Droulas13 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Κόντρα στις εκτιμήσεις των ειδικών, ότι η συμφωνία του Ιουλίου για το Gigafactory 3 στην Κίνα αποτελούσε απλώς ένα τέχνασμα του Musk για χειραγώγηση της μετοχής, υπεγράφη σήμερα η αγορά οικοπέδου 865.000 τμ (To Gigafactory1 στο 30% καταλαμβάνει περίπου 185.000 τμ) στην Σανγκάη και έχουν ήδη αρχίσει τις προσλήψεις για το εργοστάσιο. Με την εμπειρία που έχουν από την κατασκευή του Gigafactory1 και την κατασκευή της γραμμής παραγωγής του model 3 και την ταχύτητα των Κινέζων στις κατασκευές, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν η κατασκευή ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019 και το πρώτα αυτοκίνητα βγουν από το εργοστάσιο πριν κλείσει το 2020.
Whargoul Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Όταν λέμε με την εμπειρία που έχει από την κατασκευή μιλάμε για κανονικό εργοστάσιο με τοίχους κλπ ή τέντα πάλι? Btw, εδώ έκανε 6+ μήνες να στήσει γραμμές παραγωγής από μηχανήματα που ήδη υπήρχαν κατασκευασμένα, οπότε λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια να ετοιμάσει νέο εργοστάσιο από το μηδέν, με καινούργια μηχανήματα γραμμές κλπ. Just for the records, η Tesla του overpromise and underdeliver λέει για 3 χρόνια. Εμένα δεν θα μου έκανε εντύπωση εάν απλά αγόρασε τώρα τον χώρο επειδή τον βρήκε φθηνό στον πλειστηριασμό (~150 εκατομμύρια) και τον αφήσει εκεί μέχρι νεωτέρας. Χρειάζεται να βρει και 2 δις για να στήσει το εργοστάσιο (άμεσα άμεσα κιόλας εάν θα ξεκινήσει να το στήνει αρχές Γενάρη του 2019). 1
Droulas13 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Όταν λέμε με την εμπειρία που έχει από την κατασκευή μιλάμε για κανονικό εργοστάσιο με τοίχους κλπ ή τέντα πάλι? Εξήγησα παραπάνω τι εννοώ για την εμπειρία. Η τέντα ήταν μια λύση ανάγκης, που προέκυψε ακριβώς επειδή δεν είχαν εμπειρία. Ούτε το fremont το έστησαν από την αρχή. Έτοιμο το βρήκαν (όσον αφορά στους τοίχους) και από εκεί και πέρα χτίζουν μπαλώματα πέριξ του βασικού κτιρίου. Εξ ολοκλήρου έχουν χτίσει μόνο το gigafactory 1. Και εκεί δεν παρατήρησα καμιά τέντα. 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Btw, εδώ έκανε 6+ μήνες να στήσει γραμμές παραγωγής από μηχανήματα που ήδη υπήρχαν κατασκευασμένα, οπότε λίγο δύσκολο σε 1-2 χρόνια να ετοιμάσει νέο εργοστάσιο από το μηδέν, με καινούργια μηχανήματα γραμμές κλπ. Just for the records, η Tesla του overpromise and underdeliver λέει για 3 χρόνια. Tesla makes Gigafactory 3 in China official, plans to start production in 2 years 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Εμένα δεν θα μου έκανε εντύπωση εάν απλά αγόρασε τώρα τον χώρο επειδή τον βρήκε φθηνό στον πλειστηριασμό (~150 εκατομμύρια) και τον αφήσει εκεί μέχρι νεωτέρας. Χρειάζεται να βρει και 2 δις για να στήσει το εργοστάσιο (άμεσα άμεσα κιόλας εάν θα ξεκινήσει να το στήνει αρχές Γενάρη του 2019). Όταν θα αρχίσουν τα σκαψίματα θα λες ότι βρήκε φθηνό συνεργείο για τα χωματουργικά; Περίεργο πάντως, η tesla υποτίθεται δεν έχει 900 εκ για 1η Μαρτίου για την πληρωμή του χρέους και της περισσεύουν 5 μήνες πριν να δώσει 150 εκ για μια έκταση που δεν σκοπεύει να την χρησιμοποιήσει άμεσα; Χρηματοδότηση από ότι διαβάζω, τουλάχιστον για το πρώτο 50%, θα πάρει από Κίνα μεριά.
Whargoul Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δεν έχει σχέση ότι έστησαν την τέντα στο fremont και όχι στο gigafactory. Τέντα - μπαλώματα έστησαν, σε δικές τους ιδιόκτητες εγκαταστάσεις για να παράγουν από κάτω αυτοκίνητα ενώ υποτίθεται σύμφωνα με τα λεγόμενα σου έχουν αρκετή εμπειρία για να στήσουν σε ένα χρόνο ολόκληρο εργοστάσιο από το μηδέν.Πριν 3 μήνες ήταν το συμβάν, όχι πριν 3 χρόνια για να αποκτήσουν σημαντική εμπειρία. Anw Όταν πάρουν την χρηματοδότηση, και όταν αρχίσουν τα σκαψίματα και προχωρήσει το όλο εργοστάσιο βλέπουμε. Η Γη από μόνη της είναι και επένδυση, ειδικά όταν έχεις σκοπό να την αξιοποιήσεις σε κάποια φάση στο μέλλον. Δεν κτίζουν όλοι αμέσως την γη που έχουν/αγόρασαν. Από το άρθρο που ποσταρες, ακόμα και η Electrek συμφωνεί με αυτά που είπα Αναφορά σε κείμενο Electrek’s Take In usual Tesla fashion, they are coming out with an insanely aggressive timeline of having vehicles in production at this factory in only two years from the deal being signed. There’s still no word on how they will finance the factory. Tesla plans to be profitable by the end of the year, which should help fund the factory, but it will undoubtedly be a major investment of at least a few billion dollars. In other news, αμέσως μετά από την ανακοίνωση ότι αγόρασαν γη για να στήσουν εργοστάσιο και ότι θα βγάζουν αυτοκίνητα σε σύντομο χρονικό διάστημα, γίνεται αυτό: Tesla's vice president of manufacturing, has left the company
YourTrueLegend Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 minutes ago, Whargoul said: In other news, αμέσως μετά από την ανακοίνωση ότι αγόρασαν γη για να στήσουν εργοστάσιο και ότι θα βγάζουν αυτοκίνητα σε σύντομο χρονικό διάστημα, γίνεται αυτό: Tesla's vice president of manufacturing, has left the company Ειναι λογω της αυξησης των εργαζομενων.... ^ Κι εγω θα αγοραζα μια εκταση και στη Χονολουλου ακομα, αν ηταν αυτο απο αυτο το νεο να βγαλω πολλαπλασια φραγκα στο χρηματηστηριο μεσα σε μερικες ωρες. Το θεμα ειναι οτι ουτε αυτα τα λεφτα αρκουν για να ξεπληρωσουν τα 11.5 δις δολλαρια υποχρεωσεων που ληγουν μεσα στο επομενο 5μηνο. Σε αλλες ειδησεις https://www.cnbc.com/2018/10/17/elon-musk-intends-to-buy-20-million-of-tesla-stock.html Purchase secured... Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2018 από YourTrueLegend
isay Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 4 ώρες πριν, Droulas13 είπε Κόντρα στις εκτιμήσεις των ειδικών, ότι η συμφωνία του Ιουλίου για το Gigafactory 3 στην Κίνα αποτελούσε απλώς ένα τέχνασμα του Musk για χειραγώγηση της μετοχής, υπεγράφη σήμερα η αγορά οικοπέδου 865.000 τμ (To Gigafactory1 στο 30% καταλαμβάνει περίπου 185.000 τμ) στην Σανγκάη και έχουν ήδη αρχίσει τις προσλήψεις για το εργοστάσιο. Με την εμπειρία που έχουν από την κατασκευή του Gigafactory1 και την κατασκευή της γραμμής παραγωγής του model 3 και την ταχύτητα των Κινέζων στις κατασκευές, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν η κατασκευή ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019 και το πρώτα αυτοκίνητα βγουν από το εργοστάσιο πριν κλείσει το 2020. Ευτυχώς ρε Droulas που εχουμε και εσένα και μας λες τα νεότερα ώστε να μην χρειάζεται να επιστρατεύσουμε την κοινη λογική, ουτε να διαβάζουμε οικονοοτεχνικές αναλυσεις. Άλλωστε ο supreme leader είναι είναι γνωστό ποσο αξιοπιστος ειναι και δεν χρειάζεται να ακουμε αυτές τις "ποταπές" φωνές σκεπτικιστών που λένε οτι ο supreme leader ειναι παπατζας, οτι μας ταίζει κουτοχορτο και οτι είναι χρεωμένος μέχρι τα μπούνια. Spoiler 4 ώρες πριν, Droulas13 είπε ....δεν θα μου κάνει εντύπωση αν η κατασκευή ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019 και το πρώτα αυτοκίνητα βγουν από το εργοστάσιο πριν κλείσει το 2020. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Καλό. Σειρά μου τώρα για ανέκδοτο: Αναφορά σε κείμενο – Με λένε Μαρία αλλά επειδή μου αρέσουν πολύ τα άνθη με φωνάζουν Μαριάνθη, εσένα πως σε λένε; – Γιωργομ@ύνι…
Ather Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 ....Και οι οικονομοτεχνικές αναλύσεις τι λένε ακριβώς; Από twitter. The headline this morning was meant to imply $TSLA had $140MM laying around to buy some land. No problem. No liquidity crisis going on. Like every other pump, it was b.s. It is a lease. Couple million bucks a year. Big whoop. Επειδή υποψιάστηκα κάτι... Foreign investors are not allowed to buy land in China. The land in China belongs to the state and the collectives.
Fubar.gr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Όπως λέει και ο @Ather απο πάνω, βγήκαν διάφοροι "ειδικοί κινεζολόγοι" στο Twitter που λένε οτι η γή μόνο ενοικιάζεται στην Κίνα και το ποσό των 150 εκατ είναι για όλη τη διάρκεια της μίσθωσης των 50 χρόνων, με την πρώτη δόση να πληρώνεται το Μάιο του 2019. Δέν ξέρω αν έχουν δίκιο, αλλά γενικά, δέν θα έδινα μεγάλη βαρύτητα στα σενάρια για εργοστάσιο (στην Κίνα ή αλλού), γιατι αυτές οι φήμες κυκλοφορούν εδώ και χρόνια χωρίς κάποιο αποτέλεσμα. Πχ, απο το 2016: Tesla signs $9 billion agreement to build factory in China, report says Ή πρίν ενα μήνα: Tesla reportedly raises registered capital to $680 million for Gigafactory 3 in China, still a lot more to go To registered capital δέν σημαίνει οτι αυτά τα λεφτά υπάρχουν.
Droulas13 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Επειδή έχω συγγενή που δουλεύει στη φάμπρικα των πωλήσεων ακινήτων σε κινέζους για τη χρυσή βίζα και λόγω καθημερινών συναντήσεων μαζί τους έχει μάθει πολλά και για το real estate εκεί, επιβεβαιώνω, ότι στην Κίνα ο μόνος ιδιοκτήτης είναι η ίδια η Κίνα. Ακόμα και όταν σου πουλάει το κράτος γη, δεν θα είναι ποτέ για πάντα δικιά σου. Έχει χρονικό όριο, μετά από το οποίο αν δεν γίνει ανανέωση τότε επιστρέφεται στο κράτος.
Whargoul Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Καλά, είτε την αγόρασε είτε την νοικιάζει για 50 χρόνια, αυτό από μόνο του δεν έχει μεγάλη διαφορά, εκτός εάν είπε επί λέξη αγοράσαμε Γη οπότε γίνεται η επίσημη δήλωση άτοπη. Ποιο πιθανό θα είπε acquired land. Φυσικά εάν είναι "ενοίκιο" θα πρέπει να αναφέρει τις λεπτομέρειες για να έχει νόημα το όλο θέμα. Το μόνο πρόβλημα θα είναι εάν τα τσουγκρίσουν πλήρως Κίνα-ΗΠΑ και έρθει η Κινέζικη κυβέρνηση και τους πετάξει έξω ή τους τα τινάξει με φόρους και απαγορεύσεις και να μην μπορούν να μεταφερθούν τα κέρδη της Tesla china εκτός χώρας προς την Αμερικάνικη μητρική. Φυσικά αυτό είναι ένα ρίσκο που πρέπει να σκεφτεί κάποιος πριν προσπαθήσει να ανεξαρτητοποιηθεί στην Κίνα και να μην αποκτά tunnel vision από την μεγάλη κινέζικη αγορά. Δεν είναι τυχαία που οι υπόλοιπες εταιρείες (είτε κινητά, είτε ηλεκτρονικά, είτε αυτοκίνητα) είναι σε συνεργασία με κινέζικες εταιρείες.
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-10-16/the-dirt-on-clean-electric-cars Για οσους δε το 'χουν με το αγγλικο ή βαριουνται το διαβασμα πηγων που δεν ακολουθουν την "γραμμη" του gigagenius, λεει το λιγο-πολυ γνωστο και σιγα-σιγα προφανες: Σε πολλες περιπτωσεις ενα diesel αμαξι στο lifetime του θα μολυνει λιγοτερο την ατμοσφαιρα αποτι ενα EV στην ιδια χρονικη περιοδο. YΓ. Φερτε ενα συννεφο απο CO2 να πεσω... ΥΓ2. Μετα την τεραστια επενδυση στην Κινα (αγορα γης ) πώς και η μετοχη ειναι πτωτικη; Η tesla ειναι η μονη εταιρεια στον πλανητη που τα fanboys της θεωρουν την αγορα εκτασης γης ισοδυναμη με το χτισιμο εργοστασιου. Εγω παντως σε αυτην την περισταση θα αγοραζα μετοχες εταιρειων που φτιαχνουν ή εγκαθιστουν τεντες στην Κινα. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από YourTrueLegend
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Καλα αυτο δεν ειναι προβλημα της τεσλα αλλα της βιομηχανιας και που βαδιζει γενικοτερα...
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 minutes ago, Αλεξανδρος A.92 said: Καλα αυτο δεν ειναι προβλημα της τεσλα αλλα της βιομηχανιας και που βαδιζει γενικοτερα... Ειναι προβλημα που αφορα αμεσα και κατα κυριο λογο την tesla ομως, διοτι η μπιζνα της ειναι μονο EV κι επιπλεον αυτο που πουλαει στους αφελεις ειναι οτι προκειται περι μιας εταιρειας που εχει ερθει να κανει τον κοσμο μας καλυτερο με φιλικα αμαξια προς το περιβαλλον πρωτα απ'ολα. Ενα απο τα πολλα ψεματα-αρλουμπες του fraud CEO της. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από YourTrueLegend
Whargoul Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ρύπανση της ατμόσφαιρας κατ αρχήν. Όχι μόλυνση. + Ρύπανση δεν είναι μόνο τo CO2, αλλά κυρίως το soot, το particular mater και τα NOX. To CO2 είναι το πιο ηλίθιο νούμερο για τη ρύπανση και απλά χρησιμοποιείται για σκοπιμότητες, πολιτικές, φορολογικές, βιομηχανικές,επιστημονικές κλπ κλπ. Το ότι τα ΒEV μπορούν να ρυπαίνουν περισσότερο (έμμεσα και σε σχέση με τον τρόπο παράγωγης ενέργειας) από ένα σύγχρονο όχημα ( Euro 6 πχ και ειδικά από τα αναμενόμενα Euro 7) και οχι 12ετιας+ που είναι η μέση ηλικία) αυτό είναι γνωστό εδώ και αρκετά χρόνια. Κατ αρχήν μόνο με την εφαρμογή του WLTP τα standard πραγματικών ρύπων έπεσαν 10-20%. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα