Ather Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Τραγικό. Ο άλλος θέλει να φτιάξει τεχνολογία επιπέδου επιστημονικής φαντασίας, οι άλλοι έχουν βγάλει ένα σκασμό λεφτά από το trading και εγώ γράφω σχόλια στο insomnia. Άι στο δ***** πια. : P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και σας το ελεγα, να πεις οτι δεν το ελεγα...Δεν εργαζεστε αρκετα πανω στα πληκτρολογια. Οριστε τωρα το αποτελεσμα. Ποτε θα χρεοκωπησει αυτη η Τεσλα επιτελους? https://cleantechnica.com/2018/10/24/tesla-model-3-is-best-selling-car-in-usa-in-terms-of-revenue-again-nearly-double-2-toyota-camrys-revenue/ https://cleantechnica.com/2018/10/12/tesla-crushes-porsche-jaguar-worldwide/ Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2018 από sattack 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skylined Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Χάθηκαν κάποιοι συνήθως λαλίστατοι θαμώνες. Μήπως πέσαν σε χειμερία νάρκη μέχρι το επόμενο οικονομικό τρίμηνο; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Το μεγάλο πανηγύρι θα σταματήσει μια και καλή στο επόμενο τρίμηνο. Όταν θα παρουσιάσει και πάλι (έστω οριακά) κέρδη και ισχυρές λειτουργικές ροές 1 δις. Τότε θα πειστούν οι περισσότεροι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το επομενο τριμηνο μονο καλυτερο μπορει να ειναι. Αφου ηταν Σεπτ>Αυγ>Ιουλ. Και πλεον θα ειναι καθε μηνας>=Σεπτ. Αρα αφου παρουσιασε τωρα κερδη (και μαλιστα τοσα πολλα), το επομενο τριμηνο θα ειναι το ιδιο ή καλυτερο (παρ'εκτος αν ξεσπασει οικονομικη κριση). Μονο οταν αποφασισει να ξαναεπενδυσει σε εργοστασια/εργαλεια/ρομποτ για να παραγει το model Y και τα υπολοιπα μοντελα, τοτε θα εχει εξοδα και θα παρουσιαζει "ζημιες". Φανταζομαι μεχρι τοτε να το εχουν καταλαβει κατι CNBC, Bloomberg κλπ πως παει το συστημα, που ειχαν ξεχασει πως δουλευει ο κλασσικος καπιταλισμος. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2018 από sattack Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Το μεγάλο πανηγύρι θα σταματήσει μια και καλή στο επόμενο τρίμηνο. Όταν Εαν θα παρουσιάσει και πάλι (έστω οριακά) κέρδη και ισχυρές λειτουργικές ροές 1 δις. Τότε θα πειστούν οι περισσότεροι. Όπως ανάφερα και προηγουμένως, το Q3 ήταν στημένο για να πουλήσει όσα πιο ακριβά μοντέλα μπορεί για να μεγιστοποιήσει τα έσοδα. Τώρα έχει χάσει και τα $3-5000 πεντακάθαρα κέρδη από το πακέτο της μελλοντικής αυτονομίας (σε ένα 15-20% των αυτοκινήτων) + σύμφωνα με το site που αγαπάς δείχνει να έχει πρόβλημα με τις παραγγελίες από τον Σεπτέμβρη και μετά. 12 ώρες πριν, sattack είπε Η χρηματιστηριακή τιμή που τόσα περήφανα ποστάρεις, συνεχίζει να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Ουσιαστικά έφτασε απλά σε αυτά που ανταλλάσσετουν πριν 3 μήνες ή πέρσι και απέεεεχεειιι από τα $420 που υποστήριζε ο Musk! Btw στο pre-market τώρα βρίσκεται στα 310 αντί στα 323 που ήταν όταν το πόσταρες, οπότε κάτι έκανε κάποιους να το ξανασκεφτούν! + Κάτσετε να ελέγξουν και τα λογιστικά έγραφα πρώτα, και μετά θα φανεί εάν όντως τα νούμερα που παρουσίασε έχουν σχέση με την πραγματικότητα! Αρχίσατε να πανηγυρίζετε μόνο και μόνο με τις ανακοινώσεις τις εταιρείας, από την ίδια χρονική στιγμή χωρίς οποιαδήποτε ανεξάρτητη "γνώμη". Ουσιαστικά ότι σας τάισε το φάγατε τυφλά χωρίς δεύτερη σκέψη. Είτε είναι καλό το φαΐ, είτε όχι! Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, sattack είπε Το επομενο τριμηνο μονο καλυτερο μπορει να ειναι. Αφου ηταν Σεπτ>Αυγ>Ιουλ. Και πλεον θα ειναι καθε μηνας>=Σεπτ. Αρα αφου παρουσιασε τωρα κερδη (και μαλιστα τοσα πολλα), το επομενο τριμηνο θα ειναι το ιδιο ή καλυτερο (παρ'εκτος αν ξεσπασει οικονομικη κριση). Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Τουλάχιστον δεν είναι βάσει του guidance που έδωσαν εχθές. Προβλέπουν το margin των s/x (που σε αυτό το τρίμηνο ήταν στα καλύτερά του) και της ενέργειας ελαφρώς χειρότερο. Αυτό σε συνδυασμό με πιθανή αύξηση των λειτουργικών εξόδων είναι ικανό να εξανεμίσει τα 300 κέρδη. Οπότε μένει η αύξηση από το model 3, η οποία δεν θα είναι τόσο εντυπωσιακή όσο τις προηγούμενες φορές. Από 0 μέχρι 400 το πολύ να κινηθούν τα κέρδη. 44 λεπτά πριν, Whargoul είπε + σύμφωνα με το site που αγαπάς δείχνει να έχει πρόβλημα με τις παραγγελίες από τον Σεπτέμβρη και μετά. Όσο περνάνε οι μήνες και ομαλοποιείται η παραγωγή, τόσο λιγότεροι πωρωμένοι θα βρίσκονται να καταχωρούν στο site δεδομένα. Δεν είναι περίεργο αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 22 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Όσο περνάνε οι μήνες και ομαλοποιείται η παραγωγή, τόσο λιγότεροι πωρωμένοι θα βρίσκονται να καταχωρούν στο site δεδομένα. Δεν είναι περίεργο αυτό. Αρκετά πιθανόν. Γι αυτό είπα σύμφωνα με το site και δεν είπα ότι γίνεται αυτό. Το μόνο που δεν συμφωνεί όμως με την εκδοχή αυτή, ότι απλός σταμάτησαν να το δηλώνουν είναι ότι η πτώση είναι απότομη, στο τέλος Σεπτεμβρίου (εκεί που παρέδιδε μαζικά τα αυτοκίνητα) και οχι σταδιακή για να δείχνει ότι απλά σιγά σιγά ο κόσμος βαριόταν να το δηλώνει στο site! + από τώρα και μετά (δλδ έσοδα Q1) αλλάζουν τα πράγματα γιατί χάνονται $3500 από το budget των αγοραστών που το πιο πιθανό θα μεταφραστεί σαν μείωση της μέσης τιμής αγοράς και των κερδοφόρων extra, + τα πεντακάθαρα $3000 κέρδη (x το ποσοστό αγοράς 15-20% ??) από τα Full self driving πακέτο, + 5k μείωση στην τιμή του RWD (που δεν νομίζω να αντισταθμίζεται 1:1 με την μείωση των kWh) ~80000 αμάξια (3, S, X) x $4000 ($3500 το επίδομα + $500 το FSD) είναι overnight net απώλειες ~320 εκατομμύρια! + οποιαδήποτε μείωση από τα έσοδα του νέου RWD. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Droulas13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Σκέψου όμως ότι πήγε από μηδενικό gross margin με μέση τιμή πώλησης 55.000, σε μεγαλύτερο του 20% με μέση τιμή πώλησης 60.000. Αυτό σημαίνει, ότι στο q2 της κόστιζε 55.000 να φτιάχνει τα model 3 ενώ μέσα σε ένα τρίμηνο το κόστος είχε πέσει κάτω από τις (0,8Χ60.000=) 48.000. Τελικός στόχος είναι να κοστίζει το πολύ 30.000, όταν θα έχει φτάσει να παράγει 10.000/εβδομάδα. Αυτό θα γίνει όμως κλιμακωτά. Τελείως χοντρικά θα κατεβαίνει το κόστος 3.000 με 4.000 ανά τρίμηνο. Στο τέλος μπορεί να πουλάει 45 μέσο όρο και να της κοστίζει 30. Αυτό θα σημαίνει πάνω από 30% gross margin. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 22 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Τα νούμερα αυτά είναι πολύ αισιόδοξα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 5 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Αν υποθέσουμε οτι το νούμερο αυτό δέν θα μεταβληθεί σημαντικά μέχρι το 2030, τότε το 10% αντιστοιχεί όπως λές σε 500 χιλιάδες αυτοκίνητα. Με 80 χιλιάδες ταξινομήσεις επιβατικών το χρόνο, μέχρι το 2030 θα έχουν ταξινομηθεί περίπου 1 εκατομμύριο νέα αυτοκίνητα. Για να φτάσουμε το 10% θα πρέπει απο σήμερα κιόλας το 50% των νέων αυτοκινήτων που ταξινομούνται να είναι ηλεκτρικά. Σήμερα το ποσοστό νέων ηλεκτρικών πανευρωπαικά είναι 3%, και αυτό περιλαμβάνει και τα υβριδικά και PHEV. Στην Ελλάδα είναι κάπου στο 0.3%, με τα αμιγώς ηλεκτρικά να είναι λιγότερα απο 50 το χρόνο. Κάπου πρέπει να υπάρχει λάθος στα νούμερα σου, στην Ελλάδα το πρώτο 9μηνο του 2018 πουλήθηκαν 2.861 υβριδικά παίρνοντας μερίδιο 3,4%, συνεπώς λίγο άκυρο μου φαίνεται το 0,3% για ηλεκτρικά + υβριδικά + PHEV. Εκτός βέβαια αν εννοείς μόνο ηλεκτρικά, το 2017 πουλήθηκαν 161 παίρνοντας μερίδιο αγοράς 0,23%. Κατά τα άλλα έχεις δίκιο, για να έχει η Ελλάδα το 2030 πάνω από 10% ηλεκτρικά θα πρέπει όπως είπες από σήμερα κιόλας το 50% των αυτοκινήτων που ταξινομούνται να είναι ηλεκτρικά, εγώ θα έλεγα πως είναι αδύνατο και όχι αισιόδοξο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ather Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Στο επόμενο θα πρέπει να δείξει πολύ μεγαλύτερα κέρδη για να δείξει ότι πηγαίνει καλά. Pre market 320 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Σκέψου όμως ότι πήγε από μηδενικό gross margin με μέση τιμή πώλησης 55.000, σε μεγαλύτερο του 20% με μέση τιμή πώλησης 60.000. Αυτό σημαίνει, ότι στο q2 της κόστιζε 55.000 να φτιάχνει τα model 3 ενώ μέσα σε ένα τρίμηνο το κόστος είχε πέσει κάτω από τις (0,8Χ60.000=) 48.000. Τελικός στόχος είναι να κοστίζει το πολύ 30.000, όταν θα έχει φτάσει να παράγει 10.000/εβδομάδα. Αυτό θα γίνει όμως κλιμακωτά. Τελείως χοντρικά θα κατεβαίνει το κόστος 3.000 με 4.000 ανά τρίμηνο. Στο τέλος μπορεί να πουλάει 45 μέσο όρο και να της κοστίζει 30. Αυτό θα σημαίνει πάνω από 30% gross margin. Όχι κατ ανάγκη. Μην ξεχνάς ότι αυτά είναι αποτελέσματα βασισμένα σε μια μέτρηση (εάν το πούμε με εργαστηριακούς όρους). Μπορεί αυτά να φαίνονται ανεβασμένα επειδή πχ, μετακινήθηκαν πληρωμές, ή χρησιμοποίηση υλικά που ήδη υπήρχαν κλπ κλπ Με μια απλή ματιά στα αποτελέσματα θα δεις ότι έχει (σε σχέση με τον Ιούνη) + 36εκατομυρια από μειώσεις στo R&D + 25 εκατ. από Energy gen & storage, + 55 εκατ από service (σε καινούργια αυτοκίνητα 1 μηνός? ), γενικά 140 εκ. μείωση από operating costs ενώ κανονικά θα έπρεπε να έχει άυξηση εάν θέλει να κάνει support τα νέα αμάξια, δλδ σούμαρε 200+ εκατομ, από άλλους παράγοντες σε σχέση με το Q2 (χωρίς διευκρινήσεις προφανώς αφού αρέσκεται στις γενικότητες) που δεν έχουν σχέση με το model 3. 14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Κάπου πρέπει να υπάρχει λάθος στα νούμερα σου, στην Ελλάδα το πρώτο 9μηνο του 2018 πουλήθηκαν 2.861 υβριδικά παίρνοντας μερίδιο 3,4%, συνεπώς λίγο άκυρο μου φαίνεται το 0,3% για ηλεκτρικά + υβριδικά + PHEV. Εκτός βέβαια αν εννοείς μόνο ηλεκτρικά, το 2017 πουλήθηκαν 161 παίρνοντας μερίδιο αγοράς 0,23%. Κατά τα άλλα έχεις δίκιο, για να έχει η Ελλάδα το 2030 πάνω από 10% ηλεκτρικά θα πρέπει όπως είπες από σήμερα κιόλας το 50% των αυτοκινήτων που ταξινομούνται να είναι ηλεκτρικά, εγώ θα έλεγα πως είναι αδύνατο και όχι αισιόδοξο. Συνήθως πλέον με τον όρο ηλεκτρικά εννοούν μόνο τα BEV & PHEV+ REEV + FCEV , βασικά όταν η κίνηση οφείλεται μόνο σε ηλεκτροκινητήρα και (εκτός από τα FCEV) παίρνει και ρεύμα από πρίζα, έστω και ελάχιστο . Πιο παλιά βάζαν μέσα και τα hybrid για να δείχνουν όγκο. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 8 λεπτά πριν, Whargoul είπε Συνήθως πλέον με τον όρο ηλεκτρικά εννοούν μόνο τα BEV & PHEV+ REEV + FCEV , βασικά όταν η κίνηση οφείλεται μόνο σε ηλεκτροκινητήρα και (εκτός από τα FCEV) παίρνει και ρεύμα από πρίζα, έστω και ελάχιστο . Πιο παλιά βάζαν μέσα και τα hybrid για να δείχνουν όγκο. Λίγο άσχετα αυτά που γράφεις, το ποσοστό που γράφτηκε παραπάνω(αυτό που σχολίασα δλδ) συνοδευόταν και από επεξήγηση του τι ακριβώς συμπεριλαμβάνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Και εγώ σου συμπλήρωσα γιατί έκανε λάθος ο Fubar. Γιατί πλέον τα υβριδικά ΔΕΝ δηλώνονται στην κατηγορία των EV, αλλά συνήθως τώρα δηλώνονται ανεξάρτητα. Οπότε εάν διάβασε κάπου για 0.3% στην Ελλάδα οι πωλήσεις των EV, μέσα σε αυτά ΔΕΝ ανήκουν όπως πιο παλιά τα υβριδικά. Πλέον με τον όρο ηλεκτρικά δηλώνονται τα BEV, PHEV, FCEV και REEV! Συμπλήρωση σου έκανα. Δεν σε έβρισα και θίχτικες επί τόπου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 22 λεπτά πριν, Whargoul είπε Και εγώ σου συμπλήρωσα γιατί έκανε λάθος ο Fubar. Γιατί πλέον τα υβριδικά ΔΕΝ δηλώνονται στην κατηγορία των EV, αλλά συνήθως τώρα δηλώνονται ανεξάρτητα. Οπότε εάν διάβασε κάπου για 0.3% στην Ελλάδα οι πωλήσεις των EV, μέσα σε αυτά ΔΕΝ ανήκουν όπως πιο παλιά τα υβριδικά. Πλέον με τον όρο ηλεκτρικά δηλώνονται τα BEV, PHEV, FCEV και REEV! Συμπλήρωση σου έκανα. Δεν σε έβρισα και θίχτικες επί τόπου! Έτσι όπως το είχες γράψει έμοιαζε ως άσχετη αναφορά, δεν είχες κάνει σαφές πως αυτό που έγραψες ήταν η δική σου εξήγηση για το που έκανε λάθος ο fubar, τώρα το διευκρινίζεις. Επίσης αν υπάρχει κάποιος εδώ που θίχτηκε, σίγουρα δεν είμαι εγώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα