YourTrueLegend Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Σε αλλα νεα μια που ο Musk και η Tesla επιτυγχανουν στοχους, κλεβουν ψωμια, και ειναι ασταματητοι, ας δουμε και τι γινεται με εκεινο το μεγαλεπιβολο project ηλιακων κεραμυδιών που το ακουμε απο το 2016. Το αναφερω επι τη ευκαιρια , διοτι μερικους μηνες πριν, ο satattack πιθανως να ειχε αλλαξει 2-3 πληκτρολογια απο τα σεντονια που εγραψε μιλωντας μας για την μεγαλη Tesla, τον μεγαλυτερο Musk και την ακομα μεγαλυτερη καινοτομια-project του με τα ηλιακα κεραμυδια. Οπου παλι αποκαλουσε αργοσχολους και αποτυχημενους απο την ασημαντη ζωουλα τους αυτους που ηταν σκεπτικοι απεναντι στις υποσχεσεις του Λοννυ. Για να δουμε λοιπον: https://www.cnbc.com/2018/09/24/tesla-solar-roof-tiles-where-are-they.html
sal123 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Επειδή διακρίνω μια ένταση τελευταία, κανείς δεν αναγκάζει κανένα να μπει εδώ και κανείς δεν προσηλυτίζει κανένα.. Όλες οι απόψεις δεκτές αλλά νομίζω δεν χρειάζονται ειρωνείες και περιττά σχόλια. Επί του θέματος, πέρα από τις πωλήσεις ξέρουμε πότε θα βγουν τα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 7 ώρες πριν, sattack είπε Και εχουν δηλωση στελεχους της BMW να αναφερεται ονομαστικα στην Tesla που κοβει πωλησεις απο τους αλλους και ποσο ευχαριστημενοι ειναι στη BMW που αυτοι δεν εχουν χασει πωλησεις. χαχαχ πολυ καλη διαφημιση για την BMW αλλα χωρις στοιχεια επειδη το ειπε ενας δεν λεει κατι...
Fubar.gr Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 21 ώρες πριν, Droulas13 είπε Την κρίνεις ανεπαρκή γιατί μετά από αλλεπάλληλες επιταχύνσεις από τα 100 στα 200 χλμ/ω θέλει μία στις τόσες λίγα δεύτερα για να ψυχθεί; Πολύ hate διαπίστωση. Το κρίνω ανεπαρκές σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα ICE, τα οποία δέν έχουν αυτό το πρόβλημα. 21 ώρες πριν, Droulas13 είπε Μάλλον λέει ψέματα γιατί (ενώ δεν έχει δικό της δίκτυο) ο συγκεκριμένος ταχυφορτιστής που δοκιμάστηκε είναι ο ταχύτερος που υπάρχει. Ο ταχυφορτιστής αυτός είναι ο ταχύτερος με προυποθέσεις. Δίνει μέγιστη ισχύ 350KW στα 900-1000 Volt. Αν η μπαταρία δέν δουλεύει σε αυτές τις τάσεις τότε θα πέσει σε κάποιο mode χαμηλότερης φόρτισης, το οποίο μπορεί να είναι πιό αργό απ ότι με ένα λιγότερο ισχυρό φορτιστή, ο οποίος όμως είναι απόλυτα συμβατός με το αυτοκίνητο. Είναι σαν να πάρεις ταχυφορτιστή της Apple για να φορτίσεις Samsung. Το πιό πιθανό είναι οτι θα κάνει αργή φόρτιση. 18 ώρες πριν, sattack είπε Και η κουτση Μαρια ξερει οτι οι χρηματαγορες εχουν φουσκωσει με τα QE και ανα πασα στιγμη υπαρχει κινδυνος για κραχ. Αυτο τι σχεση εχει με το γεγονος οτι αυτη τη στιγμη η Tesla κανει στην Αμερικη παρομοιο αριθμο πωλησεων ανα 1 μοντελο και το ιδιο revenue με 2 μοντελα μαζι στα sedan με την Toyota και την Ηοnda? Καμμια απολυτως σχεση. Γιατί δέν είναι καθόλου λογικό ή βιώσιμο τα ακριβά αυτοκίνητα να πουλάνε πιό πολλά κομμάτια απο τα φτηνά (οποιασδήποτε μάρκας). Αυτό δείχνει οτι δανείζονται πολύ πέρα απο τις οικονομικές τους δυνατότητες για να αγοράσουν αυτά τα αυτοκίνητα, πιθανόν θεωρώντας οτι το bull market θα συνεχίσει για πάντα. Και αυτό είναι κάτι που το παραδέχονται και οι ίδιοι, και το αποκαλούν #TeslaStretch
Droulas13 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Ο ταχυφορτιστής αυτός είναι ο ταχύτερος με προυποθέσεις. Δίνει μέγιστη ισχύ 350KW στα 900-1000 Volt. Αν η μπαταρία δέν δουλεύει σε αυτές τις τάσεις τότε θα πέσει σε κάποιο mode χαμηλότερης φόρτισης, το οποίο μπορεί να είναι πιό αργό απ ότι με ένα λιγότερο ισχυρό φορτιστή, ο οποίος όμως είναι απόλυτα συμβατός με το αυτοκίνητο. Είναι σαν να πάρεις ταχυφορτιστή της Apple για να φορτίσεις Samsung. Το πιό πιθανό είναι οτι θα κάνει αργή φόρτιση. Από το site της jaguar: "PUBLIC CHARGING The best way to get a quick top up of your battery’s charge for those long journeys is with DC chargers – a typical 50kW charger can deliver up to 270km (168 miles) of range per hour*. As the public charging infrastructure improves, I‑PACE will be equipped to accept up to a 100kW DC charge rate. This means you can easily add 100km (62 miles) of range in just 15 minutes. Depending upon the service provider, public AC chargers can have a range of outputs. You can also find convenient charging points at places you may want to stay for several hours – or even overnight – including local shopping centres, hotels and gyms. Simply pull up, plug in, then go enjoy yourself. Jaguar have authorised public charging partnerships for all markets in which I‑PACE is available. *A DC rapid charger provides large amounts of energy in a short amount of time. The charging rate decreases as the battery reaches full capacity, therefore, in most cases it is quicker to rapid charge up to 80 percent capacity or for the extended range required "
sattack Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Γιατί δέν είναι καθόλου λογικό ή βιώσιμο τα ακριβά αυτοκίνητα να πουλάνε πιό πολλά κομμάτια απο τα φτηνά (οποιασδήποτε μάρκας). Αυτό δείχνει οτι δανείζονται πολύ πέρα απο τις οικονομικές τους δυνατότητες για να αγοράσουν αυτά τα αυτοκίνητα, πιθανόν θεωρώντας οτι το bull market θα συνεχίσει για πάντα. Και αυτό είναι κάτι που το παραδέχονται και οι ίδιοι, και το αποκαλούν #TeslaStretch 1ον) δεν μπαινουν ολοι στην ιδια κατηγορια. Υπαρχουν και τετοιοι που δανειζονται περισσοτερο απο οτι θα επρεπε, υπαρχουν κι αλλοι που μπορουσαν και πριν αλλα αποφασιζουν να ανεβουν κατηγορια τωρα, ή που αγοραζαν μονο μεταχειρισμενα πριν, αλλα αφου δεν εχουν αλλη επιλογη το κανουν τωρα. 2ον) το συμπερασμα ποιο ειναι? Οτι η Tesla προσφερει ενα τοσο διαφορετικο/καινοτομο/επιθυμητο προιον που αναγκαζει πολλους καταναλωτες να αλλαξουν τις συνηθειες τους και το ποσα χρηματα ειναι διατεθημενοι να ξοδεψουν, ειτε τα εχουν ειτε δεν τα εχουν. Συγχαρητηρια! Μολις συνειδητοποιησες τη απιστευτη δυναμικη της Tesla και των αυτοκινητων της! Δε συγκρινεται με τιποτα αλλο στην αγορα αυτη τη στιγμη. Τωρα μπορεις να καταλαβεις γιατι οι επενδυτες που ψαχνουν που να τοποθετησουν ρευστα διαθεσιμα θα παρακαλανε τον Musk να τον δανεισουν για να φτιαξει νεα εργοστασια για τα Y pickup semi, νεα εργοστασια στην Ευρωπη και στην Ασια. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2018 από sattack
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 34 λεπτά πριν, sattack είπε 2ον) το συμπερασμα ποιο ειναι? Οτι η Tesla προσφερει ενα τοσο διαφορετικο/καινοτομο/επιθυμητο προιον που αναγκαζει πολλους καταναλωτες να αλλαξουν τις συνηθειες τους και το ποσα χρηματα ειναι διατεθημενοι να ξοδεψουν, ειτε τα εχουν ειτε δεν τα εχουν. Συγχαρητηρια! Μολις συνειδητοποιησες τη απιστευτη δυναμικη της Tesla και των αυτοκινητων της! Δε συγκρινεται με τιποτα αλλο στην αγορα αυτη τη στιγμη Ακομα και εγω που θελω να πετυχει η Τεσλα και δεν πολυπιστευω τα πικρόχολα σχολια διαφορων...Με εκανες και γελασα... Μηπως εισαι συγγενης του Musk?Δεν εξηγειται αλλιως... Προσφερει ένα τοσο διαφορετικο προιον που καποιος με budget 20k Παει και παιρνει ένα model 3 ας πουμε?Μεσω δανειου η δεν ξερω τι? ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ Οι πιο πολλοι που παιρνουν τεσλα εχουν ηδη άλλο αμαξι και πολλα λεφτα!Δεν νμζ να φτανει εστω 2ψηφιο το ποσοστο αυτων που δεν εχουν καν αυτοκινητο μεσα στο σπιτι τους και αγοραζουν τεσλα...Αρα όχι κανεις δεν αλλαζει συνήθειες. Απλα αντι να παρουν Merc,BMW,chevy,doedge,Lexus και δεν ξερω τι άλλο πανε και τα σκανε για Model 3...
sattack Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ολες οι κατηγοριες αγοραστων υπαρχουν. Εκει συζητουσαμε την κατηγορια Tesla stretch. Δεν εχει νοημα να ψαχνουμε τι ποσοστο εχει καθε κατηγορια. Μην χανεις το βασικο νοημα που ειναι οτι αυτη η εταιρεια πουλαει το προιον της και δημιουργει αναταραχη στην αγορα με το ποσοι πολλοι καταναλωτες θελουν να το αγορασουν. Δεν μπορει να χρεωκοπησει μια τετοια εταιρεια. Τωρα θα αλλαξει το παραμυθι, ακομα και τα bloomberg, CNBC κλπ θα αρχισουν αλλα να λενε. Σε λιγο θα ανακαλυψουν και οτι ειναι μια all american εταιρεια που ειναι πρωτοπορος παγκοσμια... Αλλα η μεγαλυτερη διαφημιση θα ειναι τα m3 που θα κυκλοφορουν, θα τα βλεπεις συνεχεια στο δρομο, θα βλεπεις να το εχει ο γειτονας, θα το εχει ενας γνωστος σου και θα μπαινεις μεσα. Ξερεις τι λενε αυτοι που το εχουν, ποσοι νεοι υποψηφιοι αγοραστες δημιουργηθηκαν μολις μπηκαν μεσα? YΓ. Κατι ασχετο που ηθελα να γραψω τοτε που ειχαν ξεσαλωσει μερικοι και νομιζαν οτι ο Musk κινδυνευει με φυλακες Ρε, 15 ασχετους να πυροβολησει ο Elon μερα μεσημερι, φυλακη δε παει. Θα φροντισουν κατι societies in Washington who would love to be able to look through a larger aperture 😛 Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2018 από sattack 1
Droulas13 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Σχετικά με την long term κερδοφορία της tesla μερικές σκέψεις: - Το πρόβλημά της δεν είναι, ότι τα αυτοκίνητά της δεν βγάζουν περισσότερα χρήματα από όσα κοστίζουν για να κατασκευαστούν (gross margin). Το πρόβλημά της είναι ότι δεν βγάζουν αρκετά για να καλύψουν δύο βασικές κατηγορίες εξόδων. - Η μια λέγεται Research and Development Expense. Τι περιλαμβάνει; "Research and development (“R&D”) expenses consist primarily of personnel costs for our teams in engineering and research, manufacturing engineering and manufacturing test organizations, prototyping expense, contract and professional services and amortized equipment expense.". Με λίγα λόγια με τα λεφτά που επενδύει στο RnD ανέπτυξε roadster 1, S, X, 3, autopilot, powerpack και powerwall και αναπτύσσει αυτή τη στιγμή που μιλάμε Semi, Y, pickup, roadster 2, κεραμίδια, και άλλα που δεν γνωρίζουμε καν και παράλληλα συνεχίζει να βελτιώνει όλα τα προηγούμενα προϊόντα. Αν θες να αφήσεις όλους του άλλους πίσω, πρέπει να επενδύσεις πολλά λεφτά στην κατηγορία αυτή. Θα μπορούσε να περιμένει πρώτα να αυξηθούν τα έσοδά της και να ξοδεύει αντίστοιχα, αλλά τότε θα την έτρωγαν τα μεγάλα ψάρια. - Η δεύτερη λέγεται Selling, General and Administrative Expense. Περιλαμβάνει: "Selling, general and administrative (“SG&A”) expenses consist primarily of personnel and facilities costs related to our stores, marketing, sales, executive, finance, human resources, information technology and legal organizations, as well as fees for professional and contract services and litigation settlements." Με λίγα λόγια, ότι χρειάζεται για να λειτουργεί μια επιχείρηση, καταστήματα κλπ. Σε αυτή τη κατηγορία πρέπει να επενδύσεις πολλά χρήματα για να λειτουργεί η επιχείρησή σου απροβλημάτιστα και να έχεις τους πελάτες σου ευχαριστημένους. - Όταν η tesla ξεκίνησε να πουλάει, ουσιαστικά ήταν μόνη της. Για να έχουν λιγότερες ανασφάλειες οι αγοραστές και να αποκτήσει αγοραστές που να μην το θέλουν το αυτοκίνητο μόνο για μέσα στην πόλη, αποφάσισε να αναπτύξει δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών. Για μια εταιρεία που ξεκινάει να υπάρχει αυτό είναι τεράστιο έξοδο. Και για να το στήσεις και για να το συντηρείς και για να το λειτουργείς. - Για όλα τα παραπάνω είχε δύο επιλογές. Είτε θα ξόδευε με μέτρο, όσο της επέτρεπαν οι δυνατότητές της είτε θα ξόδευε πολλά παραπάνω. Στην πρώτη περίπτωση θα είχε λιγότερες ζημίες, ενδεχομένως και κέρδη, αλλά θα είχε προβλήματα ζήτησης. Στην δεύτερη περίπτωση θα είχε ζημίες, σε μερικές περιπτώσεις μεγάλες, αλλά θα είχε ισχυρή ζήτηση. Επέλεξε το δεύτερο και καλά έκανε. - Το οικοδόμημα που έχει στήσει προϋποθέτει το model 3 για να είναι βιώσιμο. Δεν μπορούσε να μείνει στα X/S ακόμα και αν το ήθελε. Με το model 3 θα ισορροπήσει η κατάσταση και θα είναι και ελαφρώς κερδοφόρα. Ακόμα και αυτό όμως δεν θα κρατήσει για πολύ. Δηλαδή αν έμενε μόνο στο model 3 και στα 500.000 κομμάτια ετησίως θα ήταν κερδοφόρα, το πολύ μέχρι και το 2021. Ίσως και 1-2 χρόνια παραπάνω αν έκοβε πολύ από το RnD. - Το στοίχημα είναι να αποδείξει με το model 3, ότι μπορεί να είναι κερδοφόρα, ώστε η επενδυτές να την στηρίξουν στα επόμενα 3 εργοστάσια που ετοιμάζει (Ασία, Ευρώπη και Αμερική) και στην συνέχεια του gigafactory 1. Δεν χρειάζεται να δανειστεί το 100% των χρημάτων για τα εργοστάσια αυτά. Αρκεί να γίνουν σε δύο στάδια και να χρηματοδοτηθεί το πρώτο μισό. Μετά με τα χρήματα που θα παράγουν θα αυτοχρηματοδοτοδοτηθούν για το δεύτερο μισό. Και μετά δεν θα χρειαστεί, ενδεχομένως ποτέ ξανά, επιπλέον χρηματοδότηση για επενδύσεις. Τα εργοστάσια που θα έχει φτιάξει μέχρι τότε και θα παράγουν 2 εκ+ αυτοκίνητα θα χρηματοδοτούν την συνέχεια της ανάπτυξής της. Και δεν θα είναι πια οριακά κερδοφόρα και ούτε για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Γιατί τότε τα παραπάνω έξοδα (Research and Development Expense, Selling, General and Administrative Expense και SC) ποσοστιαία θα αντιστοιχούν μικρό κομμάτι των εσόδων της. 1 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 40 λεπτά πριν, Droulas13 είπε - Για όλα τα παραπάνω είχε δύο επιλογές. Είτε θα ξόδευε με μέτρο, όσο της επέτρεπαν οι δυνατότητές της είτε θα ξόδευε πολλά παραπάνω. Στην πρώτη περίπτωση θα είχε λιγότερες ζημίες, ενδεχομένως και κέρδη, αλλά θα είχε προβλήματα ζήτησης. Στην δεύτερη περίπτωση θα είχε ζημίες, σε μερικές περιπτώσεις μεγάλες, αλλά θα είχε ισχυρή ζήτηση. Επέλεξε το δεύτερο και καλά έκανε. Σε αυτο με βρισκεις απολυτως συμφωνω!Ηταν οντως η μονη επιλογη,το θεμα ειναι να αρχισει να εχει κερδη καποια στιγμη...
YourTrueLegend Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε αλλα νεα , το λες και κατι περισσοτερο απο fraud: Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2018 από YourTrueLegend
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τα λες και συνηθισμενα πραγματα στις εταιρες αυτα... Σαφως πρεπει να υπαρξει τιμωρια ομως Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2018 από Αλεξανδρος A.92
Whargoul Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Σχετικά με την long term κερδοφορία της tesla μερικές σκέψεις: Η Tesla σωστά ξεκίνησε, και με τα chargers και τα marketing περί γρήγορων 0-100 αυτοκινήτων (στις ΗΠΑ πουλά το 0-100 και το 1/4 mile). Αναγκαστικά θα ξόδευε μεγάλα ποσά, και αναγκαστικά θα πουλούσε τα αυτοκίνητα της με ζημιά στην αρχή για να τα υποστηρίξει. Το πρόβλημα της Tesla ξεκίνησε με το model X και την πολυπλοκότητα του. Πχ οι πόρτες του δεν εξυπηρετούν κάτι σε σχέση με την πολυπλοκότητα και τα προβλήματα που στη συνέχεια είχαν (φαντασιοπληξία περί απόλυτου φουτουρισμού). Στη συνέχεια το κερασάκι στην τούρτα ήταν το model 3 και οι βλέψεις περί αυτοκρατορίας. Το mass market δεν είναι εύκολο, και ούτε καν τα κατάφερε. Η κατασκευή τους είναι μόνο η αρχή και το πιο μικρό πρόβλημα. Το support είναι όλο το παλούκι και θα φανεί σε 4-5 χρόνια. Το 35k που έτασσε και πλάσαρε τόσα χρόνια δεν φαίνεται ούτε με το Hubble. To model S πάλιωσε, είναι ήδη 6 χρονών μοντέλο, φέρνει τα περισσότερα κέρδη (όχι απλά έσοδα), και ούτε υπάρχουν σκέψεις περί αλλαγής του. Με 2 λόγια, όπως είπα και προηγουμένως, εάν η Tesla δεν έβαζε μεγάλη μπουκιά με το model 3, και έμενε στα High End μοντέλα, σαν την Maserti, σήμερα θα ήταν και κερδοφόρα, και θα είχε και λαμπρό μέλλον, αλλά ο Musk τα ήθελε όλα. Τώρα βρίσκεται αντιμέτωπος με πλήρη οικονομική καταστροφή. Παρά τις υποτίθεται τρελές πωλήσεις και τα πανηγύρια του sattack ότι έφτασε την Toyota και την Honda, η μετοχή της συνέχισε να πέφτει. ~5% σχεδόν μόνο σήμερα. Όσο για τα υπόλοιπα εργοστάσια, μην τα παίρνεις για δεδομένα ειδικά στην Κίνα που βρίσκεται σε φουλ οικονομικό πόλεμο με τις ΗΠΑ. Με 2 παπαριές του Λ. Οίκου σε μια νύκτα χάνει το 30% των εσόδων της, και την μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.
Droulas13 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 4 λεπτά πριν, Whargoul είπε To model S πάλιωσε, είναι ήδη 6 χρονών μοντέλο, φέρνει τα περισσότερα κέρδη (όχι απλά έσοδα), και ούτε υπάρχουν σκέψεις περί αλλαγής του. Τα υπόλοιπα δεν μπαίνω στη διαδικασία να τα σχολιάσω γιατί είναι τα βασικά στα οποία διαφωνούμε. Στο συγκεκριμένο μόνο να προσθέσω ότι δεν αργεί η αναβάθμιση τόσο του S όσο και του X. Σίγουρα θα είναι στο εσωτερικό αλλά μπορεί να ανακοινώσει και αναβάθμιση των μπαταριών με 21700 και αύξηση χωρητικότητας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα