Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, Droulas13 said:

Ο ρυθμός με τον οποίο αυξήθηκαν οι αποχωρήσεις στελέχων είναι αντίστοιχος με τον ρυθμό αύξησης των εργαζομένων και λογικά αντίστοιχα και τον ρυθμό αύξησης των στελεχών.

Για την ακριβεια το Q3 ειχε απολυσεις της ταξεως του 9% των εργαζομενων, δεν ξερω λοιπον πως προκυπτει οτι οι αποχωρησεις αυξηθηκαν επειδη αυξηθηκε ο αριθμος των εργαζομενων, ειδικα οταν το δευτερο δεν ειναι καν αληθες.

^Ως τωρα η ερμηνεια που εδινες ειναι οτι οι executives αποχωρουν επειδη ειναι ανικανοι και δεν μπορουν να ανταπεξελθουν (ή τους εξαναγκαζει ο Λοννυ σε αποχωρηση λογω της ανικανοτητας τους). Σημερα μας λες οτι οι 2-3 παραιτησεις executives ανα βδομαδα, ειναι ενα λογικο κι αναμενομενο νουμερο ( !!! ) επειδη αυξηθηκε ο αριθμος των εργαζομενων (ενω αυτος στην πραγματικοτητα μειωθηκε λογω απολυσεων). Και σε λιγο θα μας πεις οτι αφου μειωθηκαν οι εργαζομενοι, τοτε μειωθηκαν και οι executives :)

Κι ολα αυτα για να αποφυγεις το προφανες συμπερασμα, (το οποιο στοιχειοθετειται και με αλλα επιχειρηματα πλην του παρανοικου ρυθμου παραιτησεων).

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά δεν μιλάω σε εσένα γιατί δεν περιμένω να καταλάβεις. Απευθύνομαι στους λοιπούς που διαβάζουν.

Στους λοιπούς λοιπόν που απευθύνομαι τους ενημερώνω ότι την αύξηση στον ρυθμό των αποχωρήσεων πρέπει να την εξετάζουν σε συνάρτηση με την αύξηση των εργαζομένων και συνεπώς με την αντίστοιχη αύξηση των στελεχών.

 Στο 9μηνο του 2017 είχες 31 αποχωρήσεις στελεχών πχ στα 1000 στελέχη και στο 9μηνο του 2018 έχεις 72 αποχωρήσεις στελεχών στα 2200 στελέχη. Συνεπώς αναλογικά βρίσκεσαι στα ίδια.

 

Υγ Η τεσλα έκλεισε το 2016 με 17000 εργαζόμενους, το 2017 με 37000 εργαζόμενους και μέσα στο 2018 έχει προσλάβει περίπου άλλους 10000

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μιλας με εμενα, σε εμενα απαντας ομως :lol: Αστο, καταλαβαινω...Δυσκολη θεση παλι.

Παμε ξανα. Στο Q3 2018 σημειωθηκε η μεγαλυτερη φυγη executives στην ιστορια της Tesla. Στο Q3 2018 απολυθηκε το 9% των εργαζομενων της εταιρειας.

Το παραμυθι οτι η αυξηση των αποχωρησεων ειναι αναλογη με την αυξηση των εργαζομενων δεν εχει δρακο, διοτι ειναι ψευδες να λεμε οτι στο Q3 αυξηθηκαν οι εργαζομενοι. Ανακριβης ηταν αλλωστε και ο προηγουμενως ισχυρισμος-ερμηνεια οτι τα στελεχη αυτα αποχωρουν λογω ανικανοτητας: https://www.insomnia.gr/forums/topic/668908-το-thread-της-tesla/?page=60&tab=comments#comment-56714046

Προταση: Εφοσον αρνεισαι να παραδεχθεις την προφανη αιτια του παρανοικου ρυθμου αποχωρησεων, τουλαχιστον μεινε σταθερος στην αποψη σου. Οταν λες πριν 1 μηνα οτι φευγουν λογω ανικανοτητας, μενεις σε αυτο. Δεν ερχεσαι να πεις μετα απο 1 μηνα οτι αυξηθηκαν οι εργαζομενοι (ανακριβες για το Q3) αρα αυξηθηκαν και οι executives (αυθαιρετο συμπερασμα εκτος αν εχεις στοιχεια), αρα υπερτριπλασιαστηκαν και οι αποχωρησεις executives μεσα στο Q2 2018 (και παρεμειναν τριπλασιες στο Q3).

 

Κι αν οι executives αυξηθηκαν οπως ισχυριζεσαι, τοτε σιγουρα δεν τριπλασιαστηκαν ωστε να βγαζει νοημα ο υποτιθεμενος συλλογισμος σου.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στους λοιπούς αναγνώστες του τοπικ:

Δεν γίνεται συζήτηση για τους λόγους των αποχωρήσεων αλλά μόνο για τον ρυθμό αυτων.

Οι απολύσεις του Ιουνίου αφορούσαν κυρίως τους εργαζόμενους της solarcity και την αλλαγή επιχειρηματικού μοντέλου της.

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.

Ή μπορεί να ήταν πολύ καλοί στη δουλειά τους και να τους προσέφεραν περισσότερα άλλες εταιρίες. Και αν υποθέσουμε ότι προσπαθεί να βγάλει κερδοφορία και δεν θέλει να τους κάνει άλλη καλύτερη πρόταση και ότι μπορεί να κάνει τη δουλειά και χωρίς αυτούς, τους άφησε να φύγουν. (υποθέσεις όλες αυτές κατεβασμένες από το κεφάλι μου χωρίς ενδείξεις/αποδείξεις/στοιχεία)

Ο Musk έχει τοποθετηθεί επί του θέματος; 

Δημοσ.

Παντως για κανενος στελεχους το βιογραφικο δεν ειναι καλο να υπαρχει περασμα ολιγον μηνων απο εταιρεια οποια και αν ειναι αυτη. Γιατι σημαινει 2 πραγματα σε μια προχειρη αναγνωση. Ειτε δεν εκανε για την δουλεια ειτε η δουλεια "βρωμαγε" οποτε δεν εψαξε και ο ιδιος καλα που εμπλεκε. Ουτε καν για την ιδια την εταιρεια δεν βγαινει καλο ονομα στη πιατσα οταν "ανακυκωκνει" υλικο σε υψηλο επιπεδο. Δεν υπαρχει λογικη που να λεει οτι ειναι για καλο οι κινησεις αυτες σε μακροπροθεσμο επιπεδο. Κανενας σοβαρος (αν δεχτουμε οτι ολοι οι υπολοιποι ηταν σκραπες) δεν θα ασχοληθει απο ενα σημειο και περα με μια τετοια εταιρεια που μπορει ανα πασα στιγμη να αμαυρωσει την πορεια του σε ενα α μικρο διαστημα για τον απλουστατο λογο οτι ακομα και η εταιρεια να μην φταιει για την φυγη τοσων στελεχων (πχ λογο ανικαοτητας) δεν βγαζει σωστη εικονα προς τα εξω για τις επιλογες της (δεν μπορει να κρινει ποιος πραγματικα κανει η οχι). Οποτε για οποιο λογο (σωστο ή λαθος) και να γινεται αυτο το φαινομενο στην Tesla η μονη χαμενη στο long run ειναι η ιδια η Τesla γιατι μειωνει την εικονα της στην συγκεκριμενη αγορα (στελεχων).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 11/10/2018 at 22:36, sal123 said:

Ή μπορεί να ήταν πολύ καλοί στη δουλειά τους και να τους προσέφεραν περισσότερα άλλες εταιρίες. Και αν υποθέσουμε ότι προσπαθεί να βγάλει κερδοφορία και δεν θέλει να τους κάνει άλλη καλύτερη πρόταση και ότι μπορεί να κάνει τη δουλειά και χωρίς αυτούς, τους άφησε να φύγουν. (υποθέσεις όλες αυτές κατεβασμένες από το κεφάλι μου χωρίς ενδείξεις/αποδείξεις/στοιχεία)

Ο Musk έχει τοποθετηθεί επί του θέματος; 

Στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν ισχυει αυτο διοτι αν δεις linkedin μερικων τετοιων executives, θα διαπιστωσεις οτι καποιοι μειναν ανεργοι για ενα διαστημα, ενω καποιοι αλλοι μετακινηθηκαν σε μικροτερες εταιρειες. Επιπλεον η tesla ειναι γνωστο οτι πληρωνει πολυ καλα τους executives με μισθους και μπονους που ζηλευει σχεδον ολη η silicon valley (παντα σε αντιστοιχες θεσεις). Πχ ο Morton που παραιτηθηκε σε λιγοτερο απο 1 μηνα απο την προσληψη του, αν δεις τι λεφτα αφησε θα ζαλιστεις.

Αλλα στελεχη φυγαν απλως επεστρεψαν στην προηγουμενη εταιρεια τους...Αρα ουτε κι εκει περιμενεις να δεις τοσο σημαντικες διαφορες στη μισθοδοσια.

Το brain drain λογω χαμηλων μισθων , ειδικα για τους executives δεν το επιτρεπει να συμβει καμια εταιρεια, ουτε καν οσες οδευουν προς κανονι.

Οι λογοι που υπαρχει αυτο το brain drain ειναι λιγο πολυ γνωστοι και αυτονοητοι. Μονο οσοι θελουν να δουν "ανικανοτητα στελεχων" ή "αυξηση εργαζομενων συνεπαγεται και τριπλασιασμο παραιτησεων στους executives", θα δουν κατι τετοιο, παροτι και οι ιδιοι ξερουν τι σημαινει το brain drain σε τοσο υψηλο επιπεδο.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Αυτό είναι απο το Μάιο του 2017. Σιγά σιγά άλλαξε γνώμη:

Οκτώβριος 2017: Apple co-founder Steve Wozniak: There's 'way too much hype' around Elon Musk's Tesla

Φεβρουάριος 2018: Apple co-founder Steve Wozniak: ‘I don’t believe anything Elon Musk or Tesla says’

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Αυτό είναι απο το Μάιο του 2017. Σιγά σιγά άλλαξε γνώμη:

Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόσεξα την ημερομηνία !!!!!

Οπως έχουμε πει, όλα θα φανούν στους επόμενους 24 μήνες που έχει κατά κάποιο τρόπο   κριθεί το πράγμα...

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόσεξα την ημερομηνία !!!!!

Οπως έχουμε πει, όλα θα φανούν στους επόμενους 24 μήνες που έχει κατά κάποιο τρόπο   κριθεί το πράγμα...

Θα φανεί σε μεγάλο βαθμό τέλος του μήνα, αρχές επομένου. Αν κλείσει έστω και με μικρό κέρδος τα υπόλοιπα θα είναι απλά μια ιστορία που θα  λέμε μετά από καιρό. Αν όχι, πάλι το ίδιο. Σε 4 μήνες θα ξέρουμε οριστικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ελεγε αυτο:

"Look at the companies like Google and Facebook and Apple and Microsoft that changed the world - and Tesla included. They usually came from young people, they didn't spring out of big businesses."
"They really came from new people who didn't know that what they were doing was so risky, and big companies don't want to take the risk."

Και αυτο συνεχιζει να ισχυει.

Και τωρα λεει οτι δεν εμπιστευεται πλεον τον Musk διοτι υποσχεθηκε autonomous driving και ακομα autonomous driving δεν βλεπει... Κατα τη γνωμη μου αστειος λογος. Το autonomous driving δεν ειναι ενα μικροπραγματακι που κρατας μανιατικο επειδη δεν το εφτιαξε σε 1 ή σε 2 χρονια.

 

Επανερχομαστε στην 1η διαπιστωση: Aλλαξε και αλλαζει ο κοσμος?

- Ποσα χρονια ψωνιζεις στο ebay και παντου στον κοσμο με το paypal?

- Τι γνωμη ειχε ο κοσμος για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα πριν το 2008 και τι γνωμη εχει τωρα? Ξερω, μαλλον το leaf θα φταιει...

- Ποσο κοστιζε μια εκτοξευση σε τροχια το 2008 και ποσο κοστιζει τωρα? Ποσες εταιριες και οργανισμοι εφτιαχναν διαστημικα προιοντα (κυριως δορυφορους αλλα και probes) και υπηρησιες και ποσες τωρα? Για οσους δεν ξερουν σχετικα με το τελευταιο, πριν το 2008 το να βαλεις δορυφορο στο διαστημα ηταν ενα κλειστο club μονο για μεγαθηρια που δεν τους απασχολουσε το κοστος και μονο ελαχιστες εταιρειες μπορουσαν να ασχολουνται με το θεμα. Δεν υπηρχε καν τιμοκαταλογος. Επρεπε να πας ας πουμε στους Γαλλους της Ariane, να τους πεις εχω αυτο τον δορυφορο μεγεθος/βαρος/τροχια, αυτοι το "σκεφτοντουσαν" για καμποσες βδομαδες/μηνες και μετα σου εδιναν μια "προσφορα", βασικα οτι τους ελλειπε... Ηρθε η SpaceX και εβαλε δημοσιο τιμοκαταλογο στις εκτοξευσεις αναρτημενο στην ιστοσελιδα της! Χωρια που οι τιμες της ηταν το 10% των αλλων, εξισου ισως και περισσοτερο σημαντικο ηταν η διαφανεια και η σταθεροτητα. Τωρα μπορεις να εισαι ο φουφουτος και να θελεις να στειλεις οτι σου κατεβει στο κεφαλι σε  τροχια, μπορεις να κανεις τους οικονομικους υπολογισμους σου και να το στειλεις. Λογω αυτου οι εταιρειες που ασχολουνται πλεον με το θεμα εχουν πολλαπλασιαστει εκθετικα. Και οχι μονο οι εταιρειες, εδω το μικρουλι Ισραηλ θα γινει η 4η χωρα στην ιστορια που θα προσεληνωσει lunar probe μονο και μονο επειδη υπαρχει η SpaceX  και μπορει να αγορασει (παμφθηνα) θεση. Τα προιοντα και οι υπηρεσιες που ηδη γινονται και θα γινονται σε εκθετικο ρυθμο διαθεσιμα στην ανθρωποτητα απο την εκρηξη της space industy, οφειλονται μονο σε αυτον.

 

Τωρα συνεχιστε ελευθερα το κραξιμο.

 

 

 

2ο post

 

https://www.airspacemag.com/space/is-spacex-changing-the-rocket-equation-132285884/?page=1

Αυτο το αρθρο ειναι γραμμενο τον Ιανουαριο του 2012. Μονο 3 χρονια μετα την πρωτη επιτυχημενη πτηση του Falcon1, 1.5 χρονο μετα την 1η πτηση του Falcon9  και ηδη 7 χρονια παλιο.

Ειναι ομως μια γλυκια απολαυση να διαβαζεις για το τι καταφερε να κανει αυτος ο ανθρωπος μεσα σε τοσο λιγο χρονο.

Για μενα, η αντιμετωπιση που εχεις απεναντι στον Musk οταν εχεις διαβασει ολα αυτα τα πραγματα, αυτο που δειχνει ειναι το δικο σου χαρακτηρα.

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...