Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα...σας κάνω copy paste το κείμενο ενός φίλου που έχει ζητήσει γνώμες πάνω στο θέμα από ΙΝΚΑ και άλλα φόρουμς σχετικά με μια τηλεόραση...όποιος έχει βιώσει κάτι αντίστοιχο ας το αναφέρει plz μήπως βγάλουμε άκρη

 

Καλημέρα. 

 

Θα ήθελα την άποψη σας για ενα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και μέρες με την εξυπηρέτηση της sony. Θα ήθελα την άποψη σας για το πως να το αντιμετωπίσω. Ισως κάποιοι από εσάς να έχετε περάσει τα ίδια οπότε η γνώμη σας θα βοηθούσε πολύ.  

 

Στις 27/11/ 17 αγόρασα μια sony τηλεόραση απο τα public στο cosmos Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα την 55' KD55XE9005. Μολις ενάμιση μήνα μετά δηλαδή από τα μεσα Ιανουαρίου άρχισε να μου παρουσιάζει μεγάλα προβλήματα όσον αφορά το λειτουργικό android. Συγκεκριμένα κολούσε το μενού και κάθε φορά που πατούσα ενα κουμπί για να κάνω πλοήγηση η εντολή πραγματοποιούνταν ένα με δύο λεπτά αργότερα. Για να μην πλατιαζω έκανα δυο, τρεις φορές reset αλλά το πρόβλημα επανερχόταν κάθε φορά χειρότερο. Αργούσε να ανοίξει η τηλεόραση, αργούσε να ανταποκριθεί στις εντολές που του έδινα κλπ. Σε επικοινωνία που ειχα με την sony μου είπαν να μιλήσω με την Adeltech που ειναι το επίσημο service τους στην Θεσσαλονίκη για να έρθουν να την παραλάβουν. Και κάπου εκεί αρχίζει η οδύσσεια. 

 

Κανονίζουμε να έρθουν να την παραλάβουν την περασμένη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου. Εγώ αυτόν τον καιρό μένω εκτός Θεσσαλονίκης 25 χλμ στο εξοχικό μου. Όσοι ξέρουν από Θεσσαλονίκη κατοικώ 4 χλμ κοντά στην Επανομή Θεσσαλονίκης. Επειδή εκεί που μένω δεν υπάρχει οδος για να μπορέσω να εξηγήσω σε κάποιον που μένω, και για να βοηθήσω τους ανθρώπους της adeltech τους λεω να δώσουμε ενα ραντεβού στην πλατεία του χωριού στην Θεσσαλονίκη και θα τους την φέρω ως εκεί. Την πακεταρω προσεκτικά με τον πατέρα μου στο κουτί της το οποίο είχα κρατήσει και τους περιμένω να ερθουν.  

 

Πράγματι έρχεται ενας υπάλληλος της adeltech με ενα μεγάλο βαν για να την παραλάβει. Μου κάνει εντύπωση ο ερασιτεχνισμος του, αλλά δεν δίνω σημασία. Παίρνει την τηλεόραση και την βάζει μέσα στο βαν. Φανταστείτε ενα μεγάλο βαν χωρίς καμία προφύλαξη μέσα οπου το κουτί της τηλεόρασης δεν ηταν στερεωμενο πουθενά. Και επίσης φανταστείτε 25χλμ που είχε να κάνει αυτός πίσω ως το service, σε εναν δρόμο γεμάτο λακκούβες και στροφές. Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δεν ανοίγει να δει τι έχω βάλει εγώ μέσα στο κουτί και σε τι κατάσταση παραλαμβάνει το προϊόν. Επίσης πάει να φύγει και δεν μου ζητάει ούτε την απόδειξη αγοράς ούτε τον κωδικό της εντολής που μου ειχε δώσει η sony στο τηλέφωνο για του δώσω. Με δική μου προτροπή του δίνω την απόδειξη για να την βγάλει φωτογραφία και τον κωδικό της υπόθεσης μου , συμπληρώνει βιαστικά ενα χαρτί που λέει οτι παρέλαβε την τηλεόραση μου και φεύγει. Και από εκεί αρχίζουν τα ωραία. 

 

Την επόμενη Τρίτη πρωι 6/2 με παίρνουν τηλέφωνο από την adeltech και ύφος περίεργο μου λένε. Συγγνώμη αλλά το χτύπημα πάνω στην οθόνη πότε το κάνατε? Αφού έχω μείνει παγωτό στο τηλέφωνο τους ρωτάω για πιο χτύπημα αναφέρονται. Μου στέλνουν φωτογραφία και βλέπω με τρόμο οτι όλο το πάνω αριστερά μέρος της οθονης ειναι ραγισμένο και σπασμένο. Προσπαθώ να συγκρατήσω τα νεύρα μου και τους λέω εγώ την τηλεόραση την παρέδωσα σε άριστη κατάσταση και για αυτό το χτύπημα ευθύνονται αυτοί. Αυτοί φυσικά το αρνούνται με αποτέλεσμα να αρχίσω τα τηλέφωνα ξανά με την sony. 

 

Από την sony μου λένε να γράψω αναλυτικά σε ενα mail τι ακριβώς έχει γίνει και να τους το στείλω. Τους γράφω αναλυτικά για ολες τις εγκληματικές σχεδόν πράξεις της adeltech κατά την παραλαβή της τηλεόρασης μου. Το ότι ήρθε μόνο ενα άτομο για να παραλάβει μια 55' μεγέθους τηλεόραση. Το οτι την πέταξε μέσα στο βαν χωρίς προστασία για την διαδρομή που θα ακολουθούσε χωρίς να κοιτάξει τι παρέλαβε κλπ. Μου απαντανε οτι θα εξετάσουν το Θέμα, θα μιλησουν με την adeltech και θα με ενημερώσουν.  Στις 7/2 μου απαντάνε πως ότι η adeltech τους βεβαίωσε ότι εγώ πακεταρα την τηλεόραση και την παρέδωσα στον τεχνικό και πως για να γίνει ορατή η βλαβη στο πάνελ θα πρέπει να είναι σε λειτουργία η τηλεόραση. Και ότι θα εξετασουν το θεμα. Τους απαντάω ότι απο την adeltech μου είπαν ότι η τηλεόραση δεν μπορεί να μπει σε λειτουργία αλλά η βλάβη είναι ορατή αφού μου έστειλαν φωτογραφία με την τηλεόραση μου εκτός λειτουργίας οπου φαίνετε καθαρά το σπάσιμο στην οθόνη. Τους έστειλα και την φωτογραφία που μου στείλανε από την adeltech.  

 

Μου απαντανε την επόμενη μέρα στις 8/9 δηλαδή χθες οτι η adeltech δεν έχει προκαλέσει την ζημιά και θα πρέπει να πιστοποιησω εγω με φωτογραφία την κατάσταση της τηλεόρασης πριν την παράδοση της στον τεχνικό. Δυστυχως δεν θα μπορέσουν να με καλυψουν εντός εγγύησης. Εγώ φυσικά φωτογραφία δεν τράβηξα γιατί δεν πήγαινε το μυαλό μου ότι μπορεί να πάθω τέτοιο πράγμα ούτε φανταζόμουν φυσικά το πόσο ερασιτέχνες είναι για να πάρω τα μέτρα μου. 

 

Ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω ότι ολόκληρη sony ζητάει από τον πελάτη να έχει τραβήξει φωτογραφία το προϊόν πριν την παράδοση και δεν έχει φροντίσει η ίδια να φωτογραφίσει την κατασταση στην οποία είναι το προϊόν που παραλαμβάνει από τον πελάτη. 

 

Θα σας ήμουν ευγνώμων για οποιαδήποτε συμβουλή θα μπορούσατε να μου δώσετε. Συγγνώμη αν σας κούρασα. Ακόμα και εγώ να μην βρω το δίκιο μου ίσως να προστατέψω εσάς από μελλοντικές αντίστοιχες περιπτώσεις

Επεξ/σία από ultralisk
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειναι δικια σου ευθυνη να αποδειξεις οτι εσυ την εδωσες σε καλη κατασταση, δικο τους προβλημα ειναι, αυτοι καναν την παραλαβη και μεταφορα. Ο υπαλληλος που παρελαβε απο εσενα στο δελτιο παραλαβης επρεπε να ειχε γραψει οτι ειναι σπασμενη η οτι ειναι χτυπημενο το κουτι.
Θα μπορουσες να ζητησεις απο την εταιρια να σου δειξουν το χαρτοκουτο που την εβαλες μεσα, το οποιο ειναι το καταλληλο για αυτη την δουλεια. Εαν βρεθει το χαρτοκουτο χτυπημενο στο ιδιο σημειο με εκεινο που φαινεται να εχει σπασει μεσα ειναι κατι υπερ σου. Μπορεις επισης να ζητησεις να σου δειξουν το φορτηγο που εγινε η μεταφορα και ζητησε να σου πουνε πως την στερεωσανε την κουτα μεσα;

Πρεπει να μιλησεις με γενικη γραματεια καταναλωτη www.efpolis.gr
Καταλαβαινω την ταραχη και την αναστατωση σου, προσπαθησε να ηρεμησεις, γραψε την υποθεση σε ενα χαρτι και καλεσε στο τηλεφωνο η καλυτερα γραψε ενα ΟΧΙ ΦΛΥΑΡΟ email στο efpolis.

Καλη τυχη, απο οτι βλεπεις θελει φωτογραφια τα παντα, λες και ειμαστε ψωνισμενοι με το Instagram

 

ΥΓ Ειμαι εμπαθης αλλα θα το πω, ΠΟΤΕ SONY, (εκτος απο Playstation) τοσες καλες μαρκες υπαρχουν.

Επεξ/σία από orck
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

 για μένα κακώς την έβαλε στο βαν για να την μεταφέρουν αφού είδε ότιδεν θα γίνει σωστή δουλειά.Επειδή εγώ είμαι ουγκ, θα πήγαινα με κάτι ξαδέρφια μου μια βόλτα από την εταιρεία σέρβις και θα έβγαζα λύση την ίδια στιγμή.Το δίκιο είναι με το μέρος σου, για την σονυ δεν θα έπρεπε καν να συνεργάζεται με τέτοιους ερασιτέχνες.εφόσον μιλάμε για προϊόντα άνω του χιλιάρικου οφείλει να είναι όλα τέντα

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε καλα τωρα ελληνικες επιχειρησεις, ειναι οντως τεντα, με την αναποδη εννοια.

Τεντωνουν τον οδηγο καθε μερα με τρελα δρομολογια, τρελο μισθο 600ευρω και θα τον κρατανε και μαυρες ωρες, δεν θελει και πολυ να τα γραψει στα @@ του ολα και αυτος.

Τι φταιει ομως ο αλλος που εσκασε 1200 για μια τηλεοραση 2 μηνων να καταστραφει; Μια 40" που πληρωσα 500 πριν απο 6-7 χρονια και θα στεναχωρηθω εαν χαλασει, που οκ ποσα χρονια να αντεξει πια, ειναι στα τελευταια της (τεχνολογικα)

Επεξ/σία από orck
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απο την στιγμη που δεν τσεκαρε ο οδηγος την τβ και να υπογραψει οτι την τσεκαρε πριν την παραλαβει, εισαι 100% αυτος που εχει δικιο και εκει θα πατησεις.

εχω παρομοιες εμπειριες 

Επεξ/σία από postfire
Δημοσ.

πραγματικά απαράδεκτη η απάντηση της SONY ότι οφείλεις εσύ σαν καταναλωτής να έχεις φώτο του προϊόντος...βγάζω δλδ μια φωτογραφία κομπλέ την TV και μετά την βάζω στο κουτί σε 4 κομμάτια, την παίρνουν και τους λέω μετά πληρώστε με έχω φώτο...ότι να'ναι πραγματικά

  • Like 2
Δημοσ.

η σονυ και η καθε σονυ μπορει να λεει οτι θελει

απο την στιγμη που το σερβις παραλαβης ειναι μπαχαλο και ο οδηγος δεν εκανε τα προβλεπωμενα εχεις δικιο εσυ.

 

Δημοσ.

Ο φίλος σου δυστυχώς έμπλεξε σε μια κατάσταση που μόνο στεναχώρια και διατάραξη της ψυχικής και οικογενειακής του ηρεμίας θα έχει, όπως και αν λήξει τελικά το θέμα! Και επειδή το προϊόν που αγόρασε έχει ένα αρκετά μεγάλο κόστος (1500€;) αναγκαστικά θα πρέπει να κυνηγήσει το δίκιο του μέχρι τέλους, με κάθε κόστος! 

Εγώ όπως το βλέπω δύο επιλογές έχει: 

α) Να ψάξει τη νομοθεσία με τα δικαιώματα του, να απευθυνθεί στον συνήγορο του καταναλωτή και γενικά σε όλες τις ενώσεις που προστατεύουν τα δικαιώματα του καταναλωτή, να "ενοχλήσει" και τη "μαμά" εταιρία, να γράψει το πρόβλημα παντού να το διαβάσουν όσο γίνεται περισσότεροι, ακόμα και σε ξένα φόρουμ και να βρει δικηγόρο να αρχίσει εξώδικα κλπ, δηλαδή με λίγα λόγια να ξεκινήσει έναν δικαστικό αγώνα το οποίο δυστυχως θα είναι χρονοβόρο αλλά ενδεχομένως στο τέλος να βρει το δίκιο του.

β) Να πάει στην adeltech μαζί με 2-3 φίλους του και να μιλήσει από κοντά μαζί τους, παρουσία του υπαλλήλου που παρέλαβε την τηλεόραση, αποφασισμένος για όλα....αποφασισμένος δηλαδή ότι μπορεί και να οδηγηθεί ακόμα και σε ακραίες καταστάσεις.

Αυτές είναι οι επιλογές του, δεν βλέπω κάτι άλλο προσωπικά.

Όμως μη νομίζεις ότι μόνο το σέρβις της sony είναι απαράδεκτο, και οι άλλες εταιρείες πανω κάτω τα ίδια είναι, υπάρχουν πολλά περιστατικά "γραμμένα". Εγω, προ ημερών αγόρασα μια ηχομπαρα LG η οποία δεν έπαιζε ήχο από την tv από την έξοδο hdmi και απευθύνθηκα στην LG εξιστορωντας τους το πρόβλημα. Αυτοί με παρέπεμψαν στο εξουσιοδοτημένο σερβις τους στην περιοχή μου, όπου όταν πήγα να την παραλάβω μου ζητουσαν επιτακτικα 15€(!!!!!!!) γιατί δεν εντόπισαν κάποιο πρόβλημα και ειναι όπως μου είπαν πολιτική της LG, όταν δεν υπάρχει πρόβλημα να χρεώνουν το παραπάνω ποσό για τον έλεγχο, αν και το προϊόν το πήγα σε 7 ημέρες από την αγορά του (και εγγύηση και doa). Φυσικά δεν τα πλήρωσα, ειπαμε μερικές "κουβεντουλες" πήρα την ηχομπαρα και έφυγα. Έστειλα mail διαμαρτυρίας στην LG καθώς και να μου βρουν λύση στο πρόβλημα αφού στο σπίτι μου συνέχιζε να υφίσταται και η απάντηση τους ήταν ότι θα το προωθήσουν στο αρμόδιο τμήμα και θα με ενημερώσουν.....10 μέρες τώρα ακόμα ενημέρωση περιμένω! Βρήκα μόνος μου τη λύση τελικά οπότε δεν ασχολήθηκα περαιτέρω, (μάλιστα τους τελευταίους 10 μήνες έχω δώσει 1700€ στην LG σε διαφορες ηλεκτρικές συσκευές που αγόρασα και τους το ανέφερα) αλλά δυστυχώς αυτό που κατάλαβα είναι ότι τον έχουν γραμμένο τον καταναλωτή, δεν τους νοιάζει, απλά!

Ο φίλος να μην το αφήσει σε καμία περίπτωση, να το κυνηγήσει μέχρι τέλους και εύχομαι να βρει το δίκιο του!!!

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Να βρείτε κάποιον άνθρωπο με την ίδια τηλεόραση και να την βγάλει φωτογραφία. Δεν φαντάζομαι να μπουν και σπίτι σου για να σου πουν "το σεμεδάκι αυτό δεν είναι ίδιο με της φωτογραφίας, η κυραΜαρια έχει αυτό, άρα δεν είναι δίκη σου".

Καλυτερη λύση από την βία στο μαγαζί. Επίσης ο υπάλληλος υπέγραψε για παραλαβή. Αν ήταν σπασμένη δεν θα υπέγραφε ή θα το έγραφε σε υποσημείωση. 

Ο νόμος είναι με το μέρος του, αλλά εδώ είναι Ελλαδιστάν.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Κατα την παραλαβη προιοντος παντα ελεγχεται και γραφονται παρατηρησεις για την κατασταση του προιοντος. Αν δεν εχει γραψει τιποτα ο νομος ειναι με το μερος σου φιλε μου. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εμενα συνεβει κατι παρομοιο με τον Κωτσοβολο, σε JVC τηλεοραση, αλλα φερθηκαν κυριοι. Αρχικα με πηραν μου ζητασαν 250 ευρω για το πανελ, τους εξηγησα τι εγινε, και μετα με πηραν τηλεφωνο για συγνωμες κτλ. Μου επεστρεψαν τα χρηματα μου πισω. Παντως ο υπαλληλος που ηρθε, ανοιξε το κουτι που την ειχα πακεταρει (την μαμα συσκευασια) και σημειωσε το s/n που παρελαβε και κατι ακομα σε ενα χαρτι, προφανως οτι ηταν κομπλε απο θεμα σπασιματα κτλ. 

Δημοσ.

Εγώ πάντα ζητάω ρητή περιγραφή κατα την παραλαβή όταν πάω κάτι στο σέρβις. Για μητρική οτι είναι ίσια τα πινάκια, οι οθόνες άθικτες, κτλ.

Δημοσ.

Αν δεν βγάλει άκρη είναι απλά τα πράγματα, δεν ξαναπατά στο κώλο μάγαζο τους, ποιος είναι υπεύθυνος στα public εκεί;

Έτσι για να τον κράξουμε δημοσίως ;)

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ανεβάσεις ένα μπλογκ και να τους κράξεις απο εκεί.

Μια άλλη λύση είναι να γραφτείτε στην Εκποιζώ με κάποιο αντίτιμο βέβαια.

Αυτά απο εμένα καλή τύχη στο φίλο σου :wacko:

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα σονυ παντως πολλα τα στελνουν και ανατολικη ευρωπη για σερβις.Εσυ ξερεις το εδω σερβις που τα εδωσες .Επισημα μονο γραφειο μεσαζοντα εχει στην ελλαδα .Δεν ειναι οπως παλια που υπηρχε αντιπρσωπεια να τους τρεξεις

Επεξ/σία από Diskimpex
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ενημερώνω για την τελική κατάληξη της υπόθεσης όπως τα γράφει ο φίλος αφού πρώτα πω ότι το κόστος της τηλεόρασης το χρεώθηκε το "εξουσιοδοτημένο" service της SONY που όπως ενημέρωσαν τον φίλο δεν συνεργάζονται πλέον...άγνωστο αν η SONY έκανε τον κινέζο σε περίπτωση που οι άλλοι δεν κάλυπταν την ζημιά...ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις

 

Καλησπέρα. 

Μετά από έναν μήνα ταλαιπωρίας τελικά η Sony αποφάσισε να μου κάνει αντικατάσταση του προϊόντος αφού πρώτα τους είχα ενημερώσει ότι θα απευθυνθώ στο γραφείο προστασίας του καταναλωτή. Σήμερα πήγα να την παραλάβω από το εξουσιοδοτημένο service αλλά ακόμα και τελευταία μέρα με ταλαιπώρησαν αρκετά, Διότι πήγα να παραλάβω την καινούργια τηλεόραση και δεν είχαν την βάση της, το τηλεκοντρόλ καθώς και το τροφοδοτικό που τους είχα δώσει. Δεν θυμόντουσαν αν τα έχουν παραλάβει και προσπάθησαν να με βγάλουν και ψεύτη οτι δεν τους τα είχα δώσει, λες και θα παρέδιδα τηλεόραση χωρίς βάση. Έφυγα χωρίς την καινούργια τηλεόραση και τελικά ένα τέταρτο αργότερα με πήραν τηλέφωνο για να μου πουν ότι τα βρήκαν και ξαναγύρισα και τελικά παρέλαβα. Όπως καταλάβατε παρέλαβα μεν καινούργια τηλεόραση στο κουτί της αλλά ουσιαστικά κάνουν αντικατάσταση μόνο την τηλεόραση χωρίς τα παρεμφερή. 

 

Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας και το μόνο που εχω να σας συμβουλέψω μετά την εμπειρία μου είναι ότι αν πάθετε κάτι ίδιο ποτέ μην παρατήσετε την υπόθεση ώσπου να δικαιωθήτε.

Επεξ/σία από ultralisk
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...