Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θες να την συγκρίνω με bmw και daimler;

Η bmw έχει μέσο gross margin 20,2% τα τελευταία 5 χρόνια.

Η daimler έχει 21,2%

Και η tesla έχει 23%!

Πηγές:

https://ycharts.com/companies/BAMXF/gross_profit_margin_annual

https://ycharts.com/companies/DDAIF/gross_profit_margin_annual

https://ycharts.com/companies/TSLA/gross_profit_margin_annual

  • Απαντ. 5,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν υπάρχει "επίσημη νομικά δεσμεύσιμη ημερομηνία" γιατί αντίστοιχα και το χιλιάρικο που έχουν καταθέσει όσοι περιμένουν το φθηνό μ3 δεν είναι δεσμευμένο. ΟΠΟΤΕ θέλουν το παίρνουν.

Χώνει την παραγωγή του φθηνού μοντέλου όσο πιο βαθιά στο μέλλον μπορεί γιατί υπάρχει μεγάλη ζήτηση για την ακριβότερη εκδοχή του. Σκέτη αποτυχία.

Ξέρεις, η ακριβότερη έκδοση του μοντέλου δεν είναι ακριβότερη επειδή της κολλήσανε ένα στίκερ του 1 ευρώ και το ονομάσανε "ακριβότερη έκδοση". Για να βάλεις 30KWH μεγαλύτερη μπαταρία στοιχίζει. Δεν μπαίνει τσάμπα. Το καλύτερο ηχοσύστημα, η ηλιοροφή κλπ κλπ στοιχίζουν όλα αυτά, δεν μπαίνουν τσάμπα.

Στο βασικό μοντέλο δεν περιμένουν 30% μεικτό κέρδος αλλά τουλάχιστον 20%. Ξέρεις πόσες φορές το μεικτό κέρδος την Toyota έχει ξεπεράσει σε τρίμηνο το 20% από το 2006; Μόλις 4 φορές. Ναι, μόλις 4 τρίμηνα στα τελευταία 50. Και έρχεσαι εσύ και λες ότι θα είναι επιτυχία μόνο αν βγάλει 30% στο πιο φθηνό της μοντέλο;

Σαν να διαβάζω τον omnigreek.

Λες να είχε 400Κ χιλιάρικα αν απο την αρχή έλεγε οτι οι κρατήσεις θα γινουν πραγματικότητα σε 3-4+ χρόνια και με απολυτη προτεραιότητα για τα πιο ακριβά μοντέλα των 60Κ; Ουτε το ενα δεκατο. Μαρκετίστικο κόλπο ήταν για να "ακουστεί" και να μαζέψει χρήμα. Τώρα αυτοι που τα δώσανε δεν πανε να τα πάρουν (οι περισσότεροι) γιατί φοβουνται μη χάσουν τη σειρά τους (μπας και το πάρουν κάποτε) και γιατί η tesla ολο βάζει παρατάσεις (σε λιγο βγαινει, λιγο ακομα υπομονη, λιγο ακομα οριστε τον ιουλιο βγαλαμε 5000, κλπ κλπ). Και εγώ να ήμουν στις κρατήσεις (που βλέπω ξεκαθαρα πως παιζεται το παιχνίδι) μάλλον δεν θα τα ζητουσα πισω περισσότερο για να μην αυτο-παραδεχτώ οτι με πιάσανε κορόιδο. 

10 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Θες να την συγκρίνω με bmw και daimler;

Η bmw έχει μέσο gross margin 20,2% τα τελευταία 5 χρόνια.

Η daimler έχει 21,2%

Και η tesla έχει 23%!

Πηγές:

https://ycharts.com/companies/BAMXF/gross_profit_margin_annual

https://ycharts.com/companies/DDAIF/gross_profit_margin_annual

https://ycharts.com/companies/TSLA/gross_profit_margin_annual

Νομίζω οτι το link που παρέθεσες αφορουσε το margin για το model 3 (σαν παραγωγή) και οχι για ολοκληρη την εταιρεία. Αλλο πράγμα το ένα και αλλο πράγμα το αλλο. 

Επεξ/σία από isay
Δημοσ.

Καταρχήν πρέπει να καταλάβεις ποια είναι η αγορά για κάθε εταιρεία, αλλιώς θα παραθέτεις νούμερα χωρίς ουσιαστικό νόημα και δεν έχω όρεξη να συζητώ φαντασιώσεις.

Η Τέσλα απευθύνεται μόνο σε άτομα με υψηλή εώς πολύ υψηλή οικονομική δυνατότητα. Βγάζει 2.5 μοντέλα μόνο, στοχευμένα στις κατηγορίες με το μεγαλύτερο κέρδος, και με μηδέν ανταγωνισμό μέχρι τώρα στην κατηγορία τους (ηλεκτρικά). 

Δεν βγάζει super-mini, δεν βγάζει hatchback, δεν βγάζει station-wagon.  Το κέρδος της το βγάζει στις καλύτερες δυνατές συνθήκες ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες σε πλήρη ανταγωνισμό. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.tesla.com/en_EU/blog/reserving-model-3?redirect=no

Εξ αρχής μιλήσανε για τέλος του 2017 και πρώτα στην Αμερική και αργότερα στο υπόλοιπο κόσμο. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι υπάρχει μια κάποια κοροιδία που έβγαλε πρώτα το ακριβό μοντέλο (δεν είχε πει τίποτα σχετικά, κατ' εμέ κοροιδία θα υπήρχε μόνο αν έλεγε ρητώς ότι το φθηνό μοντέλο θα έβγαινε από τέλος 2017), αυτή έχει τελειώσει εδώ και έναν ολόκληρο χρόνο που ξεκαθαρίστηκε κατά την παρουσίασή του μ3.

.

.

Και για ποιο ακριβώς λόγο συζητάμε για το κοινό στο οποίο απευθύνεται;

(Κατ' εμέ απευθύνεται σε όσους έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν αυτοκίνητο αξίας 40.000 και πάνω)

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.

Συζητάμε το κοινό στο οποίο απευθύνεται επειδή εσύ έβαλες στο παιχνίδι το μικτό κέρδος ανά αυτοκίνητο, και εσύ την σύγκρινες με την ΤOYOTA για να μας δείξεις δήθεν ανωτερότητα. Ξέχασες όμως να μας συγκρίνεις το συνολικό κέρδος των εταιρειών, που από τη μια είναι κάτι δισεκατομμύρια κέρδος και από την άλλη κάτι δισεκατομμύρια ζημιά. 

 

Το εάν υπάρχει κοροϊδία είναι υπό την κρίση του κάθε ενός αφού δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποιο νομικό πάτημα.

Ανακοίνωσε ένα αυτοκίνητο που θα είναι δήθεν affordable για τις μάζες, τελικά το αυτοκίνητο αυτό το παρουσίασε με τιμή από $35000 (καθόλου affordable για τις μάζες τιμή) και πήρε 450000 δηλώσεις ενδιαφέροντος με βάση αυτό. Ένα χρόνο μετά την έναρξη παραγωγής, όχι απλά δεν παράγεται το μοντέλο των $35000, αλλά δεν υπάρχει κάν κάποιο επίσημο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα παραχθεί. Δεν είναι καν option αγοράς στον κατάλογο της εταιρείας. 

Μέχρι να δοθεί επίσημη ημερομηνία για το μοντέλο των 35000 (και σε λογικά πλαίσια, όχι μετά από 3 χρόνια που θα είναι το μοντέλο απαρχαιωμένο) το όλο θέμα κατά τη γνώμη μου είναι κοροϊδία, γιατί το όλο selling point του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ότι θα ήταν ένα affordable ηλεκτρικό αυτοκίνητο πράγμα που αυτή τη στιγμή είναι ψέμα.

Μπορούσε απλά να ανακοινώσει το model 3 χωρίς να το πλασάρει συνεχώς για χρόνια αρχικά σαν mass-affordable και μετα σαν αμάξι των $35000,   και να το πουλήσει σε ότι τιμή γουστάρει και μετά εάν του κάνει κέφι, να βγάλει και μια φθηνή έκδοση. 

 

Οι ανακοινώσεις της Electrek το 2016 πριν την παρουσίαση και δημοσίευση της τιμής για το ποιος ήταν ο αρχικός προορισμός του αυτοκινήτου.  

Αναφορά σε κείμενο

Today Tesla will take an important step in CEO Elon Musk’s secret master plan by unveiling its first mass market car: the Model 3. The vehicle is touted as the first compelling and affordable long-range electric car

 

Δημοσ.

Και το μοντέλο των 45.000 που πουλάει τώρα affordable είναι τόσο συγκριτικά με το αντίστοιχο model s που κοστίζει τα διπλά όσο και συγκριτικά με άλλα μοντέλα της κατηγορίας του σε βάθος χρόνου αν αφαιρέσεις από την τιμή αυτά που θα γλυτώσουν σε καύσιμα και συντήρηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Και οι Mclaren είναι affordable εάν τις συγκρίνεις με τις Koenigsegg.  Για affordable mass-market μιλά, όχι πιο affordable από το Model S. 

Πρέπει να κάνεις εντυπωσιακή υπερπροσπάθεια για να είσαι βρίσκεις τόσο biased λογικές σε όλα τα comments σου. 

 

Δημοσ.

Ρε συ έχει 450.000 προ-παραγγελίες. Ποιο ακριβώς ΜΗ affordable mass-masket αυτοκίνητο έχει 450.000 προ-παραγγελίες;

Εγώ βρίσκω τόσο biased λογικές ή μήπως το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει;

Δημοσ.

Τι από το οι 450 000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος (και όχι προ-παραγγελίες)  έγιναν όταν η τιμή του ήταν από $35000 και έπαιζαν και $7500 επιστροφή δυσκολεύεσαι να καταλάβεις?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

400.000-450.000 παραμένουν εδώ και ένα χρόνο που είναι γνωστό ότι η τιμή των 35.000 θα καθυστερήσει πάρα πολύ. Και όλοι αυτοί δεν περιμένουν να σκάσουν 35.000 μόνο. Απλώς προτιμούν αντί να δώσουν 9.000 για μεγαλύτερη μπαταρία, να τα δώσουν σε διπλό κινητήρα και autopilot πχ.

Για να στο δώσω αλλιώς να το καταλάβεις. Και το model s έχει αρχική τιμή 72.000 αλλά πουλιέται κατά μέσο όρο 90.000+

Επίσης τα 7.500 επιστροφή αφορούν τις ΗΠΑ, όχι όλο τον κόσμο. Οι 450.000 είναι από όλο τον κόσμο.

Επεξ/σία από Droulas13
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

400.000-450.000 παραμένουν εδώ και ένα χρόνο που είναι γνωστό ότι η τιμή των 35.000 θα καθυστερήσει πάρα πολύ. Και όλοι αυτοί δεν περιμένουν να σκάσουν 35.000 μόνο. Απλώς προτιμούν αντί να δώσουν 9.000 για μεγαλύτερη μπαταρία, να τα δώσουν σε διπλό κινητήρα και autopilot πχ.

Για να στο δώσω αλλιώς να το καταλάβεις. Και το model s έχει αρχική τιμή 72.000 αλλά πουλιέται κατά μέσο όρο 90.000+

Επίσης τα 7.500 επιστροφή αφορούν τις ΗΠΑ, όχι όλο τον κόσμο. Οι 450.000 είναι από όλο τον κόσμο.

Droulas13, ειλικρινά θέλω να πιστευω οτι εσύ και ο omnigreek εργάζεστε (ή θελετε να εργαστείτε) στο τμήμα marketing της tesla. Τόσο υποστήριξη μονο αυτό το δικαιολογεί γιατί η άλλη εκδοχή ειναι οτι έχετε γίνει teslaπληκτοι (οπως λέμε θρησκοπληκτος για τους φανατικους χριαστιανους και μουσουλμάνους). Ο ceo ειναι αποδεδειγμένα φανφάρας και ψεύτης, οποτε απο αυτά που λεει πρεπει να πιστευεις σχεδόν ... τιποτα αλλά το βασικότερο να περιμένεις να δείξει η πραγματικότητα τι συμβαίνει. 

ΥΓ: Τον Απριλιο κυκλοφόρησαν διαφορες ανακοινώσεις για ακύρωση 23-25% των αρχικών εκδηλώσεων ενδιαφέροντος. Η tesla κάπου το Μάιο το ανακοινωσε για κάπου 16-19% (δε θυμάμαι καλά το ποσοστό). 

Δημοσ.

Υπόψιν οτι τα net reservations (αρχικά μείον ακυρώσεις συν νέα) παρέμειναν κατα τα λεγόμενα της Tesla σταθερά στις 450 χιλιάδες, ενώ κατα την τελευταία δήλωση της εταιρίας, έπεσαν στις 420 χιλιάδες, που είναι 450 μείον τις παραδόσεις.

Τα νούμερα αυτά είναι πολύ βολικά για να είναι αληθινά.

 

Δημοσ.

Δεν εργάζομαι αν και πολύ θα το ήθελα. Εσύ τον θεωρείς και μάλιστα αποδεδειγμένα ψεύτη, εγώ δεν τον θεωρώ. Το ότι στο δικό του παράλληλο σύμπαν οι προθεσμίες απέχουν συνήθως ένα 6μηνο από την πραγματικότητα είναι πράγματι ένα θέμα, το οποίο όμως μακροσκοπικά το θεωρώ ασήμαντη λεπτομέρεια.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Υπόψιν οτι τα net reservations (αρχικά μείον ακυρώσεις συν νέα) παρέμειναν κατα τα λεγόμενα της Tesla σταθερά στις 450 χιλιάδες, ενώ κατα την τελευταία δήλωση της εταιρίας, έπεσαν στις 420 χιλιάδες, που είναι 450 μείον τις παραδόσεις.

Τα νούμερα αυτά είναι πολύ βολικά για να είναι αληθινά.

Δεν είναι 450 μείον τις παραδώσεις. 18500 παραδώσεις έκανε. Ακόμα και με αυτά τα νούμερα της τεσλα, υπήρχαν 11500 περισσότερες ακυρώσεις  από τις νέες παραγγελίες (νετ ακυρώσεις και όχι παραγγελείες, ίσο με το 60% των παραδόσεων) 

Δημοσ.

Είναι πράγματι φοβερό 11.500 από τους περίπου 450.000 να άλλαξαν γνώμη μετά από 28 μήνες αναμονής. Είναι ξεκάθαρα ένα σημάδι ότι καταρρέει η εταιρεία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...