Ather Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Ναι αλλά πόσο μονότονη ζωή θα είχαμε αν ήταν όλοι υπέρ ή όλοι κατά του Musk και κάθε Musk? 2
Fubar.gr Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Στις 13/10/2018 στις 1:38 ΜΜ, sattack είπε Και τωρα λεει οτι δεν εμπιστευεται πλεον τον Musk διοτι υποσχεθηκε autonomous driving και ακομα autonomous driving δεν βλεπει... Κατα τη γνωμη μου αστειος λογος. Το autonomous driving δεν ειναι ενα μικροπραγματακι που κρατας μανιατικο επειδη δεν το εφτιαξε σε 1 ή σε 2 χρονια. Ο Musk έλεγε κάτι πολύ συγκεκριμένο το 2016. Οτι τα αυτοκίνητα που φτιάχνονταν με το τότε hardware (AP 2.0) έχουν όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για Level 5 full self driving. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι software update και τα πρώτα full self driving features θα αρχίσουν να έρχονται σε 3 με 6 μήνες. Πέρασαν 2 χρόνια απο τότε και ακόμα και οι μεγάλοι παίκτες του χώρου όπως Waymo, δέν έχουν κάποιο χρονοδιάγραμμα για Level 5. Η δέ Tesla δέν έχει καμία ουσιαστική βελτίωση απο το 2016 μέχρι σήμερα. Ακόμα και η πολυαναμενόμενη έκδοση V9 που βγήκε πρίν λίγες μέρες, ουσιαστικά επανέφερε κάποιες λειτουργίες που υπήρχαν επι εποχής AP 1.0 της Mobileye, ενώ μάλιστα λειτουργεί μόνο στο AP 2.5 που βγήκε απο τα μέσα του 2017 και μετά. Επομένως οι ισχυρισμοί του Musk βάσει των οποίων έπαιρνε και προκαταβολές για το FSD ήταν ένα ξεκάθαρο ψέμα. Όσο για τις συγκρίσεις με Amazon, Google, Apple, δέν καταλαβαίνω τί σχέση έχουν. Βλέπεις μόνο τις 4-5 εταιρίες που τα κατάφεραν να επιβιώσουν και να εδραιωθούν η καθεμία στον τομέα της μέχρι τώρα και δέν βλέπεις τις 100άδες που απέτυχαν στο ίδιο χρονικό διάστημα. Survivorship bias Επιπλέον επειδή κάποιες εταιρίες πέτυχαν σε εντελώς διαφορετικούς τομείς, αυτό δέν εγγυάται οτι η Tesla θα πετύχει νομοτελειακά στο self driving.
Ather Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Ο ίδιος ο Musk είχε πει ότι μάλλον δε θα πετύχει. Όμως εδώ που φτάσαμε έχει πολλές πιθανότητες να τα καταφέρει. Η κουβέντα πολύ πιθανό να κλείσει με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων που από ό,τι κατάλαβα μάλλον θα είναι θετικά. Οπότε θα πάψουν να ασχολούνται μαζί του.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Ather είπε από ό,τι κατάλαβα μάλλον θα είναι θετικά. Πως το καταλαβες?παρουσιαστηκε κατι?
Ather Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Ψάξε tesla και vin. Μόλις κλείσει το θέμα του οικονομικού και δεν θα μπορούν να τον πιέσουν καθώς θα δανείζεται με δικούς του όρους θα ησυχάσουν όλοι.
sattack Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Α, μπα... σιγα μην ησυχασουν αυτοι... Απο το 2008 χτυπιουνται κατω σαν χταποδια. https://cleantechnica.com/2018/08/29/tesla-bankrupt-for-10-years/ το 2008 ειχαν βγαλει το "Tesla Death Watch" που περιμεναν απο ωρα σε ωρα ποτε θα χρεωκοπησει. Βαρεθηκαν να πληρωνουν και να μετρανε ωρες, οποτε το εκλεισαν και πηγαν να γραφουν σε φορουμ που ειναι τσαμπα.https://www.thetruthaboutcars.com/2008/08/tesla-death-watch-17-fifteen-cars/ Εδω το 2009 ενας λεει οτι η Tesla ειναι Ponzi scheme (σας θυμιζει κατι?) και ο Musk απατεωνας που παιρνει λεφτα για το modelS που δεν θα παραδωσει αφου θα χρεωκοπησει. https://www.thetruthaboutcars.com/2009/04/teslas-model-s-ponzi-scheme-rakes-in-26m-at-least/ ΟΥΟΥΟΥΟΥ Εδω το 2009 ενας ανησυχει πολυ για τους executives που φευγουν απο την Tesla. Μαλλον αυτο σημαινει οτι παει για χρεοκωπια. http://gawker.com/5160624/teslas-motormouth-marketer-dodged-deposit-dilemma ΟΥΟΥΟΥΟΥ Εδω μαζεμενα μερικα που ελεγαν οτι ειναι αδυνατον να κανει η Tesla , αλλα τα εκανε https://cleantechnica.com/2018/10/14/8-impossible-goals-tesla-achieved/ Δεν βαριεσαι, σιγα μην ντραπουν να συνεχισουν να λενε... Εδω απο το 2006 δημοσιευμενο το σχεδιο του Musk: https://www.tesla.com/BLOG/Secret-tesla-motors-master-plan-just-between-you-and-me "So, in short, the master plan is: Build sports car Use that money to build an affordable car Use that money to build an even more affordable car While doing above, also provide zero emission electric power generation options" Don't tell anyone." Aπλα καθεσαι στην ακρη και γελας να τους βλεπεις να χτυπιουνται με τα επαναλαμβανομενα μοτιβα τους, οσο ο Musk προχωραει και παραγει αυτο που εχει σχεδιασει 15 χρονια πριν. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2018 από sattack 3 2
Ather Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Υπάρχει ένα ωραίο άρθρο (για την tesla) που λέει ότι το σορταρισμα γίνεται όταν η τιμή μετοχής είναι χαμηλή και όχι όταν είναι υψηλή (που είναι και το λογικό). Άρα με τον τρόπο αυτό μπορείς να φουντάρεις μία εταιρία που έχει ανάγκη να δανείζεται (το οποίο από ηθικής πλευράς πάσχει). Για να είμαστε δίκαιοι συμβαίνει και σε άλλες εταιρίες.Ο elon θα δώσει τα ρέστα του ώστε να αποπληρώσει το ομόλογο του Μαρτίου (έχοντας καθαρά έσοδα) ώστε να μην έχει ανάγκη τα δανεικά για την επιβίωση της Tesla. Τα οποία θα τα ζητήσει μετά για επέκταση, μόνο που θα είναι με τους δικούς του όρους (χαμηλό επιτόκιο). Στην περίπτωση αυτή τα επιτόκια δε θα επηρεάζονται ιδιαίτερα, οπότε θα ασχοληθούμε με το αυτοκίνητο και όχι αν έφυγε ο τάδε, αν έχει ομόλογο αποπληρωμής κλπ κλπ 2
Vagosman Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Γιαυτο θέλει (θα ήθελε) να την κάνει ιδιωτική και οχι να είναι στα στόματα των λύκων. Το μοντέλο της SpaceX δουλεύει, παράγει με τον ρυθμό που θέλει και οχι με τον ρυθμό που επιβάλλουν οι επενδυτές που θέλουν μονο να βλέπουν νούμερα με θετικά πρόσημα. Αν η Τεσλα ηταν ιδιωτική (έχοντας βέβαια τα απαραίτητα κεφάλαια να το κάνει) τότε δεν θα εβαζε τέντες να παράξει Mdl3 με το κιλό, ούτε θα εβαζαν άλλη ταπετσαρία σε κάθε πόρτα. Όσα τους προσάπτουν οι σόρτερς/haters είναι τα λάθη που υποπίπτουν στην προσπάθεια να πιάσουν οικονομικούς στόχους. Δεν θα χρειαζόντουσαν να πιεστούν για να εμφανίσουν νούμερα, δεν θα μαγείρευαν και θα παρουσίαζαν έργο. Αυτό ισχύει για όλες τις εταιρείες με όραμα. 1
Whargoul Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Γιαυτο θέλει (θα ήθελε) να την κάνει ιδιωτική και οχι να είναι στα στόματα των λύκων. Το μοντέλο της SpaceX δουλεύει, παράγει με τον ρυθμό που θέλει και οχι με τον ρυθμό που επιβάλλουν οι επενδυτές που θέλουν μονο να βλέπουν νούμερα με θετικά πρόσημα. Αν η Τεσλα ηταν ιδιωτική (έχοντας βέβαια τα απαραίτητα κεφάλαια να το κάνει) τότε δεν θα εβαζε τέντες να παράξει Mdl3 με το κιλό, ούτε θα εβαζαν άλλη ταπετσαρία σε κάθε πόρτα. Όσα τους προσάπτουν οι σόρτερς/haters είναι τα λάθη που υποπίπτουν στην προσπάθεια να πιάσουν οικονομικούς στόχους. Δεν θα χρειαζόντουσαν να πιεστούν για να εμφανίσουν νούμερα, δεν θα μαγείρευαν και θα παρουσίαζαν έργο. Αυτό ισχύει για όλες τις εταιρείες με όραμα. Ταυτόχρονα δεν θα είχαν λεφτά για να κάνουν οτιδήποτε. Mass produced cars προσπαθεί να κάνει σε ένα άκρος ανταγωνιστικό περιβάλλον. Τα χρονοδιαγράμματα είναι το πλέον σημαντικό πράγμα. Όλα αυτά δεν οφείλονται στις public μετοχές, αλλά στο ότι ο Musk (για διάφορους λόγους) υπόσχεται πράγματα εκτός χρονικών ικανοτήτων, τρέχουν όλοι να φτιάξουν κάτι χωρίς να υπάρχει καν σωστός σχεδιασμός με αποτέλεσμα να πιέζονται μόνοι τους και να τα κάνουν μπουρδέλο. Έτασσε τις 5000 model3/week από πέρσι, ενώ είναι ξεκάθαρο ότι ούτε τρόπος να τα παραχθούν υπήρχε, αλλά ούτε και τρόπος να παραδοθούν.
Ather Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Έγινε δημόσια για να έχει πρόσβαση σε πολλά κεφάλαια.... Ακόμη και τότε που δήλωσε ότι ήθελε να την κάνει ιδιωτική είπε ότι μόλις (και αν) έστρωναν τα πράγματα θα την ξαναέκανε δημόσια. Ίσως βιάστηκε; Μπορεί. Τώρα για τους λύκους.... Έτσι είναι ο κόσμος και εγώ θα ήθελα να μην κλειδώνω την πόρτα του σπιτιού μου. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2018 από Ather
Fubar.gr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Στις 15/10/2018 στις 9:26 ΜΜ, sattack είπε Εδω μαζεμενα μερικα που ελεγαν οτι ειναι αδυνατον να κανει η Tesla , αλλα τα εκανε https://cleantechnica.com/2018/10/14/8-impossible-goals-tesla-achieved/ Δεν βαριεσαι, σιγα μην ντραπουν να συνεχισουν να λενε... Ας δούμε μερικά απο αυτά και πόσο αδύνατα είναι: 1. An electric car that goes over 200 miles, goes from 0–60 mph in under 4 seconds, and looks great. Το drivetrain του πρώτου Roadster είναι της AC Propulsion (ο αχι-μηχανικός της ACP ήταν υπεύθυνος σχεδιασμού και του GM EV-1) και έχει μπεί και σε άλλα αυτοκίνητα. Το πρώτο t-zero του 1997 μπορούσε να κάνει 0-60 σε 4.07 δευτερόλεπτα με μπαταρίες μολύβδου. Το επόμενο πρωτότυπο του 2003 με μπαταρίες λιθίου είχε καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη εμβέλεια απο το Roadster του 2008. Για το "looks great" μάλλον πρέπει να ευχαριστήσει την Lotus Elise πάνω στην οποία βασίστηκε Όποιος θεωρεί αδύνατον κάτι το οποίο βασίστηκε σε τεχνολογία που προϋπήρχε απο το 1997, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου, έχω μια γέφυρα προς πώληση. 6. A car that changes lanes automagically in 2015. Εδώ είναι το άρθρο του Bertel Schmitt σχετικά με τις αλλαγές λωρίδων Tesla’s game-changing, lane-changing Autopilot? “Currently, there is no radar on the market that can achieve that,” Toyota engineer says Το Model S έκανε τις αλλαγές λωρίδων βασιζόμενο αποκλειστικά στα ultrasonic sensors, τα οποία ειδικά τότε με το HW package 1.0 είχαν σημαντικά χαμηλότερη εμβέλεια, περίπου 5 μέτρα. Αν έρχεται άλλο αυτοκίνητο με μεγάλη ταχύτητα, το Tesla θα το εντοπίσει μόνο όταν είναι σε ένα μήκος αυτοκινήτου μακρυά. Η σύγκρουση είναι εγγυημένη. Οπότε, αν θέσουμε τον πήχη της ασφάλειας στο μηδέν, τότε ναί, η Tesla κατάφερε άλλο ένα "αδύνατο" πράγμα. Ας δούμε και μερικά άλλα πράγματα τα οποία έχει υποσχεθεί η Tesla: Tesla's Gigafactory will produce as much renewable energy as it uses (net zero energy) Το Gigafactory θα μοιάζει κάπως έτσι, πλήρως καλλυμένο με Φ/Β και ανεμογεννήτριες στους διπλανούς λόφους The other interesting thing is we wanted to manage the emissions from the Gigafactory. Solar power can do some of that, but we took kind of a radical move in the beginning and said we are not going to burn any fossil fuels in the factory. You know, zero emissions. We are going to build a zero-emissions factory — just like the car. So, instead of kind of fighting this battle in hindsight, we just said we are not even going to have a natural gas pipeline coming to the factory, so we didn’t even build it. And it kind of forced the issue. When you don’t have natural gas, you know, none of the engineers can say, “Oh, but it will be more efficient, let me use just a little bit.” Sorry, we don’t even have it. Στην πραγματικότητα το Gigafactory είναι σημαντικά μικρότερο και έχει ΦΒ μόνο στην μία άκρη του. Μπορεί να μήν έχει αγωγό φυσικού αερίου, όμως τροφοδοτείται με ηλεκτρισμό απο το γειτονικό εργοστάσιο φυσικού αερίου, με το οποίο μάλιστα έχουν ειδική συμφωνία για χαμηλή τιμή, επομένως δέν έχουν κανένα κίνητρο να επενδύσουν σε ΑΠΕ Άλλη υπόσχεση: Elon Musk: All Superchargers Are Being Converted to Battery and Solar Power Όχι μόνο δέν έχει προχωρήσει (το κόστος για κάτι τέτοιο είναι απαγορευτικό άλλωστε), αλλά πλέον φορτίζει τα αποθηκευμένα αυτοκίνητα (σε Lathrop, Burbank, κτλ) με γεννήτριες Άλλη υπόσχεση: Το Tesla Network, οπου τα αυτοοδηγούμενα Model 3 θα πληρώνουν τις δόσεις του δανείου! Απο το Master Plan, Part Deux Sharing When true self-driving is approved by regulators, it will mean that you will be able to summon your Tesla from pretty much anywhere. Once it picks you up, you will be able to sleep, read or do anything else enroute to your destination. You will also be able to add your car to the Tesla shared fleet just by tapping a button on the Tesla phone app and have it generate income for you while you're at work or on vacation, significantly offsetting and at times potentially exceeding the monthly loan or lease cost. This dramatically lowers the true cost of ownership to the point where almost anyone could own a Tesla. Since most cars are only in use by their owner for 5% to 10% of the day, the fundamental economic utility of a true self-driving car is likely to be several times that of a car which is not. Το πρόβλημα του self driving δέν είναι η έγκριση απο τους regulators, αλλά το οτι δέν υπάρχει! Και το φοβερό Solar Roof που θα είναι φτηνότερο απο παραδοσιακή σκεπή, πρίν ακόμα υπολογίσουμε τα κέρδη απο τον παραγόμενο ηλεκτρισμό! Anyone who has had to replace a roof can attest that it is no small expense. Well, homeowners may have a better solution on the horizon that not only costs less upfront but also saves them money over time, according to Bloomberg. In 2016, Tesla acquired SolarCity, with about 85 percent of shareholders voting to go through with the deal that made them the undisputed kings of sun-to-vehicle energy. Shortly after the deal was finalized, Tesla CEO Elon Musk announced the company’s new solar roofing would cost less to create and install than traditional roofing materials. He claimed all this savings would come before the savings on your electric bill. According to Musk, “Electricity is just a bonus.” 1
Ather Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Ενδεικτικά: ....Το Gigafactory θα μοιάζει κάπως έτσι, πλήρως καλλυμένο με Φ/Β και ανεμογεννήτριες στους διπλανούς λόφους... ...Στην πραγματικότητα το Gigafactory είναι σημαντικά μικρότερο και έχει ΦΒ μόνο στην μία άκρη του.... Αυτά που γράφεις είναι μεν σωστά, όμως δεν έχει ολοκληρωθεί το Gigafactory (αφού αναφέρεσαι στο παρόν) και κάποιος που τα διαβάζει νομίζει ότι είναι στην τελική του μορφή. ...stating in a recent tweet that the facility will be 100% renewable and powered by Tesla Solar at the end of 2019. This aggressive timeline is classic Musk,... (aggressive timeline εντάξει κλασσικός Elon εδώ). Κατά τα άλλα https://sg.news.yahoo.com/tesla-buys-plot-first-china-083100206.html (Η εταιρία πήρε έκταση στην Κίνα για το εκεί Gigafactory) . Αυτό που απασχολεί τον ίδιο (αφού κλείσει το θέμα των χρημάτων) είναι αν ασχοληθεί κάποια από τις γνωστές εταιρίες (κυρίως google), όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν.
Whargoul Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Η Τεσλα παράγει φωτοβολταϊκά και τα προωθεί σαν εναλλακτική, φθηνή πράσινη ενέργεια με μπαταρίες κλπ ότι είναι το απόλυτο μέλλον. ΤΟ ΠΡΩΤΟ πράγμα που θα έπρεπε να κάνει, θα ήταν να γεμίσει το ίδιο της το εργοστάσιο με PV και στην συνέχεια να αποδείξει, με το ίδιο της το εργοστάσιο ότι αυτό που ισχυρίζεται περί συνδυασμού PV-μπαταριών και ενεργειακής φθηνή ηλεκτρικής ανεξαρτησίας είναι βάσιμο. Είναι αδιανόητο (μαρκετιστικά) η SEAT να έχει περισσότερα PV στα εργοστάσια της από την δήθεν πρωτοπόρο τεχνολογικά και οικολογικά εταιρεία του μέλλοντος που θέλει να "πρασινίσει" τον κόσμο και παράγει και η ίδια φωτοβολταϊκά
Fubar.gr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 36 λεπτά πριν, Whargoul είπε ΤΟ ΠΡΩΤΟ πράγμα που θα έπρεπε να κάνει, θα ήταν να γεμίσει το ίδιο της το εργοστάσιο με PV και στην συνέχεια να αποδείξει, με το ίδιο της το εργοστάσιο ότι αυτό που ισχυρίζεται περί συνδυασμού PV-μπαταριών και ενεργειακής φθηνή ηλεκτρικής ανεξαρτησίας είναι βάσιμο. Αντί να τα βάζεις στο εργοστάσιο σου, συμφέρει καλύτερα να τα πουλάς στο δημόσιο με 100% καπέλο, οπου η φουσκωμένη τιμή θα αποφέρει και μεγαλύτερο ποσοστό επιδοτήσεων: Oregon claws back $13 million from Tesla over alleged inflated solar credits, report says το αρχικό άρθρο του Oregonian: Oregon recoups $13 million for inflated solar tax credits The state of Oregon has clawed back $13 million from SolarCity and its accountant after investigators determined the cost of 14 commercial-scale solar projects had been inflated more than 100 percent to qualify for higher state tax credits.
Whargoul Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Αντί να τα βάζεις στο εργοστάσιο σου, συμφέρει καλύτερα να τα πουλάς στο δημόσιο με 100% καπέλο, οπου η φουσκωμένη τιμή θα αποφέρει και μεγαλύτερο ποσοστό επιδοτήσεων: Oregon claws back $13 million from Tesla over alleged inflated solar credits, report says το αρχικό άρθρο του Oregonian: Oregon recoups $13 million for inflated solar tax credits The state of Oregon has clawed back $13 million from SolarCity and its accountant after investigators determined the cost of 14 commercial-scale solar projects had been inflated more than 100 percent to qualify for higher state tax credits. Μα δεν είναι σκέτο θέμα οικονομίας αλλά θέμα Marketing. Όταν προωθείς - πουλάς, και ακόμη περισσότερο όταν εσύ ο ίδιος κατασκευάζεις ένα προϊόν, πρέπει αρχικά να το χρησιμοποιείς ο ίδιος. Δλδ δεν πας να πεις του άλλου αγόρασε αυτό το προϊόν που κατασκευάζω γιατί θα γλιτώνεις χιλιάδες $$$ το χρόνο και ταυτόχρονα πλανήτης θα σωθεί γιατί θα μειώνεις το CO2 κατά αρκετούς τόνους την ημέρα κλπ κλπ, αλλά btw, εγώ προς το παρόν δεν το χρησιμοποιώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα