Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα standard δεν έπεσαν. Έπρεπε να το βάλω σε εισαγωγικά για να συνοδεύεται με το πραγματικά. Οι πραγματικοί ρύποι έπεσαν καθώς πλέον είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Η Α ποσότητα (CO2, ppm κλπ) στον  παλιό κύκλο NEDC, αντιστοιχεί σε περισσότερους ρύπους in real life από την Α ποσότητα στον WLTP. Τα standard θα πέσουν το 2020 με το EURO7, ειδικά για το CO2

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, YourTrueLegend είπε

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-10-16/the-dirt-on-clean-electric-cars

Για οσους δε το 'χουν με το αγγλικο ή βαριουνται το διαβασμα πηγων που δεν ακολουθουν την "γραμμη" του gigagenius, λεει το λιγο-πολυ γνωστο και σιγα-σιγα προφανες:

Σε πολλες περιπτωσεις ενα diesel αμαξι στο lifetime του θα μολυνει λιγοτερο την ατμοσφαιρα αποτι ενα EV στην ιδια χρονικη περιοδο.

berryl_graph_resize_md.jpg

YΓ. Φερτε ενα συννεφο απο CO2 να πεσω...

ΥΓ2. Μετα την τεραστια επενδυση στην Κινα (αγορα γης :lol: ) πώς και η μετοχη ειναι πτωτικη; Η tesla ειναι η μονη εταιρεια στον πλανητη που τα fanboys της θεωρουν την αγορα εκτασης γης ισοδυναμη με το χτισιμο εργοστασιου. Εγω παντως σε αυτην την περισταση θα αγοραζα μετοχες εταιρειων που φτιαχνουν ή εγκαθιστουν τεντες στην Κινα.

Το άρθρο αναφέρει πολλές περιπτώσεις είτε θετικές για τα BEV είτε αρνητικές. Νομίζω η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, ανάλογα τις προϋποθέσεις... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτοι εχουν ξεφυγει εντελως, ουτε τι λενε τα αρθρα που ποσταρουν δε διαβαζουν. Ολο το αρθρο λεει για τις διαφορες στον τροπο παραγωγης ηλεκτρισμου ανα χωρα (γερμανια πολλα ορυκτα, Γαλλια λιγοτερα λογω πυρηνικων αντιδραστηρων, Νορβηγια καθολου λογω υδροηλεκτρικων). Λες και ειναι αμαρτια των EV το πως παραγει ηλεκτρισμο καθε χωρα. Χτυπηθειτε λιγο ακομα, οπου ναναι θα την χρεωκοπησετε την Tesla.

Επισης, μεχρι προσφατα η Κινα απαγορευε σε ξενες εταιρειες να ανοιξουν παραρτηματα στο εδαφος της, παρα μονο αν εκαναν μια κοινοπραξια 50-50 με κινεζικη εταιρεια. Καποιες εταιρειες προκειμενου να "προλαβουν" το εκαναν. Καποιες αλλες αποφασισαν οτι τους φτανει η κινεζικη κατασκοπεια, δεν θα εβαζαν και οι ιδιοι την υπογραφη τους για να "χαρισουν το Intellectual Property τους σε κινεζους" και απειχαν. Μεχρι προσφατα με το ξεκινημα του εμπορικου πολεμου που η Κινα ηρε αυτη την απαγορευση και ετσι τωρα μπορουν ξενες εταιρειες να ανοιγουν αμοιγως δικο τους παραρτημα στην Κινα χωρις 50% ντοπιο μπαστακα. Ο καθενας ερμηνευει μονος του ποιες εταιρειες ακολουθουν σωστοτερο δρομο πανω σε αυτο. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δες το αντιστροφα. Οσο και να χτυπιέστε εσυ και τα αλλα μελη της αιρεσης, ο supreme leader διατηρει μια φουσκα που θα σκάσει με μεγαλο κρότο και την ηλεκτροκινηση θα την παρέχουν άλλες εταιρίες. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το άρθρο λέει ότι για την κατασκευή του αμαξιού και της μπαταρίας απελευθερώνεται παραπάνω CO2. Η εκπομπή CO2 στα ηλεκτροκίνητα έχει να κάνει με το πώς παράγεται το ρεύμα και σύμφωνα με αυτό: https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/indicators/overview-of-the-electricity-production-2/assessment θα μειώνεται διαρκώς. Στη σελίδα μπορείτε να βάλετε ως χώρα τη Σουηδία για να δείτε ότι η εκπομπή CO2 (το 2014) ανά KWH είναι 10,5 g CO2 ενώ ο μ.ο. της ΕΕ είναι 275,9 g CO2.

Θα ήθελα να δω πώς ένα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών που τρέχει με ρεύμα Σουηδίας καθώς και αμάξια που φορτίζονται στο εκεί δίκτυο συγκρίνεται με την τεχνολογία καυσίμων.

Επεξ/σία από Ather
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, isay είπε

Δες το αντιστροφα. Οσο και να χτυπιέστε εσυ και τα αλλα μελη της αιρεσης, ο supreme leader διατηρει μια φουσκα που θα σκάσει με μεγαλο κρότο και την ηλεκτροκινηση θα την παρέχουν άλλες εταιρίες. 

1oν) και παλι πετυχημενος θα ειναι ο Musk, ο δηλωμενος στοχος του ειναι να προωθησει την ηλεκτροκινηση και το καταφερε ηδη.

2ον) περιμενουμε, περιμενουμε....

3ον) εσυ πρεπει να  υποφερεις πολυ βλεποντας αλλους να προσπαθουν και κατι να καταφερνουν στη ζωη τους.

παρε λιγο πονο ακομα:

 
Musk, who is SpaceX’s chief designer as well as its CEO, is involved in virtually every technical decision. “I know my rocket inside out and backward,” he says. “I can tell you the heat treating temper of the skin material, where it changes, why we chose that material, the welding technique…down to the gnat’s ass.”Read more at https://www.airspacemag.com/space/is-spacex-changing-the-rocket-equation-132285884/#kPVIcU9QSDwmMSCF.99

 

2012: "Musk has targeted reusability from the start. Merlin engines, for example, are designed to fly tens of missions—provided you can get them back. .... No one can predict how many years it might take to achieve full and rapid reusability, but Musk says, “it’s absolutely crucial. It’s fundamental. I would consider SpaceX to have failed if we do not succeed in that.”

The insistence on reusability “drives the engineers insane,” says Vozoff. “We could’ve had Falcon 1 in orbit two years earlier than we did if Elon had just given up on first stage reusability. The qualification for the Merlin engine was far outside of what was necessary, unless you plan to recover it and reuse it. And so the engineers are frustrated because this isn’t the quickest means to the end. But Elon has this bigger picture in mind. And he forces them to do what’s hard. And I admire that about him. ”Read more at https://www.airspacemag.com/space/is-spacex-changing-the-rocket-equation-132285884/#4qCjtS97QFr9xcVF.99

Αραγε τι να εγινε? ...

 

"Employees who tell Musk there's no way to get the cost down on a project or say that Musk's deadlines don't give them enough time, could soon come to regret it. The CEO will simply respond, "Fine. You're off the project and I am now the CEO of the project. I will do your job and be CEO of two companies at the same time. I will deliver," Brogan BamBrogan, a former SpaceX engineer, tells Vance.

Even more surprising, says BamBrogan, is that Musk manages to fulfill that promise. "Every time he's fired someone and taken their job, he's delivered on whatever the project was." https://www.cnbc.com/2018/10/18/saying-this-to-elon-musk-could-get-you-fired-off-your-projects-at-spacex.html

 

 

perimenontas2.jpg

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω έγραψα για την tesla και εσύ το γυρισες στην spacex. Αφου θες παιχνιδι με αποπροσανατολισμο, για πες μας και για τη solarcity και ειδικότερα πως ξεκίνησε, τι γραφονταν τοτε, πως πήγε και που ειναι τώρα. Για μενα η tesla ακολουθεί αναλογη πορεία και δεν φταίνε οι big oil, ο ΟΤΕ ή ο καιρός, αλλά'ο ιδιος ο supreme leader. H διαφορά ειναι οτι τωρα η φουσκα ειναι πολύ μεγαλυτερη. Επισης είμαι σιγουρος οτι θα τριτώσει το κακό αλλά ακομα δεν ειμαι σιγουρος αν το τριτο κακο θα ειναι η boring ή η spacex. 

Ξέρω ενοχλεί ο σκεπτικισμός αλλά εγω γελώ με τα μελη της αίρεσης

1emd7j.jpg

Όσο για το (3) πες μας εσύ πρωτα τι αντιστοιχα μεγάλο εχεις καταφέρει, ώστε να σου δινει τον αέρα να κρίνεις θετικά ή αρνητικά τις πραξεις καποιου αλλου, ακομα κι αν αυτός ειναι ο Μασκαράς ή ο ιστορικος Διογένης. Σε ρωτώ γιατί για να νοιωθεις τοσο εντονη την αναγκη ενταξης σε μια αιρεση, ισως υπάρχει εσωτερικο κενο

Επεξ/σία από isay
  • Like 1
Δημοσ.

Βρε ψυχραιμία. Να έλεγα ότι είμαστε μέτοχοι (αμφιβάλλω ακόμη και αυτοί αν κάνουν έτσι) να το καταλάβω. Γιατί τόση ένταση;

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ather είπε

Θα ήθελα να δω πώς ένα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών που τρέχει με ρεύμα Σουηδίας καθώς και αμάξια που φορτίζονται στο εκεί δίκτυο συγκρίνεται με την τεχνολογία καυσίμων.

Δεν είναι το εργοστάσιο παραγωγής των μπαταριών που παράγει το μεγαλύτερο μέρος του CO2, αλλά ολόκληρη η αλυσίδα. Εξόρυξη λιθίου, κοβαλτίου και αναγκαίων μετάλλων, (το λίθιο το βγάζουν συνήθως από αλατούχα νερά - brine και χρειάζονται τρομερές ποσότητες νερού), μεταφορά, καθαρισμός, επεξεργασία, χημικές μετατροπές. Το λίθιο εξορύσσεται κυρίως σε Χιλή και Αυστραλία, ενώ οι χώρες με μεγάλα αποθέματα μετρούνται στο ένα χέρι. Tο κοβάλτιο εξορύσσεται κυρίως στο Κονγκό.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, isay είπε

Όσο για το (3) πες μας εσύ πρωτα τι αντιστοιχα μεγάλο εχεις καταφέρει, ώστε να σου δινει τον αέρα να κρίνεις θετικά ή αρνητικά τις πραξεις καποιου αλλου, ακομα κι αν αυτός ειναι ο Μασκαράς ή ο ιστορικος Διογένης. Σε ρωτώ γιατί για να νοιωθεις τοσο εντονη την αναγκη ενταξης σε μια αιρεση, ισως υπάρχει εσωτερικο κενο

Εχω καταφερει να αισθανομαι καλα με τον εαυτο μου ωστε να μην εχω κανενα κομπλεξ να παραδεχτω για τον Musk (που εχουμε την ιδια ηλικια) οτι ουτε στο μικρο δαχτυλακι δεν φτανω αυτα τα απιστευτα που εχει καταφερει μεχρι τωρα και συνεχιζει, και να λεω μπραβο του και να χαιρομαι να βλεπω ολα αυτα τα επιτευγματα. Οπως επισης και σε οποιονδηποτε αλλο που προσπαθει και κατι καταφερνει να παραγει να λεω μπραβο του και οχι να ξεχειλιζω απο τοξικο δηλητηριο και μισος, στο κατω κατω αν δεν συμπαθω και κανεναν απλα δεν θα τον παρακολουθω κι ας κανει οτι θελει. Κανεις δεν ειναι τελειος. Ουτε ατελειωτος. Τωρα ομως ενας μονο ανθρωπος να εχει κανει τοσα πολλα απιστευτα μαζι, χαιρομαι που μπορω να παρακολουθω αυτα τα επιτευγματα και περιμενω με ανυπομονησια τα επομενα κατορθωματα του δυτικου πολιτισμου.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι. Τρομερά επιτεύγματα. Μόνο που δεν καταλαβαίνω αφού τα επιτεύγματα του είναι τρομερά και αδιαμφισβήτητα, γιατί βάζει ψεύτικές τιμές στο site του? Γιατί αντί να βάζει καθαρά την τιμή του αυτοκινήτου βάζει την τιμή που θα έχει εάν γλιτώσεις την βενζίνη και εάν πάρεις επιχορηγήσεις και 1002 δικά του σενάρια, και βάζει την πραγματική τιμή στο τέλος απλός για να υπάρχει? Γιατί χρειάζεται τόσο μάρκετινγ και γκρίζες γραμμές για να πουληθεί αυτή η ξεκάθαρη τεχνολογική υπεροχή?

+ Έκοψε και την μεγάλη μπαταρία από τα "φθηνά" πισωκίνητα, βγαίνουν μόνο με την νέα μέτρια, για να σε αναγκάσει να πας στο ακριβό AWD εάν θέλεις να έχεις αυτονομία. 

Είναι προφανές ότι όλα αυτά είναι επιτεύγματα και ότι ο τύπος το μόνο που σκέφτεται είναι πως να σπρώξει μπροστά την ανθρωπότητα.

+ είναι προφανές ότι οικονομικά η εταιρεία είναι δυνατή και δεν κάνει σπασμωδικές κινήσεις για να βγάλει από την μύγα ξύγκι. 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.

@Whargoul Γιατι ετσι κινειται η αγορα και οι επιχειρησεις...Με ψεμματα. Και μπορει σε αλλους να μην μας πειραζουν γιατι ειναι παγιωμενες στον χωρο και τα κουκουλωνουν. Η τεσλα και η καθε ανερχομενη ουτε μπορει ουτε της δινουμε αυτο το δικαιωμα, του να ξεχναμε δηλαδη.

Ενα θεμα με μεγαλη απατη εταιριας που θυμαμαι ειχε γινει σουσουρο στο ινσομνια ειναι της 970 (καρτα γραφικων) που ελεγε 4gb VRAM και ειχε 3μιση...σχολιαστηκε εντονως μεν αλλα ποτε δεν καυτηριαστηκε τοσο οσο επρεπε. Ουτε της εγινε εμπαρκο ουτε τιποτα. Σκεψου τωρα για ποσο μικρη απατη...για ποσα λιγα λεφτα πηγε να τα τιναξει ολα στον αερα η nvidia. Με τα τοσα δις εσοδα κτλπ κτλπ...Οποτε αναλογισου τι κανουν και οι αλλοι...

Δευτερο παραδειγμα η VW.Και εκει εγινε ενα σουσουρο θα μπουν καποιοι φυλακοι(μαλλον...και αν θ μπουν θα βγουν γρηγορα λογικα) θα φανε καποιοι προστιμα...και τελος. Εγω βλεπω γεματο το δρομο απο VW group αυτοκινητα...Και παντου λογικα...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Silverage είπε

3,5GB + 0,5GB πιο αργή μνήμη είχε η 970.

ότι δεν είναι false advertisement αυτό και με διορθώνεις ας πουμε? 

ναι εχεις δικιο...5πιο αργη...τοσο που το shutter ηταν στον θεο. Το ελεγε καπου αυτό η nvidia Και την δικαιολογεις?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε

ότι δεν είναι false advertisement αυτό και με διορθώνεις ας πουμε? 

ναι εχεις δικιο...5πιο αργη...τοσο που το shutter ηταν στον θεο. Το ελεγε καπου αυτό η nvidia Και την δικαιολογεις?

Το stutter δεν ήταν στον Θεό. Δεν θυμάμαι πουθενά να φάνηκε αυτό, σε κανένα παιχνίδι, benchmark, εφαρμογή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...