Droulas13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, Whargoul είπε Καταρχήν το ES 350 άλλαξε γενιά από το 2016 που διάλεξε να συγκρίνει η Tesla στο βιντεάκι της. Είναι του 2012 μοντέλο αυτό. Δεν υπάρχει πλέον σήμερα διαθέσιμο για αγορά. + δεν έχει καν 5 αστέρια στην πλευρική σύγκρουση το συγκεκριμένο. Διάλεξε να παρουσιάσει συγκρίσεις με τα χειρότερα στην κατηγορία τους. Απ' ευθείας η σύγκριση της θεωρείται biased μέχρι τα μπούνια παρουσιασμένη σαν ξεκάθαρη επιστημονική σύγκριση. Συνέκρινέ το τότε με την BMW X1, που έχει πάρει 5 αστέρια στο side pole crash test: Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Droulas13
NT1G Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Vagosman είπε Ξαναλέω εμένα θα με βρει η Τέσλα απέναντι όταν θα γίνει megacorp. Τώρα παλεύει άνισα με τα θηρία και θεωρώ πως αξίζει υποστήριξης. Αν δεν ήταν η Τέσλα ακόμα θα παίζαμε με τα diesel τα add blue και τα διπλά τουρμπο. Οι ΜΕΚ προόδευσαν πολύ μέσα στα χρόνια, ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου. Ηλεκτροκίνηση είναι το παρόν κ το μέλλον σε συνάρτηση χρησης υδρογόνου κ φτηνής μπαταρίας. Σταματήσαν εντελώς τα diesel, τα adblue® και τα διπλά turbo; 🤔
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλα και ωραια τα βιντεακια που ποσταρει ο Λοννυ στο twitter του σημερα (και αναδημοσιευονται εδω). Εχουμε καμια προχειρη εξηγηση για την συμπεριφορα της μετοχης που την εχει παρει ο κατηφορος και ειναι σε χαμηλο 18μηνου αυτη τη στιγμη που μιλαμε; Καλα δεν ηταν τα νουμερα παραγωγης αφου; Φοβερο και τρομερο δεν ηταν το settlement με το SEC αφου; Κερδη δε θα εχει το Q3 αφου; Γιατι τετοιος πανικος στην μετοχικη βαση; Ποιος τους τρομαζει χωρις λογο ; YΓ. Πρεπει να γινω σορτακιας αντι να ποσταρω στο ινσομνια... Και να σορταρω μονο τεσλα. Free win και δε θα με λεει και αργοσχολο ο καθε υπερπαραγωγικος ακολουθος του Λοννυ. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από YourTrueLegend
NT1G Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Την ρίχνει ο Elon για να τις αγοράσει φτηνότερα αυτός και να μην εξαρτάται από τους μετόχους. Τάδε έφη Έλληνες γνώστες. _______________________________ Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από NT1G
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 42 minutes ago, NT1G said: Την ρίχνει ο Elon για να τις αγοράσει φτηνότερα αυτός και να μην εξαρτάται από τους μετόχους. Τάδε έφη Έλληνες γνώστες. _______________________________ Kαλα, οι Ελληνες γνωστες συγκρινουν την πορεια της Tesla με αυτην της apple προς το παρον... Και μεταφραζουν το brain drain των executives σε ανικανοτητα που τους οδηγει στην παραιτηση Αυτο που τους διαφευγει με την τιμη της μετοχης ειναι οτι οσο πεφτει η αξια της τοσο χανει κεφαλαια η εταιρεια, για τα οποια τη δεδομενη χρονικη στιγμη στεναζει... Και το αλλο που τους διαφευγει ειναι οτι οι τιμες των CDS και των Bonds αγγιζουν ιστορικα ρεκορ. Και δυστυχως αυτες λενε την αληθεια καταματα και οχι με τιτιβισματα και θεωριες συνομωσιας, ουτε με τους συναισθηματισμους που μπορει να κρυβει η τιμη της μετοχης. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από YourTrueLegend 1
Whargoul Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) @Droulas13 Ας το έβαζε αυτό. Δεν το έβαλε όμως. Προτίμησε να το συγκρίνει με απαρχαιωμένο μοντέλο για maximum μαρκετίστικο effect. Btw το crushing από μόνο του τίποτα δεν σημαίνει για τον τραυματισμό, αλλά τεράστιο ρόλο παίζουν και οι επιταχύνσεις όταν δεν υπάρχουν εσωτερικές παραμορφώσεις. Οπότε ας πάμε να συγκρίνουμε το model 3 στο side pole, με το φτηνιάρικο Honda Accord και την απαρχαιωμένη BMW 3 σειρά του 2012..... Τι βλέπουμε εδώ? Μεγαλύτερος τραυματισμός στο κεφάλι? 50% μεγαλύτερες επιταχύνσεις? Μα Μα, μα πως γίνεται αυτό. Μα αφού εξωτερικά δεν παθαίνει τίποτα. Λές να υπάρχει καμιά σχέση της φυσικής που συνδέει την αδράνεια με την μάζα, την επιτάχυνση με την απόσταση και τον χρόνο, και να οφείλεται σε αυτό? Αναγκαστικά πρέπει να είναι άκαμπτο το πάτωμα στο Model 3, λόγο των μπαταριών, οπότε αναγκαστικά δεν μπορεί να έχει πλευρικό crashing zone για απορρόφηση των επιταχύνσεων, όπως στα μούτρα του αυτοκινήτου. Και αυτό προσπαθεί να το πλασάρει σαν σχεδιαστική ανωτερότητα και τρομερή ασφάλεια! Ας κάνουν μια έρευνα οι ασφαλιστικές εταιρείες για τους τραυματισμούς στο σβέρκο και την σπονδ. στήλη στις πλευρικές συγκρούσεις, και μετά μας ξαναλέει για την ανωτερότητα του. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul 1
Droulas13 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πρόσφατα συνειδητοποίησα, ότι το gross profit των αμερικανικών οικονομικών καταστάσεων και το μεικτό κέρδος των ελληνικών οικονομικών καταστάσεων έχουν μια σημαντική διαφορά. Οι πρώτες περιλαμβάνουν τις αποσβέσεις ενώ οι δεύτερες όχι. Στο Q1 2017 η tesla έκανε αποσβέσεις των εργοστασίων της με ρυθμό 377 εκ/τρίμηνο. (βλ. σελ. 7) Στο Q2 2018 ο ρυθμός των αποσβέσεων ανέβηκε στα 486 εκ/τρίμηνο. (Σε συνδυασμό με Q1 2018) Δηλαδή οι αποσβέσεις αυξήθηκαν κατά περίπου 110 εκ/τρίμηνο. Μεταξύ Q1 2017 και Q2 2018 κατά κύριο λόγο οι επενδύσεις της tesla αφορούσαν στο model 3. Αλλά επειδή το gigafactory παράγει και άλλα προϊόντα ας δεχθούμε ότι μόνο τα 80 εκ αφορούν στο model 3. Αυτά τα 80 εκ/τρίμηνο μοιράζονται στα deliveries του τριμήνου για να δεις πόσο επιβαρύνθηκε το gross profit. Στο Q2 παραδόθηκαν 18.000 model 3 και στο Q3 56.000 model 3. Συνεπώς οι αποσβέσεις του model 3 μοιράστηκαν κατά (80.000.000/18.000=) 4.400 δολάρια ανά παραδοθέν model 3 του Q2 και κατά (80.000.000/56.000=) 1.400 δολάρια ανά παραδοθέν model 3 του Q3. Δηλαδή στο Q3 θα ανέβει κατά 3.000/model 3 το gross profit, μόνο από το γεγονός, ότι παραδόθηκαν 38.000 περισσότερα model 3. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από Droulas13
Ather Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Περί μετοχών. Οι τεχνολογικές πέφτουν γενικώς αυτές τις μέρες, αλλαγή επιτοκίων και μέτρα, για την tesla υπάρχουν παραπάνω ειδήσεις. Προς το παρόν φαίνεται προσωρινό. Πρώτη γεύση θα πάρουμε όταν ανακοινώσει αποτελέσματα τριμήνου.
sal123 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Πρόσφατα δημιούργησα λογαριασμό στο twitter και ακολούθησα τον απόλυτο ηγέτη για να βλέπω γρήγορα τα θαυμαστά tweets του. Είδα σε δύο περιπτώσεις κάτι για bitcoin και etherium (ΕΤΗ) giveaway. Ξέρουμε κάτι για αυτά, γιατί τα κάνει και αν όντως δίνει χρήματα από εκεί;
Ather Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 @sal123 Δε χρειάζεται να φτιάξεις λογαριασμό για να διαβάζεις tweet. Κάποιοι την πάτησαν από εκεί με eth και btc
Droulas13 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, sal123 είπε Πρόσφατα δημιούργησα λογαριασμό στο twitter και ακολούθησα τον απόλυτο ηγέτη για να βλέπω γρήγορα τα θαυμαστά tweets του. Είδα σε δύο περιπτώσεις κάτι για bitcoin και etherium (ΕΤΗ) giveaway. Ξέρουμε κάτι για αυτά, γιατί τα κάνει και αν όντως δίνει χρήματα από εκεί; Αν πρόσεχες λίγο καλύτερα θα παρατηρούσες, ότι είναι απάτες από λογαριασμούς-τρολ, με ίδιο όνομα και ίδια φωτογραφία. Τα ξεχωρίζεις γιατί μετά το όνομα δεν γράφουν @elonmusk αλλά πχ @elonmisk/@eloonmusk/@elon___musk κλπ
YourTrueLegend Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Σωστο. Το @elonmusk το original μπαιζει μπαλα σε πιο υψηλο επιπεδο, $420, funding secured κλπ, εκει που παιζονται δις. Το scam σε ψιλικα τυπου bitcoin το αφηνει για την πλεμπα 1
Droulas13 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σχωρατε με.. δεν διέκρινα ότι είστε αστειάτορες. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από Droulas13
Ather Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Νέα τιμή 430 https://www.google.gr/amp/s/www.cnbc.com/amp/2018/10/09/tesla-on-path-to-profitability-this-year-and-70percent-stock-gain-analyst.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα