Whargoul Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, sattack είπε Πρωτοι στανταρ αεροσακοι σε αυτοκινητο παραγωγης ξεκινησαν με την Mercedes S class. Το ιδιο και οι ζωνες παραμορφωσης, η κολωνα τιμονιου που υποχωρει. Απο τα πρωτα αυτοκινητα παραγωγης που προσφεραν ABS επισης. Τωρα ολα τα παραπανω ειναι στανταρ υποχρεωτικα ακομα και στo Kia piccanto. Μην παμε μακρια, η nvidia η Intel η Αpple και ολοι οι κατασκευαστες τεχνολογιας, πρωτα φερνουν τις νεες τεχνολογιες στα μεγαλα ακριβα μοντελα και μετα οταν οι οικονομιες κλιμακος το επιτρεψουν, και στα μικροτερα και φτηνοτερα. Ειναι ο τροπος που λειτουργει ο κοσμος, ο τροπος που δουλευει η παραγωγη. Η αληθινη παραγωγη πραγματικων προιοντων. Εκτος αν εισαι hater, οποτε η Tesla ειναι αχρηστη που δεν πουλαει ακομα φτηνα EV. Διοτι για σενα η παραγωγη εκατονταδων σελιδων αερα κοπανιστου δεν ειναι κατι δυσκολο. Εάν είναι ένας που παράγει σελίδες αέρα κοπανιστού, σόρρυ αλλά αυτός είσαι εσύ. Οι αερόσακοι και όλα τα συστήματα ασφαλείας που αναφέρεις χρειάστηκαν 30 χρόνια εξελιξεων, σχεδιασμός χιλιάδων μοντέλων από δεκάδες διαφορετικές εταιρείες κατασκευή εκατοντάδων εκατομμυρίων αυτοκινήτων και ακόμα πιο μεγάλη μαζική κατασκευή αερόσακων (δεν σχεδιάζει και φτιάχνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία τους δικούς της) μέχρι να γίνουν mainstream. Φυσικά αυτό το παραβλέπεις. Το model 3 υπάρχει σήμερα, οι δηλώσεις του musk έγιναν πριν χρόνια και θα έπρεπε ήδη να ισχύουν. Αυτό σχολιάζουμε και όχι εάν μετά από 30 χρόνια τα BEV γίνουν affordable και mainstream.
Droulas13 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 Στις 6/10/2018 στις 1:13 ΠΜ, Whargoul είπε Πλασαρίστηκε σαν mass produced, affordable electric car. Το affordable το έχασε ήδη από όταν ανακοινώθηκε ότι θα κοστίζει $35000+ αλλά anw. Επισήμως η tesla δεν πλασάρισε, ότι είναι affordable. Πιο affordable ηλεκτρικό ίσως, affordable γενικώς όχι. Δεν το βρίσκω τουλάχιστον κάπου γραμμένο. Στις 6/10/2018 στις 1:13 ΠΜ, Whargoul είπε + αυτό δεν στέκει αν βάλεις τα νούμερα κάτω. Μιλάμε για 5000 αυτ/εβδομάδα, και υποτίθεται θα έπρεπε από τέλος του 2018 10000/week. Δλδ 250-500 000 αυτοκίνητα τον χρόνο. Απλά δεν υπάρχει οικονομική τάξη για να κάνει τόσες πωλήσεις σε αυτοκίνητα των $50-70 000. Αναγκαστικά οι περισσότερες πωλήσεις θα είναι μικρής τιμής, καθώς οι $35 000 είναι ήδη μεγάλο ποσό για τη μάζα του πληθυσμού. Παγκοσμίως πουλιούνται περίπου 85 εκ αυτοκίνητα ετησίως. Για να μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα αν υπάρχει ή δεν υπάρχει η οικονομική τάξη για να στηρίξει σε πρώτη φάση 0,5 εκ model 3 ετησίως με μέση τιμή πώλησης 50.000 (αργότερα μαζί με Y, όταν φτιάξει και τα εργοστάσια σε Ευρώπη και Κίνα, υπολογίζονται ότι θα φτάσουν τα 2 εκ) πρέπει να έχουμε κάποια δεδομένα για το πως μοιράζονται αυτά τα 85 εκ ανά οικονομική κατηγορία. Πχ πόσα πουλιούνται μέχρι 10.000, πόσα 10.000-20.000, πόσα 20.000-30.000 κλπ. Το πιο κοντινό που έχω βρει σε αυτά τα δεδομένα είναι αυτό το άρθρο για το 2017, σύμφωνα με το οποία οι κατηγορίες luxury, executive και sport αντιπροσωπεύουν ένα 4%, δηλαδή 3,4 εκ ετησίως. Αλλά αυτές οι κατηγορίες δεν είναι προφανώς οι μόνες από τις οποίες διεκδικεί μερίδιο η tesla. Αυτές πιο πολύ αφορούν στις πωλήσεις model S/X/roadster. Μπορούμε να υποθέσουμε, ότι για να αντιπροσωπεύουν οι παραπάνω "ακριβές" κατηγορίες ένα ποσοστό 4%, το οποίο αντιστοιχεί σε 3,4 εκ, τότε οι ακριβές υπό-κατηγορίες των SUV (model y) και midsize (model 3), στις οποίες αντιστοιχούν ποσοστά 43% και 36,2 εκ πωλήσεις, θα είναι αρκετά εκατομμύρια, μπορεί και πάνω από 10.
Whargoul Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν χρειάζεσαι όλες αυτές τις λεπτομέρειες. Η μέση τιμή πώλησης στις ΗΠΑ είναι $33-34 000, Στην ΕΕ 28000eur. Υποθέτουμε για το καλό του σεναρίου ότι και στην Κίνα είναι κάπου τόσο αν και το αμφιβάλλω καθώς οι τιμές των κινέζικων αυτοκινήτων είναι πάρα πολύ πιο χαμηλές. Υποθέτοντας μια γκαουσιανή γύρω από τη μέση τιμή $33000 με ένα SD της τάξης του 50%, τότε το 85% των πωλήσεων είναι κάτω από τις $50000. Αν το βάλεις και μέσα στα όρια της τιμής του model 3, το όριο 35-50k είναι το 30% της αγοράς ενώ το 50-75k είναι 15%. Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση ο αριθμός πωλήσεων των δυο group να είναι ίσος για να σου βγεί η μέση τιμή 50k. Το 66% των πωλήσεων του model , θα είναι κάτω από τις 50k, εκτός εάν απλά δεν ενδιαφέρει σε αυτή την κατηγορία τιμής και δεν έχει πωλήσεις. Και οι πιο πάνω τιμές είναι τελικές. Με τα έξτρα και τους φόρους. Και μιλάμε για model 3, σήμερα, με υποτιθέμενο σημερινό ρυθμό παραγωγής των 250k αυτοκινήτων και των 500k σε μερικούς μήνες. Οπότε model ΧYZ είναι εκτός αριθμών. Όπως εκτός πρέπει να βγουν SUV, αγροτικά κλπ από τις πωλήσεις που μπορεί να διεκδικεί το model 3. Υπάρχει λόγος που δεν είναι τα μισά αυτοκίνητα στους δρόμους καινούργια 5series, και Mercedes CLA, και ο λόγος δεν είναι ότι απλά δεν θέλει ο μέσος αγοραστής τέτοια αυτοκίνητα και περιμένει τα δικά της Tesla. Επεξ/σία 7 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul
Droulas13 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 Δεν θεωρώ τις πωλήσεις της tesla αντιπροσωπευτικές για να τις εντάξω στους μέσους όρους της αγοράς. Όπως το ίδιο συμβαίνει με την apple στα smartphone. Η μέση τιμή smartphone είναι ούτε 350 ευρώ, την ίδια ώρα που η μέση τιμή iphone είναι 600-800 ευρώ, δηλαδή τα διπλά! Και αυτό το καταφέρνει όχι με λίγα κομμάτια το χρόνο αλλά με 200 εκ πωλήσεις από τα 1,5 δις smartphone που πωλούνται ετησίως (13,3%). Μην ξεχνάς επίσης, ότι τα ηλεκτρικά έχουν και ένα premium στην τιμή λόγω 1ον) πιο οικονομικής λειτουργίας στην κίνηση και στα ανταλλακτικά και 2ον) έχουν καλύτερες τιμές μεταπώλησης (κυρίως τα tesla).
Whargoul Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2018 To Iphone έχει αυτή την τιμή. Δεν ξεκινά από τις 300 και επιλέγουν να πάρουν αυτό των 600-800. Εδώ μιλάς για αυτοκίνητο που θα ξεκινά από τις 35k, έτσι το όρισε η εταιρεία που θα το βγάλει, και με αυτό τον τρόπο δικαιολόγησε την ανάγκη για παραγωγή 500k αυτοκινήτων τον χρόνο, και εσύ επιμένεις ότι οι αγοραστές τις θα βρουν το 35k πολύ φθηνό και οι περισσότεροι θα προτιμήσουν να δώσουν επιπρόσθετα >50% της αρχικής του αξίας. Απλά δεν στέκει αυτή η σύγκριση που κάνεις. Αν μπορούσε να κάνει 250 000 πωλήσεις στην περιοχή των 50+ χιλιάδων με έξοδα αυτοκινήτου των 35k απλά δεν θα ασχολείτουν ούτε καν θεωρητικά να βγάλει την σειρά των 35k. Όπως κάνει και η Apple. Απλά δεν βγάζει φθηνή έκδοση του ιδίου μοντέλου γιατί μπορεί να πουλά πανάκριβα κάτι που της στοιχίζει λίγο. Δεν την ενδιαφέρουν οι 10πλάσιες πωλήσεις με ελάχιστο κέρδος και τεράστιο ρίσκο. Και αυτό το έκτισε και το απέδειξε με τα χρόνια και τις δεκαετίες. Δεν ξύπνησε ένα πρωί και είπε θα πουλώ πανάκριβα τα προϊόντα μου και όλοι θα τρέχουν να τα αγοράσουν. H apple ξεκίνησε την ιστορία της το 1975, όχι προχτές.
Fubar.gr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Υπάρχει κάποια αμφιβολία οτι ο χώρος των EV λυμαίνεται απο αμφιβόλου αξιοπιστίας επιχειρηματίες και αλεξιπτωτιστές? Faraday Future: Fisker: Fisker bankruptcy: Feds to lose $139 million on Fisker Automotive Nikola Motors:
Whargoul Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Οι τιμές της Nikola πάντως δεν είναι παράλογες σαν νούμερα και ουσιαστικά αυτό χρειάζεται εάν θα θέλεις να κάνεις τις βαριές μεταφορές υδρογόνο. To σημερινό capacity των ΗΠΑ είναι της τάξης του TW. H Nikola λεει για 350GWh την ημέρα, Αυτό είναι ισάξιο με 15GW 24/7. Δλδ το 1.5 % της ημερήσιας παραγωγικής ικανότητας. Ουσιαστικά σταθεροποιείς το δίκτυο τη νύχτα που υπάρχει μειωμένη ζήτηση άμα θες και μένει και περίσσευμα. Μην ξεχνάς ότι το υδρογόνο φυλάγεται και μεταφέρετε δεν είναι σαν τις μπαταρίες, τώρα θέλω να φορτίσω, τώρα θέλω την ισχύ από το δίκτυο. Οπότε έχεις πλήρη εκμετάλλευση των Peak Φορτίων των αιολικών και φωτοβολταϊκών πάρκων. 8τόνους υδρογόνου κάθε σταθμός σημαίνει ικανότητα καθημερινού γεμίσματος ~1600-2000 αυτοκινήτων αν το δεις με αυτή την οπτική. Η Νικολα δήλωσε ότι οι σταθμοί της θα είναι Public.
Ather Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Ενδιαφέρον άρθρο που δείχνει πόσο παλιά είναι η ιστορία της χρεωκοπίας αλλά και πόσο εύθραυστη η ισορροπία της εταιρίας. Πχ "Certainly, Tesla has had its share of near-death experiences. Musk is unusually open about discussing them. He often tells interviewers and audiences that he initially didn’t think Tesla would survive, because most new automakers don’t. By his reckoning, Tesla came within “a few days” of bankruptcy in December 2008 before landing another round of funding." https://www.sfgate.com/business/article/Did-Tesla-nearly-go-bankrupt-without-investors-6239762.php
sattack Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Ather είπε Ενδιαφέρον άρθρο που δείχνει πόσο παλιά είναι η ιστορία της χρεωκοπίας αλλά και πόσο εύθραυστη η ισορροπία της εταιρίας. Πχ "Certainly, Tesla has had its share of near-death experiences. Musk is unusually open about discussing them. He often tells interviewers and audiences that he initially didn’t think Tesla would survive, because most new automakers don’t. By his reckoning, Tesla came within “a few days” of bankruptcy in December 2008 before landing another round of funding." https://www.sfgate.com/business/article/Did-Tesla-nearly-go-bankrupt-without-investors-6239762.php Τοτε εβαλε τα τελευταια λεφτα που του ειχαν μεινει. Σκεφτοταν οτι επρεπε να τα βαλει ή στη spaceX(που ειχε 3 αποτυχημενες εκτοξευσεις) ή στην tesla, για να προσπαθησει να σωσει μια απο τις δυο. Τελικα τα μοιρασε και στις δυο. Το αποτελεσμα γνωστο. Παρεπιπτοντως, η spaceX πριν 3 ωρες εκανε live streaming την εκτοξευση-προσγειωση του block 5. Ηταν η πρωτη φορα προσγειωση στο εδαφος της δυτικης ακτης, 400 μετρα απο το σημειο εκτοξευσης. Ο συγκεκριμενος πυραυλος ειχε επαναχρησιμοποιηθει και την πρωτη φορα ειχε προσγειωθει στο drone πλοιο στη θαλασσα. Το live streaming εχει 11k likes και 134 thumbs down. Μαλλον ειναι οι ψαγμενοι που δεν τρωνε το κουτοχορτο του παπατζη. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από sattack Ορθογραφια 1
mechpanos Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 10 ώρες πριν, Whargoul είπε To Iphone έχει αυτή την τιμή. Δεν ξεκινά από τις 300 και επιλέγουν να πάρουν αυτό των 600-800. Εδώ μιλάς για αυτοκίνητο που θα ξεκινά από τις 35k, έτσι το όρισε η εταιρεία που θα το βγάλει, και με αυτό τον τρόπο δικαιολόγησε την ανάγκη για παραγωγή 500k αυτοκινήτων τον χρόνο, και εσύ επιμένεις ότι οι αγοραστές τις θα βρουν το 35k πολύ φθηνό και οι περισσότεροι θα προτιμήσουν να δώσουν επιπρόσθετα >50% της αρχικής του αξίας. Απλά δεν στέκει αυτή η σύγκριση που κάνεις. Αν μπορούσε να κάνει 250 000 πωλήσεις στην περιοχή των 50+ χιλιάδων με έξοδα αυτοκινήτου των 35k απλά δεν θα ασχολείτουν ούτε καν θεωρητικά να βγάλει την σειρά των 35k. Όπως κάνει και η Apple. Απλά δεν βγάζει φθηνή έκδοση του ιδίου μοντέλου γιατί μπορεί να πουλά πανάκριβα κάτι που της στοιχίζει λίγο. Δεν την ενδιαφέρουν οι 10πλάσιες πωλήσεις με ελάχιστο κέρδος και τεράστιο ρίσκο. Και αυτό το έκτισε και το απέδειξε με τα χρόνια και τις δεκαετίες. Δεν ξύπνησε ένα πρωί και είπε θα πουλώ πανάκριβα τα προϊόντα μου και όλοι θα τρέχουν να τα αγοράσουν. H apple ξεκίνησε την ιστορία της το 1975, όχι προχτές. Αυτό μαρκετιστικά που λέει ο Whargoul είναι σωστό. Αν δεις ότι θα έχεις target audience ικανού αριθμού να τα σκάσει για τα 50k, που θα σου αποφέρει την κερδοφορία που θέλεις, απλά δεν βγάζεις το 35k ποτέ στην αγορά, γιατί θα σου κανιβαλίσει αυτή την κερδοφορία.
Fubar.gr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 @Whargoul Ας βγάλει πρώτα η Nikola μερικά φορτηγά σε περιορισμένη κλίμακα για δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες μεταφορών (είναι προγραμματισμένο για το 2019) και βλεπουμε.
Whargoul Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Το αν θα υπάρχουν τόσα φορτηγά μέχρι το 2028 είναι άλλο θέμα. Αλλά αν υπάρχουν, αυτό που ανακοίνωσε δεν είναι παράλογο. + οι σταθμοί υδρογόνου της είναι puplic. Οπότε δεν χρειάζεται να είναι της Nikola τα φορτηγά. Για τους σταθμούς και τα electrolizer έχει συμφωνία και συνεργασία με την Nel Hydrogen. Την top εταιρεία στον κλάδο της που υπάρχει από το 1930! Το μοντέλο της δεν έχει καμιά σχέση με το κλειστό της tesla. Πχ στην Ελβετία η Hyundai έκλεισε συμφωνία για 1000 φορτηγά υδρογόνου. Η Anheuser-Busch έχει ήδη παραγγείλει 800 φορτηγά στην Nikola.
Droulas13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Σύμφωνα με την NHTSA αν θες να έχεις τις λιγότερες δυνατόν πιθανότητες να τραυματιστείς σε ένα αυτοκινητικό ατύχημα, τότε καλύτερα να είσαι μέσα σε ένα model 3 (ακολουθεί το model S και μετά το model X) 1
Whargoul Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, Droulas13 είπε Σύμφωνα με την NHTSA αν θες να έχεις τις λιγότερες δυνατόν πιθανότητες να τραυματιστείς σε ένα αυτοκινητικό ατύχημα, τότε καλύτερα να είσαι μέσα σε ένα model 3 (ακολουθεί το model S και μετά το model X) Just for the records, αυτό δεν είναι σύμφωνα με την NHTSA, αλλά σύμφωνα με τον Musk και την Tesla! (υπάρχει προϊστορία που ο musk διαστρέβλωσε τις ανακοινώσεις και πορίσματα της NHTSA) Αναφορά σε κείμενο At the time, Tesla CEO Elon Musk said that upcoming probability of injury statistics from NHTSA could show that the vehicle is even safer than what the star rating system shows. Tesla pulled the data from NHTSA and came to the conclusion that the Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive has achieved the lowest probability of injury of any vehicle ever tested by the road authority. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα