Προς το περιεχόμενο

Το thread της Tesla


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Θα απαντήσω σε εσένα γιατί όσο και να διαφωνούμε μπορούμε να κάνουμε μια κουβέντα της προκοπής. Με τον άλλον το τυπάκο δεν θα ασχοληθώ ξανά.

Αυτά που παρέθεσα, τα παρέθεσα για να δείξω, ότι δεν έχουν καμία σχέση οι πρώτες 84.000 πωλήσεις του model 3 (όσες δηλαδή έχει κάνει μέχρι σήμερα) με τις επόμενες 84.000 και αυτές με τις επόμενες 84.000 κλπ. Όπως δεν είχαν καμία σχέση οι πωλήσεις των πρώτων 5.000 model s, με τις επόμενες 5.000 και αυτές με τις επόμενες 5.000.

Οπότε ο ισχυρισμός "αφού με 100.000 πωλήσεις ένα χρόνο τώρα δεν έχεις κερδοφορία, τότε δεν θα έχεις ποτέ" δεν ευσταθεί.

ΥΓ. Αναλογικά η κατάσταση στο 2ο τρίμηνο του 2018 ήταν πολύ καλύτερη από το 4ο τρίμηνο του 2012.

Το 4ο του 2012 είχε 90 εκ. ζημίες στα 306 εκ. έσοδα. Δηλαδή για κάθε 1 εκ που εισέπραττε έχανε τελικά 290 χιλιάδες.

Το 2ο του 2018 είχε 742 εκ ζημίες στα 4.002 εκ έσοδα. Δηλαδή για κάθε 1 εκ που εισέπραττε έχανε τελικά 185 χιλιάδες.

Ναι ωραία. Οι αρχικές και οι τελικές πωλήσεις προφανώς δεν έχουν καμιά σχέση από μόνες τους. Όμως μην ξεχνάς κάτι ακόμα. α) πρέπει να υπάρχουν όχι μόνο σταθερές, αλλά πολύ περισσότερες πωλήσεις model 3 για τα υπόλοιπα 6-10 χρόνια που θα κρατήσεις το μοντέλο, ικανές για να δικαιολογήσουν όχι μόνο 5000/εβδομάδα, αλλά 10 000, και με τιμή 35k και όχι 60+. Αυτό είναι ένα μεγάλο IF.

β) μαζί με τις πωλήσεις, πρέπει να κατασκευαστούν, να επανδρωθούν και να οργανωθούν ΑΜΕΣΑ service centres για αρκετές χιλιάδες αυτοκίνητα, διάσπαρτα στην Αμερική (και τον υπόλοιπο κόσμο σε ένα βαθμό) που δεν είναι ούτε εύκολη και ούτε φθηνή υπόθεση. Ειδικά εάν επιμένει ο Musk να είναι όλα εντός tesla. Οι υπόλοιπες εταιρείες μπορούν να κινούνται σε αυτό το gross margin γιατί απλά δεν έχουν αυτά τα έξοδα. Έχουν ήδη κάνει αυτές τις επενδύσεις. 

Μπορεί αναλογικά να φαίνονται καλύτερα ανά αυτοκίνητο, αλλά η κατάσταση δεν είναι η ίδια για να υπάρχει σύγκριση. Δεν είχε την SolarCity που είναι ζημιά, και δεν είχε συγκεκριμένες υποχρεώσεις με συγκεκριμένες ημερομηνίες και συγκεκριμένα νούμερα. ΤΟ 2012 μπορούσε να "πουλά" ελπίδα και μέλλον χωρίς τεράστιες άμεσες υποχρεώσεις, τις οποίες τώρα πρέπει να τις αντιμετωπίσει. 

Αυτό είναι τεράστια διαφορά, ειδικά όταν εδώ και 1+ χρόνο επιμένει ότι δεν θα πάρει άλλα λεφτά. Strictly speaking, ουσιαστικά λέει πως θα βρει 2+ δις ίδια έσοδα μέχρι το τέλος του χρόνου αλλιώς θα προτιμήσει να χρεοκοπήσει. Με αυτή του τη αχρείαστη δήλωση και επιμονή, έβαλε μεγάλο παλλούκι στα οπίσθια της Τεσλα. + τους τελευταίους μήνες το μόνο που κάνει είναι να εκνευρίζει και να διώχνει σοβαρούς επενδυτές την στιγμή που τους χρειάζεται the most. Αυτοί δεν έχουν και τρομερή υπομονή, ειδικά όταν εδώ και ένα χρόνο μόνο ζημιές έχουν. Θα φύγουν να επενδύσουν αλλού, ειδικά εάν στέκουν αρκετές αρνητικές εκκρεμότητες. Έχουν να δώσουν εξηγήσεις στους πελάτες τους. Δεν μπορούν να υποστηρίζουν την Τεσλα για το mission της και τις προσωπικές ανησυχίες του κάθε ενός.  

Αν με την χθεσινή του βλακεία η SEC ακυρώσει τον διακανονισμό, ή ακυρώσει ο δικαστή τον διακανονισμό, προφανώς καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει με τα οικονομικά και τους επενδυτές. Το πιο πιθανό θα ξεκινήσει εμφύλιος μέσα στην Τεσλα.

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αλλα νεα η μετοχη οδευει προς χαμηλο 6μηνου. Περιεργο αφου και τα νουμερα της Δευτερας ηταν εξαισια κατα καποιους εδω μεσα, και το M3 θα καταστησει κερδοφορο την εταιρεια κατα καποιον εδω μεσα, και το Q3 θα εχει τετοια κερδοφορια που θα τριβουμε τα ματια μας κατα καποιους εδω μεσα και εν τελει ολα ειναι μια συνομωσια των σορτακηδων οι οποιοι θα συνθλιβουν συντομα κατα τον Λοννυ.

Προσωπικα στο τελος του "λαμπρου" αυτου Q3 περιμενα την μετοχη πανω απο 350 σταθερα... Απο την αλλη με τη μετοχικη βαση της tesla τα πραγματα ειναι απροβλεπτα. Μπορει ας πουμε να εχει πτωτικη ταση μια μερα που θα ανακοινωσει κερδοφορια (εστω και fake) και να βαρεσει limit up μια αλλη μερα που ο Musk θα βγει και θα δηλωσει οτι εχει ηδη σχεδιασει ενα tesla που θα πεταει και θα κολυμπαει και θα το εχει σε mass production το πολυ εως τα τελη του '18...

 

ΥΓ.5μυρια δολλαρια εγιναν ηδη trade κατα την πρωτη ωρα συναλλαγων. Ρητορικο το ερωτημα: Ποιος ειναι στην απεναντι πλευρα του trade;

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.

Επειδή τους στόχους παραγωγής τους έπιασε μένει να δούμε και τα κέρδη. Αν σημειώσει ικανοποιητική κερδοφορία το παιχνίδι τελείωσε, διαφορετικά θα χρειαστεί κρατική βοήθεια. Οι σορτάκιδες χτυπάνε τους ευαίσθητους, ακόμη και καλό προϊόν να βγάζει κανείς, δε θα ασχοληθούν με την apple που έχει ένα σκασμό κέρδος. 

Δημοσ.

H Apple είναι η πιο shorted εταιρεία στις ΗΠΑ και η Αμαζον δεύτερη.  Απλά οι CEO τους δεν βγαίνουν μέρα παρά μέρα να κατηγορούν τους short για όλα τους τα προβλήματα και να "πωρώνουν" τους ακολούθους τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η σημερινη πορεια της μετοχης (-6% μεχρι στιγμης με πτωτικη πορεια) αποδεικνυει οτι ο Musk απο το twitter του συνεχιζει να την χειραγωγει κατα βουληση. Φανταζομαι οτι ουτε αυτο θα αφησει αδιαφορο το SEC, ειδικα επειτα απο το settlement για το οποιο το SEC δεχτηκε σκληρη κριτικη τυπου οτι ηταν πολυ επιεικες με τον Λοννυ. Φαινεται οτι οχι απλα δικαιωνονται αυτοι που το ειπαν, αλλα ο Musk φροντισε να το αποδειξει αμεσα.

Μεχρι βεβαια να επεμβει το SEC ισως εχει προλαβει να επεμβει το ιδιο το board. -6% σε μια μερα απο τα τιτιβισματα ενος ανισοροπου ειναι too much ειδικα μετα απο οσα εχουν ηδη προηγηθει, οσα εκκρεμουν και οσες προσδοκιες δεν εκπληρωνονται. Οσο στοκοι κι αν ειναι στο board, επειδη στο τελος της ημερας παιζουν τις περιουσιες τους, δεν μπορει να ανεχονται τον Λοννυ να παιζει καθημερινα με τις τσεπες τους κατ'αυτον τον τροπο.

 Το νεο στοιχειο που μαθαινουμε απο χθες, ειναι οτι ο Λοννυ γραφει εκει που δεν πιανει μελανι τις αρχες, τους νομους και τις συμφωνιες που κανει, ενω φυσικα δεν τηρει και το λογο του. Βεβαια, δεν ειναι και τοσο νεα αυτα, απλα τωρα τα βλεπουμε με τον πιο αμεσο και εξωφθαλμο τροπο.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Ναι ωραία. Οι αρχικές και οι τελικές πωλήσεις προφανώς δεν έχουν καμιά σχέση από μόνες τους. Όμως μην ξεχνάς κάτι ακόμα. α) πρέπει να υπάρχουν όχι μόνο σταθερές, αλλά πολύ περισσότερες πωλήσεις model 3 για τα υπόλοιπα 6-10 χρόνια που θα κρατήσεις το μοντέλο, ικανές για να δικαιολογήσουν όχι μόνο 5000/εβδομάδα, αλλά 10 000, και με τιμή 35k και όχι 60+. Αυτό είναι ένα μεγάλο IF.

Δεν θα φτάσει ΠΟΤΕ κατά μέσο όρο να πουλιέται 35.000, όπως δεν έχουν φτάσει τα S/Χ να πουλιούνται 77.000 και 83.000 αντίστοιχα. Για την ακρίβεια πουλιούνται κατά μέσο όρο τουλάχιστον 95.000. Το model 3 θα φτάσει πολύ σταδιακά κοντά στα 50.000 αλλά δεν νομίζω να πέσει πιο κάτω.

4 ώρες πριν, Whargoul είπε

 

Αυτό είναι τεράστια διαφορά, ειδικά όταν εδώ και 1+ χρόνο επιμένει ότι δεν θα πάρει άλλα λεφτά. Strictly speaking, ουσιαστικά λέει πως θα βρει 2+ δις ίδια έσοδα μέχρι το τέλος του χρόνου αλλιώς θα προτιμήσει να χρεοκοπήσει.

Έχει δηλώσει, ότι δεν θέλει άλλα χρήματα μέσα στο 2018 συγκεκριμένα, όχι για αργότερα. Προφανώς θέλει πρώτα να επιδείξει 2 σερί κερδοφόρα τρίμηνα για να δανειστεί με καλύτερους όρους.

Να σου θυμίσω, ότι οι αναλυτές από τον Μάιο επιμένουν, ότι η tesla δεν θα βγάλει το 2018 χωρίς να μαζέψει χρήμα από τις αγορές και ο musk έλεγε, ότι θα τα καταφέρει. Έχουν περάσει 5 μήνες, μας μένουν λιγότερο από 3 και από ότι φαίνεται το 2018 θα τελειώσει με την tesla να μην χρειάζεται χρήματα. Το πρώτο μεγάλο παλούκι έρχεται Μάρτιο του 2019 και είναι 920 εκ. Αρχές Φεβρουαρίου θα παρουσιάσει το 4ο τρίμηνο του 2018 και συνολικά το έτος. Θα έχει ένα μήνα να τα μαζέψει από την αγορά.

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν θα φτάσει ΠΟΤΕ κατά μέσο όρο να πουλιέται 35.000, όπως δεν έχουν φτάσει τα S/Χ να πουλιούνται 77.000 και 83.000 αντίστοιχα. Για την ακρίβεια πουλιούνται κατά μέσο όρο τουλάχιστον 95.000. Το model 3 θα φτάσει πολύ σταδιακά κοντά στα 50.000 αλλά δεν νομίζω να πέσει πιο κάτω.

Μια χαρά μπορεί να φτάσει να πουλιέται κοντά στις 35-40. Μην ξεχνάς ότι αλλάζει group οικονομικών δυνατοτήτων. Αυτός που μπορούσε να δώσει 10k έξτρα στις 50 000, δλδ +20%, το αντιστοίχο ποσό είναι 6-7000 + σε τέτοιο επίπεδο δεν δίνεις 20% της αξίας σε έξτρα. Πλέων δεν προορίζεται για πωρωμένους που θα βάλουν και υποθήκη το σπίτι τους για να το πάρουν. Εάν δεν πουλιέται κοντά στις 35, τότε απλά δεν είναι ένα φτηνό αμάξι που προορίζεται για "όλους" όπως πλασαρίστηκε, οπότε απέτυχε εξ ορισμού σε αυτό το κομμάτι.

Τον Μάρτιο θα πρέπει να έχουν ήδη πληρωθεί τα λεφτά καθώς λήγουν τέλος του Φλεβάρη. Έδωσε άλλα 500 εκατομμύρια αυτό το τρίμηνο οπότε 1.7 δις έχει αποθεματικό, και πρέπει να δώσει το ~1! Το αν θα χρειαστεί τα λεφτά 30/12/2018  ή 1/1/2019 είναι λεπτομέρεια. + Μην ξεχνάς ότι ακόμα παίζουν τα οικονομικά δυο τριμήνων. Κάλλιστα μπορεί να έφαγε άλλα 500 εκατομιρια από το αποθεματικό το τρίμηνο που πέρασε. Τίποτα δεν είναι τελειωμένο σε αυτό το θέμα, ειδικά τώρα που τα έκανε και επισήμως σκ@τ@ πατέ! 

Να παρακαλά να μην αρχίσουν να τραβούν μηνύσεις προς το συμβούλιο της Τεσλα ότι απέτυχαν να προστατεύσουν τους επενδυτές που είναι ο σκοπός τους, γιατί εκεί να δεις πανηγύρι όταν θα έχουν νομικές συνέπειες όλοι του συμβουλίου για τις πράξεις του Musk

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Whargoul είπε

H Apple είναι η πιο shorted εταιρεία στις ΗΠΑ και η Αμαζον δεύτερη.  Απλά οι CEO τους δεν βγαίνουν μέρα παρά μέρα να κατηγορούν τους short για όλα τους τα προβλήματα και να "πωρώνουν" τους ακολούθους τους.

Δε νομίζω. πχ η apple έχει το 1% σορταρισμένο ενώ η tesla το 20%

http://www.wsj.com/mdc/public/page/2_3062-nasdaqshort-highlites.html

https://www.nasdaq.com/symbol/tsla/stock-report

https://www.nasdaq.com/symbol/aapl/stock-report

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ather είπε

Δε νομίζω. πχ η apple έχει το 1% σορταρισμένο ενώ η tesla το 20%

Το "σκορ" στο σορτάρισμα πάει με το συνολικό ποσό του bet εναντίων μιας εταιρείας, όχι με το ποσοστό των μετοχών που είναι σορταρισμένες. 

Αναφορά σε κείμενο

S3 Partners says Apple was the most shorted company at $9.8 billion, ahead of Amazon, Tesla, and Alphabet

 

Το ποσοστό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, καθώς ουσιαστικά το μεγάλο ποσοστό της tesla δείχνει ότι ούτε οι Long έχουν εμπιστοσύνη στην εταιρεία και ουσιαστικά γυρεύουν από αλλού να βγάλουν τα σπασμένα. Οι μετοχές που σοτάρονται, δανείζονται από τους Long στους shorts (παίρνουν "τόκο" από τον δανεισμό). Οπότε ουσιαστικά ο Musk από τους Long πρέπει να ζητήσει εξηγήσεις καθώς αυτοί ταΐζουν τα κοράκια  και όχι να φταίει τα κοράκια που ήρθαν.  Το μεγάλο πέσιμο της μετοχής οφείλεται στις μαζικές πωλήσεις των Long.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Μια χαρά μπορεί να φτάσει να πουλιέται κοντά στις 35-40. Μην ξεχνάς ότι αλλάζει group οικονομικών δυνατοτήτων. Αυτός που μπορούσε να δώσει 10k έξτρα στις 50 000, δλδ +20%, το αντιστοίχο ποσό είναι 6-7000 + σε τέτοιο επίπεδο δεν δίνεις 20% της αξίας σε έξτρα. Πλέων δεν προορίζεται για πωρωμένους που θα βάλουν και υποθήκη το σπίτι τους για να το πάρουν.

Εάν δεν πουλιέται κοντά στις 35, τότε απλά δεν είναι ένα φτηνό αμάξι που προορίζεται για "όλους" όπως πλασαρίστηκε, οπότε απέτυχε εξ ορισμού σε αυτό το κομμάτι.

Δεν είπα, ότι δεν θα πουλιέται model 3 με 35.000. Είπα, ότι ο μέσος όρος θα είναι 50.000+. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό (το ότι θα πουλιέται 50.000+ μέσο όρο) συνιστά "αποτυχία" στο κομμάτι του πως πλασαρίστηκε. Θα το πάρει και αυτός που το θέλει απλώς με 35.000, θα το πάρει και αυτός που το θέλει με κάποια έξτρα στις 50.000, θα το πάρει και αυτός που θέλει όλα τα έξτρα με 60.000+

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Τον Μάρτιο θα πρέπει να έχουν ήδη πληρωθεί τα λεφτά καθώς λήγουν τέλος του Φλεβάρη.

Για την ακρίβεια πρέπει να πληρωθούν 1η Μαρτίου. Δηλαδή 1 περίπου μήνα από την παρουσίαση του 4ου τριμήνου. Και μάλιστα δεν είναι απαραίτητο ότι θα πληρωθούν cash. Αν η μετοχή έχει πιάσει τα 360 δολάρια, θα μπορέσει να πληρωθεί με έκδοση νέων μετοχών.

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Έδωσε άλλα 500 εκατομμύρια αυτό το τρίμηνο οπότε 1.7 δις έχει αποθεματικό, και πρέπει να δώσει το ~1! Το αν θα χρειαστεί τα λεφτά 30/12/2018  ή 1/1/2019 είναι λεπτομέρεια. + Μην ξεχνάς ότι ακόμα παίζουν τα οικονομικά δυο τριμήνων. Κάλλιστα μπορεί να έφαγε άλλα 500 εκατομιρια από το αποθεματικό το τρίμηνο που πέρασε. Τίποτα δεν είναι τελειωμένο σε αυτό το θέμα, ειδικά τώρα που τα έκανε και επισήμως σκ@τ@ πατέ! 

Το ξέρω, ότι δεν είναι τίποτα τελειωμένο. Ας περιμένουμε να δούμε έστω πως έκλεισε αυτό το τρίμηνο, να δούμε τι guidance θα δώσει για το 4ο τρίμηνο και βλέπουμε. Μπορεί να μας εκπλήξει ευχάριστα στο θέμα της ρευστότητας.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Δεν είπα, ότι δεν θα πουλιέται model 3 με 35.000. Είπα, ότι ο μέσος όρος θα είναι 50.000+. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό (το ότι θα πουλιέται 50.000+ μέσο όρο) συνιστά "αποτυχία" στο κομμάτι του πως πλασαρίστηκε. Θα το πάρει και αυτός που το θέλει απλώς με 35.000, θα το πάρει και αυτός που το θέλει με κάποια έξτρα στις 50.000, θα το πάρει και αυτός που θέλει όλα τα έξτρα με 60.000+

Για την ακρίβεια πρέπει να πληρωθούν 1η Μαρτίου. Δηλαδή 1 περίπου μήνα από την παρουσίαση του 4ου τριμήνου. Και μάλιστα δεν είναι απαραίτητο ότι θα πληρωθούν cash. Αν η μετοχή έχει πιάσει τα 360 δολάρια, θα μπορέσει να πληρωθεί με έκδοση νέων μετοχών..

Είναι αποτυχία επειδή δεν θα εξυπηρετεί τον σκοπό του, δεν είναι αυτοκίνητο που το αγοράζει η μεσαία τάξη, άρα δεν απέδειξε ότι τα BEV μπορούν να αγοραστού από τους πάντες. Δεν σημαίνει κι όλας ότι θα είναι αποτυχία σαν αυτοκίνητο. Πλασαρίστηκε σαν mass produced, affordable electric car. Το affordable το έχασε ήδη από όταν ανακοινώθηκε ότι θα κοστίζει $35000+ αλλά anw. 

+ αυτό δεν στέκει αν βάλεις τα νούμερα κάτω. Μιλάμε για 5000 αυτ/εβδομάδα, και υποτίθεται θα έπρεπε από τέλος του 2018 10000/week. Δλδ 250-500 000 αυτοκίνητα τον χρόνο.  Απλά δεν υπάρχει οικονομική τάξη για να κάνει τόσες πωλήσεις σε αυτοκίνητα των $50-70 000. Αναγκαστικά οι περισσότερες πωλήσεις θα είναι μικρής τιμής, καθώς οι $35 000 είναι ήδη μεγάλο ποσό για τη μάζα του πληθυσμού.

Προσωπικά ψηλοαμφιβάλλω εάν καταφέρει να ξεπεράσει σταθερά τα $360 για να γλιτώσει τα cash.  + το μεγάλο του πρόβλημα πλέων είναι ότι μπορεί να μην του δίνουν τα λεφτά ακόμα και αν τα ζητήσει ή ο τόκος να είναι τεράστιος. Ειδικά εάν είναι ακόμα ανοικτές οι υποθέσεις με την SEC.  Και όλα αυτά εάν δεν γίνουν χειρότερα τα πράγματα. Η κοτσάνα που έκανε σήμερα είναι η χειρότερη ever και πιστεύω θα έχει τρομερές συνέπειες στην Tesla. Ούτε καν η electrek δεν τόλμησε να την σχολιάσει. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Whargoul είπε

Το "σκορ" στο σορτάρισμα πάει με το συνολικό ποσό του bet εναντίων μιας εταιρείας, όχι με το ποσοστό των μετοχών που είναι σορταρισμένες. 

Αλλά το να λες ότι ο Bezos φτώχυνε χθες περισσότερο από 1000 μεροκαματιάριδες που μόλις απολύθηκαν, επειδή έχασε μεγαλυτερο συνολικό ποσό αν και τεχνικά σωστό χωλαίνει ως προς τη λογική του. Ακόμη και έτσι η Tesla πάλι ήταν πρώτη (κατά απόλυτη τιμή) πριν λίγο καιρό. Πες μου πότε σε ρώτησε η τράπεζα τελευταία φορά όταν δάνειζε (με μόχλευση επί 10) τις καταθέσεις σου. Ο δανεισμός ως προς τους short sellers γίνεται κατά κύριο λόγο από funds. Ακόμη και μετοχές να πάρεις ως απλός πολίτης  από διάφορες υπηρεσίες θα πρέπει να έχεις custodian λογαριασμό για να μην μπορούν να τις δανείσουν αλλού, αλλά ποιος το ψάχνει να ανοίξει τέτοιους λογαριασμούς. Κατά τα άλλα https://www.thebalance.com/auto-industry-bailout-gm-ford-chrysler-3305670 προσωπική εκτίμηση, επειδή τεχνολογικά προηγείται, αν χρειαστεί θα γίνει διάσωση.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Whargoul είπε

Είναι αποτυχία επειδή δεν θα εξυπηρετεί τον σκοπό του, δεν είναι αυτοκίνητο που το αγοράζει η μεσαία τάξη, άρα δεν απέδειξε ότι τα BEV μπορούν να αγοραστού από τους πάντες. Δεν σημαίνει κι όλας ότι θα είναι αποτυχία σαν αυτοκίνητο. Πλασαρίστηκε σαν mass produced, affordable electric car. Το affordable το έχασε ήδη από όταν ανακοινώθηκε ότι θα κοστίζει $35000+ αλλά anw. 

 

affordable ELECTRIC car μην το ξεχνας αυτο...πρεπει να το συγκρινεις με τα αλλα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ!!!
Αλλιως μπορω να συγκρινω ενα αλογο των 2000ευρο με οποιοδηποτε "οικονομικο" αυτοκινητω των 10-12 χιλιαδων ευρο και να βγαλω τα ιδια συμπερασματα για τους κινητηρες εσωτερικης καυσης...

Οταν λοιπον πολλοι αρχισουν να φτιαχνουν ηλεκτρικα και τα πουλανε 15-20-25 χιλιαρικα και η TESLA ακομα 50, τοτε θα πουμε μας κοροιδεψε...Οσο δεν υπαρχει ανταγωνισμος η ειναι σχεδον μηδενικος δεν μπορεις να κανεις συγκρισεις...

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ather είπε

Αλλά το να λες ότι ο Bezos φτώχυνε χθες περισσότερο από 1000 μεροκαματιάριδες που μόλις απολύθηκαν, επειδή έχασε μεγαλυτερο συνολικό ποσό αν και τεχνικά σωστό χωλαίνει ως προς τη λογική του. Ακόμη και έτσι η Tesla πάλι ήταν πρώτη (κατά απόλυτη τιμή) πριν λίγο καιρό. Πες μου πότε σε ρώτησε η τράπεζα τελευταία φορά όταν δάνειζε (με μόχλευση επί 10) τις καταθέσεις σου. Ο δανεισμός ως προς τους short sellers γίνεται κατά κύριο λόγο από funds. Ακόμη και μετοχές να πάρεις ως απλός πολίτης  από διάφορες υπηρεσίες θα πρέπει να έχεις custodian λογαριασμό για να μην μπορούν να τις δανείσουν αλλού, αλλά ποιος το ψάχνει να ανοίξει τέτοιους λογαριασμούς. Κατά τα άλλα https://www.thebalance.com/auto-industry-bailout-gm-ford-chrysler-3305670 προσωπική εκτίμηση, επειδή τεχνολογικά προηγείται, αν χρειαστεί θα γίνει διάσωση.

Σου λέω πως οι οικονομικοί αναλυτές κρατούν το σκορ στο πως θεωρείται η ποιο short εταιρεία. Από κει και πέρα δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό. Τώρα εάν τα funds δανείζουν στους short,  ή οι μεροκαματιάριδες είναι άλλη υπόθεση. Το σημαντικό είναι ότι οι μακροπρόθεσμοι επενδυτές της τεσλα τους τα δανείζουν γιατί απλά η Tesla δεν τους έδωσε ούτε και cent μέρισμα από την μέρα που ιδρύθηκε καθώς δεν έβγαλε ούτε λεπτό κέρδος. Εάν τα Funds βγάζαν λεφτά από το μέρισμα, δεν θα είχαν κανένα λόγο να δανείσουν στους shorts και να κτυπήσουν τα κέρδη τους όπως γίνεται και στις υπόλοιπες εταιρείες. 

Για να γίνει διάσωση, πρέπει να μην βρεθεί κανένας ενδιαφερόμενος να την αγοράσει (κάποιος θα βρεθεί όπως την διέσωσε παλιά η Daimler) και 2) ποιο σημαντικό, χρειάζεσαι "φίλους" από μέσα που απ ότι φαίνεται ο Musk νομίζει πως δεν χρειάζεται αφού τους κοροϊδεύει όλους.  + τους διέσωσαν γιατί από αυτούς εξαρτώταν 1 εκατομμύριο δουλειές. Το ότι τεχνολογικά προηγείται, δεν σημαίνει κάτι για την κυβέρνηση (δεν φαίνεται να ενδιαφέρετε το Υπουργείο άμυνας) και δεν υπάρχει και τίποτα που να λέει ότι όντως προηγείται τεχνολογικά κιόλας.  Θα προηγείτο τεχνολογικά εάν ήταν κοντά στο να βγάλει solid state μπαταρίες ή ιόντων νατρίου, που δεν διάβασα ποτέ κάτι που να δείχνει ότι ασχολείται με αυτές. 

 

2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

affordable ELECTRIC car μην το ξεχνας αυτο...πρεπει να το συγκρινεις με τα αλλα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ!!!
Αλλιως μπορω να συγκρινω ενα αλογο των 2000ευρο με οποιοδηποτε "οικονομικο" αυτοκινητω των 10-12 χιλιαδων ευρο και να βγαλω τα ιδια συμπερασματα για τους κινητηρες εσωτερικης καυσης...

Οταν λοιπον πολλοι αρχισουν να φτιαχνουν ηλεκτρικα και τα πουλανε 15-20-25 χιλιαρικα και η TESLA ακομα 50, τοτε θα πουμε μας κοροιδεψε...Οσο δεν υπαρχει ανταγωνισμος η ειναι σχεδον μηδενικος δεν μπορεις να κανεις συγκρισεις...

Αυτό που λές είναι  more affordable, όχι affordable.

ICE, Ηλεκτρικά, πυραυλοκίνητα, με άχυρο ή με σκοτεινή ενέργεια, το affordable είναι affordable. Ένα άλογο των 2000 ευρώ είναι affordable. Μια Bentley δεν είναι. Affordable δεν σημαίνει ποιο φθηνό σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά αλλά affordable για τις οικονομικές δυνατότητες του πληθυσμού. Εάν όλα τα ηλεκτρικά πουλιούνται στις 30+ χιλιάδες, απλά δεν είναι κανένα affordable. To leaf πουλιέται στις $29900 και δεν πλασαρίστηκε σαν affordable. Η Τεσλα το πάσαρε σαν affordable αρχικά (και όχι the most/more affordable που σημαίνει απλά <$70000) χωρίς να δώσει τιμή, δημιούργησε όλο το hype, και μετά είπε θα ξεκινά από $35 000. Τώρα 1+ χρόνο στην παραγωγή και ξεκινά από 49.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...