Droulas13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Μένει να δούμε αν θα το διαψεύσει η NHTSA; Με τις πιθανότητες για S & X, που είναι μήνες/χρόνια παλαιότερες είχαμε κάποια αντίδραση;
Ather Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Το άρθρο λέει ότι από τα 50 τοπ αμάξια κατά NHTSA τα τελευταία 7 χρόνια το model 3 έχει το χαμηλότερο ποσοστό τραυματισμών. Ίσως να υπάρχει αμάξι που δεν είναι στα τοπ 50 που να τα πηγαίνει καλύτερα, αν και αμφιβάλλω. Τουλάχιστο σε ανάλογα αυτοκίνητα.
sattack Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, Ather είπε Πάλι οικονομικά Aυτο ειναι σωστο. Και δεν ειναι καινουργιο. Το εχουν επισημανει παλιοτερα και αλλοι, στις αρχες της χρονιας ειχε καποιος αλλος κανει ενα πιο απλοικο γραφημα. Τοτε που ολοι πιπιλουσαν την καραμελα για "cash burn απο την Τεσλα". Ειναι τραγικο οτι ακομα και οικονομολογοι οπως ο Στουπας στο capital (που κατα τ' αλλα εκτιμω πολυ και γι΄αυτο και τον διαβαζω) ειχαν μπει στο τριπακι να μιλανε για "cash burn" και να βαζουν την Tesla στην ιδια κατηγορια με κατι αλλες start up της gig economy που στα αληθεια πεταγανε μετρητα σε δωρεαν προιοντα για να προσελκυσουν πελατεια. Ειχα αντιγραψει αυτο το πινακακι και του ειχα πει, πώς ειναι δυνατον να βαζετε στην ιδια κατηγορια την Tesla? το να ξοδευεις τα λεφτα για νεα εργοστασια-μηχανηματα-δικτυο SC λεγεται επενδυση για να παραγεις περισσοτερο, δεν ειναι το ιδιο με αυτους που πραγματικα πετανε λεφτα για "διαφημιση". Εχουμε ξεχασει τα βασικα του καπιταλισμου, νομιζει ο κοσμος οτι απο το μηδεν μπορεις να παραγεις 1εκ αυτοκινητα, χωρις να φτιαξεις εργοστασιο, να αγορασεις μηχανηματα, να προσλαβεις εργατες. Και αφου παρεις ολο το ρισκο και ξοδεψεις ολα αυτα, να περιμενεις ποτε θα βγει η παραγωγη και ποτε θα αρχισεις να εχεις κερδος, αν ολα πανε καλα. Φυσικα ολοι οι αλλοι που καθονται και κοιτανε και τα ξερουν ολα, τον Μαιο γελαγανε οταν ο Μusk ανακοινωνε 700εκ ζημιες αλλα ελεγε οτι τα επομενα 2 τριμηνα δεν θα χρειαστει να ξαναδανειστει, και υπολογιζανε σε ποσες μερες θα του τελειωσουν τα 2δισ ρευστο που ειχε. Τωρα εχουν ξεχασει τι λεγανε τοτε, και περιμενουν να δουν μην τυχον ανακοινωσει 5-10 εκ ζημιες για να νιωσουν και παλι "δικαιωμενοι"... Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από sattack 2
Whargoul Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 28 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Μένει να δούμε αν θα το διαψεύσει η NHTSA; Με τις πιθανότητες για S & X, που είναι μήνες/χρόνια παλαιότερες είχαμε κάποια αντίδραση; Δεν μπορώ να ξέρω γιατί δεν υπάρχουν δεδομένα για το τι απεικονίζεται στην made by Tesla γραφική. (που btw είναι marketistiki στου full, ξεκινά τους άξονες από το 5% και τελειώνει στο 8% για να ζουμάρει και να δείξει χαοτική διαφορά). πχ Ίδια γραφική σε πλήρης άξονες με 100% πιθανότητα τραυματισμού ( Not so exciting E?) PS: Ούτε καν λέει σε τι είναι αυτά τα top 50. Πωλήσεις? ασφάλεια? Από το 2011 μπορεί να αλλάξαν και 2 γενιές κάποια αυτοκίνητα. + πότε σταμάτησε η συλλογή δεδομένων? το 2017? αρχές του 2018? Προχτές?
Droulas13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εξέλιξη Gross Profit – Λειτουργικών εξόδων από το 2012: 2012: 14 εκ – 424 εκ 2013: 455 εκ – 518 εκ 2014: 883 εκ – 1.069 εκ 2015: 918 εκ – 1.640 εκ 2016: 1.601 – 2.267 εκ 2017: 2.209 – 3.856 εκ 2018(1/2): 1.230 – 2.190 εκ Σημειώσεις: 1. Τέλος του 2012 ξεκινάει η κατασκευή του model S. Το 2015 η ανάπτυξη της παραγωγής του model S έχει ολοκληρωθεί και ξεκινάει η κατασκευή του model X. To 2016 η ανάπτυξη της παραγωγής του model X έχει ολοκληρωθεί. Το 2017 ξεκινάει η κατασκευή του model 3. 2. Κατά τα έτη 2014, 2015 και 2016 τα λειτουργικά έξοδα αυξάνονται κατά 550-600 εκ. Το έτος 2017 παρατηρείται μια εκτόξευση στα λειτουργικά κατά 1.600 εκ. Από αυτά περίπου τα μισά οφείλονται στη συγχώνευση της solarcity. Οι απολύσεις του περασμένου Ιουνίου αφορούσαν στη μείωση αυτών των εξόδων. 3. Μεταξύ 4Q-2018 και 1Q-2020 αναμένεται σταδιακή αύξηση των πωλήσεων του model 3 σε 125.000 το τρίμηνο, οι οποίες στο Q3-2017 ήταν 56.000. Παράλληλα αναμένεται σταδιακή μείωση της μέσης πώλησης από 60.000, που υπολογίζεται στο Q3=2017, σε 50.000 και αύξηση του gross margin από 15%, που ήταν το guidance για το Q3-2017, σε 25%. Πως θα προκύψουν αυτές τα 50.000 δολάρια ως μέση τιμής πώλησης; 35.000 + 3.800 από autopilot (70%+10% FSD) + 2.400 από dual motor (40%) + 3.000 από performance (10%) + 3.600 από long battery (40%) + 2.200 τουλάχιστον από έξτρα, χρώμα, ζάντες, λευκά καθίσματα κλπ. 4. Το 2020 το gross profit μόνο από S+X+3 θα έχει διαμορφωθεί ως εξής: Α) Τα S+X με 100.000 πωλήσεις, έσοδα 10 δις και gross margin 25% θα προσφέρουν 2.500 εκ. Σημειωτέον, ότι μέχρι τότε πιθανότατα θα έχουν αναβαθμιστεί με cell 21700 από το GF1. Υπόθεση. Έστω ότι τώρα η KWh των S/X της κοστίζει 250 δολάρια (γιατί έρχονται από τα εργοστάσια της Panasonic, τα οποία δεν έχουν το scale του GF1) και με τις 21700 πέσει αυτό το ποσό στα 150 δολάρια (λογικά και πιο κάτω αλλά συγκρατούμαι). Στο πρώτο σενάριο το pack 100KWh της κοστίζει 25.000 δολάρια ενώ με 21700, ακόμα και αν αυξήσει την χωρητικότητα στις 120KWh θα της κοστίζει 18.000, δηλαδή 7.000 λιγότερα. Με ίδια μέση τιμή πώλησης στα 100.000 δολάρια, τα 7.000 δολάρια μεταφράζονται σε 7% αύξηση του gross margin και εκτοξεύει το ετήσιο gross profit από τα 2.500 εκ στα 3.200 εκ. Αυτά τα γράφω για να δείξω, ότι τα 2.500 που υπολογίζω παραπάνω είναι μάλλον συντηρητικά. Β) Το model 3 με 500.000 πωλήσεις, έσοδα 25 δις και gross margin 25% θα προσφέρει 6.250 εκ. 5. Με gross profit (2.500+6.250=) 8.750 εκ το 2020 μόνο από S+X+3, η tesla θα έχει περιθώριο αύξησης των ετησίων λειτουργικών της εξόδων τουλάχιστον κατά 4.000 εκ συγκριτικά με το 2017 και ταυτόχρονα να εμφανίζει και κέρδη περίπου 1 δις. Σημειωτέον, ότι η αύξηση των λειτουργικών εξόδων κατά 4.000 εκ μέσα στην 3ετία 2018-2020 θα είναι υπερδιπλάσια σε σύγκριση με την αύξηση των λειτουργικών εξόδων μέσα στην 3ετία 2014-2016 που ήταν 1.750 εκ. Αυτό θα της επιτρέψει να πάει σε άλλο επίπεδο το RnD και να αναπτύξει τα service και τα λοιπά καταστήματά της για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών της. 6. Παράλληλα μένει να δούμε τι θα έχει καταφέρει με το semi, πόσο γρήγορα θα έχει εξελιχθεί στο εργοστάσιο στην Κίνα, πόσα θα έχει καταφέρει με τις μπαταρίες και τα πάνελ κλπ. 49 λεπτά πριν, Whargoul είπε Δεν μπορώ να ξέρω γιατί δεν υπάρχουν δεδομένα για το τι απεικονίζεται στην made by Tesla γραφική. (που btw είναι marketistiki στου full, ξεκινά τους άξονες από το 5% και τελειώνει στο 8% για να ζουμάρει και να δείξει χαοτική διαφορά). πχ Ίδια γραφική σε πλήρης άξονες με 100% πιθανότητα τραυματισμού ( Not so exciting E?) PS: Ούτε καν λέει σε τι είναι αυτά τα top 50. Πωλήσεις? ασφάλεια? Από το 2011 μπορεί να αλλάξαν και 2 γενιές κάποια αυτοκίνητα. + πότε σταμάτησε η συλλογή δεδομένων? το 2017? αρχές του 2018? Προχτές? Ξέρεις τι είναι exciting; Ότι ένας κάτοχος model 3 έχει 5,8% πιθανότητα τραυματισμού και το ασφαλέστερο μη-tesla αυτοκίνητο έχει πιθανότητα 6,7%. Δηλαδή ένας κάτοχος model 3 είναι: - 13.4% πιο ασφαλής από το ασφαλέστερο αυτοκίνητο του ανταγωνισμού, - 21.6% από το 10ο ασφαλέστερο αυτοκίνητο του ανταγωνισμού, - 26.6% από το 20ο ασφαλέστερο αυτοκίνητο του ανταγωνισμού και - 29.3% από το 30ο ασφαλέστερο αυτοκίνητο του ανταγωνισμό. Έχεις δηλαδή τον ανταγωνισμό, ο οποίος μεταφράζεται σε 10άδες εταιρείες και 100 χρόνια ιστορίας και εξέλιξης, και την tesla η οποία μέσα σε 15 χρόνια σου φτιάχνει κατά 10% ασφαλέστερο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Αλλά κλάιν μωρέ. Σιγά το exciting. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Droulas13 1
Whargoul Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Η διαφορά παραμένει ελάχιστη. Εάν ήταν 1%, ή 0.6%, ναι αυτό είναι μεγάλη διαφορά, μισή - μια τάξη μεγέθους. Το 5.6 από το 6.6 μπορεί να μην σημαίνει τίποτα εάν το μέσο 12ετων αυτοκίνητο είναι στο 50% και ένα αυτοκίνητο στο 3quartile στο 70%. Συγκριτικές στατιστικές στις οποίες δεν υπάρχουν τα μεγέθη του μέσου στοιχείου και του ισάξιου ανταγωνισμού είναι απλά ανούσιες και εξυπηρετούν άλλους στόχους. Και από την άλλη τι σημαίνει τραυματισμός? Θανάσιμος? σοβαρός? ή μώλωπας? Αποκτούν άλλη σημασία τα νούμερα. Το συγκεκριμένο γράφημα δεν συνοδεύεται από τίποτα που να δείχνει την μεθοδολογία. Στην καλύτερη μπορείς να το δεχτείς σαν ζωγραφιά Ο νούμερο 1 κανόνας της στατιστικής είναι Never trust statistics you didn't manipulate yourself!
Ather Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 @sattack Άν κατάλαβα σημαίνει οτί πιθανό να βγει για δανεισμό, επειδή όμως έχει τέτοια απόδοση (όλο και ταχύτερη έρευνα&παραγωγή&έσοδα) θα βρει εύκολα χρήμα. Μου κάνει εντύπωση που τα sites δεν αναφέρουν τη μετακύλιση χρέους αλλά θεωρούν ότι απλά πρέπει να εξοφληθεί. 1
Droulas13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Ενδείξεις έλλειψης ζήτησης παρατηρήθηκε στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι. Ούτε στα ζάρα στις εκπτώσεις δεν βλέπεις τόσο κόσμο μαζεμένο. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 @Droulas13 εντυπωσιακα τα slo-mo με τις συγκρουσεις! Το οτι η εκθεση εχει κοσμο δεν σημαινει οτι ολοι αυτοι αγορασαν κιολας...Αντε το 2-3% να αγορασει απο αυτους μεσα στον επομενο χρονο
sattack Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Κατσε, τωρα εχουμε αλλαξει τροπαριο... Απο το η Tesla οπου να ναι χρεωκοπει, στο η Tesla δεν πουλαει φτηνα μοντελα.
Vagosman Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Ξαναλέω εμένα θα με βρει η Τέσλα απέναντι όταν θα γίνει megacorp. Τώρα παλεύει άνισα με τα θηρία και θεωρώ πως αξίζει υποστήριξης. Αν δεν ήταν η Τέσλα ακόμα θα παίζαμε με τα diesel τα add blue και τα διπλά τουρμπο. Οι ΜΕΚ προόδευσαν πολύ μέσα στα χρόνια, ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου. Ηλεκτροκίνηση είναι το παρόν κ το μέλλον σε συνάρτηση χρησης υδρογόνου κ φτηνής μπαταρίας.
Whargoul Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καταρχήν το ES 350 άλλαξε γενιά από το 2016 που διάλεξε να συγκρίνει η Tesla στο βιντεάκι της. Είναι του 2012 μοντέλο αυτό. Δεν υπάρχει πλέον σήμερα διαθέσιμο για αγορά. + δεν έχει καν 5 αστέρια στην πλευρική σύγκρουση το συγκεκριμένο. Διάλεξε να παρουσιάσει συγκρίσεις με τα χειρότερα στην κατηγορία τους. Απ' ευθείας η σύγκριση της θεωρείται biased μέχρι τα μπούνια παρουσιασμένη σαν ξεκάθαρη επιστημονική σύγκριση. Αν θέλει όντως να δείξει την ξεκάθαρη ανωτερότητα στην ασφάλεια, ας το συγκρίνει με τα αμέσως επόμενα μοντέλα με 1% διαφορά, και όχι με ότι βολεύει από την λίστα Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul
Ather Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 @sattack Κρατάω μικρό καλάθι. Κομβικό σημείο είναι να ανακοινώσει ένα, έστω και μικρό κέρδος για το τρίμηνο που πέρασε και ένα αρκετά αυξημένο για το επόμενο τρίμηνο. Δεν το λες και σιγουράκι. Αν πέσει και μία κρίση δε θα υπάρχουν λεφτά ούτε για (ιδιωτικό) δανεισμό. Αυτοί που έχουν πρόβλημα, όπως βλέπω τώρα τα πράγματα, είναι οι κοινοί μέτοχοι. Κατά τα άλλα υπάρχει πάντα η στήριξη του Αμερικανικού δημοσίου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα