Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://citronresearch.com/wp-content/uploads/2018/10/Citron-reverses-opinion-on-Tesla-too-compelling-to-ignore.pdf

Εδώ ένας shortάκιας του πήρε 5 χρόνια να τα γυρίσει. Να δούμε πόσα θα σας πάρει μερικούς εδώ μέσα.

Στο παρελθόν έχει κάνει μέχρι και μήνυση στη Τέσλα!

https://www.cnbc.com/2018/10/23/short-seller-who-is-suing-tesla-changes-his-mind-tesla-is-destroying-the-competition.html

Επεξ/σία από Droulas13
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

https://citronresearch.com/wp-content/uploads/2018/10/Citron-reverses-opinion-on-Tesla-too-compelling-to-ignore.pdf

Εδώ ένας shortάκιας του πήρε 5 χρόνια να τα γυρίσει. Να δούμε πόσα θα σας πάρει μερικούς εδώ μέσα.

Στο παρελθόν έχει κάνει μέχρι και μήνυση στη Τέσλα!

https://www.cnbc.com/2018/10/23/short-seller-who-is-suing-tesla-changes-his-mind-tesla-is-destroying-the-competition.html

Λίγο παράξενο που αποφάσισε να αλλάξει στάση, μια μέρα πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, χωρίς κανένα λόγο, και δεν περίμενε απλά ακόμα μια μέρα μήπως και τελικά δεν είναι ότι νομίζει. Ότι αναφέρει είναι γνωστό εδώ και μήνες. 

Η ανακοίνωση του πάντως σαν ζαχαρωμένο διαφημιστικό παραμύθι για μικρά παιδιά είναι παρά για επενδυτές. Ανακοινώσεις της μαμά Tesla λιγότερο μέλι έχουν

Αναφορά σε κείμενο

Plain and simple -- Tesla is destroying the competition

... while everyone is focused on Elon smoking weed, he is quietly smoking the whole automotive industry.

 

Δημοσ.

Το είπα αρκετές φορές εδώ. Το τι θα κάνει αύριο, κατ εμένα καμιά σχέση δεν έχει. Τα δεδομένα ενός τριμήνου μπορείς άνετα να τα "παραποιήσεις" λογιστικά και να δείξεις ότι κέρδος θες. Ειδικά στα πρώτα τρίμηνα ενός αναμενόμενου προϊόντος που σίγουρα η μαζεμένη ζήτηση στην αρχή θα ξεπερνά την προσφορά και ειδικά εάν μπορείς να πωλείς για την συγκέκριμένη περίοδο το ακριβό σου προϊόν και να αφήνεις το φθηνό για πιο μετά. .  Το Q4 και το Q1 είναι τα πιο σημαντικά, και οτιδήποτε αποτελέσματα δείξει τώρα θα πρέπει να συνεχιστούν για να έχουν νόημα. 

2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Τον αγόρασε και αυτόν ο ελον ε;

απόλαυση!

Δεν είπα κάτι τέτοιο αλλά όλα τα περιμένω από κάποιον της Wall Street. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η TESLA με την προϊστορία που έχει θα της κάνουν ακόμη και κολονοσκόπηση για να δουν αν τα στοιχεία που έχει είναι πραγματικά.

Η πικρή αλήθεια (αντιγράφω από twitter)

-Elon, what happened to the short sellers?

-They are already made their money and now they are turning into longs....

 

Επεξ/σία από Ather
Δημοσ.

Λοιπόν είχα σήμερα μια εποικοδομητική συζήτηση με μεγάλη Γερμανική εταιρεία βιομηχανικών συστημάτων και πλέον και στις μπαταρίες.

Συμφωνα με τα λεγομενα τους η Τέσλα είναι χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιστάθηκαν στον εξηλεκτρισμό γιατί έχουν παρά πολλα να χάσουν (700.000 προσωπικό) όπου έχουν ολόκληρα τμήματα παραγωγής σε υποσυστήματα συμβατικών αυτοκινήτων κτλ.

Τα σέρβις τους φέρνουν έως και 30% σε τζίρους και άλλα πολλά.

Όμως είδαν ότι είναι μονόδρομος πλέον γιατί η αγορά θα τους πετάξει απέξω.

Πλέον η ΕU δίνει τρέλα κονδύλια και οι τράπεζες χρηματοδοτούν μεγάλα ποσά για ευρωπαϊκά gigafactory ώστε να καλύψουν την τοπική ζήτηση. Και βέβαια πολύ R&D.

Το Καπε υπολογίζει μέχρι το 2030 η Ελλάδα θα έχει πάνω από 10% ηλεκτρικά που θα είναι βέβαια στον πάτο της ανάπτυξης. Μιλάμε για 500.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Παράλληλα αναπτύσεται δίκτυο ταχυφορτιστων non proprietary. Η Porsche λόγω της ηλεκτρικής σειράς της ξεκίνησε συνεργασίες για την ανάπτυξη σταθμών.

Ήδη βενζινάδικα θέλουν να βάλουν ταχυφορτιστες ώστε να μην χάσουν πελάτες μιας και οι τζίροι τους στηρίζονται στους καφέδες, εφημερίδες κτλ. και όχι στη βενζίνη.

Αυτά τα νέα από Γερμανία, τα καλύτερα έρχονται και η αλλαγή ξεκίνησε χωρίς πισωγυρισμα.

 

ΥΓ: Έγινε αναφορά σε mild hybrid hydrogen e-car για range extender. Θα είναι πολύ καλή λύση να έχεις ένα μικρό fuel cell καθαρά για RX ενώ μια μικρή μπαταρία να σου βγαζει τις καθημερινές ανάγκες χωρίς supersizing

 

  • Like 3
Δημοσ.

Ο shortseller απ'την Περσία, 

Ο shortseller απ'την Περσία, 

Ο shortseller απ'την Περσία, πιάστηκε στην Κορινθία. Τώρα κλαιν όλα τ' Αλάνια.. που θα μείνουνε χαρμάνια. 

Τώρα κλαιν όλα τ' Αλάνια.. που θα μείνουνε χαρμάνια

Δημοσ.

Οι short έχουν καλύψει τις θέσεις τους και τώρα παίζουν long. Όχι γιατί πιστεύουν στην τεχνολογία, αλλά για να βγάλουν κέρδος. Σιγά μην κλαίνε στο insomnia. Θα είναι σε καμία κρουαζιέρα Καραϊβική τώρα μαζί με τον Bilzerian.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Vagosman είπε

Το Καπε υπολογίζει μέχρι το 2030 η Ελλάδα θα έχει πάνω από 10% ηλεκτρικά που θα είναι βέβαια στον πάτο της ανάπτυξης. Μιλάμε για 500.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

Τα νούμερα αυτά είναι πολύ αισιόδοξα.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 5 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Αν υποθέσουμε οτι το νούμερο αυτό δέν θα μεταβληθεί σημαντικά μέχρι το 2030, τότε το 10% αντιστοιχεί όπως λές σε 500 χιλιάδες αυτοκίνητα.

Με 80 χιλιάδες ταξινομήσεις επιβατικών το χρόνο, μέχρι το 2030 θα έχουν ταξινομηθεί περίπου 1 εκατομμύριο νέα αυτοκίνητα. Για να φτάσουμε το 10% θα πρέπει απο σήμερα κιόλας το 50% των νέων αυτοκινήτων που ταξινομούνται να είναι ηλεκτρικά.

Σήμερα το ποσοστό νέων ηλεκτρικών πανευρωπαικά είναι 3%, και αυτό περιλαμβάνει και τα υβριδικά και PHEV. Στην Ελλάδα είναι κάπου στο 0.3%, με τα αμιγώς ηλεκτρικά να είναι λιγότερα απο 50 το χρόνο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Ather είπε

Οι short έχουν καλύψει τις θέσεις τους και τώρα παίζουν long. Όχι γιατί πιστεύουν στην τεχνολογία, αλλά για να βγάλουν κέρδος. Σιγά μην κλαίνε στο insomnia. Θα είναι σε καμία κρουαζιέρα Καραϊβική τώρα μαζί με τον Bilzerian.

Δεν υπάρχουν ξεροκεφαλιές, θέσεις και στρατόπεδα στην Wall Street. Υπάρχουν μόνο $$$$$$. Αυτοί που τους ονομάζουν φανατικά Α και Β, άλλους σκοπούς έχουν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/10/2018 στις 4:55 ΜΜ, Droulas13 είπε

Ανακοινώθηκαν τα νούμερα παραγωγής/παραδόσεων τριμήνου:

Παραγωγή: 53.239 model 3 και συνολικά 80.142.

Παραδόθηκαν: 55.840 model 3 και συνολικά 83.500.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι, ότι το τρίμηνο ξεκίνησε με την παραγωγή να είναι σχεδόν αποκλειστικά single motor και έκλεισε με σχεδόν αποκλειστικά dual motor.

Με τα παραπάνω νούμερα υπολογίζω καθαρό κέρδος 0-100 εκατ. και λειτουργικές ροές 1-1,2 δις.

Διαψεύστηκα (για λίγο) θετικά.

Τελικά 300 εκ τα κέρδη και 1,4 δις οι λειτουργικές ροές.

Επεξ/σία από Droulas13
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...