωί και 5 το μεσημέρι χωρίς βέβαια να ανεβαίνουν οι στροφές.

Κάποιες φορές δεν εκκινεί αν την αφήσω χωρίς χρήση λίγο παραπάνω - διαρροή δεν έχω. Σκέφτομαι ότι δεν προλαβαίνει να φορτίσει, απλά κάνει μια σύντομη συντήρηση.

Να πάρω φορτιστή το βρίσκω δύσκολο γιατί δεν έχω ατομικό ιδιωτικό γκαράζ ούτε μπορώ να βγάζω την μπαταρία πέρα δώθε.

Σκέφτομαι για εκκινητή.

Ποια είναι όμως η πραγματική αλήθεια για φόρτιση μπαταρίας εν κινήσει. Χρόνος οδήγησης - στροφές κινητήρα κλπ?

Είναι απλά τα πράγματα, μόνο και μόνο για να πάρει μπροστά το αυτοκίνητο ξοδεύεις ένα σεβαστό ποσοστό από την χωρητικότητα της μπαταρίας (ας πούμε ένα 5%), το οποίο κατά κανόνα δεν αναπληρώνεται διανύοντας μόλις 2,5 - 3 χλμ, άσε που η μπαταρία σου αποφορτίζεται από μόνη της σιγά σιγά.

Επίσης με δεδομένο ότι η μπαταρία σου ήδη έχει "μείνει" από ρεύμα μερικές φορές, θα έλεγα πως εφόσον είναι πάνω από ενός έτους σίγουρα είναι στα τελευταία της.

Αν δεν υπάρχει δυνατότητα φόρτισης με φορτιστή τότε το μόνο που μένει είναι κάθε φορά που κάνεις το δρομολόγιο να το αφήνεις να δουλεύει στο ρελαντί χωρίς καταναλώσεις τουλάχιστον 10 λεπτά ακόμα, μόνο έτσι θα εξασφαλίσεις ότι η μπαταρία θα μένει γεμάτη.

Ο εκκινητής πάντως δεν είναι λύση στο πρόβλημα σου, απλά βοηθάει να βάλεις μπροστά όταν η μπαταρία σου έχει ξελιγωθεί αρκετά (κάθε φορά που γίνεται αφαιρεί μήνες από τη ζωή της), δεν συντηρεί την μπαταρία.

Δημοσ.

Kαι ειδικά χειμώνα με το κρύο που ταλαιπωρεί ούτως ή άλλως την μπαταρία,ανάβεις καλοριφέρ, νυχτώνει νωρίς άρα ανάβεις και φώτα το απόγευμα.........Δύσκολο να αναπληρώσει φορτίο  η μπαταρία σε 6 χλμ

  • Like 1
Δημοσ.

Μα βγάζαμε και φορτίζαμε μπαταρίες παλαιότερα... τί έχει αλλάξει?

Το έχω ακούσει από πολλούς.. βγάζουν μπαταρία ΣΚ και φορτίζουν.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, stepits είπε

Καλημέρα παιδιά,

Καινούργια Μπαταρία εκκίνησης, που όμως κάνει συνολικά 5 - 6 χλμ κάθε μέρα (πλην ΣΚ) με 5 λεπτά το πρωί και 5 το μεσημέρι χωρίς βέβαια να ανεβαίνουν οι στροφές.

Κάποιες φορές δεν εκκινεί αν την αφήσω χωρίς χρήση λίγο παραπάνω - διαρροή δεν έχω. Σκέφτομαι ότι δεν προλαβαίνει να φορτίσει, απλά κάνει μια σύντομη συντήρηση.

Να πάρω φορτιστή το βρίσκω δύσκολο γιατί δεν έχω ατομικό ιδιωτικό γκαράζ ούτε μπορώ να βγάζω την μπαταρία πέρα δώθε.

Σκέφτομαι για εκκινητή.

Ποια είναι όμως η πραγματική αλήθεια για φόρτιση μπαταρίας εν κινήσει. Χρόνος οδήγησης - στροφές κινητήρα κλπ?

Για να φορτίσει θέλει τουλάχιστον 30 λεπτά το αμάξι . 

Τη πάτησα βέβαια με ήδη πεσμένη μπαταρία 5 ετών και με άφησε και ξαφνικά.

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, stepits είπε

Κάποιες φορές δεν εκκινεί αν την αφήσω χωρίς χρήση λίγο παραπάνω - διαρροή δεν έχω. Σκέφτομαι ότι δεν προλαβαίνει να φορτίσει, απλά κάνει μια σύντομη συντήρηση.

ήδη είναι στα τελευταία της

απο τη στιγμή που δε μπορείς να τη φορτίζεις , τότε τουλάχιστον με τον εκκινητή θα παρατείνεις τη ζωή της καινούριας

Δημοσ.

Υπάρχει τότε ένας φορτιστής σαν power bank που να φορτίζει την μπαταρία με το καπό κλειστό;

Έχω γκαράζ αλλά ανοιχτό + ότι δεν θέλω να βγάζω την μπαταρία βγάλε βάλε.

Ένα τέτοιος φορτιστής που δεν θα φαίνεται... θα τον αφήνω κάποιες ώρες και μετά θα τον αφαιρώ.

Τί λέτε... υπάρχει αυτός ο φορτιστής?

Δημοσ.

Τραβα μια μπαλαντεζα και βαλε το φορτιστη κατω απο το καπω. Ετσι κανω εγω σε δημοσιο δρομο σκεψου και κανεις δε το πειραζει. Φυσικα μετραει και η περιοχη.

  • Like 1
Δημοσ.
14 minutes ago, stepits said:

Υπάρχει τότε ένας φορτιστής σαν power bank που να φορτίζει την μπαταρία με το καπό κλειστό;

Έχω γκαράζ αλλά ανοιχτό + ότι δεν θέλω να βγάζω την μπαταρία βγάλε βάλε.

Ένα τέτοιος φορτιστής που δεν θα φαίνεται... θα τον αφήνω κάποιες ώρες και μετά θα τον αφαιρώ.

Τί λέτε... υπάρχει αυτός ο φορτιστής?

Δεν νομίζω να υπάρχουν power bank τόσο μεγάλης χωρητικότητας ώστε να είναι ικανά να φορτίζουν μπαταρία αυτοκινήτου.

Αλλά και να υπήρχαν θα ξέφευγαν και σε όγκο/βάρος και σε τιμή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν ναι, δεν υπάρχει αυτό που είπα, θα ήταν και ογκώδες αν υπήρχε.

Αυτό με την μπαλαντέζα ναι είναι μια λύση... μπράβο παιδιά.

Μου προτάθηκε και εκκινητής σε λειτουργία τις δύσκολες και ύποπτες μέρες ώστε να μην ξελιγώνω την μπαταρία..

Επεξ/σία από stepits
Δημοσ.
Στις 18/12/2023 στις 12:12 ΜΜ, stepits είπε

Καλημέρα παιδιά,

Καινούργια Μπαταρία εκκίνησης, που όμως κάνει συνολικά 5 - 6 χλμ κάθε μέρα (πλην ΣΚ) με 5 λεπτά το πρωί και 5 το μεσημέρι χωρίς βέβαια να ανεβαίνουν οι στροφές.

Κάποιες φορές δεν εκκινεί αν την αφήσω χωρίς χρήση λίγο παραπάνω - διαρροή δεν έχω. Σκέφτομαι ότι δεν προλαβαίνει να φορτίσει, απλά κάνει μια σύντομη συντήρηση.

Να πάρω φορτιστή το βρίσκω δύσκολο γιατί δεν έχω ατομικό ιδιωτικό γκαράζ ούτε μπορώ να βγάζω την μπαταρία πέρα δώθε.

Σκέφτομαι για εκκινητή.

Ποια είναι όμως η πραγματική αλήθεια για φόρτιση μπαταρίας εν κινήσει. Χρόνος οδήγησης - στροφές κινητήρα κλπ?

Κανεις 5-6χλμ τη μερα χωρις να ανεβαζεις στροφες! Αυτο πως γινεται?

Δημοσ.
Στις 19/12/2023 στις 8:58 ΠΜ, stepits είπε

Υπάρχει τότε ένας φορτιστής σαν power bank που να φορτίζει την μπαταρία με το καπό κλειστό;

Έχω γκαράζ αλλά ανοιχτό + ότι δεν θέλω να βγάζω την μπαταρία βγάλε βάλε.

Ένα τέτοιος φορτιστής που δεν θα φαίνεται... θα τον αφήνω κάποιες ώρες και μετά θα τον αφαιρώ.

Τί λέτε... υπάρχει αυτός ο φορτιστής?

Δες και αυτό, μπορεί να βρεις κάτι να σου κάνει τη δουλειά

https://www.skroutz.gr/c/2610/iliakoi-fortistes-mpatarion/f/616052/mpatarion-aytokinitou.html

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...